Постанова
від 21.01.2020 по справі 640/5745/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/5745/19 Суддя (судді) першої інстанції: Погрібніченко І.М.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 січня 2020 року м. Київ

Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - судді Земляної Г.В.

суддів: Ісаєнко Ю.А., Собківа Я.М.

за участю секретаря: Скидан С.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України

на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 червня 2019 року

у справі № 640/5745/19 (розглянуту за правилами спрощеного позовного провадження)

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Парк Трейд"

до відповідача Державної фіскальної служби України,

про визнання неправомірними дій, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И Л А :

У квітні 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Парк Трейд (далі по тексту - позивач, ТОВ Парк Трейд ) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної фіскальної служби України, у якому просило суд:

- визнати протиправними дії ДФС України щодо проведення помилково виписаних зупинених податкових накладних ТОВ "ПАРК ТРЕЙД" в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - ЄРПН);

- зобов`язати ДФС України збільшити в даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ "ПАРК ТРЕЙД" реєстраційний ліміт на суму 2195723,25 грн. та відобразити відповідне збільшення в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що ним, на виконання вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України), протягом жовтня 2017 року, складено та зареєстровано податкові накладні на суму 2195723, 25 грн. та відправлено їх до ЄРПН. Після відправлення податкових накладних до ЄРПН, їх реєстрація була зупинена. Згодом позивачем встановлено, що складання податкових накладних було помилковим, у зв`язку з чим виникла необхідність у складанні та реєстрації розрахунків коригувань, але у зв`язку з зупиненням реєстрації податкових накладних, зареєструвати розрахунки коригування не виявилось можливим, а тому позивачем були надані письмові пояснення щодо помилковості складання таких податкових накладних. У той же час, податковим органом було відмовлено у реєстрації податкових накладних №1, №3 та №4, у зв`язку з чим пояснення по ним позивачем не подавались.

Також, позивач зазначив, що на виконання положень Закону України Про внесення змін до ПК України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році для заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування, перехідні положення (пункт 57-1 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України) щодо проведення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з урахуванням вимог пунктів 201-1.3 та 201-1.9 статті 201-1, пункту 201.10 статті 201 ПК України, реєстрацію яких було зупинено, відповідач 12 січня 2019 року, без врахування пояснень позивача, здійснив реєстрацію і зупинених податкових накладних і тих, в реєстрації яких було відмовлено. У подальшому позивач в період з 22 лютого 2018 року по 26 лютого 2018 року відповідно до пункту 192.1 статті 192 ПК України зареєстрував усі розрахунки коригування до цих податкових накладних.

Проте, станом на час звернення до суду, в системі електронного адміністрування з ПДВ (далі СЕА ПДВ) ТОВ ПАРК ТРЕЙД має від`ємне значення суми ліміту у зв`язку з чим не має можливості здійснювати господарську діяльність, оскільки від`ємний показник ліміту ПДВ виключає можливість реєстрації податкових накладних для контрагентів. Позивач посилається, що оскарження зазначених дій відповідача в адміністративному порядку, жодних результатів не дало, у зв`язку з чим, виникла необхідність звернення до суду за захистом своїх прав.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 червня 2019 року позов задоволено. Визнано протиправними дії Державної фіскальної служби України, які полягали у реєстрації податкових накладних №1 від 12 жовтня 2017 року, №3 від 12 жовтня 2017 року та №4 від 19 жовтня 2017 року, а також, зобов`язано Державну фіскальну службу України збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю ПАРК ТРЕЙД має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на 2 195 723, 25 грн.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції Державною фіскальною службою України подано апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

Позивачем відзив на апеляційну скаргу подано не було.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився.

Представник позивача в судовому засіданні вимоги та доводи апеляційної скарги заперечував та просив в задоволенні апеляційної скарги відмовити з огляду на її необґрунтованість та безпідставність, а рішення суду першої інстанції залишити в силі

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а рішення суду слід залишити без змін, з наступних підстав.

Відповідно до положень статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Згідно зі статтями 315, 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Суд першої інстанції всебічно, повно та об`єктивно розглянув справу, правильно встановив обставини справи, наданим доказам дав правильну правову оцінку і прийшов до обґрунтованого висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, Товариством з обмеженою відповідальністю ПАРК ТРЕЙД протягом жовтня 2017 року складено та направлено для реєстрації в ЄРПН податкові накладні на загальну суму ПДВ 2195723, 25,грн., а саме :

- ПН №1 від 12 жовтня 2017 року на суму ПДВ 483670, 24 грн.;

- ПН №2 від 12 жовтня 2017 року на суму ПДВ 475876, 83 грн.;

- ПН №3 від 12 жовтня 2017 року на суму ПДВ 473596, 66 грн.;

- ПН №4 від 19 жовтня 2017 року на суму ПДВ 553658, 49 грн.;

- ПН №6 від 27 жовтня 2017 року на суму ПДВ 95759, 00 грн.;

- ПН №7 від 30 жовтня 2017 року на суму ПДВ 41519,78 грн.;

- ПН №8 від 31 жовтня 2017 року на суму ПДВ 71642,25 грн.

Згідно з квитанцією від 30 жовтня 2017 року реєстрацію податкової накладної №1 від 12 жовтня 2017 року зупинено на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України, у зв`язку з відповідністю критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року №567.

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 02 листопада 2017 року №264120/41128265 відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 12 жовтня 2017 року в ЄРПН у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС України рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

У подальшому, згідно з квитанцією №2 від 23 лютого 2018 року, податкову накладну №1 від 12 жовтня 2017 року зареєстровано у ЄРПН відповідно до вимог пункту 57-1 розділу ХХ Перехідні положення ПК України.

Позивачем складено та направлено для реєстрації у ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №8 від 23 лютого 2018 року до податкової накладної №1 від 12 жовтня 2017 року, згідно з яким ТОВ ПАРК ТРЕЙД відкориговано суму податкового зобов`язання та податкового кредиту у сумі - 483670, 24 грн.

Згідно з квитанцією №1 від 26 лютого 2018 року, зазначений розрахунок коригування було прийнято та зареєстровано у ЄРПН.

Відповідно до квитанції від 31 жовтня 2017 року реєстрацію податкової накладної №2 від 12 жовтня 2017 року було зупинено на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України, у зв`язку з відповідністю критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року №567.

У відповідності до квитанції №2 від 22 січня 2018 року податкову накладну №2 від 12 жовтня 2017 року не прийнято, оскільки сума ПДВ в документі (475876,83) не може перевищувати суму ліміту на рахунку ПДВ (-201094, 63) продавця.

28 листопада 2017 року ТОВ ПАРК ТРЕЙД на виконання вимог підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податковому органу направлено повідомлення №6 про подання пояснень та додатків довільного формату з відповідними копіями документів, що підтверджують реальність здійснення операції, у яких просив скасувати випадково зареєстровану податкову накладну в ЄРПН, оскільки дана податкова накладна не впливає на податкові зобов`язання.

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04 грудня 2017 року №352665/41128265 відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 12 жовтня 2017 року в ЄРПН у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС України рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

У подальшому, згідно з квитанцією №2 від 24 лютого 2018 року, податкову накладну №2 від 12 жовтня 2017 року було зареєстровано у ЄРПН відповідно до вимог пункту 57-1 розділу ХХ Перехідні положення ПК України.

Позивачем складено та направлено для реєстрації у ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №9 від 24 лютого 2018 року до податкової накладної №2 від 12 жовтня 2017 року, згідно з яким ТОВ ПАРК ТРЕЙД було відкориговано суму податкового зобов`язання та податкового кредиту у сумі -475 876, 83 грн.

Згідно з квитанцією №1 від 26 лютого 2018 року, зазначений розрахунок коригування було прийнято та зареєстровано у ЄРПН.

Відповідно до квитанції від 31 жовтня 2017 року реєстрацію податкової накладної №3 від 12 жовтня 2017 року було зупинено на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України, у зв`язку з відповідністю критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року №567.

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 08 листопада 2017 року №275525/41128265 відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 12 жовтня 2017 року в ЄРПН у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС України рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

У подальшому, згідно з квитанцією №2 від 26 лютого 2018 року, податкову накладну №3 від 12 жовтня 2017 року було зареєстровано у ЄРПН відповідно до вимог пункту 57-1 розділу ХХ Перехідні положення ПК України.

Позивачем складено та направлено для реєстрації у ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №10 від 26 лютого 2018 року до податкової накладної №3 від 12 жовтня 2017 року, згідно з яким ТОВ ПАРК ТРЕЙД було відкориговано суму податкового зобов`язання та податкового кредиту у сумі -473 596, 66 грн.

Згідно з квитанцією №1 від 26 лютого 2018 року, зазначений розрахунок коригування було прийнято та зареєстровано у ЄРПН.

Згідно з квитанцією від 03 листопада 2017 року реєстрацію податкової накладної №4 від 19 жовтня 2017 року було зупинено на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України, у зв`язку з відповідністю критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року №567.

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 08 листопада 2017 року №275533/41128265 відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 19 жовтня 2017 року в ЄРПН у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС України рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

У відповідності до квитанції №2 від 16 січня 2018 року податкову накладну №4 від 19 жовтня 2017 року не прийнято, оскільки сума ПДВ в документі (553 658, 49) не може перевищувати суму ліміту на рахунку ПДВ (-201094, 63) продавця.

У подальшому, згідно з квитанцією №2 від 27 лютого 2018 року, податкову накладну №4 від 19 жовтня 2017 року було зареєстровано у ЄРПН відповідно до вимог пункту 57-1 розділу ХХ Перехідні положення ПК України.

Позивачем складено та направлено для реєстрації у ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №11 від 26 лютого 2018 року до податкової накладної №4 від 19 жовтня 2017 року, згідно з яким ТОВ ПАРК ТРЕЙД було відкориговано суму податкового зобов`язання та податкового кредиту у сумі - 553658, 49 грн.

Згідно з квитанцією №1 від 27 лютого 2018 року, зазначений розрахунок коригування було прийнято та зареєстровано у ЄРПН.

Відповідно до квитанції від 15 листопада 2017 року реєстрацію податкової накладної №6 від 27 жовтня 2017 року було зупинено на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України, у зв`язку з відповідністю критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року №567.

28 листопада 2017 року ТОВ ПАРК ТРЕЙД на виконання вимог підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податковому органу направлено повідомлення №7 про подання пояснень та додатків довільного формату з відповідними копіями документів, що підтверджують реальність здійснення операції, у яких просив скасувати випадково зареєстровану податкову накладну в ЄРПН, оскільки дана податкова накладна не впливає на податкові зобов`язання.

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04 грудня 2017 року №352666/41128265 відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 27 жовтня 2017 року в ЄРПН у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС України рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

У подальшому, згідно з квитанцією №2 від 27 лютого 2018 року, податкову накладну №6 від 27 жовтня 2017 року було зареєстровано у ЄРПН відповідно до вимог пункту 57-1 розділу ХХ перехідні положення ПК України.

Позивачем складено та направлено для реєстрації у ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №12 від 26 лютого 2018 року до податкової накладної №6 від 27 жовтня 2017 року, згідно з яким ТОВ ПАРК ТРЕЙД було відкориговано суму податкового зобов`язання та податкового кредиту у сумі -95 759, 00 грн.

Згідно з квитанцією №1 від 27 лютого 2018 року, зазначений розрахунок коригування було прийнято та зареєстровано у ЄРПН.

Згідно з квитанцією від 15 листопада 2017 року реєстрацію податкової накладної №7 від 30 жовтня 2017 року було зупинено на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України, у зв`язку з відповідністю критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року №567.

28 листопада 2017 року ТОВ ПАРК ТРЕЙД на виконання вимог підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податковому органу направлено повідомлення №8 про подання пояснень та додатків довільного формату з відповідними копіями документів, що підтверджують реальність здійснення операції, у яких просив скасувати випадково зареєстровану податкову накладну в ЄРПН, оскільки дана податкова накладна не впливає на податкові зобов`язання.

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04 грудня 2017 року №352667/41128265 відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 30 жовтня 2017 року в ЄРПН у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС України рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

У подальшому, згідно з квитанцією №2 від 27 лютого 2018 року, податкову накладну №7 від 27 жовтня 2017 року було зареєстровано у ЄРПН відповідно до вимог пункту 57-1 розділу ХХ Перехідні положення ПК України.

Позивачем складено та направлено для реєстрації у ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №13 від 26 лютого 2018 року до податкової накладної №7 від 30 жовтня 2017 року, згідно з яким ТОВ ПАРК ТРЕЙД відкориговано суму податкового зобов`язання та податкового кредиту у сумі - 41519,78 грн.

Згідно з квитанцією №1 від 27 лютого 2018 року, зазначений розрахунок коригування було прийнято та зареєстровано у ЄРПН.

Відповідно до квитанції від 15 листопада 2017 року реєстрацію податкової накладної №8 від 31 жовтня 2017 року було зупинено на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України, у зв`язку з відповідністю критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року №567.

28 листопада 2017 року ТОВ ПАРК ТРЕЙД на виконання вимог підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податковому органу направлено повідомлення №9 про подання пояснень та додатків довільного формату з відповідними копіями документів, що підтверджують реальність здійснення операції, у яких просив скасувати випадково зареєстровану податкову накладну в ЄРПН, оскільки дана податкова накладна не впливає на податкові зобов`язання.

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04 грудня 2017 року №352668/41128265 відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 31 жовтня 2017 року в ЄРПН у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС України рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

У подальшому, згідно з квитанцією №2 від 27 лютого 2018 року, податкову накладну №8 від 31 жовтня 2017 року було зареєстровано у ЄРПН відповідно до вимог пункту 57-1 розділу ХХ перехідні положення ПК України.

Позивачем складено та направлено для реєстрації у ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №14 від 26 лютого 2018 року до податкової накладної №8 від 31 жовтня 2017 року, згідно з яким ТОВ ПАРК ТРЕЙД було відкориговано суму податкового зобов`язання та податкового кредиту у сумі - 71642,25 грн.

Згідно з квитанцією №1 від 27 лютого 2018 року, зазначений розрахунок коригування було прийнято та зареєстровано у ЄРПН.

Не погоджуючись з рішенням відповідача щодо реєстрації у ЄРПН податкових накладних №1 від 12 жовтня 2017 року, №3 від 12 жовтня 2017 року та №4 від 12 жовтня 2017 року без урахування його пояснень, позивачем подано скаргу до ДФС України №18377/6 від 25 січня 2018 року.

За результатами розгляду зазначеної скарги, ДФС України надало відповідь №1590/Б/99-99-11-04-14 від 02 лютого 2018 року Про надання інформації у якій зазначила, що відповідно до підпункту 57-1 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення ПК України податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до пункту201.16 статті 201 цього Кодексу, реєструються з урахуванням вимог пунктів 200-1.3 та 200-1.9 статті 200-1 ПК України.

Позивач вважаючи дії ДФС протиправними, а також те, що ДФС України зобов`язано збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму на яку ТОВ ПАРК ТРЕЙД має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на величину від`ємного значення за жовтень 2017 року в розмірі 2195723, 25 грн. звернувся з відповідним позовом до суду.

Приймаючи рішення про задоволення позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що податковим органом протиправно зареєстровано у ЄРПН податкові накладні щодо яких вже було прийнято рішення про відмову у реєстрації таких. Крім того судом встановлено, що в силу безпідставної реєстрації податкових накладних за жовтень 2017 року підлягає коригуванню, в системі електронного адміністрування податку на додану вартість сума, на яку ТОВ ПАРК ТРЕЙД має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на 2195723, 25 грн.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно з пунктом 41.1 статті 41 ПК України (тут і далі у редакції, чинній на момент спірних правовідносин) контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

У відповідності до пункту 44.1 статті 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У разі коли платником податку після реєстрації податкової накладної виявлено помилковість виписки такої накладної або інші недоліки, законодавцем передбачено певний алгоритм дій для платників податків, направлених на усунення розбіжностей в податковому обліку платника у такому випадку.

Так, згідно пункту 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року №1307, у разі здійснення коригування сум податкових зобов`язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до статті 192 розділу V Податкового кодексу України постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної.

Порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних, крім випадків, передбачених цим Порядком.

У разі складання розрахунку коригування з метою виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, у розрахунку коригування зазначаються виправлені дані.

Підпунктом 192.1.1 пункту 192.1 статті 192 Податкового кодексу України передбачено, що якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов`язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок.

Постачальник має право зменшити суму податкових зобов`язань лише після реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування до податкової накладної.

Таким чином, у випадку помилкового складання податкової накладної на операцію з постачання товарів/послуг, виявленого після завершення процедури реєстрації такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, та з метою виправлення допущеної помилки платник податків має право згідно пунктом 192.1 статті 192 ПК України скласти розрахунок коригування до помилково виписаної податкової накладної.

При цьому, у випадку, якщо реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Згідно положень статті 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту (підпункт 201.16.2 пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України).

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3 пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України).

З аналізу наведених норм вбачається, що за платником податків закріплено право надання додаткових документів та/чи пояснень на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, у разі зупинення контролюючим органом процесу реєстрації податкової накладної.

При цьому, якщо податкова накладна виписана помилково та фактично господарська операція не відбулася, у випадку зупинення реєстрації накладної для відновлення реєстрації платник податків не має можливості надати будь-які додаткові документи чи пояснення на підтвердження правомірності формування такої податкової накладної, тому відповідно не може і не зобов`язаний вчиняти дії для її розблокування.

Як вбачається із наданих доказів та вірно встановлено судом першої інстанції, 28 листопада 2017 року відносно податкових накладних №2 від 12 жовтня 2017 року, №6 від 27 жовтня 2017 року, №7 від 30 жовтня 2017 року та №8 від 31 жовтня 2017 року позивачем направлено до ДФС України повідомлення про подання пояснень, у яких він просив скасувати реєстрацію зазначених накладних, як помилково направлених для реєстрації в ЄРПН, а також зазначено, що дані податкові накладні не впливають на податкові зобов`язання.

За результатом розгляду вказаних письмових пояснень комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення, якими позивачу відмовлено у реєстрації зазначених податкових накладних в ЄРПН .

Стосовно податкових накладних №1 від 12 жовтня 2017 року, №3 від 12 жовтня 2017 року та №4 від 19 жовтня 2017 року пояснення позивачем не направлялись, оскільки щодо них комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення про відмову у їх реєстрації в ЄРПН, у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС України рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Не зважаючи на викладене, у лютому 2018 року, позивачу стало відомо, що податковим органом прийнято рішення про реєстрацію усіх перелічених податкових накладних у ЄРПН відповідно до вимог пункту 57-1 розділу ХХ Перехідні положення ПК України.

Так, 01 січня 2018 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році від 07 грудня 2017 року, яким статтю 57-1 ПК України було доповнено таким змістом: Податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу, реєструються з урахуванням вимог пунктів 200-1.3 та 200-1.9 статті 200-1 та пункту 201.10 статті 201 цього Кодексу не пізніше 2 січня 2018 року, крім:

- податкових накладних/розрахунків коригування, щодо яких станом на 1 грудня 2017 року не подані пояснення і копії документів відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу;

- податкових накладних/розрахунків коригування, щодо яких прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних, по яких станом на 1 грудня 2017 року не розпочинали процедуру оскарження в адміністративному або судовому порядку.

Податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу з 1 грудня 2017 року до дня набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році та щодо яких платником податку після 1 грудня 2017 року подані пояснення і копії документів відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу, реєструються у Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, що діяв до набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році щодо зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі якщо протягом п`яти робочих днів з дня подання пояснень і копій документів не прийнято та/або не надіслано платнику податку рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрація таких податкових накладних/розрахунків коригування здійснюється на наступний робочий день за днем закінчення строку розгляду пояснень і копій документів платника податку.

Дія абзацу третього пункту 201.10 статті 201 цього Кодексу зупиняється до дня набрання чинності порядком, затвердженим відповідно до пункту 201.16 цього Кодексу .

З аналізу наведеної норми вбачається, що стаття 57-1 ПК України, містить у собі виключення, у разі наявності яких, автоматична реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у ЄРПН не здійснюється, зокрема податкових накладних/розрахунків коригування, щодо яких прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних, по яких станом на 1 грудня 2017 року не розпочинали процедуру оскарження в адміністративному або судовому порядку.

З огляду на зазначені положення закону, такі рішення комісією ДФС України повинні були прийняті до 01 грудня 2017 року.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, відносно податкових накладних №1 від 12 жовтня 2017 року, №3 від 12 жовтня 2017 року та №4 від 19 жовтня 2017 року Комісією ДФС України рішення про відмову у їх реєстрації в ЄРПН прийняті до 01 грудня 2017 року. Однак, всупереч положенням статті 57-1 ПК України, такі податкові накладні зареєстровані у ЄРПН, хоча станом на 01 грудня 2017 року процедури адміністративного або судового оскарження по ним не відбувалось.

З огляду на викладене колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що реєстрацію податкових накладних №1 від 12 жовтня 2017 року, №3 від 12 жовтня 2017 року та №4 від 19 жовтня 2017 року податкових органом проведено протиправно.

Також, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо правомірності вимог позивача з приводу зобов`язання ДФС України збільшити в даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ ПАРК ТРЕЙД реєстраційний ліміт на суму 2195723, 25 грн. та відобразити відповідне збільшення в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, з огляду на наступне.

Основні принципи функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість визначено статтею 200-1 Податкового кодексу України.

Відповідно до статті 200-1 ПК України система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку:

- суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України;

- суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість;

- суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- інші показники, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення цього Кодексу враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу.

Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктом 200-1.2 статті 200-1 ПК України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Для відкриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр платників, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника.

Механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (далі - розрахунки коригування) у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків визначений Порядком електронного адміністрування податку на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №569 Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - Порядок №569).

Згідно з пунктом 4 Порядку №569 рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов`язань з податку.

Пунктом 9 Порядку №569 передбачено, що платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі на суму податку (У Накл), обчислену за такою формулою:

У Накл = У НаклОтр + У Митн + У ПопРах + У Овердрафт - У НаклВид - У Відшкод - У Перевищ,

де У НаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податку податковими накладними та розрахунками коригування, зареєстрованими в Реєстрі, яка визначається на підставі даних таких податкових накладних, складених за операціями, дата виникнення податкових зобов`язань за якими припадає на податковий період починаючи з 01 липня 2015 року, а також розрахунків коригування, складених починаючи з 01 липня 2015 року та зареєстрованих в Реєстрі, до податкових накладних, складених до 01 липня 2015 року, що підлягали наданню покупцям - платникам податку;

У Митн - загальна сума податку, сплаченого платником податку безпосередньо або через уповноважену особу під час ввезення товарів на митну територію України, що визначається на підставі даних митних декларацій з урахуванням змін, внесених відповідно до аркушів коригування та додаткових декларацій, оформлених згідно із статтею 261 Митного кодексу України, виходячи із сум податку, сплачених починаючи з 01 липня 2015 року під час ввезення товарів на митну територію України.

У ПопРах - загальна сума поповнення з поточного рахунка платника його електронного рахунка, в тому числі з електронних рахунків, що були додатково відкриті відповідно до пункту 200-1.2 статті 200-1 Кодексу платникам податку - сільськогосподарським підприємствам, що до 1 січня 2017 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу.

У Овердрафт - сума середньомісячного розміру сум податку, які за останні 12 звітних (податкових) місяців були задекларовані платником до сплати до бюджету та погашені (розстрочені, відстрочені), а також задекларовані платником податку - сільськогосподарським підприємством, що до 01 січня 2017 р. застосовував спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу.

У НаклВид - загальна сума податку за виданими платником податку податковими накладними та розрахунками коригування, зареєстрованими у Реєстрі, яка визначається на підставі даних таких податкових накладних за операціями, дата виникнення податкових зобов`язань за якими припадає на податковий період починаючи з 01 липня 2015 року, а також розрахунків коригування, складених починаючи з 01 липня 2015 року та зареєстрованих в Реєстрі, до податкових накладних, складених до 01 липня 2015 року, що підлягали наданню покупцям - платникам податку;

У Відшкод - загальна сума податку, заявлена платником податку до бюджетного відшкодування, що визначається на підставі задекларованих до відшкодування сум від`ємного значення податку, розрахованих за операціями, здійсненими після 01 липня 2015 року, згідно з податковими деклараціями з податку та уточнюючими розрахунками до них, поданими контролюючому органу, починаючи з податкової звітності за: липень 2015 р. - для платників податку, що застосовують місячний звітний період; III квартал 2015 р. - для платників податку, що застосовують квартальний звітний період.

У Перевищ - загальна сума перевищення податкових зобов`язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у Реєстрі, яка визначається як різниця між:

- сумами податкових зобов`язань за операціями з постачання/надання товарів/послуг та отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, здійсненими після 01 липня 2015 року, та їх подальшого коригування згідно із статтею 192 Кодексу, задекларованими платником у податкових деклараціях з податку (поданих контролюючому органу починаючи з податкової звітності за липень 2015 року для платників податку, що застосовують місячний звітний період, за III квартал 2015 року - для платників податку, що застосовують квартальний звітний період) з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них;

- сумами податку, зазначеними платником податку в податкових накладних, що складені за такими операціями (в тому числі податкових накладних, які не видаються отримувачу, а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України), здійсненими після 1 липня 2015 р., та розрахунків коригування, складених починаючи з 1 липня 2015 р. та зареєстрованих в Реєстрі, до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року.

Відповідно до пункту 9-1 Порядку №569, якщо у платника податку загальна сума податкових зобов`язань, зазначених ним у поданих податкових деклараціях з урахуванням уточнюючих розрахунків, перевищує суму податку, що міститься в складених таким платником податкових накладних та розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Реєстрі (У Перевищ), а сума податку (У Накл), визначена відповідно до пункту 9 цього Порядку, є недостатньою для реєстрації таким платником податкової накладної або розрахунку коригування до такої податкової накладної за звітні (податкові) періоди виникнення зазначеного перевищення, платник податку має право зареєструвати податкову накладну або розрахунок коригування в Реєстрі на суму податку, що дорівнює значенню показника У Перевищ, зменшеного на суму задекларованих до сплати податкових зобов`язань за періоди починаючи з 01 липня 2015 року (включаючи податкові зобов`язання, які були сплачені платником податку, та податкові зобов`язання, які не були сплачені платником податку) та збільшеного на значення показника У ПопРах незалежно від значення показника У Накл, визначеного відповідно до пункту 9 цього Порядку.

Платник податку має право зареєструвати в порядку, визначеному абзацом першим цього пункту, тільки податкові накладні за звітні (податкові) періоди, в яких виникло перевищення податкових зобов`язань, зазначених платником податку у поданих податкових деклараціях з урахуванням уточнюючих розрахунків до них, над сумою податку, що міститься в складених таким платником податкових накладних та розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Реєстрі (У Перевищ).

Згідно з пунктом 13 Порядку №569, ДФС автоматично обчислює суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка, а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Відповідно до пункту 15 Порядку №569, якщо після постачання/надання товарів/послуг змінюється сума компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у разі повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або під час повернення постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань і податкового кредиту постачальника та отримувача товарів/послуг підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування, зареєстрованого в Реєстрі.

Розрахунок коригування складається постачальником/надавачем товарів/послуг у порядку, встановленому для податкових накладних.

З аналізу вище викладеного вбачається, що система електронного адміністрування податку на додану вартість організована на централізованому рівні ДФС України, на цьому ж рівні відбувається і автоматичне обчислення реєстраційної суми щоразу при зміні значення будь-якого з показників формули.

Відповідно до наданих доказів, позивачем, після реєстрації податковим органом в ЄРПН податкових накладних, у відповідності до пункту 192.1 статті 192 ПК України складено та направлено для реєстрації у ЄРПН розрахунки коригування до цих накладних, а саме:

- РК №9 від 24 лютого 2018 року до ПН №2 від 12 жовтня 2017 року на суму ПДВ - 475 876, 83 грн.;

- РК №12 від 26 лютого 2018 року до ПН №6 від 27 жовтня 2017 року на суму ПДВ - 95 759, 00 грн.;

- РК №13 від 26 лютого 2018 року до ПН №7 від 30 жовтня 2017 року на суму ПДВ - 41 519,78 грн.;

- РК №14 від 26 лютого 2018 року до ПН №8 від 31 жовтня 2017 року на суму ПДВ - 71 642,25 грн.

- РК №8 від 23 лютого 2018 року до ПН №1 від 12 жовтня 2017 року на суму ПДВ - 483 670,24 грн.;

- РК №10 від 26 лютого 2018 року до ПН №3 від 12 жовтня 2017 року на суму ПДВ - 473 596,66 грн.;

- РК №11 від 26 лютого 2018 року до ПН №4 від 19 жовтня 2017 року на суму ПДВ - 553 658,49 грн.

Всі складені та направлені розрахунки коригування були зареєстровані у ЄРПН, що підтверджується квитанціями, що містяться у матеріалах справи.

Також, товариством не відображено дані, помилково складених накладних, у податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2017 року.

Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджено наказом Міністерства фінансів України від 28 січня 2016 року № 21 (далі - Порядок №21).

Згідно з абзацом 2 пункту 1 розділу ІІІ Порядку №21, до податкової декларації з ПДВ вносяться дані податкового обліку платника окремо за кожний звітний (податковий) період без наростаючого підсумку.

Дані, наведені в податковій звітності, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника (абзац 1 пункт 6 розділ ІІІ Порядку №21).

Отже, у декларації платником податку зазначаються дані, зафіксовані в складеній на підставі первинних документів податковій накладній.

Таким чином, показники, зазначені позивачем у податковій декларації за жовтень 2017 року, визначено вірно.

З огляду на викладене, загальна сума перевищення податкових зобов`язань, зазначена платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначені у складених таким платником податкових накладних та розрахунках коригування до них, зареєстрованих у Реєстрі, тобто показник У Перевищ, який є складовою формули визначеної пунктом 200-1.3статті 200-1 ПК України, повинен дорівнювати нулю.

Як вірно встановлено судом першої інстанції та не спростовано апелянтом, в електронному кабінеті в розділі СЕА ПДВ стосовно перевищення за жовтень 2017 року сума перевищення ліміту має від`ємне значення і становить -2 195 723, 25 грн, тобто урахуванням помилково складених податкових накладних.

Відтак, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо необхідності зобов`язання відповідача збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку ТОВ ПАРК ТРЕЙД має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на 2 195 723, 25 грн.

Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, оскільки гуртуються на невірному трактуванні фактичних обставин та норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини.

Враховуючи встановлені обставини та норми чинного законодавства України колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

При цьому апеляційна скарга не містять посилання на обставини, передбачені статтями 317-319 Кодексу адміністративного судочинства України, за яких рішення суду підлягає скасуванню.

Відповідно до пункту першого частини першої статті 315 Кодексу адміністративного судочинства України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

За змістом частини першої статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.

Зважаючи на вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, дав їм належну оцінку та прийняв законне та обґрунтоване рішення у відповідності з вимогами матеріального та процесуального права, в зв`язку з чим апеляційна скарга залишається без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

На підставі викладеного, керуючись 34, 242, 243, 246, 308, 310, 316, 321,322, 325, 328, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України - залишити без задоволення .

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 червня 2019 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів із дня складання повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного суду у порядку ст.329-331 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови буде складено протягом п`яти днів з моменту його проголошення.

Головуючий суддя: Г.В. Земляна

Судді: Ю.А. Ісаєнко

Я.М. Собків

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.01.2020
Оприлюднено24.01.2020
Номер документу87108542
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/5745/19

Ухвала від 21.05.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 17.06.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 03.06.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 18.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 11.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 06.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Постанова від 21.01.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Постанова від 21.01.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 21.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 21.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні