Постанова
від 20.11.2019 по справі 300/1096/19
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 листопада 2019 рокуЛьвів№ 857/9977/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії :

головуючого судді: Гуляка В.В.

суддів: Ільчишин Н.В., Коваля Р.Й.

за участі секретаря судового засідання: Омеляновської Л.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Рогатинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області,

на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25 липня 2019 року (суддя - Микитюк Р.В., час ухвалення - 11:30 год., місце ухвалення - м.Івано-Франківськ, дата складання повного тексту - 30.07.2019 року),

в адміністративній справі №300/1096/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ДІАМЕБ до Рогатинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Рогатинська районна рада Івано-Франківської області,

про визнання протиправним та скасування розпорядження,

встановив:

У травні 2019 року позивач ТзОВ ДІАМЕБ звернувся в суд із адміністративним позовом до відповідача Рогатинської РДА Івано-Франківської області, в якому просив визнати протиправним та скасувати Розпорядження голови Рогатинської РДА Івано-Франківської області №82 від 11.04.2019 р. Про перепланування адміністративного корпусу Рогатинської центральної лікарні .

Відповідач Рогатинська РДА Івано-Франківської області позовних вимог не визнав, в суді першої інстанції подав відзив на позовну заяву, просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Третя особа Рогатинська районна рада Івано-Франківської області в суді першої інстанції подала письмові пояснення, де зазначила що уповноваженим органом управління некомерційного комунального медичного підприємства Рогатинська центральна районна лікарня є Рогатинська РДА, яка здійснює контроль за ефективним використанням майна і коштів підприємства. Тому, Рогатинською районною радою сьомого скликання не надавався дозвіл на здійснення внутрішнього перепланування частини приміщення КНМП Рогатинська центральна лікарня .

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25 липня 2019 року позов задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано Розпорядження голови Рогатинської районної державної адміністрації №82 від 11.04.2019р. Про перепланування адміністративного корпусу Рогатинської центральної лікарні .

З цим рішенням суду першої інстанції від 25.07.2019 року не погодився відповідач Рогатинська РДА Івано-Франківської області та оскаржив його в апеляційному порядку. Вважає апелянт, що оскаржене рішення суду прийняте з порушенням норм матеріального та процесуального права, а тому підлягає скасуванню з підстав, викладених в апеляційній скарзі.

В обґрунтування апеляційних вимог апелянт зазначає, що відповідно до рішення Рогатинської районної ради від 26.12.2013р. №288-21/13, Рогатинська районна рада здійснює управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району. Відповідно до рішення Рогатинської районної ради від 06.04.2017р. №221-8/2017 до майна спільної власності територіальних громад належить майновий комплекс за адресою: м.Рогатин, вул.Чорновола,9, будівля модульної котельні та будівля стоматологічного відділення за адресою: м.Рогатин, вул.Галицька, 100. На базі вищевказаного майна знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міста району засноване КНМП Рогатинська центральна лікарня , якому воно передане в оперативне управління. Рішенням Рогатинської районної ради №412-18/2018 від 26.07.2018 року затверджено статут КНМП Рогатинська центральна лікарня , де визначено, що уповноваженим органом управління згаданого комунального підприємства є Рогатинська РДА Івано-Франківської області. Крім цього, листом №01-10/126 від 06.05.2019р. Рогатинська районна рада підтвердила факт делегування повноважень відповідачу щодо управління майном КНМП Рогатинська центральна лікарня відповідно до п.27 ч.1 ст.43 Закону України Про місцеве самоврядування . Звертає увагу апелянт на те, що Рогатинська районна рада не приймала рішення про внесення змін до статуту КНМП Рогатинська центральна лікарня щодо делегування повноважень відповідачу щодо управління майном цього комунального підприємства. Таким чином, зазначає апелянт, що оскільки уповноваженим органом управління КНМП Рогатинська ЦРЛ є Рогатинська РДА Івано-Франківської області, тому розпорядження №82 від 11.04.2019р. Про перепланування адміністративного корпусу Рогатинської центральної лікарні є правомірним та не підлягає скасуванню.

За результатами апеляційного розгляду апелянт просить скасувати оскаржене рішення суду від 25.07.2019 р. та ухвалити нове рішення, яким у позовних вимогах відмовити у повному обсязі.

Позивач ТзОВ ДІАМЕБ подав суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу, просить апеляційну скаргу залишити без задоволення.

Третя особа Рогатинська районна рада подала суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу, в якому погодилась із доводами апелянта і вказала, що уповноваженим органом управління КНМП Рогатинська центральна районна лікарня є Рогатинська РДА, а тому спірне розпорядження №82 від 11.04.2019р. є правомірним і не підлягає скасуванню.

Суд апеляційної інстанції заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення учасників справи та їх представників, які з`явились в засідання суду апеляційної інстанції, дослідивши матеріали справи та докази по справі, обговоривши доводи, межі та вимоги апеляційної скарги, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції, вважає, що дану апеляційну скаргу слід задоволити, з урахуванням наступного.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 11.03.2015 р. між Рогатинської центральною районною лікарнею (Орендодавець) та ТзОВ ДІАМЕБ (Орендар), укладено договір оренди нежитлового приміщення, відповідно до якого Орендодавець передає, а Орендар приймає в тимчасове, оплатне користування нежитлове приміщення загальною площею 20,3 метрів квадратних, що знаходиться за адресою: м.Рогатин, вул.Чорновола, 9 (а.с. 48-51).

11.04.2019 р. головою Рогатинської РДА Івано-Франківської області прийнято розпорядження №82 Про перепланування адміністративного корпусу Рогатинської центральної районної лікарні , у якому, зокрема, зазначено, що відповідно до ст.13 Закону України Про місцеві державні адміністрації від 09.04.1999р. №586 та з метою виконання завдань реформування медичного обслуговування населення, вимог бюджетного законодавства щодо збалансованості структур закладів з обсягами бюджетних призначень та беручи до уваги вимоги ДБН 2.2-10-2017, відповідно до яких адміністративні будинки є окремим корпусом закладу охорони здоров`я, що вимагає проведення капітального ремонту, змін та перепроектування існуючої будівлі, на які покладено виконання функцій адміністрування Рогатинської центральної районної лікарні, у зв`язку із чим: 1. Здійснити внутрішнє перепланування приміщень адміністративного корпусу Рогатинської центральної районної лікарні; 2. Рогатинській центральній районній лікарні (Т.Бандура) провести капітальний ремонт будівлі адміністративного корпусу та ряд робіт по покращенню конструктивних рішень експлуатації будівлі та її функціонального призначення; 3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця Рогатинську центральну районну лікарню (Т.Бандура) (а.с. 13, 58).

11.04.2019 р. КНМП Рогатинська центральна районна лікарня листом №11-13/290 повідомила позивача ТзОВ ДІАМЕБ про те, що на виконання розпорядження Рогатинської РДА Івано-Франківської області №82 від 11.04.2019р. планується проведення ремонтних робіт безпосередньо у адміністративному корпусі Рогатинської ЦРЛ, у зв`язку з чим на час проведення ремонтних робіт можуть виникнути незручності у користуванні приміщеннями, які орендує позивач (а.с. 47).

06.05.2019 р. Рогатинською районною радою Івано-Франківської області, на запит для отримання публічної інформації від 26.04.2019р., позивача поінформовано про те, що відповідно до рішення районної ради від 26.12.2013 р. №288-21/2013, районна рада здійснює управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району. Відповідно до рішення районної ради від 06.04.2017р. №221-8/2017 Про впорядкування переліку майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Рогатинського району до майна спільної власності територіальних громад належить майновий комплекс за адресою: м. Рогатин, вул. Чорновола, 9, будівля модульної котельні за вищевказаною адресою та будівля стоматологічного відділення за адресою: м. Рогатин, вул. Галицька, 100. На базі вищевказаного майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району засноване комунальне некомерційне медичне підприємство Рогатинська центральна районна лікарня , якому воно передане в оперативне управління. Рішенням районної ради від 26.07.2018р. №412-18/2018 затверджено статут КНМП Рогатинська ЦРЛ в новій редакції. Уповноваженим органом управління вищевказаним комунальним підприємством є Рогатинська РДА. 03.05.2019 р. відбулося спільне засідання постійних комісій районної ради з питань соціально-економічного розвитку, підприємництва та використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району і з питань бюджету та фінансів, податків та інвестицій, на якому були розглянуті Ваші звернення. Комісія взяла до уваги те, що пунктом 7.3.7 статуту комунального некомерційного медичного підприємства Рогатинська центральна районна лікарня делеговані повноваження районній державній адміністрації по здійсненню контролю за ефективним використанням та збереженням майна і коштів підприємства (а.с. 14-15).

Суд апеляційної інстанції не погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення адміністративного позову про визнання протиправним та скасування Розпорядження голови Рогатинської РДА Івано-Франківської області №82 від 11.04.2019 р. Про перепланування адміністративного корпусу Рогатинської центральної лікарні , виходячи з наступного.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Закон України Про місцеве самоврядування в Україні визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

Згідно ч.2 ст.41 цього Закону, районні у містах ради (у разі їх створення) та їх виконавчі органи відповідно до Конституції та законів України здійснюють управління рухомим і нерухомим майном та іншими об`єктами, що належать до комунальної власності територіальних громад районів у містах, формують, затверджують, виконують відповідні бюджети та контролюють їх виконання, а також здійснюють інші повноваження, передбачені цим Законом, в обсягах і межах, що визначаються міськими радами.

Відповідно до п.20, п.27, п.30 ч.1 ст.43 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються такі питання, зокрема, як: - вирішення в установленому законом порядку питань щодо управління об`єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, що перебувають в управлінні районних і обласних рад, призначення і звільнення їх керівників; - прийняття рішень щодо делегування місцевим державним адміністраціям окремих повноважень районних, обласних рад; - прийняття рішень про звернення до суду щодо визнання незаконними актів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальних громад у сфері їх спільних інтересів, а також повноваження районних, обласних рад та їх органів.

Статтею 44 цього Закону визначено перелік повноважень, які можуть бути делеговані районними, обласними радами до відповідних місцевих державних адміністрацій.

З матеріалів справи видно та не заперечується сторонами по справі, що одинадцятою сесією другого демократичного скликання Рогатинської районної ради народних депутатів прийнято Рішення від 08.08.1997 р. про делегування повноважень районній державній адміністрації, які визначені в частинах 1, 2 ст.44 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (а.с. 149).

Рішенням Рогатинської районної ради Івано-Франківської області від 30.08.2002 р. внесено зміни у вищезазначене рішення одинадцятої сесії другого демократичного скликання від 08.08.1997 р. та викладено його у такій редакції: Делегувати повноваження районній державній адміністрації, які визначені в частині 1 ст.44 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (а.с. 148).

Крім цього, колегія суддів враховує, що рішенням Рогатинської районної ради №412-18/2018 від 26.07.2018 р. затверджено Статут КНМП Рогатинська ЦРЛ в новій редакції, згідно пункту 1.4 якого, уповноваженим органом управління вищезгаданим комунальним підприємством є Рогатинська РДА Івано-Франківської області (а.с. 16, 19-34).

Відповідно до п.7.3.7 Статуту, уповноважений орган управління здійснює контроль за ефективним використанням та збереженням майна та коштів Підприємства.

Таким чином, Рогатинська районна рада підтвердила факт делегування повноважень Рогатинській РДА щодо управління майном КНМП Рогатинська ЦРЛ .

Крім цього, наведені обставини були підтверджені Рогатинською районною радою Івано-Франківської області у відповіді від 06.05.2019 р. на запит позивача для отримання публічної інформації від 26.04.2019р., у якій зазначено, що відповідно до рішення районної ради від 06.04.2017р. №221-8/2017 Про впорядкування переліку майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Рогатинського району до майна спільної власності територіальних громад належить майновий комплекс за адресою: м. Рогатин, вул. Чорновола, 9, будівля модульної котельні за вищевказаною адресою та будівля стоматологічного відділення за адресою: м. Рогатин, вул. Галицька, 100. На базі вищевказаного майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району засноване комунальне некомерційне медичне підприємство Рогатинська центральна районна лікарня , якому воно передане в оперативне управління. Рішенням районної ради від 26.07.2018р. №412-18/2018 затверджено статут КНМП Рогатинська ЦРЛ в новій редакції. Уповноваженим органом управління вищевказаним комунальним підприємством є Рогатинська РДА. 03.05.2019 р. відбулося спільне засідання постійних комісій районної ради з питань соціально-економічного розвитку, підприємництва та використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району і з питань бюджету та фінансів, податків та інвестицій, на якому були розглянуті Ваші звернення. Комісія взяла до уваги те, що пунктом 7.3.7 статуту комунального некомерційного медичного підприємства Рогатинська центральна районна лікарня делеговані повноваження районній державній адміністрації по здійсненню контролю за ефективним використанням та збереженням майна і коштів підприємства.

Колегія суддів також враховує те, що Рогатинська районна рада не приймала рішень про внесення змін до Статуту КНМП Рогатинська ЦРЛ щодо припинення делегованих повноважень Рогатинській РДА.

Крім цього, суд апеляційної інстанції звертає увагу на те, що рішенням Рогатинської районної ради Івано-Франківської області №288-21/2013 від 26.12.2013 р. Про повернення районній раді функцій управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району не визнавались такими, що втратили чинність рішення Рогатинської районної ради народних депутатів від 08.08.1997 р. Про делегування повноважень та рішення Рогатинської районної ради Івано-Франківської області від 30.08.2002 р. Про внесення змін в рішення одинадцятої сесії районної ради другого демократичного скликання від 08.08.1997 р. Про делегування повноважень .

Суд апеляційної інстанції також враховує, що відповідно до ст.2 Закону України Про місцеві державні адміністрації , місцеві державні адміністрації в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечують, зокрема: реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

Статтею 6 цього Закону передбачено, що на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які відповідно до закону забезпечують нормативно-правове регулювання власних і делегованих повноважень, голова місцевої державної адміністрації в межах своїх повноважень видає розпорядження, а керівники структурних підрозділів - накази.

До відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення питань, зокрема: - управління майном, приватизації, сприяння розвитку підприємництва та здійснення державної регуляторної політики; - науки, освіти, культури, охорони здоров`я, фізкультури і спорту, сім`ї, жінок, молоді та дітей (п.4, п.6 ст.13 Закону України Про місцеві державні адміністрації ).

Відповідно до ст.14 цього Закону, місцеві державні адміністрації здійснюють повноваження місцевого самоврядування, делеговані їм відповідними радами. Передача місцевим державним адміністраціям повноважень інших органів супроводжується передачею їм відповідних фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для здійснення цих повноважень.

У разі делегування місцевим державним адміністраціям районними чи обласними радами відповідних повноважень в їх управлінні перебувають також об`єкти спільної власності територіальних громад (ст.15 Закону України Про місцеві державні адміністрації ).

Також, відповідно до п.1 ст.19 цього Закону, місцева державна адміністрація здійснює на відповідній території управління об`єктами, що перебувають у державній власності та передані до сфери її управління, сприяє створенню на цих об`єктах систем управління якістю, систем екологічного управління, інших систем управління відповідно до національних або міжнародних стандартів, приймає рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію підприємств, установ і організацій, що належать до сфери її управління, а також здійснює делеговані відповідною радою функції управління майном, що перебуває у спільній власності територіальних громад.

Згідно п.4 ст.22 Закону України Про місцеві державні адміністрації , місцева державна адміністрація вживає заходів до збереження мережі закладів освіти, культури, охорони здоров`я, фізкультури і спорту та розробляє прогнози її розвитку, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку.

Також, статтею 34 цього Закону передбачено, що місцеві державні адміністрації здійснюють повноваження, делеговані їм відповідними обласними, районними радами. Делегування радами повноважень місцевим державним адміністраціям супроводжується передачею фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для їх здійснення.

Отже, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що оскаржене розпорядження голови Рогатинської РДА Івано-Франківської області №82 від 11.04.2019 р. Про перепланування адміністративного корпусу Рогатинської центральної лікарні винесено відповідачем в межах повноважень та у визначений чинним законодавством спосіб, а тому відсутні підстави для його скасування.

Крім цього, колегія суддів враховує, що позовні вимоги ТзОВ ДІАМЕБ про визнання протиправним та скасування Розпорядження голови Рогатинської РДА Івано-Франківської області №82 від 11.04.2019 р. Про перепланування адміністративного корпусу Рогатинської центральної лікарні мотивовані тим, що у зв`язку із виконанням цього розпорядження Рогатинської РДА буде неможливим використання приміщення, що орендується позивачем у КНМП Рогатинська районна центральна лікарня .

З цього приводу колегія суддів зазначає, що відповідно до ст.2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Статтею 4 КАС України визначено, що адміністративна справа це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому: хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або хоча б одна сторона надає адміністративні послуги на підставі законодавства, яке уповноважує або зобов`язує надавати такі послуги виключно суб`єкта владних повноважень, і спір виник у зв`язку із наданням або ненаданням такою стороною зазначених послуг; або хоча б одна сторона є суб`єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв`язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб`єкта владних повноважень або іншої особи. Позивач - це особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано позов до адміністративного суду, а також суб`єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подано позов до адміністративного суду. Відповідач - це суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.

Статтею 5 КАС України гарантовано, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Із змісту наведених правових норм видно, що при розгляді адміністративної справи обов`язковою повинна бути наявність публічно-правового спору між конкретним позивачем та конкретним відповідачем, з метою судового захисту прав, свобод чи інтересів такого позивача від порушень з боку такого відповідача як суб`єкта владних повноважень при здійсненні ним владних управлінських функцій.

Задоволення адміністративного позову є можливим в разі встановлення судом фактів того, що оскаржені позивачем рішення, дії чи бездіяльність відповідача вчинені з порушенням ознак, передбачених частиною 2 статті 2 КАС України та порушують права, свободи чи законні інтереси позивача.

Вирішуючи спір, суд зобов`язаний, зокрема, надати об`єктивну оцінку наявності порушеного права чи інтересу на момент звернення до суду. Відсутність порушеного права встановлюється при розгляді справи по суті та є підставою для прийняття судового рішення про відмову в позові.

Відповідно до ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, враховуючи наведені вище законодавчі норми та фактичні обставини справи, колегія суддів погоджується з доводами апелянта (відповідача) Рогатинської РДА та третьої особи Рогатинської районної ради про те, що спірне розпорядження Рогатинської РДА №82 від 11.04.2019 р. Про перепланування адміністративного корпусу Рогатинської центральної лікарні не порушує прав чи законних інтересів позивача ТзОВ ДІАМЕБ і по даний час не перешкоджає здійсненню цим Товариством діяльності в орендованому у Рогатинської центральної районної лікарні приміщенні площею 20,3 м.кв..

З врахуванням наведених вище норм законодавства та фактичних обставин справи, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що судом першої інстанції при розгляді адміністративної справи неповно встановлено обставини справи та не дотримано норм матеріального права, а тому оскаржене рішення суду від 25.07.2019 року слід скасувати і прийняти нове судове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог, з врахуванням приписів статті 317 КАС України.

Керуючись ст.ст. 243 ч.3, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд

постановив:

Апеляційну скаргу Рогатинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області - задоволити.

Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25 липня 2019 року в адміністративній справі №300/1096/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ДІАМЕБ до Рогатинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області про визнання протиправним та скасування розпорядження - скасувати та прийняти нову постанову.

У задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю ДІАМЕБ - відмовити.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня її прийняття (проголошення), а у разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення - протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий: В. В. Гуляк Судді: Н. В. Ільчишин Р. Й. Коваль Повний текст постанови складено 28.11.2019 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2019
Оприлюднено29.11.2019
Номер документу85964845
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1096/19

Постанова від 20.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 06.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 25.07.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Рішення від 25.07.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 23.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні