Справа № 645/7094/19
Провадження № 1-кс/645/3292/19
УХ В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 листопада 2019 року Фрунзенський районний суд м. Харкова у складі:
слідчий суддя - ОСОБА_1 ,
за участі секретаря судових засідань ОСОБА_2 ,
прокурора ОСОБА_3 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Харкові клопотання слідчого СВ Немишлянського ВП ГУ НП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню №22018101110000002 від 03.01.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, -
встановив:
Слідчий СВ Немишлянського ВП ГУ НП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 за погодженням з прокурором Харківської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_3 , звернувся до суду з клопотанням про надання йому особисто, старшому слідчому СВ Неммишлянського ВП ГУНП України в Харківській області капітану поліції ОСОБА_5 , прокурору Харківської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_6 , начальнику Немишлянського відділу Харківської місцевої прокуратури №3 ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів з можливістю наступного вилучення оригіналів документів по взаємовідносинам між Регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 27.10.2014 по теперішній час, які знаходяться у виробничому підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_1 :
-річних планів закупівель на 2014 рік;
-положення про склад комітету з конкурсних торгів Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та її структурних підрозділів, що проводились за 2014 рік;
-протоколів засідання комітету з конкурсних торгів з питань закупівлі товарно-матеріальних цінностей Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та її структурних підрозділів за 2014 роки;
-інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель», вимог, встановлених ст.17Закону України«Про здійсненнядержавних закупівель» та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам;
-інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію;
-інформації про місце, де повинні бути надані послуги, їх обсяги;
-інформації про строки надання послуг;
-проекту договору або основні умови, які обов`язково будуть включені до договору про закупівлю ТМЦ;
-переліку критеріїв та методики оцінки пропозицій конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критеріїв;
-інформації про строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними;
-інформації про спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів, порядку надання роз`яснень щодо документації конкурсних торгів;
-інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій конкурсних торгів;
-інформації про розмір, вид, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю автоматриси дизельної АД-01 з краном-маніпулятором РК26502.;
-інформації про місце, час, розкриття пропозицій конкурсних торгів;
-інформації про прізвище, ім`я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками;
-протоколи розкриття пропозицій конкурсних торгів за 2014 рік;
-протоколи оголошення проведення конкурсних торгів за 2014, (у тому числі, де зазначено переможцем торгів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 );
-документи, щодо оголошення про результати процедури закупівлі за 2014
-звіти про результат проведення процедури закупівлі, що знаходяться у володінні Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-договору між Регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (у тому числі її структурні підрозділів) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо поставки , на поставку автоматриси дизельної АД-01 з краном-маніпулятором РК26502., та усіх наявних додатків до них .(документи про оплату послуг відповідно до договорів, товарно-транспортні (залізничні) накладні, відомості про транспортні засоби (ПІД водіїв) якими були здійснені поставки товарно-матеріальних цінностей відповідно до договорів);
-нормативний документ, актуальний станом на 20.11.2015 та 25.12.2015 який регламентував складання акту № 91 від 20.11.2015, яким посвідчено, що «виконавцем», тобто TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » були проведені роботи з виготовлення на 40 відсотків та акту № 101 від 25.12.2015, яким посвідчено, що «виконавцем», тобто ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » були проведені роботи з виготовлення на 80 відсотків;
- розпорядження (наказ) про створення комісії, що оглядала готовність автоматриси дизельної АД-01 з краном-маніпулятором РК26502 та підписувала акт №91 від 20.11.2015 року та акт № 101 від 25.12.2015 року;
- фактична калькуляція (із зазначенням переліку комплектуючих) на виконання робіт, яка була складена до акту № 91 від 20.11.2015 року та акту № 101 від 25.12.2015 року.
В обґрунтуванняклопотання слідчий зазначав, що 21.11.2016 року слідчим відділом ГУ СБ України у м. Києві та Київській області відкрито кримінальне провадження за №22016101110000035 за ч.3 ст. 358, ч.5 ст. 191. ч.1 ст. 205, ч.5 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування на підставі постанови прокурора відділу прокуратури Київської області від 03.01.2018 матеріали, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.191 КК України, про те, що протягом 2015-2016 року службові особи регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » діючи всупереч інтересам служби, зловживаючи своїм службовим становищем, можливо перебуваючи у змові з власниками та керівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ К/« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 ), TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄРДПОУ НОМЕР_3 ), TOB « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄРДПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄРДПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄРДПОУ НОМЕР_6 ),/ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄРДПОУ НОМЕР_7 ) привласнити державні кошти, в особливо великих розмірах, виділені в окреме провадження №22018101110000002 від 03.01.2018 року та направлені для проведення досудового розслідування до прокуратури Харківської області. Проведення досудового розслідування було доручено СВ Холодногірському ВП ГУНП в Харківській області.
На підставі постанови заступника прокурора Харківської області від 25.10.2019 про доручення здійснення досудового розслідування слідчому підрозділу іншого органу, у зв`язку із неефективним проведенням досудового розслідування, зазначене кримінальне провадження направлено для подальшого досудового розслідування у СВ Немишлянський ВП ГУНП в Харківській області.
Як зазначено в клопотанні, досудовим розслідуванням встановлено, що на підставі ухвали слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 13.04.2017 співробітником ГУ Контррозвідувального захисту інтересів держави у сфері економічної безпеки проведений тимчасовий доступ до документів ТОВ НВК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в ході якого крім іншого було вилучено договір П/П - 141388/НЮ від 27.10.2014 року, укладений згідно з акцентом пропозиції конкурсних торгів та рішенням комітету з конкурсних торгів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » («Покупець») уклала вищезазначений договір із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » («Постачальник») в якому предметом є автоматриса дизельна АД-01 з краном маніпулятором РК26502. Загальна сума по договору складає 20 300 000,00 (двадцять мільйонів триста тисяч грн.. 00коп.) Відповідно до п. 3.4. зазначеного договору: «Сума цього договору може бути зменшена за згодою сторін». Відповідно до частини 10 зазначеного договору строк його дії встановлюється до 31.12.2015, а в частині оплати до повного виконання. Також зазначено, що строк дії договору,щодо передачі товару може бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених обставин, що спричинили таке продовження.
Крім того, у договорі зазначено, що Покупець сплачує Постачальнику передоплату в розмірі 15 відсотків автоматриси дизельної АД-01 з краном маніпулятором РК26502, яка складає 3 045 000, 00 грн, наступний платіж 50 відсотків після виконання робіт на 80 відсотків, а решта 35 відсотків після підписання акту прийома - передачі автоматриси.
В ході досудового розслідування був допитаний ОСОБА_7 , який перебуває на посаді «Головний інженер-перший заступник начальника регіональної філії ІНФОРМАЦІЯ_1 », який пояснив, що надалі між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » («Покупець») ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » («Постачальник») було підписано додаткові угоди № 1,№2, №3 та специфікація до договору, в результаті яких загальна вартість автоматриси становить 25 922 924,92, крім того, строк виконання зобов`язань було встановлено 2016 рік. Зазначене збільшення ціни, та укладання додаткових угода було обумовлено Протоколом №5 від 19.11.2015 засідання комітету з конкурсних торгів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з питань закупівлі-товарно матеріальних цінностей рухомого складу проведення робіт з модернізації капітального ремонту рухомого складу та ін.. Обґрунтування зазначеного протоколу - лист ІНФОРМАЦІЯ_11 від 17.11.2015 № 06-80/353. Згідно цього листа, індекси цін виробників промислової продукції по Україні за період листопада 2014 по жовтень 2015 склали 130,2 відсотки. Закупівля автоматриси дизельної АД-01 з краном-маніпулятором РК26502 було передбачено планом освоєння капітальних інвестиції.
Згідно умов договору поставки автоматриси дизельної АД-01 були складені акти, щодо ступеню готовності автоматриси.
В протоколі допиту свідка ОСОБА_7 , зазначені два акти, щодо ступеню готовності були складені та ним затверджені згідно телеграфноївказівки та на підставі умов договору: акт № 91 від 20.11.2015, яким посвідчено, що «виконавцем», тобто ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » були проведені роботи з виготовлення на 40 відсотків та наданий рахунок № НОМЕР_8 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 20.11.2015 на суму 10 369 169, 37 грн.; акт № 101 від яким посвідчено, що «виконавцем», тобто ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » були проведені роботи з виготовлення на 80 відсотків та наданий рахунок № 2 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 20.11.2015 на суму 869 575,10 грн.
До зазначених актів (кожний на 1 аркуші) не додано будь-яких підтверджень готовності автоматриси дизельної АД-01 з краном-маніпулятором РК26502, відсутні фотозображення, відсутня інформація, щодо конструкції відповідних елементів, встановлення крану-маніпулятора РК26502 та іншого обладнання на платформу автоматриси. Таким чином відсутні додаткові до акту матеріали які б могли підтвердити існування «автоматриси», та її готовності на зазначену ступінь, тобто 40 та 80 відсотків.
Регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » 21.09.2016 був направлений до TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » начальник відділу механізації для перевірки ступеню готовності автоматриси та було встановлено, що автоматриса знаходиться на рівні 80 відсотків готовності згідно акту №101 від 25.12.2015 року.
Регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » 08.11.2016 було направлено запит на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в якому ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » просило повідомити рівень готовності автоматриси.
21.11.2016 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » надав відповідь на зазначений запит, та повідомив, що рівень готовності автоматриси становить 85 відсотків.
Надалі Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » звернулися із позовом до Господарського суд Дніпропетровської області в якому просили стягнути з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 20 283 745, 06 грн. - попередньої оплати, 3 655 132,41 грн. - пені, 1 814 604, 74 грн. - штрафу. 31.05.2017 на підставі рішення Господарського суду Дніпропетровської області позов регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » задоволено у повному обсязі.
Таким чином, після укладанням договору на поставку автоматриси дизельна АД-01 з краном маніпулятором НОМЕР_9 між Регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », тобто після 27.10.2014 до винесення ухвали Господарського суд Дніпропетровської області тобто до 31.05.2017 року автоматриса поставлена замовнику не була, таким чином Державі були спричинені матеріальні збитки. Крім того, згідно акту №91 від20.11.2015 року та акту № 101 від 25.12.2015 року, які були складені, щодо ступеню готовності автоматриси об`єктивно не можна зробити висновок, щодо реальної готовності автоматриси на 40 та 80 відсотків відповідно так, як відсутні додатки до зазначених актів у вигляді опису фактично наявних деталей для виготовлення автоматриси, відсутнє фото автоматриси на стадіях ступенів готовності. Згідно Довідки позапланової виїзної ревізії від 20.07.2017 окремих питань фінансово-господарської діяльності Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 01.01.2013 по 30.06.2017 сформованої Головним державним інспектором відділу взаємодії з правоохоронними органами, встановлено наступне:
Ревізією з питання проведених розрахунків по договору від 27.10.2014 №П/П-141388/НЮ, який укладений між ДГТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Покупець) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Підрядник), Підрядник зобов`язується поставити і передати у зумовлені строки у власність ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » товар - автомотрису дизельну АД-01 з краном-маніпулятором РК26502 (ТЗ.32.5.04.05.08).
Згідно з п.1.4. договору від 27.10.2014 №П/П-141388/НЮ виробник товару TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Україна). Рік виготовлення: 2015 рік (п.1.5).
Відповідно до п.1.6 Договору обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
Крім того, договором (п. 2.2) від 27.10.2014 №П/П-141388/НЮ передбачено, що підтвердженням якості товару з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » є сертифікат відповідності, паспорт на автомотрису дизельну АД-01 з краном-маніпулятором РК26502 та формуляр, які надаються разом з товаром.
Пунктом 3.3. вищевказаного договору визначено, що загальна сума договору складає 20300000,00 грн., в т.ч. ПДВ 3383333,33 грн. Сума договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін.
Також, п.4.2. договору передбачено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оплачує ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »:
-передплату в розмірі 15% вартості автомотрису дизельну АД-01 з краном-маніпулятором РК26502, яка складає 3045000,00 грн. з ПДВ;
- 50% вартості автомотриси, тобто 10150000,00 грн. з ПДВ;
- після виконання 80% робіт по будівництву автомотриси, про що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » повинні бути своєчасно надані Покупцю підтверджуючі цей факт відповідні документи;
- решту 35% в сумі 7105000,0 грн від вартості автомотриси дизельної АД- 01 з краном-маніпулятором РК26502, тобто 7105000,00 грн. з ПДВ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » сплачує ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » після підписання прийому-передачі автомотриси у власність ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Відповідно до розділу 6 Договору передбачено права та обов`язки сторін, зокрема п.п. 6.2.4 п.6.2 передбачено, що покупець має право зменшувати обсяги закупівлі або відмовитись від договору (розірвати) в односторонньому порядку (без сплати штрафів, комісій тощо) у разі незабезпечення з будь-яких підстав необхідного обсягу та термінів залучення коштів (кредитних коштів) на такі цілі.
Відповідно до п.7.2 розділу 7 «Відповідальність сторін», передбачено відповідальність за несвоєчасну поставку Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1% вартості Товару, з якого допущено прострочення, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів Постачальник додатково сплачує Покупцю штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
Згідно з розділом 10 договору від 27.10.2014 №П/П-141388/НЮ встановлено строк дії договору з моменту підписання і до 30.12.2015, а в частині оплати - до повного виконання. Строк дії договору та виконання зобов`язань, щодо передачі товару може бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених обставин, що спричинили таке продовження у т.ч. форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що так не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі.
Крім того, договором передбачено: якість товару; поставка товару; права та обов`язки сторін; відповідальність сторін; обставини непереборної сили;
вирішення спорів; інші умови; додатки до договору; місцезнаходження та банківські реквізити сторін. Договір підписаний та скріплений печатками сторін.
Згідно з додатковою угодою від 28.10.2015 №1 до договору від 27.10.2014 року У2П/П-141388/НЮ сторонами внесені наступні зміни:
- викласти п.10.1. договору з новій редакції: «Даний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31.12.2016 року, а в частині оплати - до повного виконання»;
-викласти п.1.5. Договору в новій редакції: «Рік виготовлення: 2016 рік»;
Крім того, було змінено банківські реквізити Покупця.
У всьому іншому сторони керуються умовами договору, які залишаються без змін.
Згідно з додатковою угодою від 19.11.2015 року №2 до договору від 7.10.2014 року №П/П-141388/НЮ сторонами внесені наступні зміни:
-пункт 3.3 договору викласти в новій редакції: Загальна сума договору складає 25 922 924,92 грн, в т.ч. ПДВ - 4320487,49 грн;
-п.4.2 договору викласти в новій редакції: Покупець оплачує Постачальнику передоплату у розмірі 3045000,00 грн, в т.ч. ПДВ 507500,00 грн.;
1728195.040% вартості автомотриси, тобто 10369169,97 грн, в т.ч. ПДВ грн, Покупець оплачує Постачальнику після виконання 40% робіт по будівництву автомотриси АД-01;
-наступні 26,5% вартості автомотриси, тобто 6869575,10 грн, в т.ч. ПДВ 1144929,18 грн Покупець сплачує Постачальнику після виконання 80% робіт по будівництву автомотриси АД-01;
-решту суми, тобто 5639179,85 грн., в т.ч. ПДВ 939863,31 грн Покупець сплачує Постачальнику після підписання акту прийому-передачі автомотриси у власність Покупця.
Всі етапи оплати за товар здійснюються протягом 10 банківських днів з моменту залучення коштів. Джерело розрахунків - залучені кошти.
У всьому іншому сторони керуються умовами договору, які залишаються без змін.
Тобто, за додатковою угодою від 19.11.2015 №2 вартість товару збільшено на 5 622 924,92 грн. або на 27,7%.
Детально умови поставки та розрахунків за договором 27.10.2014 року №П/П- 141388/НЮ відображено в акті ревізії по РФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 15.09.2016 року №05-11/7.
Проведеною ревізієюз питаннядотримання РФ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »умов договорувід 27.10.2014№П/П-141388/НЮв частиніпроведених залізницеюоплат встановлено,що згідно з п. 4.2 договору (з урахуванням додаткової угоди від 19.11.2015 №2) передбачено сплата Покупця передплати у розмірі 3 045 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 507 500,00 грн); сплати виконання 40% робіт по будівництву автомотриси в сумі 10 369 169,67 грн. (в т.ч. ПДВ 1728195,00 грн); сплати виконання 80% робіт по будівництву автомотриси в сумі 6 869 575,10 грн. (в т.ч. ПДВ 1 144 929,18 грн). Решту Покупець сплачує Постачальнику після підписання акту прийому-передачі автомотриси у власність Покупця в сумі 5 639 179,85 грн. (в т.ч. ПДВ 93863,31 грн).
30.11.2015 року Ревізією встановлено, що на виконання умов договору від 27.10.2014 №П/П-141388/НЮ (з урахуванням додаткових угод) Структурним підрозділом « ІНФОРМАЦІЯ_13 » регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » в період з 31.07.2015 по 29.12.2015 було перераховано TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » коштів в загальній сумі 20 283 745,06 грн (п/д від 31.07.2015 №2160 - 300000,00 грн, п/д від 27.08.2015 №2516 - 2745000,00 грн, п/д від 30.11.2015 №3828 - 3000000,00 грн, п/д від 30.11.2016 року №7369169,96 грн, п/д від 29.12.2015 №112 - 6869575,10 грн), що становить 78,2% до вартості автомотриси дизельної АД-1 з краном- маніпулятором РК26502.
Зазначена операція відображена в оборотній відомості за дебетом субрахунку бухгалтерського обліку 37101 «Розрахунки з юридичними особами інших форм власності (ПАТ, ПрАТ) Капітальні вкладення».
Для підтвердження виконання робіт з виготовлення автомотриси на 80 % РФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » наданий акт від 25.12.2015 №101, який підписаний з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » головним інженером ОСОБА_8 , з боку Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: головним інженером Виробничого підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_15 » філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ - ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_9 , головним механіком Виробничого підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_15 » філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ - ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_10 та економістом Виробничого підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_15 » філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_11 , в якому зазначено, що виконавцем - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » були проведені роботи з виготовлення автомотриси дизельної АД-01 з краном - маніпулятором РК26502 на 80%, сторони претензій одна до іншої не мають. Місце складання акта - м.Дніпропетровськ.
Вищезазначений акт затверджено з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » директором ОСОБА_12 , з боку регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » головним інженером - першим заступником начальника регіональної філії ОСОБА_7 .
В ході ревізії з метою документального та фактичного підтвердження проведених розрахунків в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » проведено зустрічну звірку, за результатами якої складено довідку зустрічної звірки від 07.07.2017 року №15-20/08-3.
Для підтвердження виконання робіт з виготовлення автомотриси на 80 % тазом з актом виконаних робіт від 25.12.2015№101, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до звірки надано фактичну калькуляцію на виконання 80% робіт із будівництва автомотриси АД-01 з краном - маніпулятором РК26502 від 15.12.2015 року на загальну суму 20 738 339,93 грн, підписану головним інженером ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_8 та головним бухгалтером ОСОБА_13 . Калькуляція затверджена директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_12 . Фактична калькуляція замовником - Регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не підписана і не затверджена.
Відповідно до фактичної калькуляції від 25.12.2015 вартість виконання 80% робіт із виготовлення автомотриси АД-01 з краном маніпулятором НОМЕР_10 становить 20 738339,93 грн.. в тому числі: сировина та матеріали 7398,59 грн; покупні комплектуючі вироби- 12 596 194,55 грн; основна заробітна плата виробничих робітників - 415 062,80 грн; додаткова заробітна плата - 224 621,20 грн; єдиний соціальний внесок (38,54%) - 246 534,21 грн; - загальновиробничі витрати-1 292 132,50 грн; адміністративні витрати- 1 017 817,70 грн; разом повна собі вартість - 15 799 761,55 грн; прибуток- 1 482 188,39 грн; ПДВ - 3 456 389,99 гривень.
До калькуляції надано перелік комплектуючих, які увійшли до Фактичної калькуляції.
Зустрічною звіркою встановлено, що основними постачальниками комплектуючих виробів, сировини та матеріалів, які відповідно до фактичної калькуляції від 25.12.2015 склали в сумі 12 603 593,14 грн. були ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »
Звіркою встановлено, що відповідно до договору від 10.12.2015 №102, укладеного TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » останнім відвантажено запасних частин на загальну суму 8 914 986,33 гривень.
Згідно з накладних наданих до звірки встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » фактично отримано комплектуючі від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (крім гідравлічного крану) 29.12.2015 та не могли бути встановлені на Автоматрису АД-01 під час складання акту на готовність автоматриси на 80 відсотків 25.12.2015 року.
Також, в ході зустрічної звірки проведено обстеження об`єкта виробництва « ІНФОРМАЦІЯ_19 » про що складено акт обстеження від 30.06.2017 року.
Згідно з вказаним актом у виробничому приміщені Цеху №1 на металевих опорах встановлена металева конструкція рами з кабіною з деякими комплектуючими та вузлами, окремо знаходяться рами візків тягового та бігункового, кран гідравлічний, редуктор, окремо три колісні пари у зібраному стані. Частина деталей та комплектуючих, зазначених у фактичній калькуляції складеної станом на 25.12.2015 року, зберігається в складі і не встановлені на автомотрису.
Відповідно до поясненні головний інженер ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_14 , деякі комплектуючі були зняті з автомотриси і розміщені на складі підприємства з метою їх збереження.
Також, за результатами обстеження встановлено, що двигун Cummins QSX - 15 Тіег2 вартістю 1 055 980,00 грн. (з ПДВ), придбаний у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » відповідно до накладної від 29.12.2015 року №90, на підприємстві відсутній повернутий постачальнику в зв`язку з наявністю браку ще 05.01.2016 року та станом на момент складання зустрічної звірки не відремонтований).
Так, до зустрічної звірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » наданий акт - рекламацію від 04.01.2016 року № 25, відповідно до якого при здійсненні стендових випробувань двигуна виявлено присутність надлишкової кількості частинок чорного кольору у відпрацьованих газах. У зв`язку з цим відповідно акта приймання - передачі товару від 05.01.2016 року №000257 двигун Cummins SX - 15 Тіег2 повернутий до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » з метою проведення його ремонту.
Також, в акті зазначено, що двигун прийнятий в ремонт, який постачальник гарантує виконати протягом 3-ох місяців (або раніше) та надати склад ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » - безоплатно.
Проте, на теперішній час двигун CumminsQSX- 15 Тіег2 вартістю 055980,00 грн (з ПДВ) в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відсутній, претензійно позовна робота щодо повернення двигуна та/або коштів товариством не велась.
Згідно з вищезазначеним станом на 25.12.2015 двигун CumminsQSX- Тіег2, який повернутий ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 05.01.2016 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » з метою проведення його ремонту не міг бути встановлений на автоматрису дизельну НОМЕР_11 .
В ході зустрічної звірки ІНФОРМАЦІЯ_20 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » направлено лист від 03.07.2017 №04-15-15/5747 про надання документів, які підтверджують взаєморозрахунки з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Однак, відповідь від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » в ході проведення стрічної звірки не отримано.
Крім того, в ході зустрічної звірки, Східним офісом Держаудитслужби направлено запит до ІНФОРМАЦІЯ_21 про надання ансової звітності, зокрема Балансу (Звіт про фінансовий результат) форми 1 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Відповідно до наданих Дніпропетровською ОДПІ Балансів (Звіт про ансовий результат) форми №1 Товариство звітувало до податкового органу наявність незавершеного виробництва у сумі:
станом на 31.12.2015 - 10 999,00 тис. грн;
станом на 31.12.2016 - 12 877,0 тис. грн.;
станом на 31.03.2017 12 006,0 тис. гривень.
Згідно з вищезазначеним, відповідно до поданої до податкових органів фінансової звітності станом на 31.12.2015 (після складання актів про 80% готовність автомотриси дизельної АД-01№002) вартість всіх об`єктів незавершеного виробництва, в т.ч. автомотриси складала 10 999 тис. грн., тоді за актом приймання виконаних робіт від 25.12.2015 №101 готовність мотриси складає 80%, тобто в сумі 20 794 339,94 грн. 992 924,92*80%)= 20794339,94 грн).
Відповідно до пояснень головного інженера ВП « ІНФОРМАЦІЯ_22 » ОСОБА_9 , головного механіка ВП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » ОСОБА_15 , економіста ВП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » ОСОБА_11 , що ними особисто був підписаний акт виконаних робіт від 25.12.20,15 №101, огляд мотриси проводився на підприємстві ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». В ході укладалася калькуляція, яка підтверджує виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » робіт по виготовленню автомотриси на 80%.
Відповідно до пояснення головного інженера - першого заступника начальника регіональної філії ОСОБА_7 , що ним особисто був затверджений акт виконаних робіт від 25.12.2015 №101, огляд автомотриси проводився на підприємстві ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Про укладання інших документів при огляді автомотриси дизельної йому не відомо. До пояснень іі посвідчення на відрядження до м. Дніпропетровськ та проїзді квитки.
Станом на 30.06.2017 по бухгалтерському обліку РФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по проведеним розрахункам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по зору від 27.10.2014 року №П/П-141388/НЮ рахується дебіторська заборгованість в сумі 20 283745, 06 гривень.
Зважаючи на відсутність поставки автомотриси в строки, які визначені 1 Договору від 27.10.2014 року №П/П-141388/НЮ РФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відповідно до ч.2 ст.693 Цивільного кодексу України має право вимагати передплати оплаченого товару або повернути суми передплати у сумі 20 283 745, 06 гривень.
Слід зазначити, що ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 31.05.2017 по справі №904/4293/17 позовну заяву ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " в особі РФ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " розглянуто, вдоволено в повному обсязі та зобов`язано стягнути з TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » попередню оплату в сумі 20 283 745,06 грн, пеню в сумі 3655132,41 грн, штраф у сумі - 181460474,74 грн та судовий збір у сумі 240000,0 гривень.
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не погодившись із рішенням місцевого господарського суду звернулося з апеляційною скаргою до Дніпропетровського апеляційного господарського суду, в якій просить скасувати рішення господарського суду в Дніпропетровській області від 31.05.2017 року по справі №904/4293/17, прийняти нове рішення, яким у позові відмовити.
Ухвалою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 29.06.2017 року по справі №904/4293/17 відмолено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у задоволенні клопотання та повернуто апеляційну скаргу без розгляду.
На запитфахівців ІНФОРМАЦІЯ_24 заступником начальникафілії зрухомого складуі матеріально-технічногофілії ОСОБА_16 надано пояснення,в якомузазначено, що після автомотриси дизельної НОМЕР_12 з краном маніпулятором РК НОМЕР_13 у З « ІНФОРМАЦІЯ_3 » була зумовлена нагальною потребою залізниці в новому спеціалізованому рухомому складі, який з огляду на відсутність технічної можливості не міг бути виготовлений власними силами. (Пояснення заступника начальника філії з рухомого складу і матеріально-технічного постачання ОСОБА_16 у Додатку 29 до акта).
Таким чином у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів наступних документів, по взаємовідносинам між Регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 27.10.2014 року по теперішній час,
-річних планів закупівель на 2014 рік.
-положення про склад комітету з конкурсних торгів Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та її структурних підрозділів, що проводились за 2014 рік.
-протоколів засідання комітету з конкурсних торгів з питань закупівлі товарно-матеріальних цінностей Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та її структурних підрозділів за 2014 роки;
-інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16Закону України «Про здійснення державних закупівель», вимог, встановлених ст. 17 Закону
України «Проздійснення державнихзакупівель» та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію;
-інформації про місце, де повинні бути надані послуги, їх обсяги;
-інформації про строки надання послуг;
-проекту договору або основні умови, які обов`язково будуть включені до договору про закупівлю ТМЦ;
-переліку критеріїв та методики оцінки пропозицій конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критеріїв;
-інформації про строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними;
-інформації про спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів, порядку надання роз`яснень щодо документації конкурсних торгів;
-інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій конкурсних торгів;
-інформації про розмір, вид, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю ТМЦ;
-інформації про місце, час, розкриття пропозицій конкурсних торгів;
-інформації про прізвище, ім`я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками;
-протоколи розкриття пропозицій конкурсних торгів за 2014 рік;
-протоколи оголошення проведення конкурсних торгів за 2014 рік, (у тому числі, де зазначено переможцем торгів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 );
-документи, щодо оголошення про результати процедури закупівлі за 2014 рік;
-звіти про результат проведення процедури закупівлі, що знаходяться у володінні Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
-договору між Регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (у тому числі її структурні підрозділів) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо поставки на поставку автоматриси дизельної АД-01 з краном-маніпулятором РК26502., та усіх наявних додатків до них (документи про оплату послуг відповідно до договорів, товарно-транспортні (залізничні) накладні, відомості про транспортні засоби (ПІД водіїв) якими були здійснені поставки товарно-матеріальних цінностей відповідно до договорів).
-нормативний документ, актуальний станом на 20.11.2015 року та 25.12.2015 року який регламентував складання акту № 91 від 20.11.2015 року, яким посвідчено, що «виконавцем», тобто ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » були проведені роботи з виготовлення на 40 відсотків та акту № 101 від 25.12.2015 року, яким посвідчено, що «виконавцем», тобто ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » були проведені роботи з виготовлення на 80 відсотків.
-розпорядження (наказ) про створення комісії, що оглядала готовність автоматриси дизельної АД-01 з краном-маніпулятором РК26502 та підписувала акт № 91 від 20.11.2015 року та акт № 101 від 25.12.2015 року.
-фактична калькуляція (із зазначенням переліку комплектуючих) на виконання робіт, яка була складена до акту № 91 від 20.11.2015 та акту № 101 від 25.12.2015.
Враховуючи вищевикладене, зважаючи на те, що документи, які знаходяться у володінні Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЕРДПОУ НОМЕР_14 АДРЕСА_2 ), до яких необхідно отримати тимчасовий доступ, самі по собі та в сукупності з іншими документами, що містяться в матеріалах кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, приймаючи до уваги, що іншим способом неможливо встановити всі обставини вчинення кримінального правопорушення, які передбачається довести за допомогою цих документів, тому слідчий звернувся до суду з даним клопотанням.
В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання в повному обсязі, та просив його задовольнити.
На підставі ч.2 ст.163КПК України прокурор просив розглянутиклопотання без виклику усудове засідання представників Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (у тому числі її структурні підрозділів) (ЕРДПОУ НОМЕР_14 АДРЕСА_2 ), у власності яких знаходяться вказані документи, до яких необхідно отримати тимчасовий доступ, оскільки є наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза їх змінам або знищенню.
Приймаючи до уваги, що є підстави вважати, що існує реальна загроза змінити або знищити документи, про доступ до яких іде мова у клопотанні, вказане клопотання було розглянуто слідчим суддею без виклику представників Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у володінні якої вони знаходяться.
Слідчий суддя, вислухавши думку прокурора, з`ясувавши всі фактичні обставини, всебічно та повно дослідивши матеріали кримінального провадження надані слідчим для огляду, приходить до наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
За змістом ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч. 5ст.163КПК України, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
З метою повного, всестороннього та об`єктивного досудового розслідування, а також встановлення істини у справі, суд вважає, що дані, які містяться в зазначених документах, мають суттєве та доказове значення і можуть слугувати доказом по справі, тому в частині надання тимчасового доступу до зазначених документів, а саме: розпорядження (наказ) про створення комісії, що оглядала готовність автоматриси дизельної АД-01 з краном-маніпулятором РК26502 та підписувала акт № 91 від 20.11.2015 року та акт № 101 від 25.12.2015 року; та фактичної калькуляції (із зазначенням переліку комплектуючих) на виконання робіт, яка була складена до акту № 91 від 20.11.2015 року та акту № 101 від 25.12.2015 року, клопотання підлягає задоволенню.
Таким чином, у суду є достатньо підстав, передбачених ст.ст.159,163 КПК України, для надання тимчасового доступу до документів, наведених слідчим.
Разом з тим, слідчий всупереч вимог ч. 7 ст. 163 КПК України, не довів необхідності вилучення оригіналів вказаних у клопотанні документів, а саме те, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів. Так, слідчим не надано документів на підтвердження того, щодо необхідності отримання саме оригіналів зазначених документів. Враховуючи викладене, слідчий суддя не вбачає підстав для вилучення оригіналів документів по взаємовідносинам між Регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 27.10.2014 по теперішній час, які знаходяться у виробничому підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » регіональноїфілії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »,за адресою: АДРЕСА_1 .Вимоги щодорічних планівзакупівель на2014рік,а такожнадання інформаціїпро необхіднітехнічні,якісні такількісні характеристикипредмета закупівлі,в томучислі відповіднутехнічну специфікацію;інформації промісце,де повиннібути наданіпослуги,їх обсяги;інформації простроки наданняпослуг;проекту договоруабо основніумови,які обов`язковобудуть включенідо договорупро закупівлюТМЦ;інформації пропрізвище,ім`ята побатькові,посаду таадресу однієїчи кількохпосадових осіб,уповноважених здійснюватизв`язокз учасниками;документи,щодо оголошенняпро результатипроцедури закупівліза 2014рік;звіти прорезультат проведенняпроцедури закупівлі,що знаходятьсяу володінніРегіональної філії« ІНФОРМАЦІЯ_1 »ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »,договору міжРегіональною філією« ІНФОРМАЦІЯ_1 »ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »(утому числіїї структурніпідрозділів)з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодопоставки напоставку автоматрисидизельної АД-01з краном-маніпуляторомРК26502.,та усіхнаявних додатківдо них(документипро оплатупослуг відповіднодо договорів,товарно-транспортні(залізничні)накладні,відомості протранспортні засоби(ПІДводіїв)якими булиздійснені поставкитоварно-матеріальнихцінностей відповіднодо договорів)не єобґрунтованими,оскільки відповідних доказів щодо підстав для надання доступу до документів слідчим не надано. Крім того слідчим не наведено доказів про проведення конкурсних торгів зазначених у клопотанні, а тому в даній частині клопотання задоволенню не підлягає.
Зважаючи на вищенаведене та з урахуванням того, що речі та документи, тимчасовий доступ до яких просить надати слідчий, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні № 22018101110000002 від 03.01.2018 року, відомості, що містяться в цих документах можуть бути використані як доказ, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів неможливо, приходжу до висновку, що клопотання обґрунтоване та його слід задовольнити, однак частково, надати тимчасовий доступ до документів з можливістю їх вилучення належним чином завірених копій.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,
ухвалив:
Клопотання слідчого СВ Немишлянського ВП ГУ НП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню №22018101110000002 від 03.01.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України задовольнити частково.
Надати слідчому СВ Немишлянському ВП ГУ НП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_4 , старшому слідчому СВ Немишлянському ВП ГУНП України в Харківській області капітану поліції ОСОБА_5 , прокурору Харківської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_6 , начальнику Немишлінського відділу Харківської місцевої прокуратури №3 ОСОБА_3 , тимчасовий доступ з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій документів, які знаходяться у виробничому підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_25 » регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:
- розпорядження (наказ) про створення комісії, що оглядала готовність автоматриси дизельної АД-01 з краном-маніпулятором РК26502 та підписувала акт № 91 від 20.11.2015 року та акт № 101 від 25.12.2015 року;
- фактичної калькуляції (із зазначенням переліку комплектуючих) на виконання робіт, яка була складена до акту № 91 від 20.11.2015 року та акту № 101 від 25.12.2015 року.
В іншій частині клопотання відмовити.
Строк дії ухвали встановити до 22 грудня 2019 року.
Наслідки невиконання ухвали слідчого судді про надання тимчасового доступу до речей і документів підлягають вирішенню згідно діючого законодавства.
Ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Фрунзенський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2019 |
Оприлюднено | 21.02.2023 |
Номер документу | 86190882 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Фрунзенський районний суд м.Харкова
Мартинова О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні