Справа 760/26119/19 Головуючий у I-й інстанції - Кушнір С.І.
Провадження № 33/824/52/2020 Суддя-доповідач - Полосенко В.С.
Категорія ч.1 ст.483 МК України
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 січня 2020року м. Київ
Суддя судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду Полосенко В.С., за участю: представника Київської митниці Держмитслужби Юрківа В.В. та захисника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, Кураєвої К.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи про адміністративне правопорушення за апеляційною скаргою представника Київської митниці Держмитслужби Грабчака П.В. на постанову судді Солом`янського районного суду м. Києва від 22 листопада 2019 року, якою провадження у справі про порушення митних правил, передбачених ч.1 ст.483 МК України, відносногромадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ "Край Солодощів", який проживає у АДРЕСА_1 , закрито у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення,
В С Т А Н О В И В :
Як вбачається з постанови судді І-ї інстанції, 8.09.2019 р. до Солом`янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0450/10000/19 від 19.06.2019 року, складений відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , керівника ТОВ Край Солодощів , за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Відповідно до протоколу №0450/10000/19 про порушення митних правил від 19.06.2019 року, вбачається, що 20.05.2018 року через митний кордон України, в зоні діяльності митного поста "Чорноморський", пункт пропуску "Іллічівський морський торговельний порт" Одеської митниці ДФС, автомобільним транспортом з р.н.з. НОМЕР_1 / НОМЕР_2 , з Туреччини на митну територію України ввезено товар кондитерські вироби з цукру, шоколадні вироби , у кількості 1929 місць, загальною вагою брутто 21534 кг.
Підставою для переміщення даного товару через митний кордон України були попередня митна декларація одержувача ТОВ Край Солодощів від 21.05.2018 року № 100010/2018/535735, а також товаросупровідні документи: інвойс від 18.05.2018 року № 016292, міжнародна автомобільна накладна (CMR) від 18.05.2018 року №037965, про що свідчать відтиски штампів № 477 Під митним контролем Одеської митниці ДФС.
23.05.2018 року після доставки у Київську міську митницю ДФС, зазначені товари, а саме:
Товар № 1. Кондитерські вироби з цукру, без вмісту какао: драже та аналогічні їм солодощі, у вигляді драже: Мильні бульбашки з драже Bubble Toy Candy 5gx24pcsx6boxes -300коробок; Мильні бульбашки з драже Bubble Toy 30mlx24pcsx24boxes-95коробок; Мильні бульбашки з драже Bubble Toy 30mlx24pcsx12boxes-159коробок; Цукерка драже "Олівці" Pencil Candy 5. 5gx100pcsx12jars-300коробок; Торгівельна марка - Prestige. Виробник - AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. на підприємстві SAADET GIDA PAZARLAMA SAN. TIC. A.S. Країна виробництва: TR;
Товар № 2. Кондитерські вироби з цукру, без вмісту какао, у вигляді желе: Фруктове желе "Пастовий пудинг" Tooth paste puding 60xg30pcsx10boxes-320коробок; Жувальна цукерка "TOFFEES STICK" ассорті TOFFEES STICK SOFT CANDY (120 pieces)-ACETAT MIX 800GR*8-100коробок; Торгівельна марка - Prestige. Виробник - AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. на підприємстві SAADET GIDA PAZARLAMA SAN. TIC. A.S. Країна виробництва: TR;
Товар № 3. Готові харчові продукти з вмістом какао, шоколадні вироби: Яйце сюрприз з кульками печива в глазурі та іграшкою всередині Chocolate egg 15gx24pcsx12boxes-655коробок; Торгівельна марка - Prestige. Виробник - AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. на підприємстві SAADET GIDA PAZARLAMA SAN. TIC. A.S. Країна виробництва: TR, були заявлені декларантом ТОВ МСЛ-БРОК Максимовим А.В. (графа 54 МД) у вільний обіг на митному посту Західний за митною декларацією (далі - МД) №100010/2018/134543.
Разом із вказаними МД та товаросупровідними документами до митниці були подані: контракт від 03.03.2018 року № 01-01UA/2018, укладений між продавцем - компанією AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. (Cumhuriyet Mh. Cumhuriyet Cd. 1987. Sk Rayana Residence A Blok K:13 D:63 Esenyurt, Istambul, Туреччина) в особі директора Yuksel Polat, з одного боку, та покупцем - ТОВ Край Солодощів (01011, м. Київ, Печерський р-н, вул. Рибальська, буд. 11, кв.(оф) 2) код ЄДРПОУ 41916144), в особі директора ОСОБА_1 , з іншого боку, сертифікат про походження товару форми А від 18.05.2018 року № С 0512421, та інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.
Відправником товарів виступала компанія AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. (Туреччина).
Відповідно до інвойсу від 18.05.2018 року № 016292, виставленого компанією AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. (Туреччина) для ТОВ Край Солодощів , загальна вартість товарів становить 13 137,50 доларів США. (USD), що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (20.05.2018) (1 USD - 26,188814 грн.) складає 344 055,54 грн. При доставці зазначених товарів на митну територію України застосовувались умови поставки згідно ІНКОТЕРМС СІР - UA Київ.
З метою перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товару кондитерські вироби з цукру, шоколадні вироби , у кількості 1929 місць, загальною вагою брутто 21534 кг, що були ввезені на митну територію України на адресу ТОВ Край Солодощів за МД від 23.05.2018 року №100010/2018/134543, Департаментом адміністрування митних платежів Державної фіскальної служби України був направлений запит до митної адміністрації Республіки Туреччини (від 08.11.2018 року вих. № 20407/5/99-99-19-06-02-16).
24.05.2019 року листом Державної фіскальної служби України № 16562/7/99-99-19-06-02-17 року на адресу Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь митної адміністрації Республіки Туреччини (вх. № 2194/8-АІС).
Митна адміністрація Туреччини додатком до своєї відповіді № 29980007-724.01.03/UA-41691468-43202384 надала копію експортної декларації від 18.05.2018 № 18TR34200000018513, на підставі якої здійснювалось митне оформлення вказаних товарів та інвойс від 18.05.2018 року № 016292.
В результаті вивчення документів, отриманих від митних органів Туреччини, та документів митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, із співставленням відомостей, що містяться у них, встановлено, що співпадають: відомості щодо відправника та одержувача; дати та реєстраційні номера товаросупровідних документів (Carnet TIR, CMR, інвойс); найменування та асортимент товару, його кількість (кількість пакувальних місць - 1929, вага брутто - 21534 кг); але не співпадають відомості щодо вартості товару.
Згідно з даними, які відображені у інвойсі від 18.05.2018 року № 016292 наданому митними органами Туреччини, загальна вартість товару кондитерські вироби з цукру, шоколадні вироби , у кількості 1 929 місць, загальною вагою брутто 21 534 кг становить - 40 005,00 доларів США.
Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари кондитерські вироби з цукру, шоколадні вироби , у кількості 1 929 місць, загальною вагою брутто 21 534 кг та загальною вартістю 40 005,00 доларів США, що згідно курсу НБУ на дату переміщення через митний кордон України (20.05.2018) (1 USD - 26,188814 грн.) складає 1 047 683,50 грн. , були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості (інвойс від 18.05.2018 № 016292).
Відповідно до ст. 459 МК України суб`єктом правопорушення можуть бути громадяни, які досягли 16-річного віку, а також посадові особи підприємств.
Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.
Відповідно до облікової картки № 100/2018/1961 керівником ТОВ Край Солодощів (код ЄДРПОУ 41916144) є ОСОБА_1 .
Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_1 , відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.
Постановою судді Солом`янського районного суду м. Києва від 22.11.2019 року провадження у справі про порушення митних правил, передбачених ч.1 ст.483 МК України, відносно громадянина України ОСОБА_1 закрито у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
На вказану постанову представник Київської митниці Держмитслужби Грабчак П.В. подав апеляційну скаргу, в якій просить постанову судді скасувати та винести нову постанову, якою визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил за ч.1 ст.483 МК України, та застосувати до нього стягнення у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів правопорушення, що становить 1 047 683,50 грн., з конфіскацією товарів, а в разі неможливості їх конфіскації. стягнути вартість товару.
Вважає, що постанова судді є необґрунтованою та такою, що підлягає скасуванню, оскільки винесена всупереч вимогам ст.245 КУпАП про повне, всебічне, об`єктивне з`ясування обставин справи та вирішення її у точній відповідності з законом, а також без належного урахування характеру вчиненого правопорушення.
Під час розгляду справи в суді І-ї інстанції не враховано факт переміщення частини товарів через митний кордон України на підставі документів, що містили неправдиві відомості щодо вартості товарів, встановлений під час проведення перевірки та провадження в справі про порушення митних правил. Підставою для складання вказаного протоколу стала інформація, що в офіційному порядку надійшла на адресу Київської митниці, в рамках надання адміністративної допомоги у проведенні перевірки законності ввезення товарів підприємством ТОВ "Край Солодощів". За результатами вивчення документів, отриманих від іноземних митних органів, та документів митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці, із співставленням відомостей, що містяться у них, встановлено, що вони стосуються частини товарів, оформлених у митному відношенні за митною декларацією №100010/2018/134543. Отже вважає, що в діях ОСОБА_1 наявний склад порушення митних правил, передбачений ч.1 ст.483 МК України.
Відповідно до матеріалів справи, безпосередні предмети порушення митних правил не вилучались та були випущені у вільний обіг.
Вислухавши доповідь судді, пояснення представника Київської митниці Держмитслужби Юрківа В.В. в підтримку поданої апеляційної скарги, захисника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, яка заперечує проти задоволення апеляції, перевіривши матеріали справи та доводи скарги, приходжу до наступного.
Згідно з вимогами ст. ст. 245, 252 КУпАП під час провадження у справах про адміністративні правопорушення забезпечується всебічне, повне та об`єктивне дослідження всіх обставин справи.
За змістом ст.489 МК України посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Як вбачається з матеріалів справи про адміністративне правопорушення, суддя І-ї інстанції при розгляді справи щодо ОСОБА_1 вказаних вимог закону дотримався повністю та прийняв законне й обґрунтоване рішення про відсутність в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України.
Висновок судді про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України підтверджується дослідженими в судовому засіданні доказами, яким суд дав належну правову оцінку.
Суддя місцевого суду вірно визначив, що для притягнення до відповідальності за ст.483 МК України, необхідна наявність умислу в діях особи, яка притягується до адміністративної відповідальності. Не можна розглядати як порушення митних правил дії особи, яка, переміщуючи товари через митний кордон України, надала митним органам супровідні документи з відомостями, що не відповідають дійсності, без умислу порушити митні правила, передбачені чинним законодавством України (п.6 Постанови Пленуму Верховного суду від 03.06.2005 року №8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил ).
Виходячи зі змісту ч.1 ст.483 МК України даної статті, склад вищевказаного правопорушення полягає саме в умисному переміщенні товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів.
Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.
Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, чи документів, які містять неправдиві відомості.
Згідно ч. 1 ст. 486 Митного кодексу України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.
Місцевий суд безпомилково врахував, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
У разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.
Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.
Як вбачається з матеріалів справи про порушення митних правил, в результаті вивчення документів, отриманих від митних органів Туреччини, та документів митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, із співставленням відомостей, що містяться у них, митним органом встановлено, що співпадають: відомості щодо відправника та одержувача; дати та реєстраційні номера товаросупровідних документів (Carnet TIR, CMR, інвойс); найменування та асортимент товару, його кількість (кількість пакувальних місць - 1929, вага брутто - 21534 кг ); але не співпадають відомості щодо вартості товару.
Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів митним органом Київської міської митниці ДФС встановлено, що товари кондитерські вироби з цукру, шоколадні вироби , у кількості 1 929 місць, загальною вагою брутто 21 534 кг та загальною вартістю 40 005,00 доларів США, що згідно курсу НБУ на дату переміщення через митний кордон України (20.05.2018) (1 USD - 26,188814 грн.) складає 1 047 683,50 грн. , були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості (інвойс від 18.05.2018 № 016292).
При цьому, апеляційним судом встановлено, що 03.03.2018 р. укладено міжнародний Контракт № 01-01UA/2018 між турецькою компанією AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. (Продавець) та директором ТОВ Край Солодощів ОСОБА_1 .
18.05.2018 р. засобами електронного зв`язку TOB Край Солодощів одержано від AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. (Продавця) інвойс № 016292 від 18.05.2018 р. до Контракту № 01-01UA/2018 від 03.03.2018 р. на загальну суму 13 137,50 дол. США, а також пакувальний лист до інвойсу № 016292 від 18.05.2018 р.
21.05.2018 року для переміщення товару через митний кордон України, в зоні діяльності митного поста Чорноморський , пункт пропуску Іллічівський морський торговельний порт Одеської митниці ДФС, декларантом, ТОВ МСЛ-БРОК , було подано попередню митну декларацію одержувача TOB Край Солодощів № 100010/2018/535735, а також одержані від Продавця AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. товаросупровідні документа:
-інвойс № 016292 від 18.05.2018 p. на суму 13 137,50 дол. США.
-міжнародну автомобільну накладну CMR №037965 від 18.05.2018 року.
08.11.2018 р. вказаний рахунок-фактура (інвойс) був оплачений TOB Край Солодощів одним траншем, а саме: 08.11.2018 р. на суму - 13 137,50 дол. США, що підтверджується платіжним дорученням AT УКРСИББАНК від 08.11.2018 р. № 12, а також виписками AT УКРСИББАНК за особовим рахунком № 26007878822360 за періоди з 18.05.2018 року по 18.10.2018 року та з 18.10.2018 року по 01.02.2019 року, які містяться в матеріалах справи.
Сума оплати з призначенням згідно інвойсу № 016292 від 18.05.2018 р. повністю кореспондується з вказаною ціною в інвойсі № 016292 від 18.05.2018 p., який був наданий декларантом митному органу в якості підстави для переміщення товару через митний кордон України.
Отже, саме суму 13 137,50 доларів США, керівником TOB Край Солодощів ОСОБА_1 було фактично сплачено за товар, який надійшов від компанії AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. (Туреччина).
Подані до попередньої митної декларації одержувача товаросупровідні документи, зокрема інвойс від № 016292 від 18.05.2018 p., який був виставлений компанією AYGE DIS TIC. GIDA SAN. LTD.STI. (Туреччина) на адресу TOB Край Солодощів , не містили розбіжностей, ознак підробки та містили всі відомості, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів та відомості щодо ціни, що була фактично сплачена за ці товари.
Відповідно до ч. 1 ст. 54 МК України контроль правильності визначення митної вартості товарів здійснюється органом доходів і зборів під час проведення митного контролю і митного оформлення шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості.
Частиною третьою цієї ж статті передбачено, що за результатами здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів орган доходів і зборів визнає заявлену декларантом або уповноваженою ним особою митну вартість чи приймає письмове рішення про її коригування відповідно до положень статті 55 цього Кодексу .
Відповідно до ч. 4 ст. 54 МК України орган доходів і зборів під час здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів зобов`язаний, зокрема, здійснювати контроль заявленої декларантом або уповноваженою ним особою митної вартості товарів шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості, наявності в поданих зазначеними особами документах усіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари; випускати у вільний обіг товари, що декларуються.
Виходячи зі змісту положень ч. 5 ст. 54 МК України, в ході виконання вказаних обов`язків, орган доходів і зборів має право, зокрема, упевнюватися в достовірності або точності будь-якої заяви, документа чи розрахунку, поданих для цілей визначення митної вартості; у випадках, встановлених МК України, письмово запитувати від декларанта або уповноваженої ним особи встановлені статтею 53 цього Кодексу додаткові документи та відомості, якщо це необхідно для прийняття рішення про визнання заявленої митної вартості.
Таким чином, як вірно встановлено судом І-ї інстанції, в ході виконання своїх обов`язків при митному оформленні товарів в даній операції з поставки, органом доходів і зборів у відповідності до вимог наведених вище норм законодавства, після здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів, на підставі поданих товаросупровідних документів було здійснено митне оформлення та випущено у вільний обіг товари за попередньою митною декларацією одержувача ТОВ Край Солодощів від 21.05.2018 року № 100010/2018/535735.
При цьому жодних рішень про коригування митної вартості товарів органом доходів і зборів не приймалось.
Ці обставини вказують на те, що митний орган при здійсненні своїх повноважень щодо контролю правильності визначення митної вартості товарів в рамках ст. 54 МК України, при здійсненні митного оформлення товарів дійшов висновку, в тому числі про вірність визначення митної вартості та випустив товари у вільний обіг. Такий факт в свою чергу підтверджує, що декларант належним чином виконав всі обов`язки в процедурі митного оформлення товарів, включаючи правильність визначення митної вартості товару.
Крім того, місцевий суд дійшов вірного висновку про те, що попередню митну декларацію № 100010/2018/535735 було оформлено із зазначенням усіх необхідних даних згідно наявних у TOB Край Солодощів скан-копій товаросупровідних документів та із зазначенням усіх фактичних даних, посилаючись на повну оплату товару згідно інвойсу №016292 від 18.05.2018 року компанією "Край Солодощів".
Натомість, в матеріалах справи відсутні будь-які дані чи належні докази на підтвердження того, що ОСОБА_1 вчинив протиправні дії та має нести відповідальність за дані, що містяться у товаросупровідних документах на переміщення товарів на територію України. Тобто за дії, що були спрямовані на приховування від митного контролю та утворювали об`єктивну сторону правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України .
Вищенаведене дає підстави стверджувати про недоведеність факту заявлення в митній декларації, в даному випадку неправдивих відомостей та/або надання документів, що містять неправдиві відомості, вини у формі прямого умислу, що вказує на відсутність в діях ОСОБА_1 складу вказаного адміністративного правопорушення.
З огляду на вищевказані обставини, суддя місцевого суду дійшов до обґрунтованого висновку про відсутність у діях ОСОБА_1 складу порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 МК України та на законних підставах закрив провадження у цій справі із підстав, передбачених п.1 ч.1 ст.247 КпАП України.
Доводи апеляційної скарги про помилковість висновку суду І-ї інстанції щодо відсутності в діях ОСОБА_1 складу порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 МК України, не знайшли свого підтвердження під час апеляційного розгляду.
Враховуючи наведене, приходжу до висновку, що постанова судді є законною та обґрунтованою, відсутні підстави для її скасування, в зв`язку з чим апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а постанову судді - без змін.
Керуючись ст.294 КпАП України та ст.ст.487, 527 МК України, суддя
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу представника Київської митниці Держмитслужби Грабчака П.В. залишити без задоволення, а постанову судді Солом`янського районного суду м. Києва від 22 листопада 2019 року щодо громадянина України ОСОБА_1 - без змін.
Постанова апеляційного суду є остаточною та оскарженню не підлягає.
Суддя В.С. Полосенко
Суд | Київський апеляційний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2020 |
Оприлюднено | 23.01.2020 |
Номер документу | 87081562 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Київський апеляційний суд
Полосенко Василь Степанович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні