Постанова
від 28.01.2020 по справі 924/363/19
ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

вул. Шолуденка, буд. 1, літера А, м. Київ, 04116, (044) 230-06-58 inbox@anec.court.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"28" січня 2020 р. м.Київ Справа№ 924/363/19

Північний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Яковлєва М.Л.

суддів: Куксова В.В.

Шаптали Є.Ю.

при секретарі судового засідання МайданевичГ.А.,

за участю представників учасників справи згідно протоколу судового засідання від 28.01.2020 у справі №924/363/19 (в матеріалах справи),

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу

акціонерного товариства комерційний банк Приватбанк

на рішення Господарського суду міста Києва від 10.09.2019,

повний текст якого складений та підписаний 18.09.2019,

у справі №924/363/19 (суддя Кирилюк Т.Ю.)

за позовом Славутської міської ради

до акціонерного товариства комерційний банк Приватбанк

про визнання додаткової угоди укладеною, -

ВСТАНОВИВ:

У квітні 2019 Славутська міська рада (позивач) звернулась до Господарського суду Хмельницької області з позовом до АТ КБ Приватбанк (відповідач) про визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі від 22.10.2018.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилався на наявність у відповідача обов`язку укласти додаткову угоду до договору оренди землі від 22.10.2018 у зв`язку зі зміною нормативної грошової оцінки земельної ділянки, орендованої відповідачем, а відтак і бази оподаткування, встановленої Податковим кодексом України, на підставі відповідних рішень Славутської міської ради.

Ухвалою Господарського суду Хмельницької області від 22.04.2019 у справі №924/363/19 позовну заяву Славутської міської ради до АТ КБ Приватбанк про визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі від 22.10.2018 передано за територіальною підсудністю до Господарського суду міста Києва.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 20.05.2015 у справі №924/363/19 прийнято вказану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі №924/363/19.

31.05.2019 позивач подав заяву про зміну предмета позову, відповідно до якої позивач просив суд внести зміни до договору оренди землі від 22.10.2018, реєстраційний №598, укладеного між Славутською міською радою та АТ КБ Приватбанк , а саме:

1.1. Викласти пункт 4 договору у наступній редакції: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, кадастровий номер: 6810600000:03:004:0008 станом на 01.01.2019 року становить 16017311,12грн. (шістнадцять мільйонів сімнадцять тисяч триста одинадцять гривень 12 копійок) .

1.2.Викласти абзац 2 пункту 8 договору в наступній редакції: Розмір річної орендної плати з 01.01.2019 року становить 12% від суми нормативної грошової оцінки земельної ділянки .

Рішенням Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 у справі №924/363/19 позов задоволено повністю.

Внесено зміни до договору оренди землі №598 від 22.10.2018, укладеного Славутською міською радою та АТ КБ Приватбанк :

Викладено пункт 4 договору в наступній редакції: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, кадастровий номер: 6810600000:03:004:0008 станом на 01.01.2019 становить 16017311 (шістнадцять мільйонів сімнадцять тисяч триста одинадцять грн. 12 коп.) грн. 12 коп.

Викладено абзац 2 пункту 8 договору в наступній редакції:

Розмір річної орендної плати з 01.01.2019 становить 12% від суми нормативної грошової оцінки земельної ділянки .

Присуджено до стягнення з АТ КБ Приватбанк на користь Славутської міської ради 1921,00грн. судового збору.

При ухваленні рішення місцевий господарський суд дійшов до висновку про наявність у відповідача обов`язку укласти додаткову угоду до договору оренди землі від 22.10.2018 у зв`язку зі зміною нормативної грошової оцінки земельної ділянки, орендованої відповідачем, а відтак і бази оподаткування, встановленої Податковим кодексом України, на підставі відповідних рішень Славутської міської ради.

Не погодившись з ухваленим судовим рішенням, АТ КБ Приватбанк звернулося до Північного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, у якій просить скасувати рішення Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 у справі №924/363/19 та прийняти нове судове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги позивач посилається на неповне з`ясування судом першої інстанції обставин, що мають значення для справи, а також на невідповідність висновків, викладених в оскаржуваному рішенні, обставинам справи.

Відповідач звертає увагу суду на те, що рішення Славутської міської ради від 06.07.2018 №2-31.2/2018 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Славута Хмельницької області та від 29.05.2018 №1230/2018 Про встановлення ставок плати за оренду земельних ділянок на території міста Славута з 2019 року були прийняті до укладення сторонами договору оренди. Також, відповідач вважає пункт 2 рішення Славутської міської ради від 29.05.2018 №1230/2018 нікчемним.

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 04.11.2019 апеляційну скаргу АТ КБ Приватбанк на рішення Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 у справі №924/363/19 передано на розгляд колегії суддів у складі: головуючого судді АндрієнкаВ.В., суддів СітайлоЛ.Г., ПономаренкоЄ.Ю.

Ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 05.11.2019 у справі №924/363/19 заяву суддів АндрієнкаВ.В., СітайлоЛ.Г. та ПономаренкаЄ.Ю. про самовідвід у справі №924/363/19 задоволено, справу №924/363/19 передано для здійснення повторного автоматизованого розподілу та визначення іншого складу суддів відповідно до ст.32 Господарського процесуального кодексу України.

Згідно витягу з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 06.11.2019 справу №924/363/19 передано на розгляд колегії суддів у складі: ЯковлєвМ.Л. - головуючий суддя, судді КуксовВ.В., ШапталаЄ.Ю.

Ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 11.11.2019 у справі №924/363/19 поновлено АТ КБ Приватбанк пропущений процесуальний строк на апеляційне оскарження рішення Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 у справі №924/363/19; відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою АТ КБ Приватбанк на рішення Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 у справі №924/363/19; розгляд апеляційної скарги АТ КБ Приватбанк на рішення Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 у справі №924/363/19 призначений на 11.12.2019.

04.12.2019 позивач подав суду відзив, в якому заперечує проти задоволення вимог апеляційної скарги, вважає спірне судове рішення законним та обґрунтованим, просить суд залишити його без змін.

В судовому засіданні 11.12.2019 оголошено перерву до 28.01.2020.

В судовому засіданні 28.01.2020 представник відповідача підтримав вимоги апеляційної скарги та просив їх задовольнити. Представник позивача в судовому засіданні 28.01.2020 заперечила проти задоволення вимог апеляційної скарги з підстав, викладених у відзиві, просили спірне судове рішення залишити без змін.

Відповідно до п.п.1, 2, 4 ст.269 Господарського процесуального кодексу України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Згідно з ч.ч. 1, 3 ст.270 Господарського процесуального кодексу України у суді апеляційної інстанції справи переглядаються за правилами розгляду справ у порядку спрощеного позовного провадження з урахуванням особливостей, передбачених у цій главі. Розгляд справ у суді апеляційної інстанції здійснюється у судовому засіданні з повідомленням учасників справи, крім випадків, передбачених частиною десятою цієї статті та частиною другою ст.271 цього Кодексу.

Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Колегія суддів, беручи до уваги межі перегляду справи у апеляційній інстанції, обговоривши доводи апеляційної скарги, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при ухваленні оскаржуваного рішення, дійшла до висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а оскаржуване рішення місцевого господарського суду не підлягає зміні або скасуванню з наступних підстав.

Статтею 12 Податкового кодексу України визначено, що сільські, селищні, міські ради та ради об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів (пункт 12.3.). Встановлення місцевих податків та зборів здійснюється у порядку, визначеному цим Кодексом (пункт 12.3.1.). Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом. (пункт 12.3.4.).

До повноважень сільських, селищних, міських рад та рад об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, щодо податків та зборів належать: (пункт 12.4.), зокрема: пункт 12.4.1. встановлення ставок місцевих податків та зборів в межах ставок, визначених цим Кодексом; пункт 12.4.3. до початку наступного бюджетного періоду прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів, зміну розміру їх ставок, об`єкта оподаткування, порядку справляння чи надання податкових пільг, яке тягне за собою зміну податкових зобов`язань платників податків та яке набирає чинності з початку бюджетного періоду.

За абзацом 1 пункту 12.5. зазначеної статті офіційно оприлюднене рішення про встановлення місцевих податків та зборів є нормативно-правовим актом з питань оподаткування місцевими податками та зборами, який набирає чинності з урахуванням строків, передбачених підпункту 12.3.4. цієї статті.

Відповідно до приписів підпункту 270.1.1 статті 270 та підпункту 271.1.1 пункту 271.1 статті 271 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні. Базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розділом ХІІІ Податкового кодексу України.

Згідно з положеннями статті 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (пункт 288.1 статті 288). Платником орендної плати є орендар земельної ділянки (пункт 288.2 статті 288). Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу (пункт 288.5 статті 288): не може бути меншою за розмір земельного податку: для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки (підпункт 288.5.1.); не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки (підпункт 288.5.2.).

Положеннями статті 289 Податкового кодексу України визначено, що для визначення розміру орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок (абзац 1 пункту 289.1).

Відповідно до норм статті 13 Закону України Про оцінку земель нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України Про землеустрій (статті 18 Закону України Про оцінку земель ).

Частиною другою статті 20 Закону України Про оцінку земель визначено , що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюється як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою (частина 1 статті 23 Закону України Про оцінку земель ).

Отже, враховуючи викладені вище вимоги чинного законодавства України, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, який в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлено положеннями статті 288 Податкового кодексу України.

Так, рішенням Славутської міської ради №2-31.2/2018 від 06.07.2018 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Славута Хмельницької області керуючись Законом України Про місцеве самоврядування в Україні , Законом України Про оцінку земель , Податковим кодексом України, Законом України Про державну експертизу землевпорядної документації , наказом Мінагрополітики від 25.11.2016 №489 Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та розглянувши технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Славута Хмельницької області, розроблену товариством з обмеженою відповідальністю Земельні інформаційні системи , міська рада вирішила:

- затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м.Славута Хмельницької області, розроблену товариством з обмеженою відповідальністю Земельні інформаційні системи згідно договору №143 від 11.04.2018 Висновок державної експертизи землевпорядної документації від 18.06.2018 №1382-18 (пункт 1);

- ввести в дію нормативну грошову оцінку земель м.Славута Хмельницької області з 01.01.2019 (пункт 2);

- визначити, що відповідно до технічної документації середня (базова) вартість одного квадратного метра земель м.Славута Хмельницької області складає 226,06 гривень (пункт 3);

- внести зміни до договорів оренди землі, які були укладені раніше, у зв`язку з введенням в дію нормативної грошової оцінки землі шляхом укладання додаткових угод (пункт 4);

- орендарям земельних ділянок комунальної форми власності в м.Славута забезпечити перегляд розміру орендної плати за орендовані земельні ділянки в порядку визначеним законодавством (пункт 5);

- вважати таким, що з 01.01.2019 втратить чинність рішення Славутської міської ради №04.16 -17/2012 від 27.03.2012 Про введення в дію нормативної грошової оцінки земель міста Славута Хмельницької області з 01.04.2012 року (пункт 9).

Згідно з витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №225/180-19 від 23.01.2019, нормативна грошова оцінка, орендованої АТ КБ банк Приватбанк земельної ділянки станом на 01.01.2019 становить 16017311,12грн.

Рішенням Славутської міської ради №12-30/2018 від 29.05.2018 Про встановлення ставок плати за оренду земельних ділянок на території міста Славута з 2019 року , керуючись Податковим кодексом України та Законом України Про місцеве самоврядування в Україні , Славутська міська рада затвердила ставки плати за оренду землі згідно додатка №1 на території міста Славута.

Відповідно до пункту 4 рішення №12-30/2018 від 29.05.2018 посадовим особам відповідних структурних підрозділів доручено підготувати додаткові угоди з окремими орендарями земельних ділянок на заміну умов діючих договорів оренди в частині плати за оренду земельної ділянки та забезпечити їх укладання в порядку, передбаченому чинним законодавством.

Згідно з пунктом 5 рішення №12-30/2018 від 29.05.2018 з моменту введення в дію ставок плати за оренду земельних ділянок, встановлених цим рішенням, вважати такими, що втратили чинність попередні рішення Славутської міської ради в частині встановлення ставок плати за оренду земельних ділянок.

Відповідно до пункту 6 рішення №12-30/2018 від 29.05.2018 набирає чинності з дня оприлюднення в місцевих друкованих засобах масової інформації, а ставки вводяться в дію з 01.01.2019.

Пунктом 12.06 додатку №1 до рішення Славутської міської ради рішення №12-30/2018 від 29.05.2018 Про встановлення ставок плати за оренду земельних ділянок на території міста Славута з 2019 року передбачено, що розмір орендної плати за земельні ділянки для розміщення та експлуатації об`єктів трубопровідного транспорту, до яких належить земельна ділянка, яка знаходиться в тимчасовому користуванні у відповідача у цій справі, складає 12% від їх нормативної грошової оцінки.

Вказані вище рішення Славутської міської ради в силу норм статті 144 Конституції України і статті 73 Закону України Про місцеве самоврядування в Україн`і є обов`язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Як вбачається з матеріалів справи, 22.10.2018 між Славутською міською радою (орендодавець) та АТ КБ Приватбанк (орендар) був укладений договір оренди землі (договір), зареєстрований 22.10.2018 за №598, на земельну ділянку загальною площею 53146кв.м, кадастровий номер земельної ділянки №6810600000:03:004:0008, яка знаходиться в м.Славута по вул.Привокзальна 2, на підставі п.4 рішення Славутської міської ради від 08.12.2017 №14.3-25/2017 Про припинення права користування земельними ділянками та рішення Славутської міської ради від 18.09.2018 №21.16-33/2018. Цільове призначення земельної ділянки - для розміщення та експлуатації об`єктів трубопровідного транспорту.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 6810600000:03:004:0008 на дату укладення договору становить 1949629,70грн. (пункт 4 договору).

За змістом статті 30 Закону України Про оренду землі зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Згідно з частинами першою та другою статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Відповідно до частин першої та другої статті 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Згідно з пунктом 8 договору орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі: розмір річної орендної плати становить 3% від суми нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Відповідно до пункту 13 договору розмір орендної плати переглядається один раз на рік та/або у разі зміни граничних розмірів орендної плати, визначених Податковим кодексом України, підвищення цін і тарифів, зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки державної та комунальної власності, в інших випадках передбачених законом.

Пунктом 31 договору передбачено, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв`язується у судовому порядку.

З наведеного вбачається, що у зв`язку зі зміною нормативно-грошової оцінки орендованої відповідачем земельної ділянки, а також враховуючи вимоги статті 288 Податкового кодексу України щодо граничного розміру орендної плати, укладений між сторонами спору підлягає перегляду в цій частині.

При цьому, в силу вимог статті 30 Закону України Про оренду землі , частин першої та другої статті 632 Цивільного кодексу України, з метою приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства, внесення змін у договір оренди, укладений між сторонами спору, в частині розміру орендної плати є обов`язковим.

Листом від 29.01.2019 №04-29/266 Славутська міська рада надіслала на адресу АТ комерційний банк Приватбанк три примірники додаткової угоди до договору оренди землі від 22.10.2018 для підписання, посилаючись на рішення Славутської міської ради №2-31.2/2018 від 06.07.2018 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Славута Хмельницької області , рішенням Славутської міської ради №1230/2018 від 29.05.2018 Про встановлення ставок плати за оренду земельних ділянок на території міста Славута з 2019 року та Закон України Про оренду землі , та запропонувала відповідачу надіслати підписані та завірені печаткою примірники проекту додаткової угоди до договору з додатками у двадцятиденний строк до Славутської міської ради.

До вищевказаного листа Славутською міською радою було додано проект підписаної зі сторони міської ради додаткової угоди про внесення змін до договору оренди землі у 3-х примірниках.

Факт направлення Славутською міською радою на адресу відповідача листа від 29.01.2019 №04-29/266 з трьома примірниками додаткових угод відповідачем не заперечується.

Матеріали справи не містять доказів про те, що надіслані орендарю проекти додаткових угод були підписані та повернуті орендодавцю, що свідчить про ухилення орендаря від укладення вказаних додаткових та внесення змін в договір.

За таких обставин, вимоги позивача про зміну пунктів 4, 8 договору оренди землі від 22.10.2018, зареєстрованого 22.10.2018 за №598, укладеного між Славутською міською радою та АТ КБ Приватбанк , шляхом їх викладення в редакції, запропонованій позивачем, є законними та правомірно задоволені судом першої інстанції.

Доводи відповідача про нікчемність пункту 2 рішення Славутської міської ради від 29.05.2018 року №1230/2018 колегія суддів відхиляє, оскільки матеріали справи не містять доказів про скасування або визнання незаконним рішення Славутської міської ради від 06.07.2018 №2-31.2/2018 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Славута Хмельницької області та від 29.05.2018 №1230/2018 Про встановлення ставок плати за оренду земельних ділянок на території міста Славута з 2019 року .

Доводи відповідача про те, що рішення Славутської міської ради від 06.07.2018 №2-31.2/2018 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Славута Хмельницької області та від 29.05.2018 №1230/2018 Про встановлення ставок плати за оренду земельних ділянок на території міста Славута з 2019 року були прийняті до укладення сторонами договору оренди, не спростовують встановлених судом обставин.

При цьому, колегія суддів звертає увагу відповідача на те, що згідно з пунктом 2 рішення №2-31.2/2018 від 06.07.2018 нормативну грошову оцінку земель м.Славута Хмельницької області введено в дію з 01.01.2019.

Рішення №12-30/2018 від 29.05.2018 набирає чинності з дня оприлюднення в місцевих друкованих засобах масової інформації, а ставки вводяться в дію з 01.01.2019.

Тобто, на дату укладення сторонами договору оренди землі - 22.10.2018, правові підстави для врахування рішень Славутської міської ради №2-31.2/2018 від 06.07.2018 та №12-30/2018 від 29.05.2018 були відсутні.

За наведених у даній постанові обставин колегія суддів дійшла висновку, що відсутні підстави для зміни чи скасування рішення Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 у справі №924/363/19.

Судовий збір за подання апеляційної скарги у справі №924/363/19 на підставі ст.129 Господарського процесуального кодексу України покладається на відповідача у зв`язку з відмовою у задоволенні апеляційної скарги.

Керуючись ст.ст. 129, 252, 269, 270, 273, 275, 276, 281-285 Господарського процесуального кодексу України, Північний апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1.Апеляційну скаргу акціонерного товариства комерційний банк Приватбанк на рішення Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 у справі №924/363/19 залишити без задоволення.

2.Рішення Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 у справі №924/363/19 залишити без змін.

3.Судові витрати покласти на акціонерне товариство комерційний банк Приватбанк .

4.Матеріали справи №924/363/19 повернути до Господарського суду міста Києва.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання її повного тексту.

Повний текст судового рішення складено 06.02.2020.

Головуючий суддя М.Л. Яковлєв

Судді В.В. Куксов

Є.Ю. Шаптала

СудПівнічний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення28.01.2020
Оприлюднено10.02.2020
Номер документу87424950
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/363/19

Постанова від 28.01.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яковлєв М.Л.

Ухвала від 05.12.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яковлєв М.Л.

Ухвала від 11.11.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яковлєв М.Л.

Ухвала від 05.11.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Андрієнко В.В.

Рішення від 10.09.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Кирилюк Т.Ю.

Ухвала від 13.08.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Кирилюк Т.Ю.

Ухвала від 16.07.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Кирилюк Т.Ю.

Ухвала від 02.07.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Кирилюк Т.Ю.

Ухвала від 25.06.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Кирилюк Т.Ю.

Ухвала від 20.05.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Кирилюк Т.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні