Справа № 420/614/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 березня 2020 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді - Кравченка М.М.;
за участі:
секретаря судового засідання - Кушкань Т.В.;
представник позивача - не з`явився;
представника відповідачів - Мунтяна Є.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень від 09.08.2019 року, зобов`язання зареєструвати податкові накладні від 05.07.2019 року, -
СУТЬ СПОРУ:
Товариство з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області, в якій просило: визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Головного управління ДФС в Одеській області від 09.08.2019 року № 1249262/42648260 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 05.07.2019 року, виписаної на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 5797,07 грн.; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 05.07.2019 року № 8, виписану на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 5797,07 грн., та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД ; визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Головного управління ДФС в Одеській області від 09.08.2019 року № 1249258/42648260 про відмову у реєстрації податкової накладної № 9 від 05.07.2019 року, виписаної на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 3328,51 грн.; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 9 від 05.07.2019 року, виписану на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 3328,51 грн., та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД ; визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Головного управління ДФС в Одеській області від 09.08.2019 року № 1249261/42648260 про відмову у реєстрації податкової накладної № 10 від 05.07.2019 року, виписаної на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 2820,72 грн.; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 10 від 05.07.2019 року, виписану на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 2820,72 грн., та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД .
В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив наступне. 30.07.2019 року позивачем за допомогою електронного сервісу M.E.DOC. з використанням Єдиного вікна подання електронної звітності було подано в електронному вигляді на реєстрацію в ЄРПН до Державної податкової служби України належним чином оформлені податкові накладні, а саме: № 8 від 05.07.2019 року, № 9 від 05.07.2019 року, № 10 від 05.07.2019 року. Цього ж дня позивач отримав від відповідача повідомлення про те, що реєстрацію зазначених податкових накладних зупинено: Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6. п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Також цими повідомленнями запропоновано платнику податку надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. У відповідь на повідомлення про зупинення реєстрації податкових накладних позивачем 02.08.2019 року до центрального рівня ДПС України були подані: повідомлення від 02.08.2019 року № 3 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (щодо податкової накладної № 8 від 05.07.2019 року), повідомлення від 02.08.2019 року № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (щодо податкової накладної № 9 від 05.07.2019 року); повідомлення від 02.08.2019 року № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (щодо податкової накладної № 10 від 05.07.2019 року). Доставка повідомлень від 02.08.2019 року № 1, № 2 та № 3 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупиненого, до центрального рівня ДПС України підтверджується відповідними електронними квитанціями № 1 від 02.08.2019 року. Проте, попри надання позивачем належним чином оформлених первинних документів, що підтверджують здійснення господарських операцій, їх приймання-передачу та оплату вартості, відповідач відмовив у реєстрації податкових накладних від 05.07.2019 року № 8, № 9, № 10, про що надіслав позивачу Рішення Комісії регіонального рівня від 09.08.2019 року № 1249258/42648260 (стосовно податкової накладної № 9 від 05.07.2019 року), № 1249262/42648260 (стосовно податкової накладної № 8 від 05.07.2019 року), № 1249261/42648260 (стосовно податкової накладної № 10 від 05.07.2019 року) про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вказані рішення позивач вважає протиправними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки вони не містять конкретної інформації щодо документів, які не подано платником податків, а лише містять загальні фрази із переліком всіх можливих документів, в оскаржуваних рішеннях не зазначено, яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 28.01.2020 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень від 09.08.2019 року, зобов`язання зареєструвати податкові накладні від 05.07.2019 року було прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.
У відзиві на позовну заяву відповідачі вказують, що за рішенням комісій ДФС України № 1249262/42644860 від 09.08.2019 року, № 1249258/42648260 від 09.08.2019 року, № 1249261/42648260 від 09.08.2019 року про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, було відмовлено у реєстрації податкових накладних №№ 8, 9, 10 від 05.07.2019 року, підставою для відмови стало не надання платником податку копій документів, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків. Таким чином, рішення комісії № 1249262/42644860 від 09.08.2019 року, № 1249258/42648260 від 09.08.2019 року, № 1249261/42648260 від 09.08.2019 року про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, було відмовлено у реєстрації податкових накладних №№ 8, 9, 10 від 05.07.2019 року цілком законно.
У відповіді на відзив позивач зазначає, що критерії ризиковості платника податку, відповідно до яких ТОВ ІНЖПРОМБУД було віднесене до переліку ризикових, були визнані незаконними рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 червня 2019 року про справі № 826/12108/18, яким було визнано протиправними та нечинними п.10, п.20, п.21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21.02.2018 р. Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .
Дослідивши надані письмові докази, перевіривши матеріали справи, а також проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позов належить задовольнити. Свій висновок суд вмотивовує наступним чином. Так, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
ТОВ ІНЖПРОМБУД з метою провадження господарської діяльності уклало з ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА (попереднє найменування підприємства - ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР СНД ) договір підряду від 04.03.2019 року № 1336, відповідно до умов якого позивач (підрядник) зобов`язався за дорученням замовника здійснювати підрядні роботи, перелік, обсяг та вартість яких узгоджуються сторонами договору у Протоколах, які є невід`ємною частиною Договору підряду, а замовник, у свою чергу, зобов`язався прийняти та оплатити виконані роботи у строки та на умовах, визначених цим Договором підряду.
На виконання умов договору підряду від 04.03.2019 року № 1336 позивач виконав свої зобов`язання в обумовлений із замовником строк до 05.07.2019 року, на підтвердження чого сторонами були підписані Акти від 05.07.2019 року № б/н приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року, із вартістю виконаних будівельних робіт з ПДВ, а саме: згідно Протоколу № 6 - 16924,31 грн.; Протоколу № 5 - 34782,42 грн.; Протоколу № 4 та Додаткової угоди № 1 до Протоколу № 4 - 19971,08 грн., замовник прийняв належним чином виконані виконавцем роботи та оплатив їх у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 15.07.2019 року № 1085001 на суму 16924,31 грн., № 1085003 на суму 34782,42 грн., № 1085002 на суму 19971,08 грн.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Згідно з п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Відповідно до вимог п.187.1 ст.187, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України ТОВ ІНЖПРОМБУД сформувало податкові накладні № 8 від 05.07.2019 року, виписану на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 5797,07 грн., № 9 від 05.07.2019 року, виписану на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 3328,51 грн., № 10 від 05.07.2019 року, виписану на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 2820,72 грн., та 30.07.2019 року направило їх на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з отриманими квитанціями про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні прийнято, але реєстрацію зупинено, оскільки ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1. Критеріїв ризиковості платника податку . Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ТОВ ІНЖПРОМБУД на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, зазначених в податковій накладній від 05.07.2019 року № 8, а саме: виконання робіт з установлення компресорно-конденсаторних блоків, реконструкції складу готової продукції для установки виробничої та пакувальної ліній. Комплекс перевантаження та переробки тропічних олій (послуги згідно ДКПП 43.22), направило до комісії повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, та надало копії наступних документів: Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року, Протоколу № 5 від 10.06.2019 року про узгодження вартості робіт до договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року щодо виконання на об`єкті замовника робіт з установлення компресорно-конденсаторних блоків на реконструкції складу готової продукції для установки пакувальних ліній (код КВЕД 43.29) у складі готової продукції, на загальну суму 34782,42 грн., з урахуванням ПДВ 20 % - 5797,07 грн.; лист ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА щодо зміни назви підприємства з ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР СНД на ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА ; Довідки від 05.07.2019 року про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2019 року (за примірною формою КБ-3) до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року, Протокол № 5 від 10.06.2019 р., із вартістю виконаних будівельних робіт з ПДВ - 34782,42 грн.; Акту від 05.07.2019 року № б/н приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року та Протоколу № 5 від 10.06.2019 року, із вартістю виконаних будівельних робіт з ПДВ - 34782,42 грн.; платіжного доручення від 15.07.2019 року № 1085003 на суму 34782,42 грн.
ТОВ ІНЖПРОМБУД на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, зазначених в податковій накладній від 05.07.2019 року № 9, а саме: улаштування системи вентиляції - додаткові роботи. Реконструкція складу готової продукції для установки виробничої та пакувальної ліній. Комплекс перевантаження та переробки тропічних олій (послуги згідно ДКПП 43.22), направило до комісії повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, та надало копії наступних документів: Договору № 1336 від 04.03.2019 року; листа ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА щодо зміни назви підприємства з ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР СНД на ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА ; Протоколу № 4 від 26.04.2019 року про узгодження вартості робіт до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року щодо робіт на об`єкті замовника: Комплекс перевантаження та переробки тропічних олій, за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Індустріальна, 6: улаштування системи вентиляції на реконструкції складу готової продукції для установки виробничої і пакувальної ліній, на загальну суму 34782,42 грн.. з урахуванням ПДВ 20 % - 5797,07 грн.; Додаткової угоди № 1 від 10.06.2019 року до Протоколу № 4 від 26.04.2019 року про узгодження вартості робіт до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року, щодо виконання на об`єкті замовника наступних робіт: улаштування системи вентиляції - додаткові роботи. Реконструкція складу готової продукції для установки виробничої та пакувальної ліній, на загальну суму 19971,08 грн., з урахуванням ПДВ 20 % - 3328,51 грн.; Довідки від 05.07.2019 року про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2019 року (за примірною формою КБ-3) до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року, Додаткова Угода № 1 від 10.06.2019 року до Протоколу № 4 від 26.04.2019 року із вартістю виконаних будівельних робіт з ПДВ - 19971,08 грн.; Акту від 05.07.2019 року № б/н приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року, Додаткової Угоди № 1 від 10.06.2019 року до Протоколу № 4 від 26.04.2019 року, із вартістю виконаних будівельних робіт з ПДВ - 19971,08 грн.; платіжного доручення від 15.07.2019 року №1085002 на суму 19971,08 грн.
ТОВ ІНЖПРОМБУД на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, зазначених в податковій накладній від 05.07.2019 року № 10, а саме: очищення радіальних вентиляторів та фільтрів, очищення теплозавіси, холодильних установок у складі готової продукції. Комплекс перевантаження та переробки тропічних олій (послуги згідно ДКПП 43.22), направило до комісії повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, та надало копії наступних документів: Договору № 1336 від 04.03.2019 року; листа ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА щодо зміни назви підприємства з ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР СНД на ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА ; Протоколу № 6 від 10.06.2019 року про узгодження вартості робіт до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року щодо виконання на об`єкті замовника за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Індустріальна, 6, наступних робіт: очищення радіальних вентиляторів та фільтрів, очищення теплозавіси, очищення холодильних установок у складі готової продукції, на загальну суму 16924,31 гри., з урахуванням ПДВ 20 % - 2820,72 грн.; Довідки від 05.07.2019 року про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2019 року (за примірною формою КБ-3) до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року, Протокол № 6 від 10.06.2019 року із вартістю виконаних будівельних робіт з ПДВ - 16924,31 грн.; Акту від 05.07.2019 року № б/н приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) до Договору підряду № 1336 від 04.03.2019 року та Протоколу № 6 від 10.06.2019 року із вартістю виконаних будівельних робіт з ПДВ - 16924,31 грн.; платіжного доручення від 15.07.2019 року № 1085001 на суму 16924,31 грн.
Рішеннями Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 09.08.2019 року № 1249262/42648260, від 09.08.2019 року № 1249258/42648260, від 09.08.2019 року № 1249261/42648260 було відмовлено у реєстрації податкових накладних ТОВ ІНЖПРОМБУД № 8 від 05.07.2019 року, № 9 від 05.07.2019 року, № 10 від 05.07.2019 року в зв`язку з тим, що ненадання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків .
Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до п.13 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Згідно з пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, зазначених у листі ДФС України від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18, комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме, якщо: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку-юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Відповідно до п.5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Згідно з п.7 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, у разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до п.п.12-13 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
В квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку .
Разом з цим, посилання відповідача на пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку є досить загальним та не визначає конкретні підстави для зупинення реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування, що прямо впливає на можливість надання платником податку в подальшому відповідних необхідних документів для реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Крім того, Критерії ризиковості платника податку в той період існували виключно у вигляді листа Державної фіскальної служби України та не затверджені у встановленому порядку будь-яким наказом Державної фіскальної служби України, не погоджені з Міністерством фінансів України, що суперечить вимогам п.10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117.
Як вже було зазначено судом вище, ТОВ ІНЖПРОМБУД направило повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, та надало копії необхідних документів, підтверджуючих здійснення операцій.
Згідно з ч.1 ст.1 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до ч.ч.1-2 ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно з пп.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Відповідно до п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Згідно з пп.пп.2.1-2.2 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року за № 168/704, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов`язань і фінансових результатів. Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. При реалізації товарів за готівку допускається складання первинного документа не рідше одного разу на день на підставі даних касових апаратів, чеків тощо. Для контролю та впорядкування обробки інформації на основі первинних документів можуть складатися зведені документи (далі - первинні документи).
Як вже було зазначено вище, в оскаржуваних рішеннях відповідач зазначив, що причиною відмови в реєстрації податкових накладних позивача стало ненадання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
Відповідно до п.23 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку: щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу; щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.
Разом з цим, на думку суду, у вказаних рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних відповідачем чітко не зазначено підставу для відмови, як і не зазначено конкретно документів, відсутність яких не дала можливості йому прийняти рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з п.14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Суд зазначає, що на розгляд відповідачу позивачем були надані всі необхідні первинні документи, які стосуються даних операцій, що не мали дефекту форми, змісту або походження, та які в силу вимог Податкового кодексу України, Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року за № 168/704, підтверджують здійснення фінансово-господарських відносин позивача з контрагентом.
Тобто, суд прийшов до висновку, що надані позивачем до відповідача первинні документи на підтвердження здійснення операцій по податковим накладним № 8 від 05.07.2019 року, № 9 від 05.07.2019 року, № 10 від 05.07.2019 року засвідчують факт виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань за вказаним вище договором.
Таким чином, ТОВ ІНЖПРОМБУД виконало обов`язок щодо надіслання до комісії регіонального рівня усіх необхідних первинних документів та пояснень на підтвердження господарських операції з ТОВ ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , які в сукупності підтверджують наявність підстав для реєстрації податкових накладних № 8 від 05.07.2019 року, № 9 від 05.07.2019 року, № 10 від 05.07.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З урахуванням зазначеного, суд прийшов до висновку, що у Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, були відсутні встановлені законом підстави для відмови у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД № 8 від 05.07.2019 року, № 9 від 05.07.2019 року, № 10 від 05.07.2019 року.
Таким чином, рішення Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 09.08.2019 року № 1249262/42648260, від 09.08.2019 року № 1249258/42648260, від 09.08.2019 року № 1249261/42648260 про відмову в реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД № 8 від 05.07.2019 року, № 9 від 05.07.2019 року, № 10 від 05.07.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та належать до скасування.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 682-р Питання Державної податкової служби вирішено погодитися з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 р. № 227 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Відповідно до ч.ч.1-2 ст.6 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Згідно положень ст.9 Конституції України та ст.17, ч.5 ст.19 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди та органи державної влади повинні дотримуватись положень Європейської конвенції з прав людини та її основоположних свобод 1950 року, застосовувати в своїй діяльності рішення Європейського суду з прав людини з питань застосування окремих положень цієї Конвенції.
Європейський суд підкреслює особливу важливість принципу належного урядування . Він передбачає, що в разі коли йдеться про питання загального інтересу, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (див. рішення у справах Беєлер проти Італії [ВП] (Beyeler v. Italy [GC]), заява № 33202/96, п. 120, ECHR 2000, Онер`їлдіз проти Туреччини [ВП] (Oneryэldэz v. Turkey [GC]), заява № 48939/99, п. 128, ECHR 2004-XII, Megadat.com S.r.l. проти Молдови (Megadat.com S.r.l. v. Moldova), заява № 21151/04, п. 72, від 8 квітня 2008 року, і Москаль проти Польщі (Moskal v. Poland), заява № 10373/05, п. 51, від 15 вересня 2009 року). Також, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах Лелас проти Хорватії (Lelas v. Croatia), заява № 55555/08, п. 74, від 20.05.2010 року, і Тошкуце та інші проти Румунії (Toscuta and Others v. Romania), заява № 36900/03, п. 37, від 25.11.2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах.
Крім того, Європейський суд з прав людини у своєму рішення по справі Yvonne van Duyn v.Home Office зазначив, що принцип юридичної визначеності означає, що зацікавлені особи повинні мати змогу покладатися на зобов`язання, взяті державою, навіть якщо такі зобов`язання містяться в законодавчому акті, який загалом не має автоматичної прямої дії . З огляду на принцип юридичної визначеності, держава не може посилатись на відсутність певного нормативного акта, який би визначав механізм реалізації прав та свобод громадян, закріплених у конституції чи інших актах. Така дія названого принципу пов`язана з іншим принципом - відповідальності держави, який полягає в тому, що держава не може посилатися на власне порушення зобов`язань для запобігання відповідальності. Захист принципу обґрунтованих сподівань та юридичної визначеності є досить важливим у сфері державного управління та соціального захисту. Так, якщо держава чи орган публічної влади схвалили певну концепцію своєї політики чи поведінки, така держава чи такий орган вважатимуться такими, що діють протиправно, якщо вони відступлять від такої політики чи поведінки щодо фізичних та юридичних осіб на власний розсуд та без завчасного повідомлення про зміни у такій політиці чи поведінці, позаяк схвалення названої політики чи поведінки дало підстави для виникнення обґрунтованих сподівань у названих осіб стосовно додержання державою чи органом публічної влади такої політики чи поведінки.
У рішенні від 31.07.2003 року у справі Дорани проти Ірландії Європейський суд з прав людини зазначив, що поняття ефективний засіб передбачає запобігання порушенню або припиненню порушення, а так само встановлення механізму відновлення, поновлення порушеного права. Причому, як наголошується у рішенні Європейського суду з прав людини у справі Салах Шейх проти Нідерландів , ефективний засіб - це запобігання тому, щоб відбулося виконання заходів, які суперечать Конвенції, або настала подія, наслідки якої будуть незворотними. При вирішенні справи Каіч та інші проти Хорватії (рішення від 17.07.2008 року), Європейський суд з прав людини вказав, що для Конвенції було б неприйнятно, якби стаття 13 декларувала право на ефективний засіб захисту але без його практичного застосування. Таким чином, обов`язковим є практичне застосування ефективного механізму захисту. Протилежний підхід суперечитиме принципу верховенства права.
При обранні способу відновлення порушеного права позивача суд виходить з принципу верховенства права щодо гарантування цього права ст.1 Протоколу № 1 до Європейської Конвенції з прав людини, як складової частини змісту і спрямованості діяльності держави, та виходячи з принципу ефективності такого захисту, що обумовлює безпосереднє поновлення судовим рішенням прав особи, що звернулась за судовим захистом без необхідності додаткових її звернень та виконання будь-яких інших умов для цього.
Рішенням Конституційного Суду України у справі № 3-рп/2003р від 30.01.2003 року визначено, що правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах.
Згідно з п.п.19-20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Відповідно до п.24 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, комісія центрального рівня протягом семи робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів відповідно до пункту 15 цього Порядку, але не раніше отриманого рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі комісії регіонального рівня, може прийняти інше рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі. Прийняте комісією центрального рівня рішення реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу, а рішення Комісії регіонального рівня скасовується.
З урахуванням зазначеного, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 8 від 05.07.2019 року, № 9 від 05.07.2019 року, № 10 від 05.07.2019 року, виписані на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , та вважати вказані податкові накладні прийнятими та зареєстрованими протягом операційного дня, коли їх було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД .
Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно з ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.
Згідно з п.58 рішення Європейського суду з прав людини у справі Серявін та інші проти України від 10.02.2010 року, заява 4909/04, Суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 09.12.1994 року, серія A, № 303-A, п.29).
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись Конституцією України, ст.ст.2, 77, 90, 139, 242-246, 250 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД (вул. Василя Стуса, 2/1, м. Одеса, 65033, ідентифікаційний код 42648260) до Державної податкової служби України (Львівська пл., 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393), Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, ідентифікаційний код 43142370) про визнання протиправними та скасування рішень від 09.08.2019 року, зобов`язання зареєструвати податкові накладні від 05.07.2019 року - задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Головного управління ДФС в Одеській області від 09.08.2019 року № 1249262/42648260 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 05.07.2019 року, виписаної на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 5797,07 грн.
3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 05.07.2019 року № 8, виписану на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 5797,07 грн., та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД .
4. Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Головного управління ДФС в Одеській області від 09.08.2019 року № 1249258/42648260 про відмову у реєстрації податкової накладної № 9 від 05.07.2019 року, виписаної на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 3328,51 грн.
5. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 9 від 05.07.2019 року, виписану на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 3328,51 грн., та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД .
6. Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Головного управління ДФС в Одеській області від 09.08.2019 року № 1249261/42648260 про відмову у реєстрації податкової накладної № 10 від 05.07.2019 року, виписаної на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 2820,72 грн.
7. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 10 від 05.07.2019 року, виписану на покупця - Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА , код ЄДРПОУ 33268860, з загальною сумою ПДВ за основною ставкою 2820,72 грн., та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД .
8. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ІНЖПРОМБУД (код ЄДРПОУ 42648260) судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 6306,00 грн.
Порядок і строки оскарження рішення визначаються ст.ст.293, 295 КАС України.
Рішення набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.255 КАС України.
Повний текст рішення складено 11 березня 2020 року.
Суддя М.М. Кравченко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.03.2020 |
Оприлюднено | 13.03.2020 |
Номер документу | 88114939 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні