Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
19 грудня 2019 р. справа № 520/11211/19
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Біленський О.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до Харківського обласного військового комісаріату ( АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ 08166355) та Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області (код ЄДРПОУ 09924651, 64107, Харківська область, м.Первомайський, вул. Соборна, буд. 31) про визнання дій протиправними, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до ІНФОРМАЦІЯ_1 та Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області, в якому просить суд:
- визнати протиправними дії ІНФОРМАЦІЯ_1 та Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області щодо ненадання ОСОБА_1 відстрочки від призову.
Суд зазначає, що дана адміністративна справа не належить до переліку справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження та має незначну складність.
Відповідно до положень ч.1 ст.257 КАС України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 21.10.2019 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі згідно з положеннями ст.ст. 258, 262 КАС України, якою унормовано що розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі.
Згідно з положеннями ч.4 ст.229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідно до положень ст.258 КАС України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Згідно з положеннями ч.2,3,4,5 ст.262 КАС України, розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі. Підготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - протягом п`ятнадцяти днів з дня відкриття провадження у справі. Перше судове засідання у справі проводиться не пізніше тридцяти днів із дня відкриття провадження у справі. За клопотанням сторони суд може відкласти розгляд справи з метою надання додаткового часу для подання відповіді на відзив та (або) заперечення, якщо вони не подані до першого судового засідання з поважних причин. Суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Позивач подав до суду відповідь на відзив, в якому позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив задовольнити позов.
Зважаючи на наявність відзиву на позовну заяву та те, що тридцятиденний строк з дня відкриття провадження у справі сплинув, суд вважає за можливе розглянути справу по суті.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що у кінці вересня 2019 року зателефонували працівники Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області і повідомили про необхідність з`явитися для проходження медичної комісії. 02.10.2019 року позивач звернувся до Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області з заявою про надання відстрочки від призову на строкову військову службу осіб офіцерського складу за сімейними обставинами, а саме в зв`язку з тим, що на підставі рішення Первомайського міськрайонного суду Харківської області від 05.08.2019 року по справі № 632/686/19 рідну сестру позивача, ОСОБА_2 , визнано недієздатною та призначено опікуном ОСОБА_1 . Незважаючи на подану заяву про надання відстрочки від призову, позивач все одно був направлений для проходження медичної комісії, яку пройшов. Після чого отримав повістку на атестаційну комісію, на якій теж був присутній. На атестаційній комісії в обласному військовому комісаріаті позивача повідомили, що заяву про надання відстрочки від призову на строкову військову службу осіб офіцерського складу за сімейними обставинами було розглянуто і підстав для надання відстрочки не має, оскільки у ОСОБА_2 є батьки. При цьому, позивач зазначає, що його мати ОСОБА_3 також є пенсіонером і непрацездатною. Письмову відповідь на заяву ні обласним військовим комісаріатом, ні міським військовим комісаріатом станом па 23.10.2019 року позивачу надано не було. Позивач вважаючи дії працівників Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області та ІНФОРМАЦІЯ_1 у невидачі письмової відповіді на подану заяву від 02.10.2019 року та відмову у наданні відстрочки від призову протиправними, у зв`язку з чим і звернувся до суду з адміністративним позовом.
Представник відповідача Харківського обласного військового комісаріату надав до суду відзив на позов, в заперечує проти адміністративного позову з огляду на те, що позивач є офіцером запасу, призваний на військову службу, 07.10.2019 року лікарською комісією був визнаний придатним до проходження військової служби, направлений на атестаційну комісію ІНФОРМАЦІЯ_1 та відповідно до протоколу №22 від 04.10.2019 року був визнаний до проходження військової служби за призовом офіцерів запасу. Однак, до списків кандидатів не був включений у зв`язку з небажанням проходити військову служу. Стосовно надання відстрочки відповідач зазначає, що рішенням Первомайського міськрайонного суду від 05.08.2019 року по справі №632/686/19 позивача було призначено опікуном своєї рідної недієздатної сестри - ОСОБА_4 . Однак, відповідно до матеріалів особової справи батьками ОСОБА_2 є ОСОБА_5 (працює), ОСОБА_3 (пенсіонерка за віком). Враховуючи викладене, та той факт, що стаття 17 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" передбачає право на отримання відстрочки від призову опікунами у разі відсутності інших осіб, які зобов`язані утримувати підопічного, то наявність батьків у ОСОБА_2 , позбавляє права позивача на отримання відстрочки від призову, у зв`язку з чим атестаційною комісією Харківського обласного військового комісаріату, відповідно до протоколу №22 від 04.10.2019 року, позивач був визнаний кандидатом до проходження військової служби за призовом офіцерів запасу. Крім того, відповідач зазначає, що на звернення позивача від 02.10.2019 року ОСОБА_1 було надано відповідь від 21.10.2019 року. Виходячи з викладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 позов не визнає, заперечує проти позову і вважає, що позовні вимоги позивача є незаконними та безпідставними, у зв`язку з чим просить відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Представник відповідача Первомайський об`єднаний міський військовий комісаріат Харківської області надав до суду відзив на позов, в якому заперечує проти позову і вважає, що позовні вимоги позивача є незаконними та безпідставними, у зв`язку з чим просить відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Судом встановлено, що відповідно до наказу Міністерства оборони України від 02.10.2019 року №512 "Про призов громадян України на військову службу за призовом осіб офіцерського складу в жовтні-листопаді 2019 року" молодшого лейтенанта запасу ОСОБА_1 було призвано на військову службу.
Довідкою військово-лікарської комісії від 04.10.2019 року №757 позивача було визнано придатним до проходження військової служби.
З матеріалів справи вбачається, що позивач був направлений на атестаційну комісію ІНФОРМАЦІЯ_1 , відповідно до протоколу №22 від 04.10.2019 року ОСОБА_1 визнано кандидатом до проходження військової служби за призовом офіцерів запасу.
02.10.2019 року позивач звернувся до Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області із заявою про надання відстрочки від призову на строкову військову службу офіцерського складу за сімейними обставинами, надавши копію рішення Первомайського міськрайонного суду Харківської області, копію пенсійного посвідчення матері ОСОБА_3 , довідку пенсійного фонду та довідку про склад сім`ї.
Суд зазначає, що рішенням Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області від 05.08.2019 року №632/686/19 визнано ОСОБА_2 , уродженку с. Червоне Знамено Первомайського району Харківської області, яка проживає за адресою: АДРЕСА_3 - недієздатною. Встановлено над ОСОБА_2 , опіку та призначено їй опікуна - ОСОБА_1 .
З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.
Відповідно до положень статті 2 Закону України «Про військовий обов`язок та військову службу», військова служба є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров`я і віком громадян України (за винятком випадків, ви значених законом), іноземців та осіб без громадянства, пов`язаній із обороною України, її незалежності та територіальної цілісності. Час проходження військової служби зараховується громадянам України до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби.
Стаття 4 зазначеного Закону передбачає, що Збройні Сили України та інші військові формування комплектуються військовослужбовцями шляхом: призову громадян України на військову службу; прийняття громадян України на військову службу за контрактом
Згідно з пунктом 216 Указу Президента України від 10 грудня 2008 року № 1153/2008 «Про Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України»: на військову службу за призовом осіб офіцерського складу в разі потреби за наказом Міністра оборони України призиваються офіцери запасу на строк, у чисельності і за військово-обліковими спеціальностями, визначеними Міністром оборони України.
Наказом Міністра оборони України від 10.04.2009 року №170 "Про затвердження Інструкції про організацію виконання Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України" визначено:
Пункт 10.1. Громадяни України віком до 43 років, які пройшли повний курс військової підготовки за програмою підготовки офіцерів запасу, склали встановлені іспити, мають вищу освіту за освітнім ступенем не нижче бакалавра та яким присвоєно відповідне первинне військове звання офіцера запасу, відповідно до Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" у разі потреби наказом Міністра оборони України підлягають призову на військову службу за призовом осіб офіцерського складу. Строк військової служби для осіб офіцерського складу, які проходять військову службу за призовом, становить до 18 місяців.
Пункт 10.2. Після видання наказу Міністра оборони України щодо призову на військову службу осіб офіцерського складу запасу громадяни України, яким надійшла повістка військового комісаріату, зобов`язані прибути в пункт і в термін, зазначені в повістці.
Пункт 10.3. Призов на військову службу осіб офіцерського складу здійснюється після обов`язкового медичного огляду. Порядок проведення медичного огляду визначається Положенням про військово - лікарську експертизу в Збройних Силах України, затвердженим наказом Міністра оборони України від 14 серпня 2008 року № 402, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 листопада 2008 року за № 1109/15800. Призову на військову службу осіб офіцерського складу підлягають громадяни України, придатні до військової служби за станом здоров`я.
Пункт 10.12. Районні (міські) військові комісаріати організовують: відбір кандидатів; медичний огляд кандидатів; вивчення особистих якостей кандидатів.
Відбір кандидатів серед офіцерів запасу проводиться військовими комісаріатами згідно з визначеними для них завданнями. Офіцери запасу відбираються за прямими військово-обліковими спеціальностями або за військово-обліковими спеціальностями, за якими допускається призначення офіцера без додаткової підготовки та з додатковою підготовкою, за умови направлення на підготовку після призову згідно з Переліком військово-облікових спеціальностей осіб офіцерського складу, а також за повною вищою освітою за спеціальністю, спорідненою з відповідною військово-обліковою спеціальністю згідно з Переліком військово-облікових спеціальностей, за якими може бути присвоєно первинне військове звання молодшого лейтенанта запасу, затвердженими наказом Міністерства оборони України від 20 червня 2012 року № 412/ДСК, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16 липня 2012 року за № 1190/21502.
Результати медичного огляду та аркуш вивчення особистих якостей кандидата долучаються до особової справи офіцера запасу.
Остаточне рішення щодо висновку районного (міського) військового комісара приймається атестаційною комісією обласного військового комісаріату.
Громадянин, який відповідає вимогам щодо призову для проходження військової служби осіб офіцерського складу, є кандидатом для проходження військової служби за призовом осіб офіцерського складу.
За результатами роботи атестаційна комісія обласного військового комісаріату може прийняти щодо офіцера запасу одне з таких рішень: визнати кандидатом для проходження військової служби за призовом осіб офіцерського складу; має право на відстрочку до (число, місяць, рік); від призову звільняється.
За результатами роботи атестаційної комісії обласного військового комісаріату складається протокол, що подається на затвердження обласному військовому комісару. Висновок атестаційної комісії обласного військового комісаріату відображається в аркуші вивчення особистих якостей.
Витяги з протоколу засідання атестаційної комісії доводяться до районних (міських) військових комісаріатів у семиденний строк. Районним (міським) військовим комісаріатом доводиться до громадянина рішення щодо призову на військову службу та робиться відповідний запис у військовому квитку офіцера запасу.
На підставі списків кандидатів на військову службу за призовом осіб офіцерського складу, послужних карток, копій паспортів і реєстраційних номерів облікової картки платника податків, що подаються з об ласних військових комісаріатів до Генерального штабу Збройних Сил України, готується проект наказу Міністра оборони України по особовому складу про призов громадян України на військову службу за при зовом осіб офіцерського складу.
Після видання наказу по особовому складу про призов громадян на військову службу за призовом осіб офіцерського складу до обласного військового комісаріату надсилається витяг із відповідного наказу по особовому складу. Обласний військовий комісаріат доводить цей наказ до районного військового комісаріату, який забезпечує направлення офіцерів запасу до місця проходження військової служби за при зовом осіб офіцерського складу.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 призвано на військову службу за призовом осіб офіцерського складу та за результатами лікарської та атестаційної комісі визнано кандидатом до проходження військової служби за призовом офіцерів запасу.
Однак, з матеріалів справи вбачається, що позивач до списків кандидатів не був включений у зв`язку з небажанням проходити військову службу та подав заяву до Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської про надання відстрочки від призову на строкову військову службу офіцерського складу за сімейними обставинами.
Відповідно до пункту 10.4 Наказу Міністра оборони України від 10.04.2009 року №170 "Про затвердження Інструкції про організацію виконання Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України", за рішенням атестаційної комісії обласного військового комісаріату відстрочка від призову на військову службу осіб офіцерського складу надається на підставах, визначених статтею 17 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу".
Згідно з ст. 17 Закону України №2232-ХІІ відстрочка від призову на строкову військову службу надається призовникам за рішенням районної (міської) призовної комісії відповідно до цього Закону за сімейними обставинами, станом здоров`я, для здобуття освіти та продовження професійної діяльності.
Відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, які мають непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов`язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством.
Відповідно до ст. 55 Цивільного кодексу України опіка та піклування встановлюється з метою забезпечення особистих немайнових і майнових прав та інтересів малолітніх, неповнолітніх осіб, а також повнолітніх осіб, які за станом здоров`я не можуть самостійно здійснювати свої права та обов`язки.
З аналізу норм п. 1 ч. 2 ст. 17 Закону України №2232-ХІІ слідує, що для надання відстрочки від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами повинні бути такі обов`язкові умови як: по перше наявність у призовника непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування; по друге вищезазначені особи не мають мати інших працездатних осіб - громадян України, зобов`язаних відповідно до законодавства їх утримувати.
Відповідно до статті 198 Сімейного кодексу України: Батьки зобов`язані утримувати своїх повнолітніх непрацездатних дочку, сина, які потребують матеріальної допомоги, якщо вони можуть таку матеріальну допомогу надавати.
Судом встановлено, що рішенням Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області від 05.08.2019 року №632/686/19 визнано ОСОБА_2 , уродженку с. Червоне Знамено Первомайського району Харківської області, яка проживає за адресою: АДРЕСА_3 - недієздатною. Встановлено над ОСОБА_2 , опіку та призначено їй опікуна - ОСОБА_1 .
Згідно довідки про склад сім`ї ОСОБА_1 проживає за адресою: АДРЕСА_3 та мешкає разом з ОСОБА_5 (батько), ОСОБА_3 (мати) та ОСОБА_2 (сестра).
З наявних матеріалів справи вбачається, що батько позивача та його недієздатної сестри, ОСОБА_5 , працює у ГПУ "Щебелінкагаздобича", групу інвалідності немає, а мати позивача та його недієздатної сестри, ОСОБА_3 групу інвалідності немає та є пенсіонером за віком.
Отже, із наявних у матеріалах справи доказів слідує, що ОСОБА_1 не є єдиним працездатним членом сім`ї, що свідчить про відсутність підстав для отримання відстрочки від призову відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 Закону України №2232-ХІІ.
Враховуючи викладене, та той факт, що стаття 17 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" передбачає право на отримання відстрочки від призову опікунам у разі відсутності інших осіб, які зобов`язані утримувати підопічного, при цьому наявність працездатного батька у ОСОБА_2 , позбавляє права позивача на отримання відстрочки від призову, у зв`язку з чим суд дійшов висновку, що Харківським обласним військовим комісаріатом та Первомайським об`єднаним міським військовим комісаріатом Харківської області було правомірно відмовлено ОСОБА_1 у наданні відстрочки від призову на військову службу.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
Зважаючи на встановлені у справі обставини та з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні адміністративного позову.
Стосовно клопотання позивача щодо повернення судового збору, суд зазначає наступне.
Згідно з положеннями ч.3 ст.6 Закону України "Про судовий збір", у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Підпунктом 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою встановлюється ставка судового збору в розмірі 0,4 розміру прожиткового мінімуму на одну працездатну особу.
Згідно абзацу 4 статті 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» з 1 січня 2019 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 1921 гривень.
Як вбачається зі змісту позовної вимоги, предметом позову у даній справі є дві вимоги немайнового характеру, а отже сума судового збору становить 1536,80 грн. (768,40 грн. - вимоги до ІНФОРМАЦІЯ_1 та 768,40 грн. - вимоги до Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області ).
Крім того, відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, стягнення судового збору з відповідача на користь позивача можливе лише при задоволенні адміністративного позову, надмірно сплачена сума судового збору у даному випадку відсутня.
Враховуючи викладене, суд зазначає, що переплата судового бору відсутня та підстав для повернення немає.
Керуючись ст.ст. 19, 139, 205, 229, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до Харківського обласного військового комісаріату (вул. Коцарська, буд.56, м.Харків, 61052, код ЄДРПОУ 08166355) та Первомайського об`єднаного міського військового комісаріату Харківської області (код ЄДРПОУ 09924651, 64107, Харківська область, м.Первомайський, вул. Соборна, буд. 31) про визнання дій протиправними відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне судове рішення складено 19.12.2019 року.
Суддя Біленський О.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2019 |
Оприлюднено | 14.09.2022 |
Номер документу | 86457370 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Біленський О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні