1-в/130/50/2019
1-60/11
У Х В А Л А
20.11.2019 р.
Жмеринський міськрайонний суд Вінницької області
в складі: головуючого судді ОСОБА_1 ,
із участю: - секретаря ОСОБА_2 ,
- представника заявника ОСОБА_3 ,
- засудженого ОСОБА_4 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Жмеринка подання в.о. начальника Жмеринського ВП ГУНП у Вінницькій області про встановлення адміністративного нагляду стосовно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , Громадянина України, уродженця та мешканця АДРЕСА_1 , з базовою загальною середньою освітою, непрацюючого, не одруженого, раніше неодноразово судимого: вироком Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області від 14.06.2007 року за ч.2 ст.263 КК України на два роки позбавлення волі; вироком Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області від 01.02.2011 року за ч.3 ст.185, ст.395, ст.70 КК України на п`ять років три місяці позбавлення волі; вироком Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області від 07.06.2017 року за ч.1 ст.395 КК України на два місяці арешту,
ВСТАНОВИВ :
27.08.2019 року в.о. начальника Жмеринського ВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_5 звернувся до суду з цим поданням, вказавши, що 01.02.2011 року ОСОБА_4 засуджено вироком Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області за ч.3 ст.185, ст.395, 70 КК України на п`ять років три місяці позбавлення волі.
Після звільнення з місць позбавлення волі 18.07.2014 року по відбуттю покарання засуджений ОСОБА_4 , який формально підпадає під адміністративний нагляд, на шлях виправлення не став, почав зловживати спиртними напоями та порушувати громадський порядок. Останній, не зважаючи на неодноразові попередження органів Національної поліції систематично вчиняє адміністративні правопорушення. Так, 15.09.2018 року ОСОБА_4 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.178 КУпАП, та накладено стягнення у виді штрафу; 22.09.2018 року - за ст.176 КУпАП із накладенням стягнення у виді штрафу; 16.12.2018 року - за ст.177 КУпАП накладено стягнення у виді штрафу; 11.02.2019 року - за ст.176 КУпАП накладено стягнення у виді штрафу; 15.04.2019 року - за ст. 177 КУпАП накладено стягнення у виді штрафу; 08.05.2019 року - за ст.177 КУпАП накладено стягнення у виді штрафу.
За місцем проживання ОСОБА_4 характеризується негативно, зловживає спиртними напоями, порушує громадський порядок, веде антигромадський спосіб життя, схильний до вчинення адміністративних та кримінальних правопорушень.
З метою запобігання вчинення злочину ОСОБА_4 та здійснення виховного впливу на останнього просив встановити адміністративний нагляд із застосуванням певних обмежень дій піднаглядного.
В судовому засіданні представник заявника ОСОБА_3 підтримав вказане подання з викладених у ньому обгрунтувань. Просив встановити стосовно засудженого ОСОБА_4 адміністративний нагляд строком на один рік.
Засуджений ОСОБА_4 не заперечував проти встановлення щодо нього адміністративного нагляду.
Заслухавши пояснення сторін, дослідивши письмові докази, які містяться у матеріалах справи, суд дійшов такого висновку.
Відповідно до ст.6 Закону України "Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі" адміністративний нагляд встановлюється у визначеному статтею 5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості.
У разі, коли є підстава вважати, що особа, щодо якої встановлено адміністративний нагляд, залишається небезпечною для суспільства, адміністративний нагляд за поданням відповідного органу внутрішніх справ може бути продовжено у визначеному цим Законом порядку кожного разу ще на шість місяців, але не більше терміну, передбаченого законом для погашення або зняття судимості.
Термін адміністративного нагляду починається з дня оголошення постанови судді про встановлення адміністративного нагляду.
Згідно п."а" ч.3 ст.8 Закону України "Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі" адміністративний нагляд автоматично припиняється після закінчення строку, на який він був встановлений, якщо органом внутрішніх справ не подано клопотання про продовження нагляду або суддя відмовив у продовженні нагляду.
Відповідно до змісту п.3 постанови Пленуму Верховного Суду України "Про практику застосування судами України законодавства у справах про порушення правил адміністративного нагляду" за наявності підстав вважати, що особа залишається небезпечною для суспільства, адміністративний нагляд може бути продовжено за поданням відповідного органу внутрішніх справ у визначеному ст.5 Закону порядку щоразу ще на шість місяців, але загалом не більше строку, передбаченого законом для погашення або зняття судимості, на підставі якої він був встановлений. При цьому слід враховувати, що судове рішення про продовження адміністративного нагляду може бути постановлене лише за умови, коли строк адміністративного нагляду ще не закінчився.
У поданні відсутні відомості про те, чи було встановлено щодо засудженого ОСОБА_4 адміністративний нагляд, на який строк, та чи не закінчився цей строк на момент звернення до суду з цим поданням. Разом з тим, стосовно ОСОБА_4 ухвалою Жмеринського міськрайонного суду від 15.05.2018 року попередньо встановлювався адміністративний нагляд терміном на один рік, який відповідно припинився на момент звернення до суду з цим поданням.
За таких підстав суд доходить висновку, що заявником не дотримано передбаченого законом порядку звернення до суду з огляду на наведені підстави звернення щодо системного вчинення засудженим ОСОБА_6 адміністративних правопорушень, переважна більшість яких мала місце упродовж раніше встановленого йому річного строку адміністративного нагляду, що заздалегідь надавало підстави вважати, що засуджений продовжував залишатися небезпечним для суспільства, за наслідком чого керівник органу Національної поліції повинен був завчасно звертатись до суду з поданням про продовження іще на шість місяців адміністративного нагляду засудженому ОСОБА_6 , а тому дане подання підлягає залишенню без задоволення.
Керуючись ст.6,8 Закону України "Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі", п. 3 постанови Пленуму Верховного Суду України "Про практику застосування судами України законодавства у справах про порушення правил адміністративного нагляду" від 28.03.1986 року №3, суд -
УХВАЛИВ :
У задоволенні подання в.о. начальника Жмеринського ВП ГУНП у Вінницькій області про встановлення адміністративного нагляду стосовно ОСОБА_4 - відмовити.
Ухвала може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом семи днів з дня її оголошення.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Жмеринський міськрайонний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2019 |
Оприлюднено | 22.02.2023 |
Номер документу | 85874444 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Справи в порядку виконання судових рішень у кримінальних провадженнях про установлення, припинення адміністративного нагляду |
Кримінальне
Жмеринський міськрайонний суд Вінницької області
Вернік В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні