ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про прийняття справи до провадження
30 квітня 2020 року м. Київ№ 826/11138/15 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Григоровича П.О., ознайомившись з матеріалами адміністративної справи
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю АГЕНТСТВО ПРОГРЕСИВНИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ доДержавної податкової інспекції у Солом`янському районі Головного управління ДФС у м. Києві провизнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю Агентство прогресивних бізнес-стратегій звернулось до суду з даним позовом, в якому просить:
1) визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Солом`янському районі Головного управління ДФС у м. Києві щодо призначення документальної виїзної позапланової перевірки ТОВ АГЕНТСТВО ПРОГРЕСИВНИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ (код ЄДРПОУ 39165182) щодо дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ "ПРОЛАЙМ", ТОВ "ДОНТОРГРЕСУРС" за період з 01.10.2014 по 30.11.201, та ТОВ "ГЛОБАЛХОЛДИНГ" за період з 01.11.2014 по 30.11.2014 та подальшої реалізації придбаного товару (робіт, послуг) контрагентам-покупцями за період з 01.10.2014 по 30.11.2014;
2) визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Солом`янському районі Головного управління ДФС у м. Києві щодо результатів документальної виїзної позапланової перевірки ТОВ АГЕНТСТВО ПРОГРЕСИВНИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ (код ЄДРПОУ 39165182) щодо дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ "ПРОЛАЙМ", ТОВ "ДОНТОРГРЕСУРС" за період з 01.10.2014 по 30.11.2014, та ТОВ "ГЛОБАЛХОЛДИНГ" за період з 01.11.2014 по 30.11.2014 та подальшої реалізації придбаного товару (робіт, послуг) контрагентам-покупцями за період з 01.10.2014 по 30.11.2014;
3) вилучити з баз даних АІС "Реєстр платників податків", АІС "Аудит", АІС "Бест-Звіт", АІС "Співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту на рівні ДПА України" відомості занесені на підставі висновків акту № 867/26-58-22-02-18/39165182 від 16.03 2015.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.11.2015 відмовлено в задоволені позову повністю.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 13.01.2016 постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.11.2015 залишено без змін.
Постановою Верховного Суду від 14.04.2020 постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.11.2015 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 13.01.2016 скасовано, справу направлено на новий розгляд до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу справ між суддями, дану справу розподілено на суддю Григоровича П.О.
Для забезпечення всебічного та об`єктивного розгляду і вирішення справи протягом розумного строку, суд дійшов висновку про наявність підстав для її розгляду в порядку спрощеного позовного провадження та необхідність призначення дати, часу і місця проведення судового засідання.
При цьому, судом встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" (далі також - Постанова) утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком до вказаної постанови (пункт 1 Постанови).
Реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком до вказаної постанови (пункт 2 Постанови).
Установлено, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної податкової служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України (пункт 3 Постанови).
Визначено територіальні органи Державної податкової служби правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються згідно з пунктом 2 цієї постанови, у відповідних сферах діяльності (пункт 4 Постанови).
Разом з тим, суд вбачає на правильне замінити первісного відповідача Державну податкову інспекцію у Солом`янському районі Головного управління ДФС у м. Києві на Державну податкову службу України, враховуючи таке.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 682-р Кабінет Міністрів України погоджується з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінетів Міністрів України від 06.03.2019 № 227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" (Офіційний вісник України, 2019, № 26, ст.900) функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.
При цьому, згідно з відомостями Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державну податкову інспекцію у Солом`янському районі Головного управління ДФС у м. Києві (код ЄДРПОУ 39471390 ) 02.08.2019 припинено.
На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" зареєстровано нову юридичну особу 17.05.2019, номер запису: 1 074 135 0000 085321, Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393).
Тобто фактично функції з реалізації державної податкової політики наразі виконуються Державною податковою службу України.
Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Керуючись статтями 160-162, 171, 173, 241-243, 248, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
У Х В А Л И В:
1. Прийняти адміністративну справу до розгляду.
2. Здійснити процесуальне правонаступництво та замінити первісного відповідача Державну податкову інспекцію у Солом`янському районі Головного управління ДФС у м. Києві на Державну податкову службу України.
3. Призначити судове засідання, яке буде здійснено суддею Григоровичем П.О. 11.06.2020 о 10:10.
Судове засідання відбудеться в приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Петра Болбочана, 8, корпус 1, зал № 3.
4. В судове засідання викликати повноважних представників сторін.
Явку уповноважених представників сторін визнати обов`язковою.
5. Запропонувати відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з дня одержання копії ухвали про прийняття адміністративної справи до розгляду подати до Окружного адміністративного суду міста Києва відзив на позовну заяву, відповідні докази, на які він посилається при його обґрунтуванні проти наведених позивачем обставин та правових підстав позову, оформлений відповідно до положень частин 2-4 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України та докази надіслання (надання) іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.
5. Витребувати в Державної податкової служби України у п`ятиденний строк з дня вручення копії даної ухвали належним чином засвідчені копії документів щодо призначення та проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ АГЕНТСТВО ПРОГРЕСИВНИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ за результатами якої прийнято акт Державної податкової інспекції у Солом`янському районі Головного управління ДФС у м. Києві від 16.03.2015 № 867/26-58-22-02-18/39165182.
6. Інформацію по справі можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://court.gov.ua/fair/sud2670/
Ухвала, відповідно до частини другої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя П.О. Григорович
Інформація про процесуальні права і обов`язки осіб, які беруть участь у справі.
Відповідно до ст.49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов`язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов`язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов`язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Крім прав та обов`язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.
Крім прав та обов`язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.
Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.
Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.04.2020 |
Оприлюднено | 04.05.2020 |
Номер документу | 89011502 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Григорович П.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні