Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 травня 2020 р. Справа№200/1709/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючої судді Буряк І.В.,
секретаря судового засідання Соколової С.О.,
за участю:
представник позивача: не з`явився
представник відповідача -1 не з`явився
представник відповідача -2 Тернинко С.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Санфлаверс» до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
УСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю САНФЛАВЕРС (далі - позивач, ТОВ Санфлаверс ) звернулось до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Державної податкової служби України (далі - відповідач-1, ДПС України) та Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (далі - відповідач-2, ГУ ДПС у Донецькій області) про:
визнання протиправним та скасування Рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації ПН/РК у Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.07.2019 № 1212655/41835170;
зобов`язання ДФС України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 24.05.2019 № 1, подану ТОВ Санфлаверс .
В обґрунтування позовних вимог, позивач посилався на те, що за результатами господарської діяльності ним, відповідно вимог ПК України, направлено на реєстрацію податкову накладну, реєстрацію якої було зупинено, у відповідній квитанції зазначено, що податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризикованості платника податку та запропоновано надати пояснення та їх документальне підтвердження в обсязі достатньому для прийняття рішення. Позивач зазначає, що таке формулювання є порушенням пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України та не відповідає критеріям чіткості та обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень.
Незважаючи на це, позивачем, відповідно пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, направлено пояснення та їх документальне підтвердження щодо реальності здійснення операцій.
Проте, Комісією регіонального рівня ГУ ДФС у Донецькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН податкових накладних або відмову в такій реєстрації (надалі - Комісія регіонального рівня), позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних, з підстави ненадання платником податку копій документів, а саме розрахункові документи, банківські виписки. За результатами адміністративного оскарження, зазначені рішення Комісії залишені без змін.
Позивач вважає вказані рішення рівня протиправними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки у них чітко не зазначено, які документи складені з порушенням законодавства та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладної, крім того документи, відсутність яких була начебто встановлена, платником надано.
ГУ ДПС у Донецькій області надано відзив за змістом якого зазначено про безпідставність позовних вимог з таких підстав.
По-перше, дії податкового органу ґрунтуються на дотриманні п. 201.16 ст. 201 ПК України та Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних . Таким чином, Комісія, встановивши ненадання платником необхідних документів у відповідності з названими вище положеннями законодавства, цілком обґрунтовано прийняла відповідні рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
По-друге, 11.09.2018 у ході обговорення питання включення ТОВ Санфлаверс до Переліку ризикових платників Комісією регіонального рівня було з`ясовано, що платник податків задіяний у схемах ймовірного ухилення від оподаткування шляхом формування податкового кредиту від платників у яких не простежується рух товарів за ланцюгом постачання. Зазначені висновки зроблені на підставі інформаційно-аналітичної довідки Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області. На підставі вказаної довідки прийнято протокольне рішення від 11.09.2018 про включення ТОВ Санфлаверс до переліку ризикових суб`єктів господарювання.
По-третє, на підставі аналізу зареєстрованих у ЄРПН податкових накладних установлено, що позивач здійснює посередницьку (транзитну) функцію у реалізації цинку суб`єктам господарювання.
Таким чином, податковим органом установлено, що з точки зору п. 14 Порядку № 117 повідомленням від 03.07.2019 № 2 позивачем не надано: документи складського обліку цинку, навантаження/розвантаження товару, документів щодо підтвердження відповідності продукції.
А з точки зору п. 21 Порядку № 117 підставою для прийняття відповідачем-2 рішення про відмову у реєстрації ПН від 24.05.2019 № 1 Комісією регіонального рівня стало також надання позивачем разом із указаним повідомленням складених із порушенням законодавства документів, а саме: довіреність ТОВ Маркетинг 77 від 24.05.2019 на отримання ТМЦ, ТТН ТОВ Санфлаверс від 24.05.2019.
Відзиву на позовну заяву від ДПС України до суду не надано, що розгляду справи не перешкоджає. Суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 6 ст. 162 КАС України).
Ухвалою суду від 13.04.2020 подальший розгляд справи вирішено здійснювати за правилами загального позовного провадження.
07 травня 2020 року судом отримано клопотання ТОВ Санфлаверс про розгляд справи за його відсутності.
Протокольною ухвалою суду від 21 травня 2020 року підготовче провадження у справі закрито, розгляд справи по суті призначено у цей же день проти чого представниця відповідача-2 не заперечувала.
Відповідач-1 до підготовчого та судового засідання не з`явився, клопотань про відкладення розгляду справи не заявляв, про час та дату підготовчого провадження у справі повідомлений належним чином.
Ураховуючи викладене та за відсутності перешкод для розгляду справи по суті, із врахуванням думки сторін у справі та відповідно ч. 1 ст. 205 КАС України, суд дійшов висновку щодо можливості проведення судового засідання за відсутності представника відповідача-1.
У судовому засіданні від 21 травня 2020 року представниця відповідача-2 проти позову заперечувала, з мотивів викладених у відзиві на позовну заяву та просила у задоволенні позову відмовити повністю.
Судом встановлено такі фактичні обставини у справі.
ТОВ Санфлаверс зареєстроване у якості юридичної особи, включене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (код ЄДРПОУ 41835170), місцезнаходження юридичної особи: 85102, Донецька обл., місто Костянтинівка, просп. Ломоносова, буд., 12 кв. 60, основний вид діяльності код КВЕД 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами.
01.02.2018 між ТОВ Тайм Трейдинг (як постачальник) та ТОВ Санфлаверс (як покупець) укладено договір поставки № 01/02, предметом якого є зобов`язання постачальника передати у власність покупцеві товар, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити такий. Кількість товару, найменування, одиниця виміру визначається сторонами у специфікаціях. Оплата здійснюється протягом 180 днів від дати поставки.
У додатку № 2 до вказаного договору рахується специфікація від 05.02.2018 № 2, де визначено найменування продукції - ОСОБА_1 на загальну суму 195 259,68 грн.
Виконання вказаного договору опосередковано:
- рахунок-фактура від 02.04.2018 № ТТ-4 на суму 606 521,52 грн.;
- видаткова накладна від 05.02.2018 № РН-0000005, за номенклатурою товару ОСОБА_1 на загальну суму 195 259,68 грн.;
- податкова накладна від 05.02.2018 № 3 на загальну суму 195 259,68 грн.;
- ТТН від 05.02.2018 № РН-0000005;
- Сертифікат якості виробника № 1441 від 20.09.2013;
Вказана вище податкова накладна зареєстрована у ЄРПН 14.02.2018 за № 9021044726, про що свідчить квитанція про реєстрацію
Згідно банківської виписки Краматорської філії АТ КБ Приватбанк за 15.03.2018 ТОВ Санфлаверс перераховано на користь ТОВ Тайм Трейдинг грошові кошти за цинк згідно договору від 01.02.2018 № 01/02 у загальному розмірі 426 200,00 грн.
Виконання вказаного договору підтверджується карткою рахунку 631 за лютий 2018 - травень 2019 року. Сальдо дебет - 432 200,00 грн., кредит - 606 521,00 грн.
Згідно договору оренди складського приміщення з навантажувальним обладнанням ФОП ОСОБА_2 (як орендодавець) № б/н передав у тимчасове платне користування ТОВ Санфлаверс (як орендар) частину комплексу нерухомого майна, площею 350 кв. м. для цілей розміщення майна орендаря. Для здійснення господарської діяльності орендаря орендується майно виробничо-технічного призначення: кран вантажопідйомністю 5 тон, автонавантажувач вантажопідйомністю 3 тони. Термін оренди приміщення та обладнання - 3 роки.
21.05.2019 ТОВ Санфлаверс (як постачальник) та ТОВ Маркетинг 77 (як покупець) укладено договір поставки № 1, предметом якого є зобов`язання постачальника передати у власність покупцеві товар, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити такий. Кількість товару, найменування, одиниця виміру визначається сторонами у специфікаціях. Транспортування товару виконується за рахунок постачальника. Оплата здійснюється протягом 180 днів від дати поставки.
У додатку № 1 до вказаного договору рахується специфікація від 24.05.2019 № 1, де визначено найменування продукції - ОСОБА_1 на загальну суму 215 000,00 грн.
Виконання вказаного договору опосередковано:
- рахунок на оплату від 24.05.2019 № 1 на суму 258 000, грн.;
- видаткова накладна від 24.05.2019 № 3, за номенклатурою товару ОСОБА_1 на загальну суму 258 000, грн.;
- ТТН від 24.05.2019 № 3;
- довіреність від 24.05.2019 № 19 на отримання від ТОВ Санфлаверс цінностей за рахунком від 24.05.2019 № 1;
- податкова накладна від 24.05.2019 № 1 на загальну суму 258 000,00 грн.
Згідно банківської виписки Краматорської філії АТ КБ Приватбанк за період 01.09.2019 по 31.12.2019 ТОВ Маркетинг 77 перераховано на користь ТОВ Санфлаеурс грошові кошти за цинк згідно договору від 21.05.2019 № 1 платежі від 06 - 11.11.2019.
Виконання вказаного договору підтверджується оборотно-сальдовою відомістю ТОВ Санфлаеурс по рахункам 281, 361 за травень 2019 року.
18.07.2019 згідно квитанції про реєстрацію ПН/РК у ЄРПН реєстрацію податкової накладної ТОВ Санфлауерс на користь ТОВ Маркетинг 77 від 24.05.2019 № 1 зупинено.
У якості підстави зупинення зазначено, що реєстрація ПН/РК в ЄРПН зупинена, ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
ТОВ Санфлауерс направлено повідомлення від 03.07.2019 № 2 щодо подання документів, які підтверджують реальність здійснення операцій по зупиненій податковій накладній від 24.05.2019 № 1, відповідно до якого у графі Пояснення зазначено про надання пакету документів, що підтверджують реальність здійснення операцій по відмовній податковій накладній.
У подальшому Комісією регіонального рівня прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН від 04.07.2019 № 1212655/41835170 з підстав ненадання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утч рахунки фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
При цьому, суд звертає увагу, що Комісією регіонального рівня у якості підстави для відмови не визначено надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства .
Не погоджуючись із вказаним рішенням, ТОВ Санфлауерс звернулося до ДФС України зі скаргою від 19.07.2019 реєстраційний № 9157940741, за змістом якої просило скасувати рішення Комісії регіонального рівня та зареєструвати податкову накладну від 24.05.2019 № 1.
За результатами розгляду вказаної скарги рішенням комісії ДФС центрального рівня від 26.07.2019 № 33935/41835170/2 залишено скаргу без задоволення та рішення Комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН - без змін. Підстава - ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи) у т.ч. рахунки фактури/інвойси.
При цьому суд звертає увагу, що у якості підстав не зазначено ненадання платником документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Відповідачами до матеріалів справи надано такі докази:
- протокол засідання комісії ГУ ДФС у Донецькій області від 04.07.2019 порядком денним якого, зокрема, передбачено розглянути письмові пояснення та копії документів платників податків стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК до яких застосовано процедура зупинення реєстрації; вирішено відмовити у реєстрації ПН;
- витяг з Додатку 3 до протоколу засідання комісії ГУ ДФС у Донецькій області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації від 04.07.2019 № 117, де зазначено причину відмови у реєстрації ПН/РК - ненадання платником копій документів: первинні документи щодо зберігання продукції, документи складського обліку, сертифікати якості;
- квитанцію про реєстрацію ПН/РК до ПН у ЄРПН від 15.07.2019 про те що за Комісією ДФС прийнято рішення від 04.07.2019 № 1212655/41835170 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 24.05.2019 у ЄРПН.
- квитанцію про реєстрацію ПН/РК до ПН у ЄРПН від 26.07.2019 про те що за результатами скарги № 9157940741 від 19.07.2019 Комісією центрального рівня прийнято рішення від 26.07.2019 № 33935/41835170/2 про залишення скарги без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня - без змін;
- журнал обліку рішень Комісії ДФС, з якого убачається відмова у реєстрації ПН ТОВ Санфлауерс контрагент ТОВ Маркетинг 77 протягом періоду з 24.09.2018 по 29.10.2018;
На виконання вимог ухвали суду ГУ ДПС у Донецькій області надано перелік документів, що надсилався позивачем згідно повідомлення від 03.07.2019 № 2 щодо подання документів, які підтверджують реальність здійснення операцій по зупиненій ПН від 24.05.2019 № 1, а саме:
- бухгалтерська довідка від 03.07.2019 № 2;
- ТТН від 24.05.2019 № 3;
- оборотно-сальдова відомість по рах. 631 за лютий - травень 2019;
- специфікація від 05.02.2018 № 2;
- видаткова накладна від 05.02.2018 № РН-0000005;
- ТТН від 05.12.2018 від 05.02.2018 № РН-0000005;
- ПН від 05.02.2018 № 3;
- договір поставки від 01.02.2018 № 01/02;
- заключна виписка Краматорська філія АТ КБ ПриватБанк за 15.03.2018;
- заключна виписка Краматорська філія АТ КБ ПриватБанк за 06.09.2018;
- фінансовий звіт ТОВ Санфлаверс станом на 31.12.2018;
- довіреність на отримання ТОВ Маркетинг 77 ТМЦ за рахунком-фактурою № 1 від 24.05.2019;
- договір оренди складського приміщення з навантажувальним обладнанням від 01.02.2018;
- рахунок-фактура від 02.02.2018 № ТТ-4;
- сертифікат якості від 20.09.2013 № 1441 на цинк ЦО;
- оборотно-сальдова відомість по рах. 281 за травень 2019;
- видаткова накладна від. 24.05.2019 № 3;
- договір поставки від 21.05.2019 № 1;
- специфікація від 24.05.2019 № 1;
- оборотно-сальдова відомість по рах. 361 за травень 2019;
Також ГУ ДПС у Донецькій області у поясненнях від 08.04.2020 зазначено, що інформація про включення позивача до переліку ризикових платників доступна платнику у електронному кабінеті.
За таких фактичних обставин справи правова позиція суду обґрунтована таким.
Податковий кодекс України.
Стаття 185. Визначення об`єкта оподаткування
185.1. Об`єктом оподаткування є операції платників податку з:
а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;
Стаття 187. Дата виникнення податкових зобов`язань
187.1. Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Стаття 201. Податкова накладна
201.1. На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно п.201.7. ст.201 ПК України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Пункт 201.10. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Пункт 201.16. Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246)
Пункт 12. Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:
Відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пункт 13. За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Пункт 14. Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
Пункт 17. У разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.
Пункт 19. Податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);
Пункт 20. У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (чинна на момент спірних правовідносин, застосовується у редакції від 11.05.2019, втрата чинності 01.02.2020, крім пунктів п. 10, п. 20, п. 21, що визнанні нечинними з 10.12.2019) затверджено:
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації;
Порядок розгляду скарг на рішення комісій регіонального рівня, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Порядком зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок зупинення) передбачено таке.
Пункт 5. Податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Пункт 6. У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Пункт 10. Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Пункт 12. У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Пункт 13. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Пункт 14. Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Пункт 15. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.
Пункт 16. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пункт 18. Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Пункт 19. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Пункт 20. Зазначені комісії приймають рішення про:
реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;
відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Пункт 21. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Пункт 22. Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.
Пункт 24. Комісія центрального рівня протягом семи робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів відповідно до пункту 15 цього Порядку, але не раніше отриманого рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі комісії регіонального рівня, може прийняти інше рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі. Прийняте комісією центрального рівня рішення реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу, а рішення Комісії регіонального рівня скасовується.
Пункт 27. Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Рішення комісії центрального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено у судовому порядку.
Пункт 28. Податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 1 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 передбачено, що цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі комісії контролюючих органів), а також права та обов`язки її членів.
Пункт 2 Порядку роботи комісій, комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Пункті 3 Порядку роботи комісій, комісія контролюючого органу діє в межах повноважень, визначених у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 11 грудня 2019 року справа № 640/1240/19 встановлено, що критерії ризиковості платника податку сформовано листом ДФС України від 05 листопада 2018 року №4065/99-99-07-05-04-18 та погоджено Міністерством фінансів України листом від 31 жовтня 2018 року №26010-06-5/28170. Зазначений лист є внутрішнім документом ДФС, та згідно з п.п. 1.6 п. 1 вказаних Критеріїв, направлений комісіям головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС, які можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків.
Цією ж постановою у задоволенні позову про визнання протиправними дій ДФС України, що полягають у запровадженні для використання регіональними підрозділами ДФС України критеріїв оцінки ризиковості платника податку, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН листом від 05 листопада 2018 року №4065/99-99-07-05-04-18 "Критерії ризиковості платника податків" та зобов`язанні ДФС України відкликати лист від 05 листопада 2018 року №4065/99-99-07-05-04-18 "Критерії ризиковості платника податків", як такий що не підлягає виконанню - відмовлено.
Критерії ризиковості платника податку (сформовані листом ДФС України від 05 листопада 2018 року №4065/99-99-07-05-04-18)
1. Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо:
1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:
платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України ;
платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців;
платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);
платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;
платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;
платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);
наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв.
Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.
Інформація про внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків, відповідно до пунктів 1.1-1.6 цих Критеріїв, стає доступною платнику в Електронному кабінеті.
Висновки суду.
Верховним Судом у постанові від 03 березня 2020 року справа № 240/3665/19 зазначено: віднесення Комісією контролюючого органу Товариства до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості є передумовою зупинення податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. В подальшому відповідність критеріям ризиковості має бути спростовано платником податків шляхом подання на вимогу податкового органу переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, і лише ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування або ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку або надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства є підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування.
У постанові Верховного Суду від 30.07.2019 справа № 320/6312/18 зазначено, що вирішуючи питання щодо законності рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних, суди попередніх інстанцій мали надати оцінку рішенню (діям) щодо зупинення реєстрації цих податкових накладних, які за своїм змістом є передумовою для прийняття відповідачем оскаржуваних у даній справі рішень про відмову у реєстрації податкових накладних.
Звідси, суд зазначає, що первинним об`єктом судового дослідження у даній справі є обставини, за яких контролюючий орган вчинив дії щодо зупинення реєстрації податкових накладних та прийняв рішення про відмову у їх реєстрації. Підставою для таких дій мають бути: чіткі критерії оцінки ступеня ризиків відповідних господарських операцій; конкретний перелік документів, встановлений податковим законодавством, який підлягав наданню контролюючому органу для дослідження при прийнятті ним оспорюваних рішень.
У контексті даної справи реєстрація податкової накладної позивача зупинена у зв`язку з тим, що вона відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
Відтак, негативні наслідки для платника податків у справі, що розглядаються настали у зв`язку із застосуванням відповідачем Критеріїв ризиковості платника податку і здійснення операцій , встановлених листами ДФС України № 4065/99-99-07-05-04-18 від 05 листопада 2018 року, № 959/99-99-07-18 від 21 березня 2018 року, які не відносяться до нормативних актів та не можуть встановлювати нові правила поведінки для платника податку або обмежувати існуючі.
Верховний Суд у постанові від 02.04.2019 справа № 822/1878/18 та від 30.07.2019 справа № 320/6312/18 зазначив, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України. Отже, зупинення реєстрації податкових накладних на підставі критеріїв ризиковості, встановлених листом ДФС, порушує принцип правової визначеності та передбачуваності, а, відтак, є неправомірним.
Аналогічні правові висновки Верховного Суду викладено, зокрема, у постановах від 21.05.2019 у справі № 815/2791/18, від 09.07.2019 у справі №140/2093/18, від 30.07.2019 у справі № 320/6312/18 та від 20.11.2019 у справі № 560/279/19.
Також суд вважає за необхідне зазначити таке.
Досліджуючи наданий відповідачем-2 відзив судом установлено, що Комісією регіонального рівня за наслідками аналізу наданих у повідомленні від 03.07.2019 документів встановлено, що:
- ТОВ Санфлаверс надано договір оренди складського приміщення, однак не надано жодного документа щодо фактичного виконання цього договору (оплату за оренду, накладні на внутрішнє переміщення тощо);
- адреса вказана у ТТН не відповідає адресі, що зазначена у договорі оренди складського приміщення;
- довіреність від 24.05.2019 № 19 видана на отримання 4 тон цинку, проте фактично відпущено 3,44 тони.
У даному контексті суд вважає, що указані висновки податкового органу не відповідають вимогам п. 14 Порядку зупинення, за змістом якого платника зобов`язано надати підтверджуючі документи по конкретній господарській операції за результатами якої складено податкову накладну.
При цьому квитанція про зупинення також відсилає до п. 14 указаного Порядку, ознайомившись із яким платник розуміє його, як правило, буквально та надає документи, що зазначені у такому, що власне і мало місце у даній справі.
Податковий орган, у свою чергу, вимагає підтвердження реальності цієї та інших операцій, що має здійснюватися у рамках документальної перевірки.
Щодо такої підстави, як надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, то у рішенні Комісії регіонального рівня взагалі така підстава не підкреслена.
Також, суд наголошує, що форма рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначена Порядком зупинення (додаток 2 до вказаного Порядку).
Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано (з тих, що визначені вказаною формою рішення), мають бути підкреслені.
Як встановлено судом вище, позивачем надано запитувані податковим органом документи, натомість у рішенні від 04.07.2019 жодного документа, який не надано не підкреслено.
Стаття 77 КАС України.
1. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
2. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
З огляду на викладене, суд вбачає достатність підстав для задоволення позову у даній частині.
Щодо вимоги про зобов`язання ДФС України зареєструвати спірну податкову накладну датою її фактичного надходження.
Згідно з пунктом 28 Порядку №117 податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється, зокрема, у день настання однієї з таких подій:
- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до пунктів 19-20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДФС України, а днем реєстрації податкової накладної може бути день зазначений у рішенні суду.
Враховуючи встановлені судом обставини протиправного прийняття Комісією ГУ ДФС у Донецькій області рішень про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН та відсутність законодавчо закріплених перешкод для такої реєстрації, суд вважає, що належним та ефективним способом захисту порушеного права позивача є саме зобов`язання ДФС України зареєструвати в ЄРПН спірну податкову накладну датою її надходження.
Європейський суд з прав людини у рішенні від 13.01.2011 (остаточне) по справі ЧУЙКІНА ПРОТИ УКРАЇНИ (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява № 28924/04) констатував: "п.50. Суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює "право на суд", в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі "Голдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. theUnitedKingdom), пп. 28 - 36, Series A N 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява N 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява N 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II)".
У даному випадку, задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання ДФС України зареєструвати в ЄРПН спірну податкову накладну датою її фактичного надходження, є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
На підставі викладеного, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем заявлено вимоги про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити дії. При вирішенні питання щодо суми належного до сплати судового збору, судом визнано вимоги щодо зобов`язання зареєструвати податкові накладні похідними, від вимог щодо визнання протиправним та скасування рішення, оскільки визнання протиправним рішення, дії чи бездіяльності є передумовою для застосування іншого способу захисту порушеного права
Позивачем сплачено судовий збір у загальному розмірі 2 102,00 грн.
Таким чином, судові витрати покладаються на відповідачів пропорційно задоволеним позовним вимогам.
Керуючись пп. 15.5 Розділу VII Перехідних положень, статями 9, 19, 72-79, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255, 295, Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Санфлаверс» (85102, Донецька область, м. Костянтинівка, просп. Ломоносова, 142/60, ЄДРПОУ 41835170) до Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ЄДРПОУ 43005393), Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (87515, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, ЄДРПОУ 43142826) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправним рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації регіонального рівня ГУ ДПС у Донецькій області від 04 липня 2019 року № 1212655/41835170.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну від 24 травня 2019 року № 1 датою її фактичного надходження.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Санфлаверс (85102, Донецька область, м. Костянтинівка, просп. Ломоносова, 142/60, ЄДРПОУ 41835170) судові витрати у розмірі 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. 00 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління державної податкової служби у Донецькій області (87515, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, ЄДРПОУ 43142826) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Санфлаверс (85102, Донецька область, м. Костянтинівка, просп. Ломоносова, 142/60, ЄДРПОУ 41835170) судові витрати у розмірі 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. 00 коп.
Рішення прийнято у нарадчій кімнаті, вступну та резолютивну частини рішення проголошено у судовому засіданні 21 травня 2020 року, повний текст рішення виготовлений 21 травня 2020 року.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя І.В. Буряк
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2020 |
Оприлюднено | 24.05.2020 |
Номер документу | 89387416 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Буряк І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні