КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В АЛ А
20 листопада 2019 року м. Кропивницький Справа № 1140/2886/18
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Хилько Л.І., розглянув у порядку письмового провадження заяву про заміну сторони виконавчого провадження у адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об`єднання "Агродім" (далі - позивач) до Державної фіскальної служби України (відповідач) про скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
28.10.2019 р. до суду від представника позивача надійшла заява про зміну сторони виконавчого провадження (боржника), а саме: Державну фіскальну службу України (код - 39292197) на Державну податкову служби України (код - 43005393) (а.с.176-177).
Ухвалою від 28.10.2019 р. заяву призначено до розгляду (а.с.180).
Представники сторін у судове засідання не з`явилися.
Представник заявника подав клопотання про вирішення вказаного питання в порядку письмового провадження (а.с.204).
Дослідивши подані документи суд зазначає наступне.
ТОВ "Науково-виробниче об`єднання "Агродім" звернулось до суду з позовом до ДФС України, в якому просило суд: 1) визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкової накладної від 21.12.2017 №455952/39317881, 455951/39317881; 2) зобов`язати зареєструвати податкові накладні №124 від 31.10.2017 та №41 від 01.11.2017 днем їх подання.
Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 21.01.2019р. позов задоволено (а.с.113-115).
Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 11.06.2019р. вищевказане рішення залишене без змін (а.с.167-168).
На виконання рішення від 21.01.2019р. судом видано виконавчий лист.
Зі змісту ч.1 ст.104 Цивільного кодексу України вбачається, що правонаступництво відбувається внаслідок реорганізації юридичної особи, у тому числі шляхом злиття. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
Відповідно до п.12 та п.13 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1074 від 20 жовтня 2011 року "Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади" (зі змінами та доповненнями) орган виконавчої влади, утворений в результаті реорганізації, здійснює повноваження та виконує функції у визначених Кабінетом Міністрів України сферах компетенції з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України щодо можливості забезпечення здійснення таким органом повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється. Орган виконавчої влади, щодо якого набрав чинності акт Кабінету Міністрів України про його припинення, продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції з формування і реалізації державної політики у визначеній Кабінетом Міністрів України сфері до набрання чинності актом Кабінету Міністрів України щодо можливості забезпечення здійснення утвореним органом виконавчої влади його повноважень та виконання функцій. Акт Кабінету Міністрів України про можливість забезпечення здійснення утвореним органом виконавчої влади повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється, видається після здійснення заходів, пов`язаних з державною реєстрацією утвореного органу виконавчої влади як юридичної особи публічного права, затвердженням положення про нього, структури та штатного розпису його апарату, кошторису та заповненням 30 відсотків вакансій.
Так, постановою Кабінету Міністрів України №1200 від 18.12.2018 р. "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" було утворено Державну податкову службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу та установлено, що ДПС є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).
Розпорядженням Кабінету Міністрів України №682-р від 21.08.2019 р. "Про Державну податкову службу" визначено можливість забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. №227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Основні завдання та повноваження Державної податкової служби України визначені в Положенні про ДПС, затвердженому Кабінетом Міністрів України № 227 від 06.03.2019 року.
28.08.2019 р. на офіційному вебпорталі ДФС України розміщено новину, що здійснення заходів з утворення ДПС та забезпечення здійснення ДПС повноважень і виконання функцій, визначених Положенням про Державну податкову службу України, затвердженим постановою КМУ від 06 березня 2019 р. № 227, завершене.
Аналогічну новину розміщено на офіційному веб-порталі ДПС України (https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/389736.html).
Відповідно до ч. 5 ст. 15 Закону України "Про виконавче провадження" у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов`язкові тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив. У разі якщо сторона виконавчого провадження змінила найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім`я чи по батькові (для фізичної особи), виконавець, за наявності підтверджуючих документів, змінює своєю постановою назву сторони виконавчого провадження.
Згідно із ч. 1 ст. 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Частиною 4 ст. 379 КАС України передбачено, що положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
Таким чином, оскільки ДПС України є правонаступником ДФС України, суд вважає за можливе допустити заміну сторони виконавчого провадження.
Відтак, керуючись ст.ст.256, 294, 379 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Заяву про заміну сторони у виконавчому провадженні - задовольнити .
Змінити сторону виконавчого провадження у справі 1140/2886/18 з Державної фіскальної служби України (код - 39292197) на - Державну податкову службу України (код - 43005393) .
Копію ухвали направити сторонам.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 256 КАС України.
Ухвала суду може бути оскаржена до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі, протягом 15 днів з дня отримання копії ухвали суду, апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Л.І. Хилько
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2019 |
Оприлюднено | 25.11.2019 |
Номер документу | 85815503 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Л.І. Хилько
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні