П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 грудня 2019 р.м.ОдесаСправа № 400/2088/19 Головуючий в 1 інстанції: Марич Є. В.
Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого судді - Вербицької Н.В.,
суддів - Джабурії О.В.,
- Кравченка К.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕ ПРОТЕМІЛ» на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2019 року по справі за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції у Миколаївській області до товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕ ПРОТЕМІЛ» про застосування заходів реагування,-
В С Т А Н О В И Л А :
10 липня 2019 року Державна екологічна інспекція у Миколаївській області звернулась до Миколаївського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просила застосувати до ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ" заходи реагування у сфері державного нагляду, а саме: зупинити виробництво (виготовлення) реалізацію продукції, виконання робіт, надання послуг позивачем по переробці відходів шкіряного виробництва для виготовлення білково-жирової добавки Продикон за допомогою обладнання Прес екструдер (черв`ячний прес) , Гідравлічний прес екструдер Черв`ячно-гідравлічний прес , Дробарка ДКУ 2 , що пов`язано із утворенням та поводженням з відходами до усунення порушень.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами планової перевірки ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ", встановлені численні порушення відповідачем Закону України "Про відходи", які є порушенням природоохоронного законодавства та можуть створювати загрозу життю та здоров`ю людей.
Відповідач відзив на позовну заяву не надав.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2019 року адміністративний позов ДЕІ у Миколаївській області задоволено. Застосовано заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до товариства з обмеженою відповідальністю "Аве Протеміл" (вул. Київська, 287-А, Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область, 56507, ідентифікаційний код 32037602), а саме: зупинено виробництво (виготовлення), реалізацію продукції, виконання робіт, надання послуг товариством з обмеженою відповідальністю "Аве Протеміл" по переробці відходів шкіряного виробництва для виготовлення білково-жирової добавки Продикон за допомогою обладнання Прес екструдер (черв`ячний прес) , Гідравлічний прес екструдер Черв`ячно-гідравлічний прес , Дробарка ДКУ 2 , що пов`язано із утворенням та поводженням з відходами до усунення порушень.
Не погодившись з прийнятим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог. Зокрема апелянт зазначає, що судом першої інстанції не враховано, що зупинення виробництва призведе до зупинення діяльності ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ".
Відповідно до п.3 ч.1 ст.311 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження.
Заслухавши доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, правової оцінки обставин у справі, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та з матеріалів справи вбачається наступне.
З 14 січня по 21 січня 2019 року на підставі наказу Державної екологічної інспекції у Миколаївській області від 17.12.2018 р. №119, посадовими особами позивача проведено планову перевірку ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ" щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, за результатами якої складено акт № 04/06 (а.с.16-27).
Актом перевірки встановлені порушення відповідачем вимог Закону України "Про відходи", а саме:
- підприємством не визначено показник загального утворення відходів;
- підприємство не веде первинний та поточний облік відходів що утворюються, збираються, перевозяться, зберігаються, оброблюються, утилізуються, знешкоджуються і видаляються, в результаті чого не подається щодо них статистична звітність згідно форми 1-ВТ відходи;
- підприємство не подає інформацію екологічного характеру до Державної екологічної інспекції про стан поводження з відпрацьованими мастилами (оливами), що утворюються при обслуговуванні агрегатів, обладнання;
- суб`єкт господарської діяльності у сфері поводження з відходами не забезпечує професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців ц сфері поводження з відходами.
На підставі виявлених порушень 21 січня 2019 року позивачем винесено припис № 04/06, яким приписано ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ" усунути до 01.03.2019 виявлені під час перевірки недоліки та порушення вимог природоохоронного законодавства та в подальшому постійно дотримуватися вимог природоохоронного законодавства, зокрема: визначити показник загального утворення відходів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №118 від 18.02.2016 Про затвердження Порядку подання декларації про відходи та її форми ; вести первинний та поточний облік відходів, що утворюються; заключити із спеціалізованими підприємствами договори на передачу та утилізацію відходів, що утворюються, згідно форми №1-ВТ; передавати відходи лише спеціалізованим підприємствам, що мають на те відповідні ліцензії та потужності переробки і зберігання, із складенням відповідних документів про передачу відходів; надати інформацію екологічного характеру про стан поводження з відпрацьованими мастилами (оливами) за формою згідно з додатком 5 постанови Кабінету Міністрів України від 17.12.2012 № 1221 Порядок збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив); провести інвентаризацію об`єктів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, що здійснює стаціонарне обладнання підприємства та отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; надати інформацію екологічного характеру щодо роботи стаціонарного обладнання підприємства - "Прес екструдер (черв`ячний прес)", "Дробарка ДКУ 2" в період з 15 січня 2016 року по 14 січня 2019 року - час роботи кожного агрегату в розмірі по місяцям. На підставі припису, в десятиденний термін розробити план організаційно - технічних заходів з усунення виявлених недоліків (а.с.31).
В період з 03 червня по 04 червня 2019 року посадовими особами позивача проведено позапланову перевірки виконання ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ" вимог припису від 21.01.2019 року №04/06, за результатами якої складено акт № 05/57 про невиконання жодної з вимог припису (а.с.35-38).
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що факт порушення відповідачем вимог законодавства підтверджується актом перевірки, а встановлені порушення створюють очевидну небезпеку, яка загрожує життю та здоров`ю людей.
Судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції, враховуючи наступне.
Згідно частин 1 та 3 статті 246 Господарського кодексу України здійснення будь-якої господарської діяльності, що загрожує життю і здоров`ю людей або становить підвищену небезпеку для довкілля, забороняється. Підстави і порядок обмеження та зупинення діяльності суб`єктів господарювання, а також повноваження уповноважених органів приймати відповідні рішення встановлюються законом.
Відповідно до статті 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 5 квітня 2007 року № 877-V (далі - Закон № 877-V) державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.
Відповідно до ст.3 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності основними принципами державного нагляду (контролю), зокрема, є і: рівності прав і законних інтересів усіх суб`єктів господарювання; гарантування прав і законних інтересів кожного суб`єкта господарювання; об`єктивності та неупередженості здійснення державного нагляду (контролю), неприпустимості проведення перевірок суб`єктів господарювання за анонімними та іншими безпідставними заявами, а також невідворотності відповідальності осіб за подання таких заяв; здійснення державного нагляду (контролю) лише за наявності підстав та в порядку, визначених законом; відкритості, прозорості, плановості й системності державного нагляду (контролю); невтручання органу державного нагляду (контролю) у діяльність суб`єкта господарювання, якщо вона здійснюється в межах закону; відповідальності органу державного нагляду (контролю) та його посадових осіб за шкоду, заподіяну суб`єкту господарювання внаслідок порушення вимог законодавства, порушення прав та законних інтересів суб`єктів господарювання; презумпції правомірності діяльності суб`єкта господарювання у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків суб`єкта господарювання та/ або повноважень органу державного нагляду (контролю); орієнтованості державного нагляду (контролю) на запобігання правопорушенням у сфері господарської діяльності; недопущення встановлення планових показників чи будь якого іншого планування щодо притягнення суб`єктів господарювання до відповідальності та застосування до них санкцій; здійснення державного нагляду (контролю) на основі принципу оцінки ризиків та доцільності.
Приписами ч.1 ст.4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Згідно з ч.10 ст.4 закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , серед загальних вимог до здійснення державного нагляду (контролю) відноситься, зокрема і така, що посадові особи органу державного нагляду (контролю) з метою з`ясування обставин, які мають значення для повноти проведення заходу, здійснюють у межах повноважень, передбачених законом, огляд територій або приміщень, які використовуються для провадження господарської діяльності, а також будь яких документів чи предметів, якщо це передбачено законом.
Частиною 6 ст.7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.
Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.
В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.
Якщо суб`єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право:
- вимагати від суб`єкта господарювання усунення виявлених порушень вимог законодавства;
- вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю);
- відбирати зразки продукції, призначати експертизу, одержувати пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), у випадках та порядку, визначених законом;
- надавати (надсилати) суб`єктам господарювання обов`язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків;
- застосовувати санкції до суб`єктів господарювання, їх посадових осіб та вживати інших заходів у межах та порядку, визначених законом.
Відповідно до ст.24 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , об`єкти, що шкідливо впливають або можуть вплинути на стан навколишнього природного середовища, види та кількість шкідливих речовин, що потрапляють у навколишнє природне середовище, види й розміри шкідливих фізичних та біологічних впливів на нього підлягають державному обліку.
Підприємства, установи та організації проводять первинний облік у галузі охорони навколишнього природного середовища і безоплатно подають відповідну інформацію органам, що ведуть державний облік у цій галузі.
Збір, обробка і подання відповідним державним органам зведеної статистичної звітності про обсяги викидів, скидів забруднюючих речовин, використання природних ресурсів, виконання завдань по охороні навколишнього природного середовища та іншої інформації, ведення екологічних паспортів здійснюється в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ст.51 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , При проектуванні, розміщенні, будівництві, введенні в дію нових і реконструкції діючих підприємств, споруд та інших об`єктів, удосконаленні існуючих і впровадженні нових технологічних процесів та устаткування, а також в процесі експлуатації цих об`єктів забезпечується екологічна безпека людей, раціональне використання природних ресурсів, додержання нормативів шкідливих впливів на навколишнє природне середовище. При цьому повинні передбачатися вловлювання, утилізація, знешкодження шкідливих речовин і відходів або повна їх ліквідація, виконання інших вимог щодо охорони навколишнього природного середовища і здоров`я людей.
Підприємства, установи й організації, діяльність яких пов`язана з шкідливим впливом на навколишнє природне середовище, незалежно від часу введення їх у дію повинні бути обладнані спорудами, устаткуванням і пристроями для очищення викидів і скидів або їх знешкодження, зменшення впливу шкідливих факторів, а також приладами контролю за кількістю і складом забруднюючих речовин та за характеристиками шкідливих факторів.
Проекти господарської та іншої діяльності повинні мати матеріали оцінки її впливу на навколишнє природне середовище і здоров`я людей.
Оцінка здійснюється з урахуванням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, екологічної ємкості даної території, стану навколишнього природного середовища в місці, де планується розміщення об`єктів, екологічних прогнозів, перспектив соціально-економічного розвитку регіону, потужності та видів сукупного впливу шкідливих факторів та об`єктів на навколишнє природне середовище.
Підприємства, установи та організації, які розміщують, проектують, будують, реконструюють, технічно переозброюють, вводять в дію підприємства, споруди та інші об`єкти, а також проводять дослідну діяльність, що за їх оцінкою може негативно вплинути на стан навколишнього природного середовища, подають центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, спеціальну заяву про це.
Забороняється введення в дію підприємств, споруд та інших об`єктів, на яких не забезпечено в повному обсязі додержання всіх екологічних вимог і виконання заходів, передбачених у проектах на будівництво та реконструкцію (розширення та технічне переоснащення).
З наведеного вбачається обов`язок підприємства, який працює з відходами та шкідливими речовинами дотримуватись вищенаведених правил та в обов`язковому порядку мати матеріали оцінки впливу своєї господарської діяльності на навколишнє природне середовище та здоров`я людей.
Статтею 1 Закону України Про відходи надано визначення, що небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров`я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Відповідно до ст.17 Законом України Про відходи , суб`єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов`язані: а) запобігати утворенню та зменшувати обсяги утворення відходів; б) забезпечувати приймання та утилізацію використаних пакувальних матеріалів і тари, в яких знаходилася продукція цих підприємств, установ та організацій - суб`єктів господарської діяльності, або укладати угоди з відповідними організаціями на їх збирання та утилізацію; в) визначати склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь небезпечності відходів для навколишнього природного середовища та здоров`я людини відповідно до нормативно-правових актів, які затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища; г) на основі матеріально-сировинних балансів виробництва виявляти і вести первинний поточний облік кількості, типу і складу відходів, що утворюються, збираються, перевозяться, зберігаються, обробляються, утилізуються, знешкоджуються та видаляються, і подавати щодо них статистичну звітність у встановленому порядку; д) забезпечувати повне збирання, належне зберігання та недопущення знищення і псування відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія, що відповідає вимогам екологічної безпеки; е) брати участь у будівництві об`єктів поводження з відходами; є) здійснювати організаційні, науково-технічні та технологічні заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, а також забезпечувати за власний рахунок екологічно обґрунтоване видалення тих відходів, що не підлягають утилізації; ж) не допускати змішування відходів, якщо це не передбачено існуючою технологією та ускладнює поводження з відходами або не доведено, що така дія відповідає вимогам підвищення екологічної безпеки; з) не допускати зберігання та видалення відходів у несанкціонованих місцях чи об`єктах; и) здійснювати контроль за станом місць чи об`єктів розміщення власних відходів; і) своєчасно у встановленому порядку сплачувати екологічний податок, що справляється за розміщення відходів; ї) надавати місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, уповноваженим органам виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища інформацію про відходи та пов`язану з ними діяльність, у тому числі про випадки несанкціонованого попадання відходів у навколишнє природне середовище та вжиті щодо цього заходи; й) призначати відповідальних осіб у сфері поводження з відходами; к) забезпечувати розробку в установленому порядку та виконання планів організації роботи у сфері поводження з відходами; л) відшкодовувати шкоду, заподіяну навколишньому природному середовищу, здоров`ю та майну громадян, підприємствам, установам та організаціям внаслідок порушення встановлених правил поводження з відходами, відповідно до законодавства України; м) забезпечувати професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері поводження з відходами; н) мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів; о) мати погоджений із уповноваженими органами виконавчої влади план дій на випадок виникнення надзвичайної ситуації, пов`язаної з поводженням з небезпечними відходами; п) передбачати при укладанні угод на поставку в Україну товарної продукції утилізацію чи вивезення з України використаних пакувальних матеріалів і тари; р) здійснювати планування нового будівництва або реконструкції об`єкта поводження з відходами з дотриманням вимог законодавства про містобудування; с) мати дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, якщо їхня діяльність призводить до утворення відходів, для яких Пзув перевищує 1000; т) виконувати інші обов`язки, передбачені законодавством, щодо запобігання забрудненню навколишнього природного середовища відходами.
З матеріалів справи вбачається та відповідачем не заперечується факт виготовлення ним білково - жирової добавки "Продикон" за допомогою обладнання "Прес екструдер (черв`ячний прес)", "Дробарка ДКУ 2", "Гідравличний прес екструдер "Черв`ячно - гідравлічний прес", що пов`язано з утворенням та поводженням з відходами, за відсутністю відповідного дозволу.
Крім того, акти перевірки, які отримані директором ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ" в день їх складення, підписані без будь - яких зауважень. Відповідач в ході розгляду справи не скористався правом на спростування доводів позивача, а також не надав докази усунення виявлених порушень.
Аналіз наведеного дає підстав вважати про обґрунтованість доводів ДЕІ у Миколаївській області про порушення відповідачем вимог природоохоронного законодавства, що має наслідком застосування до нього заходів реагування.
Доводи апелянта, що йому надано недостатньо часу для виконання вимог припису, судова колегія вважає неприйнятними, оскільки ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ" не надало доказів навіть спроби усунути виявлені порушення та не зазначило, якій час є достатнім для виконання вимог припису.
З цих самих підстав не підлягають врахуванню і доводи ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ" про те, що показник загального утворення відходів на даний час визначається, що не може свідчити, що показник становить більше 50 Пзув, тому до визначення розміру показника відсутня необхідність у оформленні дозвільних документів. Судова колегія зазначає, що відповідачем не надано доказів на підтвердження того, що на даний час показних загального утворення відходів на підприємстві визначається.
Обов`язок суб`єкта господарювання визначати склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь небезпечності відходів для навколишнього природного середовища та здоров`я людини прямо встановлений п."в" ст.17 Закону України "Про відходи".
Враховуючи викладене, судова колегія вважає обґрунтованими доводи позивача щодо необхідності зупинення діяльності ТОВ "АВЕ ПРОТЕМІЛ" до усунення ним виявлених в ході перевірки порушень, які є потенційно небезпечними для навколишнього природного середовища та здоров`я людей.
Станом на дату розгляду даної справи порушення, які стали підставою для звернення позивача з даним позовом для застосування заходів реагування, відповідач не усунув та не спростував документально відсутність факту їх вчинення та існування, а саме: підприємством не забезпечено надання інформації щодо складу та властивостей вищезазначених відходів; підприємством не надано позивачу повну та достовірну екологічну інформацію щодо здійснення ними господарської діяльності у сфері поводження з відходами та інші встановлені порушення.
Доводи апелянта, що до підприємства застосовані два різних засобів реагування органу державного нагляду - складання припису та звернення до суду з позовом про зупинення діяльності підприємства, які мають застосовуватися окремо, судова колегія вважає такими, що не спростовують висновків суду, оскільки звернення до суду з позовом про застосування заходів реагування на підставі акту перевірки, а також складання припису про усунення порушень за наслідками перевірки прямо передбачено ч.7 ст.7 Закону № 877-V.
Посилання апелянта на недоведеність позивачем, що виявлені порушення природоохоронного законодавства створюють реальну загрозу життю та здоров`ю людей, та у зв`язку з цим необґрунтоване задоволення судом позову про зупинення діяльності підприємства, судова колегія вважає хибними, оскільки відповідачем не враховані посилання суду на вимоги п."а" ст.32 Закону України "Про відходи" від 05.03.1998 № 187/98-ВР, які забороняють провадити будь-яку господарську діяльність, пов`язану з утворенням відходів, без одержання від місцевих органів виконавчої влади дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами відповідно до вимог цього Закону.
Оцінюючи викладене в сукупності, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно та у достатньому обсязі встановив обставини справи, і ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, що відповідно до ст.316 КАС України є підставою для залишення апеляційної скарги без задоволення, а постанови суду першої інстанції без змін.
Підстав для скасування чи зміни постанови суду першої інстанції колегія суддів не вбачає, а доводи апеляційної скарги вважає такими, що висновків суду не спростовують.
Враховуючи, що дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, що підтверджується ухвалою суду про відкриття провадження від 15 липня 2019 року, постанова суду апеляційної інстанції відповідно до ч.5 ст.328 КАС України в касаційному порядку оскарженню не підлягає.
Керуючись ст.ст.308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, судова колегія -
П О С Т А Н О В И Л А :
Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "АВЕ ПРОТЕМІЛ" - залишити без задоволення.
Рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2019 року - залишити без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, в касаційному порядку оскарженню не підлягає.
Головуючий: Н.В.Вербицька
Суддя: О.В.Джабурія
Суддя: К.В.Кравченко
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2019 |
Оприлюднено | 20.12.2019 |
Номер документу | 86424928 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Вербицька Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні