Ухвала
від 13.02.2020 по справі 480/1019/19
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

13 лютого 2020 р.Справа № 480/1019/19 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Перцової Т.С.,

Суддів: Чалого І.С. , Жигилія С.П. ,

розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду заяву пердставника Головного управління ДПС у Сумській області за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Сумській області на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 18.06.2019 року по справі № 480/1019/19

за позовом Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1

до Головного управління ДФС у Сумській області

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 18.06.2019 року частково задоволено позов Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Головного управління ДФС у Сумській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.

На зазначене рішення суду Головним управління ДФС у Сумській області подано апеляційну скаргу.

Ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 09.08.2019 року зазначена апеляційна скарга була залишена без руху та наданий десятиденний строк для усунення недоліків з дня отримання копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.

Внаслідок невиконання вимог щодо усунення недоліків поданої апеляційної скарги ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 26.09.2019 року зазначену апеляційну скаргу повернуто скаржнику.

02.01.2020 до Другого апеляційного адміністративного суду від представника Головного управління ДПС у Сумській області надійшло клопотання про повернення судового збору за платіжним дорученням № 1877 від 28.08.2019, у зв"язку із поверненням апеляційної скарги.

Відповідач в клопотанні зазначив, що судовий збір за платіжним дорученням № 1877 від 28.09.2019 року був сплачений за подання апеляційної скарги, яку ухвалою суду від 26.09.2019 було повернуто заявнику, тому, посилаючись на ст. 7 Закону України "Про судовий збір", просить суд видати подання, яким повернути сплачений судовий збір.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.311 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодного з учасників справи у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

Згідно з ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Колегія суддів, перевіривши матеріали справи, доводи клопотання про повернення судового збору, вважає, що таке клопотання підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

Згідно з ч. 2 ст. 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила, за ухвалою суду в разі повернення заяви або скарги.

Згідно ч.2 ст. 7 Закону України "Про судовий збір", у випадках, установлених пунктом 1 частини першої цієї статті, судовий збір повертається в розмірі переплаченої суми; в інших випадках, установлених частиною першою цієї статті, - повністю.

Матеріали справи свідчать, що згідно з платіжним дорученням № 1877 від 28.09.2019 року Головним управлінням ДФС у Сумській області сплачено судовий збір за подання апеляційної скарги по справі № 480/1019/19 в розмірі 2013,90 грн. на рахунок Другого апеляційного адміністративного суду за реквізитами: отримувач - УДКСУ в Основ`янському районі м. Харкова, код отримувача (ЄДРПОУ) 37999628, банк: Казначейство України (ЕАП), код банку (МФО) 899998, номер рахунку 34318206081004, призначення платежу : *;101;39456414;3507010;2800;Судовий збір по справі № 480/1019/19, Другий апеляційний адміністративний суд.

Відповідно до пункту 12 постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074 "Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади" орган виконавчої влади, утворений в результаті реорганізації, здійснює повноваження та виконує функції у визначених Кабінетом Міністрів України сферах компетенції з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України щодо можливості забезпечення здійснення таким органом повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 № 1200 утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. Установлено, що Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).

Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 затверджено Положення про Державну податкову службу України (далі по тексту - ДПС України).

Згідно з п.1 цього Положення Державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 682-р вирішено погодитися з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 р. № 227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 537 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.09.2019 № 846 Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України ) передбачено, що територіальні органи Державної податкової служби є правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються згідно з пунктом 2 цієї постанови, у відповідних сферах діяльності.

З урахуванням вищевказаних положень нормативно-правових актів Головним управлінням ДПС у Сумській області відповідно до наказу від 29.08.2019 № 9 „Про початок діяльності Головного управління ДПС у Сумській області» розпочато виконання області функцій і повноважень ГУ ДФС у Сумській області, що припиняється.

Наказом Державної податкової служби України № 14 від 12.07.2019 "Про затвердження Положення про територіальні органи ДПС" затверджено Положення про Головне управління ДПС у Сумській області, відповідно до п. 1 якого ГУ ДФС у Сумській області є правонаступником усіх прав та обов"язків ГУ ДФС у Сумскій області.

Таким чином, оскільки за подання апеляційної скарги на судове рішення Головним управлінням ДФС у Сумській області сплачено судовий збір, який зарахований до спеціального фонду Державного бюджету, а ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 26.09.2019 року повернуто апеляційну скаргу, суд дійшов висновку про необхідність повернення Головному управлінню ДПС у Сумській області, як правонаступнику ГУ ДФС у Сумській області, судового збору у розмірі 2013,90 грн., сплаченого згідно з платіжним дорученням № 1877 від 28.09.2019 року.

Разом з тим, Кодексом адміністративного судочинства України не передбачено винесення судом апеляційної інстанції такого документу, як подання.

Законом України "Про судовий збір" чітко визначено, що повернення сплаченого судового збору здійснюється за ухвалою суду.

Враховуючи викладене, колегія суддів не вбачає підстав для винесення подання про повернення судового збору, а тому заява ГУ ДПС у Сумській області в цій частині задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. 7 Закону України "Про судовий збір", ст.132 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Заяву Головного управління ДПС у Сумській області про повернення судового збору - задовольнити частково.

Повернути Головному управлінню ДПС у Сумській області судовий збір у розмірі 2013,90 грн., сплачений за подання апеляційної скарги по справі № 480/1019/19 згідно з платіжним дорученням № 1877 від 28.09.2019 року.

В іншій частині в задоволенні заяви Головного управління ДПС у Сумській області - відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає касаційному оскарженню.

Головуючий суддя (підпис)Перцова Т.С. Судді (підпис) (підпис) Чалий І.С. Жигилій С.П.

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.02.2020
Оприлюднено17.02.2020
Номер документу87557030
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/1019/19

Ухвала від 14.12.2020

Цивільне

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Ухвала від 03.04.2020

Цивільне

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Ухвала від 02.03.2020

Цивільне

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Ухвала від 13.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 30.01.2020

Цивільне

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Ухвала від 28.01.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 19.08.2019

Цивільне

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Рішення від 18.06.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні