Ухвала
від 29.01.2020 по справі 947/1243/20
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/1243/20

Провадження № 1-кс/947/848/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.01.2020 року

Слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі с/з ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають охоронювану законом таємницю, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019160000001105 від 07.12.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.191 КК України

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання слідчого, Слідчим управлінням ГУНП в Одеській області проводиться досудове розслідування у кримінальному проваджені за № 12019160000001105 від 07.12.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, за фактом зловживання своїм службовим становищем посадовими особами ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , ПП « ОСОБА_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ПП « ОСОБА_6 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 та посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин, у період 2019 року під час укладення, виконання та підписання актів ф. КБ-2в та довідок ф. КБ-3 на виконання Капітального ремонту систем протипожежного захисту.

В ході досудового розслідування встановлено, що 17.05.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин в особі начальника управління ОСОБА_7 та ПП « ОСОБА_6 » в особі директора ОСОБА_8 укладено договір про закупівлю робіт за державні кошти №8 предметом якого є: «капітальний ремонт систем протипожежного захисту поліклініки КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_1 )» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013; ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Ціна договору становить 150 905,39 грн. Строк виконання робіт травень липень 2019 року.

Згідно п. 4.1. зазначеного договору розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником підряднику виконаних робіт на підставі підписаних сторонами довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3.

27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин в особі начальника управління ОСОБА_7 та ПП « ОСОБА_6 » в особі директора ОСОБА_8 укладено додаткову угоду №1 до договору №8 від 17.05.2019, з якої вбачається, що термін тривалості виконання робіт на об`єкті травень вересень 2019 року. Ціна договору 150 905,39 грн.

11.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин в особі начальника управління ОСОБА_7 та ПП « ОСОБА_6 » в особі директора ОСОБА_8 укладено додаткову угоду №2 до договору №8 від 17.05.2019, з якої вбачається, що графік фінансування жовтень 2019 року. Ціна договору 150 905,39 грн.

Згідно відомостей про платежі казначейства, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин на підставі платіжних доручень перерахувало грошові кошти за виконані роботи, а саме: № 156316976 150905,39 грн.

Так, 07.12.2019 слідством здійснено виїзд за місцем проведення капітального ремонту ПП « ОСОБА_6 », систем протипожежного захисту поліклініки КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », розташованої за адресою: АДРЕСА_1 на підставі договору № 8 від 17.05.2019 укладено з ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин, де в ході візуального огляду встановлено, що фактично виконані роботи, виконані не в повному обсязі, не відповідають якості та виконані по завищеній вартості, чим спричинили збитків місцевому бюджету.

Крім цього, встановлено, що 07.06.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин в особі начальника управління ОСОБА_7 та ПП « ОСОБА_5 » в особі директора ОСОБА_9 укладено договір про закупівлю робіт за державні кошти №9 предметом якого є: капітальний ремонт систем протипожежного захисту 9-ти поверхового лікувального корпусу (Літ. «В» КУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ( АДРЕСА_2 ) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 (СPV) 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)). Ціна договору - 1 807 852,87 грн. Строк виконання робіт червень грудень 2019 року.

Згідно п. 4.1. зазначеного договору розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником підряднику виконаних робіт на підставі підписаних сторонами довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3.

04.12.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин в особі начальника управління ОСОБА_7 та ПП « ОСОБА_5 » в особі директора ОСОБА_9 укладено додаткову угоду №2 до договору №9 від 07.06.2019, з якої вбачається, що графік фінансування грудень 2019 року. Ціна договору - 1 807 852,87 грн.

Згідно відомостей про платежі казначейства, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин на підставі платіжних доручень перерахувало грошові кошти за виконані роботи, а саме: № 156319767 484352,51 грн.

Так, 10.12.2019 слідством здійснено виїзд за місцем проведення капітального ремонту ПП « ОСОБА_5 », систем протипожежного захисту 9-ти поверхового лікувального корпусу (Літ. «В» КУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »), розташованої за адресою: АДРЕСА_2 на підставі договору № 9 від 07.06.2019 укладено з ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин, де в ході візуального огляду встановлено, що фактично виконані роботи, виконані не в повному обсязі, не відповідають якості та виконані по завищеній вартості, чим спричинили збитків місцевому бюджету.

Встановлено, що 12.11.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин в особі начальника управління ОСОБА_7 та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі директора ОСОБА_10 укладено договір про закупівлю робіт за державні кошти №52 предметом якого є: капітальний ремонт Головного корпусу (літ. «А») КУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по улаштуванню автоматичної системи пожежної сигналізації, системи сповіщення людей про пожежу, системи централізованого пожежного спостерігання ( АДРЕСА_3 ) (ДСТУ Б.Д.1.1-2013; ДК 021:2015045453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Ціна договору - 5 855 395,64 грн. Строк виконання робіт листопад 2018 грудень 2019 року.

Згідно п. 4.1. зазначеного договору розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником підряднику виконаних робіт на підставі підписаних сторонами довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3.

04.12.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин в особі начальника управління ОСОБА_7 та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі директора ОСОБА_10 , укладено додаткову угоду №4 до договору №52 від 12.11.2018, з якої вбачається, що графік фінансування: березень, квітень, травень та грудень 2019 року. Ціна договору - 5 855 395,64 грн.

Згідно відомостей про платежі казначейства, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин на підставі платіжних доручень перерахувало грошові кошти за виконані роботи, а саме: № 156904150 1590942,17 грн., № 156319334 1899940,15 грн., № 137256417 715807,03 грн., № 133006648 1370229,6 грн., № 130408975 192922,98 грн.

Так, 10.12.2019 слідством здійснено виїзд за місцем проведення капітального ремонту ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », Головного корпусу (літ. «А») КУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по улаштуванню автоматичної системи пожежної сигналізації, системи сповіщення людей про пожежу, системи централізованого пожежного спостерігання, розташованої за адресою: АДРЕСА_3 на підставі договору № 52 від 12.11.2018 укладено з ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин, де в ході візуального огляду встановлено, що фактично виконані роботи, виконані не в повному обсязі, не відповідають якості та виконані по завищеній вартості, чим спричинили збитків місцевому бюджету.

Так, для повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні виникла необхідність отримати документи, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин, що розташоване за адресою: АДРЕСА_4 .

Слідчий надав до суду заяву, згідно якої просив провести розгляд клопотання за його відсутності. Вимоги викладені у клопотанні підтримує в повному обсязі та просить суд задовольнити, посилаючись на доводи, викладені в останньому.

За клопотанням прокурора на підставі ч.2 ст.163 КПК України, слідчий суддя вважає за доцільне здійснити розгляд вказаного клопотання без виклику осіб, у володінні яких знаходяться зазначені документи.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що вказані речі та документи як самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, мають обмежений термін зберігання, та їх не вилучення може призвести до знищення у зв`язку із закінченням строку зберігання, а також не досягнення мети отримання доступу до них, з метою дієвості зазначеного досудового розслідування кримінального провадження, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання слідчого є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.93, 98, 110, 156-160, 163-166, 309, 369-372, КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотаннястаршого слідчого відділу СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають охоронювану законом таємницю, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019160000001105 від 07.12.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.191 КК України задовольнити.

Надати старшому слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , та іншим слідчим слідчої групи, тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, з можливістю ознайомитись з оригіналами документів та вилучити з місця зберігання належним чином завірені копії, а саме:

-Договір № 52 від 12.11.2018 про закуплю підрядних робіт за державні кошти з капітального ремонту Головного корпусу (літ. «А») КУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по улаштуванню автоматичної системи пожежної сигналізації, системи сповіщення людей про пожежу, системи централізованого пожежного спостерігання, розташованого за адресою: АДРЕСА_3 Ціна договору - 5 855 395,64 грн., з усіма додатками до нього; додаткову угоду № 1 від 28.12.2018 до зазначеного договору, з усіма додатками до неї; додаткову угоду № 2 від 05.04.2019 до зазначеного договору, з усіма додатками до неї; додаткову угоду № 3 від 11.10.2019 до зазначеного договору, з усіма додатками до неї; додаткову угоду № 4 від 04.12.2019 до зазначеного договору з усіма додатками до неї та інші наявні додаткові угоди до зазначеного договору; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат; висновок Укрдержбудекспертизи; акти приймання виконаних будівельних робіт; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва; дефектний акт; довідки вартості виконаних будівельних робіт та витрат; платіжні доручення щодо перерахування грошових коштів 12.12.2019 у сумі 1590942,17 грн., 12.09.2019 у сумі 1899940,15 грн., 28.05.2019 у сумі 715807,03 грн., 15.04.2019 у сумі 1370229,6 грн., 22.03.2019 у сумі 192922,98 грн. на розрахунковий рахунок ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та інші наявні; договір на здійснення технічного нагляду по вказаному об`єкту; журнал здійснення технічного нагляду; авторського нагляду; наказ про закріплення працівника ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин за здійсненням технічного нагляду під час виконання робіт ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на вказаному об`єкти або розпорядження, доручення тощо; акти прихованих робіт, паспорти та сертифікати якості на будівельні матеріали, які були використані підрядником для виконання будівельних робіт; робочі креслення по системі пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи централізованого пожежного спостерігання, робочий проект по виконанню будівельних робіт по вказаного об`єкту; виконавчі схеми виконаних робіт (загальний журнал ведення будівельних робіт, матеріальний звіт);

-Договір № 9 від 07.06.2019 про закуплю підрядних робіт за державні кошти з капітального ремонту систем протипожежного захисту 9-ти поверхового лікувального корпусу (Літ. «В» КУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », розташованого за адресою: АДРЕСА_2 з усіма додатками до нього; додаткову угоду № 1 від 11.10.2019 до зазначеного договору, з усіма додатками до неї; додаткову угоду № 2 від 04.12.2019 до зазначеного договору, з усіма додатками до неї та інші наявні додаткові угоди до зазначеного договору; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат; акти приймання виконаних будівельних робіт; розрахунок витрат на утримання технагляду; акт здачі приймання робіт з технічного нагляду; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва; експертний звіт № ЕК-1848/03-19 від 18.03.2019, щодо розгляду проектної документації; дефектний акт; договірну ціну; розрахунок витрат на утримання технагляду; договір № 9 т/н (на здійснення технічного нагляду) від 07.06.2019 з усіма додатками до нього; графік ведення технічного нагляду; локальний кошторис; календарний графік виконання робіт; акти прихованих робіт, паспорти та сертифікати якості на матеріали, які були використані підрядником для виконання капітального ремонту систем протипожежного захисту 9-ти поверхового лікувального корпусу (Літ. «В» КУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; висновок Укрдержбудекспертизи; акти приймання виконаних будівельних робіт; довідки вартості виконаних будівельних робіт та витрат; платіжні доручення щодо перерахування грошових коштів 12.09.2019 у сумі 484352,51 грн., на розрахунковий рахунок ПП « ОСОБА_5 » та інші наявні; договір на здійснення технічного нагляду по вказаному об`єкту; журнал здійснення технічного нагляду; авторського нагляду; наказ про закріплення працівника ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин за здійсненням технічного нагляду під час виконання робіт ПП « ОСОБА_5 » на вказаному об`єкти або розпорядження, доручення тощо; акти прихованих робіт, паспорти та сертифікати якості на будівельні матеріали, які були використані підрядником для виконання будівельних робіт; робочі креслення по системі пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи централізованого пожежного спостерігання, робочий проект по виконанню будівельних робіт по вказаного об`єкту; виконавчі схеми виконаних робіт (загальний журнал ведення будівельних робіт, матеріальний звіт);

-Договір № 8 від 17.05.2019 про закуплю підрядних робіт за державні кошти з капітального ремонту систем протипожежного захисту поліклініки КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 . Ціна договору становить 150 905,39 гривень з усіма додатками до нього; додаткову угоду № 1 від 27.09.2019 до зазначеного договору, з усіма додатками до неї; додаткову угоду № 2 від 11.10.2019 до зазначеного договору, з усіма додатками до неї та інші наявні додаткові угоди до зазначеного договору; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат; акти приймання виконаних робіт; розрахунок витрат на утримання технагляду; акт здачі приймання робіт з технічного нагляду; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва; договір № 8 т/н (на здійснення технічного нагляду) від 17.05.2019 з усіма додатками до нього; додаткова угода № 1 від 27.08.2019 до зазначеного договору з усіма додатками до неї; план графік (виконання т/н за проведенням робіт по об`єкту); протокол договірної ціни; кошторис; експертний звіт № ЕК-1850/03-19 від 18.03.2019, щодо розгляду проектної документації; дефектний акт; договірну ціну; розрахунок витрат на утримання технагляду; договір № 8 ав/н (на здійснення авторського нагляду) від 20.05.2019 з усіма додатками до нього; додаткова угода № 1 від 27.08.2019 до зазначеного договору з усіма додатками до неї; графік проведення авторського нагляду; протокол погодження договірної ціни; кошторис на виконання робіт; ведення технічного нагляду; локальний кошторис; календарний графік виконання робіт; висновок Укрдержбудекспертизи; акти приймання виконаних будівельних робіт; довідки вартості виконаних будівельних робіт та витрат; платіжні доручення щодо перерахування грошових коштів 12.09.2019 у сумі 150 905,39 грн., на розрахунковий рахунок ПП « ОСОБА_6 » та інші наявні; договір на здійснення технічного нагляду по вказаному об`єкту; журнал здійснення технічного нагляду; авторського нагляду; наказ про закріплення працівника ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин за здійсненням технічного нагляду під час виконання робіт ПП « ОСОБА_6 » на вказаному об`єкти або розпорядження, доручення тощо; акти прихованих робіт, паспорти та сертифікати якості на будівельні матеріали, які були використані підрядником для виконання будівельних робіт; робочі креслення по системі пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи централізованого пожежного спостерігання, робочий проект по виконанню будівельних робіт по вказаного об`єкту; виконавчі схеми виконаних робіт (загальний журнал ведення будівельних робіт, матеріальний звіт);

-Наказ про призначення на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин ОСОБА_7 ; накази про призначення на посаду осіб, які здійснювали технічний нагляд під час виконання будівельних робіт ПП « ОСОБА_6 », ПП « ОСОБА_5 » та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по зазначеним договорам.

Речі та документи, до яких планується здійснити доступ перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 з майнових відносин, яке розташоване за адресою: АДРЕСА_5 .

З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Встановити строк дії ухвали слідчого судді в один місяць з дня її постановлення.

Ухвала слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів набирає законної сили з моменту її оголошення. Ухвала є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Ухвала слідчого судді оскарженню в порядку ст.309 КПК України не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення29.01.2020
Оприлюднено06.02.2023
Номер документу87226691
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —947/1243/20

Ухвала від 29.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 29.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 29.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 28.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 28.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 28.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 28.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 28.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 28.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 24.01.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні