Ухвала
від 29.04.2020 по справі 120/2340/19-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

м. Вінниця

29 квітня 2020 р. Справа № 120/2340/19-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Шаповалової Тетяни Михайлівни, розглянувши заяву Державної екологічної інспекції у Вінницькій області про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню по справі за позовом Державної екологічної інспекції у Вінницькій області до Лип`ятинської сільської ради про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Вінницького окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом Державної екологічної інспекції у Вінницькій області до Лип`ятинської сільської ради про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

31.03.2020 року Державна екологічна інспекція у Вінницькій області подала заяву про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню, оскільки є необхідність у видачі судом трьох окремих виконавчих листів із зазначенням кожної вимоги в окремому виконавчому документі згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 24.12.2019 року.

Ухвалою суду від 01.04.2020 року заяву Державної екологічної інспекції у Вінницькій області про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню призначено до розгляду в судовому засіданні на 10.04.2020 року.

10.10.2020 року розгляд заяви відкладено на 29.04.2020 року.

28.04.2020 року представник Державної екологічної інспекції у Вінницькій області подав клопотання про розгляд заяви у його відсутності.

29.04.2020 року сторони в судове засідання не з`явилися, про день, час і місце розгляду заяви були повідомлені вчасно та належним чином.

Згідно ч.3 ст.374 КАС України суд розглядає заяву в десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника і постановляє ухвалу. Неявка стягувача і боржника не є перешкодою для розгляду заяви. До розгляду заяви суд має право своєю ухвалою зупинити виконання за виконавчим документом або заборонити приймати виконавчий документ до виконання.

З урахуванням вищезазначеного, суд дійшов висновку про розгляд заяви в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши доводи заяви про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню, судом встановлено наступне.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2019 року у задоволенні позову Державної екологічної інспекції у Вінницькій області до Лип`ятинської сільської ради про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - відмовлено.

Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 24.12.2019 року апеляційну скаргу Державної екологічної інспекції у Вінницькій області задоволено.

Рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2019 року у справі за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції у Вінницькій області до Лип`ятинський сільська рада про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) скасовано та ухвалено нове судове рішення про задоволення позовних вимог.

Застосовано до Лип`ятинської сільської ради заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю), а саме: зобов`язано організувати роздільне збирання корисних компонентів твердих побутових відходів на території Лип`ятинської сільської ради; провести роботи з визначення місця видалення під тверді побутові відходи, що утворюються на території Лип`ятинської сільської ради; провести роботи щодо повної заборони використання земельної ділянки, що розташована на території Лип`ятинської сільської ради за межами населеного пункту с. Чеснівка під видалення та розміщення твердих побутових відходів.

30.01.2020 року Вінницьким окружним адміністративним судом видано один виконавчий лист по справі № 120/2340/19-а щодо виконання постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 24.12.2019 року про застосування до Лип`ятинської сільської ради заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), а саме: зобов`язати організувати роздільне збирання корисних компонентів твердих побутових відходів на території Лип`ятинської сільської ради; провести роботи з визначення місця видалення під тверді побутові відходи, що утворюються на території Лип`ятинської сільської ради; провести роботи щодо повної заборони використання земельної ділянки, що розташована на території Лип`ятинської сільської ради за межами населеного пункту с. Чеснівка під видалення та розміщення твердих побутових відходів.

Строк пред`явлення виконавчого документа до виконання - до 25.03.2020 року.

Державною екологічною інспекцією у Вінницькій області отримано повідомлення Хмільницького міськрайонного відділу державної виконавчої служби Центрально-західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання від 18.03.2020 року на підставі п.6 ч.4 ст.4 Закону України Про виконавче провадження у зв`язку з тим, що виконавчий документ не відповідає вимогам, передбаченим ч.2 ст.4 цього Закону.

Вирішуючи питання про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню по справі, суд виходив з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 373 КАС України виконання судового рішення здійснюється на підставі виконавчого листа, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.

Частиною 3 ст. 373 КАС України визначено, що виконавчий лист, а у випадках, встановлених цим Кодексом, - ухвала суду є виконавчими документами. Виконавчий лист, ухвала мають відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом.

Відповідно до ч. 5 ст. 373 КАС України якщо судове рішення прийнято на користь декількох позивачів або проти декількох відповідачів, або якщо виконання повинно бути проведено в різних місцях чи рішенням передбачено вчинення кількох дій, видаються декілька виконавчих документів, у яких зазначаються один стягувач та один боржник, а також визначається, в якій частині необхідно виконати судове рішення, або зазначається, що обов`язок чи право стягнення є солідарним.

Наведені положення КАС України відповідають змісту ч. 2 ст. 4 Закону України Про виконавче провадження , якою встановлено вимоги до виконавчого документа.

Згідно з ч. 1 ст. 374 КАС України суд, який видав виконавчий документ, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, чи визнати виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню.

Відповідно до ч. 2 ст. 374 КАС України суд визнає виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню повністю або частково, якщо його було видано помилково або якщо обов`язок боржника відсутній повністю чи частково у зв`язку з його припиненням, добровільним виконанням боржником чи іншою особою або з інших причин.

Враховуючи наведені представником Державної екологічної інспекції доводи, а також те, що резолютивною частиною постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 24.12.2019 року передбачено вчинення кількох дій, а саме:

зобов`язати організувати роздільне збирання корисних компонентів твердих побутових відходів на території Лип`ятинської сільської ради;

провести роботи з визначення місця видалення під тверді побутові відходи, що утворюються на території Лип`ятинської сільської ради;

провести роботи щодо повної заборони використання земельної ділянки, що розташована на території Лип`ятинської сільської ради за межами населеного пункту с. Чеснівка під видалення та розміщення твердих побутових відходів,

суд приходить до висновку про те, що виконавчий лист від 30.01.2020 року не відповідає вимогам встановленим ч.2 ст.4 Закону України Про виконавче провадження , а тому визнається судом таким, що не підлягає виконанню.

Разом з тим, суд звертає увагу, що КАС України не передбачено винесення судом ухвал про видачу виконавчих листів. Виконавчі листи видаються за заявою стягувача.

А тому суд вважає, що заява позивача підлягає частковому задоволенню шляхом визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню.

При цьому, суд роз`яснює сторонам, що резолютивною частиною постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 24.12.2019 року передбачено вчинення кількох дій, а тому є необхідність видання судом трьох виконавчих листів у даній справі, які відповідають вимогам ч.2 ст.4 Закону України Про виконавче провадження та у яких зазначається, в якій конкретно частині необхідно виконати судове рішення.

Керуючись ст.ст. 248, 256, 294, 373, 374 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Заяву Державної екологічної інспекції у Вінницькій області про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню - задовольнити частково.

Виконавчий лист від 30.01.2020 року по справі № 120/2340/19-а визнати таким, що не підлягає виконанню.

У задоволенні решти заяви - відмовлено.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження ухвали суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Повний текст ухвали складено та підписано суддею 29.04.2020 року.

Суддя Шаповалова Тетяна Михайлівна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.04.2020
Оприлюднено04.05.2020
Номер документу89008866
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/2340/19-а

Ухвала від 29.04.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Ухвала від 01.04.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Ухвала від 10.04.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Постанова від 24.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Постанова від 24.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Ухвала від 12.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Ухвала від 21.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Ухвала від 08.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Ухвала від 24.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Рішення від 01.10.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні