Ухвала
від 27.02.2020 по справі 641/261/20
КОМІНТЕРНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Комінтернівський районнийсуд м.Харкова

Номер провадження № 1-кс/641/474/2020 Справа № 641/261/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 лютого 2020 року слідчий суддя Комінтернівського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

керівника органу досудового розслідування ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Харкові клопотання керівника органу досудового розслідування начальника відділення СВ Слобідського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 , яка користується повноваженнями слідчого, яке погоджене с прокурором Слобідського відділу Харківської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_4 про наданнятимчасового доступудо речейі документівза матеріаламидосудового розслідування,внесеного доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12019220540002899від 17.12.2019за ч.5ст.191 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшло клопотання керівника органудосудового розслідування начальникавідділення СВСлобідського відділуполіції Головногоуправління Національноїполіції вХарківській областікапітана поліції ОСОБА_3 ,яка користується повноваженнямислідчого,яке погодженес прокуроромСлобідського відділуХарківської місцевоїпрокуратури №5 ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до документів, які перебувають у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , (з можливістю вилучення речей та документів на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_2 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 ), а саме надати тимчасовий доступ до:

1)Акту Інвентаризації, проведеної у травні 2019 року на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та можливість отримати завірену належним чином копію.

2)Актів Інвентаризацій, проведених у листопаді та грудні 2019 на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з усіма додатками та документами, які послугували їх проведенню (накази про призначення, відомості, протоколи інвентаризаційних комісій, реєстри перевесів, договори складського зберігання, акти приймання передачі, товарно транспортні накладні та залізнодорожні накладні, за якими завезено/вивезено зерно за договорами, реєстри приймання зерна, картки аналізу зерна, заяви Поклажодавців на відвантаження, доручення на особу, яка буде отримувати та вивозити зерно, дозволи на відвантаження, складські квитанції, журнали обліку складських документів на зерно тощо) та можливість вилучити їх оригінали.

3)журналів в`їзда/виїзду автотранспорту, журналів обліку ввозу продукції автотранспортом і окремо залізничним транспортом, журналів обліку вивозу продукції автотранспортом і окремо залізничним транспортом, журналів відвідувачів, журналів прийому зміну, журналів несення чергування, постових відомостей, журналів вивозу відходів, журналів в`їзда/виїзду автотранспорту орендарів, журналів відвідувачів орендарів, журналів перевірок несення чергувань, журналів перевірки охорони, графіків перевірки охорони, та можливість вилучити їх оригінали.

4)Дані з внутрішньої системи корпорації - 1С ККУ (кількісний, якісний облік) у роздрукованому та завіреному належним чином вигляді.

5)Наказів про призначення, посадових обов`язків, договорів про матеріальну відповідальність всіх співробітників Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які працювали за період з 01.01.2019 по 31.12.2019, та можливість отримати завірені належним чином копії.

6)Табелів та робочих графіків всіх охоронців за період з 01.06.2019 по 31.12.2019, та можливість отримати завірені належним чином копії.

7)Статутів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що діяли за період 2019-2020 років, та можливість отримати завірені належним чином копії.

8)Оригінальний носій інформації з камер відеонагляду з Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та можливість його вилучення.

В обґрунтування свого клопотання керівник органудосудового розслідування посилається на матеріали клопотання та те, що в провадженні СВ Слобідського ВП ГУ НП в Харківській області знаходиться кримінальне провадження, відомості про кримінальні правопорушення у якому внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019220540002899 від 17.12.2019 за ч. 5 ст. 191 КК України за фактом розтрати чужого майна, яке було ввірено особі, за попередньою змовою групою осіб, вчинене в особливо великих розмірах.

Під час досудового розслідування було встановлено, що від АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ») надійшла заява про нестачу зерна врожаю 2018-2019 років на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Крім того, надійшли матеріали за заявою директора ПСП " ІНФОРМАЦІЯ_5 " та голови ФГ « ОСОБА_5 » ОСОБА_6 про розтрату зернових та олійних культур, належних ПСП " ІНФОРМАЦІЯ_5 " та ФГ « ОСОБА_5 » ОСОБА_6 , що зберігались на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », Фермерське господарствао « ОСОБА_5 » ОСОБА_6 та приватне сільськогосподарське підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_5 » визнані потерпілими у даному кримінальному провадженні.

Згідно долученої документації було встановлено, що на підставі Наказу АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » № 562 від 22.11.2019 та наказу Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » «Харківський Комбінат хлібопродуктів № 2» № 117 від 25.11.2019 було проведено інвентаризацію зернових та олійних культур шляхом замірів, за результатами якої було складено Довідку перевірки кількісно якісного обліку на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 » станом на 26.11.2019.

Відповідно до даної довідки встановлено різницю між замірами та даними бухгалтерського обліку на дільницях № 2 та № 3 у кількості 8293,480 кг.

Відповідно до Наказу АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » № 303АГ від 28.11.2019 було проведено інвентаризацію залишків зернових, олійних культур та готової продукції на виробничих дільницях № 2 та № 3 Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » «Харківський Комбінат хлібопродуктів № 2» у кількості 8101552 кг.

Допитана в якості свідка ОСОБА_7 пояснила, що працює на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Харківський Комбінат хлібопродуктів № 2 на посаді менеджера зі збуту та постачання. Філія має 3 виробничі дільниці: виробнича дільниця № 1 млин житнього помелу, розташована за адресою: АДРЕСА_2 ; виробнича дільниця № 2 заготівельна діяльність, розташована за адресою: АДРЕСА_3 ( АДРЕСА_4 ), виробнича дільниця № 3 - заготівельна діяльність, розташована за адресою: АДРЕСА_5 . На дільницях № 2 та № 3 розташовані зернові склади, на яких надаються послуги складського зберігання зернових культур.

В 2018 році директором Філії був ОСОБА_8 . З вересня 2018 року в.о. директора Філії був ОСОБА_9 ), а з грудня 2018 року в.о. директора став ОСОБА_10 , який також був заступником директора. З грудня 2019 в.о. директора ОСОБА_11 .

Територія виробничої дільниці № 2 повністю огороджена, мається 2 автомобільні ворота та 1 залізнодорожні. На автомобільних воротах є охорона, яка працює цілодобово. Начальник охорони ОСОБА_12 . Також працює 21 охоронець. Вони працюють за графіком доба через три. На автомобільних воротах перебуває журнал реєстрації в`їзду автомобільного транспорту. До нього охоронець записує дані щодо марки, номеру автомобіля, причепа, постачальник, культура, вага, дати та часу заїзду та виїзду транспорту. Поряд ставиться підпис охоронця та бухгалтера. Всі дані він перевіряє з товарно транспортною накладною, за якою надходить автомобіль. Співробітники лабораторії вносять дані за товарно транспортної накладної (номер, дату, номер запису у журналі в`їзду/виїзду автотранспорта, номер авто, номер причепу, тару, брутто, нетто, також заповнює аналізну картку) в систему 1С ККУ (кількісний, якісний облік) це внутрішня система корпорації. Дані з цієї системи можуть бачити у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та у Філії.

Для відвантаження зерна потрібна заява Поклажодавця на відвантаження, доручення на особу, яка буде отримувати та вивозити, та повертається складська квитанція на зерно.

Заяву про повернення повинен завізувати директор Філії. Бухгалтерія виписує попередній акт розрахунок, наказ про відвантаження. Наказ о двох екземплярах: один передається на пункт охорони на автомобільних воротах, а другий начальнику дільниці.

Після чого виписується ТТН на виїзд, яку підписує начальник виробничої дільниці, головний бухгалтер і охоронець ставить відмітку. Також виписується матеріальна перепустка (це такий дозвіл для охорони на виїзд автомобільного транспорту або залізничних вагонів).

Також можна вивозити зерно через залізничні ворота, однак для цього необхідно, щоб вагони подала станція Харків-Балашовський. При відвантаженні в бухгалтерію надається залізнодорожна накладна, де зазначається номер вагону, маса, нетто, брутто, та місце призначення.

В 2018 році начальником дільниці № 2 ( АДРЕСА_3 ) був ОСОБА_13 , а з січня 2019 року ОСОБА_14 . На дільниці № 3 ( АДРЕСА_5 ) начальником дільниці в 2018 році був ОСОБА_15 , а з листопада 2018 ОСОБА_16 .

На роботу спочатку влаштувався ОСОБА_13 , який привів до Філії ОСОБА_16 , та зі слів, нібито ОСОБА_16 привів ОСОБА_14 .

По закінченню робочого дня начальник дільниці в присутності охоронця опломбовує склади, де зберігається зерно. Пристрій опломбування перебуває лише у начальника дільниці.

На двох складах (дільницях № 2 та № 3) перебувала загальна кількість зерна приблизно 11000 тон, з яких приблизно 8000 тон належить АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». Це врожай 2018-2019. Це зерно різних поклажодавців.

У травні 2019 року в кінці маркетингового року проводилась інвентаризація. Це проводилось методом замірів. Був складений акт. Розбіжності були в пределах норми, нестачі виявлені не були.

Після цього інвентаризації не проводились. З лютого 2019 року Філія працює в режиме не повного робочого тижня, а саме 3 дні на тиждень (понеділок середа). В інші дні на території перебуває лише охорона. 04.11.2019 останній раз був на робочому місці ОСОБА_14 начальник дільниці № 2. Після чого він просто не вийшов на роботу. Він написав відпустку за власний рахунок до 20.11.2019, однак він не вийшов по її закінченню.

20.11.2019 виникла необхідність у терміновому проведенні відбору проб пшениці 3 класу для аналізу якості. Так як склад було опечатано, а відкривати його повинен лише матеріально відповідальна особа, якою є начальник дільниці ОСОБА_14 і якого не було, тому було прийнято рішення про створення комісії для розкриття та розпломбування складів. Після відкриття складів було виявлено відсутність майже всієї кількості пшениці 3 класу у відкритому складі. Про це було повідомлено АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », яке призначило інвентаризацію шляхом замірів та виявлено велику нестачу. А після замірів була призначена інвентаризація шляхом зважування. Після проведення інвентаризації шляхом зважування було складено акт, та виявлено нестачу зернових культур на виробничій дільниці № НОМЕР_3 , де є матеріально відповідальною особою ОСОБА_14 у кількості 7718,932 кг, а на виробницій дільниці № 3, де є матеріально відповідальною особою ОСОБА_17 у кількості 382620 кг. З 25.11.2019, коли прихала комісія, ОСОБА_17 також перестав виходити на роботу. Про це було складено акти відсутності на робочому місці. Також з 25.11.2019 був відсутній на робочому місці апаратник оброблення зерна ОСОБА_18 . З цього часу ці 3 працівники на роботу не виходили. Документи на відвантаження зернових культур, нестачу яких виявлено, не оформлювались та не виписувались.

Допитаний в якості свідка начальник пожежно сторожової охорони Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Харківський Комбінат хлібопродуктів № 2 ОСОБА_12 підтвердив покази ОСОБА_7 , та додав, що вивезти таку велику кількість зернових культур без охоронців та вантажників було не можливо. В період з 14.08.2019 по 09.09.2019 ОСОБА_12 перебував у відпустці і на його місце призначили ОСОБА_16 . З 25.11.2019, коли прихала комісія для проведення інвентаризації, то ОСОБА_17 перестав виходити на роботу, а ОСОБА_14 не виходив з 04.11.2019. На дільниці № 2 є камері відеоспостереження, а на дільниці № 3 не має. Жорсткий диск перебував в адміністративній будівлі на 2 поверсі у спеціальній металевій шафі. Коли виявили нестачу, то приїздив представник АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з відділу управління відеоспостереження відділу охорони ОСОБА_19 , який вилучив жорсткий диск з дільниці № 2. Також додав, що на Філії є 16 журналів, де відображається весь транспорт та всі особи, які входили/виходили на територію.

Таким чином, в ході досудового розслідування було встановлено, що в період між проведеними двома інвентаризаціями (травень грудень 2019) виявлено нестачу зернових та олійних культур у великій кількості, при цьому документи на їх відвантаження та офіційний вивіз з території зернового складу нібито не оформлювались. Крім того, Філія АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 » працювала 3 дні на тиждень, а 4 дні на території перебувала лише охорона. Також встановлено, що 3 співробітники, два з яких були матеріально відповідальними особами, перестали виходити на роботу.

Також було встановлено, що на виробничій дільниці № 2, де виявлено нестачу, знаходяться камери відеоспостереження, та жорсткий диск було вилучено та передано до АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Крім того, на адресу СВ Слобідського ВП ГУНП в Харківській області надійшло клопотання представника потерпілого АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » - ОСОБА_20 , у якому останній зазначив, що в Центральному офісі АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » маються відеоматеріали та оригінали журналів з Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 », і просив у клопотанні отримати тимчасовий доступ до вказаних матеріалів в порядку глави 15 КПК України. Також просив у клопотанні отримати тимчасовий доступ в порядку глави 15 КПК України та вилучити документацію щодо ввезення-вивезення зернових та олійних культур та матеріалів інвентаризації, що перебувають на Філії АТ.

Крім того, для встановлення істини по провадженню, встановлення точної суми завданих збитків, осіб, які перебували на території та мали доступ до документів та зерносховищ, необхідно провести ряд судових експертиз, в тому числі економічну, почеркознавчу, технічну експертизу документів, для призначення яких експерту необхідно надати оригінали документів.

Відповідно до п. 2.3 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої Наказом міністерства юстиції України від 08.10.1998 року № 53/5, експерту забороняється самостійно збирати матеріали, які підлягають дослідженню, а також вибирати вихідні дані для проведення експертизи, якщо вони відображені в наданих йому матеріалах неоднозначно.

Враховуючи, що вказані документи можуть містити конфіденційну інформацію (комерційну таємницю), банківську таємницю та персональні дані осіб, тому у органу досудового розслідування відсутня можливість в отриманні вихідних даних для встановлення істини по кримінальному провадженню.

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 . Має відокремлені підрозділи, в тому числі Філію АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_2 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 .

З метою для встановлення істини по кримінальному провадженню, встановлення осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення та їх місцеперебування, встановленню дат вивезення зернових та олійних культур з зернового складу, транспорту та водіїв, які його здійснювали, а також підтвердження змови на розтрату, встановлення точної суми викраденого і проведення відповідних судових експертиз, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , (з можливістю вилучення речей та документів на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_2 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 ).

Крім того, по вказаному кримінальному провадженню досудове розслідування здійснює група слідчих у складі начальника відділення СВ Слобідського ВП ГУНП в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 , слідчого СВ Слобідського ВП ГУНП в Харківській області лейтенанта поліції ОСОБА_21 , слідчого СВ Слобідського ВП ГУНП в Харківській області молодшого лейтенанта поліції ОСОБА_22 та слідчого СВ Слобідського ВП ГУНП в Харківській області лейтенанта поліції ОСОБА_23 .

У судовому засіданні керівник органу досудового розслідування ОСОБА_3 клопотання підтримала в повному обсязі.

Представник АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в судове засідання не з`явився, надав заяву в якій не заперечував проти клопотання, просив справу розглядати за його відсутності.

Слідчий суддя, розглянувши клопотання, заслухавши пояснення прокурора, дослідивши додані до клопотання документи, дійшов наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно з ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч.5 ст. 132 КПК України під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Подане клопотання відповідає вимогам КПК України.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчий суддя вважає, що керівником органу досудового розслідування та прокурором доведено, що відомості перебувають або можуть перебувати у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та самі по собі мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні - можуть сприяти розкриттю кримінального правопорушення, та мати доказове значення у справі.

Одержати зазначені відомості іншими способами не можливо. За таких обставин слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання обґрунтоване та підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 159-164 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання керівника органу досудового розслідування начальника відділення СВ Слобідського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 , яка користується повноваженнями слідчого, яке погоджене с прокурором Слобідського відділу Харківської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_4 про наданнятимчасового доступудо речейі документівза матеріаламидосудового розслідування,внесеного доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12019220540002899від 17.12.2019за ч.5ст.191 КК України задовольнити.

Надати начальнику відділення СВ Слобідського ВП ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 , слідчому СВСлобідського ВПГУНП вХарківській областілейтенанту поліції ОСОБА_21 ,слідчому СВСлобідського ВПГУНП вХарківській областімолодшому лейтенантуполіції ОСОБА_22 та слідчомуСВ СлобідськогоВП ГУНПв Харківськійобласті лейтенантуполіції ОСОБА_23 тимчасовий доступ до документів, які перебувають у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , (з можливістю вилучення речей та документів на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_2 , що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 ), а саме надати тимчасовий доступ до:

1. Акту Інвентаризації, проведеної у травні 2019 року на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та можливість отримати завірену належним чином копію.

2. Актів Інвентаризацій, проведених у листопаді та грудні 2019 на Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з усіма додатками та документами, які послугували їх проведенню (накази про призначення, відомості, протоколи інвентаризаційних комісій, реєстри перевесів, договори складського зберігання, акти приймання передачі, товарно транспортні накладні та залізнодорожні накладні, за якими завезено/вивезено зерно за договорами, реєстри приймання зерна, картки аналізу зерна, заяви Поклажодавців на відвантаження, доручення на особу, яка буде отримувати та вивозити зерно, дозволи на відвантаження, складські квитанції, журнали обліку складських документів на зерно тощо) та можливість вилучити їх оригінали.

3.журналів в`їзда/виїзду автотранспорту, журналів обліку ввозу продукції автотранспортом і окремо залізничним транспортом, журналів обліку вивозу продукції автотранспортом і окремо залізничним транспортом, журналів відвідувачів, журналів прийому зміну, журналів несення чергування, постових відомостей, журналів вивозу відходів, журналів в`їзда/виїзду автотранспорту орендарів, журналів відвідувачів орендарів, журналів перевірок несення чергувань, журналів перевірки охорони, графіків перевірки охорони, та можливість вилучити їх оригінали.

4.Дані з внутрішньої системи корпорації - 1С ККУ (кількісний, якісний облік) у роздрукованому та завіреному належним чином вигляді.

5.Наказів про призначення, посадових обов`язків, договорів про матеріальну відповідальність всіх співробітників Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які працювали за період з 01.01.2019 по 31.12.2019, та можливість отримати завірені належним чином копії.

6.Табелів та робочих графіків всіх охоронців за період з 01.06.2019 по 31.12.2019, та можливість отримати завірені належним чином копії.

7.Статутів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що діяли за період 2019-2020 років, та можливість отримати завірені належним чином копії.

8.Оригінальний носій інформації з камер відеонагляду з Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та можливість його вилучення.

Строк дії ухвали один місяць.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя- ОСОБА_1

СудКомінтернівський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення27.02.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу87883146
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —641/261/20

Ухвала від 07.07.2020

Кримінальне

Комінтернівський районний суд м.Харкова

Григор'єв Б. П.

Ухвала від 02.03.2020

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Цілюрик В. П.

Ухвала від 02.03.2020

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Цілюрик В. П.

Ухвала від 27.02.2020

Кримінальне

Комінтернівський районний суд м.Харкова

Григор'єв Б. П.

Ухвала від 26.02.2020

Кримінальне

Комінтернівський районний суд м.Харкова

Григор'єв Б. П.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Комінтернівський районний суд м.Харкова

Григор'єв Б. П.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Комінтернівський районний суд м.Харкова

Григор'єв Б. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні