Ухвала
від 08.04.2020 по справі 202/2116/20
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/2116/20

Провадження № 1-кс/202/2838/2020

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 квітня 2020 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання прокурора відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку, -

В С Т А Н О В И В :

До суду надійшло зазначене клопотання про надання дозволу на проведення обшуку.

З клопотання убачається, що в провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження № 12020040000000334 від 03.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що виявлено низку виробників та підприємців, що здійснюють виробництво і подальшу реалізацію під виглядом дезінфікуючих та антисептичних засобів товарів, які такими за своєю суттю та властивостями відповідно до вимог чинного законодавства не являються, та фактично ефективність їх дії та безпечність для людини не підтверджена і може вводити покупців в оману.

Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.

Зокрема, п. 3 постанови Кабінету міністрів України №908 від 03.07.2006 року «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» встановлено, що державній реєстрації (перереєстрації) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для: здійснення дезінфекційних заходів в осередках інфекційних хвороб, закладах охорони здоров`я, дошкільних навчальних закладах; холодної стерилізації медичних виробів; дезінфекції рук медичних працівників; профілактичної дезінфекції житлових, виробничих, навчальних, санітарно-побутових та інших приміщень, будівель і споруд, транспортних засобів, об`єктів громадського харчування та торгівлі, територій населених пунктів, у місцях масового відпочинку та рекреаційних зонах; промислової дезінфекції; миття і очищення в побуті та промисловості з дезінфекційними властивостями; дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків; знищення переносників збудників інфекційних хвороб (інсектицидні); знищення синантропних комах у середовищі життєдіяльності людини; відлякування комах; знищення гризунів, які є джерелами та переносниками збудників інфекційних хвороб;деконтамінації шкіри рук персоналу підприємств харчової та переробної промисловості, громадського харчування, торгівлі;достерилізаційного очищення медичних виробів; контролю за якістю стерилізації та достерилізаційного очищення медичних виробів.

Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності порядками дослідження специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) засобів та їх випробування на практиці.

При цьому відповідно до вказаної Постанови КМУ засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру (на строк до 5 років) і протягом строку дії державної реєстрації (перереєстрації) засобу заявник відповідає за його ефективність, якість та безпеку для здоров`я людини.

Також наказом Міністерства охорони здоров`я України №739 від 06.11.2006 року «Про організацію роботи з державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, віднесення харчових продуктів до категорії харчових продуктів спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок і проведення їх державної реєстрації» передбачено Порядок організації роботи з державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів та видачі реєстраційного свідоцтва, відповідно до якого передбачено порядок проведення санітарно-епідеміологічної експертизи дезінфекційних засобів з метою їх державної реєстрації та ведення державного реєстру дезінфекційних засобів. Державна реєстрація відповідного дезінфекційного засобу підтверджується відповідним свідоцтвом про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, який видається Державною санітарно-епідеміологічною службою України.

Однак низка підприємств та фізичних осіб у сфері виробництва та торгівлі дезінфекційними та антисептичними засобами не дотримуються зазначених вимог законодавства, вводячи в оману покупців та випускаючи у вільний продаж на території України товари, що не відповідають вимогам щодо безпечності продукції.

Зокрема, встановлено, що у м. Дніпрі зареєстровані підприємства: ТОВ «МІНОКС Б`ЮТІ ФАРМ» (ЄДРПОУ 42138946), керівником якого є ОСОБА_4 , і ТОВ «МІНОКС»(ЄДРПОУ43098821) директор ОСОБА_5 , які налагодили підпільне виробництво дезінфікуючих та антисептичних засобів з неякісної сировини.

У ході досудового розслідування встановлено, що з березня 2020 року директор ТОВ «МІНОКС Б`ЮТІ ФАРМ»(ЄДРПОУ 42138946) ОСОБА_4 , директор ТОВ «МІНОКС»(ЄДРПОУ43098821) ОСОБА_5 з корисливих мотивів вступили у злочинну змову з метою власного збагачення шляхом підроблення сертифікату якості ISO 9000, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/29632. Також було встановлено, що 30.03.2020 року між ФОП ОСОБА_4 та КП «Дирекція територій і об`єктів рекреації» (ЄДРПОУ 32350241) укладено договір на постачання дезінфікуючих засобів.

Встановлено, що вищезазначена продукція була поставлена за значно завищеними цінами, а саме: 600 грн./л.

Також встановлено, що за адресою: м. Дніпро, вул. Калинова, 87-р, знаходяться споруда і приміщення, в яких здійснюється виробництво з неякісної сировини в антисанітарних умовах дезінфектора торгівельної марки «ANTICEPT-M». За зазначеною адресою працюють невстановлені особи, які здійснюють пакування невстановленої речовини в «кустарних» умовах в порушення ЗУ «Про лікарські засоби» від 04.04.1996 року, ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року, Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів» № 929 від 30.11.2016 року та Наказу МОЗ №360 від 19.05.2005 року.

Також проведеним оглядом встановлено, що відповідно до Постанови КМУ № 908 від 03.07.2006 року «Про затвердження Порядку державної реєстрації дезінфекційних засобів» у вищезазначеного суб`єкта господарської діяльності відсутня державна реєстрація дезінфекційного засобу «ANTICEPT-M».

При цьому встановленим оглядом державного реєстру дезінфекційних засобів, розміщеного на веб-сайті МОЗ України (https://moz.gov.ua/vidkriti-dani) та розміщеного на веб-сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestri/38/), витягу з переліку висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Держспоживслужбою, ТОВ «МІНОКС Б`ЮТІ ФАРМ»(ЄДРПОУ 42138946) і ТОВ «МІНОКС»(ЄДРПОУ43098821) та вироблений ними дезінфектор торгівельної марки «ANTICEPT-M» відсутні у переліку підприємств та засобів, що є сертифікованими для виробництва та реалізації дезінфекційних засобів.

На підставі викладеного, у органу досудового розслідування є достатні та достовірні підстави вважати, що за місцем розташування цеху з виробництва та складу контрафактної продукції можуть знаходитись речі та (або) документи, що підтверджують причетність вказаних вище осіб та інших учасників злочинної схеми до скоєння кримінального правопорушення.

Єдиним можливим та необхідним у даному випадку шляхом для законного отримання доступу до необхідної інформації, речей та документів, забезпечення їх схоронності та можливості подальшого використання як доказу у кримінальному провадженні є проведення обшуку за місцем розташування виробництва і складських приміщень, де фактично здійснюється виробництво (фасування) та реалізація товарів під виглядом дезінфекційних засобів, зокрема під торгівельною маркою «ANTICEPT-M» виробником якого зазначено підприємства ТОВ «МІНОКС Б`ЮТІ ФАРМ»(ЄДРПОУ 42138946), за злочинною схемою, організованою ОСОБА_4 і ОСОБА_5 .

Обставини кримінального провадження, а також установлені у ході досудового розслідування дані, що підтверджуються доказами, наявними в матеріалах провадження, дають обґрунтовані підстави вважати, що у результаті обшуку будуть виявлені та зафіксовані відомості про обставини вчинюваного злочину, знаряддя його вчинення та інші дані, що мають суттєве значення для кримінального провадження.

Тому прокурор просив надати дозвіл на проведення обшуку всіх без виключення будівель, споруд та приміщень, в тому числі вбудованих та прибудованих будівель та споруд, об`єктів самочинного будівництва та земельних ділянок за місцем розташування виробництва і складських приміщень, де фактично здійснюється виробництво (фасування) та реалізація товарів під виглядом дезінфекційних засобів, зокрема під торгівельною маркою «ANTICEPT-M», виробником якого зазначено підприємство ТОВ «МІНОКС Б`ЮТІ ФАРМ»(ЄДРПОУ 42138946), які знаходяться за адресою: м. Дніпро, вул. Калинова, 87-Р, (право приватної власності відповідно до відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно за даною адресою належить ТОВ «СІМ`Я-44», код ЄДРПОУ 42563769), з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, зокрема фіксації фактів незаконної діяльності невстановлених фізичних та юридичних осіб, які організували та фактично здійснюють виробництво (фасування) та реалізацію товарів під виглядом дезінфекційних засобів, зокрема під торгівельною маркою «ANTICEPT-M», виробником якого зазначено підприємство ТОВ «МІНОКС Б`ЮТІ ФАРМ» (ЄДРПОУ 42138946), відшукання і вилучення, відібрання зразків такої продукції, недопущення знищення чи перевезення до іншого приміщення всіх бухгалтерських та платіжних документів, які підтверджують взаємовідносини задіяних у злочинній схемі підприємств та осіб з іншими пов`язаними контрагентами по ланцюгу фінансово-господарських операцій з придбання та реалізації дезінфекційних та антисептичних засобів і товарів, що фактично за своїми ознаками реалізуються як їх аналоги, підакцизної продукції (спирту етилового тощо), компонентів для виготовлення та фасування товарів, що реалізуються під виглядом дезінфікуючих та антисептичних засобів, сировини та обладнання для їх виготовлення, відшукання та вилучення речей і документів, що можуть бути використані як докази у даному кримінальному провадженні, а саме: договори, контракти, додаткові угоди, специфікації, акти приймання-передачі, акти виконаних робіт та послуг, сертифікати відповідності, прибуткові та видаткові накладні, листування між підприємствами, паспорти та сертифікати на ТМЦ, рахунки-фактури, платіжні доручення, виписки з банків, інші розрахункові документи, звірка взаєморозрахунків, реєстри отриманих та виданих податкових накладних, товарно-транспортні накладні, ліцензії, довіреності, тендерна документація, транспортні (перевізні) документи, інші бухгалтерські, фінансові документи щодо подальшого руху продукції після придбання чи вироблення, а також ті, що зберігаються в електронному вигляді на цифрових носіях інформації, (системні блоки, ноутбуки, планшети, накопичувачі жорстких магнітних дисків (HDD), твердотілі накопичувачі (SSD), оптичні диски, сервери, карти пам`яті, флеш-накопичувачі, тощо), мобільні телефони учасників слідчої дії, усі наявні грошові кошти у будь-якій валюті, одержані злочинним шляхом від незаконної діяльності, продукції з ознаками контрафактності, пластикові банківські картки та ключі від банківських скриньок, чорнові записи, блокноти, щоденники та інші чорнові бухгалтерські документи і предмети, які мають істотне значення для встановлення об`єктивної істини по кримінальному провадженню, печатки та штампи, податкові декларації з податку на додану вартість, додатки 5, які були складені та надані фізичними особами та підприємствами-учасниками злочинної схеми до податкових органів, акти перевірок контролюючих органів, будь-яких інших речей і документів що мають значення для доказування факту та обставин вчинення кримінального правопорушення або свідчать про вчинення інших кримінальних правопорушень посадовими особами підприємства.

Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав та просив його задовольнити.

Вислухавши прокурора, дослідивши клопотання із доданими до нього матеріалами, матеріали кримінального провадження, приходжу до висновку, що клопотання не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Встановлено, що у провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження № 12020040000000334 від 03.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України.

Згідно з ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Відповідно до вимог пунктів 4, 5, 7 ч. 3 ст. 234 КПК України, за правилами якої слідчий суддя розглядає клопотання про проведення обшуку, клопотання про проведення обшуку повинно містити крім інших відомості про: підстави для обшуку; житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; речі, документи або осіб, яких планується відшукати.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.

Відповідно до ч. 5 ст. 234 КПК України слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи; 5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.

Виходячи з вищезазначеного, на слідчого, прокурора покладається обов`язок доведення наявності достатніх підстав для проведення обшуку.

Однак із доданих до клопотання матеріалів не вбачається наявності достатніх даних, що можуть свідчити про те, що в приміщеннях, розташованих за адресою: м. Дніпро, вул. Калинова, 87-Р, де фактично здійснюється виробництво (фасування) та реалізація товарів під виглядом дезінфекційних засобів, зокрема під торгівельною маркою «ANTICEPT-M», виробником якого зазначено підприємство ТОВ «МІНОКС Б`ЮТІ ФАРМ»(ЄДРПОУ 42138946), що на праві приватної власності належать належить ТОВ «СІМ`Я-44», код ЄДРПОУ 42563769, можуть знаходитися зазначені в клопотанні речі та документи, що мають значення для досудового розслідування та можуть бути доказами у кримінальному провадженні. Зазначена слідча дія може спричинити порушення прав власності інших осіб, які не є причетними до кримінального правопорушення.

З огляду на зазначене, надані документи та вказані в них обставини не свідчать про наявність передбачених законом обставин, що обґрунтовують необхідність проведення обшуку в квартирі, розташованій за адресою: АДРЕСА_1 .

Керуючись ст. ст. 233-235, 309 КПК України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні клопотання прокурора відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку в кримінальному провадженні № 12020040000000334 від 03.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України, а саме за адресою: м. Дніпро, вул. Калинова, 87-Р, відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення08.04.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу88747810
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення обшуку

Судовий реєстр по справі —202/2116/20

Ухвала від 05.08.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 05.08.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 03.08.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 17.06.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 17.06.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 17.06.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 17.06.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 17.06.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 17.06.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 08.04.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні