Рішення
від 24.02.2020 по справі 540/2793/19
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 лютого 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/2793/19

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бездрабка О.І.,

при секретарі - Собчук Є.В.,

за участю:

представників позивачів - Кальницької М.І., Ватага І.М., Очкань О.Е.,

представників відповідача - Григорової Н.А., Свиридецького О.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Південного офісу Держаудитслужби до Олешківського міжрайонного управління водного господарства про стягнення збитків в дохід загального фонду державного бюджету,

встановив:

Південний офіс Держаудитслужби (далі - позивач) звернувся з позовною заявою до Олешківського міжрайонного управління водного господарства (далі - відповідач), в якій просить стягнути з відповідача в дохід загального фонду державного бюджету збитки в сумі 91213,83 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що працівниками Управління Південного офісу Держаудитслужби проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Олешківського МУВГ за період з 01.08.2015 р. по 28.02.2019 р., за результатами якої складено акт та зафіксовано ряд порушень. Зокрема, за результатами контрольних обмірів та проведення обстежень встановлено невідповідність фактичних обсягів виконаних робіт до обсягів, внесених в акти форми № КБ-2в, що виконувались підрядними організаціями на загальну суму 107507,86 грн., а саме: МПП "Факел" на суму 4973,13 грн., ПП "Будсервіс" - 9516,24 грн., ТОВ "Гидротеплострой" - 1625,66 грн., ТОВ "Агроспецмонтаж" - 91213,83 грн., що в порушення п.6.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" призвело до завищення вартості виконаних робіт. Оплату вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт Олешківським МУВГ проведено у 2015 році за рахунок коштів загального фонду державного бюджету за КПКВ 2407050 "Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами". З метою повного усунення виявлених порушень на адресу відповідача направлено вимогу від 06.06.2019 р. № 15-21-07-21-14/2182-2019, проте, станом на день подання позовної заяви відповідачем до загального фонду державного бюджету не повернено кошти в сумі 91213,83 грн., а тому просить стягнути їх у судовому порядку.

Ухвалою від 26.12.2019 р. відкрито спрощене провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання на 22.01.2020 р. о 13:00 год.

17.01.2020 р. від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, згідно якого просить відмовити в задоволенні позову. Вказує на те, що в грудні 2015 року Олешківське МУВГ відповідно до умов договору від 01.12.2015 р. № 258/12 на капітальний ремонт дренажних систем з метою захисту від підтоплення смт.Нова Маячка, підрядником - ТОВ "Агроспецмонтаж" виконано роботи з капітального ремонту. Відповідно до п.1 ст.320 ГК України замовник має право, не втручаючись у господарську діяльність підрядника, здійснювати контроль і технічний нагляд за відповідністю обсягу, вартості і якості виконаних робіт проектам і кошторисам. У зв`язку з відсутністю в управлінні спеціалізованих працівників, які мають право на проведення технічного нагляду, Олешківське МУВГ уклало договір на проведення технічного нагляду з Державним підприємством "Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів" від 02.12.2015 р. № 354, яким підтверджено об`єми виконаних робіт відповідно до акту КБ-2в. Зазначає, що довідка зустрічної звірки від 26.04.2019 р. № 15-21-07-31/04-з не підписана директором ТОВ "Агроспецмонтаж", а тому вимога позивача про стягнення збитків у сумі 91213,83 грн. не відповідає дійсності.

Ухвалою від 22.01.2020 р. за клопотання представника позивача відкладено розгляд справи на 10.02.2020 р. на 11:00 год.

Протокольною ухвалою за клопотанням представника відповідача відкладено розгляд справи на 24.02.2020 р. на 11:00 год.

Ухвалою від 24.02.2020 р. відмовлено в задоволенні клопотання представника відповідача про залишення позовної заяви без розгляду, задоволено клопотання позивача про поновлення строку звернення до суду, поновлено Південному офісу Держаудитслужби строк звернення до суду з позовною заявою до Олешківського МУВГ про стягнення збитків в дохід загального фонду державного бюджету.

В судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги та просили їх задовольнити з підстав, вказаних у позовній заяві.

Представники відповідача заперечували проти задоволення позову з викладених у відзиві підстав.

Дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.

Судом встановлено, що у період з 25.03.2019 р. по 03.05.2019 р. відповідно до п.3.3.5.1 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Південного офісу Держаудитслужби на І квартал 2019 року та на підставі направлення на проведення ревізії від 22.03.2019 р. № 123, виданого начальником управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Круковським Д.В., керівником ревізійної бригади - головним державним аудитором відділу контролю в аграрній галузі, екології та природокористування управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Мірзахановою-Залужною О.А. проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Олешківського міжрайонного управління водного господарства за період з 01.08.2015 р. по 28.02.2019 р., за результатами якої складено акт від 11.05.2019 р. № 15-21-07-30/01.

Згідно з висновками до п.2.9 акту встановлено порушення п.6.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", що призвели до втрат на загальну суму 105882,20 грн., в тому числі ТОВ "Агроспецмонтаж" на загальну суму 91213,83 грн.

Так, обстеженням виконаних робіт, що проводилося вибірковим методом по видам робіт представником замовника - начальником відділу водних ресурсів Олешківського МУВГ ОСОБА_1 встановлено невідповідність між фактично виконаними обсягами та обсягами вказаними в актах виконаних робіт форми КВ-2в, що призвело до завищення вартості виконаних робіт на суму 7534 грн.

Відповідно до п.12 ч.1 ст.10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" органу державного фінансового контролю надається право, зокрема, проводити на підприємствах, в установах та організаціях зустрічні звірки з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підприємства, установи та організації, що контролюється.

З метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку Олешківського МУВГ за період з 01.08.2015 р. по 28.02.2019 р. посадовою особою управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у період з 22.04.2019 р. по 24.04.2019 р. проведено зустрічну звірку в ТОВ "Агроспецмонтаж".

В ході зустрічної звірки позивачу надано договір від 01.12.2015 р. № 258/12, який укладено між Цюрупинським МУВГ (замоник) та ТОВ "Агроспецмонтаж" (підрядник) щодо капітального ремонту дренажних систем з метою захисту від підтоплення смт.Нова Маячка Цюрупинського району Херсонської області, договірна ціна 974587,20 грн.

В довідці зустрічної звірки від 26.04.2019 р. № 15-21-07-31/04-з зафіксовано, що:

- за результатами порівняння між кількістю та вартістю матеріалів, використаних згідно бухгалтерського обліку ТОВ "Агроспецмонтаж" за період, що підлягав звірці для виконання робіт по договорам в порівнянні з кількістю та вартістю матеріалів, включених в акти виконаних підрядних робіт форми КБ-2в, встановлено розбіжність в сумі 36653 грн.;

- в ході проведення зустрічної звірки не надано первинні документи щодо кількості відпрацьованих машино-годин машин та механізмів, включених в акти виконаних підрядних робіт форми КБ-2в, а тому не підтверджено їх використання на загальну суму 47026,83 грн.

У зв`язку з виявленими порушеннями 06.06.2019 р. Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області складено вимогу про усунення виявлених порушень № 15-21-07-21-14/2182-2019, яку відповідач отримав 07.06.2019 р. Згідно з вимогою вичерпну інформацію про вжиті заходи з усунення порушень і недоліки разом із завіреними копіями підтвердних первинних, розпорядчих та інших документів необхідно надати терміном до 25.06.2019 р.

За результатами проведення ревізії СВ Олешківського ВП НВП ГУНП в Херсонській області відкрито кримінальне провадження за № 12019230240000833 від 12.06.2019 р. за ознаками кримінального правопорушення ч.2 ст.191 КК України.

Згідно з листом Олешківського МУВГ від 25.06.2019 р. № 07-20/0517/3 пункти 2, 5, 6 вимоги в частині відшкодування матеріальних збитків ТОВ "Агроспецмонтаж" на загальну суму 83679,83 грн. вважає такими, що суперечать законодавству України та будуть оскаржені в судовому порядку; пункти 1, 3, 4, 8 вимоги - виконані в повному обсязі, а порушення, викладені в п.п.6, 7 - усунені частково.

25.07.2019 р. на адресу відповідача направлено лист-нагадування щодо усунення порушень, виявлених ревізією.

Відповідно до листа від 20.08.2019 р. № 07-20/0689/3 Олешківським МУВГ укладено договори з ПП "Будсервіс" на усунення завищених обсягів робіт на загальну суму 7874,22 грн., в яких термін виконання робіт - серпень 2019 року; стягнуто грошові кошти з ТОВ "Каховгідромонтаж" в сумі 1507 грн. та ТОВ "Гідротеплострой" в сумі 1625,66 грн.; МПП "Факел" на адресу відповідача надіслано гарантійний лист щодо відтермінування сплати за завищення обсягів виконаних робіт з реконструкції НС № 16б на загальну суму 4869,26 грн. до 01.09.2019 р.; ТОВ "Агроспецмонтаж" та ТОВ "Райз Південь" відмовились від виконання претензій, у зв`язку з чим Олешківське МУВГ готує позов до господарського суду Херсонської області; про житі заходи та стан усунення порушень буде повідомлено до 10.09.2019 р.

У зв`язку з неповерненням до загального фонду державного бюджету коштів в сумі 91213,83 грн., позивач звернувся до суду з позовом щодо стягнення завданих бюджету збитків.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступних приписів законодавства.

Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначені Законом України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" (далі - Закон № 2939).

Згідно ч.1 ст.1 Закону № 2939 здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).

Частиною 1 статті 2 Закону № 2939 визначено, що головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі (ч.2 ст.2 Закону № 2939).

Порядок проведення органом державного фінансового контролю державного фінансового аудиту, інспектування та перевірки закупівель установлюється Кабінетом Міністрів України (ч.3 ст.2 Закону № 2939).

Згідно ч.1 ст.4 Закону № 2939 інспектування здійснюється органом державного фінансового контролю у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Положеннями п.7 ч.1 ст.10 Закону № 2939 передбачено, що органу державного фінансового контролю надається право пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства.

Частиною 2 статті 15 Закону № 2939 встановлено, що законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов`язковими для виконання службовими особами об`єктів, що контролюються.

Якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів у відповідності до п.10 ч.1 ст.10 Закону № 2939 органу державного фінансового контролю надається право звертатися до суду в інтересах держави.

Отже, органу державного фінансового контролю надано повноваження здійснювати контроль за використанням коштів державного і місцевого бюджетів та у разі виявлення порушень законодавства пред`являти обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення таких правопорушень.

При виявленні збитків, завданих державі чи об`єкту контролю, орган державного фінансового контролю має право визначати їх розмір згідно з методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, та звернутися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Вимога органу державного фінансового контролю, спрямована на корегування роботи підконтрольної організації та приведення її у відповідність із вимогами законодавства, і у цій частині вона є обов`язковою до виконання.

Відповідно до висновків Верховного Суду України у постановах від 15.04.2014 р. №№ 21-40а14, 21-63а14, від 28.10.2014 р. № 21-462а14, що стосується відшкодування виявлених збитків, завданих державі чи об`єкту контролю, то про їх наявність може бути зазначено у вимозі, але вони не можуть бути примусово стягнуті шляхом вимоги. Такі збитки відшкодовуються у добровільному порядку або шляхом звернення до суду з відповідним позовом.

Згідно з правовою позицією Вищого адміністративного суду України в аналогічних спорах в рішеннях від 08.04.2015 р. у справі К/800/63416/13, від 02.04.2015 р. у справі К/800/31620/13, від 09.04.2015 р. у справі К/800/49620/13, від 14.04.2015 р. у справі К/9991/80908/12, від 08.04.2015 р. у справі К/800/63416/13 відшкодування збитків, завданих державі, тобто фактично захист права держави, порушеного діями об`єкта контролю, може відбуватись лише в порядку позовного провадження шляхом подання позову до винних осіб про стягнення, під час якого суд перевіряє і оцінює всі обставини, необхідні для встановлення наявності підстав для стягнення збитків.

Дану правову позицію підтримав також Касаційний адміністративний Суд у складі Верховного Суду у постановах від 14.05.2019 р. по справі № 816/3786/14, від 08.08.2019 р. у справі № 821/4458/14 та від 12.02.2020 р. у справі № 802/4357/13-а.

Перевіряючи обґрунтованість позову, визначаючи розмір завданих відповідачем державному бюджету збитків, та відповідно суми, яка підлягає у зв`язку з цим стягненню, суд вказує наступне.

01.12.2015 р. між Цюрупинським МУВГ в особі начальника управління Андрієнко І.О. (замовник) та ТОВ "Агроспецмонтаж" (підрядник) укладено договір № 258/12, відповідно до п.1.1 якого замовник доручає, а підрядник забезпечує, відповідно до проектно-кошторисної документації, яка є невід`ємною частиною договору, та умов договору, виконати капітальний ремонт дренажних систем з метою захисту від підтоплення смт.Нова Маячка Цюрупинського району Херсонської області, за рахунок державного бюджету, відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації та в обумовлений цим договором термін.

Пунктом 2.1 договору передбачено, що ціна договору визначається договірною ціною та кошторисом, які є невід`ємною частиною договору, на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації і складає 974587,20 грн., у тому числі ПДВ 162431,20 грн.

Термін виконання робіт, передбачених п.1.1 договору, встановлюється календарним планом: початок робіт - 01.12.2015 р.; завершення робіт - 30.12.2015 р. (п.3.1 договору).

Передавання виконаних робіт підрядником і прийняття робіт замовником оформлюється актом, підписаним уповноваженими представниками сторін (п.4.1 договору).

Акт приймання виконаних робіт за формою КБ-2в та довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) готує підрядник і передає замовнику не пізніше 30 грудня 2015 року, а замовник протягом 3-х робочих днів перевіряє достовірність акту в частині фактично виконаних робіт, їх відповідності показника якості, а при відсутності явних чи прихованих недоліків підписує його в рамках цього ж строку або направляє мотивоване заперечення проти його підписання (п.4.2 договору).

На підтвердження виконання робіт щодо капітального ремонту дренажних систем сторонами 11.12.2015 р. складено та підписано акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2015 року № 1, згідно з яким виконано робіт на суму 123930,74 грн.

Виконані роботи оплачено в повному обсязі.

Для підтвердження фактичної вартості виконаних робіт проведено контрольні обміри за даними, вказаними в акті приймання виконаних робіт форми КБ-2в за грудень 2015 року на суму 123930,74 грн.

За результатами контрольних обмірів встановлено невідповідність між фактично виконаними обсягами та обсягами внесеними в акти приймання будівельних робіт форми КБ-2в, що призвело до завищення вартості виконаних робіт на суму 7534 грн. (перевищення на суму 6278 грн., ПДВ 1256 грн.). Зокрема:

- 5302 грн. прямі витрати: 270 грн. - улаштування поясів в опалубці; 175 грн. - приготування важкого бетону класа В15 на щебні; 264 грн. - улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі прощею до 20 м 2 ; 435 грн. - приготування важких мурувальних цементних розчинів М150; 220 грн. - улаштування вимощення із бетону товщиною покриття 10 см; 1321 грн. - улаштування додаткового шару покриття із рулонних покрівельних матеріалів; 366 грн. - утеплення покриття сипучими матеріалами; 472 грн. - улаштування цементної урівнюючої стяжки; 49 грн. - на 20 см зміни товщини шару цементної вирівнюючої стяжки; 1361 грн. - приготування важких мурувальних цементних розчинів М150; 30 грн. - підвіска проводів (при 20 опорах на 1 км) вручну для ВЛ 0,38 кВ; 339 грн. - провода із сталевих оцинкованих проволок 1 групи і алюмінієвих проволок марки АС перерізом 35/6,2 мм 2 ;

- 716 грн. - загальновиробничі витрати;

- 178 грн. - прибуток;

- 82 грн. - адміністративні витрати.

Акт обстеження від 17.04.2019 р. підписано представником замовника начальником відділу водних ресурсів Олешківського МУВГ Козоріз Ж.В. без зауважень.

Основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам`яток архітектури та містобудування (далі - будівництво) встановлені Правилами визначення вартості будівництва, затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).

Відповідно до п.3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 локальний кошторис - первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об`єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.

Твердий кошторис (тверда договірна ціна) договірна ціна, визначена як твердий кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду (п.3.17 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).

Пунктами 6.4.1-6.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт проводяться за період, встановлений в договорі (щомісячно, за етап тощо).

При визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об`єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (примірна форма № КБ-2в) і "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та додатку У.

За твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні.

З матеріалів справи слідує, що в межах виконання укладеного між Цюрупинським МУВГ та ТОВ "Агроспецмонтаж" договору № 258/12 від 01.12.2015 р., складено локальний кошторис на будівельні роботи, в якому визначено види, об`єм робіт (тощо) та договірна ціна (вид договірної ціни - тверда).

Таким чином, Олешківським МУВГ зайво сплачено підряднику (ТОВ "Агроспецмонтаж") кошти в розмірі 7534 грн. за роботи, які фактично не проведені.

Крім того, в ході проведення зустрічної звірки позивачем проведено порівняння кількості та вартості матеріалів, включених в акти виконаних підрядних робіт форми КБ-2в з кількістю та вартістю матеріалів, використаних згідно бухгалтерського обліку (за видатковими накладеними) ТОВ "Агроспецмонтаж", за результатами якого встановлено розбіжність у сумі 36653 грн.

Також під час проведення зустрічної звірки підрядником не надано змінних рапортів, а відтак не підтверджено використання будівельних машин та механізмів, які включені в акти виконаних підрядних робіт форми КБ-2в та ресурсні відомості до них, в загальній сумі 47026,83 грн.

З огляду на викладені обставини суд приходить до висновку, що відповідачем сплачено ТОВ "Агроспецмонтаж" кошти в розмірі 91213,83 грн. за будівельні роботи, які фактично не здійснено, а відтак завдано державному бюджету збитки.

Частиною 1 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ч.1 ст.90 КАС України).

Оскільки вимога управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про усунення порушень законодавства від 06.06.2019 р. № 15-21-07-21-14/2182 відповідачем не виконана, сума збитків підприємцем не сплачена, то суд вважає, що позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Що стосується вимоги позивача про стягнення з Олешківського МУВГ судового збору у сумі 1921 грн., то вона не підлягає задоволенню, оскільки згідно ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертизи.

Керуючись ст.ст.9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 262 КАС України, суд -

вирішив :

Позовну заяву Південному офісу Держаудитслужби (65107, м.Одеса, вул.Канатна, 83, код ЄДРПОУ 40477150) до Олешківського міжрайонного управління водного господарства (75101, Херсонська область, Олешківський район, м.Олешки, вул.Гвардійська, 190, код ЄДРПОУ 01034707) про стягнення збитків в дохід загального фонду державного бюджету задовольнити.

Стягнути з Олешківського міжрайонного управління водного господарства (75101, Херсонська область, Олешківський район, м.Олешки, вул.Гвардійська, 190, код ЄДРПОУ 01034707) в дохід загального фонду державного бюджету на рахунок № 31119115021283; отримувач: УК в Олешків р-ні/Олешків р-н/24060300; код отримувача (ЄДРПОУ): 38045231; банк отримувача: Казначейство України; код класифікації доходів бюджету: 24060300 "Інші надходження" збитки в сумі 91213 (дев`яносто одну тисячу двісті тринадцять) грн. 83 коп.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до пп.15.5 п.15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 28 лютого 2020 р.

Суддя О.І. Бездрабко

кат. 108120000

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.02.2020
Оприлюднено02.03.2020
Номер документу87904543
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2793/19

Ухвала від 24.07.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Ковбій О.В.

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Ковбій О.В.

Постанова від 12.05.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 15.04.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 15.04.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Рішення від 24.02.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 24.02.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 22.01.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 26.12.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні