Ухвала
від 06.02.2020 по справі 456/2621/19
СТРИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 456/2621/19

Провадження № 1-кс/456/118/2020

УХВАЛА

слідчого судді

06 лютого 2020 року місто Стрий

Слідчий суддя Стрийського міськрайонного суду Львівської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого Стрийського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором Стрийської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна в кримінальному провадженні,

встановив:

В обґрунтування клопотання слідчий покликається на те, що слідчим відділенням Стрийського ВП ГУ НП у Львівській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №12019140130000251 від 27.02.2019, за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 15 ч. 5 ст. 191 КК України. Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , відповідно до рішення №1 від 26.10.2015 І-сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради Стрийського району Львівської області був обраним на посаду сільського голови Лисятицької сільської ради та відповідно до рішення №415 від 17.11.2017 XVI сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради Стрийського району Львівської області йому присвоєно 8-й ранг посадової особи місцевого самоврядування в межах IV (четвертої) категорії кваліфікації посад. На підставі ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільський голова: організовує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету; підписує рішення ради та її виконавчого комітету; здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету; скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради, забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання, забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, відповідної ради, її виконавчого комітету; є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою; видає розпорядження у межах своїх повноважень. Згідно п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин. Однак, ОСОБА_5 , будучи головою Лисятицької сільської ради Стрийського району Львівської області, діючи умисно, з корисливих мотивів, з використанням своїх службових повноважень, в період з жовтня 2017 року по червень 2018 року скоїв умисні кримінальні правопорушення за наступних обставин. Так, 06.10.2017 головою Лисятицької сільської ради, Стрийського району, Львівської області ОСОБА_5 винесено на голосування розгляд заяви ОСОБА_6 , щодо надання йому дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки на території Лисятицької сільської ради. За результатами голосування депутати Лисятицької сільської ради, Стрийського району, Львівської області проголосували проти виділення та надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з метою передачі її у безоплатну власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_6 орієнтованою площею 0,8069 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення в межах населеного пункту с.Луги на території Лисятицької сільської ради. Однак, у жовтні 2017 року, більш точної дати та часу в ході досудового розслідування встановити не надалось можливим, ОСОБА_5 обіймаючи посаду Лисятицького сільського голови Стрийського району, Львівської області, перебуваючи у приміщенні Лисятицької сільської ради за адресою: Львівська область, Стрийський район, с.Лисятичі, пл.40-річчя Перемоги, 4, використовуючи своє службове становище та надані йому владні повноваження, будучи службовою особою, яка наділена правом підпису офіційних документів, маючи намір на службове підроблення, діючи в інтересах третіх осіб, а саме ОСОБА_6 , зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер свого діяння, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, достовірно знаючи про прийняте депутатами вказаної сільської ради рішення від 06.10.2017, використовуючи погрози звільнення з роботи, надав незаконну вказівку секретарю вказаної сільської ради ОСОБА_7 підготувати офіційний документ - рішення №342 XIV сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради від 06.10.2017 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на території Лисятицької сільської ради ОСОБА_6 » до якого внести неправдиві відомості, щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Після виготовлення, ОСОБА_7 , такого рішення, ОСОБА_5 поставив на ньому власноручний підпис і скріпив гербовою печаткою Лисятицької сільської ради. В подальшому, цього ж дня, секретарем даної сільської ради ОСОБА_7 видано ОСОБА_6 рішення № 342 XIV сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради від 06.10.2017 з неправдивими відомостями про виділення земельної ділянки орієнтовною площею 0,8069 га, метою передачі її у безоплатну власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_6 орієнтованою площею 0,8069 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення в межах населеного пункту с.Луги на території Лисятицької сільської ради, що стало підставою для виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Таким чином, в діях ОСОБА_5 наявні всі підстави для обґрунтованої підозри в службовому підробленні, а саме внесенні до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, їх складанні та видачі, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.

Крім цього, сільський голова Лисятицької сільської ради ОСОБА_5 , достовірно знаючи, що депутатами Лисятицької сільської ради під час розгляду на XIV сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради, яка відбулась 06.10.2017, відмовлено у прийнятті рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з метою передачі її у безоплатну власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_6 орієнтованою площею 0,8069 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення в межах населеного пункту с.Луги на території Лисятицької сільської ради, в жовтні 2017 року більш точної дати та часу досудовим слідством не встановлено, вирішив, використовуючи своє службове становище, шляхом підроблення офіційного документа, вчинити дії спрямовані на розтрату земельної ділянки площею 0,8069 га в інтересах третьої особи - ОСОБА_6 . Так, реалізовуючи свій злочинний умисел сільський голова Лисятицької сільської ради ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, використовуючи погрози звільнення з роботи, надав незаконну вказівку секретарю даної сільської ради ОСОБА_7 , виготовити, на комп`ютерній техніці сільської ради, друкований примірник офіційного документа - рішення №342 від 06.10.2017 XIV сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради в якому були викладені недостовірні відомості «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на території Лисятицької сільської ради ОСОБА_6 ». Отримавши того ж дня, друкований примірник рішення №342 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на території Лисятицької сільської ради ОСОБА_6 », ОСОБА_5 поставив на ньому власноручний підпис від імені сільського голови Лисятицької сільської ради та скріпив цей документ гербовою печаткою Лисятицької сільської ради. В подальшому, усвідомлюючи, що підроблений документ - рішення №342 від 06.10.2017 ХІVсесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради дає право на передбачену ст. ст. 12, 116, 118 Земельного кодексу України процедуру, щодо безоплатної передачі земельної ділянки, яка перебувала у власності територіальної громади, в жовтні 2017 року більш точної дати слідством не встановлено, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи в інтересах ОСОБА_6 , передав останньому, в приміщенні Лисятицької сільської ради, через секретаря ради ОСОБА_7 , вказане підроблене рішення для виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з метою передачі її у безоплатну власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_6 орієнтованою площею 0,8069 га, кадастровий номер 4625383600:03:003:0108 за рахунок земель сільськогосподарського призначення в межах населеного пункту с. Луги на території Лисятицької сільської ради. Після цього, ОСОБА_6 отримавши рішення №342 від 06.10.2017 XIV сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради, не будучи обізнаним про те, що воно є підробленим надав вказане рішення в листопаді 2017 ФОП « ОСОБА_8 », для виготовлення проекту землеустрою. Однак, в ході досудового розслідування, дізнавшись про те, що рішення №342 від 06.10.2017 XIV сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради є підробленим, ОСОБА_6 відмовився від вчинення подальших дій по виготовленню документації, щодо безоплатного отримання в приватну власність земельної ділянки орієнтовною площею 0,8069 га, ринковою вартістю на час вчинення злочину 617 279,00 гривень, що є особливо великим розміром. Отже, ОСОБА_5 не довів злочин до кінця з причин, що не залежали від його волі, не вчинив усі дії, які вважав необхідними для доведення злочину до кінця. Таким чином, в діях ОСОБА_5 наявні всі підстави для обґрунтованої підозри у незакінченому замаху на розтрату чужого майна, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого в особливо великих розмірах, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. З ст. 15, ч. 5 ст. 191 КК України. Також, 16.05.2018 головою Лисятицької сільської ради, Стрийського району, Львівської області ОСОБА_5 винесено на голосування розгляд заяви ОСОБА_9 , щодо надання йому дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення в оренду земельної ділянки на території Лисятицької сільської ради. За результатами голосування депутати Лисятицької сільської ради, Стрийського району, Львівської області проголосували за надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з метою передачі її у оренду на 10 років для ведення особистого селянського господарства Казибрід 1.1, орієнтованою площею 0,36 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення в межах населеного пункту с.Лисятичі на території Лисятицької сільської ради. Так, у травні 2018 року, більш точної дати та часу в ході досудового розслідування встановити не надалось можливим, ОСОБА_5 обіймаючи посаду Лисятицького сільського голови, перебуваючи у приміщенні Лисятицької сільської ради за адресою: Львівська область, Стрийський район, с.Лисятичі, пл.40-річчя Перемоги, 4 використовуючи своє службове становище та надані йому владні повноваження, будучи службовою особою, яка наділена правом підпису офіційних документів, маючи намір на службове підроблення, діючи в інтересах третіх осіб, а саме ОСОБА_9 , надав незаконну вказівку землевпоряднику цієї ради ОСОБА_10 , який не був обізнаний зі злочинними намірами останнього, зловживаючи службовим становищем, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер свого діяння, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, достовірно знаючи, про прийняте депутатами вказаної сільської ради рішення від 16.05.2018 року, підготувати офіційний документ - рішення №536 XIX сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради від 16.05.2018 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на території Лисятицької сільської ради ОСОБА_9 » до якого внести неправдиві відомості, щодо передання в оренду терміном на 30 років вказаної земельної ділянки. Після виготовлення ОСОБА_10 такого рішення, ОСОБА_5 поставив на ньому власноручний підпис і скріпив гербовою печаткою Лисятицької сільської ради. В подальшому, секретарем даної сільської ради ОСОБА_7 , ОСОБА_11 , видано рішення № 536 XIX сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради від 16.05.2018 з неправдивими відомостями про виділення земельної ділянки орієнтовною площею 0,36 га з метою передачі в оренду терміном на 30 років для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення в межах населеного пункту с.Лисятичі на території Лисятицької сільської ради. Таким чином, в діях ОСОБА_5 наявні всі підстави для обґрунтованої підозри в службовому підробленні, а саме внесенні до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, їх складанні та видачі, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України. Окрім цього, 16.05.2018 головою Лисятицької сільської ради, Стрийського району, Львівської області ОСОБА_5 винесено на голосування розгляд заяви ОСОБА_12 , щодо надання йому дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення в оренду земельної ділянки на території Лисятицької сільської ради. За результатами голосування депутати Лисятицької сільської ради, Стрийського району, Львівської області проголосували за надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з метою передачі її у оренду на 10 років для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_12 орієнтованою площею 1,5 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення в межах населеного пункту с.Лисятичі на території Лисятицької сільської ради. Так, у травні 2018 року, більш точної дати та часу в ході досудового розслідування встановити не надалось можливим, ОСОБА_5 обіймаючи посаду Лисятицького сільського голови, перебуваючи у приміщенні Лисятицької сільської ради за адресою: Львівська область, Стрийський район, с.Лисятичі, пл.40-річчя Перемоги, 4 використовуючи своє службове становище та надані йому владні повноваження, будучи службовою особою, яка наділена правом підпису офіційних документів, маючи намір на службове підроблення, діючи в інтересах третіх осіб, а саме ОСОБА_12 , надав незаконну вказівку землевпоряднику цієї ради ОСОБА_10 , який не був обізнаний зі злочинними намірами останнього, зловживаючи службовим становищем, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер свого діяння, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, достовірно знаючи, про прийняте депутатами вказаної сільської ради рішення від 16.05.2018, підготувати офіційний документ - рішення №537 XIX сесії VII- го демократичного скликання Лисятицької сільської ради від 16.05.2018 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на території Лисятицької сільської ради ОСОБА_12 » до якого внести неправдиві відомості, щодо передання в оренду терміном на 30 років вказану земельну ділянку. Після виготовлення ОСОБА_10 такого рішення, ОСОБА_5 поставив на ньому власноручний підпис і скріпив гербовою печаткою Лисятицької сільської ради. В подальшому, секретарем даної сільської ради ОСОБА_7 , ОСОБА_12 видано рішення № 537 XIX сесії VII-го демократичного скликання Лисятицької сільської ради від 16.05.2018 з неправдивими відомостями про виділення земельної ділянки орієнтовною площею 1,5 га з метою передачі в оренду терміном на 30 років для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення в межах населеного пункту с.Лисятичі на території Лисятицької сільської ради. Таким чином, в діях ОСОБА_5 наявні всі підстави для обґрунтованої підозри в службовому підробленні, а саме внесенні до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, їх складанні та видачі, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України. В сукупності, в діях ОСОБА_5 наявні всі підстави для обґрунтованої підозри в службовому підробленні, а саме внесенні до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, їх складанні та видачі, тобто у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.І ст. 366 КК України та у незакінченому замаху на розтрату чужого майна, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого в особливо великих розмірах, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 15, ч. 5 ст. 191 КК України. 28.12.2019 ОСОБА_5 за участю захисника, вручено письмове повідомлення про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст.366, ч.3 ст.15 ч.5 ст.191 КК України. Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, встановлено, що у ОСОБА_5 , перебуває на праві власності наступне: земельна ділянка площею 0,25 га, кадастровий номер 4625383600:04:002:0022, та житловий будинок, що за адресою: АДРЕСА_1 . Крім цього, відповідно до довідки з ТСЦ 4645 встановлено, що в ОСОБА_5 , перебувають на праві власності наступні транспортні засоби: ВАЗ 2106 д.н.з. НОМЕР_1 , 1978 року випуску, ВАЗ 21099 д.н.з. НОМЕР_2 2004 року випуску, ГАЗ 33021 д.н.з. НОМЕР_3 2003 року випуску.

В судовому засіданні слідчий ОСОБА_13 підтримав подане клопотання.

Прокурор ОСОБА_14 клопотання підтримав та пояснив, що дане клопотання подане з метою забезпечення оскільки, санкція статті, яка інкримінується підозрюваному передбачає конфіскацію майна і альтернативи немає. Факт належності вказаного майна підозрюваному доводиться відповідними витягами, а тому просив його задоволити.

ОСОБА_5 , в судому засіданні заперечив вимоги клопотання та пояснив, що все вказане в клопотанні майно придбане ним ще до вступу на посаду, будинок побудований дуже давно. Він не збирається уникати слідства і суду, майно також не буде відчужувати тому, просить відмовити в задоволенні клопотання.

Адвокат ОСОБА_15 в судовому засіданні пояснив. що дане клопотання є передчасне і необ?єктивне оскільки його підзахисного обвинувачують тільки у замаху на скоєння кримінального правопорушення і в даному випадку конфіскація не застосовується. В справі відсутні збитки та не заявлявся цивільний позов. Крім того, згідно рішення Стрийського міськрайонного суду від листопада місяця 2019р. рішення сільської ради про виділення даної земельної ділянки його підзахисному скасовано, а відтак просить відмовити в задоволенні клопотання.

Вивчивши доводи, наведені в клопотанні та додані до нього матеріали, суд доходить такого висновку.

Як вбачається з витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, 27.02.2019 року до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, 27.12.2019 року до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 15, ч. 5 ст. 191 КК України, 27.12.2019 року до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.

Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, встановлено, що у ОСОБА_5 , перебуває на праві власності земельна ділянка площею 0,25 га, кадастровий номер 4625383600:04:002:0022 та житловий будинок, що за адресою: АДРЕСА_1 .

Крім цього, відповідно до довідки з ТСЦ 4645 встановлено, що в ОСОБА_5 , перебувають на праві власності наступні транспортні засоби: ВАЗ 2106 д.н.з. НОМЕР_1 , 1978 року випуску, ВАЗ 21099 д.н.з. НОМЕР_2 2004 року випуску, ГАЗ 33021 д.н.з. НОМЕР_3 2003 року випуску.

Суд не бере до уваги пояснення адвоката ОСОБА_16 в частині того, що судовим рішенням в листопаді 2019р. скасовано право власності на вказану земельну ділянку оскільки, згідно витягу від 05.02.2020р. дана земельна ділянка перебуває у власності ОСОБА_5 ..

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України захід забезпечення кримінального провадження застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.

Одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна (ч. 2 ст. 131 КПК України).

Згідно з положеннями частини 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Санкцією ч. 5 ст. 191 КК України передбачено додаткове покарання у виді конфіскації майна.

За вимогами п. 3 ч. 2 та ч. 5 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення, в тому числі, конфіскації майна як виду покарання, який накладається на майно підозрюваного, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна.

Частиною 10 ст. 170 КПК України визначено, що арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно.

Крім того, відповідно до ч. 11ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

З огляду на обставини ймовірно вчиненого кримінального правопорушення, представлених доказів за матеріалами клопотання в їх сукупності, враховуючи те, що вказане майно, належить підозрюваному, до якого можуть бути застосовані заходи кримінально-правового характеру, слідчий суддя з метою забезпечення кримінального провадження та можливого застосування до підозрюваного конфіскації майна, запобігання можливості його приховування та зникнення, розумності та співрозмірності обмеження права власності завданням кримінального провадження, а також враховуючи правову підставу для арешту майна та наслідки арешту майна для інших осіб, вважає наявними підстави для накладення арешту на майно, оскільки незастосування такої заборони може привести до втрати, знищення, перетворення, відчуження майна, тому суд доходить переконання, що клопотання підлягає до задоволення, що не позбавляє власника майна ним користуватися.

Керуючись статтями 98, 170, 172, 173, 372 КПК України слідчий суддя,

постановив:

Клопотання слідчого Стрийського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , про арешт майна в кримінальному провадженні, внесеного до ЄРДР 27.02.2019р. за №12019140130000251 задоволити.

1.Накласти арешт на: земельну ділянку площею 0,25 га, кадастровий номер 4625383600:04:002:0022, житловий будинок, що за адресою: АДРЕСА_1 та наступні транспортні засоби: : ВАЗ 2106 д.н.з. НОМЕР_1 , 1978 року випуску, ВАЗ 21099 д.н.з. НОМЕР_2 2004 року випуску, ГАЗ 33021 д.н.з. НОМЕР_3 2003 року випуску.

Ухвала про арешт майна підлягає негайному виконанню визначеною в ст.175 КПК України стороною кримінального провадження.

Копію ухвали вручити слідчому та особі, щодо майна якої вирішено питання про арешт.

Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСтрийський міськрайонний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення06.02.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу87435513
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —456/2621/19

Ухвала від 20.02.2020

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Березюк О. Г.

Ухвала від 06.02.2020

Кримінальне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Шрамко Р. Т.

Ухвала від 09.07.2019

Кримінальне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Шрамко Р. Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні