Рішення
від 18.11.2019 по справі 1.380.2019.004651
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.004651

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 листопада 2019 року

м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Сидор Н.Т., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Міністерства внутрішніх справ України, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Ліквідаційної комісії Управління державної служби охорони при Головному управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області, Управління державної служби охорони при Головному управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання до вчинення дій,

в с т а н о в и в :

на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 , позивач) до Міністерства внутрішніх справ України (далі - МВС України, відповідач), в якій позивач просить:

- визнати протиправною бездіяльність МВС України щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку із захворюванням, отриманим під час виконання службових обов`язків, що призвели до встановлення ІІІ групи інвалідності;

- зобов`язати МВС України здійснити нарахування (розрахунок) та виплату ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги, у зв`язку із захворюванням, отриманим під час виконання службових обов`язків, що призвели до встановлення ІІІ групи інвалідності.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відповідно до виписки з акта огляду медико-соціальною експертною комісією від 20.12.2018 № 839449 ОСОБА_1 присвоєно третю групу інвалідності, що пов`язана з проходженням служби в органах внутрішніх справ. Користуючись своїм правом, позивач відповідно до п. 2 та п. 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 850 Про затвердження Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або частково втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції (далі - Порядок № 850), 20.12.2018 подав Голові ліквідаційної комісії Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Львівській області заяву про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку з присвоєнням третьої групи інвалідності, що пов`язана зі службою в органах внутрішніх справ, додавши всі передбачені п. 7 Порядку № 850 документи. Відповідно до п. 8 Порядку № 850 керівник органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, подає МВС в 15-денний строк з дня реєстрації документи, зазначені в п. 6 або п. 7 Порядку № 850, висновок щодо виплати грошової допомоги. Відповідний Висновок поданий МВС України. Згідно з п. 9 Порядку МВС в місячний строк після надходження зазначених у п. 8 Порядку № 850 документів приймає рішення про призначення або у випадках, передбачених п. 14 Порядку № 850, про відмову в призначенні грошової допомоги і надсилає його разом із зазначеними документами керівникові органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, для видання наказу про виплату такої допомоги, або у разі відмови - для письмового повідомлення осіб із зазначенням мотивів відмови. Однак, Департаментом фінансово-облікової політики МВС України листом від 22.04.2019 № 15/2-1552 в порушення вимог Порядку № 850 рішення про призначення або про відмову в призначенні ОСОБА_1 у виплаті одноразової грошової допомоги не прийнято. Відтак, позивач покликається на протиправність бездіяльності МВС України та вважає, що останнє зобов`язане здійснити нарахування (розрахунок) та виплату позивачу одноразової грошової допомоги, у зв`язку із захворюванням, отриманим під час виконання службових обов`язків, що призвели до встановлення ІІІ групи інвалідності.

Відповідач позов не визнає, позиція відповідача щодо предмета спору викладена у відзиві на позовну заяву від 07.10.2019 за вх. № 36037. За твердженням відповідача, Урядом чітко визначено, що виплата одноразової грошової допомоги колишнім працівникам міліції охорони здійснюється за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом для Національної поліції. Як наслідок, вважає необґрунтованими позовні вимоги позивача стосовно зобов`язання МВС України здійснити нарахування та виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку із захворюванням, отриманим під час виконання службових обов`язків, що призвели до встановлення ІІІ групи інвалідності.

Зазначає, що відповідно до Порядку № 850, виплата особі одноразової грошової допомоги здійснюється виключно тим органом, у якому працівник міліції проходив службу. У Державному бюджеті України видатки на забезпечення діяльності Державної служби охорони та його структурних підрозділів для МВС додатково не передбачені. Вважає, що МВС України є неналежним відповідачем у справі, оскільки фінансування МВС України на потреби Поліції охорони (Державної служби охорони) за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом на утримання МВС України, законодавством не передбачено.

Також представник відповідача покликається на те, що вимога позивача про зобов`язання МВС України здійснити нарахування (розрахунок) та виплату ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги є формою втручання в дискреційні повноваження відповідача та виходить за межі завдань адміністративного судочинства.

У свою чергу, представником позивача подано відповідь на позовну заяву (вх. № 38608 від 23.10.2019). На спростування твердження відповідача, що Урядом чітко визначено, що виплата одноразової грошової допомоги колишнім працівникам міліції охорони здійснюється за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом для Національної поліції, представник позивача зазначає, що єдиним документом, який визначає механізм призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, відповідно до ст. 23 Закону України Про міліцію є Порядок № 850. А згідно з п. 10 цього Порядку грошова допомога виплачується в порядку черговості відповідно до дати прийняття МВС рішення про її призначення, але не пізніше двох місяців із дня прийняття зазначеного рішення в межах та за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом на утримання МВС.

Щодо твердження відповідача, що виплата особі одноразової грошової допомоги здійснюється виключно тим органом, у якому працівник міліції проходив службу, представник позивача зазначає, що виплата особі одноразової грошової допомоги здійснюється органом, у якому працівник міліції проходив службу, виключно за умови наявності рішення МВС про призначення грошової допомоги та після надіслання МВС цього рішення разом із зазначеними документами керівникові органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції.

Стверджує, що обов`язок з прийняття рішення про призначення чи відмови в призначенні грошової допомоги покладено саме на Міністерство внутрішніх справ України, а тому саме МВС України є належним відповідачем у цій справі.

Також, покликаючись на положення ч. 1 ст. 5 та п. 4 ч. 2 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України, представник позивача заперечує твердження відповідача про втручання в його дискреційні повноваження.

Представником третьої особи, що не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Львівській області подано письмові пояснення щодо позову (вх. № 41394 від 08.11.2019). У поданому поясненні зазначає, що будь-які посилання відповідача по справі про те, що виплачувати одноразову грошову допомогу повинні Управління державної служби охорони при ГУМВС України чи його правонаступник - Управління поліції охорони Львівської області, із наведенням правових норм про правонаступництво, відсутність бюджетних коштів, страхові компанії та інше є безпідставними, оскільки виплата одноразової грошової допомоги здійснюється згідно з Постановою № 850, пунктом 10 якої чітко визначено, хто і за рахунок яких коштів повинен виплачувати цю допомогу, а саме - МВС та за рахунок бюджетних коштів, а не орган чи його правонаступник, де працювала особа і за рахунок госпрозрахункових коштів. Вказана одноразова грошова допомога - це соціальна виплата, яка гарантується державою і виплачується за рахунок бюджетних коштів, а не госпрозрахунковими організаціями за рахунок власних коштів.

Щодо процесуальних дій, вчинених у зв`язку із розглядом справи, слід зазначити наступне.

Ухвалою судді від 17.09.2019 відкрито провадження у справі, призначено справу до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін.

23.10.2019 протокольною ухвалою суду залучено до участі у справі в якості третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Ліквідаційну комісію Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Львівській області та Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Львівській області.

У судовому засіданні позивач та його представник позовні вимоги підтримали з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, належним чином повідомлений про час, дату та місце розгляду справи.

Треті особи явки уповноважених представників у судове засідання не забезпечили, належним чином повідомлялися про час, дату та місце розгляду справи.

Згідно з протоколом судового засідання від 11.11.2019, суд повідомив сторін, що рішення у справі буде прийняте у строк, передбачений щодо даної категорії справ.

Так, згідно з вимогами ч. 1 ст. 258 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Заслухавши пояснення представників позивача та його представника, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються заяви по суті спору, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Відповідно до п. 16 Свідоцтва про хворобу № 60 від 05.02.2009, Військово-лікарською комісією ГУМВСУ у Львівській області зроблено висновок про непридатність ОСОБА_1 до військової служби зі зняттям з військового обліку.

Відповідно до Виписки з акта огляду медико-соціальною експертною комісією від 20.12.2018 № 839446 ОСОБА_1 присвоєно третю групу інвалідності, що пов`язана з проходженням служби в органах внутрішніх справ.

Відтак, 20.12.2018 позивач подав Голові ліквідаційної комісії УДСО при ГУМВС України у Львівській області підполковнику поліції ОСОБА_2 заяву про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку з присвоєнням третьої групи інвалідності, що пов`язана зі службою в органах внутрішніх справ.

У лютому 2019 року Головою ліквідаційної комісії УДСО при ГУМВС України у Львівській ОСОБА_3 Сарамакою підписано Висновок про призначення одноразової грошової допомоги працівнику міліції в разі поранення або встановлення інвалідності згідно із Законом України від 20.12.1990 № 565-XII Про міліцію (далі - Висновок). Відповідно до Висновку ОСОБА_1 має право на отримання одноразової грошової допомоги у зв`язку з установленням інвалідності, що настала в період проходженням служби в органах внутрішніх справ, у розмірі 288150,00 грн.

Ліквідаційною комісією Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Львівській області подано листа до Міністерства внутрішніх справ України щодо виплати одноразової грошової допомоги.

22.04.2019 Департаментом фінансово-облікової політики Міністерства внутрішніх справ України надано лист-відповідь № 15/2-1552, яким документи (матеріали) на призначення одноразової грошової допомоги повернуто для подальшого надсилання за належністю до Національної поліції України.

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Національної поліції України листом від 16.05.2019 № 1835/29/2/01-2019 повідомив Ліквідаційну комісію Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Львівській області про те, що відповідно до нормативно-правових актів України вказаний Департамент не призначає та не виплачує одноразову грошову допомогу колишнім працівникам міліції поліції охорони. Також Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Національної поліції у відповідному листі зазначає, що відповідальним за врегулювання питання розгляду матеріалів, прийняття рішення та механізму фінансування виплат одноразової грошової допомоги колишнім працівникам міліції, які проходили службу в Державній службі охорони МВС України визначено Департамент поліції охорони.

Управління державної служби охорони ГУМВС України у Львівській області листом від 03.06.2019 № 12/2-14 поінформовано позивача, що Управління державної служби охорони при МВС України у Львівській області є 100% госпрозрахунковою організацією, якій не передбачено виділення бюджетних коштів на утримання МВС, тобто не може виступати суб`єктом виплати одноразової грошової допомоги, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 850 Про затвердження Порядку та умов визначенні і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції , а документи про призначення одноразової грошової допомоги повернуто позивачу.

Зміст спірних правовідносин полягає в тому, що позивач, покликаючись на те, що обов`язок щодо прийняття рішення про призначення чи відмову в призначенні грошової допомоги покладено саме на Міністерство внутрішніх справ України, вважає бездіяльність останнього стосовно прийняття рішення щодо вказаного питання протиправною.

Вирішуючи даний спір, суд застосовує такі норми права та виходить з таких мотивів.

Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України Про міліцію від 20.12.1990 № 565-XII (далі - Закон № 565-XII) у разі інвалідності, що настала в період проходження служби в органах внутрішніх справ або не пізніше ніж через три місяці після звільнення зі служби чи після закінчення цього строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження служби в органах внутрішніх справ, залежно від ступеня втрати працездатності йому виплачується одноразова грошова допомога в розмірі 150-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення інвалідності IIІ групи в порядку та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Разом з тим, 07 листопада 2015 року набрав чинності Закон України Про Національну поліцію від 02.07.2015 № 580-VIII (далі - Закон № 580-VIII).

Згідно з п. 5 Розділу ХІ Прикінцевих та перехідних положень Закону № 580-VIII (набрав чинності 07 листопада 2015 року) визнано таким, що втратив чинність Закон № 565-XII.

Водночас, за змістом п. 15 Розділу ХІ Прикінцевих та перехідних положень Закону № 580-VIII право на отримання одноразової грошової допомоги, інших виплат, передбачених Законом № 565-XII зберігається і здійснюється в порядку, що діяв до набрання чинності Законом № 580-VIII.

Згідно із ч. 2 ст. 97 Закону № 580-VIII порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського встановлюється Міністерством внутрішніх справ України.

Кабінет Міністрів України постановою від 21 жовтня 2015 року № 850 затвердив Порядок та умови призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівників міліції (далі - Порядок № 850).

Відповідно до пп. 2 п. 3 Порядку № 850 грошова допомога призначається і виплачується у разі установлення працівникові міліції інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час виконання ним службових обов`язків, а також інвалідності, що настала в період проходження служби в органах внутрішніх справ або не пізніше ніж через три місяці після звільнення із служби чи після закінчення цього строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження служби в органах внутрішніх справ, у розмірі: 250-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності I групи; 200-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності II групи; 150-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності III групи.

Пунктом 7 Порядку № 850 установлено, що працівник міліції, якому призначається грошова допомога у разі встановлення інвалідності чи часткової втрати працездатності без установлення інвалідності, подає за місцем служби такі документи: заяву (рапорт) про виплату грошової допомоги у зв`язку з установленням інвалідності або ступеня втрати працездатності без установлення інвалідності за формою згідно з додатком до цього Порядку; довідку медико-соціальної експертної комісії про результати визначення у застрахованої особи ступеня втрати професійної працездатності (у відсотках). До заяви додаються копії: довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією; постанови відповідної військово-лікарської комісії щодо встановлення причинного зв`язку поранення (контузії, травми або каліцтва), захворювання; акта розслідування нещасного випадку та акта, що свідчить про причини та обставини поранення (контузії, травми або каліцтва) працівника міліції, зокрема про те, що воно не пов`язане з учиненням ним кримінального чи адміністративного правопорушення або не є наслідком учинення ним дій у стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп`яніння, або навмисного спричинення собі тілесного ушкодження, за формою, що затверджується МВС; сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації; документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (сторінки паспорта громадянина України - для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України).

Відповідно до п. 8 Порядку № 850 керівник органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, подає МВС в 15-денний строк з дня реєстрації документи, зазначені в пунктах 6 або 7 цих Порядку та умов, висновок щодо виплати грошової допомоги, а також у разі загибелі (смерті) працівника міліції: витяг з наказу про виключення загиблого (померлого) працівника міліції із списків особового складу; витяг з особової справи про склад сім`ї загиблого (померлого) працівника міліції.

Згідно з п. 9 Порядку № 850 МВС в місячний строк після надходження зазначених у п. 8 цього Порядку документів приймає рішення про призначення або у випадках, передбачених п. 14 Порядку № 850, про відмову в призначенні грошової допомоги і надсилає його разом із зазначеними документами керівникові органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, для видання наказу про виплату такої допомоги, або у разі відмови - для письмового повідомлення осіб із зазначенням мотивів відмови.

Таким чином, враховуючи вказані вище норми, за позивачем зберігається право на отримання одноразової грошової допомоги, інших виплат, передбачених Законом України "Про міліцію" відповідно до Порядку № 850, який діяв до набрання чинності Законом України "Про Національну поліцію"; обов`язок з прийняття рішення про призначення чи відмову в призначенні грошової допомоги покладено саме на Міністерство внутрішніх справ України.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постановах від 30 січня 2018 року у справі № 822/1579/17, від 13 лютого 2018 року у справі № 808/1866/16, від 13 лютого 2018 року у справі № 806/845/16, від 15 травня 2018 року у справі № 161/16343/17, від 19 вересня 2018 року у справі № 750/2250/17, що в силу приписів ч. 5 ст. 242 КАС України та ч. 6 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" враховується судом при вирішенні спірних правовідносин.

Так, з матеріалів справи встановлено, що головою ліквідаційної комісії підписано Висновок про призначення позивачу одноразової грошової допомоги у розмірі 288150 грн.

На виконання вимог п. 8 Порядку № 850 Висновок та матеріали про призначення позивачу одноразової грошової допомоги надіслані до Департаменту фінансово-облікової політики МВС України для прийняття рішення про призначення або про відмову у призначенні та виплаті у випадках, передбачених п. 14 Порядку № 850.

У свою чергу, в силу п. 9 Порядку № 850 відповідач за результатами розгляду поданих документів зобов`язаний прийняти одне із двох рішень: про призначення грошової допомоги або про відмову у призначенні цієї допомоги.

Однак, Департаментом фінансово-облікової політики Міністерства внутрішніх справ України жодного із цих рішень не прийнято, натомість документи (матеріали) на призначення одноразової грошової допомоги повернуто без розгляду.

Вказане свідчить про те, що всупереч обов`язку, передбаченому п. 9 Порядку № 850, відповідач протиправно ухиляється від прийняття рішення про призначення або у випадках, передбачених п. 14 Порядку № 850, про відмову в призначенні грошової допомоги.

Таким чином, оскільки відповідач проявив бездіяльність щодо розгляду матеріалів про призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку із захворюванням отриманим під час виконання службових обов`язків, що призвело до встановлення ІІІ групи інвалідності, його слід зобов`язати розглянути вказані матеріали та за результатами їхнього розгляду відповідно до п. 9 Порядку № 850 прийняти відповідне рішення.

За встановлених обставин справи суд вважає передчасним прийняття рішення про зобов`язання відповідача здійснити нарахування та виплату ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги, у зв`язку із захворюванням, отриманим під час виконання службових обов`язків, що призвели до встановлення ІІІ групи інвалідності, адже відповідач ще не прийняв жодного рішення з цього питання у встановленому законом порядку. Тому суд вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 слід задовольнити частково, при цьому вийшовши за межі позовних вимог.

Відповідно до п. 5 ч.1 ст. 244 КАС України, під час ухвалення рішення суд вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.

Згідно з ч. 3 ст. 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. .

Обчислюючи розмір судових витрат, які слід покласти на кожну з сторін, суд виходить з наступного.

За подання заявленої позивачем позовної вимоги немайнового характеру судовий збір становить 768,40 грн. Відтак, враховуючи часткове задоволення позовних вимог, на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача слід стягнути 384,20 грн.

Поряд з цим, суд зазначає, що при зверненні до суду з цим позовом позивачем сплачено судовий збір у більшому розмірі, а саме сплачено 2881,50 грн замість 768,40 грн.

В контексті зазначеного, суд зауважує, що відповідно до п. 1 ч. 1, ч. 2 ст. 7 Закону України Про судовий збір у разі внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом судовий збір повертається в розмірі переплаченої суми за клопотанням особи.

Керуючись ст. ст. 2, 8-10, 14, 72-77, 90, 139, 242-246, 255, 257, 293, 295, пп. 15.5 п.15 розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в :

позов ОСОБА_1 до Міністерства внутрішніх справ України, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Ліквідаційної комісії Управління державної служба охорони при Головному управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області, Управління державної служби охорони при Головному управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання до вчинення дій, - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Міністерства внутрішніх справ України щодо нерозгляду відповідно до п. 9 Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 850, матеріалів про призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку із захворюванням отриманим під час виконання службових обов`язків, що призвело до встановлення ІІІ групи інвалідності.

Зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України розглянути матеріали про призначення одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 у зв`язку із захворюванням отриманим під час виконання службових обов`язків, що призвело до встановлення ІІІ групи інвалідності, та за результатами їхнього розгляду відповідно до п. 9 Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 850, прийняти відповідне рішення.

У задоволенні решти вимог відмовити.

Стягнути з Міністерства внутрішніх справ України за рахунок його бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 384 (триста вісімдесят чотири) грн 20 коп сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. При цьому, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга на рішення суду подається до або через суд першої інстанції, який ухвалив рішення.

Позивач: ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 ; РНОКПП: НОМЕР_1 ).

Відповідач: Міністерство внутрішніх справ України (місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10; код ЄДРПОУ: 00032684).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача-1: Ліквідаційна комісія Управління державної служба охорони при Головному управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області (місцезнаходження: 79019, м. Львів, вул. Липинського, буд. 44; код ЄДРПОУ: 08596956).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача-2: Управління державної служби охорони при Головному управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області (місцезнаходження: 79019, м. Львів, вул. Липинського, буд. 44; код ЄДРПОУ: 08596956).

Суддя Сидор Н.Т.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2019
Оприлюднено20.11.2019
Номер документу85735200
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.004651

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Постанова від 11.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 02.01.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 24.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Рішення від 18.11.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні