Постанова
від 06.04.2020 по справі 640/9389/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/9389/19 Суддя (судді) першої інстанції: Смолій І.В.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 квітня 2020 року м. Київ

Колегія Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:

судді-доповідача Кузьменка В. В.,

суддів Ганечко О. М., Шурка О. І.,

розглянувши в порядку письмового провадження у м. Києві справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Логіс Карго до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, за апеляційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 10.12.2019, -

В С Т А Н О В И Л А:

Позивач звернувся з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби в м.Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

В обґрунтування своїх вимог позивачем зазначено, що відповідач при здійсненні перевірки не в повній мірі дослідив надані документи на підтвердження господарської діяльності позивача, що стало підставою для винесення неправомірного податкового повідомлення-рішення.

Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 10.12.2019 позовні вимоги задоволено.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції як таке, що ухвалене з порушенням норм матеріального і процесуального права, та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

Сторони, будучи належним чином повідомлені про дату, час та місце апеляційного розгляду справи, в судове засідання не з`явилися.

Відповідно до ст. 309 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції має бути розглянута протягом шістдесяти днів з дня постановлення ухвали про відкриття апеляційного провадження, а апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції - протягом тридцяти днів з дня постановлення ухвали про відкриття апеляційного провадження.

Враховуючи, що безпосередня участь сторін у судовому засіданні, в даному випадку, не є обов`язковою, оскільки матеріали справи містять достатньо письмових доказів для з`ясування фактичних обставин, та з огляду на постанову Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 , колегія суддів у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 311 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності сторін в порядку письмового провадження.

Відповідно до положень ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом. Відкладення розгляду справи спричинить невиправдане порушення процесуального строку її розгляду.

Згідно ч. 4 ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.

Згідно зі ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Як убачається з матеріалів справи, відповідно до наказу ГУ ДФС у м. Києві від 24.01.2019 № 914 посадовими особами ГУ ДФС у м. Києві з 15.02.2019 по 29.03.2019 проведено документальну планову виїзну перевірку ТОВ Логіс Карго з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2016 по 30.09.2018, валютного - за період з 01.01.2016 по 30.09.2018, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 02.01.2013 по 30.09.2018 відповідно до затвердженого плану перевірки.

За результатами перевірки складено Акт від 05.04.2019 № 247/26-15-14-02-04/38881468, яким встановлено порушення ТОВ Логіс Карго п.44.1 п.44.2 ст.44 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся на загальну суму 858 271,00грн., у тому числі: 2017 рік - 36474,00 грн., 3 квартали 2018 року - 821797,00 грн.

В подальшому відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення від 21.05.2019 №0007001402 на загальну суму 1072839,00грн.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням відповідача та вважаючи його протиправним, а свої права порушеними, Товариство з обмеженою відповідальністю Логіс Карго звернулося з цим позовом до суду.

Приймаючи рішення про задоволення адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що документи підтверджують факт надання транспортно-експедиторських послуг за договором транспортного експедирування від 09.02.2018 № ЕС-14/18 та дозволяють встановити зміст наданих агентських послуг, відповідають чинному законодавству, доводять реальність надання таких послуг, фактичний рух активів, зміни у власному капіталі та зобов`язаннях, а також пов`язаність операцій з господарською діяльністю позивача, в тому числі їх економічну доцільність та ефективність, що свідчить про правомірність включення позивачем до складу витрат позивача сум по взаємовідносинам з ФОП ОСОБА_1 .

Даючи правову оцінку фактичним обставинам справи, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на таке.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до підпункту 134.1.1. п. 134.1. ст. 134 ПК України об`єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу.

Пунктом 135.1 статті 135 визначено, що базою оподаткування є грошове вираження об`єкту оподаткування, визначеного згідно із статтею 134 цього Кодексу з урахуванням положень цього Кодексу.

Пункт 4 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 Витрати , затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 318 від 31 грудня 1999 р. та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 р. за № 27/4248, визначає об`єкт витрат, як продукцію, роботи, послуги або вид діяльності підприємства, які потребують визначення пов`язаних з їх виробництвом (виконанням) витрат.

Згідно пункту 6 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 Витрати витратами звітного періоду визнаються або зменшення активів, або збільшення зобов`язань, що призводить до зменшення власного капіталу підприємства (за винятком зменшення капіталу внаслідок його вилучення або розподілу власниками), за умови, що ці витрати можуть бути достовірно оцінені.

Відповідно до пункту 11 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 Витрати собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг) складається з виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат. До виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) включаються: прямі матеріальні витрати; прямі витрати на оплату праці; інші прямі витрати; змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати.

Пунктом 12 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 Витрати до складу до складу прямих матеріальних витрат віднесено вартість сировини та основних матеріалів, що утворюють основу вироблюваної продукції, купівельних напівфабрикатів та комплектуючих виробів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об`єкта витрат.

Пунктом 44.1. ст. 44 ПК України встановлено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування, (п. 44.2 ст. 44 ПК України).

Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16 липня 1999 року № 996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.

Згідно частини 2 статті 9 цього Закону первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Відповідно до підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24 травня 1995 р. та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов`язань і фінансових результатів. Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення.

Як встановлено, ТОВ Логіс Карго (клієнт) та ПП Енерго Сервіс (експедитор) укладено договір транспортного експедирування від 09.02.2018 № EC-14/18, предметом якого є зобов`язання експедитора надавати транспортно-експедиторські послуги за плату і за рахунок клієнта, та зобов`язання клієнта сплатити встановлену цим договором плату

Згідно з пунктом 3.17 договору, факт виконання робіт (надання послуг) підтверджується Актом про фактично надані послуги, що надаються експедитором.

Перевіркою встановлено, що ТОВ Логіс Карго витрати за розрахунками з ПП Енерго Сервіс віднесені на збільшення балансової вартості аміаку, та відповідно, до собівартості, складають сформовані на підставі актів виконаних робіт складають 3934551,79 грн.

На думку апелянта, позивачем необґрунтовано віднесено до складу собівартості реалізованих товарів за 9 місяців 2018 року, які документально не підтверджені витрати на транспортування, що призвело до заниження об`єкту оподаткування податком на прибуток за 9 місяців.

Між ТОВ Логіс Карго (замовник) та ФОП ОСОБА_1 (агент) укладено агентський договір від 01.03.2017 № 01/03/2017-1, предметом якого є зобов`язання агента надати замовнику послуги з пошуку та проведення переговорів з потенційними покупцями товару (аміак рідкий безводний технічний, мінеральні добрива) тобто сприяти в укладенні Замовником договорів купівлі-продажу (поставки) товару та збільшенні обсягів реалізації товару замовника та зобов`язання замовника надати бухгалтерський витяг щодо всіх угод, та фактичних поставок товару та сплатити агенту встановлену цим договором плату.

Агент отримує винагороду за кожну поставку (реалізацію) окремої партії товару, що була здійснена Замовником в рамках договору купівлі-продажу (поставки) товару, укладеного з третіми особами (покупцями) за сприянням агента. Розмір винагороди - 15 грн. за тонну.

Згідно даних бухгалтерського обліку, ТОВ Логіс Карго сформувало витрати за розрахунками з ФОП ОСОБА_1 на загальну суму 833618,1грн., у тому числі: у 2017 році - 202632,15 грн.; за 9 місяців 2018 року - 630985,95 грн. Зазначені витрати віднесені на збільшення балансової вартості товару.

Контролюючий орган вказує, що у позивача відсутні транспортні документи, зокрема залізничні накладні, що відображають факт безпосереднього надання послуг транспортування товару за договором транспортного експедирування від 09.02.2018 № ЕС-14/18, на підставі яких ТОВ Логіс Карго сформовано витрати за розрахунками з ПП Енерго Сервіс за 9 місяців 2018 року на суму 3934552 грн., які віднесено до складу собівартості реалізованих товарів (аміак), що привело до заниження об`єкту оподаткування податком на прибуток за 9 місяців 2018 року на цю ж суму; наданні первинних документів, які не відповідають вимогам Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та не відображають факт надання агентських (посередницьких послуг) за агентським договором від 01.03.2017 № 01/03/2017-1 на підставі яких ТОВ Логіс Карго сформовано витрати за розрахунками з ФОП ОСОБА_1 на загальну суму 833618 грн., у тому числі: - у 2017 році - 202632 грн.; - за 3 квартали 2018 року - 630986 грн., які віднесено до складу собівартості реалізованих товарів (аміак), що привело до заниження об`єкту оподаткування податком на прибуток.

Також, позивачем в 2018 році з Російської Федерації за зовнішньоекономічним договором поставки від 07.02.2018 №643/00206492/180202, укладеним між ТОВ Логіс Карго та ПАТ Тольяттіазот , імпортовано на митну територію України товар (аміак рідкий безводний), який в подальшому реалізовував на внутрішньому ринку України.

З метою організації перевезення товару (вантажу) залізничним транспортом по території України, позивачем укладено договір транспортного експедирування від 09.02.2018 № EC-14/18 з ПП Енерго сервіс (експедитор).

Предметом договору є зобов`язання експедитора надавати транспортно-експедиторські послуги за плату і за рахунок клієнта, та зобов`язання клієнта сплатити встановлену цим договором плату.

Згідно з пунктом 3.17 договору, факт виконання робіт (надання послуг) підтверджується Актом про фактично надані послуги, що надаються експедитором.

Відповідно до пункту 1.8 вказаного договору, всі істотні умови організації певного перевезення, що передбачені вимогами Закону України Про транспортно-експедиторську діяльність та іншими нормативно-правовими актами, встановлюються Сторонами у Протоколах узгодження обсягів і вартості робіт (послуг), що є невід`ємними частинами цього Договору.

Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України Про транспортно-експедиторську діяльність від 01 липня 2004 р. № 1955-IV за договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов`язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу.

Відповідно до частини 3 статті 8 названого Закону експедитори за дорученням клієнтів, зокрема забезпечують оптимальне транспортне обслуговування, а також організовують перевезення вантажів різними видами транспорту територією України та іноземних держав відповідно до договорів (контрактів), згідно з якими сторони мають право використовувати відомі міжнародні звичаї, рекомендації, правила міжнародних органів та організацій, якщо це не заборонено прямо або у виключній формі цим та іншими законами України.

Частиною 13 статті 9 Закону України Про транспортно-експедиторську діяльність установлено, що факт надання послуги експедитора при перевезенні підтверджується єдиним транспортним документом або комплектом документів (залізничних, автомобільних, авіаційних накладних, коносаментів тощо), які відображають шлях прямування вантажу від пункту його відправлення до пункту його призначення.

На підтвердження витрат на транспортування позивачем надано: договір транспортного експедирування від 09.02.2018 № ЕС-14/18, протоколи узгодження обсягів і вартості робіт (послуг) до вказаного договору, акти наданих послуг, залізничні накладні, а також платіжні доручення по оплаті транспортно-експедиторських послуг від 12.04.2018 № 811, від 16.04.2018 № 836, від 22.06.2018 № 977, від 27.06.2018 № 998, від 27.06.2018 №1003, від 27.06.2018 №1005, від 18.07.2018 №1037, від 09.11.2018 № 1346, від 12.11.2018 № 1351, від 20.11.2018 № 1365.

Також надано: Акти надання послуг від 06.03.2018 №12, від 08.03.2018 №14, від 10.03.2018 №13, від 11.03.2018 №15, від 19.03.2018 №35, від 31.03.2018 №36, від 02.04.2018 №37, від 02.04.2018 №39, від 02.04.2018 №38, від 09.04.2018 №96, від 08.04.2018 №95, від 09.04.2018 №94, від 09.04.2018 №93, від 12.04.2018 №97, від 29.06.2018 № 7, від 02.07.2018 №14,від 04.07.2018 №12, від 04.07.2018 №13, від 05.07.2018 №9, від 07.07.2018 №17, від 07.07.2018 №18, від 08.07.2018 № 10, від 11.07.2018 № 11, від 13.07.2018 №15, від 13.07.2018 № 19, від 13.07.2018 № 20, від 14.07.2018 №16, 15.07.2018 №8, від 23.07.2018 № 26, від 26.07.2018 № 39, від 29.07.2018 № 40, від 30.07.2018 № 41, від 01.08.2018 № 64, від 03.08.2018 №63, від 11.08.2018 №65 та залізничні електронні накладні від 27.02.2018 №33934068, від 23.02.2018 №24850605, від 05.03.2018 №33989104, від 06.03.2018 №34009456, від 14.03.2018 №34105460, від 21.03.2018 №24997305, від 21.03.2018 №24997342, від 23.03.2018 №25008289, від 23.03.2018 №25008476, від 31.03.2018 №25055587, від 31.03.2018 №25055654, від 29.03.2018 №25042193, від 29.03.2018 №25046417, від 12.04.2018 № 34479048, від 16.06.2018 №25461168, від 21.06.2018 №25482593, від 29.06.2018 № 32501124, від 21.06.2018 № 25482542, від 19.06.2018 №25474638, 04.07.2018 № 32575862, від 04.07.2018 №32575862, від 21.06.2018 № 25492640, від 29.06.2018 №32501132, від 25.06.2018 №25507902, від 04.07.2018 № 32575870, №25507923 від 25.06.2018, №25507917 від 25.06.2018, від 04.07.2018 №32570095, від 16.06.2018 №25461225, від 23.07.2018 №32811986, від 17.07.2018 №25617814, від 26.07.2018 №32858656, від 26.07.2018 № 32858664, від 19.07.2018 № 25629997, від 31.07.2018 № 32921371.

На підтвердження витрат на транспортування позивачем було надано відповідачу договір транспортного експедирування від 09.02.2018 року № ЕС-14/18, протоколи узгодження обсягів і вартості робіт (послуг) до вказаного договору, акти наданих послуг, залізничні накладні, а також платіжні доручення по оплаті ПП Енерго Сервіс транспортно-експедиторських послуг.

Таким чином, факт перевезення (транспортування) вантажу підтверджується транспортними документами (залізничними накладними), господарські операції мали реальний характер і наслідки та пов`язана з комерційною діяльністю позивача.

Також, між позивачем та ФОП ОСОБА_1 укладено агентський договір від 01.03.2017 №01/03/2017-1.

Відповідно до умов договору, агент зобов`язується здійснити пошук та проведення переговорів з потенційними покупцями товару (аміак рідкий безводний технічний, мінеральні добрива) тобто сприяти в укладенні замовником договорів купівлі-продажу (поставки) товару та збільшенні обсягів реалізації товару замовника.

Виконання умов цього Договору здійснюється агентом самостійно. Сторонами договору визначено розмір агентської винагороди за сприяння в укладенні договорів, яка розраховується в залежності від об`єму кожної партії поставленого (реалізованого) товару з розрахунку 15 гривень за тонну та зазначається в актах про надані послуги (п.4.4). Агентська винагорода виплачується Агенту з усіх договорів купівлі-продажу (поставки) товару, що були укладені

Замовником з третіми особами (покупцями) за сприянням Агента (п.4.2). Агентська винагорода сплачується Агенту протягом всього часу дії договорів купівлі-продажу (поставки) товару, що були укладені Замовником з третіми особами (покупцями) за сприянням Агента (п.4.3).

Апелянт стверджує, що надані позивачем первинні документи не відповідають вимогам Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , не містять жодної інформації щодо яких саме партій товару надавалися послуги щодо переговорів з потенційними покупцями та не відображають факт безпосереднього надання агентських (посередницьких послуг) за агентським договором від 01.03.2017 року № 01/03/2017-1 на підставі яких ТОВ ЛОГІС КАРГО сформовано витрати за розрахунками з ФОП ОСОБА_1 .

Однак, належне виконання умов агентського договору та кожна сума витрат, зазначена в Акті перевірки, підтверджується документально та піддається обчисленню.

Витрати за розрахунками з ФОП ОСОБА_1 підтверджуються договорами поставки товару.

Зокрема, позивач вказує, що за сприянням ФОП ОСОБА_1 укладено ряд договорів із потенційними покупцями, а саме:

-ПП Агроновація договір №20 від 18.08.2017 та укладеними специфікаціями до договору №1 від 14.09.2017, №2 від 16.09.2017, №3 від 03.10.2017, №4 від 08.10.2017 та №5 від 11.10.2017;

-ПП Хімтранс сервіс договір №12 від 02.03.2017 та укладеними специфікаціями до договору №1 від 13.03.2017, №2 від 15.03.2017, №3 від 29.03.2017, №4 від 30.03.2017, №5 від 30.03.2017, №6 від 31.03.2017, №7 від 02.04.2017, №8 від 03.04.2017, №9 від 03.04.2017, №10 від 03.04.2017, №11 від 04.04.2017, №12 від 04.04.2017, №13 від 04.04.2017, № 14 від 04.04.2017, № 15 від 05.04.2017, № 16 від 08.04.2017, № 17 від 11.04.2017, № 18 від 12.04.2017, № 19 від 12.04.2017, №20 від 12.04.2017, № 21 від 13.04.2017, №22 від 13.04.2017, № 23 від 14.04.2017, № 24 від 15.04.2017, № 25 від 16.04.2017, № 26 від 17.04.2017, № 27 від 18.04.2017, № 28 від 18.07.2017, № 29 від 20.07.2017, № 30 від 25.07.2017, № 31 від 25.07.2017, № 32 від 25.07.2017, № 33 від 02.08.2017 № 34 від 04.08.2017, № 35 від 31.08.2017, № 36 від 05.09.2017, № 37 від 03.10.2017, № 38 від 11.10.2017, № 39 від 27.10.2017 , № 40 від 03.05.2018, № 41 від 04.11.2017, № 42 від 06.11.2017, № 43 від 09.11.2017, №44 від 14.11.2017, №45 від 14.11.2017, № 1 від 27.02.2018, № 2 від 28.02.2018, № 3 від 02.03.2018, № 4 від 04.03.2018, № 5 від 05.03.2018, № 6 від 06.03.2018, № 7 від 07.03.2018, № 8 від 08.03.2018, від 9 від 05.03.2018, № 10від 06.03.2018, № 11 від 08.03.2018, № 12 від 12.03.2018, № 13 від 14.03.2018, № 14 від 20.03.2018, № 15 від 23.03.2018, № 16 від 25.03.2018, 17 від 26.03.2018, № 18 від 27.03.2018, № 19 від 27.03.2018, № 20 від 28.03.2018, № 21 від 31.03.2018, № 22 від 06.04.2018, № 23 від 07.04.2018, № 24 від 09.04.2018 № 25 від 10.04.2018, № 26 від 11.04.2018, № 27 від 12.04.2018, № 28 від 16.04.2018, № 29 від 17.04.2018, № 30 від 19.04.2018, № 31 від 19.04.2018, № 32 від 20.04.2018, № 33 від 21.04.2018, № 34 від 21.04.2018, № 35 від 23.04.2018, № 36 від 24.04.2018, № 37 від 25.04.2018, № 38 від 30.04.2018, № 39 від 02.05.2018, № 40 від 03.05.2018, № 41 від 05.06.2018, № 42 від 19.07.2018, № 43 від 20.07.2018, № 44 від 23.07.2018, № 45 від 24.07.2018 № 46 від 25.07.2018, № 47 від 26.07.2018, № 48 від 29.07.2018; № 49 від 30.07.2018, № 50 від 31.07.2018, № 51 від 01.08.2018, № 52 від 05.08.2018, № 53 від 05.08.2018; № 54 від 14.08.2018, № 55 від 15.08.2018, № 56 від 19.08.2018, № 57 від 20.08.2018; № 58 від 22.08.2019, № 59 від 22.08.2018, № 60 від 23.08.2018, № 61 від 25.08.2018, № 62 від 26.08.2018 № 63 від 27.08.2018, № 64 від 28.08.2018, № 65 від 29.08.2018, № 66 від 30.08.2018, № 67 від 02.09.2018 № 68 від 04.09.2018 № 69 від 05.09.2018, № 70 від 06.09.2018, № 71 від 07.09.2018, № 72 від 12.09.2018, № 79 від 12.09.2018, № 80 від 13.09.2018, № 81 від 16.09.2018, № 82 від 17.09.2018, № 83 від 19.09.2018, № 84/1 23.09.2018, № 84 від 23.09.2018, № 85 від 24.09.2018, № 86 від 25.09.2018, № 87 від 26.09.2018, № 88 від 27.09.2018, № 89 від 27.09.2018, № 90 від 28.09.2018, № 91 від 30.09.2018;

-ПАП Дзвін договір №2 від 13.02.2018 та укладеними специфікаціями до нього №1 від 13.02.2018, №2 від 20.06.2018; договір № 16 від 05.07.2017 та специфікаціями до нього №1 від 18.07.2017, №2 від 24.08.2017, № 3 від 29.08.2017, № 4 від 05.09.2017, № 5 від 06.09.2017, №1 від 28.02.2018, № 2 від 02.03.2018, № 3 від 04.03.2018, № 4 від 07.03.2018, № 5 від 08.03.2018, № 6 від 20.03.2018, № 7 від 22.03.2018, № 8 від 23.03.2018, №9 від 25.03.2018, № 10 від 27.03.2018, № 11 від 28.03.2018, № 12 від 02.04.2018, № 13 від 09.04.2018, № 14 від 09.04.2018, № 15 від 11.04.2018, № 16 від 12.04.2018, № 17 від 13.04.2018, № 18 від 16.04.2018, № 19 від 18.04.2018, № 20 від 19.04.2018, № 21 від 20.04.2018, № 22 від 21.04.2018, № 23 від 23.04.2018, № 24 від 24.04.2018, № 25 від 26.04.2018, № 26 від 01.05.2018, № 27 від 02.05.2018, № 28 від 04.05.2018;

-ТОВ Хімтрансагро договір № 12 від 01.08.2018 та специфікаціями до договору № 29 від 12.09.2018, № 30 від 13.09.2018, № 31 від 17.09.2018, № 32 від 23.09.2018;

-ТОВ Інтерагростандарт договір № 6 від 26.03.2018 та специфікацією до договору № 1 від 26.03.2018;

-ТОВ Агрохімпродукт договір № 9 від 25.06.2018 та специфікаціями до договору № 1 від 29.06.2018, № 2 від 02.07.2018, № 3 від 04.07.2018 № 4 від 04.07.2018, № 5 від 07.07.2018, № 6 від 07.07.2018, № 7 від 08.07.2018, № 8 від 13.07.2018, № 9 від 27.07.2018, № 10 від 29.07.2018, №11 від 30.07.2018, № 12 від 01.08.2018.

В матеріалах справи також містяться платіжні доручення по розрахункам з ФОП ОСОБА_1 на виконання вищезазначених договорів: № 619 від 29.01.2018, № 676 від 28.02.2018, № 768 від 30.03.2018, № 834 від 16.04.2018, № 901 від 07.05.2018, № 988 від 26.06.2018, № 1180 від 10.09.2018, № 2022 від 26.06.2018, № 2045 від 27.06.2018, № 2073 від 03.07.2018, № 2074 від 03.07.2018, № 2075 від 03.07.2018, № 2101 від 06.07.2018, № 2105 від 06.07.2018, № 2103 від 06.07.2018, № 2104 від 06.07.2018, № 2102 від 06.07.2018, № 2138 від 11.07.2018, № 2139 від 11.07.2018, № 2194 від 18.07.2018, № 2245 від 25.07.2018, № 2246 від 25.07.2018, № 2251 від 25.07.2018, № 2250 від 25.07.2018, № 2291 від 27.07.2018, № 2292 від 27.07.2018, № 2309 від 30.07.2018, № 2334 від 01.08.2018, № 2335 від 01.08.2018, № 2357 від 03.08.2018, № 2408 від 08.08.2018, № 2426 від 09.08.2018, № 4 від 10.03.2017, № 6 від 14.03.2017, № 8 від 17.03.2017, № 9 від 17.03.2017, № 10 від 17.03.2017, № 11 від 20.03.2017, № 12 від 21.03.2017, № 13 від 21.03.2017, № 14 від 21.03.2017, № 46 від 30.03.2017, № 47 від 30.03.2017, № 48 від 30.03.2017, № 52 від 31.03.2017, № 59 від 03.04.2017, № 62 від 03.04.2017, № 30 від 03.04.2017, № 72 від 04.04.2017, № 40 від 04.04.2017, № 73 від 04.04.2017, № 67 від 04.04.2017, № 75 від 05.04.2017, № 73 від 05.04.2017, № 42 від 05.04.2017, № 85 від 06.04.2017, № 79 від 06.04.2017; № 89 від 07.04.2017, № 94 від 10.04.2017, № 92 від 10.04.2017, № 96 від 11.04.2017, № 105 від 13.04.2017, № 112 від 14.04.2017, № 121 від 18.04.2017, № 131 від 20.04.2017, № 133 від 21.04.2017, № 134 від 21.04.2017, № 137 від 24.04.2017, № 138 від 25.04.2017, № 162 від 10.05.2017, № 166 від 12.05.2017, № 180 від 23.05.2017, № 187 від 30.05.2017, № 199 від 02.06.2017, № 113 від 12.07.2017, № 266 від 18.07.2017, № 270 від 20.07.2017, № 275 від 24.07.2017, № 283 від 27.07.2017, № 334 від 07.08.2017, № 339 від 08.08.2017, № 335 від 10.08.2017, № 366 від 18.08.2017, № 363 від 18.08.2017, № 371 від 22.08.2017, № 384 від 30.08.2017, № 387 від 01.09.2017, № 402 від 05.09.2017, № 469 від 22.09.2017, № 476 від 26.09.2017, № 516 від 03.10.2017, № 533 від 04.10.2017, № 540 від 06.10.2017, № 569 від 17.10.2017, № 589 від 19.10.2017, № 595 від 20.10.2017, № 138 від 20.10.2017, № 610 від 25.10.2017, № 629 від 27.10.2017, № 659 від 02.11.2017, № 663 від 03.11.2017, № 670 від 10.11.2017, № 734 від 23.11.2017, № 770 від 28.11.2017, № 815 від 04.12.2017; № 813 від 04.12.2017, № 811 від 04.12.2017, № 818 від 05.12.2017, № 841 від 14.12.2017, № 840 від 14.12.2017, № 169 від 14.02.2018, № 171 від 20.02.2018, № 172 від 23.02.2018, № 67 від 02.03.2018, № 68 від 02.03.2018, № 1029 від 03.03.2018, № 77 від 06.03.2018, № 85 від 07.03.2018, № 82 від 07.03.2018, № 89 від 12.03.2018, № 1043 від 13.03.2018, № 92 від 13.03.2018, № 177 від 15.03.2018, № 94 від 15.03.2018, № 1050 від 15.03.2018, № 95 від 15.03.2018, № 1088 від 22.03.2018, № 115 від 23.03.2018, № 180 від 23.03.2018, № 181 від 26.03.2018, № 117 від 26.03.2018, № 182 від 27.03.2018, № 119 від 27.03.2018, № 1098 від 27.03.2018, № 120 від 27.03.2018, № 1105 від 28.03.2018, № 183 від 29.03.2018, № 186 від 30.03.2018, № 138 від 30.03.2018, № 1137 від 03.04.2018, № 145 від 03.04.2018, № 1139 від 04.04.2018, № 146 від 04.04.2018, № 149 від 05.04.2018, № 1145 від 05.04.2018, № 156 від 06.04.2018, № 153 від 06.04.2018, № 163 від 11.04.2018, № 165 від 11.04.2018, № 171 від 13.04.2018, № 190 від 16.04.2018, № 1193 від 20.04.2018, № 200 від 20.04.2018, № 193 від 20.04.2018, № 196 від 20.04.2018, № 1199 від 23.04.2018; № 203 від 23.04.2018, № 207 від 23.04.2018, № 213 від 24.04.2018, № 195 від 24.04.2018, № 214 від 24.04.2018; № 234 від 02.05.2018, № 309 від 05.06.2018, № 315 від 06.06.2018, № 331 від 14.06.2018, № 341 від 21.06.2018; № 349 від 27.06.2018, № 348 від 27.06.2018, № 362 від 12.07.2018, № 364 від 13.07.2018, № 365 від 16.07.2018, № 373 від 18.07.2018 року, № 1423 від 23.07.2018 року, № 384 від 23.07.2018 року, № 383 від 23.07.2018, № 409 від 30.07.2018, № 431 від 03.08.2018, № 435 від 06.08.2018, № 447 від 08.08.2018, № 449 від 09.08.2018, № 454 від 10.08.2018, № 1451 від 13.08.2018, № 1 від 13.08.2018, № 461 від 13.08.2018, № 1455 від 15.08.2018, № 3 від 15.08.2018, № 474 від 15.08.2018, № 480 від 17.08.2018, № 486 від 21.08.2018, № 487 від 21.08.2018, № 494 від 22.08.2018, № 498 від 23.08.2018, № 499 від 23.08.2018, № 10 від 23.08.2018, № 502 від 27.08.2018; № 507 від 28.08.2018, № 503 від 28.08.2018, № 12 від 28.08.2018, № 11 від 28.08.2018, № 508 від 29.08.2018, № 518 від 31.08.2018, № 519 від 03.09.2018, № 525 від 04.09.2018, № 526 від 04.09.2018, № 14 від 06.09.2018, № 537 від 06.09.2018, № 544 від 10.09.2018, № 548 від 11.09.2018, № 15 від 11.09.2018, № 546 від 11.09.2018, № 549 від 13.09.2018, № 550 від 13.09.2018, № 556 від 14.09.2018, № 563 від 17.09.2018, №564 від 17.09.2018, № 568 від 18.09.2018, № 572 від 19.09.2018, № 583 від 21.09.2018, № 587 від 21.09.2018, № 19 від 21.09.2018, № 591 від 25.09.2018, № 595 від 26.09.2018, № 597 від 26.09.2018, № 619 від 27.09.2018, № 615 від 27.09.2018, № 614 від 27.09.2018, №3501 від 14.03.2018, № 3505 від 15.03.2018, № 3547 від 16.03.2018, № 3553 від 16.03.2018, № 3590 від 21.03.2018, № 17 від 23.03.2018, № 3615 від 27.03.2018, № 3654 від 28.03.2018, № 3794 від 03.04.2018, № 3863 від 06.04.2018, № 4726 від 21.06.2018, № 558 від 22.06.2018, № 4771 від 22.06.2018, № 4787 від 22.06.2018, № 4788 від 22.06.2018, № 1243 від 05.07.2017, № 1269 від 20.07.2017, № 1295 від 09.08.2017, № 1307 від 11.08.2017, № 1315 від 15.08.2017, № 1446 від 27.10.2017; № 1635 від 14.02.2018, № 1658 від 23.02.2018, № 1664 від 27.02.2018, № 1665 від 28.02.2018, № 1671 від 02.03.2018, № 1677 від 07.03.2018, № 1692 від 13.03.2018, № 1690 від 13.03.2018, № 1689 від 13.03.2018, № 1695 від 15.03.2018, № 1714 від 22.03.2018, № 1715 від 23.03.2018, № 1723 від 27.03.2018, № 1726 від 29.03.2018, № 1746 від 05.04.2018, № 1755 від 06.04.2018, № 1764 від 11.04.2018, № 1769 від 12.04.2018, № 1771 від 13.04.2018, № 1770 від 13.04.2018, № 1782 від 16.04.2018, № 1807 від 20.04.2018, № 1816 від 24.04.2018, № 1817 від 24.04.2018, № 1957 від 04.06.2018, № 1962 від 04.06.2018, № 1965 від 05.06.2018, № 1966 від 05.06.2018, № 1970 від 06.06.2018, № 1971 від 06.06.2018, № 1975 від 07.06.2018, № 1972 від 07.06.2018, № 2114 від 31.08.2018, № 2120 від 05.09.2018, № 2125 від 06.09.2018, № 3011 від 03.04.2018, № 3016 від 04.04.2018, № 3029 від 05.04.2018, № 3309 від 06.04.2018, № 3052 від 06.04.2018, № 3351 від 13.04.2018, № 3116 від 19.04.2018, № 3374 від 19.04.2018, № 3372 від 19.04.2018, № 3112 від 19.04.2018, № 3386 від 19.04.2018, № 3167 від 27.04.2018, № 3275 від 08.05.2018, № 3257 від 13.09.2017, № 3274 від 15.09.2017, № 3319 від 21.09.2017, № 3327 від 22.09.2017, № 3331 від 25.09.2017, № 3336 від 26.09.2017, № 3342 від 27.09.2017, № 3464 від 20.10.2017, № 3516 від 27.10.2017, № 3522 від 30.10.2017, № 3675 від 23.11.2017.

Виконання зазначених договорів також підтверджується актами надання послуг:

-№ 01/03/2017-1/1 від 31.03.2017 на загальну суму 18873,00 грн. та видатковими накладними № 22 від 13.03.2017, № 28 від 15.03.2017, № 23 від 17.03.2017, 29 від 21.03.2017, № 32 від 25.03.2017, № 36 від 29.03.2017у, № 37 від 30.03.2017, № 38 від 30.03.2017, № 39 від 31.03.2017, що підтверджують реалізацію товару (аміак рідкий безводний технічний) у кількості 1 258,20 тонн за договором поставки №12 від 02.03.2017, що укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс ;

-№ 01/03/2017-1/2 від 30.04.2017 на загальну суму 79315,80 грн. та видатковими накладними № 42 від 02.04.2017, № 43 від 03.04.2017, № 45 від 03.04.2017, № 47 від 03.04.2017, № 48 від 04.04.2017, № 44 від 04.04.2017, № 49 від 04.04.2017, № 50 від 04.04.2017, № 51 від 04.04.2017, № 52 від 04.04.2017, № 53 від 04.04.2017, № 54 від 04.04.2017, № 55 від 05.04.2017, № 57 від 08.04.2017, № 59 від 11.04.2017, № 61 від 12.04.2017, № 62 від 12.04.2017, № 63 від 12.04.2017, № 65 від 13.04.2017, № 66 від 13.04.2017, № 67 від 13.04.2017, № 68 від 13.04.2017, № 69 від 13.04.2017, № 70 від 13.04.2017, № 71 від 13.04.2017, № 72 від 14.04.2017, № 74 від 15.04.2017, № 75 від 16.04.2017, № 76 від 16.04.2017, № 77 від 16.04.2017, № 78 від 16.04.2017, № 79 від 17.04.2017, № 80 від 17.04.2017, № 81 від 17.04.2017 № 82 від 17.04.2017, № 83 від 18.04.2017, № 84 від 18.04.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 5287,72 тонн за договором поставки № 12 від 02.03.2017, що укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс ;

-№ 01/03/2017-1/3 від 31.07.2017 на загальну суму 24466,20 грн. та видатковими накладними № 120 від 18.07.2017, № 122 від 20.07.2017, № 123 від 20.07.2017, № 124 від 20.07.2017, № 125 від 20.07.2017, № 126 від 25.07.2017, № 127 від 25.07.2017, № 128 від 25.07.2017, № 129 від 25.07.2017, № 130 від 26.07.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 1123,80 тонн за договором поставки №12 від 02.03.2017, який укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс та № 116 від 18.07.2017, № 117 від 18.07.2017, № 118 від 18.07.2017, № 119 від 18.07.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 507,28 тонн за договором поставки № 16 від 05.07.2017, що укладений за сприянням агента з ТОВ Хімтрансагро ;

-№ 01/03/2017-1/4 від 31.07.2017 на загальну суму 18126,00 грн. та видатковими накладними № 133 від 02.08.2017, № 136 від 04.08.2017, № 153 від 31.08.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 462,06 тонни за договором поставки №12 від 02.03.2017, який укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс та видатковими накладними № 144 від 24.08.2017, № 145 від 24.08.2017, № 146 від 26.08.2017, № 147 від 26.08.2017, № 148 від 26.08.2017, № 149 від 26.08.2017, № 150 від 29.08.2017, № 151 від 29.08.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 746,34 тонни за договором поставки №16 від 05.07.2017, що укладений за сприянням агента з ТОВ Хімтрансагро ;

- № 01/03/2017-1/5 від 30.09.2017 на загальну суму 17397,90 грн. та видатковими накладними № 163 від 14.09.2017, № 164 від 16.09.2017, № 165 від 16.09.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 386,46 тонни за договором поставки № 20 від 18.08.2017 року, який укладений за сприянням агента з ПП Агроновація та видатковими накладними № 155 від 05.09.2017, № 156 від 05.09.2017, № 158 від 05.09.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 421,98 тонни за договором поставки № 12 від 02.03.2017, який був укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс , видатковими накладними № 157 від 05.09.2017, № 159 від 06.09.2017, № 160 від 06.09.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 351,42 тонни за договором поставки № 16 від 05.07.2017, що укладений за сприянням агента з ТОВ Хімтрансагро ;

- № 01/03/2017-1/6 від 31.10.2017 на загальну суму 29263,50 грн. та видатковими накладними № 172 від 03.10.2017, № 176 від 08.10.2017, № 179 від 11.10.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 397,05 тонн за договором поставки № 20 від 18.08.2017, який укладений за сприянням агента з ПП АГРОНОВАЦІЯ , та видатковими накладними № 173 від 03.10.2017, № 174 від 03.10.2017, № 183 від 11.10.2017, № 187 від 27.10.2017, № 188 від 27.10.2017, № 189 від 27.10.2017, № 190 від 29.10.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 1553,85 тонн за договором поставки № 12 від 02.03.2017, який укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс ;

- № 01/03/2017-1/7 від 30.11.2017 на загальну суму 15189,75 грн. та видатковими накладними № 196 від 04.11.2017, № 197 від 04.11.2017, № 198 від 06.11.2017, № 199 від 06.11.2017, № 200 від 09.11.2017, № 201 від 09.11.2017, № 203 від 14.11.2017, № 205 від 15.11.2017, що підтверджують реалізацію товару у кількості 1012,65 тонни за договором № 12 від 02.03.2017, який укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс ;

-№ 1 від 28.02.2018 на загальну суму 13016,40 грн. та видатковими накладними № 12 від 27.02.2018, № 13 від 28.02.2018, № 14 від 28.02.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 356,50 тонни за договором поставки № 12 від 02.03.2017, який укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс та видатковими накладними № 15 від 28.02.2018, № 16 від 28.02.2018, № 17 від 28.02.2018, № 18 від 28.02.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 511,26 тонни за договором поставки № 16 від 05.07.2017, що укладений за сприянням агента з ТОВ Хімтрансарго ;

-№ 2 від 31.03.2018 на загальну суму 88062,60 грн. та видатковими накладними № 8 від 07.03.2018, № 9 від 07.03.2018, № 10 від 10.03.2018, № 11 від 11.03.2018, № 33 від 19.03.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 391,76 тонн за договором поставки № 2 від 13.02.2018, який укладений за сприянням агента з ПАП Дзвін , видатковою накладною № 66 від 31.03.2018, що підтверджує реалізацію товару у кількості 78,38 тонн за договором поставки № 6 від 26.03.2018, який був укладений за сприянням агента з ТОВ Інтерагростандарт , видатковими накладними № 19 від 02.03.2018, № 22 від 04.03.2018, № 23 від 04.03.2018, № 25 від 05.03.2018, № 34 від 05.03.2018, № 26 від 06.03.2018, № 27 від 06.03.2018, № 35 від 06.03.2018, № 29 від 07.03.2018, № 30 від 07.03.2018, № 31 від 08.03.2018, № 36 від 08.03.2018, № 37 від 12.03.2018, № 40 від 14.03.2018, № 41 від 20.03.2018, № 48 від 23.03.2018, № 50 від 25.03.2018, № 51 від 25.03.2018, № 52 від 26.03.2018, № 53 від 26.03.2018, № 54 від 27.03.2018, № 58 від 27.03.2018, № 59 від 28.03.2018, № 60 від 28.03.2018, № 61 від 28.03.2018, № 64 від 31.03.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 3565,19 тонн за договором поставки товару (аміак рідкий безводний технічний) № 12 від 02.03.2017, що укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс та видатковими накладними № 20 від 02.03.2018, № 24 від 04.03.2018, № 28 від 07.03.2018, № 32 від 08.03.2018, № 42 від 20.03.2018, № 43 від 20.03.2018, № 44 від 20.03.2018, № 45 від 20.03.2018, № 46 від 22.03.2018, № 47 від 23.03.2018, № 49 від 25.03.2018, № 55 від 27.03.2018, № 56 від 28.03.2018, № 57 від 28.03.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 1835,51 тонн за договором поставки товару (аміак рідкий безводний технічний) № 16 від 05.07.2017, що укладений за сприянням агента з ТОВ Хімтрансарго ;

- № 3 від 30.04.2018 на загальну суму 163025,55 грн. та видатковими накладними № 67 від 02.04.2018, № 68 від 02.04.2018, № 69 від 02.04.2018, № 74 від 08.04.2018, № 75 від 09.04.2018, № 76 від 09.04.2018, № 77 від 09.04.2018, № 95 від 14.04.2018, що підтверджує реалізацію товару у кількості 915,18 тонн за договором поставки № 6 від 26.03.2018, який укладений за сприянням агента з ТОВ Інтерагростандарт , видатковими накладними № 70 від 06.04.2018, № 71 від 06.04.2018, № 72 від 07.04.2018, № 73 від 07.04.2018, № 78 від 09.04.2018, № 79 від 09.04.2018, № 80 від 09.04.2018, № 83 від 10.04.2018, № 84 від 10.04.2018, № 85 від 10.04.2018, № 86 від 10.04.2018, № 87 від 10.04.2018, № 88 від 10.04.2018, № 91 від 11.04.2018, № 92 від 11.04.2018, № 93 від 11.04.2018 № 94 від 11.04.2018, № 96 від 12.04.2018, № 101 від 16.04.2018, № 102 від 17.04.2018, № 103 від 17.04.2018, № 104 від 17.04.2018, № 107 від 19.04.2018, № 108 від 19.04.2018 , № 109 від 19.04.2018, № 110 від 19.04.2018, № 111 від 19.04.2018, № 114 від 20.04.2018, № 115 від 20.04.2018, № 116 від 20.04.2018, № 117 від 20.04.2018, № 118 від 20.04.2018, № 119 від 21.04.2018, № 120 від 21.04.2018, № 121 від 21.04.2018, № 122 від 21.04.2018, № 125 від 21.04.2018, № 126 від 21.04.2018, № 127 від 21.04.2018, № 130 від 23.04.2018, № 131 від 23.04.2018, № 132 від 23.04.2018, № 133 від 24.04.2018, № 134 від 24.04.2018, № 135 від 24.04.2018, № 137 від 25.04.2018, № 141 від 30.04.2018, № 142 від 30.04.2018, № 143 від 30.04.2018, № 145 від 30.04.2018, №146 від 30.04.2018, № 147 від 30.04.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 7669,26 тонн за договором поставки № 12 від 02.03.2017, що укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс , видатковими накладними № 65 від 02.04.2018, № 81 від 09.04.2018, № 82 від 10.04.2018, № 90 від 11.04.2018, № 97 від 12.04.2018, № 98 від 12.04.2018, № 99 від 13.04.2018, № 100 від 16.04.2018, № 105 від 18.04.2018, № 106 від 18.04.2018, № 112 від 19.04.2018, № 113 від 20.04.2018, № 123 від 21.04.2018, № 124 від 21.04.2018, № 128 від 23.04.2018, № 129 від 24.04.2018, № 138 від 26.04.2018, № 139 від 26.04.2018ку, № 140 від 26.04.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 2283,93 тонн за договором поставки № 16 від 05.07.2017, що був укладений за сприянням агента з ТОВ Хімтрансарго ;

-№ 4 від 31.05.2018 року на загальну суму 19875,90 грн. та видатковими накладними № 149 від 02.05.2018 року, № 150 від 02.05.2018 року, № 151 від 02.05.2018 року, № 152 від 03.05.2018 року, № 153 від 03.05.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 698,94 тонни за договором поставки № 12 від 02.03.2017 року, що був укладений за сприянням агента з ПП ХІМТРАНС СЕРВІС та видатковими накладними № 144 від 01.05.2018 року, № 148 від 02.05.2018 року, № 154 від 04.05.2018 року, № 155 від 04.05.2018 року, що підтверджують реалізацію товару у кількості 626,12 тонн за договором поставки № 16 від 05.07.2017 року, що був укладений за сприянням агента з ТОВ ХІМТРАНСАГРО ;

-№ 5 від 30.06.2018 на загальну суму 2403,00 грн. та видатковими накладними № 159 від 29.06.2018, що підтверджує реалізацію товару у кількості 160,20 тонн за договором поставки № 9 від 25.06.2018, що був укладений за сприянням агента з ТОВ Агрохімпродукт ;

-№ 6 від 31.07.2018 на загальну суму 61291,35 грн. та видатковими накладними № 161 від 02.07.2018, № 162 від 04.07.2018, № 165 від 07.07.2018, № 163 від 08.07.2018, № 164 від 13.07.2018, № 169 від 27.07.2018, № 170 від 29.07.2018, № 183 від 30.07.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 1015,08 тонн за договором поставки № 9 від 25.06.2018, що був укладений за сприянням агента з ТОВ АГРОХІМПРОДУКТ , видатковими накладними № 166 від 05.07.2018, № 171 від 11.07.2018, № 172 від 14.07.2018, № 173 від 15.07.2018, № 174 від 17.07.2018, № 175 від 23.07.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 740,44 тонни за договором поставки № 2 від 13.02.2018 року, який був укладений за сприянням агента з ПАП ДЗВІН , видатковими накладними № 169 від 05.07.2018, № 170 від 05.07.2018, № 176 від 19.07.2018, № 177 від 20.07.2018, № 178 від 23.07.2018, № 179 від 23.07.2018, № 180 від 24.07.2018, № 181 від 24.07.2018, № 184 від 25.07.2018, № 185 від 26.07.2018, № 186 від 29.07.2018, № 187 від 29.07.2018, № 188 від 29.07.2018, № 191 від 30.07.2018, № 192 від 31.07.2018, № 193 від 31.07.2018, № 194 від 31.07.2018, № 195 від 31.07.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 2330,57 тонн за договором поставки № 12 від 06.03.2018, що укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс .

-№ 7 від 31.08.2018 на загальну суму 130661,85 грн. та видатковими накладними № 182 від 01.08.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 114,66 тонн за договором поставки № 9 від 25.06.2018, що укладений за сприянням агента з ТОВ Агрохімпродукт , видатковими накладними № 190 від 28.02.2019, № 206 від 11.08.2018 року, що підтверджують реалізацію товару у кількості 234,62 тонни за договором поставки № 2 від 13.02.2018, який був укладений за сприянням агента з ПАП Дзвін , видатковими накладними № 196 від 01.08.2018, № 197 від 05.08.2018, № 198 від 05.08.2018, № 199 від 05.08.2018, № 200 від 05.08.2018, № 201 від 05.08.2018, № 202 від 05.08.2018, № 203 від 05.08.2018, № 204 від 05.08.2018, №205 від 05.08.2018, № 207 від 14.08.2018, № 208 від 15.08.2018, № 209 від 19.08.2018, № 210 від 20.08.2018, № 211 від 22.08.2018, № 212 від 22.08.2018, № 213 від 23.08.2018, № 214 від 23.08.2018, № 215 від 23.08.2018, № 216 від 23.08.2018, № 217 від 23.08.2018, № 218 від 23.08.2018, № 219 від 25.08.2018, № 220 від 26.08.2018, № 221 від 26.08.2018, № 222 від 26.08.2018, № 223 від 27.08.2018, № 224 від 27.08.2018, № 225 від 27.08.2018, № 226 від 27.08.2018, № 227 від 27.08.2018, № 228 від 27.08.2018, № 229 від 27.08.2018, № 230 від 27.08.2018, № 231 від 27.08.2018, № 232 від 27.08.2018, № 233 від 28.08.2018, № 234 від 28.08.2018, № 235 від 28.08.2018, № 236 від 29.08.2018, № 237 від 29.08.2018, № 238 від 29.08.2018, № 239 від 29.08.2018, № 240 від 29.08.2018, № 241 від 29.08.2018, № 242 від 29.08.2018, № 243 від 29.08.2018, № 244 від 29.08.2018, № 245 від 30.08.2018, № 246 від 30.08.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 8361,51 тонн за договором поставки № 12 від 02.03., що укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс ;

-№ 8 від 30.09.2018 на загальну суму 152649,30 грн. та видатковими накладними № 260 від 02.09.2019, № 248 від 04.09.2018, № 249 від 04.09.2018, № 250 від 04.09.2018, № 251 від 04.09.2018, № 252 від 04.09.2018, № 253 від 05.09.2018, № 254 від 06.09.2018, № 255 від 06.09.2018, № 256 від 06.09.2018, № 257 від 06.09.2018, № 258 від 06.09.2018, № 261 від 06.09.2018, № 262 від 06.09.2018, № 263 від 06.09.2018, № 259 від 07.09.2018, № 264 від 12.09.2018, № 267 від 12.09.2018, № 268 від 12.09.2018, № 269 від 12.09.2018, № 270 від 13.09.2018, № 271 від 13.09.2018, № 272 від 13.09.2018, № 273 від 13.09.2018, № 276 від 13.09.2018, № 277 від 16.09.2018, № 278 від 16.09.2018, № 279 від 17.09.2018, № 280 від 17.09.2018, № 282 від 17.09.2018, № 283 від 17.09.2018, №284 від 17.09.2018, № 285 від 17.09.2018, № 286 від 19.09.2018, № 287 від 19.09.2018, № 288 від 23.09.2018, № 289 від 23.09.2018, № 291 від 23.09.2018, № 292 від 23.09.2018, № 293 від 23.09.2018, № 304 від 23.09.2018, № 294 від 24.09.2018, № 295 від 24.09.2018, № 296 від 25.09.2018, № 297 від 26.09.2018, № 298 від 26.09.2018, № 299 від 26.09.2018, № 300 від 26.09.2018, № 301 від 26.09.2018, № 302 від 26.09.2018, № 303 від 26.09.2018, № 305 від 26.09.2018, № 306 від 27.09.2018, № 307 від 27.09.2018, № 308 від 27.09.2018, № 309 від 27.09.2018, № 310 від 27.09.2018, № 311 від 27.09.2018, № 312 від 27.09.2018, № 313 від 27.09.2018, № 314 від 27.09.2018, № 315 від 27.09.2018, № 316 від 27.09.2018, № 317 від 27.09.2018, № 318 від 27.09.2018, № 321 від 28.09.2018, № 322 від 28.09.2018, № 323 від 30.09.2018, № 324 від 30.09.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 9550,74 тонн за договором поставки №12 від 02.03.2017, що укладений за сприянням агента з ПП Хімтранс Сервіс , видатковими накладними № 266 від 12.09.2018, № 274 від 13.09.2018, № 275 від 13.09.2018, № 281 від 17.09.2018, № 290 від 23.09.2018, що підтверджують реалізацію товару у кількості 625,88 тонн за договором поставки №12 від 01.08.2018, що укладений за сприянням агента з ТОВ Хімтрансагро .

Вказане підтверджує, що агент не лише знайшов покупців товару та сприяв позивачу в укладенні відповідних договорів поставок з ними, а й в подальшому проводив переговори та сприяв підписанню специфікацій до цих договорів на поставку нових партій товару, тим самим реалізація товару збільшувалася, а отже, витрати фактично понесені та спрямовані на отримання позитивного економічного ефекту у часі.

Надання таких послуг підтверджено позивачем, доводить реальність, фактичний рух активів, зміни у власному капіталі та зобов`язаннях, а також пов`язаність операцій з господарською діяльністю позивача.

Завдяки сприянню агента в укладенні договорів поставок, внаслідок реалізації товару покупцям, які були залучені агентом, відбулося зростання фінансового прибутку Товариства.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

У взаємозв`язку з наведеним слід зазначити, що відповідно до п. 30. Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Hirvisaari v. Finland від 27.09.2001, рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані.

Згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд, що і вчинено судом у даній справі.

Таким чином, враховуючи вищенаведене у сукупності, беручи до уваги при цьому кожен аргумент, викладений учасниками справи, рішення суду першої інстанції у цій справі є законним та обґрунтованим і не підлягає скасуванню, оскільки суд, всебічно перевіривши обставини справи, вирішив спір у відповідності з нормами матеріального права та при дотриманні норм процесуального права, та колегія суддів не вбачає підстав для його скасування.

Керуючись ст.ст. 242, 308, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 10.12.2019 у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Логіс Карго до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 10.12.2019 - залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя-доповідач: В. В. Кузьменко

Судді: О. М. Ганечко

О. І. Шурко

Повний текст постанови виготовлено 06.04.2020

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.04.2020
Оприлюднено08.04.2020
Номер документу88626253
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/9389/19

Ухвала від 24.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 27.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 09.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 22.05.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 06.04.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 28.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 28.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 12.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні