Постанова
від 28.11.2019 по справі 480/1530/19
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 листопада 2019 р.Справа № 480/1530/19 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Бартош Н.С.,

Суддів: Ральченка І.М. , Подобайло З.Г. ,

за участю секретаря судового засідання Мороза М.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління Держгеокадастру у Сумській області на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 22.07.2019 року по справі № 480/1530/19

за позовом Підприємства об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага Життя"

до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області

про визнання незаконною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Підприємство об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага Життя", звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просив: визнати незаконною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, яка полягає в ненаданні відповіді на заяву від 15.04.2019 р. про надання у постійне користування земельної ділянки 5922986900:05:002:0270; зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Сумській області розглянути заяву Підприємства об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага Життя" про надання у постійне користування земельну ділянку 5922986900:05:002:0270 цільового призначення: 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 39.809 га за місцем розташування: Сумська область, Лебединський район, Московськобобрицька сільська рада та прийняти рішення у відповідності до вимог чинного законодавства.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що 15.04.2019 р. позивач звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області з заявою про надання у постійне користування земельну ділянку за кадастровим номером 5922986900:05:002:0270 цільового призначення: 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 39,809 га за місцем розташування: Сумська область, Лебединський район, Московськобобрицька сільська рада. Проте станом на 25.04.2019 року відповіді на вказану заяву відповідач не надав.

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 22.07.2019 року по справі № 480/1530/19 позовні вимоги задоволено частково: зобов`язано Головне управління Держгеокадастру у Сумській області повторно розглянути заяву Підприємства об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага Життя про надання у постійне користування земельну ділянку 5922986900:05:002:0270 цільового призначення: 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 39.809 га за місцем розташування: Сумська область, Лебединський район, Московськобобрицька сільська рада та прийняти рішення у відповідності до вимог чинного законодавства. В іншій частині позовних вимог відмовлено.

Відповідач не погодився з рішенням суду першої інстанції та подав апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати в частині задоволення позовних вимог та прийняти в цій частині нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права з підстав, викладених в апеляційній скарзі.

Позивач подав відзив на апеляційну скаргу, в якому наполягає на законності рішення суду першої інстанції, просить залишити його без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.

В судовому засіданні представник позивача проти задоволення апеляційної скарги заперечував, просив залишити її без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.

Представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги, просив її задовольнити, рішення суду першої інстанції скасувати та ухвалити нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши рішення суду першої інстанції, дослідивши доводи апеляційної скарги та відзив на неї, колегія суддів дійшла висновку про те, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що 15.04.2019 р. Підприємство об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага Життя" звернулось до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області з заявою про надання у постійне користування земельну ділянку 5922986900:05:002:0270 цільового призначення: 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 39,809 га за місцем розташування: Сумська область, Лебединський район, Московськобобрицька сільська рада (а.с. 28).

Листом від 06.05.2019 р. № Б--6011-2967/21-19 Головне управління Держгеокадастру у Сумській області повідомило позивача, що земельна ділянка сільськогосподарського призначення державної власності кадастровий номер 5922986900:05:002:0270 площею 39,809 га знаходиться в переліку земельних ділянок, щодо продажу прав оренди земельних ділянок на земельних торгах (аукціонах). Повторний аукціон щодо продажу прав оренди земельної ділянки площею 39,809 га на території Московськобобрицької сільської ради, перелік яких оприлюднено на офіційному веб-сайті Держгеокадастру, оголошено на 10.05.2019 року (а.с. 29).

Вважаючи, що відповідачем допущено протиправну бездіяльність, яка полягала у ненаданні належної відповіді на заяву від 15.04.2019 р. про надання у постійне користування земельної ділянки 5922986900:05:002:0270, позивач 26.04.2019р. звернувся до суду першої інстанції із вищевказаними позовними вимогами.

Частково задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції дійшов до висновку, що Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області не було винесено рішення про надання дозволу або відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування. Відповідач відповідно до вимог ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України фактично не розглянув заяву позивача про надання у постійне користування земельної ділянки 5922986900:05:002:0270 та не зазначив в листі від 06.05.2019 № Б--6011-2967/21-19 обґрунтованої підстави, передбаченої ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог в іншій частині, суд вказав, що твердження позивача, що відповідачем не було надано відповіді на вказану заяву, суд вважає безпідставними, оскільки в матеріалах справи міститься лист від 06.05.2019 № Б--6011-2967/21-19, яким Головне управління Держгеокадастру у Сумській області повідомило позивача, що земельна ділянка сільськогосподарського призначення державної власності кадастровий номер 5922986900:05:002:0270 площею 39,809 га знаходиться в переліку земельних ділянок, щодо продажу прав оренди земельних ділянок на земельних торгах (аукціонах), тобто фактично бездіяльності допущено не було.

Колегія суддів не погоджується з висновком суду першої інстанції щодо наявності підстав для часткового задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.

В доводах апеляційної скарги відповідач по справі послався на те, що земельна ділянка, на яку претендує позивач для отримання у постійне користування, відповідно до поданого звернення, включено до переліку земельних ділянок, право оренди яких виставляється на торги у формі аукціону, та відповідно вказаних наказів вже затверджено технічну документацію із землеустрою для продажу права оренди на земельних торгах. Зважаючи на викладене, у зв`язку з тим, що земельні ділянки, щодо яких звернувся позивач вищезазначеними листами, включені до переліку земельних ділянок, право оренди яких виставляється на торгах у формі аукціону, Головне управління вважає, що правомірно повідомило про цей факт з посиланням на норму чинного законодавства. Вказав, щодо цієї земельної ділянки вже затверджено технічну документацію із землеустрою для продажу права оренди на земельних торгах. Також зазначив, що у приписах абз. 3 ч. 1 ст. 123 Земельного кодексу України відсутнє будь-яке посилання на форми документів, якими оформлюється надання земельної ділянки у користування, тобто не зазначено яким чином та яким документом надається земельна ділянка у користування чи відмова у наданні, навіть не зазначено та відсутнє формулювання приймає рішення чи приймає відповідне рішення .

Колегія суддів зазначає, що із заявою про надання у постійне користування земельну ділянку позивач звернувся 15.04.2019 р., а позовну заяву було подано до суду першої інстанції 26.04.2019 р., тобто до моменту отримання відповіді від Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, та в позові заявлено, зокрема, вимогу про визнання незаконною бездіяльності Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, яка полягає в ненаданні відповіді на заяву від 15.04.2019 р. про надання у постійне користування земельної ділянки 5922986900:05:002:0270.

В свою чергу, в розумінні КАС України бездіяльність суб`єкта владних повноважень - це пасивна поведінка суб`єкта владних повноважень, яка може мати вплив на реалізацію прав, свобод, інтересів фізичної чи юридичної особи. Бездіяльність суб`єкта владних повноважень може бути визнана протиправною адміністративним судом лише в тому випадку, якщо відповідач ухиляється від вчинення дій, які входять до кола його повноважень та за умови наявності правових підстав для вчинення таких дій.

Підставою для звернення позивача до суду із вказаними вище позовними вимогами слугувала та обставина, що станом на 26.04.2019 р. відповідачем не надано відповіді на його заяву від 15.04.2019 р., що вважає порушенням своїх прав. Разом з тим, в позовній заяві, яка подана через 11 днів з моменту направлення заяви від 15.04.2019 р., позивачем не вказується, на підставі якої норми законодавства у відповідача виник обов`язок щодо надання йому відповіді у строк до саме до 25.04.2019 р. В свою чергу, правовими підставами позову вказуються приписи ст. ст. 79-1, 92, 123, 134 Земельного кодексу України.

Колегія суддів зазначає, що відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 29.03.2018 № 339 про внесення змін до додатку 1 наказу "Про визначення переліку земельних ділянок" від 09.04.2014 № 23, 46 земельних ділянок включено до переліку земельних ділянок, права на які можуть бути продані на земельних торгах (а.с. 32). Із додатку до вказаного наказу вбачається, що земельна ділянка на території Московськобобрицької сільської ради Лебединського району Сумської області площею 39,809 га, кадастровий номер 5922986900:05:002:0270 включено до переліку земельних ділянок, права на які можуть бути продані на земельних торгах (а.с. 33).

Відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 19.04.2018 року № 463 "Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки", надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (з урахуванням вимог державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою) площею 39,8090 гектара за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності з подальшим продажем права оренди на земельних торгах (аукціоні) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої за межами населеного пункту на території Московськобобрицької сільської ради Лебединського району Сумської області (а.с. 35).

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 05.06.2018 року № 603, затверджено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності (сіножаті) для подальшого продажу права оренди на земельних торгах (аукціоні) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), розташованої за межами населених пунктів на території Московськобобрицької сільської ради Лебединського району Сумської області (земельна ділянка загальною площею 39,8090 гектара, кадастровий номер 5922986900:05:002:0270) (а.с. 38).

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 17.05.2019 року № 275 призначено провести повторні електронні земельні торги у формі аукціону з продажу права на оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності окремими лотами, визначених у додатку 1 (а.с. 39). Відповідно до додатку 1 земельна ділянка на території Московськобобрицької сільської ради Лебединського району Сумської області площею 39,809 га, кадастровий номер 5922986900:05:002:0270 включено до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення, право оренди яких виставляється на земельні торги окремими лотами (а.с. 40).

Колегія суддів зазначає, що відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до пп. 13 п. 4 Положення про Головне управління Держгеокадастру в області, яке затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29 вересня 2016 року № 333, Головне управління Держгеокадастру в області відповідно до покладених на нього завдань розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в порядку, визначеному чинним законодавством.

Згідно з ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Приписи вищенаведених норм законодавства свідчать про те, що відповідача наділено повноваженнями розпоряджатися земельними ділянками сільськогосподарського призначення державної власності.

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Земельного кодексу встановлено, що державним і комунальним сільськогосподарським підприємствам, установам та організаціям надаються земельні ділянки із земель державної і комунальної власності у постійне користування для науково-дослідних, навчальних цілей та ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Згідно зі ст. 123 Земельного кодексу України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Головне управління Держгеокадастру у Сумській області, як центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи, передає земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у власність або у користування всіх потреб в межах області відповідно до ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України. При цьому, будь-яких конкретних строків розгляду заяви про надання земельної ділянки у постійне користування (за умови, що відповідна земельна ділянка вже сформована і не потребує отримання дозволу на розробку проекту землеустрою і подальшого затвердження проекту) Земельним кодексом України не встановлено.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач звернувся з заявою про надання у постійне користування земельної ділянки 5922986900:05:002:0270 цільового призначення: 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 39,809 га за місцем розташування: Сумська область, Лебединський район, Московськобобрицька сільська рада, яка була надіслана 15.04.2019 р. (а.с. 8-9).

Листом від 06.05.2019 № Б--6011-2967/21-19 Головне управління Держгеокадастру у Сумській області повідомило позивача, що земельна ділянка сільськогосподарського призначення державної власності кадастровий номер 5922986900:05:002:0270 площею 39,809 га знаходиться в переліку земельних ділянок, щодо продажу прав оренди земельних ділянок на земельних торгах (аукціонах). Повторний аукціон щодо продажу прав оренди земельної ділянки площею 39,809 га на території Московськобобрицької сільської ради, перелік яких оприлюднено на офіційному веб-сайті Держгеокадастру, оголошено на 10.05.2019 року (а.с. 29).

В обґрунтування свого рішення (в частині задоволення позовних вимог) суд першої інстанції вказав, що Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області не було винесено рішення про надання дозволу або відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування. Відповідач відповідно до вимог ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України фактично не розглянув заяву позивача про надання у постійне користування земельної ділянки 5922986900:05:002:0270 та не зазначив в листі від 06.05.2019 № Б--6011-2967/21-19 обґрунтованої підстави, передбаченої ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України.

В свою чергу, відповідач зазначає, що за змістом вищезазначеного листа, позивачу було відмовлено у задоволенні його заяви у зв`язку з неможливістю надання земельної ділянки у постійне користування, а підставою для такої відмови вказано ст. 136 Земельного кодексу України відповідно до якої земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів (ч. 3 ст. 136 ЗК України).

У відповідності до ч. 1 ст. 123 Земельного кодексу КАС України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення вищезазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: - надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; - формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Судовим розглядом встановлено, що на звернення позивача від 15.04.2019 року, відповідачем надано лист від 06.05.2019 № Б--6011-2967/21-19 "Про надання інформації", яким повідомлено позивача про включення бажаної земельної ділянки до переліку земельних ділянок, право на оренду яких заплановано до продажу за земельних торгах (аукціонах) (а.с. 29), тобто фактично відповідач розглянув заяву позивача та надав на неї відповідь.

Посилання суду першої інстанції на те, що відповідач не прийняв рішення у відповідності до вимог ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України є безпідставним, оскільки вказаною нормою визначено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

З наведеного вбачається, що рішення на підставі ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України приймається уповноваженим органом після звернення зацікавленої особи із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, в той час як позивач до ГУ Держгеокадастру у Сумській області із такою заявою не звертався.

Тобто, за результатами розгляду звернення Підприємства об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага Життя" від 15.04.2019 р., Головним управління Держгеокадастру у Сумській області надано інформацію по суті заявленого у ньому питання, що свідчить про відсутність бездіяльності з боку Головного управління Держгеокадастру у Сумській області.

Щодо вимоги про зобов`язання відповідача розглянути заяву Підприємства об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага Життя" про надання у постійне користування земельну ділянку 5922986900:05:002:0270 цільового призначення: 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 39.809 га за місцем розташування: Сумська область, Лебединський район, Московськобобрицька сільська рада та прийняти рішення у відповідності до вимог чинного законодавства, колегія суддів зазначає, що заява позивача була належним чином розглянута, а рішення про надання земельної ділянки чи відмову у її наданні у постійне користування не могло бути прийнято відповідачем, оскільки земельна ділянка, яку позивач бажає отримати у постійне користування, включена до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, а тому не може відчужуватися, передаватися в заставу та надаватися у користування до завершення торгів, так як це прямо суперечить приписам ч. 3 ст. 136 ЗК України.

Судом першої інстанції не було враховано вищенаведених обставин, що призвело до неправильного вирішення справи.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст. 6 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Згідно ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Положеннями ч. 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

В межах спірних правовідносин відповідачем доведено правомірність дій.

Відповідно до ч. 1-3 ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 317 КАС України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: 1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Враховуючи те, що рішення Сумського окружного адміністративного суду від 22.07.2019 року по справі № 480/1530/19 прийняте з порушенням норм матеріального права, а тому воно підлягає скасуванню, з прийняттям нового рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

Керуючись ст. ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 326, 327 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Сумській області на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 22.07.2019 року по справі № 480/1530/19 - задовольнити.

Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 22.07.2019 року по справі № 480/1530/19 скасувати та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог - відмовити.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя (підпис)Н.С. Бартош Судді (підпис) (підпис) І.М. Ральченко З.Г. Подобайло

Повний текст постанови складено 09.12.2019 року

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2019
Оприлюднено11.12.2019
Номер документу86200466
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/1530/19

Постанова від 28.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Постанова від 28.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 01.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Постанова від 21.08.2019

Адмінправопорушення

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Рішення від 22.07.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.О. Павлічек

Рішення від 22.07.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.О. Павлічек

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.О. Павлічек

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні