Рішення
від 14.04.2020 по справі 380/1093/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 380/1093/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 квітня 2020 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П., за участю секретаря судового засідання Гордійчук Г.В. розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (79008 м. Львів вул. Підвальна 6) до Попівецького дошкільного навчального закладу Попівецької сільської ради Бродівського району Львівської області (80655 Львівська область Бродівський район село Попівці) про зупинення роботи будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки

УСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Попівецького дошкільного навчального закладу Попівецької сільської ради Бродівського району Львівської області (далі - Попівецький дошкільний навчальний заклад), у якій просить зупинити роботу будівлі Попівецького дошкільного навчального закладу Попівецької сільської ради Бродівського району Львівської області за адресою: 80655 Львівська область Бродівський район село Попівці, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбовування) та відімкнення від джерел живлення.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що проведеними позивачем позаплановими заходами при роботі будівлі Попівецького дошкільного навчального закладу Попівецької сільської ради Бродівського району Львівської області виявлено ряд порушень вимог пожежної та техногенної безпеки. У зв`язку з існуючою, на думку позивача, небезпекою він звернувся із цим адміністративним позовом до суду.

Ухвалою суду від 10.02.2020 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі з викликом сторін.

Представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві. У судове засідання не прибув, надіслав заяву (вх. № 16304 від 24.03.2020) про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Представниця відповідача проти позову заперечила з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву (вх. № 11180 від 27.02.2020). Зазначила, що частину порушень усунено, над пунктами 25, 26, 29 - працюють. Просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. У судове засідання не прибула у зв`язку із запровадженими карантинними заходами.

Відповідно до ст. 205 КАС України суд вважає за можливе проводити розгляд справи без їх участі сторін у порядку письмового провадження.

Суд розглянув матеріали позовної заяви та відзиву на таку, дослідив подані сторонами письмові докази, встановив таке.

Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області з 02.01.2020 по 16.01.2020 у присутності директора Попівецького дошкільного навчального закладу Попівецької сільської ради Бродівського району Львівської області ОСОБА_1 проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у будівлі Попівецького дошкільного навчального закладу Попівецької сільської ради Бродівського району Львівської області за адресою: 80655 Львівська область Бродівський район село Попівці, відповідно до наказу № 337 від 11.12.2019 Про проведення позапланової перевірки (а.с. 40).

Відповідно до акта Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області № 7 від 16.01.2020 (а.с. 10-17) за результатами проведення позапланового заходу на об`єкті відповідача виявлено ряд порушення Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Кодексу цивільного захисту України, Правил техногенної безпеки та інших нормативних актів, а саме:

1. Об`єкт не забезпечено зовнішнім протипожежним водопостачанням згідно з ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування .

2. Відповідним документом (наказом, інструкцією тощо) не встановлено протипожежний режим.

3. Посадовою особою не пройдено навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях .

4. Нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення та капітальний ремонт приміщень, будинків і споруд не здійснюється на підставі проектної документації, яка затверджена у встановленому порядку (котельня, спальні та ігрові кімнати).

5. Допускається під час експлуатації об`єктів знижувати рівень пожежної безпеки встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкта (через стіну між котельнею та спальним приміщенням на 1 поверсі проходить дим).

6. Допускається зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах (люк на горище).

7. У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності

8. Для всіх будівель і приміщень виробничого, складського призначення не визначено категорію щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки відповідно до вимог ДСТУ Б В.1.1-36:2016 Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою , а також клас зони згідно з Правилами будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок , у тому числі для зовнішніх виробничих і складських дільниць, які необхідно позначати на вхідних дверях до приміщення, а також у межах зон усередині приміщень та ззовні. І і

9. Допускається засмічувати горища та вентиляційні камери (отвори) на горищі.

10. Не засклено вікна горищ.

11. Будівлю не забезпечено адресними вказівниками (назва вулиці, номер будинку), встановленими на фасадах будівель або інших видних місцях і освітлюваними у темний час доби.

12. Зовнішні сходи не забезпечено евакуаційним освітленням.

13. Допускається влаштовувати та захаращувати під сходовою кліткою приміщення.

14. Допускається застосування саморобних некаліброваних плавких вставок в приміщенні електрощитової.

15. У розподільчих коробках у приміщеннях об`єкту з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів та кабелів не здійснено за допомогою зварювання, опресування, паяння або затискачів.

16. Допускається улаштування та експлуатація тимчасових електромереж у приміщені котельні.

17. Електрощити, групові електрощитки не оснащено схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту (плавкої вставки).

18. Допускається встановлювати електророзетки та вмикачі на горючі основи в приміщені кухні.

19. Допускається експлуатація світильників зі знятими ковпаками (розсіювачами) в приміщені білизняна, котельні.

20. Допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи у приміщені котельні.

21. Не проведено замір опору ізоляції і перевірити спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання.

22. Захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів не виконано відповідно до вимог (обладнати пристроєм блискавко захисту).

23. Теплові мережі, які розташовані у приміщеннях, котельні, печі та інші опалювальні прилади не перевірено та не відремонтовано. Допускається до експлуатації несправні опалювальні пристрої. Результати перевірок не фіксуються у спеціальному журналі із зазначенням дати, особи, яка здійснювала перевірку, та її підпису.

24. Приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (системою пожежної сигналізації та системою оповіщення про пожежу).

25. Приміщення не забезпечено первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками).

26. Під час вибору первинних засобів пожежогасіння для приміщень кухні та електрощитової не враховано фізико-хімічні та пожежонебезпечні властивості горючих речовин і матеріалів, їх взаємодію з вогнегасними речовинами (забезпечити вогнегасниками для гасіння пожеж класу F та В).

27. Для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння не установлено вказівні знаки.

28. Пожежний щит не укомплектовано протипожежним інвентарем згідно з вимогами.

29. Не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників.

30. Не заведено журнал обліку вогнегасників.

31. Не розроблено інструкцію щодо порядку забезпечення техногенної безпеки та дій працівників об`єкта у разі виникнення надзвичайної ситуації.

32. Не проведено ідентифікацію потенційно небезпечного об`єкта.

33. Не здійснено навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки.

34. Керівником не розроблено інструкцію реагування на надзвичайні ситуації.

10.01.2020 стосовно директора Попівецького дошкільного навчального закладу ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення відповідно до ст. 188-8 КУпАП серії ЛВ № 12807 (а.с. 18) та протокол про адміністративне правопорушення відповідно ст. 175 КУпАП серії ЛВ № 012808 (а.с. 19). ОСОБА_1 з протоколами ознайомлена та зазначила, що з порушеннями згодна, такі будуть усунені при наявності коштів.

Крім цього 10.01.2020 винесено постани серії ЛВ № 012806 та № 012807 про накладення на директора Попівецького дошкільного навчального закладу ОСОБА_1 адміністративних стягнень у вигляді штрафу (а.с. 20, 21, 23).

Оскільки при роботі адміністративної будівлі Попівецького дошкільного закладу вже не вперше виявлено грубі та численні недотримання вимог пожежної та техногенної безпеки, позивач на виконання наданих законом повноважень звернувся до суду з цим позовом.

При вирішенні спору суд керується таким.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Однією із основних засад (принципів) адміністративного судочинства відповідно до п.4 ч.3 ст. 2 КАС України є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з`ясування всіх обставин у справі.

Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України та Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до статті 1 Кодексу цивільного захисту України, даний правовий акт регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Відповідно до статей 64, 65 та 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону. Такий нагляд уповноважений здійснювати і позивач у справі - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, яке реалізує повноваження відповідного центрального органу виконавчої влади.

Згідно із Положенням про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженим Указом Президента України від 16.01.2013 № 20/2013, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.

ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

До основних завдань ДСНС України віднесено здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

Згідно із підпунктом 63 пункту 4 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, затвердженого наказом ДСНС України № 3 від 04.02.2013, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Згідно із п. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Частиною 1 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

В силу ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Статтею 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту.

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Частиною 2 ст. ст. 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

З аналізу викладених положень слідує, що орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

Судом встановлено, що актом позапланової перевірки № 7 від 16.01.2020, складеним головни інспектором Бродівського районного відділу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області Тацієм М.І., зафіксовано 34 пункти порушень у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Доказів усунення виявлених порушень у повному обсязі станом на дату розгляду справи у суді відповідачем не надано.

Також встановлено, що директор Попівецького дошкільного навчального закладу добровільно сплатила накладені на неї адміністративні стягнення у вигляді штрафів, що підтверджується наявними у матеріалах справи квитанціями та свідчить про згоду із встановленими правопорушеннями (а.с. 22, 24).

У відзиві на позовну заяву (а.с. 52, 53) представниця відповідача зазначила, що частину порушень усунено, над пунктами 25, 26, 29 вони працюють.

Вказаними пунктами зафіксовано таке:

пункт 25: приміщення не забезпечено первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками);

пункт 26: під час вибору первинних засобів пожежогасіння для приміщень кухні та електрощитової не враховано фізико-хімічні та пожежонебезпечні властивості горючих речовин і матеріалів, їх взаємодію з вогнегасними речовинами (забезпечити вогнегасниками для гасіння пожеж класу F та В);

пункт 29: не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників.

Суд зазначає, що наявність таких порушень у сфері пожежної та техногенної безпеки безумовно створює загрозу для життя та здоров`я як працівників, так і інших людей, відтак критично оцінює пояснення представниці відповідача про усунення таких у майбутньому.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи встановлені обставини справи, у зв`язку з виникненням загрози життю та здоров`ю людей та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей та ненаданням достатніх доказів щодо усунення виявлених порушень, зазначених в акті перевірки, суд дійшов висновку про необхідність зупинення роботи будівлі Попівецького дошкільного навчального закладу Попівецької сільської ради Бродівського району Львівської області за адресою: 80655 Львівська область Бродівський район село Попівці, до усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Таким чином, позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені долученими до матеріалів справи письмовими доказами, а відтак позов підлягає задоволенню.

Враховуючи положення частини 2 статті 139 КАС України судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 72, 73, 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (79008 м. Львів вул. Підвальна 6; код за ЄДРПОУ 38627339) до Попівецького дошкільного навчального закладу Попівецької сільської ради Бродівського району Львівської області (80655 Львівська область Бродівський район село Попівці; код за ЄДРПОУ 22354000) задовольнити повністю.

2. Зупинити роботу будівлі Попівецького дошкільного навчального закладу Попівецької сільської ради Бродівського району Львівської області за адресою: 80655 Львівська область Бродівський район село Попівці, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

3. Судові витрати розподілу не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 14.04.2020.

Суддя Р.П. Качур

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.04.2020
Оприлюднено15.04.2020
Номер документу88768431
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/1093/20

Постанова від 30.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 19.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 24.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Рішення від 14.04.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 10.02.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні