Рішення
від 04.05.2020 по справі 460/1489/20
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

04 травня 2020 року м. Рівне №460/1489/20

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Махаринця Д.Є. розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 доГоловне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій, - В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області, у якому просив суд:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області, яка полягає у несвоєчасному інформуванні ОСОБА_1 про неможливість захистити його порушене право на страховий стаж інакше, ніж відповідно до рішення суду, що набрало законної сили;

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області, яка полягає у невиконанні Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області обов`язків, передбачених статтями 20, 64 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , щодо зарахування ОСОБА_1 страхового стажу за період роботи з листопада 2006 року по квітень 2007 року та заробітної плати за період з жовтня 2006 року по квітень 2007 року включно;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 період роботи з листопада 2006 року по квітень 2007 року включно, врахувати для пенсії відповідні суми заробітної плати, нараховані ОСОБА_1 упродовж жовтня 2006 року - квітня 2007 року включно, відобразити у особистому електронному кабінеті ОСОБА_1 на веб-порталі Пенсійного фонду України у розділі Електронна трудова книжка відомості про період роботи ОСОБА_1 у секторі з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації з 12.10.2006 по 03.05.2007.

Ухвалою суду від 10.03.2020 позовна заява була залишена без руху та надано позивачу строк на усунення недоліків. Позивач вчасно усунув недоліки позовної заяви, подав позовну заяву у новій редакції, в якій відсутня перша позовна вимога.

Ухвалою від 18.03.2020 позовна заява прийнята до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження.

10.04.2020 від відповідача на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач проти задоволення позовних вимог заперечив повністю. Зокрема, відповідач зазначив, що бездіяльність відповідача не була протиправною, оскільки позивач не вказав які саме дії чи рішення на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені. Крім того, Реєстр застрахованих осіб - це автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону. Персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію відповідно до законодавства.

Відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

У разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником. Оскільки Рівненська обласна державна адміністрація (ЄДРПОУ 13986712) не є правонаступником Сектору з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 22568362), який відповідно до Витягу з Єдиного Державного реєстру ліквідований 17.05.2007 року (без правонаступництва), підстав для зарахування позивачу до страхового стажу період роботи з листопада 2006 по квітень 2007 в управління відсутні, оскільки відсутній правонаступник який би мав право внести зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб.

За вказаних обставин просив суд у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.

30.04.2020 від Рівненської обласної державної адміністрації надійшли завірені копії розрахункових листів за період з вересня 2006 року по травень 2007 року включно, які підтверджують факт роботи ОСОБА_1 на посаді радника голови у вересні-жовтні 2006 року та на посаді головного спеціаліста відділу у справах релігій з жовтня 2006 року по травень 2007 року.

З`ясувавши доводи та аргументи сторін, на яких ґрунтуються їх вимоги та заперечення, перевіривши їх дослідженими доказами, оцінивши їх у сукупності на підставі чинного законодавства, суд встановив та врахував таке.

ОСОБА_1 працював у Секторі з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації у період з 12.10.2006 по 03.05.2007, що підтверджується копією трудової книжки, наявною в матеріалах справи (а.с. 14 на звороті).

Переглядаючи свій страховий стаж в особистому електронному кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду України 02 грудня 2019 року, позивач виявив, що з листопада 2006 року по квітень 2007 року включно позивачеві не зараховано страховий стаж, а за період з жовтня 2006 року по квітень 2007 року включно позивачеві не зараховано отриману заробітну плату.

02 грудня 2019 року ОСОБА_1 звернувся через особистий електронний кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду України до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області з проханням повідомити позивачеві причину неврахування його страхового стажу з листопада 2006 року по квітень 2007 року включно та зарахувати йому страховий стаж за вказаний період.

У відповідь на вказаний запит ОСОБА_1 отримав лист Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 10.12.2019 № ВЕБ-17001-Ф-С-19-036870, в якому було зазначено, що станом на 10.12.2019 року, відомості про застраховану особу ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) за листопад 2006 - квітень 2007 рр. від страхувальника Сектор з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 22568362) до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування не надходили, тому цей період не зараховано до страхового стажу.

При цьому, Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області повідомило, що оскільки страхувальник Сектор з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 22568362) ліквідований за заявою власника або рішенням вищого органу управління 17.05.2007 р., страхувальнику Рівненська обласна державна адміністрація направлено листа від 10.12.2019 № 24972/06 з проханням терміново погодити питання проведення перевірки відомостей за 2006 - 2007 роки на застраховану особу ОСОБА_1 і при необхідності, подання страхувальником коригуючих відомостей.

Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області зазначило, що у разі подання вищезазначених відомостей, ця інформація буде відображена у особистому кабінеті ОСОБА_1 на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

10 грудня 2019 року позивач повторно звернувся через особистий електронний кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду України до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області, в якому зазначив, що він офіційно працював з жовтня 2006 року по травень 2007 року у державному органі - Секторі з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації, отримував заробітну плату, має відповідний запис у трудовій книжці, повідомив, що у випадку необхідності готовий надати додаткову інформацію для з`ясування причин неврахування його піврічного стажу та зазначив номер свого телефону.

У відповідь на повторний запит ОСОБА_1 отримав лист Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 17.12.2019 № ВЕБ-17001-Ф-С-19-037963, аналогічного змісту з листом Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 10.12.2019 № ВЕБ-17001-Ф-С-19-036870.

У січні 2020 року ОСОБА_1 звернувся із запитом на інформацію до Рівненської обласної державної адміністрації щодо наявності у неї відомостей про нього, а також щодо проведення Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області відповідної перевірки щодо позивача.

У відповідь на запит, ОСОБА_1 отримав лист Рівненської обласної державної адміністрації від 23.01.2020 № зп-22/0/16-08/20, про те, що у Рівненській обласній державній адміністрації наявні відомості про застраховану особу - ОСОБА_1 , за період з жовтня 2006 року по травень 2007 року. Крім того, Рівненська обласна державна адміністрація повідомила, що звернулася до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області щодо призначення перевірки відомостей на застраховану особу ОСОБА_1 за період з жовтня 2006 року по травень 2007 року та додала копію листа, адресованого начальнику головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Василю Петняку від 11.01.2020 №вих-451/0/01-46/20.

На третій запит ОСОБА_1 . Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області листом від 24.02.2020 №1104-2214/Н-06/8-1700/20, повідомило позивача, що проведення перевірки у Рівненській обласній державній адміністрації щодо достовірності відомостей щодо ОСОБА_1 не має законних підстав, мотивуючи це тим, що Рівненська ОДА не є правонаступником Сектору з питань релігій Рівненської ОДА. При цьому ГУ ПФУ в Рівненській області повідомило позивача про те, що згідно з абзацами другим, третім пункту 4 розділу IV Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженого Постановою правління ПФУ від 18.06.2014 №10-1, у разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили. Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду (а.с. 26).

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначені Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 №2464-VI, який набув чинності з 01.01.2011.

У пунктах 1-3 частини першої статті 1 Закону наведені такі терміни: Державний реєстр загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - Державний реєстр) - організаційно-технічна система, призначена для накопичення, зберігання та використання інформації про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, його платників та застрахованих осіб, що складається з реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб; єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 4 Закону платниками єдиного внеску є роботодавці, зокрема, підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Частиною другою статті 6 Закону визначені обов`язки платників єдиного внеску, серед яких обов`язок своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування. У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв`язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю.

Разом з тим, в силу приписів пунктів 1, 3 частини першої статті 12-1 Закону Пенсійний фонд відповідно до покладених на нього завдань формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру, здійснює заходи щодо надання інформації з Державного реєстру відповідно до цього Закону; здійснює контроль, у тому числі спільно з органами доходів і зборів, за достовірністю відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню.

Згідно з частинами першою, другою статті 16 Закону Державний реєстр створюється для забезпечення: ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації; накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування. Державний реєстр складається з реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб.

Ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру здійснюється на підставі положення, що затверджується Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування (частина третя статті 16 Закону).

Як встановлено статтею 20 Закону, Реєстр застрахованих осіб - автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону. Персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію відповідно до законодавства.

Персоніфіковані відомості, включені до персональної електронної облікової картки застрахованої особи, зберігаються в Пенсійному фонді протягом усього життя особи, а після її смерті - протягом 75 років на паперових та/або електронних носіях за наявності засобів, що гарантують ідентичність паперового та електронного документів. Зміни та уточнення вносяться до відомостей реєстру застрахованих осіб у порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення. Відомості про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, що містяться в реєстрі застрахованих осіб, використовуються для обчислення та призначення страхових виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням.

Порядок організації ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр застрахованих осіб) та порядок надання інформації з Реєстру застрахованих осіб визначає Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 18 червня 2014 року №10-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27 березня 2018 року №8-1) та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 8 липня 2014 року за № 785/25562 (далі - Положення).

Пунктами 4 та 5 розділу І "Загальні положення" цього Положення визначено, що Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем даних Реєстру застрахованих осіб. Реєстр застрахованих осіб забезпечує: облік застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікацію; накопичення, зберігання та автоматизовану обробку інформації про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та облік виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно з пунктом 1 розділу IV "Дані облікової картки Реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них" Положення Реєстр застрахованих осіб складається з облікових карток, які включають дані, визначені частиною третьою статті 20 Закону та частиною третьою статті 21 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування .

Пунктом 3 розділу IV "Дані облікової картки Реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них" Положення визначено, що відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

У разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником (абзац перший пункту 4 розділу IV Дані облікової картки Реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них Положення № 8-1).

Згідно з абзацами другим, третім пункту 4 розділу IV "Дані облікової картки Реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них" Положення у разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили. Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду.

Оскільки страхувальник Сектор з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 22568362) не надавав відомостей про ОСОБА_1. до Реєстру застрахованих осіб, та був ліквідований за заявою власника 17.05.2007, а Рівненська обласна державна адміністрація не є правонаступником Сектору з питань релігій, то підстав для самостійного внесення даних про період роботи ОСОБА_1 за період роботи з жовтня 2006 року по травень 2007 року до Реєстру застрахованих осіб у відповідача не було.

За таких обставин суд дійшов висновку про те, що відповідач діяв у спосіб та в межах своїх повноважень, а тому підстави для визнання протиправною бездіяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області щодо зарахування ОСОБА_1 страхового стажу за період роботи з листопада 2006 року по квітень 2007 року та заробітної плати за період з жовтня 2006 року по квітень 2007 року включно, у суду відсутні.

При цьому, суд, враховуючи положення пункту 4 розділу IV "Дані облікової картки Реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них" Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, вважає необхідним та допустимим зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 період роботи у Секторі з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації з 12 жовтня 2006 року по 03 травня 2007 року включно, врахувати для пенсії відповідні суми заробітної плати, нараховані ОСОБА_1 упродовж цього періоду, відобразити у особистому електронному кабінеті ОСОБА_1 на веб-порталі Пенсійного фонду України у розділі Електронна трудова книжка відомості про період роботи ОСОБА_1 у Секторі з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації з 12.10.2006 по 03.05.2007.

Відповідно до ч.1, 2, 3 ст.139 КАС України слід присудити на користь позивача понесені ним судові витрати пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов задовольнити частково.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (вул.Короленка, 7, м.Рівне, 33028; код ЄДРПОУ 21084076) зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) період роботи у Секторі з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації з 12 жовтня 2006 року по 03 травня 2007 року включно, врахувати для пенсії відповідні суми заробітної плати, нараховані ОСОБА_1 упродовж цього періоду, відобразити у особистому електронному кабінеті ОСОБА_1 на веб-порталі Пенсійного фонду України у розділі Електронна трудова книжка відомості про період роботи ОСОБА_1 у Секторі з питань релігій Рівненської обласної державної адміністрації з 12.10.2006 по 03.05.2007.

У задоволенні вимоги про визнання протиправною бездіяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (вул.Короленка, 7, м.Рівне, 33028; код ЄДРПОУ 21084076), яка полягає у невиконанні Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області обов`язків, передбачених статтями 20, 64 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , щодо зарахування ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) страхового стажу за період роботи з листопада 2006 року по квітень 2007 року та заробітної плати за період з жовтня 2006 року по квітень 2007 року включно, відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (вул.Короленка, 7, м.Рівне, 33028; код ЄДРПОУ 21084076) судові витрати по сплаті судового збору в сумі 420,40 грн. (чотириста двадцять гривень сорок коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складений 05 травня 2020 року.

Суддя Махаринець Д.Є.

Дата ухвалення рішення04.05.2020
Оприлюднено06.05.2020
Номер документу89085953
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/1489/20

Постанова від 22.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 15.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Рішення від 04.05.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д.Є.

Ухвала від 18.03.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д.Є.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні