Постанова
від 27.05.2020 по справі 500/1210/19
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 травня 2020 рокуЛьвівСправа № 500/1210/19 пров. № А/857/1519/20

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Макарика В.Я.

суддів - Бруновської Н.В., Шавеля Р.М.

за участю секретаря судового засідання - Волошин М.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові апеляційні скарги ОСОБА_1 та виконавчого комітету Тернопільської міської ради на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 14 листопада 2019 року (головуючий суддя в суді першої інстанції Мартиць О.І., м. Тернопіль) у справі № 500/1210/19 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до виконавчого комітету Тернопільської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області, управління освіти і науки Тернопільської міської ради про визнання протиправним та нечинним рішення,-

В С Т А Н О В И В:

29 травня 2019 року ОСОБА_1 звернулася з адміністративним позовом до виконавчого комітету Тернопільської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області, управління освіти і науки Тернопільської міської ради в якому просила визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 12.12.2018 №988 "Про погодження батьківської плати в Тернопільському ліцеї №21-спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети ".

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 14 листопада 2019 року позов задоволено повністю.

Визнано протиправним та нечинним рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 12.12.2018 №988 "Про погодження батьківської плати в Тернопільському ліцеї №21-спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети ".

Роз`яснено відповідачу, що відповідно до частини першої статті 265 Кодексу адміністративного судочинства України резолютивна частина рішення суду про визнання нормативно-правового акта протиправним та нечинним невідкладно публікується відповідачем у виданні, в якому його було офіційно оприлюднено, після набрання рішенням законної сили.

Не погодившись із цим рішенням, його оскаржив виконавчий комітет Тернопільської міської ради, який вважає, що рішення суду першої інстанції прийняте з порушенням норм матеріального і процесуального права та без урахування всіх обставин справи, тому просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову в повному обсязі з підстав викладених у апеляційній скарзі.

Також рішення суду першої інстанції оскаржила позивач ОСОБА_1 , яка у своїй апеляційній скарзі просить змінити рішення суду першої інстанції та увалити нове рішення, яким виключити з мотивувальної частини рішення наступний абзац: З огляду на викладене у відповідача виконавчого комітету Тернопільської міської ради були всі наявні правові підстави для прийняття оскаржуваного рішення від 12 грудня 2018 року №988 Про погодження батьківської плати в Тернопільському ліцеї № 21 - спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети і замінити його абзацом наступного змісту З огляду на викладене у відповідача виконавчого комітету Тернопільської міської ради були відсутні правові підстави для прийняття оскаржуваного рішення від 12 грудня 2018 року №988 Про погодження батьківської плати в Тернопільському ліцеї № 21 - спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети та погодження батьківської плати за навчання в Тернопільському ліцеї № 21 - спеціалізованій мистецькій школі Ігоря Герети , оскільки рішення суду першої інстанції прийняте з порушенням норм матеріального і процесуального права та без урахування всіх обставин справи.

27 травня 2020 року на адресу суду надійшло клопотання від позивача про відкладення розгляду справи, яке мотивоване забезпеченням заходів карантину.

За результатами розгляду вказаного клопотання колегія суддів ухвалила його відхилити, оскільки будь-якого обґрунтування неможливості явки до суду апелянта не наведено.

Поверхневі та загальні покликання на умови карантину зі сторони позивача не можуть вважатися достатньою підставою для відкладення розгляду справи. Також рекомендація Ради суддів України (лист № 9рс-186/20 від 16.03.2020р.) не вказує на припинення судами розгляду справ, а лише встановлює особливий режим судів України, який включає в себе, зокрема, розгляд справ в режимі відеоконференції, по можливості здійснення розгляду справи без участі сторін, в порядку письмового провадження, рекомендацію учасникам судових засідань подавати до суду заяви про розгляд справи у їхній відсутності за наявними у справі матеріалами.

Відкладення розгляду справи є правом та прерогативою суду, основною умовою для якого є не відсутність в судовому засіданні учасників справи (їх представників), а неможливість вирішення спору у відповідному судовому засіданні. За таких обставин апеляційний суд дійшов до висновку про можливість розгляду справи за відсутності сторони позивача. Водночас, будь-яких нових доказів або обставин по справі останнім не наведено, клопотань про їх витребування/долучення тощо не заявлено.

В протилежному випадку відкладення розгляду справи без пошуку реальних можливостей здійснювати правосуддя в умовах карантину може бути розцінено як самоусунення від виконання обов`язку по здійсненню розгляду справи.

Суд апеляційної інстанції врахувавши викладені обставини та норми статті 313 КАС України, а саме ч. 2 ст. 313 КАС України у якій зазначено, що неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи, а справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів та ч. 3 ст. 313 КАС України суд апеляційної інстанції явку сторін у даній справі не визнавав обов`язковою, тому присутність осіб (позивача), які беруть участь у справі є не обов`язковою та даний спір може бути вирішений на підставі наданих учасниками справи письмових доказів.

Суд апеляційної інстанції заслухавши доповідь судді-доповідача, представників відповідача та третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши підстави в межах апеляційних скарг, вважає, що апеляційні скарги слід залишити без задоволення, виходячи з наступного.

Судом апеляційної інстанції з матеріалів справи встановлено, що 12 грудня 2018 року виконавчим комітетом Тернопільської міської ради прийнято рішення №988 "Про погодження батьківської плати в Тернопільському ліцеї №21-спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети ".

Згідно зазначено рішення враховуючи клопотання директора Тернопільського ліцею №21-спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області, керуючись Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про позашкільну освіту", відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.1997 №260 "Про встановлення розміру плати за навчання у державних школах естетичного виховання дітей" виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Погодити з 01.10.2018 батьківську плату в класах з поглибленим вивченням мистецьких предметів Тернопільського ліцею №21- спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області у розмірі 250 грн.

2. Звільнити від батьківської плати:

- дітей, батьки яких загинули під час участі в АТО (ООС);

- дітей, батьки яких є учасниками бойових дій та території проведення АТО (ООС);

- дітей, батьки яких беруть участь в ООС;

- дітей, батьки яких отримали інвалідність під час участі в АТО (ООС);

- дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування.

3. Погодити батьківську плату в розмірі 50%, а саме:

- найбільш талановитих дітей (2% від загальної кількості учнів);

- дітей - інвалідів;

- дітей з малозабезпечених сімей;

- дітей-напівсиріт;

- дітей з багатодітних сімей;

- дітей з особливими освітніми проблемами (інклюзивне навчання);

- дітей вчителів даного закладу освіти.

4. По батьківській платі надається лише одна пільга.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Л.О. Бицюру.

Дані відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов`язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначає компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти регулює Закону України "Про освіту".

а нормами частини першої статті 14 Закону України "Про освіту" метою позашкільної освіти є розвиток здібностей дітей та молоді у сфері освіти, науки, культури, фізичної культури і спорту, технічної та іншої творчості, здобуття ними первинних професійних знань, вмінь і навичок, необхідних для їх соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності.

Позашкільна освіта може здобуватися одночасно із здобуттям дошкільної, повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти. Компетентності, здобуті за програмами позашкільної освіти, можуть враховуватися та визнаватися на відповідному рівні освіти. (частина друга статті 14 Закону України "Про освіту")

Здобуття позашкільної освіти забезпечується закладами позашкільної освіти різних типів, форм власності та підпорядкування, іншими закладами освіти, сім`єю, громадськими об`єднаннями, підприємствами, установами, організаціями та іншими юридичними і фізичними особами. (частина третя статті 14 Закону України "Про освіту")

Відповідно до статті 1 Закону України "Про позашкільну освіту" система позашкільної освіти - освітня підсистема, що включає державні, комунальні, приватні заклади позашкільної освіти; інші заклади освіти як центри позашкільної освіти (заклади загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, в тому числі школи соціальної реабілітації, міжшкільні навчально-виробничі комбінати, заклади професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої); гуртки, секції, клуби, культурно-освітні, спортивно-оздоровчі, науково-пошукові об`єднання на базі закладів загальної середньої освіти, навчально-виробничих комбінатів, закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої; клуби та об`єднання за місцем проживання незалежно від підпорядкування, типів і форм власності; культурно-освітні, фізкультурно-оздоровчі, спортивні та інші заклади освіти, установи; фонди, асоціації, діяльність яких пов`язана із функціонуванням позашкільної освіти; відповідні органи управління позашкільною освітою і науково-методичні установи; інші суб`єкти освітньої діяльності, що надають освітні послуги у системі позашкільної освіти;

Згідно абзацу 2 частини першої статті 6 Закону України "Про позашкільну освіту" позашкільна освіта може здобуватися одночасно із здобуттям дошкільної, повної загальної середньої та професійної освіти. Компетентності, здобуті за програмами позашкільної освіти, можуть враховуватися та визнаватися на відповідному рівні освіти.

Відповідно до національного класифікатора України ДК 009:2010 "Класифікація видів економічної діяльності", затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 №457 в розділі "85.Освіта" секції "Р"-"Освіта" передбачено такі групи та класи видів економічної діяльності: 85.1 - дошкільна освіта, 85.10 - дошкільна освіта, 85.2 - початкова освіта, 85.20 - початкова освіта, 85.3 - середня освіта, 85.31 - загальна середня освіта, 85.32 - професійно - технічна освіта, 85.4 - вища освіта, 85.41 професійно - технічна освіта на рівні вищого професійно - технічного навчального закладу, 85.42 - вища освіта, 85.5 - інші види освіти, 85.51 освіти у сфері спорту та відпочинку, 85.52 - освіта у сфері культури, 85.53 діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів, 85.59 інші види освіти, н.в.і.у., 85.6 допоміжна діяльність у сфері освіти, 85.60 допоміжна діяльність у сфері освіти.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області надає освітні послуги по КВЕД 85.31 "Загальна середня освіта", КВЕД 85.52 "Освіта у сфері культури" та КВЕД 90.01 "Театральна та концертна діяльність".

Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області видає своїм випускникам 2 свідоцтва: про загальну середню та про позашкільну освіту. Свідоцтво про позашкільну освіту надалі слугує документом на підставі якого учень може вступати до закладів вищих рівнів мистецького спрямування.

Відповідно до статуту Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області, затвердженого рішенням Тернопільської міської ради від 08.08.2018 №7/26/142 у 10-11(12) класах здобуття профільної освіти гарантується за академічним спрямуванням з поглибленим вивченням окремих предметів (мистецьким, філологічним, суспільно-гуманітарним) з урахуванням здібностей та потреб учнів та професійним мистецьким спрямуванням (пункт 1.11 статуту).

Мистецький профіль передбачає здобуття спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, набуття особою комплексу професійних, у тому числі виконавських компетентностей та спрямування на професійну художньо-творчу самореалізацію особистості (пункт 1.12. статуту).

У класах мистецького спрямування надається початкова мистецька освіта, що здобувається одночасно з початковою та\або базовою середньою освітою і полягає у набутті здобувачами компетентностей початкового рівня в обраному виді мистецтва (пункт 3.15. статуту).

Свідоцтва про базову загальну середню освіту, атестати про повну загальну середню освіту, свідоцтва про мистецьку освіту та відповідні додатки до них реєструються у книгах обліку та видачі зазначених документів (пункт 4.14. Статуту).

Судом першої інстанції встановлено, що 20.04.2018 прийнято рішення №7/24/18 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області".

Відповідно до рішення відбулася реорганізація шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області.

15.06.2018 сесією Тернопільської міської ради прийнято рішення №7/25/38 "Про Концепцію забезпечення розвитку Тернопільського ліцею №21-спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області на 2018-2023 роки".

Метою Тернопільського ліцею №21-спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети є здобуття спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, набуття особою комплексу професійних, у тому числі виконавських, компетентностей та спрямована на професійну художньо-творчу самореалізацію особистості і отримання кваліфікацій у різних видах мистецтва.

Основна мета навчального закладу - здобуття профільної загальної середньої освіти; здобуття початкової мистецької освіти, що здобувається одночасно з початковою та базовою середньою освітою здобувачем компетентностей початкового рівня в обраному виді мистецтва; здобуття профільної мистецької освіти, що здобувається на основі початкової мистецької освіти одночасно з повною загальною середньою освітою та орієнтована на продовження навчання на наступному рівні мистецької освіти.

Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети здійснює освітній процес за трьома рівнями повної середньої освіти:

I рівень - початкова освіта та початкова мистецька освіта тривалістю 4 роки;

II рівень - базова середня освіта та початкова мистецька освіта тривалістю 5 років;

III рівень - профільна середня освіта та профільна мистецька освіта тривалістю 2 роки.

Основними засобами реалізації призначення Тернопільського ліцею №21-спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети є обов`язкове виконання змісту загальноосвітніх програм та програм художньо-естетичних предметів для класів мистецького профілю.

Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети є учасником експерименту всеукраїнського рівня відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.11.2018 №1304 "Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою "Формування мистецького середовища в закладі загальної середньої освіти у грудні 2018 - жовтні 2023 роках".

Мета проведення експерименту - розроблення та експериментальна перевірка ефективності моделі формування мистецького середовища у закладі загальної середньої освіти, спрямованого на особистісний розвиток учнів.

Відповідно в першу половину дня заклад працює за типовими освітніми програмами для закладів загальної середньої освіти, яка складена безпосередньо закладом, діють класи з поглибленим вивченням предметів мистецького циклу.

В другу половину дня з метою надання учням початкової мистецької освіти, що полягає у набутті здобувачами компетентностей початкового рівня в обраному виді мистецтва заклад працює за навчальним планом складеним на основі типових навчальних планів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання), затверджених наказом Міністерства культури України від 11 серпня 2015 року №588.

Згідно з частиною п`ятою статті 14 Закону України "Про освіту" фінансування позашкільної освіти здійснюється, зокрема, за кошти батьків.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 1997 №260 "Про встановлення розміру плати за навчання у державних школах естетичного виховання дітей" розмір плати батьків за навчання у державних школах естетичного виховання дітей визначається один раз на рік дирекцією цього закладу за погодженням з органами місцевої виконавчої влади.

На виконання абзацу 3 частини другої статті 26 Закону України "Про позашкільну освіту", згідно з яким діти із багатодітних сімей, діти із малозабезпечених сімей, діти з інвалідністю, діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, здобувають позашкільну освіту безоплатно, оскаржуваним рішенням звільнено від батьківської плати дітей із багатодітних сімей, дітей із малозабезпечених сімей, дітей з інвалідністю, дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

Абзацом 5 частини другої статті 26 Закону України "Про позашкільну освіту" визначено, що органи місцевого самоврядування компенсують кошти на навчання дітей пільгових категорій та мають право встановлювати додаткові пільги з плати за навчання з урахуванням можливостей місцевих бюджетів.

Тернопільською міською радою додатково звільнено від батьківської плати дітей, батьки яких загинули підчас участі в АТО (ООС); дітей, батьки яких є учасниками бойових дій на території проведення АТО (ООС); дітей, батьки яких беруть участь в ООС; дітей, батьки яких отримали інвалідність під час участі в АТО (ООС). Батьківську плату в розмірі 50% погоджено для найбільш талановитих дітей (2% від загальної кількості учнів); дітей-напівсиріт; дітей з особливими освітніми потребами (інклюзивне навчання); дітей вчителів даного закладу освіти.

Відповідно до статуту Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети, затвердженого рішенням Тернопільської обласної ради від 10.05.2017 №541 (правонаступником якої та Тернопільської ЗОШ І-ІП ступенів №21 є Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області), а саме пункту 3.14.8 батьки учнів школи та особи, які їх замінюють були зобов`язані вносити батьківську плату. Пунктом 6.1 було визначено, що фінансово-господарська діяльність школи здійснювалась на основі її кошторису. Джерелами формування кошторису була батьківська плата (пункт 6.2.3).

Тобто, батьками дітей, які відвідували школу імені Ігоря Герети також вносилась щомісячна плата. Також відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань школа імені Ігоря Герети надавала освітні послуги по КВЕД 85.31 Загальна середня освіта (основний); КВЕД 85.52 Освіта у сфері культури; КВЕД 90.01 Театральна та концертна діяльність, як і Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області.

Суд апеляційної інстанції погоджується з думкою суду першої інстанції про те, що у відповідача виконавчого комітету Тернопільської міської ради були всі наявні правові підстави для прийняття оскаржуваного рішення від 12 грудня 2018 року №988 "Про погодження батьківської плати в Тернопільському ліцеї №21-спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети ".

Також слід зазначити, що частиною першою статті 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

У Рішенні Конституційного Суду України від 9 лютого 1999 року1-рп/99 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) зазначено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Положення частини першої статті 58 Конституції України про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів у випадках, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи, стосується фізичних осіб і не поширюється на юридичних осіб. До події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання ним чинності. Заборона зворотної дії є однією з важливих складових принципу правової визначеності.

Принцип неприпустимості зворотної дії в часі нормативних актів знайшов своє закріплення в міжнародно-правових актах, зокрема і в Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини (стаття 7).

Надання зворотної сили законам, які передбачають розширення змісту та обсягу прав і свобод людини і громадянина чи звільнення їх від певних обов`язків, не може підірвати впевненість людей у стабільності свого правового становища.

За загальним правилом закон зворотної сили не має. Це правило надає визначеності і стабільності суспільним відносинам. Це означає, що закони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності.

Суд першої інстанції вірно встановив, що відповідачем виконавчим комітетом Тернопільської міської ради при прийнятті рішення від 12.12.2018 №988 "Про погодження батьківської плати в Тернопільському ліцеї №21-спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети " не дотримано принципу неприпустимості зворотної дії в часі нормативних актів, а саме щодо погодження з 01.10.2018 батьківської плати в класах з поглибленим вивченням мистецьких предметів Тернопільського ліцею №21-спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області у розмірі 250 грн.

Вивчивши матеріали справи та викладені обставини, суд апеляційної інстанції вважає, що рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 12.12.2018 №988 "Про погодження батьківської плати в Тернопільському ліцеї №21-спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети " є протиправним.

З огляду на викладене суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив фактичні обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, а відтак апеляційні скарги слід залишити без задоволення.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Керуючись ст. ст.243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, апеляційний суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги ОСОБА_1 та виконавчого комітету Тернопільської міської ради залишити без задоволення, а рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 14 листопада 2019 року у справі № 500/1210/19 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції лише у випадках, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням пункту 3 розділу VI "Прикінцевих положень" Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя В. Я. Макарик судді Н. В. Бруновська Р. М. Шавель Повне судове рішення складено 28 травня 2020 року.

Виготовлено з автоматизованої системи документообігу суду

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.05.2020
Оприлюднено28.05.2020
Номер документу89488546
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/1210/19

Постанова від 27.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 02.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 02.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 12.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 07.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Рішення від 14.11.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Рішення від 14.11.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Баранюк Андрій Зіновійович

Ухвала від 13.09.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні