ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
22 квітня 2020 рокум. Ужгород№ 260/1391/19
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Гаврилка С.Є.,
з участю секретаря судового засідання - Міци О.-Д.В.
учасники справи:
позивач - Приватне підприємство "Карпати 2000" - представник - не з`явився;
відповідач - Головне управління ДФС у Закарпатській області - представник - не з`явився,
розглянувши у підготовчому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду питання щодо залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору в адміністративній справі за позовом Приватного підприємства "Карпати 2000" до Головного управління ДФС у Закарпатській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ВСТАНОВИВ:
25 вересня 2019 року до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовною заявою звернулося Приватне підприємство "Карпати 2000" (89611, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Крилова15-а, код ЄДРПОУ 40850093) до Головного управління ДФС у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, 52, код ЄДРПОУ 40850093), якою просить суд: "1. Ухвалити рішення, яким скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Закарпатській області № 0000231402 від 18.09.2019 р., № 0000221402 від 18 вересня 2019 р., № 0000321402 від 18 вересня 2019 р.".
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2019 року було прийнято вказану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній адміністративній справі.
02 березня 2020 року на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду від представника відповідача надійшло клопотання про відповідно до якого останній просив залучити Головне управління ДПС у Закарпатській області до участі у даній справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, оскільки судові рішення в даній справі вплинуть на права та обов`язки Головного управління ДПС у Закарпатській області, оскільки таке виконує функції з реалізації державної податкової політики (Т. 2 а.с.а.с. 10, 11).
Розглянувши клопотання про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору в адміністративній справі, суд вважає, що таке клопотання не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1200 утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, внаслідок реорганізації Державної фіскальної служби України шляхом поділу.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" від 19 червня 2019 року №537 вирішено реорганізувати територіальні органи Державної фіскальної служби України шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби згідно відповідного переліку. Згідно з додатком № 2 до цієї постанови Головне управління ДФС у Тернопільській області реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління ДПС у Тернопільській області.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України "Питання державної податкової служби" від 21 серпня 2019 року № 382-р забезпечено здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль на дотримання якого покладено на Державну податкову службу.
Також відповідно до наказу Державної податкової служби України від 28 серпня 2019 року № 36 "Про початок діяльності Державної податкової служби України" розпочато виконання Державною податковою службою України функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється.
Таким чином, Головне управління ДПС у Закарпатській області є правонаступником усіх прав та обов`язків Головного управління ДФС у Закарпатській області.
Однак, у відповідності до інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Головне управління ДФС у Закарпатській області не припинене (не ліквідоване), а лише перебуває у стані припинення.
Відповідно до статті 49 частин 1 та 2 КАС України треті особи, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору, можуть вступити у справу до закінчення підготовчого провадження або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, пред`явивши позов до однієї або декількох сторін. Задоволення позову таких осіб має повністю або частково виключати задоволення вимог позивача до відповідача. У разі вступу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору, розгляд адміністративної справи за клопотанням учасника справи починається спочатку.
Треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
З матеріалів справи вбачається, що позивачем оскаржуються податкові повідомлення-рішення від 18 вересня 2019 року № 0000231402, № 0000221402 та № 0000321402, які були прийняті посадовими особами Головного управління ДФС у Закарпатській області.
Суд звертає увагу відповідача, що предметом розгляду даної справи є акти індивідуальної дії, які мають безпосередній вплив на права та інтереси саме позивача. З огляду на що приходить до висновку про необґрунтованість клопотання відповідача, а тому в задоволенні клопотання представника відповідача слід відмовити.
На підставі наведеного та керуючись статтями 49, 243, 248 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні клопотання представника відповідача про залучення Головного управління ДПС у Закарпатській області до участі у справі за позовом Приватного підприємства "Карпати 2000" до Головного управління ДФС у Закарпатській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - відмовити.
Ухвала окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.
Суддя С.Є. Гаврилко
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2020 |
Оприлюднено | 24.04.2020 |
Номер документу | 88881711 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні