Ухвала
від 21.11.2019 по справі 300/1789/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"21" листопада 2019 р. справа № 300/1789/19

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Скільського І.І.,

за участю:

секретаря судового засідання Гевак Л.І.,

представників позивача - Селяніна В.О., Бородайка П.К.,

представника відповідача - Максиміва І.І.

представника третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради - Устінського А.В.

розглянувши у підготовчому засіданні клопотання представника відповідача про розгляд колегією у складі трьох суддів адміністративної справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Розважальний-відпочинковий центр "Гаразд" до Івано-Франківської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Департамент містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради та Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради, про визнання протиправним та нечинним рішення № 137-26 від 07.06.2019 року, -

В С Т А Н О В И В:

На розгляді Івано-Франківського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа №300/1789/19 за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "Розважальний-відпочинковий центр "Гаразд" до Івано-Франківської міської ради за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Департамент містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради та Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради про визнання протиправним та нечинним рішення Івано-Франківської міської ради № 137-26 від 07.06.2019 року "Про затвердження змін до генерального плану міста Івано-Франківська суміщеного з історико-архітектурним опорним планом міста", з підстав порушення процедури прийняття такого рішення.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.09.2019 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.

На адресу суду, 20.11.2019 року від відповідача надійшло клопотання про розгляд справи №300/1789/19 колегіально у складі трьох суддів. Представник відповідача вважає, що предмет спору, який містить вимоги позивача про визнання протиправними та нечинним рішення Івано-Франківської міської ради № 137-26 від 07.06.2019 року "Про затвердження змін до генерального плану міста Івано-Франківська суміщеного з історико-архітектурним опорним планом міста", кількість поданих сторонами доказів, складність розгляду справи є підставою для призначення колегіального розгляду справи у складі трьох суддів.

В підготовчому засіданні представником відповідача та представником третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради, підтримано подане клопотання про розгляд справи колегією у складі трьох суддів.

Представники позивача, проти задоволення клопотання заперечили, з підстав наведених у письмовому запереченні.

Суд заслухав думку учасників процесу щодо вказаного клопотання та вирішуючи його керується таким.

Згідно з ч.2 ст.33 КАС України будь-яку справу, що відноситься до юрисдикції суду першої інстанції, залежно від категорії і складності справи, може бути розглянуто колегіально у складі трьох суддів, крім справ, які розглядаються в порядку спрощеного позовного провадження. Питання про призначення колегіального розгляду вирішується до закінчення підготовчого засідання у справі (до початку розгляду справи, якщо підготовче засідання не проводиться) суддею, який розглядає справу, за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, про що постановляється відповідна ухвала.

Якщо справа має розглядатися суддею одноособово, але цим Кодексом передбачена можливість колегіального розгляду такої справи і про це прийнято відповідне рішення, така справа розглядається в суді першої інстанції - колегією суддів, до складу якої включається суддя, визначений Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою при автоматизованому розподілі справ, та два судді, додатково визначених Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою після прийняття рішення про колегіальний розгляд справи (ч.7 ст. 31 КАС України).

Відповідно до пункт 7 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України Про практику застосування адміністративними судами окремих положень Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду адміністративних справ № 2 від 06.03.2008, визначено, що особлива складність справи є умовою колегіального розгляду з ініціативи судді, а не сторони, оскільки складність справи для вирішення може визначити суддя, якому її було передано для розгляду. Особлива складність може полягати у великій кількості обставин у справі та складності їх правової кваліфікації, суперечливості та неясності законодавства, що регулює спірні відносини, в існуванні прямого чи непрямого тиску на суддю тощо.

Вищий адміністративний суд України зауважив, що особлива складність справи - це суто оціночне поняття, тому визначення ступеня складності справи не може обмежуватися вичерпним переліком критеріїв і має визначатися судом самостійно, з урахуванням конкретних обставин справи, враховуючи, наприклад: предмет спору, кількісний склад учасників судового розгляду, обсяг необхідних для вирішення справи доказів, правові підстави позову, великий суспільний інтерес до справи та ін.

Суд вважає, що зазначена адміністративна справа, зважаючи на характер спірних правовідносин, склад учасників судового розгляду, обсяг необхідних для вирішення справи доказів, суспільний інтерес, є складною, у зв`язку з чим її слід розглядати і вирішувати колегією у складі трьох суддів відповідно до статті 33 КАС України.

Керуючись статтями 31, 33 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Клопотання представника відповідача про призначення колегіального розгляду справи задовольнити.

Призначити розгляд справи колегією суддів у складі головуючого судді Скільського І.І. та двох суддів, які будуть визначені в порядку, встановленому КАС України.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддею та окремо оскарженню не підлягає.

Заперечення проти неї може бути включено до апеляційної скарги на судове рішення, прийняте за результатами розгляду справи.

Суддя Скільський І.І.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.11.2019
Оприлюднено25.11.2019
Номер документу85799647
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1789/19

Ухвала від 14.04.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 03.04.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 14.02.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 21.11.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 06.11.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 06.11.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 02.09.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні