Рішення
від 12.03.2020 по справі 909/1286/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12.03.2020 м. Івано-ФранківськСправа № 909/1286/19

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Фрич М. М., секретар судового засідання Попович Л. І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Івано-Франківської обласної ради

Управління об`єктами спільної власності територіальних громад області,

вул. Грушевського, буд.21,м. Івано-Франківськ,76018

до відповідача: Державного реєстратора Цалина Андрія Богдановича

Узинської сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області,

вул. Молодіжна, 10 а, с. Узин, Тисменицький район,

Івано-Франківська область, 77434

до відповідача: Публічного акціонерного товариства

"Національна суспільна телерадіокомпанія України"

в особі філії ПАТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України"

"Івано-Франківська регіональна дирекція "Карпати",

вул. Січових Стрільців, 30а, м. Івано-Франківськ,76018

про скасування рішення про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно

за участю:

від позивача: Грицків М.І., довіреність від 02.01.2019 № 2/03-02/009, начальник відділу

від відповідача 2: Шурак О.Б., довіреність № 01-8/96 від 05.12.2019, юрисконсульт

від відповідача 1 не з`явились

ВСТАНОВИВ:

Івано-Франківська обласна рада Управління об`єктами спільної власності територіальних громад області звернулась до Державного реєстратора Цалина Андрія Богдановича Узинської сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області, Публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" в особі філії Публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Івано-Франківська регіональна дирекція "Карпати" про скасування рішення про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.

Ухвалою суду від 28.11.2019 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі і призначено підготовче засідання на 26.12.2019. В судовому засіданні 26.12.2019 відкладено підготовче засідання на 23.01.20. В судовому засіданні 23.01.20 відкладено підготовче засідання на 18.02.20. В судовому засіданні 18.02.20 відкладено підготовче засіданні на 27.02.20. В судовому засіданні 27.02.20 закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті на 12.03.20.

В судовому засідання 12.03.20 представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, представник відповідача 2 проти позову заперечив.

Представник відповідача 1 відзиву на позовну заяву суду не подав, в судове засідання не з`явився, причини неявки суду не повідомив.

Згідно з ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті.

Враховуючи викладене, суд вважає за можливе у відповідності до ст. 202 ГПК України та ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, розглянути справу без участі повноважного представника відповідача 1 за наявними в ній матеріалами, запобігаючи, одночасно, безпідставному затягуванню розгляду спору.

Позиція позивача.

Позивач вказує на те, що 16.02.2001 за Івано-Франківською обласною радою було зареєстровано право власності на будинок радіо по вул. Січових Стрільців, 30 а в м. Івано-Франківську. На момент подання документів до управління реєстраційних процедур для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, стало відомо, що 22.04.2019 проведено реєстраційні дії у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, відповідно до яких право власності на нерухоме майно на вул. Січових Стрільців, 30 а у м. Івано-Франківську зареєстровано за іншою юридичною особою.

Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, право власності на будинок радіо з гаражами на вул. Січових Стрільців, 30 а у м. Івано-Франківську за реєстровано 22.04.2019 Державним реєстратором Цалином Андрієм Богдановичем за публічним акціонерним товариством "Національна суспільна телерадіокомпанія України", підстава набуття права власності - передавальний акт Національної телерадіокомпанії України від 17.01.2017 року.

З посиланням на ст. 10, 26, 37 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", позивач просить скасувати рішення Державного реєстратора Цалина Андрія Богдановича Узинської сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер: 46630530 від 24.04.2019 на нерухоме майно на вул. Січових Стрільців, 30 а у м. Івано-Франківську за публічним акціонерним товариством "Національна суспільна телерадіокомпанія України".

Позиція відповідача 2.

Відповідач 2 проти позовних вимог заперечив, подав суду відзив на позовну заяву (вх.№22065/19 від 16.1.2019), відповідно до якого вказує таке:

1) внесення нерухомого майна до статутного капіталу НСТУ може здійснюватися на підставі обліку майна без попередньої державної реєстрації права власності на таке майно. Передавальний акт та/або оцінка майна є документами, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на майно, внесене до статутного капіталу НСТУ;

2) на підставі вказаних документів відповідач 2 є правонаступником всього майна, в тому числі і нерухомого по вул. Січових Стрільців, 30А у м. Івано-Франківську, прав та обов`язків Івано-Франківської обласної державної телеорганізації "Карпати", що припинила свою діяльність;

3) рішення відповідача 1 проведено з дотриманням вимог чинного законодавства, що свідчить про правомірність прийняття відповідачем 1 оскаржуваного рішення, під час подачі документів до державного реєстратора, відповідачем 2 підтверджено вказаними документами набуття права власності на спірне нерухоме майно.

Фактичні обставини, встановлені судом.

Відповідно до Свідоцтва про право власності на будинок радіо, виданого Івано-Франківським МУЖКГ 16.02.2001 року, нерухоме майно на вул. Січових Стрільців, 30 а у м. Івано-Франківську належить Івано-Франківській обласній раді на праві державної власності, в повному господарському віданні Івано-Франківської обласної державної телерадіокомпанії.

Комунальним підприємством "Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації" виготовлено технічний паспорт від 03.04.2019, відповідно до якого до складу вказаного нерухомого майна входить: адміністративний будинок (літера А) загальною площею 747, 0 кв. м, гараж (літера Б) загальною площею 112,5 кв. м, гараж (літера Г) загальною площею 41,6 кв. м, павільйон-навіс (літера Г-Г1) загальною площею 27,8 кв. м.

Відповідно до довідки, виданої обласним комунальним підприємством "Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації" від 03.04.2019 №00026 - 16.02.2001 за Івано-Франківською обласною радою було зареєстровано право власності на будинок радіо по вул. Січових Стрільців, 30 а у м. Івано-Франківську. Підстава для реєстрації - Свідоцтво про право власності від 16.02.2001, видане Івано-Франківським МУЖКГ на підставі рішення міськвиконкому №3/7 від 06.01.1978 року. Рішення про реєстрацію права власності прийняте 16.02.2001, запис про реєстрацію права власності №1202 в книзі №9В. Відповідно до вказаної довідки переходів права власності на час видачі довідки комунальним підприємством не реєструвалось.

Як вбачається з Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна право власності на будинок радіо з гаражами на вул. Січових Стрільців, 30 а у м. Івано-Франківську зареєстровано 22.04.2019 Державним реєстратором Цалином Андрієм Богдановичем Узинської сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області за публічним акціонерним товариством "Національна суспільна телерадіокомпанія України", підстав набуття права власності - передавальним акт Національної телерадіокомпанії України від 17.01.2017 року.

Виходячи з матеріалів справи та керуючись вимогами діючого законодавства, суд дійшов в спірному випадку висновків про обґрунтованість вимог позивача з огляду на таке.

Відповідно до ст.2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (в редакції станом на дату виникнення спірних правовідносин), державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до ст. 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" однією з засад державної реєстрації прав є внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених цим Законом.

Статтею 4 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що серед переліку речових прав та їх обтяжень, що підлягають державній реєстрації є право власності.

Відповідно до ст.10 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах, а також перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій.

Крім того, державний реєстратор під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, обов`язково запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі відсутності необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено цим Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником.

Статтею 11 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

Відповідно до ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація прав проводиться в такому порядку:

1) прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;

2) виготовлення електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав, шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та їх розміщення у Державному реєстрі прав;

3) встановлення черговості розгляду заяв, зареєстрованих у базі даних заяв;

4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;

5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав (у разі відсутності підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав);

6) відкриття розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів цих прав;

7) формування витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав для подальшого використання заявником;

8) видача/отримання документів за результатом розгляду заяви.

Із системного аналізу законодавчо закріпленої компетенції державного реєстратора вбачається, що одним із його обов`язків є встановлення відсутності суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно. І для перевірки цієї інформації з метою недопущення одночасного існування подвійної державної реєстрації прав державний реєстратор не лише вправі, а й повинен, зокрема, запитувати від відповідних органів інформацію, які відповідно до чинного на момент оформлення права законодавства проводили таке оформлення, вимагати в разі потреби подання додаткових документів.

Такий обов`язок узгоджується із закріпленими частиною першою ст.3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" засадами державної реєстрації прав, зокрема - гарантування державою об`єктивності, достовірності та повноти відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження.

Як встановлено судом, відповідно до Свідоцтва про право власності від 16.02.2001, видане Івано-Франківським МУЖКГ на підставі рішення міськвиконкому №3/7 від 06.01.1978 року, Івано-Франківській обласній раді на праві державної власності належить нерухоме майно на вул. Січових Стрільців, 30 а у м. Івано-Франківську.

На момент розгляду справи судом ні рішення на підставі якого видано таке Свідоцтво (рішення міськвиконкому №3/7 від 06.01.1978 року), ні саме Свідоцтво не припинили свою дію, а відтак підтверджують факт існування такого права власності на нерухоме майно у позивача. Відповідачі доказів в спростування вказаних фактів суду не подали.

Також статтею 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що заявником є власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав.

Вказане наводить на висновок про наявність суперечностей між спірним зареєстрованим правом власності на нерухоме майно, яке здійснено відповідачем 1 та заявленим позивачем на підставі діючого Свідоцтва, оскільки одночасне існування державної реєстрації кількох прав власності на одне і теж нерухоме майно суперечить засадам офіційного визнання і підтвердження державою фактів виникнення прав на нерухоме майно, що є порушенням чинного законодавства, в чому й полягає порушення в спірному випадку інтересів позивача, за яким право власності на нерухоме майно оформлено первинно та не припинялося.

В спірному випадку, позивачем доведено факт наявності у нього права власності на спірне нерухоме майно та відсутність у відповідача 2 правомірної підстави для реєстрації такого права власності на те ж саме майно. Таким чином, неправомірні дії відповідача 1 щодо реєстрації такого права за особою, яка не мала на те правових підстав - є порушенням прав позивача на здійснення такої реєстрації за наявності таких підстав.

Відповідно до ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо:

1) заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону;

2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;

3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом;

4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження;

5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;

6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;

7) заяву про державну реєстрацію обтяжень щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем;

8) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 цього Закону, не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;

9) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об`єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію;

10) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;

11) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав;

12) заявник звернувся із заявою про державну реєстрацію права власності щодо майна, що відповідно до поданих для такої реєстрації документів відчужено особою, яка на момент проведення такої реєстрації внесена до Єдиного реєстру боржників, зокрема за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці.

За наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав.

Законодавець поклав на відповідних посадових осіб обов`язок під час реєстрації перевіряти відсутність суперечностей зареєстрованих прав і тих, що подаються до реєстрації. Приймаючи рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відповідна посадова особа здійснює дії по аналізу поданих документів та приймає відповідне рішення про здійснення такої реєстрації або про відмову у здійсненні такої реєстрації, яке є обов`язковим для заявника.

Здійснюючи такі дії при перевірці поданих документів, співставлення зареєстрованих та заявлених до реєстрації прав - запобігає порушенню прав та законних інтересів власників від порушень внаслідок реєстраційних дій.

В спірному випадку, наявні в матеріалах справи докази вказують на те, що відповідач 1 таких дій з перевірки документів та наявність правових підстав для реєстрації не здійснив, що спричинило порушення права позивача на реєстрацію права власності за наявності на те правових підстав, а відтак в наявності підстави для скасування рішення Державного реєстратора Цалина Андрія Богдановича, Узинської сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу) на нерухоме майно на вул. Січових Стрільців, 30 а у м. Івано-Франківську за публічним акціонерним товариством "Національна суспільна телерадіокомпанія України".

Що стосується заперечень відповідача 2 про те, що спірне нерухоме майно внесено до статутного капіталу відповідача 2 передавальним актом, а відтак він є належним власником - не можуть прийматися судом до уваги з огляду на таке.

Як вбачається з позовної заяви, позивач просить суд скасувати рішення Державного реєстратора про державну реєстрацію прав та їх обтяжень на нерухоме майно на вул. Січових Стрільців, 30 а. Таким чином, предметом дослідження в цій справі є дотримання встановленого законом порядку прийняття відповідною посадовою особою відповідного рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а відтак будь-які питання щодо визнання права власності не входять до предмету даного спору.

Суд дослідивши подані докази і на підставі цих доказів з урахуванням обставин по справі та діючого законодавства суд дійшов до висновку про задоволення позовних вимог.

Згідно зі ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Відповідно до ст.86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Щодо судового збору слід вказати таке.

Відповідно до ст.123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Відповідно до позовної заяви, позивач просить суд скасувати рішення Державного реєстратора про державну реєстрацію прав та їх обтяжень на нерухоме майно на вул. Січових Стрільців, 30 а, що є вимогою немайнового характеру.

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до господарського суду позовної заяви немайнового характеру встановлено ставку судового збору - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Станом на дату звернення до суду з відповідною позовною заявою, розмір такого судового збору дорівнював сумі 1921 грн. Відповідно до платіжного доручення №195 від 25.10.2019 року, доданого до матеріалів позовної заяви, позивачем сплачено судовий збір в розмірі 4014 грн.

Статтею 7 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Таким чином, враховуючи викладене, а також фактичні обставини справи суму судового збору в розмірі 1921 грн суд вважає за правильне покласти на відповідача 1.

Решту суму судового збору в розмірі 2093 грн, за наявності клопотання особи, яка його сплатила (позивача по справі), буде повернуто в установленому законом порядку.

Керуючись ст. 73, 86, 123, 129, 238 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Управління об`єктами спільної власності територіальних громад області Івано-Франківської обласної ради /76018, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21, код ЄДРПОУ 34844218/ до Державного реєстратора Цалина Андрія Богдановича Узинської сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області /77434, Івано-Франківська область, село Узин, вул. Молодіжна, 10 а, код ЄДРПОУ 04356411/ до Публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" в особі філії ПАТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Івано-Франківська регіональна дирекція "Карпати" /76018, м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 30 а, код ЄДРПОУ 40020572/ про скасування рішення Державного реєстратора Цалина Андрія Богдановича Узинської сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень /з відкриттям розділу/ індексний номер: 46630530 від 24.04.2019 на нерухоме майно на вул. Січових Стрільців 30а у м. Івано-Франківську за публічним акціонерним товариством "Національна суспільна телерадіокомпанія України" - задоволити.

Скасувати рішення Державного реєстратора Цалина Андрія Богдановича Узинської сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень /з відкриттям розділу/ індексний номер:46630530 від 24.04.2019 на нерухоме майно на вул. Січових Стрільців 30а у м. Івано-Франківську за публічним акціонерним товариством "Національна суспільна телерадіокомпанія України".

Стягнути з Державного реєстратора Цалина Андрія Богдановича Узинської сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області /77434, Івано-Франківська область, село Узин, вул. Молодіжна, 10 а, код ЄДРПОУ 04356411/ на користь Управління об`єктами спільної власності територіальних громад області Івано-Франківської обласної ради /76018, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21, код ЄДРПОУ 34844218/ судовий збір в розмірі 1921 грн (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).

Видати наказ після вступу рішення в законну силу.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом 20-ти днів до Західного апеляційного господарського суду (м. Львів).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 17.03.2020

Суддя Фрич М. М.

Дата ухвалення рішення12.03.2020
Оприлюднено19.03.2020
Номер документу88241558
СудочинствоГосподарське
Сутьдержавну реєстрацію права власності на нерухоме майно

Судовий реєстр по справі —909/1286/19

Постанова від 02.02.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Волковицька Н.О.

Ухвала від 24.12.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Волковицька Н.О.

Ухвала від 08.12.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 30.11.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Постанова від 29.10.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 01.10.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 03.09.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 17.07.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 22.06.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 19.05.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні