Справа № 522/2509/18
Провадження № 1-кс/522/19607/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 грудня 2019 року Слідчий суддя місцевого Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СВ Приморського ВП у м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 12017160500007704 від 07.12.2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 15 ч. 3, 191 ч. 3, 366 ч. 1 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Досудовим розслідуванням встановлено, що на протязі листопада 2017 року, службові особи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДПРОУ НОМЕР_1 ), під час часті у тендерному конкурсі оголошеному регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) внесли недостовірні відомості у офіційні документи, які надали до вказаного конкурсу, скоїв таким чином службове підроблення.
Як вбачається із матеріалів досудового розслідування, регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) оголошено про проведення закупівель комплектуючих для виконання КВР пасажирських вагонів в умовах депо (башмак) №UA2017-10-25-002074-c на інтернет сайті ІНФОРМАЦІЯ_4 : ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно Лоту 1 предетом закупівлі є «Башмак гальмівний візка КВЗ-ЦНІІ 80-40-010, 6643-Н, ДК 021:2015:34630000-2-частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового руху рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху у кількості 480 шт.
Свої пропозиції в даному лоті подали лише два учасники: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) з ціновою пропозицією 1068480,00 грн., та ПП « ОСОБА_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ціновою пропозицією 1057800,00 грн. За рель татами розгляду вказаних пропозицій тендерним комітетом регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », пропозицію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » відхилено, а ПП « ОСОБА_3 » повідомлено про намір укласти договір від 23.11.2017 року.
Як вбачається з аналізу тендер ПП « ОСОБА_3 » в електроновому вигляді надано сертифікат якості №1711 від 17.11.2017 на продукцію власного виробництва, саме: башмак гальмівного візка КВЗ-ЦНІІ відповідно ГОСТ 1204-67 у кількості 480 шт., та довідку за вих. №1711/12 від 17.11.2017 року.
Крім того, до документації тендеру ПП « ОСОБА_3 » надано довідку, про те що, вказане підприємство має особисте обладнання, а також використовує обладнання та персонал ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
З метою підтвердження чи спростування вказаних обставин, до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » надано запит щодо взаємовідносин з ПП « ОСОБА_3 ».
Згідно відповіді, яка надійшла за підписом директора вказаного підприємства ОСОБА_4 за №297/43 від 30.11.2017, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » фактичних відносин стосовно використання обладнання та персонал, а також оренди складських приміщень вказаного підприємства, між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ПП « ОСОБА_3 » немає.
З урахуванням вищезазначеного, 01.12.2017 року на адресу регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » надісланий лист, щодо розгляду про відмову вищевказаних закупівель.
Але незважаючи на вищезазначені обставини, 04.12.2017 між регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПП « ОСОБА_3 » укладено договір серійний номер ОД/НХ-17-1539НЮ на суму 1057800 грн.
Разом з тим, в ході досудового розслідування було встановлено, що між РФ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі Покупець)та ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , (далі Постачальник) було укладено договір поставки №Л/НХ-18348/НЮ від 02.04.2018, а саме поставки товару «Башмак гальмівний візка КВЗ-ЦНІІ, 6643-Н» у кількості 112 шт. на загальну суму 294672,00 гривень.
Тобто, директором ПП « ОСОБА_3 » в особі ОСОБА_5 , згідно мов зазначеного договору було здійснено поставку аналогічного товару на РФ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », який був предметом договору поставки №ОД/НХ-17-1539НЮ, укладеного 04.12.2017 між регіональною філією « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПП « ОСОБА_3 » на загальну суму 1057800 грн.
Водночас, слід зазначити, що положеннями пункту 1.4. договору поставки №Л/НХ-18348/НЮ від 02.04.2018 року, визначено, що виробником товару, а саме «Башмак гальмівний візка КВЗ-ЦНІІ, 6643-Н», являється ПП « ОСОБА_3 », Україна.
Крім того, відповідно до розділу ІІ вказаного договору поставки, Постачальник повинен поставити Покупцеві товар, якість якого відповідає наступним нормативним документам та умовам: Технічне креслення 6643-Н. Підтвердженням якості товару з боку Постачальника є наступні документи: декларація про відповідність, сертифікати якості. Гарантійний термін експлуатації: не менше 12 місяців з дати вводу в експлуатацію. Рік виготовлення товару: 2018. Товар, що поставляється, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем виробничим підрозділом залізниці, згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
Разом з тим, положеннями Розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРІВ» зазначеного договору, встановлено, що Постачальник здійснює поставку товару на умовах DAP за правилами «ІНКОТЕРМС-2010» за реквізитами, зазначеними в заявці Покупця (реквізити виробничий підрозділ ПКВЧД-14 « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »). Місцем поставки товару являється Виробничий підрозділ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ПКВЧД-14 регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_8 » Публічне акціонерне товариство « ІНФОРМАЦІЯ_11 », що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 . Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
У відповідності до вимог пункту 5.5. Розділу V договору поставки №Л/НХ-18348/НЮ від 02.04.2018 року, приймання товару по кількості і якості необхідно здійснювати відповідно до Інструкції № П-6 від 15.06.65р. «О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по количеству» та Інструкії № П-7 від 25.04.66 р. «О порядке приемки продукции производственно технического назначения и товаров народного потребления по качеству», затверджених Держарбітражем, з наступними змінами та доповненнями при наявності товаросупроводжувальних документів, а саме: видаткової накладної (з зазначенням покупця, вантажоодержувача та платника); рахунку-фактури Постачальника; товарно-транспортної накладної; документів, що підтверджують якість товару.
Так, 21.05.2018 року, Постачальник ПП « ОСОБА_3 » в особі директора ОСОБА_5 , з одного боку і Вантажоодержувача Виробничий підрозділ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » філії « ІНФОРМАЦІЯ_12 » публічного акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_11 » в особі ОСОБА_6 , з іншого боку склали Акт №7 приймання-передачі Продукції від 21.05.2018, який зареєстрований в журналі вхідного контролю продукції за вх. №1/3985 від 30.05.2018 року. Згідно вказаного акту Постачальником були передані, а Вантажоодержувачем прийняті такі товари: «Башмак гальмівний візка КВЗ-ЦНІІ, 6643-Н» у кількості 112 шт. на загальну суму 294672,00 гривень. Водночас, у вказаному акті зазначено, що товар передано повністю до мов Договору №Л/НХ-18348/НЮ від 02.04.2018 року, зауважень до якості та кількості немає.
Слідчий звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів та просить розглянути клопотання без його участі та участі осіб у володінні яких знаходяться інформація та документи, так як існує реальна загроза зміни або знищення оригіналів документів.
Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотання зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що міститься в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Згідно ч. 2 ст. 163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СВ Приморського ВП у м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати тимчасовий доступ до оригіналів документації, яка перебуває у володінні Виробничого підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ПКВЧД-14 регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_8 » Публічне акціонерне товариство « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (інд. код. НОМЕР_5 , АДРЕСА_1 ) щодо приймання-передачі Продукції відповідно до Акту № 7 від 21.05.2018 року, з метою ознайомлення з ними та можливістю вилучення оригіналів документів, а також електронних копій наявної документації.
Зобов`язати представників Виробничого підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ПКВЧД-14 регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_8 » Публічне акціонерне товариство « ІНФОРМАЦІЯ_11 » надати слідчому СВ Приморського ВП в м. Одеса Головного управління Національної поліції в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_2 , слідчому СВ Приморського ВП в м. Одеса Головного управління Національної поліції в Одеській області лейтенанту поліції ОСОБА_7 , прокурору Одеської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_8 або співробітникам УКР Головного управління Національної поліції в Одеській області за дорученням в порядку ст.ст. 40,41 КПК України, оригінали документів, а саме: Акту приймання-передачі Продукції №7 від 21.05.2018 разом із товаросупроводжувальними документами до нього: видаткової накладної (з зазначенням покупця, вантажоодержувача та платника); рахунку-фактури Постачальника; товарно-транспортної накладної; документів, що підтверджують якість товару (сертифікатів відповідності, актів випробувань продукції згідно Інструкції П-6, П-7, звіту про якість та комплектність зазначеної продукції); довіреність що підтверджує право представника Виробничого підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ПКВЧД-14 регіональної філії « ІНФОРМАЦІЯ_8 » Публічне акціонерне товариство « ІНФОРМАЦІЯ_11 » на отримання партії товару обмовлену в договорі поставці №Л/НХ-18348/НЮ від 02.04.2018 року; акт вхідного контролю з усіма документами, що підтверджують якість виробів зазначених в акті №7 від 21.05.2018 та висновок про відповідність продукції встановленим вимогам, журнал обліку результатів вхідного контролю за 2018 рік (згідно ГОСТ 24297-87 «Вхідний контроль продукції).
Встановити строк дії ухвали протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.
Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
12.12.2019
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2019 |
Оприлюднено | 21.02.2023 |
Номер документу | 86282402 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Дерус А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні