Рішення
від 06.04.2020 по справі 520/332/20
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

06 квітня 2020 р. № 520/332/20

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Кухар М.Д.,

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу №520/332/2020 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СТОЕР" (63702, харківська область, м. Куп`янськ, вул. Перша Цукрозаводська, буд. 1-А, код ЄДРПОУ 41293069) до Головного управління ДПС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, буд. 46, код ЄДРПОУ 43143704) про визнання протиправними та скасування рішень,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "СТОЕР", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області про застосування фінансових санкцій від 21.10.2019 року № 0000903201, №0000913201, № 0000923201, № 0000933201, № 0000943201, № 0000953201.

- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 43143704) на користь ТОВ "СТОЕР" витрати на сплату судового збору.

Представник позивача у судове засідання не прибув, був повідомлений своєчасно та належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, був повідомлений своєчасно та належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи. Згідно змісту відзиву у задоволенні позову просив суд відмовити. Надав клопотання про відкладення розгляду справи.

За результатами розгляду вказаного вище клопотання, суд зазначає, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №211 "Про запобіганню поширенню на території України короновірусу COVID-19", з метою запобігання поширенню на території України короновірусу COVID-19 з 12.03.2020 р. по 03.04.2020 р. на всій території України встановлено карантин. Крім того, відповідно до заяви Голови Ради Суддів України щодо карантинних заходів, яка була розміщена 11.03.2020 на офійному веб-сайті Ради суддів України (http://rsu.gov.ua), розміщено звернення до громадян щодо утримання від участі у судових засіданнях, якщо слухання не передбачають обов`язкової присутності учасників сторін та щодо утримання від відвідин суду, якщо у громадян є ознаки будь-якого вірусного захворювання.

По даній справі судом не визнавалася обов`язкова участь сторін.

Також судом враховано, постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19", від 25 березня 2020 року №239 Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України , якими, зокрема, продовжено карантин до 24 квітня 2020 року.

За змістом ч. 9 ст. 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Беручи до уваги наведене вище, керуючись п. 10 ч. 1 ст. 4, ч. 4 ст. 229 КАС України, суд приходить до висновку про можливість розгляду справи за наявними в ній доказами у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу та відмові в задоволенні клопотання представника відповідача про відкладення розгляду справи, з урахуванням наданого представником позивача клопотання про розгляд справи без його участі.

Судом встановлено, що TOB "СТОЕР" зареєстровано в якості юридичної особи 21.04.2017 року та до основних видів діяльності останнього віднесено роздрібну торгівлю в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.

TOB "СТОЕР" має:

ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями - сидром та перрі (без додання спирту) реєстраційний номер № 990209201800035 від 27.07.2018, дійсна з 27.07.2018 до 27.07.2023, сплачена по 27.07.2020;

ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту) реєстраційний номер № 100529, терміном дії з 27.06.2017 до 27.06.2022, сплачена по 27.06.2019. Анульована розпорядженням Державної фіскальної служби від 17.07.2019 № 553рл;

ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями реєстраційна №20260308201901636 від 08.05.2019, дійсна з 11.05.2019 до 11.05.2020, сплачена по 11.11.2019;

довідку про внесення місця зберігання оптових партій алкогольних напоїв, 100 кв. м., що знаходиться за адресою: вул. Авіаційна, буд . 1, смт. Куп`янськ-вузловий) м. Куп`янськ , Харківська область (літ. А, прим. № 6), до Єдиного державного реєстру від 07.07.2017р. реєстраційний номер № 20160115885, видана Державною фіскальною службою України, бланк Серія: АП в„– 185822 ;

довідку про внесення місця зберігання оптових партій алкогольних напоїв, площею 1000 кв. м., що знаходиться за адресою: вул. Перша цукрозаводська, буд. 1 «А» , м. Куп`янськ, Харківська область (літ. "Ц" ), до Єдиного державного реєстру від 07.07.2017 р. реєстр; номер №20160115884, видана Державною фіскальною службою України, бланк серія: АП 185819.

З метою контролю за дотриманням вимог Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, напоїв, тютюнових виробів та пального у сфері роздрібної та оптової торгівлі згідно наказу Головного управління ДПС у Харківській області від 16.09.2019р. № 566 Про проведення фактичної перевірки ТОВ "СТОЕР" (податковий номер 41293069) та направлень на перевірку від 17.09.2019р. №66, №67 (а.с.156-157) головними державними ревізорами - інспекторами проведена фактична перевірка ТОВ "СТОЕР", місце провадження діяльності: вул. Авіаційна, буд. 1, смт. Куп`янськ-вузловий, м. Куп`янськ, Харківська область.

За результатами перевірки складено акт від 27.09.2019 №150/20-40-32-01-08/41293069 (а.с.153-154).

Згідно змісту висновку акту від 27.09.2019 року перевіркою встановлені порушення вимог ч. 3 ст. 16 Закону України від 1995 року № 481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту с коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального міністерства Фінансів України від 11.02.2016 №49 Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядку заповнення .

У зв`язку з відмовою від підписання акту перевірки складено акт від 27.09.2019 про відмову від підписання акту (а.с.155) та направлено на адресу позивача копію вказаного документу (а.с.155 зворотній бік).

На підставі встановлених під час перевірки порушень відповідачем прийняті рішення про застосування фінансових санкцій:

від 21.10.2019 № 0000903201 про застосування фінансової санкції в сумі 17000 грн. за подання Звіту 1-ОА за квітень 2019 року з недостовірними відомостями(а.с.162);

від 21.10.2019 № 0000913201 про застосування фінансової санкції в сумі 17000 грн. за подання Звіту 1-ОА за березень 2019 року з недостовірними відомостями(а.с.163);

від 21.10.2019 № 0000923201 про застосування фінансової санкції в сумі 17000 грн. за подання Звіту 1-ОА за жовтень 2018 року з недостовірними відомостями(а.с.164);

від 21.10.2019 № 0000933201 про застосування фінансової санкції в сумі 17000 грн. за подання Звіту 1-ОА за серпень 2018 року з недостовірними відомостями(а.с.165);

від 21.10.2019 № 0000943201 про застосування фінансової санкції в сумі 17000 грн. за подання Звіту 1 -ОА за липень 2018 року з недостовірними відомостями(а.с.166);

від 21.10.2019 № 0000953201 про застосування фінансової санкції в сумі 17000 грн. за подання Звіту 1-ОА за травень 2018 року з недостовірними відомостями(а.с.167).

Зазначені рішення про застосування фінансових санкцій направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримано позивачем 05.11.2019.

Не погоджуючись з прийнятими контролюючим органом рішеннями Товариство з обмеженою відповідальністю "СТОЕР" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з даним позовом.

Відповідно до п.п.16.1.3 п. 16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України визначає Закон України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального .

Контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України. Контроль за дотриманням вимог відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства до малих виробництв виноробної продукції здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.

Суб`єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво та/або оптову торгівлю спиртом, алкогольними напоями і тютюновими виробами та здійснюють таку діяльність та/або експорт, імпорт зазначеної продукції, подають до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за формою, встановленою цим органом. У разі якщо в місяці, наступному за звітним місяцем, суб`єкт господарювання самостійно виявив помилки у поданому ним звіті за звітний місяць, він зобов`язаний подати уточнений звіт до кінця місяця, наступного за звітним місяцем. У такому разі штраф, встановлений абзацом дев`ятнадцятим частини другої статті 17 цього Закону, не застосовується(ст. 16 Закону від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР).

Форма звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптові мережі та порядок його заповнення затвердженні наказом Міністерстві фінансів України від 11.02.2016 року №49 (далі - Порядок).

У відповідності до п. 1-3 розділу 1 Порядку №49 звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту (далі - Звіт) подають суб`єкти господарювання, які виробляють спирт етиловий ректифікований, біоетанол, спирт етиловий-сирець, спирт етиловий технічний, спирт етиловий денатурований (спирт технічний), спирт етиловий ректифікований денатурований, спирт етиловий ректифікований виноградний, спирт етиловий ректифікований плодовий, спирт коньячний і плодовий (включаючи дистиляти у вигляді головної і хвостової фракції), спирт-сирець виноградний, спирт-сирець плодовий, фракцію головну етилового спирту та/або інший спирт (далі - спирт), незалежно від форми власності до органів ДФС за основним місцем обліку в електронній формі.

Звіт в електронній формі подається засобами електронного зв`язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, як передбачено для податкової звітності.

Звіт складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органів ДФС за основним місцем обліку суб`єкта господарювання.

Відповідачем під час перевірки обігу підакцизної продукції (алкогольних напоїв) встановлені порушення вимог ч. 3 ст. 16 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального та Наказу міністерства Фінансів України від 11.02.2016 №49 Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення , а саме подання Звітів про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв (форма №1-GA) (надалі - Звіт 1-ОА) за травень 2018, липень 2018, серпень 2018, жовтень 2018, березень 2019 та квітень 2019 з недостовірними відомостями:

в ході перевірки проведено аналіз та співставлення даних звітів і виявлено недостовірність даних в р. ІІІ (показники по реалізації підакцизних товарів в розрізі контрагентів) Звіту 1-ОА за травень 2018 від 05.06.2018 № 9108936111, а саме: відповідно п. 3 р.1 Порядку заповнення форми звіту №1-ОА Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016р. №49 - у графі 5 зазначається код за ЄДРПОУ\ресстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта суб`єкта господарювання, однак в звіті за травень 2018 у розділі III зазначено код ЄДРПОУ контрагента ФО-ГІ ОСОБА_1 код НОМЕР_2 , по якому неможливо однозначно ідентифікувати його відношення до відображення обсягів обігу алкогольних напоїв.

в ході аналізу наданого Звіту 1-ОА за липень 2018 від 08.08.2018 № 9164373695 виявлено розбіжності в частині залишків алкогольних напоїв у р. І (загальні показники по придбанню та реалізації підакцизних товарів), а саме розбіжність даних щодо залишків алкогольних напоїв на початок липня 2018. Так, в звіті за червень 2018 від 03.07.2018 № 9133807787 зазначено залишок продукції на кінець місяця в кількості 82631.936 дал, а в звіті за липень 2018 від 08.08.2018 № 9164373695 залишок на початок місяця - 94122,364 дал.

Виявлено розбіжності в частині залишків алкогольних напоїв у р. І (загальні показники по придбанню та реалізації підакцизних товарів) в ході аналізу наданого Звіту 1-ОА за серпень 2018 від 07.09.2018 № 9189241147, а саме розбіжність даних щодо залишків алкогольних напоїв на початок серпня 2018. Так, в звіті за липень 2018 від 08.08.2018 № 9164373695 зазначено залишок продукції на кінець місяця в кількості 65847,138 дал, а в звіті за серпень 2018 від 07.09.2018 № 9189241147 залишок на початок місяця-54356,71 дал.

в ході перевірки проведено аналіз та співставлення даних звітів і виявлено недостовірність даних в р. III (показники по реалізації підакцизних товарів в розрізі контрагентів) Звіту 1-ОА за жовтень 2018 від 08.11.2018 № 9245010684, а саме: відповідно п. 3 р.1 Порядку заповнення форми звіту №1-ОА Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016р. №49 - у графі 5 зазначається код за ЄДРПОУ реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія га номер паспорта суб`єкта господарювання, однак в звіті за жовтень 2018 у розділі III зазначено код ЄДРПОУ контрагента ФО-П ОСОБА_2 код НОМЕР_3 , по якому неможливо однозначно ідентифікувати його відношення до відображення обсягів обігу алкогольних напоїв.

виявлено недостовірність даних в р. ІІІ (показники по реалізації підакцизних товарів в розрізі контрагентів) Звітів 1-ОА за березень 2019 від 05.04.2019 № 9064863509 та квітень 2019 від 07.05.2019 № 9091400320, а саме: відповідно п. 3 р.1 Порядку заповнення форми звіту №і-ОА Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016р. №49 - у графі 5 зазначається код за ЄДРПОУ реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта суб`єкта господарювання, однак в звітах за березень 2019 та квітень 2019 у розділі ІІІ зазначено код ЄДРПОУ контрагента ФОП ОСОБА_3 код НОМЕР_4 , по якому неможливо однозначно ідентифікувати його відношення до відображення обсягів обігу алкогольних напоїв.

У зв`язку з чим, до позивача застосовано штраф.

У відповідності до ст. 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

До суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі, зокрема, неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, - у розмірі 17000 гривень.

Рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються органами доходів і зборів та/або органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями і тютюновими виробами та пальним, зберігання пального, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції визначеної законами України.

Судом під час розгляду справи встановлено, що всі звіти позивачем подані до контролюючого органу у термін, що визначений законодавством.

У графах звітів 1-ОА вірно зазначено обсяг обігу спирту та алкогольних напоїв, проте допущено помилки у кодах трьох контрагентів за травень, жовтень 2018 року та березень, квітень 2019 року, які не спотворили дані про обсяг та обіг реалізованої продукції.

При цьому, платник податку може бути притягнений до відповідальності за ст. 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального за умови подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, тоді як в даному випадку інформація зазначена позивачем у звітах 1-ОА стосовно обсягів виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів є достовірною.

Відносно розбіжностей у р. 1 звіту 1-ОА за липень та серпень 2018 року в частині залишків алкогольних напоїв на початок липня та серпня 2018 року, суд зазначає наступне.

При поданні звіту за липень 2018 року позивачем допущено помилку при переносі даних шляхом копіювання попереднього звіту за червень 2018 року. У зв`язку з тим, що помилково не було змінено вхідний залишок товару графа ІІІ розділу І, то відповідно потягло за собою не вірний вихідний залишок. При цьому у графах 6, 7, 8, 9 розділу І - обсяги придбаних та реалізованих алкогольних напоїв було зазначено вірно.

Виявивши вказану помилку, підприємство повідомило листом вих. №29-08/01 від 29.08.2018 року (а.с.25) контролюючий орган про це, зазначивши, що у звіті за серпень 2018 вказана помилка буде урахована і виправлена. Тому у звіті за серпень 2018 року всі дані зазначені вірно, у тому числі вхідний та вихідний залишки (з урахуванням виправленої помилки у звіті за липень 2018 року), про що зазначено в звіті за серпень 2018 року у графі примітки. Тому дані в звітах в частині залишків алкогольних напоїв на початок серпня 2018 року не можуть співпадати з помилково зазначеними залишками у р. 1 звіту 1-ОА за липень 2018 року.

У вказаному звіті 1-ОА за липень 2018 року відображені вірні обсяги реалізації алкогольних напоїв у тому числі і у роздрібну торгівлю зі складу- магазину 25384,970 дал., що у свою чергу було відображено у декларації акцизного податку та відповідно акцизний податок був сплачений. Оскільки обсяги придбання та реалізованої продукції у звіті за липень 2018 року були вказані вірно, то технічна помилка у звіті 1-ОА не спотворила вказаних даних. Звіт 1-ОА за серпень 2018 року подано без помилок.

За таких умов дані про обсяг придбаних та реалізованих алкогольних напоїв ТОВ СТОЕР у звітах 1-ОА за липень та серпень 2018 року є достовірними відомостями.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "СТОЕР" є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Приписами ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч. 1, 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Розподіл судових витрат здійснити у відповідності з ст. 139 КАС України.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 6-9, 139, 242- 246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "СТОЕР" (63702, харківська область, м. Куп`янськ, вул. Перша Цукрозаводська, буд. 1-А, код ЄДРПОУ 41293069) до Головного управління ДПС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, буд. 46, код ЄДРПОУ 43143704) про визнання протиправними та скасування рішень - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області про застосування фінансових санкцій від 21.10.2019 року № 0000903201, №0000913201, № 0000923201, № 0000933201, № 0000943201, № 0000953201.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, буд. 46, код ЄДРПОУ 43143704) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "СТОЕР" (63702, харківська область, м. Куп`янськ, вул. Перша Цукрозаводська, буд. 1-А, код ЄДРПОУ 41293069) суму сплаченого судового збору у розмірі 2101,0 грн. (дві тисячі сто одна гривня).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Скарга може бути подана у порядку ч.1 ст.297 КАС України безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду або у порядку п.15.5 Розділу VII КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складено 06 квітня 2020 року.

Суддя Кухар М.Д.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.04.2020
Оприлюднено08.04.2020
Номер документу88619891
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/332/20

Ухвала від 19.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 07.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 05.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 02.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 07.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Постанова від 07.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 01.06.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні