Ухвала
від 30.04.2020 по справі 686/30572/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/30572/19

Провадження № 1-кс/686/5631/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 квітня 2020 року м.Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , адвоката ОСОБА_5 , підозрюваного ОСОБА_6 розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Хмельницькому скаргу адвоката ОСОБА_5 на повідомлення про підозру,

встановив:

21 квітня 2020 року адвокат ОСОБА_5 , який діє в інтересах підозрюваного ОСОБА_6 , звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області зі скаргою, в якій просив скасувати повідомлення про підозру у кримінальному провадженні № 62019240000000782, складене слідчим Другого слідчого відділу слідчого управління ТУ ДБР, розташованого у м. Хмельницькому ОСОБА_4 та погоджене прокурором прокуратури Житомирської області ОСОБА_3 стосовно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України; зобов`язати компетентну посадову особу прокуратури Житомирської області у кримінальному провадженні №62019240000000782 вчинити дії щодо виключення з ЄРДР відомостей у кримінальному провадженні №62019240000000782 про дату та час повідомлення про підозру ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

В обґрунтування доводів скарги зазначено, що в провадженні ТУ ДБР, розташованого у м. Хмельницькому здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62019240000000782 за правовою кваліфікацією кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України. В рамках даного кримінального провадження 12.02.2020 року ОСОБА_6 , було повідомлено про підозру у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України. Зазначив, що вказана підозра є необґрунтованою: в матеріалах досудового розслідування відсутні докази, які б беззаперечно підтверджували, що кримінальне правопорушення, яке інкримінується його підзахисному, вчинив саме він, та взагалі, що подія самого кримінального правопорушення мала місце; відсутні докази умислу підозрюваного; наявне неоднозначне тлумачення законодавства, які регулюють спірні правовідносини та відсутність у справі доказів про обізнаність підозрюваного про існування проблеми такого неоднозначного трактування законодавства; у справі відсутні докази та відсутнє обґрунтування мети одержання будь-якої неправомірної вимоги підозрюваним для себе чи іншої фізичної або юридичної особи; відсутність факту вчинення підозрюваним суспільно-небезпечних діянь; наявність суттєвих протиріч щодо способу вчинення суспільно-небезпечних діянь; відсутність збитків та наявні грубі порушення законодавства, допущені про «обрахуванні» так званих збитків.

В судовому засіданні адвокат ОСОБА_5 та підозрюваний ОСОБА_6 скаргу підтримали, наполягали на її задоволенні з підстав, викладених у доводах скарги.

Прокурор та слідчий заперечили проти задоволення скарги, посилаючись на її безпідставність. Зазначили, що дійсно в рамках кримінального провадження № 62019240000000782 12 лютого 2020 року ОСОБА_6 було оголошено про підозру у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України. Вказана підозра є обґрунтована та ґрунтується на встановлених під час досудового розслідування обставин і зібраних у справі доказах. Вважали, що підстави для її скасування відсутні.

Заслухавши пояснення адвоката ОСОБА_5 та підозрюваного ОСОБА_6 , прокурора ОСОБА_3 та слідчого ОСОБА_4 , дослідивши матеріали кримінального провадження та долучені до скарги документи, прихожу до висновку, що у задоволенні скарги слід відмовити з таких підстав.

Відповідно до п.10 ч.1 ст.303 КПК України на досудовому провадженні можуть бути оскаржені повідомлення слідчого, прокурора про підозру після спливу одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку або двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину, але не пізніше закриття прокурором кримінального провадження або звернення до суду із обвинувальним актом підозрюваним, його захисником чи законним представником.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.276 КПК України повідомлення про підозру обов`язково здійснюється в порядку, передбаченому статтею 278 цього Кодексу у випадку наявності достатніх доказів для підозри особи у вчиненні кримінального правопорушення.

Приписами ст..277 КПК України визначено, що письмове повідомлення про підозру складається прокурором або слідчим за погодженням з прокурором. Повідомлення має містити такі відомості:

1) прізвище, посаду слідчого, прокурора, який здійснює повідомлення;

2) анкетні відомості особи (прізвище, ім`я, по батькові, дату та місце народження, місце проживання, громадянство), яка повідомляється про підозру;

3) найменування (номер) кримінального провадження, у межах якого здійснюється повідомлення;

4) зміст підозри;

5) правова кваліфікація кримінального правопорушення, у вчиненні якого підозрюється особа, із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;

6) стислий виклад фактичних обставин кримінального правопорушення, у вчиненні якого підозрюється особа, у тому числі зазначення часу, місця його вчинення, а також інших суттєвих обставин, відомих на момент повідомлення про підозру;

7) права підозрюваного;

8) підпис слідчого, прокурора, який здійснив повідомлення.

Встановлено, що ТУ ДБР розташованого у м. Хмельницькому здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62019240000000782, яке було зареєстроване у ЄРДР 08.10.2019 року за правовою кваліфікацією кримінального правопорушення ч.2 ст.364 КК України.

12 лютого 2020 року ОСОБА_6 було повідомлено про підозру у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України за наступних обставин.

Відповідно до наказу ГУ ДФС в Житомирській області №1-о від 02.01.2018 ОСОБА_6 призначено на посаду начальника управління по контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС в Житомирській області.

У зв`язку з обійманням посади ОСОБА_6 , будучи службовою особою уповноваженою на виконання організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, зобов`язаний під час виконання функціональних обов`язків неухильно дотримуватися та керуватися в своїй діяльності положеннями Конституції України, Законів України, в своїй діяльності положеннями Конституції України, Законів України, положенням про управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Житомирській області, затвердженого Наказом ГУ ДФС в Житомирській області №2191 від 10 жовтня 2018 року, положенням про управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДПС у Житомирській області, затвердженого Наказом ГУ ДПС в Житомирській області №59 від 12 вересня 2019 року та усіма іншими нормативно-правовими актами, що регламентують діяльність службової особи органів ДФС України.

В силу вищевказаної займаної посади, ОСОБА_6 обізнаний із положеннями Закону України «Про запобігання корупції» №1700-VII від 14.10.2014, зокрема, передбачених:

ч. 1 ст. 3 суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону є особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у тому числі посадові та службові особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної податкової політики;

- ч. 1 ст. 22, відповідно до якої особам, зазначеним участині першійстатті 3цього Закону, забороняється використовувати свої службові повноваження або своє становище та пов`язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі використовувати будь-яке державне чи комунальне майно або кошти в приватних інтересах;

- ч. 1 ст. 65, відповідно до якої за вчинення корупційних або пов`язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені вчастині першійстатті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.

У відповідності до наказу ГУ ДФС в Житомирській області №1317 від 22 липня 2019 року, яким внесено зміни до наказу №2191 від 10.10.2018, передбачається, зокрема, що управління за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Житомирській області виконує такі функції та процедури, зокрема, організація видачі та видача суб`єктам господарювання ліцензій та додатків до них на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами та пального, зберігання пального.

Згідно до п.3.3.13 Положення про управління за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Житомирській області, затвердженого Наказом ГУ ДФС у Житомирській області №2191 від 10.10.2018, начальником управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Житомирській області забезпечується розробка та внесення у встановленому порядку начальнику ГУ проектів організаційно-розпорядчих документів з питань, що належить до сфери діяльності ГУ.

У відповідності до п. 5.1 Положення про управління за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Житомирській області, затвердженого Наказом ГУ ДФС у Житомирській області №2191 від 10.10.2018, начальник управління несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на управління основних завдань і функцій згідно з чинним законодавством.

Проте, ОСОБА_6 , достовірно знаючи свої службові обов`язки, зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно, не зважаючи на відсутність в ліцензійних справах необхідних документів, а саме сертифікатів, що засвідчують прийняття в експлуатацію об`єктів, а також інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, підписав ряд реєстрів суб`єктів господарювання яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального, фактично розробив та вніс такі реєстри для підписання начальнику ГУ ДФС в Житомирській області, або в.о. начальника ГУ ДФС в Житомирській області внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального отримали 77 суб`єктів господарювання за наступних обставин.

Так, ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 01 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за 01.07.2019 №377-р, фактично розробив та вніс його для підписання начальнику ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_8 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним отримали наступні суб`єкти господарювання:

-ТОВ «Барнетта-Торг» (42369400) номер ліцензії 06050314201900136;

-ТОВ «Барнетта-Торг» (42369400) номер ліцензії 06240314201900124;

-ТОВ «Барнетта-Торг» (42369400) номер ліцензії 06220314201900135;

-ТОВ «Барнетта-Торг» (42369400) номер ліцензії 06130314201900081;

-ТОВ «Барнетта-Торг» (42369400) номер ліцензії 06120314201900115;

-ТОВ «Барнетта-Торг» (42369400) номер ліцензії 06180314201900083;

-ТОВ «Новограднафтотрейд» (41460875) номер ліцензії 06150314201900204;

-ТОВ «Вест Петрол Маркет» (42663493) номер ліцензії 06150314201900149;

-ТОВ «Вест Петрол Маркет» (42663493) номер ліцензії 06150314201900148;

-«НК Солар» (41814150) номер ліцензії 06150314201900175;

-ТОВ «ДЕЛ-АЛЬЯНС» (39253006) номер ліцензії 06240314201900186;

-ТОВ «ЯРКОН» (31678214) номер ліцензії 06250314201900122;

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06260314201900133 ;

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06070314201900118;

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06250314201900183;

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06220314201900125;

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06120314201900177;

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06250314201900163;

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06250314201900164;

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06080314201900131;

-ТОВ «Мобілгаз» (33649735) номер ліцензії 06250314201900205;

-ТОВ «Мобілгаз» (33649735) номер ліцензії 06250314201900202;

-ПП «Мобілтранс» (40808771) номер ліцензії 06250314201900203;

-ПП «Мобілтранс» (40808771) номер ліцензії 06250314201900200;

-ПП «Мобілтранс» (40808771) номер ліцензії 06250314201900201;

-ТОВ «СП Сан» (38562586) номер ліцензії 06250314201900216;

-ТОВ «СП Сан» (38562586) номер ліцензії 06250314201900212;

-ТОВ «СП Сан» (38562586) номер ліцензії 06250314201900209;

-ТОВ «СП Сан» (38562586) номер ліцензії 06250314201900214;

-ТОВ «СП Сан» (38562586) номер ліцензії 06250314201900207;

-ТОВ «Успіх-ол» (38850653) номер ліцензії 06170314201900093;

-ТОВ «Успіх-ол» (38850653) номер ліцензії 06170314201900092;

-ТОВ «Успіх-ол» (38850653) номер ліцензії 06110314201900099;

-ТОВ «Успіх-ол» (38850653) номер ліцензії 06110314201900097;

-ТОВ «Успіх-ол» (38850653) номер ліцензії 06170314201900094;

-ФОП ОСОБА_9 ( НОМЕР_1 ) номер ліцензії 06080314201900210;

-ТОВ «Укрінтрейд Полісся» (40306360) номер ліцензії 06250314201900182;

-ТОВ «Укрінтрейд Полісся» (40306360) номер ліцензії 06250314201900180;

-ТОВ «Укрінтрейд Полісся» (40306360) номер ліцензії 06080314201900190;

-ТОВ «Укрінтрейд Полісся» (40306360) номер ліцензії 06250314201900181;

-ФОП ОСОБА_10 ( НОМЕР_2 ) номер ліцензії 06130314201900120;

-ТОВ «Вітан» (31833397) номер ліцензії 06050314201900123;

-ДП «Пропан» (30928236) номер ліцензії 06020314201900095;

-ДП «Пропан» (30928236) номер ліцензії 06220314201900187;

-ДП «Пропан» (30928236) номер ліцензії 06250314201900098;

-ТОВ «УКР БАЛОН ПОСТАЧ» (42117500) номер ліцензії 06080314201900211;

-ТОВ «ЕКО-МЕТАН» (41575464) номер ліцензії 06250314201900198

-ТОВ «УРПАЛЕТСИСТЕМ» (32285225) номер ліцензії 06040314201900073;

-ТОВ «УРПАЛЕТСИСТЕМ» номер ліцензії (32285225) 06040314201900072;

-ТОВ «АВТО-ПАЛИВОСЕРВІС» (39805194) номер ліцензії 06090314201900016;

-ТОВ «ГАЗ-РЕСУРС» (32297445) номер ліцензії 06160314201900199;

-ТОВ «ДІМАКСО» (41090918) номер ліцензії 06050314201900194;

-ТОВ «ФОРСАЖГАЗ-БЕРДИЧІВ» (41106880) номер ліцензії 06240314201900090;

-ТОВ «Полісся Нафтопродукт плюс» (40537576) номер ліцензії 06250314201900208;

-ТОВ «Ойл-Ікс» (39981303) номер ліцензії 06250314201900206;

-ТОВ «НК Солар» (41814150) номер ліцензії 06150414201900010.

Крім цього, ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 01 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право зберігання пального за 01.07.2019 №378-р, фактично розробив та вніс його для підписання начальнику ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_11 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензії на право зберігання пального отримали наступні суб`єкти господарювання:

-ТОВ «НК Солар» (41814150) номер ліцензії 06150414201900010;

-ТОВ «Полісся Нафтопродукт плюс» (40537576) номер ліцензії 06250414201900004;

-ТОВ «Новограднафтотрейд» (41460875) номер ліцензії 06150414201900014.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 02 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за 02.07.2019 №384-р, фактично розробив та вніс його для підписання начальнику ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_11 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним отримали наступні суб`єкти господарювання:

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06270314201900226;

-ТОВ «Люкспромгаз» (39755730) номер ліцензії 06270314201900225 ;

-ТОВ «Сігнум газ груп» (40075878) номер ліцензії 06240314201900222;

-ТОВ «Сігнум газ груп» (40075878) номер ліцензії 06240314201900223.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 02 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право зберігання пального за 02.07.2019 №385-р, фактично розробив та вніс його для підписання начальнику ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_11 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензії на право зберігання пального отримали наступні суб`єкти господарювання:

-ТОВ «Межиріченський гірничо-збагачувальний комбінат» (30597936) номер ліцензії 06050414201900015;

-ТОВ «Межиріченський гірничо-збагачувальний комбінат» (30597936) номер ліцензії 06050414201900016.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 05 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право зберігання пального за 05.07.2019 №388-р, фактично розробив та вніс його для підписання виконувачу обов`язків заступника начальника ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_12 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензію на право зберігання пального отримало ПСП «БАТЬКІВЩИНА» (32226442) номер ліцензії 06200414201900017.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 12 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за 12.07.2019 №399-р, фактично розробив та вніс його для підписання виконувачу обов`язків заступника начальника ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_12 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним отримало ДП «ПОЛУМ`Я» ПАТ по газопостачанню та газифікації «КОРОСТИШІВГАЗ» (24704776) номер ліцензії 06100314201900234.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 17 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право зберігання пального за 17.07.2019 №407-р, фактично розробив та вніс його для підписання виконувачу обов`язків заступника начальника ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_12 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензію на право зберігання пального отримало СГ «ДРУЖБА» (30077224) номер ліцензії 06230414201900020.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 18 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за 18.07.2019 №413-р, фактично розробив та вніс його для підписання виконувачу обов`язків заступника начальника ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_12 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним отримали наступні суб`єкти господарювання:

-ПП «Нафто торгова фірма «Укр-Петроль» (32215743) номер ліцензії 06150314201900244;

-ПП «Нафто торгова фірма «Укр-Петроль» (32215743) номер ліцензії 06240314201900247;

-ПП «Нафто торгова фірма «Укр-Петроль» (32215743) номер ліцензії 06240314201900248;

-ФОП ОСОБА_9 ( НОМЕР_1 ) номер ліцензії 06080314201900243.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 19 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право зберігання пального за 19.07.2019 №416-р, фактично розробив та вніс його для підписання виконувачу обов`язків заступника начальника ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_12 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензію на право зберігання пального отримало ТОВ «Імпорт Транс сервіс» (39608851) номер ліцензії 06250414201900021.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 22 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за 22.07.2019 №417-р, фактично розробив та вніс його для підписання виконувачу обов`язків заступника начальника ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_12 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним отримало ТОВ «МК Октан 95» (42762617) номер ліцензії 06250314201900252.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 22 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право зберігання пального за 22.07.2019 №419-р, фактично розробив та вніс його для підписання виконувачу обов`язків заступника начальника ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_12 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензію на право зберігання пального отримало ТОВ «АТП-М» (38456125) номер ліцензії 06150414201900022.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 23 липня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право зберігання пального за 23.07.2019 №421-р, фактично розробив та вніс його для підписання виконувачу обов`язків заступника начальника ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_12 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензію на право зберігання пального отримало ТОВ «Житомирський картонний комбінат» (33644098) номер ліцензії 06250414201900023.

ОСОБА_6 зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи умисно за попередньою змовою з ОСОБА_7 , 05 серпня 2019 року, перебуваючи в невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав розроблений ОСОБА_7 реєстр суб`єктів господарювання, яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право зберігання пального за 05.08.2019 №439-р, фактично розробив та вніс його для підписання виконувачу обов`язків заступника начальника ГУ ДФС в Житомирській області ОСОБА_12 , внаслідок чого, в порушення вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», за відсутності сертифіката, який засвідчує прийняття в експлуатацію об`єкта, ліцензію на право зберігання пального отримали наступні суб`єкти господарювання:

-ДП «Малинське лісове господарство» (13551546) номер ліцензії 06130414201900025;

-ТОВ «Торгова компанія «Соляріс» (40283772) номер ліцензії 06250414201900026.

Відповідно до п. 7 «Порядку внесення плати за видачу сертифіката та, який видається у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, та її розмір» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 кошти за отримання сертифікату зараховуються до доходів загального фонду місцевого бюджету.

Пунктом 23 «Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 передбачено, що сертифікат видається органом державного архітектурно-будівельного контролю.

В п. 5 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI зазначено, що усі об`єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності): незначні наслідки СС1; середні наслідки СС2; значні наслідки СС3. До незначних наслідків (СС1) не можуть бути віднесені об`єкти:

- об`єкти які підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Відповідно до п. 3 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII в якому зазначено, що другою категорією видів планової діяльності та об`єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля є: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу.

Згідно п. 3 «Порядку внесення плати за видачу сертифіката та, який видається у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, та її розмір» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 (далі-Порядок 461), розмір плати за видачу сертифіката становить для закінчених будівництвом об`єктів:

із середніми (СС2) наслідками 4,6 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

із значними (СС3) наслідками 5,2 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» від 23.11.2018 № 2629-VIII, прожитковий мінімум для працездатних осіб у 2019 році становив: з 01.01.2019 по 30.06.2019 1921, 00 грн., з 01.07.2019 по 30.11.2019 2007,00 грн., з 01.12.2019 по 31.12.2019 2102,00 гривень.

У відповідності до п. 10-1) статті 69 Бюджетного Кодексу плата за ліцензії на певні види господарської діяльності та сертифікати, що видаються виконавчими органами відповідних місцевих рад, зараховуються до Доходів загального фонду бюджетів міст районного значення, сільських, селищних бюджетів відповідного бюджету.

У вказаних випадках рішення (розпорядження) про видачу ліцензій Головного управління ДФС у Житомирській області було прийнято в порушення ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19.12.1995 № 481/95-ВР за відсутністю копії сертифікату та/або іншого документу про відповідність закінченого будівництвом об`єкта проектній документації та про готовність до експлуатації, на підставі «Реєстрів суб`єктів господарювання, по яким прийнято рішення про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним та на право зберігання пального», які підписані начальником управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ОСОБА_6 , виконавець ОСОБА_7 , чим, відповідно до висновку судової експертизи №89 від 03.02.2020, спричинені в 2019 році загальному фонду відповідних місцевих бюджетів збитки в розмірі 704603,80 гривень (сімсот чотири тисячі шістсот три гривні 80 копійок).

Вказана підозра складена та її повідомлення здійснено у відповідності до положень ст..ст. 277-278 КПК України: вона складена та погоджена повноважними на те особами, а її зміст відповідає вимогам ст..277 КПК України.

Також, вказана підозра є обґрунтованою та ґрунтувалася на встановлених у справі обставинах та зібраних доказах станом на час її повідомлення ОСОБА_6 .

Крім того, слід зазначити, що ухвалою слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду від 18.02.2020 року, яка була залишена без змін ухвалою Хмельницького апеляційного суду від 12.03.2020 року стосовно підозрюваного ОСОБА_6 в рамках даного кримінального провадження був обраний запобіжний захід у виді домашнього арешту. При цьому під час розгляду відповідного клопотання та поданої на судове рішення апеляції слідчим суддею та колегією суддів суду апеляційної інстанції відповідно враховувалася та надавалася оцінка обґрунтованості та законності повідомленої ОСОБА_6 підозри.

Також слідчий суддя зазначає, що у своїй скарзі адвокат, як на підставу скасування повідомленої ОСОБА_6 підозри, фактично посилається на відсутність у органу досудового слідства належних доказів, які б підтверджували вину його підзахисного, при цьому дає таким доказам свою оцінку. Разом з цим слід зазначити, що оцінка зібраним доказам, їх належності та достатності для здійснення висновку про винуватість чи відсутність вини певної особи в інкримінованому їй злочині, на даній стадії надана бути не може. Така оцінка, може бути здійснена судом лише під час розгляду обвинувального акту по суті.

Керуючись ст.ст. 303-307 КПК України, слідчий суддя, -

постановив:

У задоволенні скарги адвоката ОСОБА_5 на повідомлення ОСОБА_6 про підозру у кримінальному провадженні № 62019240000000782 відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Хмельницького міськрайонного суду ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення30.04.2020
Оприлюднено08.02.2023
Номер документу89048450
СудочинствоКримінальне
Сутьпідозру

Судовий реєстр по справі —686/30572/19

Ухвала від 17.06.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Порозова І. Ю.

Ухвала від 12.06.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Порозова І. Ю.

Ухвала від 10.06.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Порозова І. Ю.

Ухвала від 10.06.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Порозова І. Ю.

Ухвала від 11.06.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Порозова І. Ю.

Ухвала від 30.04.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Колієв С. А.

Ухвала від 30.04.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Колієв С. А.

Ухвала від 16.04.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Колієв С. А.

Ухвала від 08.04.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Колієв С. А.

Ухвала від 08.04.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Колієв С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні