Рішення
від 20.11.2019 по справі 420/4923/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/4923/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 листопада 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: Головуючого судді - Єфіменка К.С., при секретарі Кузьменко Е.Х., розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Краснокосянської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (вул. Шкільна, 1, с. Красна Коса, Білгород-Дністровський р-н., Одеська обл., 67734, Код ЄДРПОУ 20987669) про визнання дій протиправними,-

В С Т А Н О В И В :

З позовом до суду звернувся ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Краснокосянської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (вул. Шкільна, 1, с. Красна Коса, Білгород-Дністровський р-н., Одеська обл., 67734, Код ЄДРПОУ 20987669) про визнання дій протиправними щодо вирішення питання про приєднання Краснокосянської територіальної громади до Маяківської об`єднаної територіальної громади.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено наступне.

Так, 08.08.2019 року до Відповідача надійшло звернення групи осіб (деякі з яких як нам відомо не являються членами територіальної громади) з проханням провести сходку села з приводу приєднання нашої громади до суміжних громад .

На думку позивача, під поняттям сходки малось на увазі загальні збори , однак реагуванням Відповідача на вказане звернення, виступило Розпорядження №15 від 08.08.2019 року Про проведення відкритої зустрічі мешканців Краснокосянської сільської ради , в якому було зазначено: керуючись ст.42 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , розглянувши звернення мешканців села с. Красна Коса щодо розгляду питання стосовно обговорення щодо добровільного приєднання територіальної громади с. Красна Коса до суміжних об`єднаних територіальних громад : Провести 11 серпня 2019 року о 12:00 біля будинку культури відкриту зустріч мешканців с. Красна Коса щодо розгляду питання стосовно обговорення щодо добровільного приєднання територіальної громади с. Красна Коса до суміжних об`єднаних територіальних громад; Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою .

Проте, такі дії Відповідача вже є протиправними в частині порядку вирішення даного питання , оскільки не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме: жодним законом, що регулює дані правовідносини не передбачено проведення сходки села (як зазначено у зверненні), а відкриті зустрічі (як зазначено в розпорядженні ) в силу ч.7 статті 42 Закону України Про місцеве самоврядування в України проводяться виключно з метою звітування голови ради про свою роботу перед територіальною громадою, і на відкритих зустрічах подібні питання не вирішуються. При цьому, вирішення питань місцевого значення здійснюється у вигляді загальних зборів членів громади (абзац 4, ч.1, ст.1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , стаття 13 Статуту Відповідача).

Таким чином, було розглянуто питання щодо добровільного приєднання Громади у невизначеній Законодавством формі: громада просила сходку , Відповідач призначив зустріч , і у будь якому випадку не дотримавшись строків оповіщення членів територіальної громади, оскільки Статутом Відповідача передбачено наступні строки: Загальні збори - Рішення про скликання загальних зборів доводиться до відома громадян, які проживають на відповідній території, не пізніше як за сім днів бо їх проведення із зазначенням часу скликання, місця проведення та переліку питань, які передбачається винести на обговорення зборів (стаття 7 Додатку 1 Статуту); Громадські слухання - сільський голова визначає місце та час проведення громадських слухань. Виконавчий комітет сільської ради забезпечує організацію громадських слухань та доведення до членів територіальної громади не пізніше, нілс за 10 днів інформації про місце та час їх проведення (п.6 Додатку 1 до Статуту). Додатково, не було зазначено порядку денного зустрічі (не ставиться питання про приєднання до якоїсь конкретної ОТГ або ж кола ОТГ) не вирішено порядку та способу оприлюднення даного розпорядження.

Також, порядок дій відповідної ради щодо добровільного об`єднання/приєднання територіальної громади визначено Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад .

Так, згідно частини 2 ст.8-1 Закону, ініціаторами добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади можуть бути суб`єкти, визначені частиною першою статті 5 цього Закону.

З аналізу ч.ч.2,3 ст.8-1 Закону, можна дійти висновку, що задля вирішення такого питання, необхідною складовою є відповідна пропозиція про ініціювання добровільного приєднання до об 'єднаної територіальної громади.

Частиною 2 статті 5 Закону визначено загальні вимоги відносно пропозиції ініціювання об`єднання (яку на наш) думку слід застосувати як аналогію норм закону і щодо приєднання), зокрема у такій пропозиції мало б бути зазначено: До якої ОТГ має намір приєднатись громада; Кількісний склад наявної ОТГ. до якої має намір приєднатись громада. Зазначеним вимогам звернення не відповідало.

Відповідач мав би організувати протягом 30 днів з дня надходження пропозиції громадське обговорення пропозиції щодо ініціювання добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади (ч.3 ст.8-1 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад ) визначивши форму, порядок та спосіб такого обговорення, чого зроблено не було.

Таким чином, відповідачем було допущено порушення порядку проведення громадського обговорення, у тому числі в частині інформування жителів про таке обговорення.

За наслідками проведення даного заходу, було складено документ, який містить назву протокол відкритої зустрічі мешканців Краснокосянської сільської ради від 11.08.2019 року .

При цьому, як зазначено в даному протоколі його підписантами виступили: голова - Український В.А.. ОСОБА_2 - секретар, лічільна комісія: ОСОБА_3 .. ОСОБА_4 .

Однак є незрозумілим: хто визначав голову зустрічі, секретаря та членів? Яким розпорядчим документом їх повноваження зафіксовано? За таких обставин на нашу думку даний протокол не несе в собі ніяких юридичних наслідків та не відображає суті подій.

Також протокол містить в собі графу: Порядок Денний де визначено: 1. обговорювання створення громади . Тобто, не визначено яке саме питання виносилось на обговорення: утворення нової ОТГ? Об`єднання чи приєднання до вже утвореної ОТГ? Чи інше питання? При цьому, в розділі вирішили в протоколу зазначено: 2. проголосувати за громаду.

Голосування: За Мологу - 2 чоловіки; Утримались - 7 чоловік; За Маяки - 226 чоловік .

На підставі даного протоколу, з додаванням списків жителів села Красна Коса щодо формування ОТГ (які не містять волевиявлення членів громади та складені частково друкованим засобом, частково рукописно) депутатами Сільради було спрямовано до Голови заяву, в якій просять внести на порядок денний позачергової сесії питання щодо приєднання села Красна Коса до Маяківської ОТГ.

13.08.2019 року секретарем Краснокосянської сільської ради було видано розпорядження про скликання на 14.08.2019 року позачергової сесії Краснокосянської сільської ради стосовно надання згоди на добровільне приєднання Краснокосянської територіальної громади до Маяківської об`єднаної територіальної громади.

Однак, таке питання на вирішення сесії винесенню не підлягає з огляду на те. що Відповідачем вже прийнято рішення про приєднання до Мологівської ОТГ, а також здійснено заходи щодо порядку вирішення питання про приєднання до Маяківської ОТГ з порушенням вимог чинного законодавства.

Представником відповідача до суду був наданий відзив на позовну заяву, в якій він просив відмовити у задоволенні позову з огляду на наступне.

Краснокосянською сільською радою 20.12.2018 року прийнято рішення №137-УII Про згоду на добровільне приєднання територіальної громади с. Красна Коса, Краснокосянської сільської ради, до Мологівської об`єднаної територіальної громади .

27.12.2018 року за вихідним номером 355 направлено до Мологівської ОТГ лист щодо розгляду питання про приєднання Краснокосянської сільської ради до Мологівської ОТГ.

Відповідно до вимог ч. 4,5 ст. 8-1 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад (далі Закон) сільський голова після прийняття відповідною радою рішення про надання згоди на добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади надсилає пропозицію до сільської ради об`єднаної територіальної громади, до якої є намір приєднатися.

Сільська рада об`єднаної територіальної громади на наступній сесії розглядає пропозицію щодо ініціювання добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади та за результатами розгляду приймає рішення про надання згоди на добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади або про відмову в наданні такої згоди.

Краснокосянською сільською радою виконані вимоги ч.4 ст.8-1 Закону, направлено пропозицію, але Мологівською сільською радою не виконані вимоги ч.5 ст.8-1 Закону, ні на наступній сесії не розглянула пропозицію щодо ініціювання добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади, не розглянула пропозицію і до теперішнього часу.

Зазначене підтверджується копію листа виконавчого комітету Мологівської ОТГ на адресу Одеської обласної ради № 02-24/819 від 12.06.2019 року, з якого вбачається, що лише через півроку Мологівська ОТГ звернулась з пропозицією врахування волевиявлення громад при затвердженні перспективного плану.

Згідно п.2 ч.1 ст.4 Закону, територія об`єднаної територіальної громади має бути нерозривною, межі об`єднаної територіальної громади визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об`єдналися.

Вимоги п.2 ч.1 ст.4 Закону на теперішній час виконати неможливо оскільки єдина громада через яку є спільна зовнішня межа Краснокосянської сільської ради з Мологівською ОТГ є Семенівська сільська рада, а остання в серпні місяці вирішила приєднатися до Маяківської сільської об`єднаної територіальної громади процес приєднання триває.

Також, відповідно рішення Одеської обласної ради № 1039-УІІ від 21.08.2019 року Про внесення змін до рішення обласної ради від 24.06.2015 року № 1392-УІ Про схвалення перспективного плану формування територій громад Одеської області вирішено внести зміни до рішення обласної ради від 24.06.2015 року №1392-УІ Про схвалення перспективного плану формування територій громад Одеської області , виклавши додаток до рішення у новий редакції.

Згідно додатку до рішення: до складу Мологівської сільської ОТГ входять Мологівська. Андріївська, Випасненська громади; до складу Маяківської сільської ОТГ входять, Маяківська (Біляївський район). Надлиманська (Овідіопольський район), Удобненська. Краснокосянська. Семенівська (Білгород-Дністровський район), Йосипівська (Овідіопольський район).

Рішення від 20.12.2018 року №137-УІІ Про згоду на добровільне приєднання територіальної громади с. Красна Коса, Краснокосянської сільської ради, до Мологівської об`єднаної територіальної громади реалізувати також немає можливості оскільки сплинули строки встановленні законодавством, та відсутня спільна зовнішня межа.

По-перше МологівськаСОТГ була створена 24.12.2017 року без Краснокосянської сільської ради.

По-друге Мологівською СОТГ не прийнято рішення про згоду на приєднання Краснокосянської сільської ради до Мологівської СОТГ у встановленні законом строки.

В зв`язку з зазначеним мешканці с.Красная Коса вкрай негативно сприйняли незрозумілу позицію Мологівської СОТГ так як вважали, що будуть повноправними членами об`єднаної територіальної громади, але зараз відчувають себе так, що нав`язуються, вималюють Мологівську СОТГ Прийміть до себе .

Відповідно до розпорядження сільського голови від 08.08.2019 року №13, призначено проведення обговорення, щодо добровільного приєднання територіальної громади с. Красна Коса до суміжних ОТГ.

11.08.2019 року на зборах села були присутні 235 громадян з яких 226 громадян проголосували за приєднання до Маяківської СОТГ.

Розпорядженням голови від 13.08.2019 року скликано позачергову 32 сесію ради рекомендовано на розгляд сесії питання про надання згоди на добровільне приєднання Краснокосянської сільської ради до Маяківської СОТГ.

Отже діями Краснокосянської сільської ради не порушувались права позивача, а позовні вимоги заявлені позивачем надумані, мають незрозумілу позицію та спрямовані лише на затримку проведення процедури добровільного приєднання.

В судовому засіданні 12.11.2019 року представник позивача підтримав доводи позовної заяви та зазначив, що позивач є членом Краснокосянської територіальної громади, який разом з іншими мешканцями с.Красна Коса виступає за об`єднання з Мологівською ОТГ відповідно до раніше прийнятого сільською радою рішення, а тому вчинення відповідачем дій щодо початку процедури приєднання з іншими ОТГ до завершення цієї процедури є не законними та такими, що порушують права позивача, як члена територіальної громади. Представник відповідача заперечив проти задоволення позовних вимог з підстав, наведених у відзиві на позов та додав, що на теперішній час Семенівська сільська рада вже приєдналась до Маяківської СОТГ та відсутні правові підстави для можливості продовження вчинення дій по завершенню процедури приєднання до Мологівської ОТГ, оскільки з нею відсутні спільні суходільні межи.

Дослідивши наявні в справі письмові докази суд встановив наступні факти та обставини:

Відповідач - Краснокосянська сільська рада згідно ст.140 Конституції України, ст.10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні є представницьким органом місцевого самоврядування, якому та ст.26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та ч.1 ст.3 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад надані певні повноваження щодо прийняття рішень та вчинення дій з питань приєднання до існуючих ОТГ, а тому спори щодо оскарження його рішень, дій або бездіяльності з цього питання, відповідно до положень ст.55 Конституції України п.1 ч.1 ст.19 КАС України підвідомчі адміністративним судам та повинні розглядатись у порядку адміністративного судочинства.

Процедура проведення об`єднання (приєднання) територіальних громад визначені Законом України Про добровільне об`єднання територіальних громад .

Відповідно до положень вказаного закону визначений наступний алгоритм дій територіальних громад для вирішення питання про приєднання однієї територіальної громади до вже існуючої спільної територіальної громади.

Так, на початку здійснюється затвердження Порядку проведення громадського обговорення з питань добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади шляхом прийняття відповідного рішення радою, що приєднується (ч.4 ст.5 Закону).

Потім здійснюється ініціювання добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади та організація громадського обговорення відповідної пропозиції (сільській чи селищний голова, третина депутатів або члени громади чи органи самоорганізації населення - ч.2,3 ст.8-1, ч.1 ст.5 Закону).

Проведення громадського обговорення пропозиції щодо добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади на протязі 30 днів з дня надходження пропозиції, ініціатор сільській (селищний) голова громади, що приєднується (видання розпорядження - ч.3 ст.8-1 Закону).

Затвердження результатів обговорення та прийняття рішення про звернення до відповідної об`єднаної територіальної громади з проханням про об`єднання (прийняття рішення радою, що приєднується ( протягом 30 днів з дня його внесення на розгляд ч.3 ст.8-1 Закону).

Звернення до суміжної сільської, селищної, міської ради об`єднаної територіальної громади з пропозицією про приєднання (сільський (селищний) голова ради, що приєднується шляхом направлення відповідного листа - ч.4 ст.8-1 Закону).

Розгляд пропозиції щодо ініціювання добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади (рада ОТГ, до якої приєднується шляхом прийняття відповідного рішення на наступній сесії після отримання пропозиції - ч.5 ст.8-1 Закону).

Судом встановлено, що на виконання вказаних положень Закону Краснокосянською сільською радою були ініційовані та проведені відповідні громадські слухання щодо приєднання до Мологівської ОТГ, результати яких затвердженні рішенням ради від 20.12.2018 року №137-VII та направлена відповідна пропозиція до Мологівської ОТГ листом Краснокосянського сільського Голови від 27.12.2018 року №355.

Станом на 08.08.2019 року вказана пропозиція не була розглянута Мологівською сільською радою та будь-яке рішення по цій пропозиції не прийняте.

Не дочекавшись завершення процедури приєднання до Мологівської ОТГ, 08.08.2019 року ініціативна група Краснокосянської територіальної громади подала заяву до сільської ради про проведення слухань про приєднання до інших суміжних ОТГ, яка була зареєстрована в сільській раді (вхідний №К-10) та розпорядженням сільського голови від 08.08.2019 року №13 призначено проведення громадського обговорення цієї громадської ініціативи, 11.08.2019 року проведено відкрита зустріч членів громади з обговорення питання про приєднання до інших суміжних ОТГ, що фактично запустила нову процедуру приєднання Краснокосянської територіальної громади до суміжних ОТГ.

Суд оцінюючи вказані дії суб`єкту владних повноважень, з огляду на положення ч.2 ст.2 КАС України, приходить до висновку про їх часткову не законність з огляду на наступне.

Відповідно положень ч.1 ст.144 Конституції України, ст.59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рішення органів місцевого самоврядування, прийняті у відповідності до закону, є обов`язковими для виконання усіма підприємствами, установами, організаціями, посадовими й службовими особами органів місцевого самоврядування та громадянами на відповідній території.

Рішення Краснокосянської сільської ради від 20.12.2018 року №137-VII щодо ініціювання приєднання до Мологівської ОТГ станом на час подання нової пропозиції від 08.08.2019 року, прийняття розпорядження голови про призначення їх громадського обговорення від 08.08.2019 року №13 та проведення громадського обговорення на загальній зустрічі членів територіальної громади 11.08.2019 року не було скасовано судом, або Краснокосянською сільської радою у встановленому законом порядку, а тому повинно було бути враховане та підлягало обов`язковому виконанню, як сільською радою так й її посадовими чи службовими особами, в тому числі сільським головою.

Законом України Про добровільне об`єднання територіальних громад не передбачена можливість здійснення одночасного процесу приєднання до різних ОТГ або односторонньої відмови територіальної громади, яка приєднується від надісланої пропозиції до суміжної ОТГ про приєднання до вирішення цього питання у встановленому законом порядку або отримання відмови цієї ОТГ у приєднанні.

Станом на час вчинення вказаних дій Краснокосянською сільською радою, Мологівською ОТГ, які була надіслана пропозиція про приєднання рішення про відмову прийняте не було.

Навпаки, відповідно до листа Мологівської сільської ради від 12.06.2019 року №02-24/819 на адресу Одеської обласної ради та рішення Мологівської сільської ради від 30.08.2019 року №21/814-VII за результатами розгляду звернення Краснокосянської сільської ради від 27.12.2018 року №355 була надана згода на приєднання цієї територіальної громади до Мологівської ОТГ.

За таких обставин, у Краснокосянської сільської ради або її посадових чи службових осіб не було законних підстав щодо ініціювання нового процесу приєднання, в тому числі шляхом вчинення вищенаведених дій з організації та проведення громадських обговорень 11.08.2019 року.

Частина 2 статті 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у

справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та й спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Виходячи з наведених норм права, суд приходить до висновку, що Краснокосянська сільська рада при вчиненні дій з призначення та проведення 11.08.2019 року громадських слухань членів територіальної громади про позицій від 08.08.2019 року про приєднання до інших суміжних ОТГ діяла не порядком та у спосіб, визначені Конституцією та законами України, що є достатньою підставою для визнання таких дій протиправним згідно положень ч.1 ст.245 КАС України.

Разом з тим, суд вважає, що інші аспекти визнання протиправними дій Краснокосянської сільської ради щодо предмету спору не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи, в зв`язку із чим, суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні позовних вимог про визнання протиправними дій відповідача саме з цих (інших) підстав згідно положень ч.1 ст.245 КАС України, а тому позовні вимоги підлягають задоволенню частково.

Вирішуючи спір, суд відповідно до положень п.7 ч.1 ст.244 КАС України, вважає за необхідне скасувати заходи забезпечення позовних вимог, застосовані ухвалою суду від 29.08.2019 року щодо заборони включати в порядок денний сесій ради та розглядати по суті питання стосовно надання згоди на добровільне приєднання Краснокосянської територіальної громади до Маяківської об`єднаної територіальної громади до набрання законної сили судового рішення по справі з наступного.

На час винесення ухвали суду від 29.08.2019 року дійсно існувала загроза того, що за час розгляду справи відповідач може вчинити певні дії щодо приєднання Маяківської ОТГ та завершення цієї процедури на підставі оскарженої ініціативи від 08.08.2019 року, що могло призвести до порушення права позивача на ефективний судовий захист, гарантований йому положеннями ст.13 Європейської Конвенції з прав людини та її основоположних свобод 1950 року.

Разом з тим, в судове засідання 12.11.2019 року представником відповідача були подані нові докази, а саме: лист Семенівської сільської ради від 11.11.2019 року №02-09/43 та лист Маяківської сільської ради від 11.11.2019 року №966-02-16 згідно яких встановлено, що за час розгляду справи вказані ради вчинили дії, а саме: 15.08.2019 роу Семенівської сільської радою прийняте рішення №385-VII про приєднання до Маяківської ОТГ, 15.08.2019 року направлено листа до Маяківської ОТГ №02-09/343 стосовно пропозиції добровільного приєднання та про надання згоди на приєднання до ОТГ, в подальшому, 05.09.2019 року Маяківською ОТГ прийняте рішення №36/1 Про надання згоди на добровільне приєднання територіальних громад до ОТГ , а 17.10.2019 року схвалено рішення Про добровільне приєднання до Маяківської ОТГ №402-VII.

Таким чином, станом на час винесення судом рішення по справі, сталася така фактична ситуація, коли навколо Краснокосянскої територіальної громади знаходяться територіальні громади, які увійшли до складу Маяківської ОТГ або вказаний процес вже перебуває на завершальній стадії, що перешкоджає вчинити відповідачу дії з виконання рішення від 20.12.2018 року №137-VII про добровільне приєднання до Мологівської ОТГ та подальше існування судової заборони може призвести до неможливості взагалі здійснити процес приєднання Кроснокосянської територіальної громади до будь-якої суміжної ОТГ, що може призвести до порушення прав члені територіальної громади на належний рівень забезпеченості від держави та соціальні гарантії.

Судові витрати розподілити за правилами ст.139 КАС України.

Керуючись ст.ст.139,242-246 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Позовні вимоги задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Краснокосянської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області щодо проведення 11.08.2019 року зборів членів громади з питань добровільного приєднання до суміжних ОТГ до завершення процедури добровільного приєднання до Мологівської ОТГ згідно рішення Краснокосянської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області від 20.12.2018 року №137-VII.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Скасувати заходи забезпечення адміністративного позову, застосовані ухвалою суду від 29.08.2019 року щодо заборони включати в порядок денний сесій ради та розглядати по суті питання стосовно надання згоди на добровільне приєднання Краснокосянської територіальної громади до Маяківської об`єднаної територіальної громади до набрання законної сили судового рішення по справі.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний суддею 20.11.2019 року.

Рішення суду може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.

Суддя Єфіменко К.С.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2019
Оприлюднено21.11.2019
Номер документу85769330
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/4923/19

Рішення від 20.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Рішення від 12.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні