Постанова
від 20.02.2020 по справі 580/2820/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 580/2820/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 лютого 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Судді-доповідача: Бужак Н. П.

Суддів: Кобаля М.І., Костюк Л.О.

За участю секретаря: Гайворонського В.М.

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Приватного підприємства "СПЕЦАГРОТЕХТРАНС" на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2019 року, суддя Руденко А.В., у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства "СПЕЦАГРОТЕХТРАНС" до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області про визнання протиправними дій державного інспектора, визнання протиправним та скасування припису,-

У С Т А Н О В И Л А:

Приватне підприємство "СПЕЦАГРОТЕХТРАНС" звернулось до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, в якому просило:

- визнати незаконними дії державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Присяжнюка Л.В. при проведенні перевірки дотримання позивачем вимог земельного законодавства;

- визнати протиправним та скасувати припис №238-ДК/0183Пр/03/01-19 від 25.06.2019 року.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідачем порушено порядок проведення перевірки ПП "Спецагротехтранс", у зв`язку з чим перевірка суперечить вимогам чинного законодавства України, що свідчить про протиправність припису від 25.06.2019 року №238-ДК/0183Пр/03/01-19.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2019 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено повністю.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Частиною 2 статті 311 КАС України визначено, що якщо під час письмового провадження за наявними у справі матеріалами суд апеляційної інстанції дійде висновку про те, що справу необхідно розглядати у судовому засіданні, то він призначає її до апеляційного розгляду в судовому засіданні.

Колегія суддів, враховуючи обставини даної справи, а також те, що апеляційна скарга подана на рішення, перегляд якого можливий за наявними у справі матеріалами на підставі наявних у ній доказів, визнала можливим розглянути справу в порядку письмового провадження.

Перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Судом встановлено, що Приватне підприємство "Спецагротехтранс" зареєстроване як юридична особа 28.08.2002 року, ідентифікаційний код 21383465, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно з державним актом на право постійного користування серія ЧР24-100 від 23.04.1996 року №46 приватному підприємству "Спецагротехтранс" на праві постійного користування належить земельна ділянка площею 1,08 га, що знаходиться за адресою: м. Черкаси, вул. Грибна, 50.

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області від 10.06.2019 року №238-ДК призначено здійснити державний контроль за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки використання земель в адміністративних межах Черкаської міської ради.

На підставі наказу Головним управлінням Держгеокадастру у Черкаській області від 10.06.2019 року №238-ДК, відповідно до ст. ст. 6, 10 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель та дотриманням законодавства України про охорону земель, за участю прокурора Черкаської місцевої прокуратури, посадової особи Черкаської міської ради, у присутності співзасновника ПП "Спецагротехтранс" 24 червня 2019 року проведена перевірка дотримання вимог земельного законодавства щодо земельної ділянки площею 0,4308 га, яка знаходиться за адресою: м. Черкаси, вул. Грибна, 50 та здійснено обстеження вказаної земельної ділянки.

За результатами перевірки складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 24.06.2019 року №238-ДК/404/АП/09-19 та акт обстеження земельної ділянки від 24.06.2019 року №238-ДК/141/АО/10/01/-19.

У вказаних актах встановлено, що державна реєстрація права власності чи права постійного користування або права оренди відсутня. До земельної ділянки комунальної власності в адміністративних межах Черкаської міської ради по вул. Грибна, 50, м. Черкаси, без кадастрового номеру, площею 1,08 га, яка знаходиться у постійному користуванні ПП "Спецагротехтранс" (на підставі державного акту на право постійного користування серія ЧР24-100 від 23.04.1996 року №46), пригороджена залізобетонним парканом земельна ділянка площею 0,4308 га. В діях юридичної особи вбачається порушення, яке полягає в самовільному зайнятті земельної ділянки житлової і громадської забудови.

25 червня 2019 року посадовою особою відповідача складено Розрахунок розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки (для земель житлової та громадської забудови) за адресою: м. Черкаси, вул. Грибна, 50, згідно з яким розмір шкоди, заподіяної самовільним зайняттям земельної ділянки комунальної форми власності житлової та громадської забудови складає 46219,00 грн.

25 червня 2019 року Головним управлінням Держгеокадастру у Черкаській області складено:

- припис №238-ДК/0183Пр/03/01/-19, згідно з яким приписано у 30-денний термін усунути виявлені порушення;

- протокол про адміністративне правопорушення №238-ДК/0150П/07/01/-19;

- постанову про накладення адміністративного стягнення №238-ДК/0148По/08/01/-19, згідно з якою директора ПП "Спецагротехтранс" визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу 340,00 грн.

Вважаючи протиправними дії відповідача щодо проведення перевірки дотримання вимог земельного законодавства та припис від 25 червня 2019 року №238-ДК/0183Пр/03/01/-19 прийнятий відповідачам за результатами перевіркм, позивач з відповідним позовом звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частинами першою та другою статті 2 Земельного кодексу України земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

У відповідності до статті 187 Земельного кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Згідно з статтею 188 Земельного кодексу України державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 року №482 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України організація та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності є завданнями Держгеокадастру.

Підпунктом 25-1 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 року №15, Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності.

Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон України Про державний контроль за використанням та охороною земель від 19.06.2003 року №963-IV (далі - Закон №963-IV), який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

Відповідно до статті 4 Закону №963-IV об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Згідно зі статтею 5 Закону №963-IV державний контроль за дотриманням вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Статтею 6 Закону №963-IV передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать, зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.

Відповідно до змісту статті 9 Закону №963-IV державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються, зокрема, шляхом проведення перевірок.

Згідно з статтею 10 Закону №963-IV державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:

- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

- давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;

- у разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення;

- викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України;

- передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення;

- проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України;

- звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.

Наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2016 року №308 затверджено Положення про Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області (далі - Положення №308), чинного на момент виникнення спірних правовідносин.

За змістом підпункту 30 пункту 4 Положення №308 Головне управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює державний нагляд (контроль) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, в тому числі за: виконанням умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов`язаних із порушенням ґрунтового покриву; використанням земельних ділянок відповідно до цільового призначення.

Відповідно до положень підпункту 1 пункту 6 Положення №308 посадові особи Головного управління в межах своїх повноважень мають право: складати акти перевірок; давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом.

Таким чином, контроль за використанням та охороною земель є прямим обов`язком інспекторів; законодавством визначено перелік конкретних дій та заходів на вчинення яких уповноважено державних інспекторів.

Позивач обґрунтовує протиправність дій відповідача з проведення перевірки положеннями Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , а саме, позивачем зазначено, що в даному випадку мала місце перевірка в порядку, визначеному Законом України Про державний контроль за використанням та охороною земель , а також зазначено про порушення відповідачем вимог цього Закону.

Статтею 2 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що його дія поширюється на відносини, пов`язані із здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Заходи контролю здійснюються органами Державної фіскальної служби (крім митного контролю на кордоні), державного нагляду за дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки (крім здійснення державного нагляду за провадженням діяльності з джерелами іонізуючого випромінювання, діяльність з використання яких не підлягає ліцензуванню), державного архітектурно-будівельного контролю (нагляду), державного нагляду у сфері господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім діяльності з переказу коштів, фінансових послуг з ринку цінних паперів, похідних цінних паперів (деривативів) та ринку банківських послуг), державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зокрема державного нагляду (контролю) в галузі цивільної авіації - з урахуванням особливостей, встановлених Повітряним кодексом України, нормативно - правовими актами, прийнятими на його виконання (Авіаційними правилами України), та міжнародними договорами у сфері цивільної авіації.

Вказаним законом визначено чіткий перелік відносин, на які поширюється його дія. Особливості та обмеження перевірок визначені у вказаному Законі не відносяться до здійснення Держгеокадастром та його територіальними органами перевірок дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель.

Враховуючи, що норми Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності стосуються безпосередньо сфери господарської діяльності суб`єктів господарювання та жодним чином не стосуються перевірок дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель, колегія суддів погоджується з висновком судів першої та апеляційної інстанцій щодо того, що на спірні правовідносини розповсюджуються норми Закону №963-IV, а відтак, посилання позивача на вказаний вище Закон є безпідставним.

Як убачається із матеріалів справи, на підставі наказу від 10.06.2019 року №238-ДК Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності здійснено державний контроль за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки використання земель в адміністративних межах Черкаської міської ради.

Отже, уповноваженою особою відповідача здійснена перевірка не суб`єкта господарювання (позивача - ПП Спецагротехтранс ), а об`єкта - земель в адміністративних межах Черкаської міської ради.

Таким чином, колегія суддів вважає, що адміністративний позов у частині визнання незаконними дії державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Присяжнюка Л.В. при проведенні перевірки дотримання позивачем вимог земельного законодавства, не підлягає задоволенню, оскільки перевірка стосувалася не конкретно позивача - ПП Спецагротехтранс , а використання земель в адміністративних межах Черкаської міської ради, тому не може спричинити порушення його прав або інтересів.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 17.09.2019 року у справі № 806/1723/18.

Частиною п`ятою статті 242 КАС України визначено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Отже, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що перевірка дотримання вимог земельного законодавства щодо земельної ділянки, площею 0,4308 га за адресою: м.Черкаси, вул. Грибна, 50 , відповідачем проведена на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений законом.

Разом з тим, колегія суддів звертає увагу, що суд першої інстанції не надав правої оцінки припису Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області від 25 червня 2019 року №453-ДК/-250Пр/03/01/-17, та зазначає наступне.

Згідно з частиною першою статті 188 Земельного кодексу України державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Відповідно до матеріалів справи, за результатами проведеної перевірки, встановлено, що до земельної ділянки комунальної власності в адміністративних межах Черкаської міської ради по вул. Грибна, 50, м. Черкаси, без кадастрового номеру, площею 1,08 га, яка знаходиться у постійному користуванні ПП "Спецагротехтранс" (на підставі державного акту на право постійного користування серія ЧР24-100 від 23.04.1996 року №46), пригороджена залізобетонним парканом земельна ділянка площею 0,4308 га. В діях юридичної особи вбачається порушення, яке полягає в самовільному зайнятті земельної ділянки житлової і громадської забудови.

Згідно з статтею 10 Закону №963-IV, до повноважень державного інспектора віднесено, зокрема, надання обов`язкових для виконання вказівок (приписів) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом.

Індивідуальний акт - це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк (пункт 19 частин першої статті 4 КАС України).

Таким чином, припис - це обов`язкова для виконання письмова вимога уповноваженого органу щодо усунення порушень вимог законодавства. Заходи в приписі, спрямовані на усунення порушень вимог закону, а відтак, мають бути чітко сформульовані та конкретизовані.

Разом з тим, спірний припис містить висновки про виявлені під час проведення перевірки порушення вимог законодавства, однак, не містить визначення конкретних дій, обов`язкових до виконання для усунення виявлених порушень.

З огляду на правову природу припису, такий породжує правові наслідки (зокрема обов`язки) для свого адресата, а відтак, наділений рисами правового акта індивідуальної дії (з урахуванням її змістовної складової, незалежно від форми документу, в якому вона міститься) і як такий акт може бути предметом судового контролю в порядку адміністративного судочинства у разі звернення із відповідним позовом. При цьому "законність" припису передбачає його обґрунтованість.

Отже, у даній справі зміст спірного припису, який є індивідуально-правовим актом, а відтак породжує права і обов`язки для адресата, полягає в тому, щоб "усунути порушення вимог земельного законодавства", встановлені уповноваженою особою. Додатково про обов`язковий характер даного припису свідчить застереження в ньому про те, що його невиконання є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності.

Зазначивши у приписі про необхідність у 30-денний термін усунути виявлені порушення відповідач не вказав, які саме дії, та на підставі яких положень закону повинен здійснити позивач для усунення встановлених перевіркою порушення вимог законодавства.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 17.09.2019 року у справі № 806/1723/18.

З аналізу змісту припису Головного управління Держгеокадастру у Черкасткій області від 25.06.2019 року №238-ДК/0183Пр/03/01/-19 як акта індивідуальної дії видно, що такий винесений з порушенням вимог законодавства щодо його змісту, оскільки є неконкретизованим, а тому підлягає скасуванню.

Відповідно до ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення.

Підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни судового рішення є неправильне застосування норм матеріального і процесуального права (ст. 317 КАС).

З урахуванням зазначеного, колегія суддів вважає за необхідне скасувати рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2019 року в частині відмови у задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування припису та ухвалити в цій частині нове рішення про визнання протиправним та скасування припису Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області від 25 червня 2019 року №453-ДК/-250Пр/03/01/-17. В іншій частині рішення залишити без змін.

Крім того, відповідно до ч. 6 ст. 139 КАС України якщо суд апеляційної чи касаційної інстанції, не повертаючи адміністративної справи на новий розгляд, змінить судове рішення або ухвалить нове, він відповідно змінює розподіл судових витрат.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

У відповідності до ч. 1 ст. 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

З урахуванням наведеного судова колегія приходить до висновку про необхідність стягнення з Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області на користь Приватного підприємства "СПЕЦАГРОТЕХТРАНС" частину витрат, пов`язаних зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову та апеляційної скарги, у сумі 4802,50 грн, сплачених згідно квитанції 0.0.1458418698.1 від 09.09.2019 року (а.с. 3) та згідно квитанції № 23309 від 13.01.2020 року (а.с. 112).

Керуючись ст. ст. 139, 241, 242, 243, 308, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, колегія суддів,-

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Приватного підприємства "СПЕЦАГРОТЕХТРАНС задовольнити частково.

Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2019 року в частині відмови у задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування припису Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області від 25 червня 2019 року №238-ДК/0183Пр/03/01-19 скасувати та ухвалити в цій частині постанову наступного змісту.

Визнати протиправним та скасувати припис Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області від 25 червня 2019 року №453-ДК/-250Пр/03/01/-17.

В іншій частині рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2019 року залишити без змін.

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (вул. Смілянська, 131, м. Черкаси, 18000, код ЄДРПОУ 39765890) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Приватного підприємства "СПЕЦАГРОТЕХТРАНС" (вул. Грибна, 50, м. Черкаси, 18000, код ЄДРПОУ 21383465) судовий збір у розмірі 4802,50 грн (чотири тисячі вісімсот дві гривні п`ятдесят копійок).

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду у строк визначений ст. 329 КАС України.

Судя-доповідач: Бужак Н.П.

Судді: Кобаль М.І.

Костюк Л.О.

Дата ухвалення рішення20.02.2020
Оприлюднено21.02.2020
Номер документу87711492
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/2820/19

Постанова від 20.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Ухвала від 03.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Ухвала від 03.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Рішення від 29.11.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні