Справа № 194/742/19
Номер провадження 1-кс/194/30/20
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 лютого 2020 року м. Тернівка
Слідчий суддя Тернівського міського суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора Тернівського відділу Павлоградської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора Тернівського відділу Павлоградської місцевої прокуратури ОСОБА_3 по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02 квітня 2019 року за № 42019041880000043 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, -
В С Т А Н О В И В:
Прокурор Тернівського відділу Павлоградської місцевої прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, про тимчасовий доступ до речей і документів, які будуть в подальшому використані в досудовому розслідуванні.
Клопотання мотивовано тим, що 01 квітня 2019 року до Павлоградської місцевої прокуратури надійшло інформування о/у МРВ №7 УЗЕ в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України ОСОБА_4 , про те, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , під час виконання у 2018 році договорів про закупівлю товарів за бюджетні кошти, предметом яких є мультимедійне обладнання (ноутбуки, проектори), діючи всупереч економічним інтересам територіальної громади м. Тернівка, а також принципу максимальної економії та ефективності, визначеного ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснили розтрату, а також заволодіння майном (грошовими коштами) шляхом зловживання своїм службовим становищем, що належить територіальної громади м. Тернівка Дніпропетровської області та які виразились у безпідставній переплаті коштів на користь окремих постачальників мультимедійної техніки (ФОП ОСОБА_5 , ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ПП « ОСОБА_6 » ФОП ОСОБА_7 ) за поставлену продукцію на загальну суму майже 143 тис. грн.
Зокрема, протягом 2018 року ІНФОРМАЦІЯ_1 як розпорядником бюджетних коштів за результатами відкритих торгів публічних закупівель ноутбуків укладено договір № 297 від 16 липня 2018 року, укладеним із ФОП ОСОБА_7 на поставку 22-х ноутбуків марки «Lenovo-v110 15ISK» на суму 308,9 тис. грн. з розрахунку 14,045 тис. грн. за одиницю. Водночас, згідно висновку судової товарознавчої експертизи у кримінальному провадженні від 29 жовтня 2019 року № 43/12.1/590, середня ринкова вартість указаних товарів, на момент придбання складала 9889 грн. 93 коп. та загалом 217 578 грн. 46 коп.
Під час досудового розслідування були отримані документально-підтверджені відомості про поставку товарів до загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів в м. Тернівка Дніпропетровської області на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_1 за вищевказаними договорами.
На даний час, для забезпечення повного, всебічного та неупередженого досудового розслідування в кримінальному провадженні необхідно здійснити тимчасовий доступ та здійснити вилучення належним чином завірених копій документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Правова кваліфікація вказаного кримінального правопорушення ч. 3 ст. 191 КК України розтрата, а також заволодіння майном (грошовими коштами) шляхом зловживання своїм службовим становищем.
Вищевказані документи можуть перебувати у ІНФОРМАЦІЯ_1 , оскільки їх електронні копії розміщені вказаною юридичною особою як замовником у системі публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Водночас, враховуючи, що вищевказані документи перебувають у володінні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , у відношенні яких відкрито кримінальне провадження за фактом заволодіння грошових коштів, шляхом зловживання службовим становищем, є обґрунтовані підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення частини, або всіх документів, до яких планується отримати тимчасовий доступ, або спотворення відомостей, які містяться у вказаних документах та які мають значення для досудового розслідування.
Вказані документи будуть використані під час досудового розслідування, як докази, оскільки в них міститься інформація про наявність посадових обов`язків представників ІНФОРМАЦІЯ_1 , у т.ч. щодо повноважень під час проведення публічних закупівель та укладенні договорів про закупівлю товарів, а також містять первинну інформацію щодо процедур закупівель та укладення відповідних договорів про закупівлю товарів.
Відповідно до інформаційної довідки з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, місцезнаходження юридичної особи ІНФОРМАЦІЯ_1 : АДРЕСА_1 .
Крім того, частина вказаних документів може також знаходитись у відділі централізованої бухгалтерії, згідно інформації, яка міститься у відкритому доступі за адресою: АДРЕСА_2 .
В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання, просив його задовольнити.
В судовому засіданні представник ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_8 не заперечувала проти надання тимчасового доступу до документів, оскільки всі перелічені у клопотанні прокурора документи повинні знаходиться в бухгалтерії відділу освіти.
Слідчий суддя, перевіривши матеріали клопотання та додані до нього документи, дійшов висновку про його задоволення, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 5ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
У відповідності до ч. 6ст. 163 КПК України,слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Вказані у клопотанні факти 02 квітня 2019 року зареєстровані до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019041880000043 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Судом встановлено, що документи, до яких прокурор просить надати тимчасовий доступ знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 та централізованої бухгалтерії ІНФОРМАЦІЯ_4 (адреса місцезнаходження: АДРЕСА_2 ).
Прокурором при розгляді зазначеного клопотання, у відповідності до ч. 5, 6 ст. 163 КПК України доведено, що наведені у клопотанні обставини вказують на наявність обґрунтованих підстав вважати за необхідне надати тимчасовий доступ до вищезазначених документів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 131, 132, 159-164 КПК України, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання прокурора Тернівського відділу Павлоградської місцевої прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02 квітня 2019 року за № 42019041880000043 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати прокурорам Тернівського відділу Павлоградської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та/або слідчим СВ Тернівського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , керівнику органу досудового розслідування начальнику СВ Тернівського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_20 тимчасовий доступ до оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 та централізованої бухгалтерії ІНФОРМАЦІЯ_4 (адреса місцезнаходження: АДРЕСА_2 ), а також дозвіл на вилучення належним чином завірених копій наступних документів:
- положення про тендерний комітет ІНФОРМАЦІЯ_1 , із змінами, діючого в період з 01 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року;
- посадові інструкції, або інші документи, які визначають посадові, адміністративні та/або розпорядчі функції голови, секретаря, членів тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 ;
- рішення тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 від 12 квітня 2018 року про затвердження тендерної документації на закупівлю: код ДК 021:2015: 30213100-6 портативні комп`ютери (закупівля ноутбуків у кількості 22 штук);
- протокол тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 , на якому затверджено рішення тендерного комітету від 12 квітня 2018 року про затвердження тендерної документації на закупівлю: код ДК 021:2015: 30213100-6 портативні комп`ютери (закупівля ноутбуків у кількості 22 штук);
- документи, які підтверджують здійснення головою та/або членами та/або секретарем тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 та/або іншими посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 будь-яких дій, для визначення оптимальної (очікуваної) вартості ноутбуків очікуваною вартістю 374 тис. грн., проведення якої заплановано ІНФОРМАЦІЯ_1 у квітні 2018 року на підставі затвердженого плану закупівель на 2018 рік, затвердженого протоколом засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 від 29 березня 2018 року, зокрема: запит цінових пропозицій, здійснення маркетингового дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як з відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись з ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримання даних від органів влади, підприємств, установ організацій згідно їх функцій, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі тощо;
- документи, які підтверджують здійснення головою та/або членами та/або секретарем тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 та/або іншими посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 дій, спрямованих на визначення технічних характеристик предмета закупівлі ноутбуків, очікуваною вартістю 374 тис. грн., проведення якої було заплановано ІНФОРМАЦІЯ_1 у квітні 2018 року та яка фактично проводилась у червні-липні 2018 року, на підставі затвердженого плану закупівель на 2018 рік, затвердженого протоколом засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 від 29 березня 2018 року, які були визначені у додатку № 4 тендерної документації указаної закупівлі;
- документи, які підтверджують здійснення головою та/або членами та/або секретарем тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 та/або іншими посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 дій, спрямованих на вибір та/або визначення технічних характеристик предмета закупівлі ноутбуків, очікуваною вартістю 374 тис. грн., проведення якої було заплановано ІНФОРМАЦІЯ_1 у квітні 2018 року на підставі затвердженого плану закупівель на 2018 рік, затвердженого протоколом засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 від 29 березня 2018 року, які були визначені у зміненому додатку №4 тендерної документації указаної закупівлі та опубліковані на веб-порталі публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 18 червня 2018 року;
- україномовні інструкції до предмету закупівлі (ноутбуків), надані ФОП ОСОБА_7 на виконання вимог додатку № 4 тендерної документації публічної закупівлі опублікована на веб-порталі публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 №UA-2018-06-13-002850-a;
- оголошення про проведення закупівлі ноутбуків, очікуваною вартістю 374 тис. грн., електронна копія якого завантажена та опублікована на веб-порталі публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 № UA-2018-06-13-002850-a;
- реєстр отриманих пропозицій на закупівлю ноутбуків, очікуваною вартістю 374 тис. грн., що проводилася з використанням веб-порталу публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 № UA-2018-06-13-002850-a;
- протокол розкриття тендерних пропозицій на закупівлю ноутбуків, очікуваною вартістю 374 тис. грн., що проводилася з використанням веб-порталу публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 № UA-2018-06-13-002850-a;
- повідомлення тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 про намір укласти договір про закупівлю товарів за результатами проведення закупівлі ноутбуків, очікуваною вартістю 374 тис. грн., що проводилася з використанням веб-порталу публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 № UA-2018-06-13-002850-a;
- звіт про виконання договору про закупівлю товарів - ноутбуків, очікуваною вартістю 374 тис. грн., що проводилася з використанням веб-порталу публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 № UA-2018-06-13-002850-a;
- платіжні доручення, які підтверджують оплату поставлених товарів (ноутбуків) за договором № 297 від 16 липня 2018 року ФОП ОСОБА_7 .
Строк дії ухвали 12 березня 2020 року включно.
Роз`яснити положення ст. 166 КПК України, а саме, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням Кримінально-процесуального кодексу України з метою відшукування та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Тернівський міський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2020 |
Оприлюднено | 07.02.2023 |
Номер документу | 87561006 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Тернівський міський суд Дніпропетровської області
Соколова Ю. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні