ПОСТАНОВА
Іменем України
05 грудня 2019 року
Київ
справа №530/780/17
адміністративне провадження №К/9901/30049/19
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Дашутіна І.В.,
суддів Шишова О.О., Яковенка М.М.,
розглянув в попередньому судовому засіданні як суд касаційної інстанції касаційну скаргу Зіньківської районної ради Полтавської області на постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 25 вересня 2019 року у складі колегії суддів: Сіренко О.І., Калиновського В.А., Мінаєвої О.М. у справі № 530/780/17 за позовом ОСОБА_1 до Зіньківської районної ради Полтавської області про визнання протиправними та скасування рішення,
ОПИСОВА ЧАСТИНА
Короткий зміст позовних вимог і рішень судів першої та апеляційної інстанцій:
1. 02 червня 2017 року ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до суду з адміністративним позовом до Зіньківської районної ради Полтавської області (далі - відповідач), в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, просив:
- визнати протиправним та скасувати рішення шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11.04.2017 "Про проведення закритого пленарного засідання шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області";
- визнати протиправним та скасувати рішення шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11.04.2017 "Звіт голови райдержадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік";
- визнати протиправним та скасувати рішення шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11.04.2017 "Про висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1".
2. 28 серпня 2017 року постановою Зіньківського районного суду Полтавської області адміністративний позов ОСОБА_1 до Зіньківської районної ради Полтавської області про визнання протиправними та скасування рішень задоволено у повному обсязі.
2.1. 21 листопада 2017 року постановою Харківського апеляційного адміністративного суду скасовано постанову першої інстанції в частині задоволених позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11.04.2017 - "Про проведення закритого пленарного засідання шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області" та визнання протиправним та скасування рішення шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11.04.2017 - "Звіт голови райдержадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік". Прийнято в цій частині нову постанову, якою в задоволенні зазначених позовних вимог ОСОБА_1 відмовлено. В іншій частині постанову Зіньківського районного суду Полтавської області від 28.08.2017 по справі №530/780/17 залишено без змін.
2.2. 07 листопада 2018 року постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду постанову Зіньківського районного суду Полтавської області від 28.08.2017 та постанову Харківського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 в частині задоволення позовних вимог щодо: визнання протиправним та скасування рішення шістнадцятої (позачергової) сесія сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11.04.2017 - "Про висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1", та постанову Харківського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 в частині відмови в задоволенні позовних вимог щодо: визнання протиправним та скасування рішення шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11.04.2017 "Звіт голови райдержадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік" - скасовано, а справу №530/780/17 в цих частинах - направлено на новий розгляд до суду першої інстанції. В решті постанову Харківського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 залишено без змін.
2.3. Під час нового розгляду Полтавський окружний адміністративний суд рішенням від 23 травня 2019 року відмовив у задоволенні позову ОСОБА_1 до Зіньківської районної ради Полтавської області про визнання протиправними та скасування рішень.
2.4. Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 25.09.2019 рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 23.05.2019 скасовано та ухвалено нове рішення, яким позов ОСОБА_1 задоволено. Визнано протиправними та скасовано рішення шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11.04.2017 року Звіт голови райдержадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік та Про висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1 .
3. Судами попередніх інстанцій під час розгляду справи встановлено:
3.1 . На підставі розпорядження голови Зіньківської районної ради Полтавської області від 06.04.2017 № 12 Про скликання шістнадцятої (позачергової) сесії районної ради було визначено скликати пленарне засідання шістнадцятої (позачергової) сесії районної ради сьомого скликання 11 квітня 2017 року о 10.00 годині в залі засідань Зіньківської міської ради. На розгляд сесії винести питання про внесення змін до районної комплексної програми соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2014-2020 р.р.; про внесення змін до програми економічного і соціального розвитку Зіньківського району на 2017 рік; про внесення змін до показників районного бюджету на 2017 рік; про структуру та чисельність відділу майна спільної власності територіальних громад Зіньківського району; звіт голови районної державної адміністрації про виконання програми економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік.
3.2. 11 квітня 2017 року відбулась шістнадцята (позачергова) сесія сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області, на якій депутатами районної ради були прийняті рішення, зокрема: Про проведення закритого пленарного засідання шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області, яким Зінківська районна рада вирішила провести закрите пленарне засідання шістнадцятої (позачергової) сесії районної ради; Звіт голови райдержадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік та Про висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1 .
3.3. Відповідно до протоколу № 16 шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11 квітня 2017 року на розгляд шістнадцятої (позачергової) сесії було винесено 15 питань, в тому числі питання за № 4 Звіт голови райдержадміністрації про виконання програми економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік та № 5 Про висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1 .
3.4. Рішенням "Звіт голови райдержадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік" Зіньківська районна рада вирішила визнати роботу голови Зіньківської районної державної адміністрації Панченка В.Г. по виконанню програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійсненню делегованих районною радою повноважень за 2016 рік незадовільною та виконавчому апарату Зіньківської районної ради направити дане рішення Президенту України та голові Полтавської обласної державної адміністрації.
3.5. Згідно з рішенням Про висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1 (за проголосував 31 депутат) Зіньківська районна рада вирішила висловити недовіру голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1 . та направити дане рішення Президенту України та голові Полтавської обласної державної адміністрації.
3.6 . Позивач, уважаючи вказані рішення протиправними, звернувся до суду з указаним позовом.
4. Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що спірні рішення прийняті відповідачем з дотриманням вимог Закону України Про місцеві державні адміністрації , Закону України Про місцеве самоврядування та Регламенту, а тому підстави для задоволення позовних вимог відсутні.
4.1. Не погоджуючись з цим рішенням, суд апеляційної інстанції вважав, що відповідачем порушено процедуру прийняття оскаржуваних рішень, зокрема положення статті 47 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та Регламенту щодо попереднього розгляду спірних питань на засіданнях постійних комісій та подальшого їх обговорення депутатами на сесії перед прийняттям оскаржуваних рішень.
Короткий зміст вимог та узагальнені доводи касаційної скарги:
5. Зіньківська районна рада Полтавської області, посилаючись на неправильне застосування судами норм матеріального права та порушення норм процесуального права, просить скасувати рішення суду апеляційної інстанцій, а справу направити на новий розгляд до суду першої інстанції.
5.1. Зазначає, зокрема, що спірні питання були розглянуті та попередньо погоджені президією Зіньківської районної ради. Крім того, до звіту голови райдерджадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік була включена інформація, яку обговорювали на п`ятнадцятій сесії Зіньківської районної ради 21.02.2017 та на засіданні постійної комісії з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку та управління майном 17.02.2017.
6. Відзиву на касаційну скаргу позивачем подано не було.
МОТИВУВАЛЬНА ЧАСТИНА
Норми права, якими керувався суд касаційної інстанції та висновки суду за результатами розгляду касаційної скарги:
7. Приписами частини другої статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
8. Частиною другою статті 140 Конституції України передбачено, що місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.
9. Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
10. Відповідно до пунктів 28-31. частини 1 статті 43 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 №280/97-ВР (у редакції, яка була чинна на час виникнення спірних правовідносин) (далі - Закон № 280/97-ВР) виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються питання щодо заслуховування звітів голів місцевих державних адміністрацій, їх заступників, керівників структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій про виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку, бюджету, рішень ради із зазначених питань, а також про здійснення місцевими державними адміністраціями делегованих їм радою повноважень; прийняття рішення про недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації; прийняття рішень про звернення до суду щодо визнання незаконними актів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальних громад у сфері їх спільних інтересів, а також повноваження районних, обласних рад та їх органів; внесення до Кабінету Міністрів України пропозицій щодо голови відповідної місцевої державної адміністрації.
11. Згідно з частинами 1, 5, 7, 10 статті 46 Закону №280/97-ВР сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.
12. Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
13. Сесія сільської, селищної, міської, районної у місті ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу відповідної ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради, а сесія районної, обласної ради - також за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу відповідної ради або голови відповідної місцевої державної адміністрації.
Рішення про скликання сесії ради відповідно до частин четвертої, шостої та восьмої цієї статті доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.
15. У частинах 1, 4, 6, 10 статті 47 Закону №280/97-ВР закріплено, що постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.
16. Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.
17. Постійні комісії за дорученням ради, голови, відповідно заступника голови районної у місті, районної ради чи першого заступника, заступника голови обласної ради, секретаря сільської, селищної, міської ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради органів, а також з питань, віднесених до відання ради, місцевих державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради; здійснюють контроль за виконанням рішень ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради.
18. За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії. Висновки і рекомендації постійної комісії, протоколи її засідань є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до Закону України Про доступ до публічної інформації .
19. Рішенням другої сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 24 листопада 2015 року Про регламент районної ради було затверджено Регламент районної ради із змінами та доповненнями.
20. Статтею 2 регламенту Зіньківської районної ради (далі - Регламент) врегульовано, що порядок роботи ради, її органів та посадових осіб, засади формування, організації діяльності ради, депутатських фракцій встановлюються Законами України Про місцеве самоврядування в Україні , Про статус депутатів місцевих рад , Положеннями про постійні комісії ради, про президію ради, цим Регламентом, іншими нормативними актами.
21. У статті 3 Регламенту зазначено, що регламент ради - це нормативно-правовий документ, який визначає порядок діяльності ради, порядок підготовки і проведення її пленарних засідань, діяльності постійних комісій, процедури окремих видів роботи ради, її органів, депутатів, посадових осіб, а також функції, які випливають з її повноважень
22. За змістом статті 64 Регламенту акти ради повинні відображати волю та інтереси територіальних громад, бути законними та обґрунтованими, нести в собі практичну життєву необхідність, прийматися колегіально і гласно. Рішеннями ради є рішення, прийняті з питань порядку денного, а також процедурні рішення, які заносяться до протоколів пленарних засідань. Рада приймає рішення виключно на її пленарних засіданнях після обговорення питань більшістю голосів депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених законами України та цим Регламентом.
23. Відповідно до частини 9 статті 118 Конституції України, обласна чи районна рада може висловити недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації, на підставі чого Президент України приймає рішення і дає обґрунтовану відповідь.
24. Згідно з частиною 3 статті 14 Закону України Про місцеві державні адміністрації від 09.04.1999 № 586-XIV (у редакції, що була чинна на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - Закон № 586-XIV) місцеві державні адміністрації здійснюють повноваження місцевого самоврядування, делеговані їм відповідними радами.
25. За змістом частини 3 статті 34 Закону № 586-XIV місцеві державні адміністрації підзвітні та підконтрольні відповідним радам у частині делегованих повноважень.
26. Місцеві державні адміністрації є підзвітними відповідним районним, обласним радам у виконанні програм соціально-економічного і культурного розвитку, районних, обласних бюджетів, підзвітними і підконтрольними у частині повноважень, делегованих їм відповідними районними, обласними радами, а також у виконанні рішень рад з цих питань (частина 1 статті 72 Закону № 280/97-ВР).
27. Відповідно до пунктів 28, 29 частини 1 статті 43 Закону № 280/97-ВР виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються питання, зокрема: заслуховування звітів голів місцевих державних адміністрацій, їх заступників, керівників структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій про виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку, бюджету, рішень ради із зазначених питань, а також про здійснення місцевими державними адміністраціями делегованих їм радою повноважень; прийняття рішення про недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації.
28. Частиною 6 статті 34 Закону № 586-ХІV встановлено обов`язок щорічного звітування голови районної державної адміністрації перед сесією районної ради, за результатами якого районна рада може визнати його діяльність з питань виконання бюджету, програм соціально-економічного та культурного розвитку району і делегованих повноважень, незадовільною, що слугуватиме в подальшому наслідком - обов`язкову його відставку ( у випадку висловлення недовіри двома третинами від складу ради). Надання оцінки діяльності з вищезазначених питань належить до дискреційних повноважень ради.
29. Частиною 3 статті 72 Закону № 280/97-ВР врегульовано, що якщо недовіру голові районної, обласної державної адміністрації висловили не менш як дві третини депутатів від загального складу відповідної ради, Президент України приймає рішення про відставку голови місцевої державної адміністрації.
30. При цьому, відповідно до частин 1, 2 статті 104 Регламенту рада на своєму засіданні щорічно заслуховує звіт голови районної державної адміністрації про виконання програми економічного і соціального розвитку району, районного бюджету, а також про здійснення делегованих радою повноважень.
Щорічний звіт голови райдержадміністрації з цих питань попередньо розглядається постійними комісіями ради, а також поширюється разом з іншими проектами документів серед депутатів. За підсумком обговорення звітів рада приймає рішення.
31. Проте, судом апеляційної інстанції встановлено, що питання за №4 Звіт голови райдержадміністрації про виконання програми економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік та питання за №5 Про висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1 , які безпосередньо стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, попередньо не розглядались на засіданнях постійних комісій.
32. До того ж з протоколу №16 шістнадцятої (позачергової) сесії сьомого скликання Зіньківської районної ради Полтавської області від 11 квітня 2017 року вбачається, що під час обговорення питання Звіт голови райдержадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік не обговорювалось питання пов`язані із виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійсненню делегованих районною радою повноважень за 2016 рік і виступаючими не піднімалось питань, які б стосувались звіту голови райдержадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійсненню делегованих районною радою повноважень за 2016 рік та безпосередньо самого виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району і здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік, а по питанню Про висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1 обговорення взагалі не проводилось.
33. За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду апеляційної інстанції про порушення відповідачем процедури прийняття оскаржених рішень та вимог Законів і Регламенту. При цьому попередній розгляд спірних питань президією Зіньківської районної ради як дорадчий орган та поширення серед депутатів тез до звіту, а не самого звіту, на що звертає увагу відповідач у касаційній скарзі, не свідчить про дотримання вищезазначених вимог законодавства.
34. Разом з цим Верховний Суд зауважує, що з огляду на приписи вимог статті 34 Закону № 586-XIV та статті 72 Закону №280/97-ВР, висловлення недовіри голові державної адміністрації має бути наслідком негативних результатів його діяльності після відповідної оцінки такої діяльності районною радою.
35. Тому дотримання відповідачем вимог регламенту при прийнятті рішення Звіт голови райдержадміністрації про виконання програм економічного і соціального розвитку Зіньківського району та здійснення делегованих районною радою повноважень за 2016 рік пов`язане із прийняттям обгрунтованого рішення відповідача Про висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації ОСОБА_1
36. Зважаючи на те, що наслідком висловлення недовіри голові Зіньківської районної державної адміністрації може бути припинення його публічної служби на цій посаді, рішення ради з цього питання повинно бути ухвалене на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення; з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
37. Порушення встановленої законодавством процедури ухвалення рішення може бути підставою для скасування цього рішення, якщо допущене порушення вплинуло або могло вплинути на його правильність.
38. Оскільки оскаржені рішення Зіньківської районної ради Полтавської області прийняті не на підставі, не у межах повноважень та не у спосіб, які передбачені законами України, без урахування всіх обставин, які мають значення для прийняття рішення, тому Верховний Суд погоджується з висновком суду апеляційної інстанції про те, що ці рішення є протиправними та підлягають скасуванню.
39. Доводи касаційної скарги зводяться до переоцінки встановлених судами попередніх інстанцій та не спростовують висновків суду апеляційної інстанції.
40. За таких умов, Верховний Суд дійшов висновку, що оскаржуване рішення суду апеляційної інстанції є законним та обґрунтованим і не підлягає скасуванню.
41. Частиною другою статті 341 КАС України встановлено, що суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази.
42. Частиною першою статті 350 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.
43. З огляду на наведене, касаційна скарга Зіньківської районної ради Полтавської області підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду апеляційної інстанції - без змін.
Керуючись статтями 341, 343, 349, 350, 356, 359 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
44. Касаційну скаргу Зіньківської районної ради Полтавської області залишити без задоволення.
45. Постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 25 вересня 2019 року у складі колегії суддів: Сіренко О.І., Калиновського В.А., Мінаєвої О.М. у справі № 530/780/17 за позовом ОСОБА_1 до Зіньківської районної ради Полтавської області про визнання протиправними та скасування рішення, залишити без змін.
46. Постанова суду касаційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття.
Суддя-доповідач І.В. Дашутін
Судді О.О. Шишов
М.М. Яковенко
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 05.12.2019 |
Оприлюднено | 06.12.2019 |
Номер документу | 86137200 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дашутін І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні