Рішення
від 06.05.2020 по справі 320/6536/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 травня 2020 року м. Київ справа №320/6536/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Журавель В.О., розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "СІЧ" до Головного управління Державної податкової служби у Київській області про скасування податкового повідомлення-рішення,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "СІЧ" (далі - позивач) з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Київській області (далі - відповідач), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 21 серпня 2019 р. № 0086315105.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення ґрунтується на помилкових висновках щодо дати виникнення податкового зобов`язання, оскільки обов`язок позивача зі сплати земельного податку виникає лише з моменту державної реєстрації права користування земельною ділянкою, що і є об`єктом оподаткування для позивача. Тому спірне рішення є необґрунтованим та не відповідає вимогам податкового законодавства.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 3 грудня 2019 р. відкрито провадження в цій адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження та призначено судове засідання.

28 грудня 2019 р. від відповідача надійшов до суду відзив на позовну заяву, в якому він позову не визнав, у його задоволенні просить відмовити у повному обсязі. Стверджує, що доводи позивача є необґрунтованими та не підтверджені доказами, спростовуються фактичними обставинами справи та положеннями ПК України.

10 січня 2020 р. до суду від представника позивача надійшла відповідь на відзив. Зазначає, що у відзиві на позовну заяву відповідачем не надано спростування того факту, що обов`язок позивача зі сплати земельного податку виникає з моменту державної реєстрації права користування земельною ділянкою, що і є об`єктом оподаткування для позивача. Зазначає, що у результаті до 21 січня 2016 р. у позивача був відсутній об`єкт оподаткування, а тому і відсутній обов`язок зі сплати земельного податку.

2 березня 2020 р. до суду від представника позивача надійшло клопотання про подальший розгляд справи в порядку письмового провадження.

2 березня 2020 р. до суду сторони не прибули.

Ураховуючи положення ч. 9 ст. 205 КАС України, розгляд справи здійснено судом без участі представників сторін у порядку письмового провадження за наявними у справі доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Позивач зареєстрований як юридична особа 26 липня 2000 р. за адресою: 08363, Київська обл., Бориспільський район, село Сошників, урочище "Святе", що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій (ідентифікаційний код 30539586).

Видами діяльності позивача є прісноводне рибальство (основний) (код КВЕД 03.12); прісноводне рибництво (аквакультура) (код КВЕД 03.22); перероблення та консервування риби, ракоподібних і молюсків (код КВЕД 10.20); інша діяльність у сфері спорту (код КВЕД 93.19); роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (код КВЕД 47.11); роздрібна торгівля рибою, ракоподібними та молюсками в спеціалізованих магазинах (код КВЕД 47.23); вантажний автомобільний транспорт (код КВЕД 49.41); інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29); надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів (код КВЕД 77.11); надання в оренду вантажних автомобілів (код КВЕД 77.12).

15 жовтня 2010 р. між Бориспільською РДА (орендодавець) та ТОВ "Аграрно-виробнича корпорація "Січ" (орендар) укладено договір оренди земельної ділянки, відповідно до умов якого:

- орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 1082,1146 га для ведення рибництва, що знаходиться в межах Сошниківської сільської ради Бориспільського району Київської області (за межами населеного пункту), кадастровий номер 3220887000:03:002:0694 (пункт 1 договору);

- в оренду передається земельна ділянка загальною площею 1082,1146 га для ведення рибництва в межах Сошниівської сільської ради Бориспільського району Київської області (за межами населеного пункту), яка є землею державної форми власності (пункт 2 договору);

- на орендованій земельній ділянці знаходиться об`єкт нерухомого майна - майновий комплекс "Ржищівське лиманне рибне господарство", що складається з їдальні, А-І, загальною площею 157,7 кв.м., бригадного будинку, Б-І, загальною площею 118,5 кв.м., складу В-І, загальна площа 696,6 кв.м., бригадного будинку, Г-І, загальною площею 65,7 кв.м., відсічної дамби (3230 м.), загороджувальної дамби (8860 м), контурної дамби (4350 м.), Ж. Вищевказаний майновий комплекс згідно з свідоцтвом про право власності на нерухоме майно, виданого Сошниківською сільською радою від 30 серпня 2010 р., та Витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно, виданого комунальним підприємством Бориспільської районної ради Бориспільське районне "Бюро технічної інвентаризації" 31 серпня 2010 р., знаходиться у приватній власності орендаря - Товариства з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "Січ" (пункт 3 договору);

- договір укладено строком на 49 років. Після закінчення строку дії договору орендар має переважне право поновити його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення троку дії договору повідомити письмово орендодавця про його наміри продовжити його дію (пункт 5 договору);

- орендна плата встановлюється та справляється в грошовій формі за рік в розмірі 119000,00 грн., що становить не менше трикратного розміру земельного податку на земельну ділянку, що передається в оренду. Орендна плата вноситься на розрахунковий рахунок Сошниківської сільської ради Бориспільського району Київської області (пункт 6 договору);

- у випадку зміни розміру земельного податку орендна плата вноситься відповідно до нового розміру земельного податку у трьохкратному його розмірі без окремого внесення змін та доповнень до цього договору (пункт 7 договору);

- обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, без внесення окремих змін і доповнень до цього договору (пункт 8 договору);

- дія договору припиняється у разі: за взаємною згодою сторін, рішенням суду на вимогу однієї із сторін унаслідок невиконання іншою стороною обов`язків, передбачених договором, та внаслідок випадкового знищення, пошкодження орендованої земельної ділянки, яке істотно перешкоджає її використанню, а також з інших підстав, визначених законом (пункт 35 договору);

- за домовленістю сторін договір підлягає нотаріальному посвідченню (пункт 41 договору);

- договір набирає чинності після його державної реєстрації. Право оренди земельної ділянки виникає з дня державної реєстрації цього права (пункт 43 договору);

Указаний договір оренди посвідчений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Щелковим Д.М. 15 жовтня 2010 р., зареєстрований в реєстрі за № 1597.

Згідно з актом приймання-передачі земельної ділянки від 15 жовтня 2010 р. Бориспільська районна державна адміністрація Київської області та ТОВ "АВК "Січ" склали цей акт про те, що у відповідності до п.20 договору оренди земельної ділянки від 14 жовтня 2010 р., орендодавець передав, а орендар прийняв земельну ділянку загальною площею 1082,1146 га в строкове платне користування для ведення рибництва в межах Сошниківської сільської ради Бориспільського району Київської області (за межами населеного пункту), кадастровий номер 3220887000:03:002:0694.

Відповідно до кадастрового плану (додаток до договору оренди) земельна ділянка надавалась єдиним масивом.

Згідно з витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з кадастровим номером 3220887000:03:002:0694 № НВ-3210755462017 від 5 грудня 2017 р., в графі орендар зазначено ТОВ "АВК "Січ", дата державної реєстрації речового права 21 січня 2016 р., зі строком дії речового права - 15 жовтня 2059 р..

У подальшому керівник Бориспільської місцевої прокуратури Київської області звернувся до Господарського суду Київської області в інтересах держави в особі Київської обласної державної адміністрації, Бориспільської районної державної адміністрації, Сошниківської сільської ради Бориспільського району Київської області з позовом від 8 грудня 2016 р. №34-16928 вих-16 до Товариства з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "Січ", в якому просив суд:

- стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "Січ" на користь Сошниківської сільської ради Київської області заборгованість з орендної плати у розмірі 211 795,00 грн.;

- розірвати договір оренди земельної ділянки, укладений 15.10.2010 між Бориспільською районною державною адміністрацією та Товариством з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "Січ", зареєстрований в реєстрі за №1597.

Рішенням Господарського суду Київської області від 13 лютого 2018 р. у справі № 911/4071/16 в позові керівнику Бориспільської місцевої прокуратури Київської області відмовлено повністю. Зокрема, в цьому рішенні господарського суду зазначено: Прокурор вказує, що відповідач, незважаючи на взяті зобов`язання зі своєчасного і повного внесення орендної плати, не виконує умови договору, що підтверджується відомостями, наданими Бориспільскою ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.

Як вбачається з доданих до позову копій витягів з історії виникнення заборгованості станом на 31 жовтня 2016 р. та витягів із зворотного боку інтегрованої картки станом на 2014, 2015 та 2016 роки, сформованих на підставі самостійно визначених платником ТОВ АВК Січ у деклараціях з плати за землю (за 2013 та 2014 роки) зобов`язань, на кінець 2014 року заборгованість з орендної плати ТОВ АВК Січ становила 168744 грн. 33 коп.; орендна плата за грудень 2014 року (строк оплати якої настав у січні 2015) становила 9916 грн. 63 коп., відтак, недоїмка з орендної плати за період 2013-2014 роки склала 168744 грн. 33 коп. плюс 9916 грн. 63 коп. - 178 660 грн. 96 коп.

Бориспільською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області на адресу ТОВ "АВК "Січ" надіслано податкову вимогу № 153-25 від 16 червня 2015 р. про стягнення податкового боргу в сумі 178660 грн. 96 коп., яка була оскаржена відповідачем до суду в порядку адміністративного судочинства.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 3 листопада 2015 р. у справі №810/3147/15 за позовом ТОВ АВК Січ до Бориспільської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про визнання протиправною та скасування податковою вимоги, позов задоволено повністю, визнано протиправною і скасовано податку вимогу Бориспільської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області від 16 червня 2015 р. №153-25.

Так, під час розгляду справи №810/3147/15 за позовом ТОВ АВК Січ до Бориспільської ОДПІ про визнання незаконною та скасування податкової вимоги від 16 червня 2015 р. судами було встановлено, що 10 січня 2013 року товариством подано податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2013 рік, в якій визначено річний розмір орендної плати 119 000 грн. 00 коп. та 13 лютого 2014 року за 2014 рік, якій визначено річний розмір орендної плати 119 000 грн. 00 коп.

У зв`язку із несплатою задекларованого розміру орендної плати Бориспільською ОДПІ направлено на адресу товариства податкову вимогу від 16 червня 2015 року №153-25 про стягнення податкового боргу 178 660 грн. 96 коп.

Однак, 29 грудня 2010 року Бориспільською РДА винесено розпорядження № 3250 "Про скасування розпорядження виконуючого обов`язки голови районної державної адміністрації Рудя М.М. від 13 жовтня 2010 року №2261 "Про передачу в оренду земельної ділянки ТОВ "Аграрно-виробнича корпорація "СІЧ".

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 24 травня 2011 року у справі №2а-896/11/1070 визнано незаконним та скасовано вказане розпорядження .

Товариство зверталось до Бориспільської РДА з проханням провести реєстрацію права власності на земельну ділянку за кадастровим номером 3220887000:03:002:0694 із зазначенням, що не проведення реєстрації перешкоджає можливості проведення реєстрації договору оренди, у відповідь на який Бориспільською РДА повідомлено про подання заяви про реєстрацію права власності на зазначену земельну ділянку, яка є предметом договору оренди.

17 грудня 2013 року державним реєстратором прав на нерухоме майно прийнято рішення №9163924 про відмову у державній реєстрації права оренди на тій підставі, що земельна ділянка не зареєстрована за власником Бориспільською РДА.

21 березня 2014 року рішенням державного кадастрового реєстратора Управління Держземагенства у Бориспільському районі Київської області №РВ-3200066192014 відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру у зв`язку з "не відповідністю поданих документів вимогам, установленим Законом України "Про державний земельний кадастр".

6 жовтня 2014 року рішенням державного кадастрового реєстратора Управління Держземагенства у Бориспільському районі Київської області №РВ-3200082532014 відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру у зв`язку з не відповідністю поданих документів вимогам, установленим Законом України "Про державний земельний кадастр"; невідповідністю електронного документа установленим вимогам; знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 30 лютого 2015 року по справі №810/5949/14 визнано протиправним та скасовано рішення державного кадастрового реєстратора Управління Держземагенства у Бориспільському районі Київської області 6 жовтня 2014 року № РВ-3200082532014 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру та зобов`язано розглянути заяву позивача.

5 червня 2015 року відділом примусового виконання рішень управління Державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Київській області винесена постанова про відкриття виконавчого провадження №47770890 на виконання рішення по справі № 810/5949/14. Державна реєстрація права оренди була здійснена лише 21 січня 2016 р.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 28 січня 2016 р. у справі №810/3147/15 апеляційну скаргу Бориспільської об`єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області задоволено, постанову Київського окружного адміністративного суду міста Києва від 3 листопада 2015 р. скасовано. Прийнято нову постанову, якою у задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "Аграрна-виробнича корпорація "Січ" до Бориспільської об`єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про визнання протиправною та скасування податкової вимоги - відмовлено.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 12 жовтня 2016 р. касаційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "Січ" залишено без задоволення, а постанову Київського апеляційного адміністративного суду без змін.

Залишаючи в силі постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 28 січня 2016 р. у справі № 810/3147/15, Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 12.10.2016 погодився з помилковістю визначення товариством з обмеженою відповідальністю АВК Січ розміру орендної плати за спірний період (2013-2014 роки), та зазначив, що договір оренди земельної ділянки не набирав чинності, оскільки не здійснено його державної реєстрації, а відтак у ТОВ АВК Січ був відсутній обов`язок щодо сплати орендної плати.

Крім того, Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 12 жовтня 2016 р. зазначив, що за змістом пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов`язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Таким чином, Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 12 жовтня 2016 р. підтвердив відсутність у ТОВ АВК Січ обов`язку щодо подання декларацій з плати за землю до моменту державної реєстрації договору оренди та державної реєстрації речового права на землю, та зазначив, що у зв`язку із виявленням помилкового декларування орендної плати за земельну ділянку товариство не позбавлене можливості подання уточнюючого розрахунку у порядку, визначеному нормами Податкового кодексу України.

Як вбачається з роздруківки з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронної звітності (міститься в матеріалах справи, додана до заперечень на заяву про збільшення позовних вимог, поданих 4 грудня 2017 р.) ТОВ АВК Січ 8 листопада 2016 р. подало уточнюючу податкову декларацію з плати за землю за 2014 рік, за даними якої за 2014 рік податкове зобов`язання з орендної плати за землю дорівнює 0 грн. (квитанція №1). Вказаний пакет документів 8 листопада 2016 р. доставлено до районного рівня (Бориспільське відділення Броварської ОДПІ), пакет прийнято (квитанція №2).

10 січня 2017 р. відповідач ТОВ АВК Січ повторно направив до Бориспільського відділення Броварської ОДПІ уточнюючу декларацію за 2014 рік, відповідно до якої сума зобов`язань із сплати орендної плати за спірну земельну ділянку за вказаний період - 0 грн. (копія уточнюючої декларації, супровідного листа з відповідними поясненнями та фіскальнний чек "Укпошти" від10 січня 2017 р. №0781 залучені до матеріалів справи).

У зв`язку із складенням органом фіскальної служби листа від 23 січня 2017 р. про невизнання податкової звітності, ТОВ АВК Січ звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просило суд визнати протиправними дії Броварської ОДПІ щодо невизнання податкової декларації з плати за землю (уточнюючої) за 2014 рік. Постановою Київського окружного адміністративного суду від 21 лютого 2017р. у справі №810/616/17, яка набрала законної сили, товариству з обмеженою відповідальністю ТОВ АВК Січ в позові відмовлено. Так, судом встановлено, що наведену вище податкову звітність заповнено ТОВ АВК Січ з порушенням вимог пункту 48.3 та 48.4 статті 48 Податкового кодексу України, а саме: позивачем не вказано найменування контролюючого органу, до якого подається звітність, та невірно зазначено код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ.

Разом із тим, доказів неприйняття органом фіскальної служби раніше поданої (8 листопада 2016 р.) уточнюючої декларації з плати за землю за 2014 рік та невизнання податкової звітності, матеріали справи не містять.

За 2015 рік товариством АВК Січ декларація з плати за землю не подавалась, орендна плата не сплачувалась. У звязку із неподанням декларації та відсутністю самостійно визначених платником зобов`язань з орендної плати за землю в 2015 році органом фіскальної служби до інтегрованої картки дані за 2015 рік не вносились, несплачена сума орендної плати за 2015 рік до недоїмки не включалась.

Разом із тим, Броварська ОДПІ ГУ ДФС України застосувала до ТОВ АВК Січ штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. за неподання декларації з плати за землю за 2015 рік, про що постановила податкове повідомлення-рішення від 1 липня 2016 р. №0012801520. Зазначене податкове повідомлення-рішення було визнано протиправним та скасовано постановою Київського окружного адміністративного суду від 21 березня 2017 р., яка залишена в силі ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 25 травня 2017 р. (копії постанови та ухвали залучені до матеріалів справи). Розглядаючи справу № 810/74/17, суди встановили відсутність обов`язку у ТОВ АВК Січ подання декларації з плати за землю за 2015 рік, у зв`язку з тим, що до здійснення державної рестрації договору оренди землі та державної реєстрації речового права на землю (21 січня 2016 р.) ТОВ АВК Січ не було суб`єктом плати за землю.

Судами відзначено, що відповідно до пункту 287.1 ст. 287 Податкового кодексу визначено платників плати за землю, якими є власники землі та землекористувачі з дня виникнення у них права власності на землю або права користування. Відповідно до ст.ст. 25,126 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав, яка оформлюється відповідно до положень Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Відповідно до вимог ст. 78 ч. 4 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

На підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 та п. 75.1 ст. 75, ст. 76 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 р. № 2755-VІ (зі змінами та доповненнями) Бориспільським управлінням ГУ ДФС у Київській області проведено камеральну перевірку своєчасності сплати позивачем узгодженої суми податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб.

За наслідками перевірки складено акт від 24 липня 2019 р. № 2303/10-36-51-05/30539586. Контролюючим органом встановлено, що позивач порушує терміни сплати узгодженого податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб, визначені п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 р. № 2755-VI, а саме:

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 червня 2018 р.; фактична дата сплати - 27 лютого 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 242 дня; сума сплаченого податкового боргу - 5508 грн. 20 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 квітня 2018 р.; фактична дата сплати - 27 грудня 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 241 дня; сума сплаченого податкового боргу - 2994 грн. 90 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 березня 2018 р.; фактична дата сплати - 22 листопада 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 237 дня; сума сплаченого податкового боргу - 2188 грн. 30 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 2 березня 2018 р.; фактична дата сплати - 24 жовтня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 236 дня; сума сплаченого податкового боргу - 1476 грн. 40 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 травня 2018 р.; фактична дата сплати - 21 січня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 236 дня; сума сплаченого податкового боргу - 3870 грн. 50 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 жовтня 2018 р.; фактична дата сплати - 20 червня 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 233 дня; сума сплаченого податкового боргу - 8409 грн. 75 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 вересня 2018 р.; фактична дата сплати - 20 травня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 232 дня; сума сплаченого податкового боргу - 7358 грн. 00 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 липня 2018 р.; фактична дата сплати - 19 березня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 232 дня; сума сплаченого податкового боргу - 5508 грн. 15 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 52 коп.; граничний термін сплати - 30 січня 2018 р.; фактична дата сплати - 18 вересня 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 231 дня; сума сплаченого податкового боргу - 725 грн. 00 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 серпня 2018 р.; фактична дата сплати - 16 квітня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 229 дня; сума сплаченого податкового боргу - 6402 грн. 35 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 814 грн. 00 коп.; граничний термін сплати - 30 грудня 2017 р.; фактична дата сплати - 13 серпня 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 226 дня; сума сплаченого податкового боргу - 27 грн. 30 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 липня 2018 р.; фактична дата сплати - 27 лютого 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 212 дня; сума сплаченого податкового боргу - 13 305 грн. 80 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 травня 2018 р.; фактична дата сплати - 27 грудня 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 211 дня; сума сплаченого податкового боргу - 14 943 грн. 45 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 березня 2018 р.; фактична дата сплати - 24 жовтня 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 208 дня; сума сплаченого податкового боргу - 16 625 грн. 65 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 квітня 2018 р.; фактична дата сплати - 22 листопада 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 206 дня; сума сплаченого податкового боргу - 15819 грн. 05 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 червня 2018 р.; фактична дата сплати - 21 січня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 205 дня; сума сплаченого податкового боргу - 13305 грн. 80 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 листопада 2018 р.; фактична дата сплати - 20 червня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 202 дня; сума сплаченого податкового боргу - 9351 грн. 60 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 жовтня 2018 р.; фактична дата сплати - 20 травня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 202 дня; сума сплаченого податкового боргу - 10404 грн. 20 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 серпня 2018 р.; фактична дата сплати - 19 березня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 201 дня; сума сплаченого податкового боргу - 12 411 грн. 60 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 2 березня 2018 р.; фактична дата сплати - 18 вересня 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 200 дня; сума сплаченого податкового боргу - 17337 грн. 60 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 96 коп.; граничний термін сплати - 30 вересня 2018 р.; фактична дата сплати - 16 квітня 2019 р.; кількість днів затримки сплати - 198 дня; сума сплаченого податкового боргу - 11 455 грн. 95 коп.;

- узгоджена сума податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб - 18 813 грн. 52 коп.; граничний термін сплати - 30 січня 2018 р.; фактична дата сплати - 13 серпня 2018 р.; кількість днів затримки сплати - 195 дня; сума сплаченого податкового боргу - 18 088 грн. 55 коп.

21 серпня 2019 р. відповідачем винесено спірне податкове повідомлення-рішення № 0086315105 за формою "Ш", яким на підставі акта перевірки № 2303/10-36-51-05/30539586 від 24 липня 2019 р. встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб, визначене п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України, та на підставі 126 з урахуванням пп. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75, ст. 76, ст. 102, ст. 129 Податкового кодексу України за затримку на 242, 241, 237, 236, 236, 233, 232, 232, 231, 229, 226, 212, 211, 208, 206, 205, 202, 202, 201, 200, 198, 195 календарних днів сплати грошового зобов`язання в сумі 197 518 грн. 10 коп. та зобов`язано сплатити штраф у розмірі 20 % у сумі 39 503 грн. 62 коп..

11 вересня 2019 р. позивачем на адресу Державної фіскальної служби України направлено скаргу на податкове повідомлення-рішення від 21 серпня 2019 р. № 0086315105.

1 листопада 2019 р. Державною фіскальною службою Україною прийнято рішення про результати розгляду скарги, яким залишено без змін податкове повідомлення-рішення від 21 серпня 2019 р. № 0086315105, а скаргу - без задоволення.

Не погоджуючись із спірним податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Згідно з вимогами пп. 14.1.34 п. 14.1 ст. 14 ПК України власники земельних ділянок це юридичні та фізичні особи (резиденти), які відповідно до закону набули права власності на землю в Україні, а також територіальні громади та держава щодо земель комунальної та державної власності відповідно.

Відповідно до вимог пп. 14.1.73 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України землекористувачами є юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.

Підпунктом 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 ПК України встановлено обов`язок платника податків подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

За змістом пп. 270.1.1 п. 270.1 ст. 270 ПК України об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Пунктом 286.2 ст. 286 ПК України визначено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

За правилами пункту 288.1, 288.3, 288.4 ст. 288 ПК України визначено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства. Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

У відповідності до вимог статті 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Згідно зі статтею 18 Закону України Про оренду землі договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації.

Таким чином, з аналізу наведених норм слідує, що обов`язок платника податків сплачувати орендну плату за земельні ділянки державної та комунальної власності виникає саме з дня набрання чинності договору оренди земельної ділянки, тобто з моменту його державної реєстрації.

Аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 12 жовтня 2016 р. (справа К/800/4503/16).

Судом встановлено, що договір оренди земельної ділянки ТОВ "АВК "Січ" має дату державної реєстрації речового права 21 січня 2016 р., зі строком дії речового права - 15 жовтня 2059 р.

Тому обов`язок сплати орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності), передбачений пп. 288.1 ст. 288 ПК України, виник у позивача з моменту реєстрації у встановленому законом порядку договору оренди земельної ділянки, тобто з 21 січня 2016 р..

Відповідач у відзиві зазначає, що позивачем своєчасно не було сплачено податкові зобов`язання з орендної плати за землю за 2017 р. та 2018 р., про строки затримки зазначено в акті перевірки від 24 липня 2019 р. № 2303/10-36-51-05/30539586.

Дослідивши наявні матеріали справи, судом встановлено, що позивач починаючи з 21 січня 2016 р. систематично та своєчасно сплачує податок на землю.

За 2016 р. позивачем сплачено податок на землю, що підтверджується наступними документами, а саме:

- 24 лютого 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за січень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 30 березня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за лютий 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 27 квітня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за березень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 23 травня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за квітень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 13 червня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за травень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 26 липня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за червень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 16 серпня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за липень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 28 вересня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за серпень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 27 жовтня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за вересень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 22 листопада 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за жовтень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 20 грудня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за листопад 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 28 грудня 2016 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за грудень 2016 р. на суму 9916 грн. 67 коп., що підтверджується випискою із банка.

За 2017 р. позивачем добровільно та своєчасно сплачено податок на землю, що підтверджується наступними документами, а саме:

- 28 лютого 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за січень 2017 р. на суму 17814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 6 березня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за січень 2017 р. на суму 1 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 9 березня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за січень 2017 р. на суму 1000 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 23 березня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за лютий 2017 р. на суму 13 000 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 23 березня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за лютий 2017 р. на суму 5800 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 25 квітня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за березень 2017 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 12 травня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за квітень 2017 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 7 червня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за травень 2017 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 11 липня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за червень 2017 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 15 серпня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за липень 2017 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 18 вересня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за серпень 2017 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 24 жовтня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за вересень 2017 р. на суму 18000 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 30 жовтня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за вересень 2017 р. на суму 814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 16 листопада 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за жовтень 2017 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

- 26 грудня 2017 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за листопад 2017 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується випискою із банка;

-19 січня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за грудень 2017 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 412 від 19 січня 2018 р.

За 2018 р. позивачем добровільно та своєчасно сплачено податок на землю, що підтверджується наступними документами, а саме:

- 16 лютого 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за січень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 424 від 16 лютого 2018 р.;

- 7 березня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за лютий 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 430 від 7 березня 2018 р.;

- 12 квітня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за березень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 441 від 12 квітня 2018 р.;

- 15 травня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за квітень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 448 від 15 травня 2018 р.;

- 11 червня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за травень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 461 від 11 червня 2018 р.;

- 26 червня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за червень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 471 від 26 червня 2018 р.;

- 13 серпня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за липень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 484 від 13 серпня 2018 р.;

- 18 вересня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за серпень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 491 від 18 вересня 2018 р.;

- 24 жовтня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за вересень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 506 від 24 жовтня 2018 р.;

- 22 листопада 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за жовтень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 515 від 22 листопада 2018 р.;

- 27 грудня 2018 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за листопад 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 530 від 27 грудня 2018 р.;

- 21 січня 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за грудень 2018 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 536 від 21 січня 2019 р..

За 2019 р. позивачем добровільно та своєчасно сплачено податок на землю, що підтверджується наступними документами, а саме:

- 27 лютого 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за січень 2019 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 547 від 27 лютого 2019 р.;

- 19 березня 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за лютий 2019 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 555 від 19 березня 2019 р.;

- 16 квітня 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за березень 2019 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 562 від 16 квітня 2019 р.;

- 20 травня 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за квітень 2019 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 576 від 20 травня 2019 р.;

- 20 червня 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за травень 2019 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 583 від 20 червня 2019 р.;

- 25 липня 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за червень 2019 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 595 від 25 липня 2019 р.;

- 28 серпня 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за липень 2019 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 613 від 28 серпня 2019 р.;

- 30 вересня 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за серпень 2019 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 624 від 30 вересня 2019 р.;

- 29 жовтня 2019 р. позивачем сплачено орендну плату за землю з юридичних особи за вересень 2019 р. на суму 18814 грн. 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 634 від 29 жовтня 2019 р.

Дослідивши наявні виписки з банків та платіжні доручення судом встановлено, що позивач, починаючи з 21 січня 2016 р., систематично та своєчасно сплачує податок на землю. Судом не встановлено пропущення строку сплати податку на землю, які контролюючим органом визначено в акті перевірки від 24 липня 2019 р. № 2303/10-36-51-05/30539586.

Суд бере до уваги, що в акті перевірки не вказано, коли саме та на підставі якого платіжного доручення здійснено оплату позивачем орендної плати за землю за точ чи інший місяць. Разом з тим, у відзиві відповідач зазначив, що сплачені у 2016-2018 рр кошти зараховувалися в погашення податкового боргу з податку на землю, який виник у 2014 р.

При цьому суд враховує, що рішенням Київського окружного адміністративного суду від 18 березня 2019 р. у справі № 320/6388/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація "Січ" до Головного управління ДФС у Київській області про скасування податкового повідомлення-рішення адміністративний позов задоволено повністю, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Київській області від 06.08.2018 №0035895101. Судом у цьому рішенні визнано, що відповідач, зараховуючи кошти, що сплачувались позивачем в якості орендної плати за землю за 2016, 2017 роки, в рахунок погашення податкового боргу по сплаті податкових зобов`язань з плати за землю за 2013, 2014 роки, діяв всупереч вимогам податкового законодавства. Це рішення суду набрало законної сили.

Отже, судом встановлено, що відповідач, зараховуючи кошти, що сплачувались позивачем в якості орендної плати за землю, в рахунок погашення податкового боргу по сплаті податкових зобов`язань з плати за землю у 2017-2019 роки, діяв всупереч вимогам податкового законодавства, а тому ним протиправно податковим повідомленням-рішенням від 21 серпня 2019 р. № 0086315105 нараховано штрафні санкцій за несвоєчасну сплату узгоджених зобов`язань.

Відповідно до вимог ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Позивачем під час розгляду справи було надано належні та допустимі докази на підтвердження обґрунтованості позовних вимог, а наведені ним доводи не було спростовано відповідачем.

Наведене свідчить, що винесене відповідачем податкове-повідомлення рішення від 21 серпня 2019 р. № 0086315105 було протиправним. Право позивача порушено. Отже, позовні вимоги є обґрунтованими в цій частині, а тому позов підлягає задоволенню в повному обсязі.

Щодо клопотання позивача про розподіл судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до платіжного доручення від 22 листопада 2019 р. № 648 на суму 1921 грн. 00 коп.

Зважаючи на задоволення позовних вимог, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору на суму 1921 грн. 00 коп. підлягають стягненню на його за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області, правонаступником якого є Головне управління Державної податкової служби у Київській області, від 21 серпня 2019 р. № 0086315105.

Стягнути з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ - 431413777) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація Січ " (код ЄДРПОУ - 30539586) судовий збір у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Відповідно до пункту 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 47, 79, 80, 114, 122, 162, 163, 164, 165, 169, 177, 193, 261, 295, 304, 309, 329, 338, 342, 363 цього Кодексу, а також інші процесуальні строки щодо зміни предмета або підстави позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, подання доказів, витребування доказів, забезпечення доказів, а також строки звернення до адміністративного суду, подання відзиву та відповіді на відзив, заперечення, пояснень третьої особи щодо позову або відзиву, залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, пред`явлення зустрічного позову, розгляду адміністративної справи, апеляційного оскарження, розгляду апеляційної скарги, касаційного оскарження, розгляду касаційної скарги, подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами продовжуються на строк дії такого карантину.

Строк, який встановлює суд у своєму рішенні, не може бути меншим, ніж строк дії карантину, пов`язаного із запобіганням поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Повне найменування сторін:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Аграрно-виробнича корпорація Січ ", адреса: урочище Святе , с. Сошників, Бориспільський район, Київська область, 08363, код ЄДРПОУ - 30539586.

Відповідач - Головне управління ДПС у Київській області, адреса: вул. Народного Ополчення, 5-А, м. Київ, 03151, код ЄДРПОУ - 431413777.

Суддя Журавель В.О.

Дата складання рішення суду 6 травня 2020 р.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.05.2020
Оприлюднено07.05.2020
Номер документу89085532
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/6536/19

Ухвала від 22.05.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 01.11.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 15.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 14.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Постанова від 14.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 26.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні