Справа № 686/25349/19
Провадження № 1-кс/686/7724/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 червня 2020 року м. Хмельницький
Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області Порозова І.Ю., з участю секретаря судового засідання Гарячої Д.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання прокурора відділу організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, що поширює свою діяльність на Житомирську область, прокуратури Житомирської області, Толочко Є.В., про арешт майна у кримінальному провадженні № 62019240000000667,
ВСТАНОВИЛА:
12.06.2020 року прокурор відділу організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, що поширює свою діяльність на Житомирську область, прокуратури Житомирської області, ОСОБА_1 звернувся до суду з клопотанням, про накладення арешту на об`єкти незавершеного будівництва - дві конструкції модулів службових, які передані на відповідальне зберігання підряднику ТОВ «Фалькон Пауер» згідно умов Договору від 20.11.2019 №14, та фактично знаходяться на території виробничо складських приміщень, за адресою: вул. Промислова, 27, м. Олевськ Житомирська область, фактичним володільцем яких є Київська митниця Держмитслужби (код ЄРДРПОУ 43337359, Бульвар Вацлава Гавела, будинок 8-А, м. Київ, 03124).
В обґрунтування даного клопотання слідчим зазначено: «У провадженні Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому перебувають матеріали досудового розслідування у кримінальному провадженні № 62019240000000667 від 14.08.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням установлено, що на ОСОБА_2 наказом Державної фіскальної служби України від 02.11.2017 № 2650-о покладено виконання обов`язків начальника Житомирської митниці ДФС, з правом підпису фінансових документів.
Наказом Державної фіскальної служби України від 20.02.2019 №328-о визнано таким, що втратив чинність наказ Державної фіскальної служби України від 02.11.2017 № 2650-о «Про покладання обов`язків на ОСОБА_2 ». Наказом в.о. начальника Житомирської митниці ДФС від 06.09.2019 №181-о ОСОБА_2 присвоєно чергове спеціальне звання радника податкової та митної справи ІІ рангу. У подальшому на ОСОБА_2 наказом Житомирської митниці ДФС від 26.11.2019 «Про затвердження Плану заходів та персонального складу комісії з реорганізації Житомирської митниці ДФС» покладено виконання обов`язків голови комісії з реорганізації Житомирської митниці ДФС.
ОСОБА_2 , обіймаючи посаду в.о. начальника Житомирської митниці ДФС, тобто відповідно до ст. 2 Закону України «Про державний захист працівників суду та правоохоронних органів», будучи працівником правоохоронного органу, виконуючи покладені на нього посадові обов`язки, передбачені положенням «Про Житомирську митницю ДФС», затвердженого наказом Державної фіскальної служби України від 20.08.2014 № 56, знехтував зазначеними вимогами законодавства та вчинив злочинні дії пов`язані з розтратою коштів державного бюджету, які в силу займаної ним посади перебували у його віданні, шляхом зловживання своїм службовим становищем, вчинені у великих розмірах за наступних обставин.
Так, у невстановлений досудовим розслідуванням день та час ОСОБА_2 усвідомлюючи протиправність своїх дій та бажаючи настання наслідків, які полягають у розтраті бюджетних коштів на користь ТОВ «Фалькон Пауер», перевищуючи свої службові повноваження, перебуваючи у службовому кабінеті за місцем роботи у Житомирській митниці ДФС, надав усну вказівку начальнику управління матеріально технічного забезпечення та розвитку інфраструктури Житомирської митниці ДФС ОСОБА_3 провести тендерну закупівлю робіт та послуг з реконструкції пункту пропуску «Майдан Копищанський», що знаходиться за адресою: Житомирська область, Олевський район, сільська рада Копищенська, за результатами проведення якої необхідно буде укласти відповідний договір будівельного підряду з ТОВ «Фалькон Пауер».
За результатами проведення вищевказаної тендерної закупівлі робіт та послуг ОСОБА_2 14.11.2018 було підписано договір будівельного підряду №185 на виконання робіт: «Реконструкція міждержавного автомобільного пункту пропуску «Майдан Копищанський»: влаштування службових модулів для спільного контролю (митний та прикордонний) пункту пропуску «Майдан Копищанський» за адресою Житомирська область, Олевський район, сільська рада Копищенська» (1-ша черга) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), з ТОВ «Фалькон Пауер» в особі директора ОСОБА_4 .
Відповідно до п. 2.1, п. 4.2, п. 4.7. ціна Договору складає 846043,06 грн., строк виконання робіт визначається Графіком виконання робіт закінчення робіт не пізніше 26.12.2018. Фактичний строк закінчення робіт по об`єкту (обсягам, етапам, видам робіт) визначається датою підписання замовником акту приймання виконаних підрядних робіт форми № КБ-2в з додатками, підтвердженого довідкою про вартість виконаних підрядних робіт форми КБ-3. При цьому підрядник зобов`язаний передати замовнику 2 комплекти виконавчої документації на будівельно-монтажні роботи згідно з нормативними документами, документами, що свідчать про відповідність використаних матеріалів конструкцій, виробів та обладнання встановленим вимогам нормативних документів.
Також, відповідно до п. 5.1.2. Договору замовник зобов`язаний забезпечити проведення контролю за якістю і технічний нагляд щодо відповідності виконаних робіт проекту, кошторису, національним стандартам України, будівельним нормам і правилам, шляхом укладання відповідного договору з третіми особами.
Крім того, ОСОБА_2 14.11.2018 було підписано договір надання послуг на здійснення авторського нагляду № 187 з Житомирською філією Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція» в особі директора ОСОБА_5 .
За даним Договором Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» зобов`язується за плату здійснювати авторський нагляд по об`єкту: «Реконструкція міждержавного автомобільного пункту пропуску «Майдан Копищанський»: влаштування службових модулів для спільного контролю (митний та прикордонний) пункту пропуску «Майдан Копищанський» за адресою Житомирська область, Олевський район, сільська рада Копищенська» (1-ша черга) (Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Як установлено, авторський нагляд на об`єкті реконструкції не здійснювався, оскільки фактично будь-які будівельні роботи не проводилися.
Також, ОСОБА_2 , в силу займаної ним посади, на момент підписання договору підряду від 14.11.2018 № 185 було достовірно відомо, що ДФС України дозвіл на списання майна, яке перебуває на балансі Житомирської митниці ДФС та фактично знаходиться на пункті пропуску «Майдан Копищанський», а саме: оглядового приміщення інв. № НОМЕР_1 , вагончика №3 інв. №10310038, вагончика №4 інв. №10310037 не надавався, що фактично унеможливлювало проведення будь-яких будівельних робіт згідно договору.
Не зважаючи на вищевказані обставини, а також на наявність вимоги виконання робіт для проведення оплати послуг за договором, ОСОБА_2 , достовірно знаючи, що будь-які будівельні роботи на об`єкті відповідно до Договору від 14.11.2018 № 185 не були проведені, усвідомлюючи протиправність своїх дій та бажаючи настання наслідків, які полягають у розтраті бюджетних коштів, які у силу займаної ним посади перебували у його віданні, зловживаючи своїм службовим становищем, 29.11.2018 підписав акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за листопад 2018 року, які містили недостовірну інформацію щодо об`єму та виду проведених робіт, а також не були підписані уповноваженою особою організації, яка здійснює авторський нагляд за виконанням будівельних робіт.
Крім того, ОСОБА_2 , достовірно знаючи, що будь-які будівельні роботи на об`єкті відповідно до Договору від 14.11.2018 № 185 не були проведені, усвідомлюючи протиправність своїх дій та бажаючи настання наслідків, які полягають у розтраті бюджетних коштів, які у силу займаної ним посади перебували у його віданні, зловживаючи своїм службовим становищем, 22.12.2018 підписав акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за грудень 2018 року, які містили недостовірну інформацію щодо об`єму та виду проведених робіт, а також не були підписані уповноваженою особою організації, яка здійснює авторський нагляд за виконанням будівельних робіт.
Продовжуючи свій злочинний умисел направлений на розтрату бюджетних коштів, які у силу займаної посади перебували у його віданні, ОСОБА_2 , підписав довідки форми КБ-3 про вартість виконаних робіт та видав власноручно ним підписані платіжні доручення, а саме: №2 від 27.11.2019, №3 від 29.11.2018, №29 від 29.11.2018 та №47 від 22.12.2018 на підставі яких Житомирською митницею ДФС через ГУДКСУ у Житомирській області рахунок № НОМЕР_2 , перераховано на розрахунковий рахунок ТОВ «Фалькон Пауер» № НОМЕР_3 відкритий у ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», перераховано грошові кошти на загальну суму 732108,68 грн (сімсот тридцять дві тисячі сто вісім гривень шістдесят вісім копійок).
Відповідно до висновку експерта від 10.12.2019 №12/117 за результатами проведеної у кримінальному провадженні судової будівельно технічної експертизи розроблена кошторисна документація по об`єкту: «Реконструкція міждержавного автомобільного пункту пропуску «Майдан Копищанський»: влаштування службових модулів для спільного контролю (митний та прикордонний) пункту пропуску «Майдан Копищанський» за адресою: Житомирська область, Олевський район, сільська рада Копищенська» не відповідає вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва. Фактично виконані роботи відсутні.
Визначені проектно-кошторисною документацією та первинною звітною документацією обсяги та вартість робіт не відповідають фактично виконаним. Сума завищень складає 732 108 грн 68 коп. (сімсот тридцять дві тисячі сто вісім грн. 68коп.)
Первинна звітна документація (форми КБ-2в, КБ-3 тощо) по об`єкту: «Реконструкція міждержавного автомобільного пункту пропуску «Майдан Копищанський»: влаштування службових модулів для спільного контролю (митний та прикордонний) пункту пропуску «Майдан Копищанський» за адресою: Житомирська область, Олевський район, сільська рада Копищенська» не відповідає за порядком складання і наведеними розрахунками вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва.
Відповідно до висновку експерта від 31.01.2020 №12/3-1 за результатами проведеної у кримінальному провадженні судової економічної експертизи вартість виконаних обсягів робіт і проведених взаєморозрахунків за виконані роботи, що здійснюються за рахунок державних коштів, за наслідками виконання договору будівельного підряду від 14.11.2018 №185 на влаштування службових модулів для спільного контролю в пункті пропуску «Майдан Копищанський», укладеного Житомирською митницею ДФС з ТОВ «Фалькон Пауер» (код ЄДРПОУ 41246024) підтверджується в сумі 732 108,68грн. Реєстрами бюджетних зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, виданих Головним управлінням Державної казначейської служби України у Житомирській області.
Фактичні витрати труда, впродовж виконання договору від 14.11.2018 №185, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів Підрядником документально не підтверджені.
За наданими на клопотання експерта Таблицями 5 «Відомості про застрахованих осіб» Додатку 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованим особам» встановлено, що в період дії Договору 185 у листопаді-грудні 2018 року з Підрядником не перебували у трудових відносинах (не укладались договори цивільно-правового характеру) працівники, які за класифікатором професій випуску №64 ДКХП (5) мають професійну характеристику фахівців та службовців будівельних організацій, або інші працівники, що мають будівельні професії.
Фактична вартість робіт з влаштування службових модулів, виконаних на підставі договору будівельного підряду №185 від 14.11.2018 з урахуванням висновків будівельно-технічної експертизи від 10.12.2019 №12/117 становить 0,00 грн.
Виходячи з суми фактичної вартості робіт, обчисленої з урахуванням висновків будівельно-технічної експертизи, у проведених взаєморозрахунках за виконані роботи, що здійснені за рахунок державних коштів за договором №185 від 14.11.2018 виникли різниці в сумі 732 108,68грн. ( сімсот тридцять дві тисячі сто вісім грн. 68 коп.)
З метою створення видимості виконання умов договору будівельного підряду №185 від 14.11.2018 та уникнення від кримінальної відповідальності, Житомирською митницею ДФС в особі першого заступника начальника ОСОБА_6 та ТОВ «Фалькон Пауер» в особі директора ОСОБА_7 , 20.11.2019 підписано договір відповідального зберігання №14.
Відповідно до умов вищевказаного договору ТОВ «Фалькон Пауер» приймає на відповідальне зберігання майно, виготовлене (придбане) відповідно до договору будівельного підряду №185 від 14.11.2018 конкретне найменування якого зазначене у Акті приймання передачі, який є додатком до договору. Проте, вищезазначений Акт приймання передачі не містить ідивідуалізуючих ознак прийнятого на баланс майна таких як марка, модель, тип, тощо.
Згідно висновку експерта від 12.02.2020 №12/4/7 за результатами проведеної у кримінальному провадженні судової будівельно технічної експертизи встановлено невідповідність виготовлених конструкцій, які були прийняті Житомирською митницею ДФС та передані на відповідальне зберігання згідно умов договору від 20.11.2019 №14, проектно - кошторисній документації та завданню на проектування.
Так, в акти КБ-2в конструкції (устаткування), що знаходяться за адресою: вул. Промислова, 27, м. Олевськ, Житомирська область та були оглянуті слідчим при проведенні огляду 29.01.2020 вписані неправомірно.
Дійсна вартість конструкцій (устаткування), що знаходиться за адресою: вул. Промислова, 27, м. Олевськ, Житомирська область та були оглянуті слідчим при проведенні огляду 29.01.2020 за укрупненими показниками орієнтовно складає 76 294,00 грн.
Вищевказані конструкції (устаткування) не відповідають вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва та проектно-кошторисній документації.
Зокрема, в порушення п.5.5.1 ДСТУ Б.В.2.2 -22:2008 конструкції, які зберігаються на території підприємства віднесено в актах виконаних робіт до устаткування, оскільки будівлі поставляються споживачу повністю укомплектованими згідно з комплектувальною відомістю, в порушення п.5.5.2 ДСТУ Б.В.2.2 -22:2008 контейнерні будівлі мають бути оснащені внутрішніми інженерними системами, меблями, технологічним устаткуванням і повинні бути готовими до експлуатації.
Крім того, відповідно до проектно-кошторисної документації, будівлі мають бути виконанні з «сендвіч панелей» молочно-білого кольору марки RAL № 9003, фактично виконанні конструкції виконанні з металевого-профільованого листа темно-зеленого кольору.
При вивченні наданих на експертизу документів та матеріалів, щодо вищевказаних конструкцій (устаткування), виявлено, що на матеріали, які використовувались при монтажі відсутні (або не надані) документи, які підтверджували б їх якість, безпечність, надійність.
Таким чином, ОСОБА_2 достовірно знаючи про фактичну відсутність авторського та технічного нагляду за виконанням будівельних робіт, підписав акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за договором будівельного підряду №185 від 14.11.2018, а у подальшому сплатив та прийняв результати робіт, які у повному обсязі не відповідають проектно - кошторисній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва.
Враховуючи вище викладене, ОСОБА_2 , обіймаючи посаду виконувача обов`язків начальника Житомирської митниці ДФС, шляхом зловживання своїм службовим становищем, вчинив злочинні умисні дії пов`язані з розтратою коштів державного бюджету на користь ТОВ «Фалькон Пауер» на загальну суму 732 108 грн 68 коп. (сімсот тридцять дві тисячі сто вісім грн. 68коп.), тобто в особливо великих розмірах.
20.02.2020 ОСОБА_2 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Обставинами, які дають підстави обґрунтовано підозрювати ОСОБА_2 у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, є зібрані у ході досудового розслідування докази.
20.02.2020 ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням установлено, що Житомирською митницею ДФС та ТОВ «Фалькон Пауер» укладено Договір відповідального зберігання від 20.11.2019 №14, відповідно якого виготовлені підрядником дві конструкції модулів службових незавершеного будівництва передано для зберігання ТОВ «Фалькон Пауер» за місцем знаходження виробничо складських приміщень за адресою: вул. Промислова, 27, м. Олевськ Житомирська область.
При проведенні досудового розслідування слідчим 29.01.2020 за участю спеціаліста Житомирського НДЕКЦ МВС України оглянуто дві конструкції модулів службових незавершеного будівництва, виготовлені підрядником ТОВ «Фалькон Пауер» на виконання умов договору підряду №185 від 15.11.2018.
Відповідно до висновку експерта від 12.02.2020 №12/4/7 за результатами проведеної у кримінальному провадженні судової будівельно технічної експертизи встановлено невідповідність виготовлених конструкцій, які були прийняті Житомирською митницею ДФС та передані на відповідальне зберігання підряднику ТОВ «Фалькон Пауер» згідно умов договору від 20.11.2019 №14, проектно - кошторисній документації та завданню на проектування.
Вищезазначені матеріальні об`єкти, а саме дві частково виготовлені модульні конструкції зберегли на собі сліди вчиненого злочину, а також містять відомості, які можуть бути використанні, як доказ факту та обставин вчиненого злочину, а тому відповідно до ст. 98 КПК України являються речовими доказами у кримінальному провадженні.
Враховуючи вищевикладене, постановою слідчого Другого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому Невмержицького М.І. від 03.06.2020 дві конструкції модулів службових незавершеного будівництва визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №62019240000000667 від 14.08.2019 за ознакою кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України. Місцем зберігання речових доказів визначено виробничо складські приміщення ТОВ «Фалькон Пауер» за адресою: вул. Промислова, 27, м. Олевськ Житомирська область.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2019 №858 «Про утворення територіальних органів Державної митної служби» наказом Житомирської митниці ДФС від 26.11.2019 №170-р затверджено план заходів та персональний склад комісії з реорганізації Житомирської митниці ДФС, якою здійснюються заходи щодо приєднання до Київської митниці Держмитслужби.
Також установлено, що згідно акту прийому передачі незавершених капітальних інвестицій №1 по субрахунку 1311 від 02.03.2020 об`єкт незавершеної капітальної інвестиції: Реконструкція міждержавного автомобільного пункту пропуску «Майдан Копищанський»: влаштування службових модулів для спільного контролю (митний та прикордонний) пункту пропуску «Майдан Копищанський» за адресою Житомирська область, Олевський район, сільська рада Копищенська (1-ша та 2-га черги) передано правонаступнику Житомирської митниці ДФС Київській митниці Державної митної служби.
Таким чином установлено, що наразі об`єкт незавершеного будівництва перебуває у володінні Київської митниці Держмитслужби (код ЄРДРПОУ 43337359, Бульвар Вацлава Гавела, будинок 8-А, м. Київ, 03124).
Разом з тим, згідно інформаційної довідки №212261625 від 12.06.2020 у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі Іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження обєктів нерухомого майна відомості щодо наявності права за кодом ЄДРПОУ 43337359 (Київська митниця ДФС) відсутні.
Відповідно до листа ВБКОЗ УСБУ в Житомирській області від 03.06.2020 №57/3-3624 місцезнаходженням об`єктів незавершеного будівництва, а саме двох модулів службових на даний час є територія виробничо складських приміщень ТОВ «Фалькон Пауер» за адресою: вул. Промислова, 27, м. Олевськ, Житомирська область.
Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Зважаючи на те, що є достатні підстави вважати, що підозрюваний у кримінальному провадженні ОСОБА_2 має можливість шляхом впливу на посадових осіб ТОВ «Фалькон Пауер», знищити, відчужити чи іншим чином перетворити вищезазначене майно, з метою запобіганню можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення чи відчуження такого майна, є необхідність у накладенні на нього арешту.»
Прокурор, будучи належним чином повідомленим про дату та час розгляду клопотання у судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання у його відсутності та просить задоволити із наведених підстав.
Відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.
За таких обставин слідчий суддя вважає, за можливе розглядати дане клопотання без повідомлення та у відсутності власника майна.
Дослідивши надані матеріали кримінального провадження, слідчий суддя дійшла висновку про необхідність його задоволення.
У відповідності до вимог ст.ст.170-173 КПК України арешт на вказану річ накладається з метою забезпечення збереження речових доказів, та слідової інформації, що міститься на них, проведення експертиз, запобігання можливості їх пошкодження, знищення, відчуження.
Керуючись ст.ст.172, 173 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИЛА:
Клопотання задовольнити.
Накласти арешт із забороною користування, розпорядження та відчуження на об`єкти незавершеного будівництва - дві конструкції модулів службових, які передані на відповідальне зберігання підряднику ТОВ «Фалькон Пауер» згідно умов Договору від 20.11.2019 №14, та фактично знаходяться на території виробничо складських приміщень, за адресою: вул. Промислова, 27, м. Олевськ, Житомирська область, фактичним володільцем яких є Київська митниця Держмитслужби (код ЄРДРПОУ 43337359, Бульвар Вацлава Гавела, будинок 8-А, м. Київ, 03124), з метою забезпечення збереження речових доказів, запобігання можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення та відчуження.
Ухвала про арешт виконується негайно слідчим, прокурором.
Ухвала слідчого судді про арешт майна може бути оскаржена в апеляційному порядку до Хмельницького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення, якщо ухвала постановлена без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Підозрюваний, захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні під час розгляду питання про арешт майна мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
Слідчий суддя
Суд | Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 15.06.2020 |
Оприлюднено | 05.06.2024 |
Номер документу | 89815884 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Порозова І. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні