Постанова
від 16.12.2019 по справі 824/448/19-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 824/448/19-а

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Маренич І.В.

Суддя-доповідач - Біла Л.М.

16 грудня 2019 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Білої Л.М.

суддів: Курка О. П. Гонтарука В. М. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Релігійної організації "Релігійна громада Церкви Адвентистів Сьомого Дня" на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 травня 2019 року (повний текст якого складено у м. Чернівцях) у справі за адміністративним позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області до Релігійної організації "Релігійна громада Церкви Адвентистів Сьомого Дня" про застосування заходу реагування у сфері державного нагляду,

В С Т А Н О В И В :

у квітні 2019 року позивач - Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області (далі-позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Релігійної організації "Релігійна громада Церкви Адвентистів Сьомого Дня", у якому просив застосувати до Релігійної організації Адвентистів Сьомого Дня заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зобов`язання зупинити експлуатацію приміщення другого поверху молитовного будинку вищезазначеної релігійної громади, що розташований на вул. Міжрічна, 1, м. Чернівці, до повного виконання протипожежних вимог і усунення усіх порушень, викладених в Акті та Приписі Чернівецького міського відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області від 23.01.2019 року №6, що стосуються вищезазначеного об`єкта.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що за результатами проведеної у січні 2019 року планової перевірки Релігійної організації Адвентистів Сьомого Дня виявлено ряд порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей. За результатами перевірки складено Акт від 23.01.2019 р. №6 та видано Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 23.01.2019 №6. З огляду на те, що під час перевірки виявлено ряд суттєвих порушень вимог нормативних актів у сфері цивільного захисту, техногенної і пожежної безпеки, що становлять загрозу життю та здоров`ю людей, на думку позивача, є необхідність в застосуванні заходів у сфері державного нагляду, що і стало підставою для звернення позивача до суду з даним адміністративним позовом.

Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 травня 2019 року позов задоволено. Застосовано до Релігійної організації Адвентистів Сьомого Дня заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зобов`язання зупинити експлуатацію приміщень другого поверху молитовного будинку вищезазначеної релігійної громади, що розташовані на вул. Міжрічна, 1, м. Чернівці до повного виконання протипожежних вимог і усунення усіх порушень, викладених в Акті та Приписі Чернівецького міського відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області від 23.01.2019 №6, що стосуються вищезазначеного об`єкта.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неповне з`ясування обставин справи, які мають суттєве значення для вирішення спору, неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права, просив скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі. Так, апелянт зазначив, що частина виявлених порушень була усунута відповідачем, а інші порушення не створюють реальної загрози життю та/або здоров`ю людей. Крім того, в апеляційній скарзі відповідач вказав на те, що виявленні порушення, на його думку, не несуть реальну загрозу життю та здоров`ю людей, оскільки стосуються формальних обставин, які усунуті і будуть усунуті по мірі фінансової можливості.

18 листопада 2019 року до суду надійшов відзив на апеляційну скаргу від позивача, в якому останній вказав на безпідставність доводів апеляційної скарги, просив залишити рішення суду першої інстанції без змін, оскільки у приписі від 23.01.2019 року №6 зазначено 25 порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, а в апеляційній скарзі фактично вказано про виконання лише 7 недоліків. Крім того, позивач наголосив на тому, що підтвердженням виконання вказаних в акті перевірки та приписі порушень може бути лише висновок уповноваженого органу.

З урахуванням вимог п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України справу призначено до розгляду в порядку письмового провадження.

За таких умов, згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не відбувається.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи, перевіривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін, виходячи з наступного.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду справи, Релігійна організація Адвентистів Сьомого Дня (код ЄДРПОУ 26467132) є суб`єктом господарювання, вид діяльності за КВЕД - релігійні організації, знаходиться за адресою вул. Міжрічна, 1, Садгірський район, м. Чернівці, що підтверджується Довідкою №1010 про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, копією свідоцтва про право власності, (а.с.38,44,45).

Свою діяльність відповідач здійснює в приміщенні молитовного будинку Релігійної громади Адвентистів Сьомого дня, що знаходиться за адресою вул. Міжрічна, 1, м. Чернівці, що підтверджується матеріалами справи.

Згідно з наказом УДСНС України у Чернівецькій області від 28.12.2018 №251 заступником начальника Управління із запобігання надзвичайним ситуаціям доручено в період з 10.01.2019 по 29.03.2019 провести планові перевірки виконання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки на об`єктах центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, інших державних органів, органів місцевого самоврядування та не підприємницьких товариств і установ, розташованих на території м. Чернівці та Чернівецької області (а.с. 24-26).

На виконання зазначеного наказу, для проведення перевірки на підставі посвідчення №12 від 02.01.2019 посадовою особою позивача в період з 21.01.2019 по 23.01.2019 проведено планову перевірку відповідача (а.с. 22).

Посадовими особами Чернівецького міського відділу УДСНСУ у Чернівецькій області з 21.01.2019 по 23.01.2019 проведено планову перевірку щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки в приміщенні молитовного будинку Релігійної громади Адвентистів Сьомого Дня, що знаходиться за адресою вул. Міжрічна, 1, м. Чернівці, за наслідками якої складено Акт №6 від 23.01.2019 та видано Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 23.01.2019 р. №6 (а.с.27-34).

За підсумками проведеної перевірки встановлено ряд порушень суб`єктом господарювання - Релігійною організацією Адвентистів Сьомого Дня вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. Відповідно до Акту планової перевірки від 23.01.2019 №6 детальний опис виявлених порушень становлять:

- приміщення будинку молитви не обладнано автоматичною пожежною сигналізацією;

- сигнал від приймально-контрольного приладу автоматичної пожежної сигналізації не виведено на пульт центрального нагляду пожежної охорони;

- не забезпечено будівлю зовнішнім протипожежним водопостачанням, не влаштоване пожежне водоймище, не передбачено два пересувних порошкових вогнегасника типу ВП-50 (з газом визискувачем у балоні або закачний);

- приміщення будинку не обладнано системою оповіщення про пожежу;

- дерев`яні конструкції покрівлі не оброблено вогнезахисним розчином;

- в приміщенні залу засідань стільці не прикріплено до підлоги;

- люк виходу на горище не виконано протипожежним;

- не обладнано будівлю блискавкозахистом;

- не демонтовано підсобні приміщення під сценою в залі;

- не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників;

- особою відповідальною за пожежну безпеку не пройдено навчання та перевірку знань з отриманням посвідчення ;

- пожежний щит не доукомплектовано протипожежним інвентарем;

- не проведено заміри опору ізоляції освітлювальної електромережі;

- не забрано книжкову шафу, яка знаходить на сходовій площадці;

- не проведено технічне обслуговування і перевірку на працездатність пожежного крану, який знаходиться в приміщенні молитовного будинку;

- двері щитової не виконано протипожежними;

- евакуаційні виходи не забезпечено світловими покажчиками "Вихід" з автономним джерелом живлення;

- приміщення молитовного будинку не забезпечено знаками безпеки, згідно ДСТУ;

- електромережу під сценою не заключено в металорукав, не надано акт прихованих робіт на прокладання електромережі у вищезазначеному місці;

- вогнегасники не встановлено в легкодоступних та видних місцях;

- не вивішено на видних місцях біля плану евакуації інструкції, що визначають дії персоналу щодо забезпечення безпечної та швидкої евакуації людей. На план-схемах евакуації не вказано місця знаходження первинних засобів пожежогасіння - вогнегасників, пожежного крану;

- не забезпечено персонал придатними засобами індивідуального захисту;

- не здійснено ідентифікацію потенційної небезпеки;

- не розроблено інструкції щодо виконання вимог цивільного захисту та техногенної безпеки;

- не отримано посвідчення встановленого зразка про проходження функціонального навчання відповідними категоріями осіб.

З метою усунення виявлених перевіркою порушень, посадовою особою позивача видано Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 23.01.2019 №6 (а.с.33-34).

Примірники Акту та Припису отримано керівником відповідача 23.01.2019, що підтверджується його підписами у зазначених документах. Крім того, у Акті в розділі "пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеної перевірки та складеного акта перевірки" зазначено "без зауважень" (а.с. 30).

Зважаючи на те, що вищезазначені порушення створюють потенційну загрозу життю та здоров`ю людей, позивач звернувся до суду з вимогою про вжиття заходів реагування.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що застосування заходів реагування є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, та можуть бути усунуті. Враховуючи те, що під час проведення перевірки виявлено ряд суттєвих порушень відповідачем вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, то наявні підстави для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду у вигляді зупинення експлуатації приміщень другого поверху молитовного будинку вищезазначеної релігійної громади, що розташовані на вул. Міжрічна, 1, м. Чернівці до повного виконання протипожежних вимог і усунення усіх порушень, викладених в Акті та Приписі Чернівецького міського відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області від 23.01.2019 року №6, що стосуються вищезазначеного об`єкта.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції та зазначає наступне.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1052 (далі - Положення №1052) державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Згідно з п. 1 Положення про Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області, затвердженого наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій №3 від 04.02.2013 (в ред. наказу від 12.11.2018 №661) (далі - Положення) Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

За приписами пп. 27 п. 4 вказаного Положення до основних завдань Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області віднесено здійснення безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляду (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання.

Положеннями ст. 66 Кодексу цивільного захисту України (далі - КЦЗ України) визначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Відповідно до ч. 6 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон №877-V) за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю), складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу (ч. 7 ст. 7 Закону №877-V).

Згідно з п. 12 ч. 1 ст. 67 КЦЗ України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей

Положеннями ч. 2 ст. 68 КЦЗ України передбачено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 70 КЦЗ України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.

За приписами ч. 2 ст. 70 КЦЗ України повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Даючи правову оцінку доводам апелянта щодо відсутності правових підстав для застосування до нього заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), суд апеляційної інстанції враховує таке.

З матеріалів справи слідує, що на підставі вищевикладених положень чинного законодавства позивачем проведено перевірку відповідача, за підсумками якої складено Акт № 6 від 23.01.2019 і Припис від 23.01.2019 №6. Вказаними документами підтверджено допущення відповідачем порушень, пов`язаних із недотриманням вимог пожежної безпеки, визначених нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами.

Акт і Припис відповідачем отримані, в адміністративному або судовому порядку не оскаржені, що вказує на визнання останнім зазначених у них порушень.

Натомість, в апеляційній скарзі відповідач наголошує на тому, що частина зазначених у Акті та Приписі порушень була ним усунута, а решта порушень реальної загрози життю та/або здоров`ю людей не створюють.

Так, відповідач вказав на те, що ним усунуто наступні недоліки, а саме:

замовлено та виготовлено проектну документацію на Автоматичну установку пожежної сигналізації, звукової системи сповіщення про пожежу та систему передавання тривожних сповіщень (копія Робочого проекту Том І, витяг з Робочого проекту Том II - додається);

на даний час складається кошторис та збираються відповідні кошти для відповідного обладнання сигналізації;

придбано два пересувних порошкових вогнегасника типу ВП-50 (копія товарного чеку від 04.03.2019 додається);

проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників (копія Акту приймання-передачі вогнегасників на технічне обслуговування та товарний чек - додаються);

помічником пастора Церкви ОСОБА_1 пройдено відповідне навчання та отримано посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту серії НОМЕР_1 (копія посвідчення - додається);

пожежний щит доукомплектовано протипожежним інвентарем (фото таблиця додається);

проведено заміри опору ізоляції освітлювальної електромережі (заміри опору - додаються);

книжкову шафу, яка знаходить на сходовій площадці забрано;

електромережу під сценою заключено в металорукав (фото таблиця - додається).

За приписами ч. 1 ст. 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" підставами для здійснення позапланових заходів є подання суб`єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням; перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових заходів органом державного нагляду (контролю).

Враховуючи те, що Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області є спеціальним органом, який здійснює контроль за додержанням суб`єктами господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, то колегія суддів вважає, що належним доказом усунення зафіксованих в Акті перевірки № 6 від 23.01.2019 і Приписі від 23.01.2019 №6 порушень є результати повторної перевірки.

Проте, матеріали справи не містять висновку позивача про усунення відповідачем зафіксованих в акті перевірки порушень, а тому колегія суддів приходить до переконання, що доводи відповідача про усунення ним порушень не підтверджені належними доказами.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 27 листопада 2019 року у справі №640/4508/19.

Щодо доводів апеляційної скарги про допущення судом першої інстанції порушення норм процесуального права при винесенні оскаржуваного рішення, то колегія суддів звертає увагу на таке.

Так, апелянт вказує на те, що суд першої інстанції розглянув справу за правилами спрощеного позовного провадження вважаючи, що справа є незначної складності, з чим не погоджується відповідач.

З даного приводу суд апеляційної інстанції зауважує, що згідно з ч. 2 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Крім того, колегія суддів приймає до уваги доводи позивача, наведені у відзиві на апеляційну скаргу про те, що він у позовній заяві просив відкрити спрощене провадження в адміністративній справі, що не вказує на порушення судом першої інстанції норм процесуального права.

Стосовно ж посилання апелянта на те, що його не було належним чином повідомлено про розгляд справи, то суд апеляційної інстанції враховує, що ухвала про відкриття провадження у справі надсилалась судом першої інстанції на адресу вул. Міжрічна, 1 м. Чернівці. Дана адреса зазначена у копії довідці №1010 про включення Релігійної організації Адвентистів Сьомого Дня до Єдиного державного реєстру підприємств та організації України та з копії Статуту відповідача (а.с. 38, 39).

При цьому, доводи апеляційної скарги про те, що відповідачу, як юридичній особі не було вручено зазначену ухвалу суду першої інстанції за адресою, внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, колегія суддів оцінює критично, оскільки відповідачем до матеріалів справи долучено відповідний витяг, який датований 04.10.2019, а не на момент розгляду справи в суді першої інстанції.

Слід зазначити, що згідно з абз. 2 ч. 2 ст. 317 КАС України порушення процесуального права може бути підставою для скасування або зміни рішення, якщо це порушення призвело до неправильного вирішення справи, однак доводи апеляційної скарги не підтверджують неправильного вирішення судом першої інстанції даної справи.

Суд апеляційної інстанції також звертає увагу на те, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень, є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей. При цьому, поняття "загроза життю та/або здоров`ю людини" є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

З огляду на наведене, та враховуючи встановлені судом першої інстанції під час розгляду справи порушення відповідачем вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, колегія суддів погоджується з висновком, викладеним в оскаржуваному судовому рішенні про наявність підстав для застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень другого поверху молитовного будинку відповідача, що розташовані на вул. Міжрічна, 1, м. Чернівці.

Враховуючи вищенаведене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що доводи апеляційної скарги не спростовують правомірності прийнятого рішення про задоволення позовних вимог, оскільки ґрунтуються на помилковому тлумаченні відповідачем норм матеріального та процесуального права, а відтак підстави для скасування або зміни оскаржуваного судового рішення відсутні.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Релігійної організації "Релігійна громада Церкви Адвентистів Сьомого Дня" залишити без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 травня 2019 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 16 грудня 2019 року.

Головуючий Біла Л.М. Судді Курко О. П. Гонтарук В. М.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.12.2019
Оприлюднено17.12.2019
Номер документу86360034
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/448/19-а

Постанова від 19.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Калашнікова О.В.

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Калашнікова О.В.

Ухвала від 25.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Калашнікова О.В.

Ухвала від 12.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Калашнікова О.В.

Постанова від 16.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 15.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Рішення від 22.05.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні