ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/3757/18
УХВАЛА
про залишення апеляційної скарги без руху
27 січня 2020 року м. Київ
Суддя Шостого апеляційного адміністративного суду Глущенко Я.Б., перевіривши матеріали апеляційної скарги Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 серпня 2019 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Фірма ЛТД до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень, -
В С Т А Н О В И В :
У березні 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма ЛТД (далі - позивач, ТОВ Фірма ЛТД ) звернулось у суд з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві (далі - відповідач, апелянт, ГУ ДФС у м. Києві) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 серпня 2019 року позов задоволено.
Не погоджуючись із рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати та прийняти нове, яким в задоволенні позову відмовити повністю.
Перевіривши апеляційну скаргу, вважаю, що вона не може бути прийнята до апеляційного провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам статей 295, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме - подана з пропущенням тридцятиденного строку на апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції та без документа про сплату судового збору.
Відповідно до частини 1 статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Пунктом 2 частини 2 названої правової норми закріплено, що учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому відповідного судового рішення.
Як убачається із матеріалів справи, повний текст оскаржуваного рішення виготовлено 14 серпня 2019 року. Отже, останнім днем подання апеляційної скарги було 13 вересня 2019 року. Проте апеляційну скаргу направлено до суду лише 01 жовтня 2019 року, тобто поза межами встановленого приписами Кодексу адміністративного судочинства України процесуального строку.
На обґрунтування клопотання про поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження відповідач зазначає, що копія оскаржуваного рішення суду отримана ним 02 вересня 2019 року. На підтвердження дати отримання апелянт надає копію конверта. Однак, надана копія неналежної якості, а тому не уявляється за можливе встановити дату, зазначену на поштовому штемпелі. Інформація, яка міститься на сайті ПАТ Укрпошта про поштове відправлення зі штрих-кодом 0105104195578, дату отримання відповідачем не підтверджує.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про необхідність подання відповідачем доказів на підтвердження дати отримання оскаржуваного рішення суду або заяви про поновлення строку на апеляційне оскарження із зазначенням інших поважних причин пропущення процесуального строку.
Приписи пункту 1 частини 5 статті 296 Кодексу адміністративного судочинства України визначають, що до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Правові засади справляння судового збору, платники, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені положеннями Закону України Про судовий збір від 08 липня 2011 року №3674-VI у відповідній редакції (далі - Закон).
Відповідно до положень статей 3 та 4 названого Закону судовий збір справляється за подання апеляційних скарг на рішення суду в розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
З огляду на те, що предметом позову є визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень, яким позивачу визначено грошові зобов`язання на загальну суму 276414,00 грн., позовні вимоги є вимогами майнового характеру, оскільки такі рішення змінюють майновий стан особи.
Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 4 Закону у редакції, яка діяла на момент подання позову до суду першої інстанції, ставка судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою, складала 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Положеннями частини 1 зазначеної статті передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Станом на 01 січня 2018 року приписами Закону України Про Державний бюджет України на 2018 рік від 07 грудня 2017 року №2246-VIII встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1762,00 грн.
З огляду на викладене, а також враховуючи те, що відповідно до положень статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи, розмір судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, постановленого за результатами розгляду позову майнового характеру, складає 6219,31 грн. (276414,00 грн. х 1,5% х 150%)
Однак, всупереч вимогам Кодексу адміністративного судочинства України, апелянтом до апеляційної скарги не додано документ про сплату судового збору.
Згідно частини 2 статті 298 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Відповідно до частин 1, 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Ураховуючи, що апелянтом пропущено тридцятиденний строк на апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції, до апеляційної скарги не додано документ про сплату судового збору, наявні підстави для залишення апеляційної скарги без руху та надання відповідачу строку для усунення визначених у даній ухвалі недоліків шляхом подання доказів на обґрунтування заяви про поновлення строків на апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції або подання нової заяви із зазначенням інших поважних підстав пропущення процесуального строку та документа про сплату судового збору у розмірі 6219,31 грн. на такі реквізити: отримувач коштів - ГУК у м.Києві/м.Київ/22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37993783; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача - UA798999980000031211256026001; код класифікації доходів бюджету - 22030106.
Керуючись статтями 169, 248, 298, 321, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві - залишити без руху .
Вказати, що апелянт протягом десяти днів з дати отримання копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху має право звернутися до суду апеляційної інстанції із заявою про поновлення строку на апеляційне оскарження із зазначенням поважних причин пропуску такого та наданням доказів на їх підтвердження, а також надати документ про сплату судового збору.
Якщо заяву не буде подано в зазначений строк або вказані підстави для поновлення строку апеляційного оскарження будуть визнані неповажними, у відкритті апеляційного провадження буде відмовлено.
У разі не надання документа про сплату судового збору, апеляційна скарга буде повернута апелянту.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя Я.Б. Глущенко
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2020 |
Оприлюднено | 28.01.2020 |
Номер документу | 87170274 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Глущенко Яна Борисівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні