Ухвала
від 13.04.2020 по справі 810/746/16
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

13 квітня 2020 року м. Київ № 810/746/16

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панова Г.В. розглянувши заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс

до Державної податкової інспекції у Києво - Святошинському районі Головного

управління ДФС у Київській області,

Головного управління державної Казначейської служби України у Київській

області

про стягнення коштів,

В С Т А Н О В И В:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Васт-Транс з позовом до Державної податкової інспекції у Києво - Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області, Головного управління державної Казначейської служби України у Київській області, в якому просить суд (з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог від 18.05.2016) стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс відшкодування податку на додану вартість за декларацією за березень 2015 року у розмірі 121382,00 грн. та пеню на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України за період з 21.10.2015 по 18.05.2016 у розмірі 18242,94 грн.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 18.05.2016 вказаний позов задоволено частково. Стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс пеню на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України за порушення строків бюджетного відшкодування за березень 2015 року за період з 21.10.2015 по 18.05.2016 у розмірі 18242 (вісімнадцять тисяч двісті сорок дві) грн. 94 коп.

Зобов`язано Державну податкову інспекцію у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області надати до Управління Державної казначейської служби України у Києво-Святошинському районі Київської області висновок із зазначенням суми 121382,00 грн., що підлягає відшкодуванню з бюджету Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс за березень 2015 року.

Стягнуто з Державного бюджету України за рахунок асигнувань Державної податкової інспекції у Києво - Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс судові витрати у сумі 273 (двісті сімдесят три) грн. 64 коп.

У задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.

Зобов`язано Державну податкову інспекцію у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області подати до Київського окружного адміністративного суду звіт про виконання судового рішення.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 04.08.2016 у задоволенні апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області - відмовлено. Постанову Київського окружного адміністративного суду від 18 травня 2016 року - залишили без змін.

Постановою Верховного Суду від 26.03.2020 у справі № 810/746/16 у справі №810/746/16 касаційну скаргу Києво-Святошинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області залишили без задоволення, а постанову Київського окружного адміністративного суду від 18.05.2017 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 04.08.2017 - без змін.

08.04.2020 на адресу суду надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс про заміну сторони відповідача правонаступником.

Представник позивача просить замінити відповідача ГУ ДФС у Київській області правонаступником - Головним управлінням ДПС у Київській області.

Позивач зазначив, що згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №682-р від 21.08.2019 року Кабінет Міністрів України погоджується з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 227 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України (Офіційний вісник України, 2019 р., № 26, ст. 900) функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.

Таким чином, позивач зазначив, що функції з реалізації державної податкової політики виконуються Державною податковою службою України, в той час, згідно вищезазначених положень - здійснення функцій Державної фіскальної служби припинено. Головне управління ДФС у Київській області у свою чергу згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. №296 Про реформування служби є правонаступником позивача згідно п. 2, який встановлює: реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання як структурних підрозділів до відповідних територіальних органів Служби за переліком згідно з додатком. Згідно додатку № 1 до вказаної постанови, Києво-Святошинська ОДНІ ГУ ДФС у Київській області реорганізоване шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Київській області.

Відтак, позивач просив замінити первісного відповідача у справі №810/746/16 - Державну податкову інспекцію у Києво-Святошинському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області у порядку процесуального правонаступництва на Головне управління Державної податкової служби України у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377, місцезнаходження: 03680, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а).

Розглядаючи вказану заяву, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що заява Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс не підлягає до задоволення.

Слід зазначити, що заміна сторони правонаступником на підставі статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України допускається на стадії судового розгляду адміністративної справи.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір.

Приписами частини третьої статті 241 Кодексу адміністративного судочинства України обумовлено, що судовий розгляд в суді першої інстанції закінчується ухваленням рішення суду.

Так, з матеріалів справ судом встановлено, що постановою Київського окружного адміністративного суду від 18.05.2016 адміністративний позов задоволено частково. У подальшому судом, враховуючи ту обставину що рішення суду у справі набрало законної сили було видано виконавчий лист № 810/2531/17.

Відтак, враховуючи ту обставину, що адміністративний спір з яким звернулось до суду Товариство з обмеженою відповідальністю Васт-Транс вирішений по суті, тобто закінчено судовий розгляд за результатами якого судом прийнято постанову, підстави для заміни сторони відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України правонаступником, відсутні.

Разом з тим, суд звертає увагу заявника, що у випадку необхідності заміни сторони на стадії виконання рішення суду, заінтересована особа не позбавлена можливості звернутися до суду із відповідною заявою на підставі та у порядку, визначеному статтею 379 Кодексу адміністративного судочинства України.

За наведених обставин суд дійшов висновку, що заява Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс про заміну сторони правонаступником є необґрунтованою та такою що не підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 48, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

У Х В А Л И В :

1. У задоволенні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю Васт-Транс про заміну сторони відповідача правонаступником відмовити.

2. Копію ухвали суду надіслати (надати) учасникам справи (їх представникам).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя Панова Г. В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.04.2020
Оприлюднено16.04.2020
Номер документу88742197
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/746/16

Ухвала від 26.09.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 26.09.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 26.09.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 13.04.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Постанова від 26.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 25.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 08.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 21.12.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 29.08.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 02.11.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні