Рішення
від 20.12.2019 по справі 219/5522/17
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 219/5522/17

Провадження №2/367/2/2019

РІШЕННЯ

Іменем України

09 грудня 2019 року Ірпінський міський суд Київської області у складі:

Головуючої судді Саранюк Л.П.

при секретарі Бабаковій М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Ірпінського міського суду при судовому розгляді цивільну справу за позовом Ворзельської селищної ради Київської області до ОСОБА_1 про визнання укладеним договору пайової участі,-

в с т а н о в и в:

Позивач звернувся до суду з даним позовом до ОСОБА_1 про визнання укладеним договору пайової участі, мотивуючи свої вимоги тим, що Виконавчому комітету Ворзельської селищної ради стало відомо, що на території селища Ворзель Київської області введено в експлуатацію 4-х поверховий житловий будинок по АДРЕСА_1 про що, свідчить декларація про готовність об`єкта до експлуатації № КС 143133310449 від 27.11.2013, яка зареєстрована інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області. Замовником будівництва згідно даної декларації є ОСОБА_1 (паспорт серія НОМЕР_1 виданий Артемівським МВ ГУ МВС України в Донецькій області від 30 січня 1998 року, ідентифікаційний номер - НОМЕР_2 ), проживає за адресою: АДРЕСА_2 .

Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (далі - Закон), порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону. Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті (ч. 2 ст. 40 Закону). Об`єкт, який збудований та введений в експлуатацію Відповідачем не підпадає до переліку об`єктів визначених ст. 40 п. 4 Закону.

Відповідно до ч. 3 ст. 40 Закону пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

Відповідно до ч. 9 ст. 40 Закону Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію.

Так, на виконання ч. 1 ст. 40 Закону Ворзельською селищною радою було прийнято рішення від 31.05.2011 № 101-09-VІ Про порядок залучення коштів замовників об`єктів будівництва на розвиток інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель із змінами та доповненнями згідно рішень Ворзельської селищної ради від 19.12.2013 № 538-33-VІ та від 23.06.2016 № 143-12-VІІ, згідно якого затверджено Положення про порядок залучення коштів замовників об`єктів будівництва на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель (далі - Положення) та типову форму договору про пайову участь замовника об`єкту будівництва у створенні і розвитку інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель.

Відповідно до п. 1.1. Положення залучення, розрахунок розміру і використання коштів замовників будівництва об`єктів архітектури на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель проводиться відповідно до статті 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та цього положення.

Окрім того, дане Положення було розроблено виходячи із вимог Цивільного Кодексу України, Земельного Кодексу України, Законів України Про місцеве самоврядування в Україні , Про регулювання містобудівної діяльності , а також Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1- 2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 р. №174.

Дане Положення є нормативно-правовим актом, і є обов`язковим до виконання на території селища Ворзель.

Відповідно до п. 2.6. Положення розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації виконавчим комітетом Ворзельської селищної ради звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, а саме:

- Копію дозволу на виконання будівельних робіт (реконструкцію, перепланування, перепрофілювання, зміну функціонального призначення тощо), або декларації про початок виконання робіт;

- Документ, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;

- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об`єкта містобудування, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами засвідчений підписом, печаткою проектної організації або підписом і печаткою особи, яка має відповідний кваліфікаційний сертифікат, затверджений замовником та техніко-економічні показники;

- Копії правовстановлюючих документів замовника: статуту,документа про реєстрацію у єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - для юридичних осіб та для фізичних осіб - суб`єктів підприємницької діяльності; копію паспорта, ідентифікаційного коду - для фізичних осіб;

- Довідку щодо реквізитів юридичної особи та ШБ посадової особи із зазначенням посади, яка відповідно до статуту має право на укладення договорів;

- Інші документи, за необхідності.

Пунктом 2.7 зазначеного Положення договір про залучення коштів замовників будівництва об`єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію.

З огляду на вказане, Відповідач відповідно до Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та Положення був зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту шляхом укладення договору з Ворзельською селищною радою та сплати коштів пайової участі до введення об`єкту до експлуатації. Проте, даний обов`язок Відповідач не виконав.

Ворзельською селищною радою 08.06.2016 на адресу відповідача був направлений лист-претензія № 02-15/938 щодо необхідності укладання договору про пайову участь та надіслано договір про пайову участь в двох примірниках для підписання.

Проте, Відповідач на лист-претензію не відреагував та договір не підписав.

Відповідно до п. 2.5. Положення розмір пайової участі на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища Ворзель складає: у разі будівництва нежитлових будівель та споруд -10% загальної кошторисної вартості будівництва об`єкту, у разі будівництва житлових будинків з вбудовано-прибудованими об`єктами, розмір коштів пайової участі визначається деференційно, з урахуванням (загальної кошторисної вартості об`єкта будівництва (для об`єкта комерційного призначення - пайова участь визначається як для нежитлових будівель та споруд (10%), а для обєкта житлового фонду - відповідно, як для житлових будинків (4%)).

Згідно п.15 декларації про готовність об`єкта до експлуатації КС № 143133310449 від 27.11.2013, яка зареєстрована інспекцією державного архітектурно - будівельного контролю у Київській області, кошторисна вартість будівництва за затвердженою проектною документацією становить 4 000,00 тис. гривень.

Враховуючи вище вказане, сума пайової участі, яка підлягає до сплати Відповідачем, становить 160 000,00 гривень.

Листом-претензією Ворзельською селищною радою від 08 червня 2016 року № 02-15/942 Відповідача повідомлено про необхідність виконання вимог закону та направлено на підписання проект договору про пайову участь у розвитку інфраструктури селища Ворзель.

Будь-якої відповіді або пропозиції від відповідача до Ворзельської селищної ради не надходило.

Враховуючи те, що існує пряма вказівка закону щодо обов`язковості пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту шляхом укладення відповідного договору, в якому визначаються величина пайової участі, відповідач зобов`язаний укласти зазначений договір. Відмова відповідача від укладання договору грубо порушує права та обов`язки територіальної громади селища Ворзель.

За таких обставин, невиконання замовником будівництва обов`язку укласти договір про пайову участь до прийняття в експлуатацію об`єкта будівництва не звільняє його від такого обов`язку.

Стверджує, що у зв`язку з неприйняттям Відповідачем участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту та несплатою коштів пайової участі порушено права та інтереси територіальної громади селища Ворзель, це негативно впливає на повноту та своєчасність формування місцевого бюджету для створення і розвитку інфраструктури, ослаблює економічні основи місцевого самоврядування, гарантовані державою, що, в свою чергу, позбавляє громаду селища можливості нормального функціонування.

У зв`язку з вищевикладеним просить суд визнати укладеним договір про пайову участь замовника об`єкту будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель між Ворзельською селищною радою Київської області та ОСОБА_1 . Судові витрати покласти на відповідача.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав у повному обсязі та просив його задовольнити.

В судовому засідані представник відповідача проти задоволення позову заперечував у повному обсязі. Мотиви заперечень виклав у відзиві на позовну заяву.

Суд, вислухавши пояснення учасників процесу, дослідивши письмові докази по справі, вважає позов таким, що підлягає до задоволення у повному обсязі з наступних підстав.

Судом встановлено, що Виконавчому комітету Ворзельської селищної ради стало відомо, що на території селища Ворзель Київської області введено в експлуатацію 4-х поверховий житловий будинок по АДРЕСА_1 про що, свідчить декларація про готовність об`єкта до експлуатації № КС 143133310449 від 27.11.2013, яка зареєстрована інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області. Замовником будівництва згідно даної декларації є ОСОБА_1 (паспорт серія НОМЕР_1 виданий Артемівським МВ ГУ МВС України в Донецькій області від 30 січня 1998 року, ідентифікаційний номер - НОМЕР_2 ), проживає за адресою: АДРЕСА_2 .

Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (далі - Закон), порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону. Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті (ч. 2 ст. 40 Закону). Об`єкт, який збудований та введений в експлуатацію Відповідачем не підпадає до переліку об`єктів визначених ст. 40 п. 4 Закону.

Відповідно до ч. 3 ст. 40 Закону пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

Відповідно до ч. 9 ст. 40 Закону Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію.

Так, на виконання ч. 1 ст. 40 Закону Ворзельською селищною радою було прийнято рішення від 31.05.2011 № 101-09-VІ Про порядок залучення коштів замовників об`єктів будівництва на розвиток інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель із змінами та доповненнями згідно рішень Ворзельської селищної ради від 19.12.2013 № 538-33-VІ та від 23.06.2016 № 143-12-VІІ, згідно якого затверджено Положення про порядок залучення коштів замовників об`єктів будівництва на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель (далі - Положення) та типову форму договору про пайову участь замовника об`єкту будівництва у створенні і розвитку інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель.

Відповідно до п. 1.1. Положення залучення, розрахунок розміру і використання коштів замовників будівництва об`єктів архітектури на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель проводиться відповідно до статті 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та цього положення.

Окрім того, дане Положення було розроблено виходячи із вимог Цивільного Кодексу України, Земельного Кодексу України, Законів України Про місцеве самоврядування в Україні , Про регулювання містобудівної діяльності , а також Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1- 2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 р. №174.

Дане Положення є нормативно-правовим актом, і є обов`язковим до виконання на території селища Ворзель.

Відповідно до п. 2.6. Положення розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації виконавчим комітетом Ворзельської селищної ради звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, а саме:

- Копію дозволу на виконання будівельних робіт (реконструкцію, перепланування, перепрофілювання, зміну функціонального призначення тощо), або декларації про початок виконання робіт;

- Документ, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;

- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об`єкта містобудування, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами засвідчений підписом, печаткою проектної організації або підписом і печаткою особи, яка має відповідний кваліфікаційний сертифікат, затверджений замовником та техніко-економічні показники;

- Копії правовстановлюючих документів замовника: статуту,документа про реєстрацію у єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - для юридичних осіб та для фізичних осіб - суб`єктів підприємницької діяльності; копію паспорта, ідентифікаційного коду - для фізичних осіб;

- Довідку щодо реквізитів юридичної особи та ШБ посадової особи із зазначенням посади, яка відповідно до статуту має право на укладення договорів;

- Інші документи, за необхідності.

Пунктом 2.7 зазначеного Положення договір про залучення коштів замовників будівництва об`єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію.

З огляду на вказане, Відповідач відповідно до Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та Положення був зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту шляхом укладення договору з Ворзельською селищною радою та сплати коштів пайової участі до введення об`єкту до експлуатації. Проте, даний обов`язок Відповідач не виконав.

Ворзельською селищною радою 08.06.2016 на адресу відповідача був направлений лист-претензія № 02-15/938 щодо необхідності укладання договору про пайову участь та надіслано договір про пайову участь в двох примірниках для підписання.

Проте, Відповідач на лист-претензію не відреагував та договір не підписав.

Відповідно до п. 2.5. Положення розмір пайової участі на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища Ворзель складає: у разі будівництва нежитлових будівель та споруд -10% загальної кошторисної вартості будівництва об`єкту, у разі будівництва житлових будинків з вбудовано-прибудованими об`єктами, розмір коштів пайової участі визначається деференційно, з урахуванням (загальної кошторисної вартості об`єкта будівництва (для об`єкта комерційного призначення - пайова участь визначається як для нежитлових будівель та споруд (10%), а для обєкта житлового фонду - відповідно, як для житлових будинків (4%)).

Згідно п.15 декларації про готовність об`єкта до експлуатації КС № 143133310449 від 27.11.2013, яка зареєстрована інспекцією державного архітектурно - будівельного контролю у Київській області, кошторисна вартість будівництва за затвердженою проектною документацією становить 4 000,00 тис. гривень.

Враховуючи вище вказане, сума пайової участі, яка підлягає до сплати Відповідачем, становить 160 000,00 гривень.

Листом-претензією Ворзельською селищною радою від 08 червня 2016 року № 02-15/942 Відповідача повідомлено про необхідність виконання вимог закону та направлено на підписання проект договору про пайову участь у розвитку інфраструктури селища Ворзель.

Будь-якої відповіді або пропозиції від відповідача до Ворзельської селищної ради не надходило.

Пунктом 2 Постанови Пленуму Верховного Суду України Про застосування норм цивільного процесуального законодавства при розгляді справ у суді першої інстанції від 12.06.2009 №2 передбачено, що відповідно до статей 55 , 124 Конституції України та статті 3 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.

Відповідно до ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод , кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.

У п. 33 рішення ЄСПЛ від 19.02.2009 у справі Христов проти України суд зазначив, що право на справедливий судовий розгляд, гарантоване ч. 1 ст. 6 Конвенції, слід тлумачити в контексті преамбули Конвенції, яка, зокрема, проголошує верховенство права як складову частину спільної спадщини Договірних держав.

Відповідно до ст.ст. 15 , 16 ЦК України , кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способом захисту цивільних прав та інтересів може, зокрема, бути припинення дії, яка порушує право.

Відповідно до ст. 11 ЦПК України , суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цього Кодексу , в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та інших осіб, які беруть участь у справі.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності в Україні визначені Законом України Про регулювання містобудівної діяльності , статтею 40 якого встановлено обов`язок пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури населеного пункту та визначено механізм його реалізації.

Відповідно до статті 11 Цивільного кодексу України у випадках, встановлених актами цивільного законодавства цивільні права та обов`язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.

Згідно з частиною першою статті 14 ЦК України цивільні обов`язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства.

В силу вимог статті 144 Конституції України та статті 73 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності органи місцевого самоврядування при виконанні своїх функцій приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Таким чином, приписами статті 40 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності встановлено обов`язок замовника будівництва прийняти пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, який реалізується шляхом укладення відповідного договору в порядку, визначеному цим Законом та деталізованому актом органу місцевого самоврядування.

Аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що на замовника забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті покладено зобов`язання взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту шляхом перерахування замовником до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури на підставі договору про пайову участь між замовником та органом місцевого самоврядування, укладення якого є обов`язковим.

Водночас Законом України Про регулювання містобудівної діяльності (частина четверта статті 40) встановлено вичерпний перелік об`єктів, у разі будівництва яких замовник не залучається до пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Аналогічні положення закріплено й у Порядку, частина 5 розділу І якого не передбачає винятку щодо звільнення відповідача як замовника будівництва від обов`язку пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Як вбачається з матеріалів справи, пропозицій про прийняття або неприйняття умов договору про пайову участь від ОСОБА_1 позивачеві не надійшло.

Так, ЦК України у статтях 3 , 6 , 203 , 626 , 627 визначає загальні засади цивільного законодавства, зокрема поняття договору і свободи договору та формулює загальні вимоги до договорів як різновиду правочинів (вільне волевиявлення учасника правочину).

Відповідно до частини 1 статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 208 ЦК України правочин між фізичною і юридичною особами належить вчиняти у письмовій формі, за виключенням випадків, передбачених частиною 1 статті 206 цього Кодексу .

Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору (частина 1 статті 638 ЦК України ). Інші випадки визнання договору укладеним зазначені у статтях 642 - 643 ЦК України .

Частина 1 статті 628 ЦК України передбачає, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Розкриваючи зміст засади свободи договору у статтях 6 , 627 ЦК України визначає, що свобода договору полягає в праві сторін вільно вирішувати питання при укладенні договору, виборі контрагентів та погодженні умов договору.

Закріпивши принцип свободи договору, ЦК України разом з тим визначив, що свобода договору не є безмежною, оскільки відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 6 та статті 627 цього Кодексу при укладенні договору, виборі контрагентів, визначенні умов договору сторони не можуть діяти всупереч положенням цього Кодексу та інших актів цивільного законодавства.

Зазначені положення узгоджуються з нормами частини 1 статті 203 , частини 1 статті 215 ЦК України , відповідно до яких підставою недійсності правочинів є суперечність їх актам цивільного законодавства.

У той же час статтею 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин пайової участі у сфері містобудівної діяльності здійснюються виключно на договірних засадах.

Отже, чинне законодавство визначає обов`язок замовника на укладення договору, а форма та зміст (умови) типового договору затверджені рішенням Ворзельської селищної ради.

На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що право позивача порушено зволіканням ОСОБА_2 укласти договір, обов`язковість якого встановлена нормативно-правовим актом, та відповідно вправі звернутись до суду за захистом свого права, яке підлягає захисту судом на підставі пункту 1 частини 2 статті 16 ЦК України шляхом визнання договору укладеним на умовах, передбачених нормативним актом обов`язкової дії.

За положенням процесуального законодавства, здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законами України.

Незважаючи на те, що серед способів захисту, передбачених статтею 16 ЦК України , не зазначено такого способу захисту, як установлення правовідносин, в тому числі шляхом визнання відповідного договору укладеним, суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом.

За таких обставин коли укладення договору про пайову участь між сторонами в силу прямої вказівки закону є обов`язком для відповідача, від виконання якого він ухиляється, суд вважає, що позовні вимоги підлягають до задоволення.

Відповідно до ст.141 ЦПК України пропорційно задоволених позовних вимог з відповідача стягуються документально підтвердженні судові витрати, понесені позивачем, а саме 1 600,00 грн. судового збору за розгляд справи в суді першої інстанції.

Керуючись ст.ст. 12 , 81 , 141 , 200 , 206 , 263-265 ЦПК України , суд,-

в и р і ш и в:

Позовну заяву Ворзельської селищної ради Київської області - задоволити.

Визнати укладеним договір про пайову участь замовника об`єкту будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель між Ворзельською селищною радою Київської області та ОСОБА_1 (паспорт серія НОМЕР_1 виданий Артемівським МВ ГУ МВС України в Донецькій області від 30 січня 1998 року, ідентифікаційний номер - НОМЕР_2 ) в наступній редакції:

ДОГОВІР №


про пайову участь замовника об`єкту будівництва

у створенні і розвитку інженерно-транспортної

і соціальної інфраструктури селища Ворзель

селище Ворзель



201_р.

Виконавчий комітет Ворзельської селищної ради (селище Ворзель, вул. Курортна, 72) в особі Ворзельського селищного голови ОСОБА_3 , що діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні з однієї сторони і громадянин(ка) або (назва юридичної особи) ОСОБА_1 з ін шої сторони, який(яка) проживає за адресою: АДРЕСА_2 або (місце знаходження юридичної особи) ( надалі іменується Замовник) уклали цей договір про наступне :

1.Предмет Договору

1.1.Відповідно до рішення Ворзельської селищної ради від 31.05.2011 року №101-09-УІ Про порядок залучення коштів замовників об`єктів будівництва на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель з внесеними змінами згідно рішень Ворзельської селищної ради від 19.12.2013 року №538-33 та від 23.06.2016 року № 143-12-УІІ, залучення коштів на розвиток інженерно- транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель.

1.2.Місце розташування об`єкта: АДРЕСА_1 (надалі об`єкт будівництва)

1.3.Цільове призначення об`єкта: 4-х поверховий житловий будинок загальною площею

квартир 2313,8 м 2 .

2.Ціна договору та умови оплати

2.1.Вартість будівельних робіт об`єкта будівництва визначена відповідно до загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій і становить становить 4 000 тис. грн.00 коп.(чотири мільйони гривень 00 коп.)

2.2.Відрахування коштів на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель забудовником здійснюється у розмірі 4% від загальної кошторисної вартості та становить: (4 000 000,00 гри. х 4%) = 160 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч гривень 00 коп.).

Сплата коштів Замовником на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель сплачується єдиним платежем.

Виконавчий комітет Ворзельської селищної ради й Замовник уклали цей Договір добровільно. При укладенні цього Договору майнових прав і претензій один до одного не мають.

3.Обовязки замовника

3.1.Замовник зобов`язується:

1)При проведенні об`єктів будівництва дотримуватися вимог затвердженої містобудівної й іншої проектної документації, діючих правил забудови й вимог вихідних даних.

2)Сплатити кошти на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель у межах встановлених даним Договором.

3)При проведенні земляних робіт із порушенням благоустрою селища Ворзель оформити в установленому порядку дозвіл на виконання робіт у Ворзельській селищній раді.

4)Дотримуватися встановленого порядку користування й володіння земельною ділянкою, на якій проводиться будівництво об`єкту нерухомості.

4.Обов`язки виконавчого комітету Ворзельської селищної ради

4.1Виконавчий комітет Ворзельської селищної ради зобов`язується:

1) Кошти, що надійшли від Замовника використати на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Ворзель.

5.Розгляд спорів

5.1Усі спори, які можуть виникнути з даного Договору, вирішуються шляхом переговорів між сторонами, або у судовому порядку.

6.Інші умови

6.1Невід`ємною частиною Договору є розрахунок величини пайового внеску Додаток №1.

6.2Цей Договір укладено у двох примірниках (оригіналах), які мають однакову юридичну силу і зберігається у Сторін (один у виконавчому комітеті Ворзельської селищної ради інший у Замовника).

7.Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами.

8.Зазначені у п. 2.2. даного Договору кошти Замовник перераховує на розрахунковий рахунок в триденний термін:

р\р 31518921700009

МФО 821018

Банк ГУ ДКУ Київської області

ЄДРПОУ 04360592

(на розвиток інфраструктури)

Замовник:

Селищний голова: ОСОБА_1

ОСОБА_5 Паспорт НОМЕР_1

Виконавчий комітет виданий 30.01.1998р. Артемівським МВ ГУМВС

Ворзельської селищної ради України в Донецькій області Проживає:

АДРЕСА_3 , р/р Ідентифікаційний номер НОМЕР_2

31518921700009 МФО 8210178

ЄДРПОУ 04360592


ОСОБА_3
ОСОБА_4

( М . П. ) (М.П. )

Стягнути з ОСОБА_4 (паспорт серія НОМЕР_1 виданий Артемівським МВ ГУ МВС України в Донецькій області від 30 січня 1998 року, ідентифікаційний номер - НОМЕР_2 ), на користь Ворзельської селищної ради судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 1600 грн.

Повний текст рішення буде виготовлено на протязі десяти днів 19.12.2019 року.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Київського апеляційного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 30-денний строк з моменту виготовлення повного тексту рішення апеляційної скарги. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом тридцяти днів з дня отримання копії цього рішення.

Суддя: Л.П. Саранюк

СудІрпінський міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення20.12.2019
Оприлюднено24.12.2019
Номер документу86537346
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —219/5522/17

Ухвала від 16.03.2023

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Мерзлий Л. В.

Ухвала від 01.08.2022

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Мерзлий Л. В.

Ухвала від 22.07.2021

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Мерзлий Л. В.

Ухвала від 18.03.2021

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Мерзлий Л. В.

Постанова від 17.02.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Калараш Андрій Андрійович

Ухвала від 08.02.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Калараш Андрій Андрійович

Ухвала від 13.08.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Калараш Андрій Андрійович

Ухвала від 22.07.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Калараш Андрій Андрійович

Ухвала від 27.04.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Сердюк Валентин Васильович

Постанова від 11.03.2020

Цивільне

Київський апеляційний суд

Нежура Вадим Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні