Постанова
від 19.03.2020 по справі 160/5042/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

19 березня 2020 року м. Дніпросправа № 160/5042/19

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Ясенової Т.І. (доповідач),

суддів: Головко О.В., Суховарова А.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за апеляційною скаргою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2019 року (суддя суду 1 інстанції Турова О.М.) по справі за позовом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації до Товариства з обмеженою відповідальністю СВД ІНТЕРКОМ , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Головне управління ДФС у Дніпропетровській області про анулювання дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, -

ВСТАНОВИВ:

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації звернулась до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю СВД ІНТЕРКОМ , в якому просила:

- анулювати дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів широкосмугового радіо доступу №СРТ-12-0307548 від 17.01.2017 року, №СРТ-12-0307549 від 17.01.2017 року, №СРТ-12-0355319 від 09.06.2017 року, №СРТ-12-0355320 від 09.06.2017 року, №СРТ-12-0355321 від 09.06.2017 року.

В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що від Головного управління ДФС у Дніпропетровській області ним отримано лист від 11.04.2019 року №42882/10/04-36-12-03-16, в якому повідомлялося, що ТОВ СВД ІНТЕРКОМ не сплачує рентну плату за користування радіочастотним ресурсом України більше шести місяців, чим порушує вимоги Закону України Про радіочастотний ресурс України . З посиланням на положення частини 3 статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс стверджує, що відповідні дозволи, на підставі яких позивач здійснює експлуатацію радіочастотним ресурсом, підлягають анулюванню.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2019 року у задоволенні позовної заяви відмовлено.

Рішення суду першої інстанції мотивовано тим, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації, самостійно приймає рішення про анулювання дозволу, оскільки це питання відноситься саме до компетенції позивача та не потребує судового розгляду.

В апеляційній скарзі Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, недоведеність обставин, які суд першої інстанції вважає встановленими,

невідповідність висновків суду обставинам справи, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

В обґрунтування апеляційної скарги посилається на те, що позивач не має права проводити перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати рентної плати за користування радіочастотним ресурсом.

Позивач зауважує, що відповідно до статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України саме в судовому порядку анулюються ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України, а також дозволи на експлуатацію, у разі несплати щомісячного збору протягом шести місяців користувачем.

Перевіривши рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла наступних висновків.

Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що Товариству з обмеженою відповідальністю СВД ІНТЕРКОМ були видані Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, наступні дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів широкосмугового радіо доступу:

- №СРТ-12-0307548 від 17.01.2017 року з терміном дії до 25.01.2022 року;

- №СРТ-12-0307549 від 17.01.2017 року з терміном дії до 25.01.2022 року;

- №СРТ-12-0355319 від 09.06.2017 року з терміном дії до 17.07.2022 року;

- №СРТ-12-0355320 від 09.06.2017 року з терміном дії до 17.07.2022 року;

- №СРТ-12-0355321 від 09.06.2017 року з терміном дії до 17.07.2022 року.

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області, листом від 11 квітня 2019 року за вих. №42882/10/04-36-12-03-16, повідомило НКРЗІ про те, що ТОВ СВД ІНТЕРКОМ , за період з червня 2017 року по березень 2019 року не подані податкові декларації з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України до Соборного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Станом на 01.04.2019 року за відповідачем рахується податковий борг з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України у сумі 13770,00 грн., який виник 29.04.2018 року.

На адресу ТОВ СВД ІНТЕРКОМ позивачем направлявся лист від 03.05.2019 року за вих.№01-2589/144, у якому запропоновано відповідачу здійснити сплату заборгованості з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України у термін до 17.05.2019 року, про що повідомити Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації та Головне управління ДФС у Дніпропетровській області.

Однак, від ТОВ СВД ІНТЕРКОМ відповіді, на вказаний лист, не надійшло та відповідачем не сплачено заборгованості з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом.

Вищезазначене й стало підставою для звернення позивача до суду.

Правову основу користування радіочастотним ресурсом України, повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов`язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України, визначені Законом України Про радіочастотний ресурс України від 01.06.2000 р. №1770-III.

Відповідно до частини 2 статті 12 України Про радіочастотний ресурс України органом державного регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України є національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, яка утворюється відповідно до Закону України Про телекомунікації .

Пунктами 1, 3 частини 2 статті 30 Закону України Про радіочастотний ресурс України , визначено, що користування радіочастотним ресурсом України здійснюється на підставі ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України та дозволів на експлуатацію - суб`єктами господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг, а також дозволів на експлуатацію - спеціальними користувачами, технологічними користувачами та радіоаматорами.

Положеннями пункту 5 частини 2 статті 6 Закону України Про радіочастотний ресурс України встановлено, що користувачі радіочастотного ресурсу України зобов`язані вносити платежі та збори, передбачені законом, а також у встановленому національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, порядку плату за радіочастотний моніторинг у смугах радіочастот загального користування.

Нормами статті 57 Закону України Про радіочастотний ресурс України передбачено, що користування радіочастотним ресурсом в Україні здійснюється на платній основі. Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України встановлюється Податковим кодексом України.

Підпунктом 254.5.3 пункту 254.5 статті 254 Податкового кодексу України встановлено, що платники рентної плати сплачують рентну плату починаючи з дати видачі дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу (вимоги).

Згідно з підпунктом 254.5.2 пункту 254.5 статті 254 Податкового кодексу України платники рентної плати обчислюють суму рентної плати виходячи з виду радіозв`язку, розміру встановлених ставок та ширини смуги радіочастот по кожному регіону окремо.

Відповідно до вимог підпункту 254.1.4 пункту 254.1 етапі 254 Податкового кодексу України, платниками рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України є загальні користувачі радіочастотного ресурсу України, визначені законодавством про радіочастотний ресурс, яким надано право користуватися радіочастотним ресурсом України в межах виділеної частини смуг радіочастот загального користування на підставі дозволу на експлуатацію дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою.

Підпунктом 254.5.3. пункту 254.5 статті 254 Податкового кодексу України встановлено, що сплата рентної плати здійснюється платниками рентної плати з дати видачі першого дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою в даній смузі радіочастот у відповідному регіоні незалежно від загальної кількості дозволів, наданих платнику рентної плати в такій смузі радіочастот у певному регіоні, крім випадків, коли наступні дозволи на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, видані на пристрої, потужність яких передбачає застосування іншої, ніж у попередніх дозволах, ставки рентної плати.

Приписами підпункту 257.3.3. пункту 257.3 статті 257 Податкового кодексу України встановлено, що платник рентної плати до закінчення визначеного розділом II цього Кодексу граничного строку подання податкових декларацій за податковий (звітний) період, визначений цією статтею, подає до відповідного контролюючого органу за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, податкову декларацію, яка містить додатки, зокрема, з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України - за місцем податкової реєстрації.

Оскільки Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації були видані Товариству з обмеженою відповідальністю СВД ІНТЕРКОМ , дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів широкосмугового радіо доступу, отже відповідач є платником рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, починаючи з 29.04.2018 року у відповідача утворилась заборгованість в сумі 13770,00 грн., оскільки ним не сплачується збір (рентна плата) за користування радіочастотними ресурсами України.

У разі несплати рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України або сплати її в неповному обсязі платниками рентної плати протягом шести місяців контролюючі органи подають інформацію про таких платників до НКРЗІ, для вжиття до них заходів згідно із законодавством, що встановлено абзацом 1 підпункту 258.2.4 пункту 258.2 статті 258 ПК України.

Як встановлено судом, підставою для звернення позивача до суду з адміністративним позовом є лист ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 11.04.2019 року за вих.№42882/10/04-36-12-03-16, яким позивача повідомлено, що ТОВ СВД ІНТЕРКОМ не сплачує рентну плату за користування радіочастотним ресурсом України більше шести місяців, чим порушує вимоги Закону України Про радіочастотний ресурс України .

Заборгованості ТОВ СВД ІНТЕРКОМ підтверджується витягом з Інтегрованої картки цього платника податків, яка надана ГУ ДФС у Дніпропетровській області 17.07.2019.

Нормами статті 45 Закону України Про радіочастотний ресурс України визначено, що анулювання дозволу на експлуатацію здійснюється Українським державним центром радіочастот (далі - УДЦР) самостійно або за рішенням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації.

Підставами для прийняття національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, рішення про анулювання дозволу на експлуатацію є:

1) анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України;

2) анулювання ліцензії на мовлення або відповідного подання Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо багатоканальних телесистем, які передбачають використання радіочастотного ресурсу України;

3) акт про невиконання користувачем радіочастотного ресурсу України законних вимог національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, або приписів та розпоряджень уповноважених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, посадових осіб;

4) акт про повторну відмову користувача радіочастотного ресурсу в допуску представників національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, для проведення перевірки, а також про вчинення інших перешкод, які не дозволяють здійснювати перевірку в повному обсязі;

5) акт про те, що користувач з власної вини не розпочав експлуатацію радіоелектронного засобу у визначені дозволом терміни;

6) невикористання радіоелектронного засобу більше одного року;

7) виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих користувачем радіочастотного ресурсу України для отримання дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою.

Відповідно до частини 3 статті 45 Закону України Про радіочастотний ресурс України визначено, що УДЦР приймає рішення про анулювання дозволу на експлуатацію на підставі:

1) заяви користувача радіочастотного ресурсу України про анулювання дозволу;

2) скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання - користувача радіочастотного ресурсу України;

3) нотаріально засвідченої копії свідоцтва про смерть фізичної особи - користувача радіочастотного ресурсу України.

Згідно з частиною 4 статті 45 Закону України Про радіочастотний ресурс України Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, або УДЦР має прийняти рішення про анулювання дозволу на експлуатацію протягом 20 робочих днів від дати прийняття рішення про анулювання ліцензії, складення акта про порушення, надходження заяви, копії свідоцтва про смерть, довідки про скасування державної реєстрації, встановлення інших підстав для анулювання дозволу, передбачених цим Законом.

Рішення національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, передається до УДЦР та вручається або надсилається рекомендованим листом користувачу радіочастотного ресурсу України із зазначенням підстав анулювання дозволу не пізніше трьох робочих днів від дати прийняття рішення.

Положеннями частини 6 статті 45 Закону України Про радіочастотний ресурс України передбачено, що у разі виникнення підстав для анулювання дозволу на експлуатацію радіоелектронних засобів мовлення національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, звертається до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення за погодженням рішення про анулювання відповідного дозволу. Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення повинна прийняти відповідне рішення протягом місяця. У разі відмови в погодженні або недотримання зазначеного терміну дозвіл може бути анульований за рішенням суду.

Поряд з цим, згідно з частиною 7 статті 45 Закону України Про радіочастотний ресурс України дозвіл на експлуатацію радіоелектронних засобів мовлення може бути анульовано за поданням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Рішення про анулювання дозволу на експлуатацію може бути оскаржено в судовому порядку. (частина 8 статті 45 вказаного Закону)

Відповідно до частини 9 статті 45 Закону України Про радіочастотний ресурс України рішення національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, або УДЦР про анулювання дозволу на експлуатацію набирає чинності через десять днів від дня його прийняття. Якщо користувач радіочастотного ресурсу України протягом цього часу оскаржує дане рішення в судовому порядку, дія цього рішення призупиняється до завершення судового розгляду. УДЦР здійснює анулювання дозволу на експлуатацію за рішенням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, протягом п`яти робочих днів з дня надходження рішення.

Порядок анулювання дозволів на експлуатацію у смугах радіочастот спеціального користування встановлюється Генеральним штабом Збройних Сил України.(частина 10 статті 45 Закону)

Отже, із зазначеного випливає, що вказаними законодавчими приписами визначені повноваження УДЦР та національної комісії на самостійне анулювання виданих дозволів і підстави, за яких вказані органи є уповноваженими на таке анулювання. При цьому за жодною з передбачених законом підстав анулювання дозволу у звичайному порядку не передбачено необхідності звернення з цим питанням до суду. Лише у разі відмови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення в погодженні рішення про анулювання відповідного дозволу або недотримання визначеного законом терміну для його погодження, дозвіл може бути анульований за рішенням суду.

Крім того, вказана норма права за структурою Закону передбачена Розділом VI Користування радіочастотним ресурсом України, тобто розділом щодо загальних правил користування радіочастотним ресурсом України. Натомість, Розділ VII Закону №1770-ІІІ встановлює Особливості регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України загальними користувачами.

Відповідно до частини першої статті 5 Закону України Про радіочастотний ресурс України користувачі радіочастотного ресурсу України залежно від напрямів його використання поділяються на спеціальні і загальні.

Частиною другою статті 5 Закону України Про радіочастотний ресурс України визначено, що до спеціальних користувачів радіочастотного ресурсу України відносяться підрозділи і організації Міністерства оборони України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони, центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сфері цивільного захисту, центральних органів виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики у сферах пожежної і техногенної безпеки, захисту державного кордону, виконання кримінальних покарань, єдиної державної податкової та митної політики (у частині застосування радіоелектронних засобів податковою міліцією), якщо їх діяльність пов`язана з використанням радіоелектронних засобів виключно для виконання функціональних обов`язків і за умови їх фінансування виключно за рахунок Державного бюджету України, Національної поліції, а також центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сфері транспорту, в частині застосування радіоелектронних засобів об`єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України та забезпечення польотів і в частині застосування радіоелектронних засобів Державною спеціальною службою транспорту системи екстреної медичної допомоги.

Згідно з частиною 3 статті 5 Закону України Про радіочастотний ресурс України до загальних користувачів радіочастотного ресурсу України відносяться користувачі, які не внесені до переліку, визначеного частиною другою цієї статті.

З огляду на вищезазначену норму Закону, ТОВ СВД ІНТЕРКОМ відноситься до загальних користувачів радіочастотним ресурсом, у зв`язку із чим у даній справі підлягають застосуванню норми, визначені також і VII Розділом Закону України Про радіочастотний ресурс України , які визначають додаткові підстави та умови регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України.

Відповідно до статті 57 Закону №1770-ІІІ користування радіочастотним ресурсом в Україні здійснюється на платній основі. Збір за користування радіочастотним ресурсом України встановлюється Податковим кодексом України.

Відповідальність за порушення законодавства про радіочастотний ресурс України регулюється статтею 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України .

Так, юридичні та фізичні особи, винні в порушенні законодавства про радіочастотний ресурс України, несуть відповідальність у порядку, визначеному законами України.

За несвоєчасну сплату щомісячного збору за користування радіочастотним ресурсом України справляється пеня згідно із законами України.

У разі несплати щомісячного збору протягом шести місяців відповідна ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України, а також дозволи на експлуатацію анулюються без компенсації збитків користувачу радіочастотного ресурсу України зі стягненням суми заборгованості в судовому порядку. (частина 3 статті 58 Закону)

Відповідно до частини 4 статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України , дохід (за винятком сплачених податків, зборів (обов`язкових платежів), отриманий користувачем радіочастотного ресурсу внаслідок користування радіочастотним ресурсом України без передбачених цим Законом ліцензій та експлуатації радіоелектронних засобів та/або випромінювальних пристроїв без дозволів на експлуатацію, вилучається за рішенням суду і спрямовується до Державного бюджету України.

Таким чином, анулювання дозволу за несплату щомісячного збору протягом шести місяців є додатковим видом відповідальності за порушення законодавства про радіочастотний ресурс України, який може бути застосований до загальних користувачів. При цьому несплата такого збору не є порушенням виключно норм податкового законодавства, оскільки, з огляду на приписи статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України , сплата цього збору є однією із умов користування радіочастотним ресурсом.

Процедуру здійснення державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України (далі - РЧР) у смугах радіочастот загального користування та додержанням суб`єктами господарювання, які здійснюють реалізацію радіоелектронних засобів (далі - РЕЗ) та випромінювальних пристроїв (далі - ВП), вимог законодавства України щодо реалізації РЕЗ та ВП, у тому числі порядку їх маркування (далі - державний нагляд) визначає

Порядок здійснення державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України в смугах радіочастот загального користування, затвердженого Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації від 27 грудня 2012 року №684 (далі - Порядок №684).

Відповідно до п.1.3 Порядку №684, основними завданнями державного нагляду є запобігання, виявлення та усунення порушень законодавства при користуванні радіочастотним ресурсом (далі - РЧР).

Пунктом 7.16 Порядку №684 визначено, що у разі виявлення за наслідками перевірки обставин, що зазначені у частині другій статті 38 та частині третій статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України , про виявлені факти зазначається в акті перевірки.

Розгляд НКРЗІ питання щодо анулювання ліцензії з підстав виявлених вищенаведених фактів здійснюється в порядку, встановленому Законом України Про радіочастотний ресурс України .

Відповідно до пункту 7.17 Порядку №684 при виявленні за результатами перевірки фактів наявності підстав для анулювання дозволу на експлуатацію РЕЗ та ВП, визначених у пунктах 3-5 частини другої статті 45 Закону України Про радіочастотний ресурс України , комісія складає за формою, наведеною у додатках 6, 12, 14 до цього Порядку, акти, що додаються до акта перевірки.

У разі виявлення за наслідками перевірки обставин, що зазначені у пунктах 6, 7 частини другої статті 45 та частині третій статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України , про виявлені факти зазначається в акті перевірки.

Розгляд НКРЗІ питання щодо анулювання дозволу з підстав виявлених вищенаведених фактів здійснюється в порядку, встановленому Законом України Про радіочастотний ресурс України .

На підставі наведеного, оскільки за нормами Закону України Про радіочастотний ресурс України за загальним правилом анулювання дозволу на експлуатацію радіочастотним ресурсом України здійснюється в позасудовому порядку на підставі рішення визначених цим законом органів, а також з урахуванням того, що синтаксичний аналіз положень частини 3 статті 58 Закону вказує на те, що словосполучення в судовому порядку відноситься виключно до способу стягнення суми заборгованості, що іншим чином зроблено бути не може, суд доходить висновку, що саме до компетенції Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації, відноситься анулювання дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу. Отримання від податкового органу інформації про несплату відповідачем збору за користування РЧР є доказом порушення останнім законодавства у сфері користування РЧР, зокрема, Закону України Про радіочастотний ресурс України , що є підставою для здійснення позивачем державного нагляду шляхом проведення позапланової перевірки відповідача, а не звернення до суду з позовом про анулювання дозволів на експлуатацію РЕЗ.

Виключенням є тільки передбачений частиною 6 статті 45 Закону України Про радіочастотний ресурс України випадок анулювання дозволу за рішенням суду у разі відмови в погодженні Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення рішення про анулювання відповідного дозволу на експлуатацію радіоелектронних засобів мовлення.

Враховуючи вищезазначене, колегія суддів дійшла висновку, що у всіх інших випадках Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації, самостійно приймає рішення про анулювання дозволу.

При цьому, за частиною 3 статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України в судовому порядку стягується заборгованість зі сплати збору за користування радіочастотним ресурсом, але таких вимог у цій справі не заявлено.

Враховуючи встановлені обставини справи та норми законодавства, що регулюють спірні правовідносини, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

При цьому, вирішуючи спірні правовідносини, судом першої інстанції, відповідно до приписів частини 5 статті 242 КАС України, обґрунтовано враховано правову позицію Верховного Суду висловлену у постанові від 11.12.2018 (справа №809/340/14).

Доводи апелянта про необхідність врахування правової позиції у ряді адміністративних справ, в яких вирішувались аналогічні правовідносини, судом апеляційної інстанції визнаються необґрунтованими, оскільки у вказаних апелянтом справах висловлена правова позиція судів першої інстанції, натомість відповідно до частини 5 статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції. Підстави для скасування судового рішення відсутні.

Керуючись статтями 241-245, 250, 315, 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2019 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду у строки та в порядку встановлені ст.ст. 329, 331 КАС України.

Головуючий - суддя Т.І. Ясенова

суддя О.В. Головко

суддя А.В. Суховаров

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.03.2020
Оприлюднено08.04.2020
Номер документу88600398
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/5042/19

Постанова від 19.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 28.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 08.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Рішення від 26.09.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 07.06.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні