Ухвала
від 01.06.2020 по справі 300/956/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відкриття провадження

"01" червня 2020 р. справа № 300/956/20

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Чуприна О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову

Боднарівської сільської ради (вул. Шевченка, 3, с. Боднарів, Калуський район, Івано-Франківська область, 77350),

Ріпянської сільської ради (вул. Івана Франка, 3, с. Ріпянка, Калуський район, Івано-Франківська область, 77354),

до Івано-Франківської обласної державної адміністрації (вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76000),

про визнання протиправними та не чинними положення Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області (надалі по тексту також - Перспективний план) щодо включення територіальних громад Боднарівської сільської ради у складі с. Боднарів, Ріпянської сільської ради у складі сіл Мислів, Ріпянка, Яворівка до Калуської об`єднаної територіальної громади (надалі по тексту також - Калуська ОТГ) з центром в м. Калуш, визнання протиправною бездіяльності щодо підготовки відповідної пропозиції про внесення змін до Перспективного плану та зобов`язання підготувати і подати до Кабінету Міністрів України пропозицію про внесення змін до Перспективного плану щодо створення Боднарівської сільської об`єднаної територіальної громади, з центром в с. Боднарів, -

В С Т А Н О В И В:

Боднарівська сільська рада, Ріпянська сільська рада (надалі по тексту також - позивачі, сільські ради) 12.05.2020 звернулися в суд з адміністративним позовом до Івано-Франківської обласної державної адміністрації (надалі по тексту також - відповідач, облдержадміністрація) про визнання протиправними та не чинними положення Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області (надалі по тексту також - Перспективний план) щодо включення територіальних громад Боднарівської сільської ради у складі с. Боднарів, Ріпянської сільської ради у складі сіл Мислів, Ріпянка, Яворівка до Калуської об`єднаної територіальної громади (надалі по тексту також - Калуська ОТГ) з центром в м. Калуш, визнання протиправною бездіяльності щодо підготовки відповідної пропозиції про внесення змін до Перспективного плану та зобов`язання підготувати і подати до Кабінету Міністрів України пропозицію про внесення змін до Перспективного плану щодо створення Боднарівської сільської об`єднаної територіальної громади, з центром в с. Боднарів.

Підставою звернення позивачів із вказаним позовом, є протиправне на переконання останніх, включення відповідачем територіальних громад Боднарівської сільської ради у складі с. Боднарів і Ріпянської сільської ради у складі сіл Мислів, Ріпянка, Яворівка до Калуської ОТГ з центром в м. Калуш, згідно Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області. Позивачі вважають, що коментований Перспективний план формування територій громад Івано-Франківської області стосовно територіальних громад Боднарівської та Ріпянської сільських рад суперечить нормативно правовим актам та прийнятий з порушенням процедури ухвалення таких рішень, проти волі територіальних громад, оскільки безпосередньо позивачі не залучались до розробки Проекту перспективного плану, посадові особи відповідача не проводи жодних консультацій з уповноваженими особами позивачів та органи місцевого самоврядування територіальних громад Боднарівської та Ріпянської сільських рад не приймали жодних рішень про визначення м. Калуша потенційним адміністративним центром спроможної територіальної громади.

Ухвалою суду від 15.05.2020 позовну заяву залишено без руху, у зв`язку з її невідповідністю вимогам Кодексу адміністративного судочинства України (надалі по тексту також - КАС України).

26.05.2020 позивач усунув недоліки позовної заяви у строк встановлений судом.

Відповідно до частини 3 статті 169 КАС України якщо позивач усунув недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду та приймається до розгляду, про що суд постановляє ухвалу в порядку, встановленому статтею 171 цього Кодексу.

У відповідності до частини 8 статті 171 КАС України питання про відкриття провадження в адміністративній справі суддя вирішує протягом п`яти днів з дня надходження до адміністративного суду заяви про усунення недоліків позовної заяви у разі залишення позовної заяви без руху.

Позовна заява після усунення недоліків, відповідає вимогам статей 160, 161, 172 КАС України.

Позивач є особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.

Позовну заяву належить розглядати за правилами адміністративного судочинства, подано з дотриманням правил підсудності та в строк, установлений законом.

Інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених КАС України немає.

Справа підсудна Івано-Франківському окружному адміністративному суду.

Справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

Враховуючи наведене, керуючись статтями 171, 248, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Боднарівської сільської ради, Ріпянської сільської ради до Івано-Франківської обласної державної адміністрації про визнання протиправними та не чинними положення Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області (надалі по тексту також - Перспективний план) щодо включення територіальних громад Боднарівської сільської ради у складі с. Боднарів, Ріпянської сільської ради у складі сіл Мислів, Ріпянка, Яворівка до Калуської об`єднаної територіальної громади (надалі по тексту також - Калуська ОТГ) з центром в м. Калуш, визнання протиправною бездіяльності щодо підготовки відповідної пропозиції про внесення змін до Перспективного плану та зобов`язання підготувати і подати до Кабінету Міністрів України пропозицію про внесення змін до Перспективного плану щодо створення Боднарівської сільської об`єднаної територіальної громади, з центром в с. Боднарів.

2. Розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін за наявними матеріалами.

3. Встановити відповідачу з дня вручення цієї ухвали п`ятнадцятиденний строк для подання відзиву на позов, для подання відзиву на позов, який повинен відповідати вимогам статті 162 КАС України, і подання всіх письмових та електронних докази (які можливо доставити до суду), висновків експертів і заяв свідків, що підтверджують заперечення проти позову. Зобов`язати відповідача надіслати (надати) іншим учасникам справи копію відзиву та доданих до нього документів одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.

4. Встановити позивачам - для подання відповіді на відзив, а відповідачу - для подання заперечення, - п`ятиденний строк з дня отримання відзиву чи відповіді на відзив , копії яких одночасно з поданням до суду повинні бути надіслані іншим учасникам справи.

5. Витребувати у Івано-Франківської обласної державної адміністрації, крім відзиву на позов, засвідчені і оформлені відповідно до вимог статті 94 КАС України копії наступних письмових доказів :

5.1. усіх документів, які були подані Боднарівською сільською радою разом із поданнями №447 від 28.12.2019, №38 від 20.01.2020 та зверненнями №448 від 28.12.2019, №83 від 11.02.2020 (в тому числі подаючи копії самих звернень/подань і відповідей на них).

5.2. усіх документів, що стали підставою для прийняття Розпорядження №9 від 15.01.2020, яким затверджено "Висновок щодо невідповідності проектів рішень Боднарівської, Ріпянської сільських рад Калуського району "Про добровільне об`єднання територіальних громад" Конституції та Законам України", а також Розпорядження облдержадміністрації №74 від 10.02.2020, яким затверджено "Висновок щодо невідповідності проектів рішень про добровільне об`єднання територіальних громад Боднарівської і Ріпянської сільських рад Конституції та законам України" (в тому числі подаючи копії таких розпоряджень та висновків).

6. Зобов`язати Івано-Франківську обласну державну адміністрацію, крім відзиву на позов, подати в суд письмове пояснення на підтвердження чи спростування обставин у справі, зокрема:

6.1. які результати розгляду подання Боднарівської сільської ради №38 від 20.01.2020 та листа №448 від 28.12.2019 щодо внесення змін до Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області?

6.2. які фактичні і юридичні причини слугували для прийняття Розпорядження №9 від 15.01.2020 "Про затвердження висновку щодо невідповідності проектів рішень Боднарівської, Ріпянської сільських рад Калуського району "Про добровільне об`єднання територіальних громад" Конституції та Законам України", і №74 від 10.02.2020 "Про затвердження висновку щодо невідповідності проектів рішень про добровільне об`єднання територіальних громад Боднарівської і Ріпянської сільських рад Конституції та законам України", а також підготовки листів-відповідей №189 від 28.01.2020, №450/10-01 від 11.03.2020?

6.3. до яких ОТГ згідно Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області віднесені Боднарівська і Ріпянська сільські ради?

6.4. Які безпосередньо вчинені дії за участю позивачів, інших учасників перспективного ОТГ і ОДА для погодження такого Перспективного плану?

6.5. Які вчинені дії, прийняті рішення, здійснені заходи на виконання вимог "Методики формування спроможних територіальних громад", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №214 від 08.04.2015 (із змінами та доповненнями), в частині включення Боднарівської і Ріпянської сільських рад до ОТГ згідно Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області, в тому числі щодо:

- яким чином враховані пропозиції територіальних громад Боднарівської і Ріпянської сільських рад?

- які із представників Боднарівської і Ріпянської сільських рад залучені до обговорення Перспективного плану?

- чи проведені відповідні консультації з уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, а також суб`єктами господарювання та їх громадськими об`єднаннями?

- чи оформлялися відповідні протоколи за участю представників Боднарівської і Ріпянської сільських рад за наслідками консультацій?

- які саме рішення органів місцевого самоврядування (в тому числі Боднарівської і Ріпянської сільських рад) враховані для визначення потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади згідно Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області, до яких включено позивачів?

6.6. яким чином при формуванні, погодженні і затвердженні Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області враховано рішення Боднарівської сільської ради №104-9/2016 від 23.11.2016, з яким сільська рада звернулася до Івано-Франківської обласної державної адміністрації та Івано-Франківської обласної ради з питанням про внесення змін до Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області щодо виключення с. Боднарів з ОТГ з центром в м. Калуш?

6.7. в чому саме полягає юридична і фактична причина, яка перешкоджає провести внесення до Кабінету Міністрів України пропозиції щодо приведення Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області у відповідність із вимогами "Методики формування спроможних територіальних громад", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №214 від 08.04.2015 (із змінами та доповненнями), шляхом створення Боднарівської сільської об`єднаної територіальної громади з центром в с. Боднарів.

7. Виконання вимог пунктів 5 і 6 резолютивної частини даної ухвали суду необхідно здійснити відповідачу у строк до 22.06.2020.

8. Повідомити учасникам справи, що будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду.

У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.

9. Повідомити Івано-Франківську обласну державну адміністрацію про можливість отримання копії позовної заяви разом з доданими документами безпосередньо в Івано-Франківському окружному адміністративному суді.

10. Інформацію по даній справі учасники справи можуть отримати за веб-адресою: http://adm.if.court.gov.ua/sud0970/.

11. Роз`яснити учасникам справи, що відповідно до частини 5 статті 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

12. З метою забезпечення дотримання представниками сторін карантинних заходів та отримання судом відзиву на позов, заперечення на відповідь на відзив, пояснення, письмових доказів про обставини, визначені в пунктах 5 і 6 даної ухвали суду, відповідачу слід відправити такі документи за електронною адресою Івано-Франківського окружного адміністративного суду - inbox@adm.if.court.gov.ua або за допомогою факсимільного зв`язку 0342-78-42-88, а також із одночасним скеруванням їх в паперовій формі за поштовою адресою суду (вул. Незалежності, 46, м. Івано-Франківськ, 76018).

13. Копію цієї ухвали надіслати учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає.

Суддя /підпис/ Чуприна О.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.06.2020
Оприлюднено02.06.2020
Номер документу89540612
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/956/20

Рішення від 21.08.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 01.06.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 15.05.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні