Рішення
від 08.01.2020 по справі 640/3490/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 січня 2020 року м. Київ № 640/3490/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого Бояринцевої М.А., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясторг"

до Головного управління ДФС у м. Києві,

Державної фіскальної служби України,

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" звернулося до суду з позовом, в якому просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення Товариства з обмеженою відповідальністю "М"ясторг" до переліку ризикових платників податків;

зобов`язати комісію Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації виключити Товариство з обмеженою відповідальністю М`ясторг з переліку ризикових платників податків;

визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України, які полягають у зупиненні реєстрації податкових накладних, складених позивачем та направлених для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 17.03.2018 № 124, від 18.03.2018 № 125, від 19.03.2018 №№ 131, 135, 133, 132, 134, від 20.03.2019 №№ 140, 141, від 22.03.2018 №№ 152, 155, 149, 151, від 23.03.2018 №№ 164, 160, від 24.03.2018 № 172, 168, 167, 169, 170, 171, від 25.03.2018 №№ 174, 173, від 26.03.2018 №№ 181, 180, 175, від 27.03.2018 № 183, 184, від 28.03.2018 №№ 189, 190, 191, від 29.03.2018 №№ 162, 163, 161, від 30.03.2018 № 200, від 31.03.2018 № 211, від 01.04.2018 №№ 11, 1, 2, 6, 10, 8, 5, 9, 7, 3, 4, від 02.04.2018 №№ 12, 16, 15, 17, 19, 18, 20, 14, 13, від 03.04.2018 №№ 21, 25, 24, 26, 23, 22, від 04.04.2018 №№ 30, 32, 31, 35, 33, 36, 34, 28, 27, від 05.04.2018 №№ 37, 46, 47, 44, 45, 43, 39, 41, 38, 42, від 06.04.2018 №№ 48, 51, 50, 49, від 07.04.2018 №№ 52, від 10.04.2018 №№ 55, 53, 54, від 11.04.2018 №№ 58, 61, 56, 62, 59, 57, від 12.04.2018 №№ 69, 66, 67, 68, 64, 63, 65, від 13.04.2018 №№ 74, 75, 76, 70, 72, 71, 73, від 14.04.2018 №№ 77, 79, 78, від 27.12.2018 № 294, 296, 295, від 26.12.2018 № 285, від 22.12.2018 № 267, від 19.12.2018 № 238, від 21.12.2018 № 263, від 29.12.2018 № 309, від 28.12.2018 № 308, від 24.12.2018 № 274, від 22.12.2018 № 265, від 21.12.2018 № 260, від 27.12.2018 № 297, від 28.12.2018 № 304, від 19.12.2018 № 237, від 20.12.2018 № 254, від 25.12.2018 № 279, від 26.12.2018 № 284, від 24.12.2018 № 273, від 20.12.2018 № 256, від 26.12.2018 № 287, від 24.12.2018 № 278, від 25.12.2018 № 280, від 20.12.2018 №№ 255, 257, від 26.12.2018 № 288, від 27.12.2018 № 298, від 19.12.2018 № 235, від 28.12.2018 № 303, від 26.12.2018 № 286, від 28.12.2018 № 302, від 24.12.2018 № 275, від 22.12.2018 № 266, від 21.12.2018 № 261, від 20.12.2018 № 253, від 27.12.2018 № 299, від 25.12.2018 № 281, від 19.12.2018 № 236, від 27.12.2018 №№ 300, 301, від 26.12.2018 № 289, 291, 290, 292, 293, від 29.12.2018 №№ 310, 311, 312, 313, від 28.12.2018 № 305, 306, 307, від 31.12.2018 № 314, від 03.01.2019 № 5, 1, 2, 3, від 04.01.2019 № 4, від 05.01.2019 №№ 7, 6, від 08.01.2019 № 8, 9, від 09.01.2019 № 11, 10, 18, від 10.01.2019 № 15, № 14, 16, 12, 17, 13, від 11.01ю2019 № 21, 20, 19, 22, від 12.01.2019 №№ 23, 25, 26, 24, від 13.01.2019 № 27, від 14.01.2019 № 28, 35, 29, 30, 32, 34, 31, 33, від 15.01.2019 № 36, 40, 39, 38, 37;

зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати відповідні накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування наведених вимог позивач посилається на Податковий кодекс України, Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21.02.2018, та зазначає, що рішення про віднесення Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" до переліку ризикових платників податків не приймалось у відповідності до встановленого законодавством порядку, у зв`язку з чим включення Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" до відповідного переліку є неправомірним та, відповідно, неправомірним і безпідставним є зупинення реєстрації податкових накладних підприємства.

Від Головного управління ДФС у м. Києві надійшов відзив на позов, в якому відповідач посилається на Податковий кодекс України, Наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567 Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , Постанову Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації , Порядок роботи Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 566, Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21.02.2018, та зазначає про правомірність дій щодо зупинення реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" та внесення позивача до переліку ризикових платників податку, оскільки в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення податкових накладних.

Державною фіскальною службою України відзив на позов не подано.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Товариством з обмеженою відповідальністю "М`ясторг", відповідно до приписів пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України складено податкові накладні від 17.03.2018 № 124, від 18.03.2018 № 125, від 19.03.2018 №№ 131, 135, 133, 132, 134, від 20.03.2019 №№ 140, 141, від 22.03.2018 №№ 152, 155, 149, 151, від 23.03.2018 №№ 164, 160, від 24.03.2018 № 172, 168, 167, 169, 170, 171, від 25.03.2018 №№ 174, 173, від 26.03.2018 №№ 181, 180, 175, від 27.03.2018 № 183, 184, від 28.03.2018 №№ 189, 190, 191, від 29.03.2018 №№ 162, 163, 161, від 30.03.2018 № 200, від 31.03.2018 № 211, від 01.04.2018 №№ 11, 1, 2, 6, 10, 8, 5, 9, 7, 3, 4, від 02.04.2018 №№ 12, 16, 15, 17, 19, 18, 20, 14, 13, від 03.04.2018 №№ 21, 25, 24, 26, 23, 22, від 04.04.2018 №№ 30, 32, 31, 35, 33, 36, 34, 28, 27, від 05.04.2018 №№ 37, 46, 47, 44, 45, 43, 39, 41, 38, 42, від 06.04.2018 №№ 48, 51, 50, 49, від 07.04.2018 №№ 52, від 10.04.2018 №№ 55, 53, 54, від 11.04.2018 №№ 58, 61, 56, 62, 59, 57, від 12.04.2018 №№ 69, 66, 67, 68, 64, 63, 65, від 13.04.2018 №№ 74, 75, 76, 70, 72, 71, 73, від 14.04.2018 №№ 77, 79, 78, від 27.12.2018 № 294, 296, 295, від 26.12.2018 № 285, від 22.12.2018 № 267, від 19.12.2018 № 238, від 21.12.2018 № 263, від 29.12.2018 № 309, від 28.12.2018 № 308, від 24.12.2018 № 274, від 22.12.2018 № 265, від 21.12.2018 № 260, від 27.12.2018 № 297, від 28.12.2018 № 304, від 19.12.2018 № 237, від 20.12.2018 № 254, від 25.12.2018 № 279, від 26.12.2018 № 284, від 24.12.2018 № 273, від 20.12.2018 № 256, від 26.12.2018 № 287, від 24.12.2018 № 278, від 25.12.2018 № 280, від 20.12.2018 №№ 255, 257, від 26.12.2018 № 288, від 27.12.2018 № 298, від 19.12.2018 № 235, від 28.12.2018 № 303, від 26.12.2018 № 286, від 28.12.2018 № 302, від 24.12.2018 № 275, від 22.12.2018 № 266, від 21.12.2018 № 261, від 20.12.2018 № 253, від 27.12.2018 № 299, від 25.12.2018 № 281, від 19.12.2018 № 236, від 27.12.2018 №№ 300, 301, від 26.12.2018 № 289, 291, 290, 292, 293, від 29.12.2018 №№ 310, 311, 312, 313, від 28.12.2018 № 305, 306, 307, від 31.12.2018 № 314, від 03.01.2019 № 5, 1, 2, 3, від 04.01.2019 № 4, від 05.01.2019 №№ 7, 6, від 08.01.2019 № 8, 9, від 09.01.2019 № 11, 10, 18, від 10.01.2019 № 15, № 14, 16, 12, 17, 13, від 11.01.2019 № 21, 20, 19, 22, від 12.01.2019 №№ 23, 25, 26, 24, від 13.01.2019 № 27, від 14.01.2019 № 28, 35, 29, 30, 32, 34, 31, 33, від 15.01.2019 № 36, 40, 39, 38, 37.

З метою реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних позивачем направлено засобом електронного документообігу податкові накладні до контролюючого органу.

Податкові накладні прийнято, але реєстрацію зупинено з тих підстав, що податкові накладні відповідають вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

16.01.2019 Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" звернулося до Головного управління ДФС у м. Києві із заявою про виключення товариства з переліку ризикових суб`єктів господарювання.

Листом від 28.01.2019 за № 13150/10/26-15-41-05-14 Головне управління ДФС у м. Києві повідомило позивача, що Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" віднесено до категорії ризикових суб`єктів господарювання у зв`язку з наявністю податкової інформації, яка свідчить про здійснення ризикових операцій, що можливо дослідити тільки при проведенні документальної перевірки.

31.01.2019 Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" повторно звернулося до Головного управління ДФС у м. Києві із заявою про виключення з переліку ризикових суб`єктів господарювання.

Листом від 07.02.2019 за № 21061/10/26-15-41-05-14 Головне управління ДФС у м. Києві повідомило позивача, що за результатами проведеного моніторингу Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" відповідає Критеріям ризиковості згідно вимог пункту 1.6, а саме: наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Одночасно в листі зазначено, що відповідно до інформаційних ресурсів, що є доступними для перегляду на рівні Головного управління ДФС у м. Києві встановлено, що по 206 податкових накладних на суму ПДВ у розмірі 2 197 102,66 грн., виписаних підприємством та відправлених на реєстрацію у 2018-2019 роках, реєстрацію відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України та пункту 1.6 Критеріїв ризиковості платника податку зупинено. З питань розблокування податкових накладних запропоновано подати письмові пояснення та копії документів необхідних для прийняття рішення про реєстрацію накладних.

За приписами пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України визначено, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (підпункт 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 ПК України).

В свою чергу, згідно з пунктом 71.1 статті 71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Збір податкової інформації та отримання податкової інформації контролюючим органом врегульовано статтями 72, 73 ПК України.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі - Порядок №117).

Пунктом 2 Порядку №117 передбачено, що терміни вживаються у такому значенні:

моніторинг - сукупність заходів та методів роботи контролюючих органів, що виявляє за результатами проведення аналізу наявної інформації в інформаційних ресурсах ДФС та/або за результатами проведення обробки та аналізу податкової інформації об`єктивні ознаки наявності ризиків порушення норм податкового законодавства;

критерій оцінки ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник моніторингу, що характеризує ризик;

ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складання та надання податкової накладної / розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а"/"б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а"/"б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній / розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Отже, контролюючий орган здійснює моніторинг податкових накладних/розрахунків коригування шляхом аналізу наявної податкової інформації, що міститься в інформаційних ресурсах ДФС.

Здійснюючи моніторинг, контролюючий орган виявляє ризик порушення норм податкового законодавства, який проявляється у ймовірності складання та надання податкової накладної з порушенням ПК України та неможливості здійснення операцій з постачання товарів/послуг дані про які зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку виконання свого податкового обов`язку.

Відповідно до статті 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю. Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами. Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Підпунктом 20.1.45 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Отже, дії контролюючого органу щодо внесення до електронної бази даних інформації, незалежно від джерела її отримання є лише службовою діяльністю працівників податкового органу на виконання своїх професійних обов`язків в порядку передбаченому ПК України. Способом здійснення таких дій є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів. Інформація, зібрана відповідно до норм ПК України, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів.

Відповідно, інформація, що надійшла за результатами податкового контролю, не може бути виключена з баз даних, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку.

Аналогічна правова позиція щодо застосування зазначених норм матеріального права висловлена Верховним Судом у постановах від 25 квітня 2018 року у справі № 826/1902/15, від 18 вересня 2018 року у справі № 818/398/15 від 20 листопада 2018 року у справі № 480/4006/18.

Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків затверджено наказом Державної фіскальної служби України від 21 березня 2018 року № 144 (який був чинним на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до вимог Порядку № 144 усі платники податків, що подають на реєстрацію податкові накладні / розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевіряються ДФС на відповідність критеріям ризиковості, які затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України (далі - Критерії).

Керівники комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія), забезпечують розгляд питань на засіданні Комісії щодо внесення платників податків до переліку ризикових платників податків / виключення з переліку ризикових платників податків згідно з п. 1.6 Критеріїв.

Засідання Комісії щодо розгляду питань про внесення платників податків до переліку ризикових платників податків / виключення з переліку ризикових платників податків проводиться згідно з порядком, передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", та оформлюється протоколом.

До протоколу засідання Комісій обов`язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з п. 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків віднесено до такого переліку; інша інформація, що розглядається Комісією.

За результатами засідання Комісії та протокольно прийнятого рішення (внесення платників податків до переліку ризикових платників податків / виключення з переліку ризикових платників податків) голова Комісії забезпечує негайне внесення інформації щодо включення / виключення зазначених платників до/із переліку платників податків в режимі "Журнал ризикових платників податків" розділу "Робота Комісії регіонального рівня" підсистеми "Аналітична система" ІТС "Податковий блок" як платників з ознаками ризиковості.

У разі відповідності платника податків показникам, що визначені пп. 1.1 - 1.5 Критеріїв, таких платників податків включають до переліку ризикових платників податків відповідальні особи, яких включено до складу Комісії, протягом робочого дня на підставі даних Облікової картки (додаток 1) та згідно з Алгоритмом дій співробітників оперативних підрозділів при формуванні Облікової картки та внесенні інформації до переліку ризикових платників податків (додаток 2).

У разі відповідності платника податків показнику оцінки ступеня ризиків, визначеному п. 1.6 Критеріїв, - включення до переліку здійснюється за рішенням Комісій.

Якщо суб`єкт господарювання, якого включено до переліку ризикових платників податків, у подальшому здійснює фінансово-господарську діяльність без ознак ризиковості, передбачених пп. 1.1 - 1.5 Критеріїв, такого платника податків за поданням структурних підрозділів ГУ ДФС виключають з переліку ризикових платників податків, а у разі невідповідності показникам оцінки ступеня ризиків, визначеним п. 1.6 Критеріїв, - після прийняття рішення Комісії.

Введення інформації щодо включення платників податків до переліку ризикових платників податків / виключення з переліку ризикових платників податків за результатами засідання Комісії здійснюється в режимі "Журнал ризикових платників податків" розділу "Робота Комісії регіонального рівня" підсистеми "Аналітична система" ІТС "Податковий блок" з використанням ЕЦП голови Комісії.

Голова Комісії під персональну відповідальність забезпечує своєчасне введення інформації у перелік ризикових платників податків в режимі "Журнал ризикових платників податків" розділу "Робота Комісії регіонального рівня" підсистеми "Аналітична система" ІТС "Податковий блок" згідно з п. 1.6 Критеріїв.

Аналіз наведеного дає підстави для висновку про те, що у разі відповідності платника податків показнику оцінки ступеня ризиків, визначеному пунктом 1.6 Критеріїв, включення його до переліку ризикових платників податку відбувається виключно за рішенням відповідної Комісії, яке приймається на її засіданні та оформлюється протоколом. Протокол підписується уповноваженими на те особами, які визначені пунктом 17 вказаного Порядку. До протоколу засідання Комісій обов`язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з п. 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків віднесено до такого переліку; інша інформація, що розглядається Комісією.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач звертався до Головного управління ДФС у м. Києві з метою отримання копії протоколу засідання Комісії щодо розгляду питань про внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків, яким до даного переліку віднесено Товариство з обмеженою відповідальністю М`ясторг та матеріалів, на підставі яких Товариство з обмеженою відповідальністю М`ясторг віднесено до такого переліку.

Проте, контролюючим органом запитувані позивачем рішення та матеріали не надано.

Доказів прийняття комісією Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві рішення про внесення Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" до переліку ризикових платників податків відповідачем під час розгляду справи також не надано.

Суд акцентує увагу на тому, що відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Такий підхід узгоджується з практикою Європейського суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23 липня 2002 року у справі "Компанія "Вестберґа таксі Актіеболаґ" та Вуліч проти Швеції" Суд визначив, що "…адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління.".

В контексті наведеного суд зазначає, що відповідачами під час розгляду даної адміністративної справи не доведено правомірність дій щодо включення Товариства з обмеженою відповідальністю М`ясторг до переліку ризикових платників податків, враховуючи відсутність прийнятого рішення на засіданні Комісії.

Разом з тим, Критерії ризиковості платника податку визначені у листі Державної фіскальної служби України від 21 березня 2018 року № 959/99-99-07-18, згідно з підпунктом 1.6 якого визначено, що комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Головним управлінням ДФС у м. Києві у листах адресованих позивачу зазначено про підставу для відповідності позивача Критеріям ризиковості платника податку - наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Проте, під час розгляду справи відповідачами не доведено перед судом, що позивач відповідає критеріям ризиковості, встановленим листом Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21 березня 2018 року.

За таких обставин, суд приходить до висновку про протиправність внесення Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" до переліку ризикових платників податків та про наявність правових підстав для зобов`язання Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю М`ясторг з переліку ризикових платників податків.

Враховуючи наведене суд також приходить до висновку про протиправність дій Державної фіскальної служби України, які полягають у зупиненні реєстрації податкових накладних: від 17.03.2018 № 124, від 18.03.2018 № 125, від 19.03.2018 №№ 131, 135, 133, 132, 134, від 20.03.2019 №№ 140, 141, від 22.03.2018 №№ 152, 155, 149, 151, від 23.03.2018 №№ 164, 160, від 24.03.2018 № 172, 168, 167, 169, 170, 171, від 25.03.2018 №№ 174, 173, від 26.03.2018 №№ 181, 180, 175, від 27.03.2018 № 183, 184, від 28.03.2018 №№ 189, 190, 191, від 29.03.2018 №№ 162, 163, 161, від 30.03.2018 № 200, від 31.03.2018 № 211, від 01.04.2018 №№ 11, 1, 2, 6, 10, 8, 5, 9, 7, 3, 4, від 02.04.2018 №№ 12, 16, 15, 17, 19, 18, 20, 14, 13, від 03.04.2018 №№ 21, 25, 24, 26, 23, 22, від 04.04.2018 №№ 30, 32, 31, 35, 33, 36, 34, 28, 27, від 05.04.2018 №№ 37, 46, 47, 44, 45, 43, 39, 41, 38, 42, від 06.04.2018 №№ 48, 51, 50, 49, від 07.04.2018 №№ 52, від 10.04.2018 №№ 55, 53, 54, від 11.04.2018 №№ 58, 61, 56, 62, 59, 57, від 12.04.2018 №№ 69, 66, 67, 68, 64, 63, 65, від 13.04.2018 №№ 74, 75, 76, 70, 72, 71, 73, від 14.04.2018 №№ 77, 79, 78, від 27.12.2018 № 294, 296, 295, від 26.12.2018 № 285, від 22.12.2018 № 267, від 19.12.2018 № 238, від 21.12.2018 № 263, від 29.12.2018 № 309, від 28.12.2018 № 308, від 24.12.2018 № 274, від 22.12.2018 № 265, від 21.12.2018 № 260, від 27.12.2018 № 297, від 28.12.2018 № 304, від 19.12.2018 № 237, від 20.12.2018 № 254, від 25.12.2018 № 279, від 26.12.2018 № 284, від 24.12.2018 № 273, від 20.12.2018 № 256, від 26.12.2018 № 287, від 24.12.2018 № 278, від 25.12.2018 № 280, від 20.12.2018 №№ 255, 257, від 26.12.2018 № 288, від 27.12.2018 № 298, від 19.12.2018 № 235, від 28.12.2018 № 303, від 26.12.2018 № 286, від 28.12.2018 № 302, від 24.12.2018 № 275, від 22.12.2018 № 266, від 21.12.2018 № 261, від 20.12.2018 № 253, від 27.12.2018 № 299, від 25.12.2018 № 281, від 19.12.2018 № 236, від 27.12.2018 №№ 300, 301, від 26.12.2018 № 289, 291, 290, 292, 293, від 29.12.2018 №№ 310, 311, 312, 313, від 28.12.2018 № 305, 306, 307, від 31.12.2018 № 314, від 03.01.2019 № 5, 1, 2, 3, від 04.01.2019 № 4, від 05.01.2019 №№ 7, 6, від 08.01.2019 № 8, 9, від 09.01.2019 № 11, 10, 18, від 10.01.2019 № 15, № 14, 16, 12, 17, 13, від 11.01ю2019 № 21, 20, 19, 22, від 12.01.2019 №№ 23, 25, 26, 24, від 13.01.2019 № 27, від 14.01.2019 № 28, 35, 29, 30, 32, 34, 31, 33, від 15.01.2019 № 36, 40, 39, 38, 37 з підстав відповідності платника податків вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Разом з тим, суд зазначає про необгрунтованість позовних вимог в частині визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" до переліку ризикових платників податків з тих підстав, що під час розгляду справи не підтверджено прийняття такого рішення.

Суд також те вбачає підстав для зобов`язання Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, виходячи з наступного.

Згідно з пунктами 12-16 Порядку № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;

2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктами 18-23 Порядку № 117 встановлено, що комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Зазначені комісії приймають рішення про:

реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.

Комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку:

щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень та які на дату зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі не відповідали критеріям ризиковості платника податку, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу;

щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно та/або які на дату зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі відповідали критеріям ризиковості платника податку, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.

Відповідно до пунктів 27-28 Порядку № 117 рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

протягом п`яти робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить менше 30 млн. гривень та які на дату зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі не відповідали критеріям ризиковості платника податку;

протягом семи робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 30 млн. гривень включно та/або які на дату зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі відповідали критеріям ризиковості платника податку.

Виходячи з системного аналізу наведених норм права суд зазначає, що після зупинення реєстрації податкових накладних та з метою їх реєстрації платник податків зобов`язаний надати контролюючому органу документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

За результатами розгляду поданих платником податків документів контролюючий орган приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкових накладних.

Порядком № 117 також визначено умови реєстрації податкових накладних платників податків, які на дату зупинення реєстрації податкових накладних в Реєстрі не відповідали критеріям ризиковості платника податку.

При цьому, підставою для прийняття судом рішення про реєстрацію податкової накладної є встановлені судом обставини щодо протиправності рішення контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної.

З урахуванням наведеного та з огляду на відсутність рішення контролюючого органу щодо відмови у реєстрації податкових накладних, відсутність в матеріалах справи документів підтверджуючих право позивача на реєстрацію податкових накладних, відповідно суд зазначає про передчасність звернення позивача до суду з вимогами щодо зобов`язання Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні.

Разом з тим, відповідно до частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Задоволенню в адміністративному судочинстві підлягають лише ті вимоги, які відновлюють порушені права чи інтереси особи в сфері публічно-правових відносин.

В розумінні Кодексу адміністративного судочинства України захист прав, свобод та інтересів осіб завжди є наступним, тобто передбачає наявність встановленого судом факту їх порушення.

Отже, право на судовий захист має лише та особа, яка є суб`єктом (носієм) порушених прав, свобод чи інтересів. Тож для того, щоб особі було надано судовий захист, суд встановлює, чи особа дійсно має порушене право, свободу чи інтерес, і це право, свобода чи інтерес порушені відповідачем.

Європейський суд з прав людини у своїй практиці неодноразово наголошував, що право на доступ до суду, закріплене у ст. 6 Конвенції, не є абсолютним: воно може підлягати дозволеним за змістом обмеженням, зокрема, щодо умов прийнятності скарг. Такі обмеження не можуть зашкоджувати самій суті права доступу до суду, мають переслідувати легітимну мету, а також має бути обґрунтована пропорційність між застосованими засобами та поставленою метою (п. 33 рішення від 21 грудня 2010 року у справі "Перетяка та Шереметьєв проти України").

У Рішенні Конституційного Суду України від 14 грудня 2011 року № 19-рп/2011 зазначено, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави (ч. 2 ст. 3 Конституції України). Для здійснення такої діяльності органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові і службові особи наділені публічною владою, тобто мають реальну можливість на підставі повноважень, встановлених Конституцією і законами України, приймати рішення чи вчиняти певні дії. Особа, стосовно якої суб`єкт владних повноважень прийняв рішення, вчинив дію чи допустив бездіяльність, має право на захист. Право на судовий захист передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але вимагає, щоб порушення, про яке стверджує позивач, було обґрунтованим. Таке порушення прав має бути реальним, стосуватися індивідуально виражених прав або інтересів особи, яка стверджує про їх порушення (ст. 55 Конституції України).

Таким чином, на підставі встановлених фактичних обставин справи, суті позовних вимог, суд приходить до висновку про відсутність порушеного права позивача щодо відмови у реєстрації податкових накладних.

За таких обставин суд приходить до висновку про обгрунтованість позовних вимог в частині, тому позов визнається таким, що підлягає задоволенню частково.

Відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Керуючись ст. ст. 241-246, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" (вул. Молодогвардійська, 32, м. Київ, 03151, код ЄДРПОУ 38716250) до Головного управління ДФС у м. Києві (вул. Шолуденка, 33/19, м. Київ, 04116, код ЄДРПОУ 39439980), Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.

2. Зобов`язати Головне управління ДФС у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю М`ясторг з переліку ризикових платників податків.

3. Визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України, які полягають у зупиненні реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю М`ясторг : від 17.03.2018 № 124, від 18.03.2018 № 125, від 19.03.2018 №№ 131, 135, 133, 132, 134, від 20.03.2019 №№ 140, 141, від 22.03.2018 №№ 152, 155, 149, 151, від 23.03.2018 №№ 164, 160, від 24.03.2018 № 172, 168, 167, 169, 170, 171, від 25.03.2018 №№ 174, 173, від 26.03.2018 №№ 181, 180, 175, від 27.03.2018 № 183, 184, від 28.03.2018 №№ 189, 190, 191, від 29.03.2018 №№ 162, 163, 161, від 30.03.2018 № 200, від 31.03.2018 № 211, від 01.04.2018 №№ 11, 1, 2, 6, 10, 8, 5, 9, 7, 3, 4, від 02.04.2018 №№ 12, 16, 15, 17, 19, 18, 20, 14, 13, від 03.04.2018 №№ 21, 25, 24, 26, 23, 22, від 04.04.2018 №№ 30, 32, 31, 35, 33, 36, 34, 28, 27, від 05.04.2018 №№ 37, 46, 47, 44, 45, 43, 39, 41, 38, 42, від 06.04.2018 №№ 48, 51, 50, 49, від 07.04.2018 №№ 52, від 10.04.2018 №№ 55, 53, 54, від 11.04.2018 №№ 58, 61, 56, 62, 59, 57, від 12.04.2018 №№ 69, 66, 67, 68, 64, 63, 65, від 13.04.2018 №№ 74, 75, 76, 70, 72, 71, 73, від 14.04.2018 №№ 77, 79, 78, від 27.12.2018 № 294, 296, 295, від 26.12.2018 № 285, від 22.12.2018 № 267, від 19.12.2018 № 238, від 21.12.2018 № 263, від 29.12.2018 № 309, від 28.12.2018 № 308, від 24.12.2018 № 274, від 22.12.2018 № 265, від 21.12.2018 № 260, від 27.12.2018 № 297, від 28.12.2018 № 304, від 19.12.2018 № 237, від 20.12.2018 № 254, від 25.12.2018 № 279, від 26.12.2018 № 284, від 24.12.2018 № 273, від 20.12.2018 № 256, від 26.12.2018 № 287, від 24.12.2018 № 278, від 25.12.2018 № 280, від 20.12.2018 №№ 255, 257, від 26.12.2018 № 288, від 27.12.2018 № 298, від 19.12.2018 № 235, від 28.12.2018 № 303, від 26.12.2018 № 286, від 28.12.2018 № 302, від 24.12.2018 № 275, від 22.12.2018 № 266, від 21.12.2018 № 261, від 20.12.2018 № 253, від 27.12.2018 № 299, від 25.12.2018 № 281, від 19.12.2018 № 236, від 27.12.2018 №№ 300, 301, від 26.12.2018 № 289, 291, 290, 292, 293, від 29.12.2018 №№ 310, 311, 312, 313, від 28.12.2018 № 305, 306, 307, від 31.12.2018 № 314, від 03.01.2019 № 5, 1, 2, 3, від 04.01.2019 № 4, від 05.01.2019 №№ 7, 6, від 08.01.2019 № 8, 9, від 09.01.2019 № 11, 10, 18, від 10.01.2019 № 15, № 14, 16, 12, 17, 13, від 11.01ю2019 № 21, 20, 19, 22, від 12.01.2019 №№ 23, 25, 26, 24, від 13.01.2019 № 27, від 14.01.2019 № 28, 35, 29, 30, 32, 34, 31, 33, від 15.01.2019 № 36, 40, 39, 38, 37 з підстав відповідності платника податків вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

4. В іншій частині позову - відмовити.

5. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясторг" (вул. Молодогвардійська, 32, м. Київ, 03151, код ЄДРПОУ 38716250) судові витрати у розмірі 3 842 (три тисячі вісімсот сорок дві) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві (вул. Шолуденка, 33/19, м. Київ, 04116, код ЄДРПОУ 39439980).

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, передбачені статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржена за правилами, встановленими статтями 292-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя М.А. Бояринцева

Дата ухвалення рішення08.01.2020
Оприлюднено09.01.2020
Номер документу86793245
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —640/3490/19

Ухвала від 27.01.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Постанова від 21.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 17.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 22.04.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 13.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Рішення від 08.01.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 25.03.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні