20-5/288
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
Іменем України
РІШЕННЯ
"16" серпня 2007 р. справа № 20-5/288
до Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Леніна, 3);
треті особи: Регіональне відділення Фонду державного майна України в Автономної республіці Крим та м. Севастополі (99008 м. Севастополь, м-н Повсталих, 6)
Відділ державної служби охорони культурної спадщини Управління культури Севастопольської міської державної адміністрації (м. Севастополь, Історичний бульвар)
Севастопольська міська Рада (99011 м. Севастополь, вул. Леніна, 3)
про спонукання виконати певні дії
Суддя: І.В. Євдокимов
Представники сторін:
Позивач - Спічак Віктор Григорович, директор, наказ №18 від 30.12.05, ЗАТ "Торгівельний комплекс "Магазін №48";
Позивач - Андрієвський Костянтин Віталійович, представник, довіреність № б/н від 07.06.07, ЗАТ "Торгівельний комплекс "Магазін №48";
Відповідач - Михайлова Олена Євгенівна, представник, довіреність № б/н від 13.08.07, Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради;
Третя особа - Скурідін Олег Олександрович, представник, довіреність № б/н від 26.03.07, Відділ державної служби охорони культурної спадщини Управління культури Севастопольської міської державної адміністрації ;
Третя особа - Березовський Сергій Вікторович, стажер, довіреність № б/н від 03.08.07, Відділ державної служби охорони культурної спадщини Управління культури Севастопольської міської державної адміністрації ;
Третя особа - не з'явився, Севастопольська міська Рада.
Суть спору:
Позивач, ЗАТ „Торгівельний комплекс „Магазин № 48”, звернувся до суду з позовом до відповідача, Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради, про спонукання про спонукання здійснити оцінку нежитлових приміщень магазину, розташованих в жилому будинку за адресою м. Севастополь, вул. Велика Морська, 52 загальною площею 575,2 кв.м і укласти договір купівлі-продажу вказаних приміщень.
Відповідач - Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради позовні вимоги не визнав, мотивуючі свої заперечення тим, що за даними Відділу культурної спадщини Управління культури Севастопольської міської державної адміністрації житловий будинок, розташований по вул. Б. Морська, 52 є пам'ятником архітектури та включений до Реєстру нерухомих об'єктів культурної спадщини національного та місцевого значення по м. Севастополю та зараховано у Державному Реєстру нерухомих пам'яток України.
Крим того, Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради вважає, що Законом України “Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” тимчасово зупинена приватизація пам'яток культурної спадщини, відмова у приватизації є законною, а позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню.
Севастопольською міською Радою та Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м. Севастополю письмові заперечення проти позову з посиланнями на докази, якими вони обґрунтовуються, не надані.
Представник третьої особи - Севастопольської міської Ради та на оголошення резолютивної частини рішення не з'явився.
Згідно ст. 22 Господарського процесуального кодексу України в судовому засіданні представникам сторін роз'яснені їх процесуальні права та обов'язки.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслуховуючи пояснення представників сторін, суд
в с т а н о в и в:
23.05.1995 між Управлінням загальнодержавної та комунальної власністю м. Севастополя та ОП „Магазин № 48” був укладений договір оренди нежитлових приміщень № 1211, відповідно до умов якого ОП „Магазин № 48” передано в оренду нежитлове приміщення загальною площею 629,8 кв.м., розташоване за адресою: м. Севастополь, вул. В. Морська, 52.
На виконання наказу Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Севастополю № 1901/ від 16.02.1995, між Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м. Севастополю та ОП „Магазин № 48” 08.06.1995 укладений договір № 32/40к відповідно до умов якого покупець, Організація орендаторів орендного підприємства „Магазин № 48”, набув право власності на державне майно цілісного майнового комплексу Орендного підприємства „Магазин № 48”, розташованого за адресою: м. Севастополь, вул. В. Морська, 52.
Відповідно до п. 3.3 договору № 32/40к від 08.06.1995 покупець становиться правонаступником майнових прав та обов'язків ОП „Магазин № 48” з моменту реєстрації нового господарюючого суб'єкту.
Проте, нежитлові приміщення, які входять до цілісного майнового комплексу, були передані позивачу лише в оренду.
26.12.1995 між Управлінням майном комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації, правонаступником якого відповідно до рішення Севастопольської міської Ради № 4657 від 31.01.2006 є Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради (Орендодавець) та Закритим акціонерним товариством „Торговельний комплекс Магазин № 48” (Орендар) (який є правонаступником ОП „Магазин № 48”) укладений договір оренди № 1423, відповідно до якого Закритому акціонерному товариству „Торговельний комплекс Магазин № 48” передано в оренду нерухоме майно –нежитлове приміщення, загальною площею 629,8 кв.м., що розташоване в м. Севастополі за адресою вул.В.Морська, 52.
18.04.2001 між Управлінням майном комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації, правонаступником якого відповідно до рішення Севастопольської міської Ради № 4657 від 31.01.2006 є Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради (Орендодавець) та Закритим акціонерним товариством „Торговельний комплекс Магазин № 48” (Орендар) (який є правонаступником ОП „Магазин № 48”) укладений договір оренди № 101-01, відповідно до умов якого Закритому акціонерному товариству „Торговельний комплекс Магазин № 48” передано в оренду нерухоме майно - вбудоване нежитлове приміщення, загальною площею 575,2 кв.м., що розташоване в м.Севастополі за адресою вул.В.Морська, 52.
На момент укладення договору вартість об'єкту оренди складає 259240,00 грн.
14.06.2004 році позивач звернувся до Фонду комунального майна із заявою про включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу вбудованого нежитлового приміщення по вул. В.Морська, 52 міста Севастополя.
15.06.2004 Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради листом вих. № 905 повідомив позивачеві, що заява про включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу вбудованого нежитлового приміщення по вул.В.Морська, 52 міста Севастополя буде розглянуто при формуванні змін та доповнень до Переліку об'єктів комунальної власності (у тому числі будинків, приміщень та споруд, які знаходяться в оренді), які підлягають приватизації шляхом продажу за викупом, на аукціоні, за конкурсом, та винесено на розгляд сесії Севастопольської міської Ради.
12.12.2005 листом за вих. № 1342 Фонд комунального майна повідомив позивачеві, що будинок по вул. В.Морська, 52 включений до Реєстру нерухомих пам'яток об'єктів культурної спадщини національного та місцевого значення по м. Севастополю, у зв'язку з чим питання про включення вказаного об'єкту до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, буде розглядатися Севастопольською міською Радою після зняття обмежень, які діють відповідно до Закону України “Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” від 01.02.2005.
11.08.2006 позивач звернувся до відповідача з листом, у відповідь на яке був направлений лист № 1636 від 17.08.2006 з повідомленням, про те, що заява від 14.06.2004 була винесена на розгляд тимчасової комісії, утвореної на підставі рішення Севастопольської міської Ради № 2648 від 22.12.2004, проте, за результатами роботи цієї комісії та розгляду заяви на сесії міської Ради, рішення про включення об'єктів комунальної власності до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, не було прийнято на підставі того, будинок № 52 по вул. В. Морська в м. Севастополі включений до Реєстру нерухомих пам'яток об'єктів культурної спадщини національного та місцевого значення по м. Севастополю на підставі Закону України “Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” від 01.02.2005.
Відповідно до ст.43 Господарського процесуального кодексу України, провівши оцінку представленим доказам, суд вважає позовні вимоги ЗАТ „Торговельний комплекс Магазин № 48” такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі, виходячи з наступного.
Відповідно до статті 20 Господарського кодексу України кожний суб'єкт господарювання та споживач має право на захист своїх прав і законних інтересів. Права та законні інтереси зазначених суб'єктів захищаються шляхом: визнання наявності або відсутності прав; припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення; присудження до виконання обов'язку в натурі; іншими способами, передбаченими законом.
Відповідно до положень статті 7 Закону України Про приватизацію державного майна” № 2163-ХІІ від 04.03.1992 (з подальшими змінами і доповненнями) державну політику в сфері приватизації здійснюють Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва у районах і містах, органи приватизації в Автономній Республіці Крим, що становлять єдину систему державних органів приватизації в Україні.
Згідно зі статтею 1 Закону України “Про приватизацію державного майна” приватизація державного майна –це відчуження майна, що перебуває у державній власності, і майна, що належить Автономній Республіці Крим, на користь фізичних та юридичних осіб, які можуть бути покупцями відповідно до вказаного Закону, з метою підвищення соціально-економічної ефективності виробництва та залучення коштів на структурну перебудову економіки України.
Згідно з частиною 4 статті 3 вказаного Закону, відчуження майна, що є у комунальній власності, регулюється положеннями цього Закону, інших законів з питань приватизації і здійснюється органами місцевого самоврядування.
Продаж майна, що є у комунальній власності, здійснюють органи, створювані відповідними місцевими радами. Зазначені органи діють у межах повноважень, визначених відповідними місцевими радами, та є їм підпорядкованими, підзвітними та підконтрольними.
Рішенням Севастопольської міської Ради № 339 від 12.11.2002 затверджено Положення про Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради, пунктами 6.19, 6.20 якого передбачено, що Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради організує програму приватизації, є органом приватизації по об'єктам права комунальної власності від імені та за дорученням ради, укладає договори купівлі-продажу, здійснює контроль їх виконання.
Відповідно до договору купівлі-продажу № 32/40к від 08.06.1995, укладеному в процесі приватизації, позивач набув право власності на державне майно цілісного майнового комплексу Орендного підприємства „Магазин № 48”, розташованого за адресою: м. Севастополь, вул. В. Морська, 52.
Згідно з пунктом 3 статті 2 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” за наявності заборони на приватизацію будівлі (споруди, приміщення), в якій розташований об'єкт приватизації, або у разі відмови покупця від приватизації будівлі (споруди, приміщення), в якій розташований об'єкт, що приватизується шляхом викупу, зазначені будівлі (споруди, приміщення) передаються у встановленому порядку власникам приватизованих об'єктів в оренду на строк не менш як десять років.
Як свідчать матеріали справи, позивачу на підставі договору оренди надано у строкове платне користування нежитлове приміщення, загальною площею 575,2 кв.м., що розташоване в м.Севастополі за адресою вул.В.Морська, 52, від викупу цього приміщення позивач не відмовлявся.
Відповідно до статті 4 Закону України Про приватизацію державного майна” державна програма приватизації визначає цілі, пріоритети та умови приватизації, розробляється Фондом державного майна України і затверджується Верховною Радою України законом України.
Згідно з пунктом 49 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки, затвердженою Законом України "Про Державну програму приватизації” покупець, який став власником об'єкта приватизації групи А і не скористався на момент приватизації об'єкта правом викупу будівлі (споруди, приміщення) у межах займаної цим об'єктом площі, має право викупити відповідну будівлю (споруду, приміщення) у разі, якщо це не заборонено законодавством України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим (щодо майна, яке належить Автономній Республіці Крим) чи відповідною місцевою радою (щодо об'єктів права комунальної власності).
Згідно зі ст. 5 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки, до об'єктів приватизації групи А відносяться цілісні майнові комплекси державних, орендних підприємств та структурні підрозділи підприємств, виділені у самостійні підприємства (далі - цілісні майнові комплекси підприємств), у тому числі у процесі реструктуризації державних підприємств із середньообліковою чисельністю працюючих до 100 осіб включно або понад 100 осіб, але вартість основних фондів яких недостатня для формування статутних фондів відкритих акціонерних товариств (далі - ВАТ), а також готелі, об'єкти санаторно-курортних закладів та будинки відпочинку, які перебувають на самостійних балансах; окреме індивідуально визначене майно (в тому числі таке, яке не увійшло до статутних фондів ВАТ, будівлі, споруди та нежилі приміщення, майно підприємств, ліквідованих за рішенням господарського суду, та майно підприємств, що ліквідуються за рішенням органу, уповноваженого управляти державним майном); майно підприємств, які не були продані як цілісні майнові комплекси.
Отже, зазначене майно - вбудоване нежитлове приміщення загальною площею 575,2 кв.м., що розташоване в м.Севастополі за адресою вул.В.Морська, 52, віднесене до групи А об'єктів приватизації.
Таким чином, оскільки позивач на момент приватизації майна відповідно до договору купівлі-продажу № 32/40к від 08.06.1995 не скористався правом викупу приміщення у межах займаної площі, то він в силу Закону отримав право викупу приміщення.
Суд встановив, що позивач з дотриманням наведених норм чинного законодавства звернувся до Фонду комунального майна із заявами про включення нежитлового вбудованого приміщення в будинку № 52 по вул. В.Морська міста Севастополя до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу, що підтверджується відсутністю зауважень з боку Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради у листах № 905 від 15.06.2004.
Але Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради у строки (місяць, два місяця), передбачений положеннями Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” не повідомив позивача про підготовку об'єкта малої приватизації до продажу, не прийнявши рішення про включення його до відповідного переліку об'єктів, що підлягають приватизації.
Тільки 12.12.2005 Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради повідомив позивача про неможливість розгляду питання приватизації приміщення по вул. В.Морська, 52 міста Севастополя до зняття обмежень, діючих у зв'язку з прийняттям Закону України “Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” від 01.02.2005, який набрав чинності з 23.02.2005.
Рішенням Конституційного Суду України від 13.12.2000 по справі № 1-16/2000 щодо офіційного тлумачення окремих положень статті 7 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” зазначено, що положення частин першої, третьої статті 7 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" щодо ініціативи покупців про включення відповідного майна до переліку об'єктів, що підлягають приватизації треба розуміти як право покупця пропонувати проведення приватизації конкретного об'єкта малої приватизації у вказаний ним спосіб, зокрема шляхом викупу.
Стосовно приватизації майна магазину № 48 шляхом викупу, то таке рішення органом приватизації приймалося раніше, про що свідчить договір купівлі-продажу № 32/40к від 08.06.1995. Відносно нежитлового приміщення магазину № 48, то право викупу закріплено Законом, тобто пунктом 49 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки.
17.07.1990 виконуючий комітет Севастопольської міської Ради народних депутатів, розглянув перелік пам'ятників архітектури та градобудівництва місцевого значення м.Севастополя, складений Управлінням архітектури та градобудівництва станом на 01.06.1990 та керуючись положеннями Закону України „Про охорону і використання пам'яток історії та культури”, що діяв на той момент, прийнято рішення № 11/915 „Про внесення до Переліку пам'ятників архітектури та містобудування місцевого значення містобудівного комплексу міського кільця міста Севастополя”.
Пунктом 1 рішення виконуючого комітету Севастопольської міської Ради народних депутатів № 11/915 від 17.07.1990 затверджений Перелік пам'ятників архітектури і градобудівництва місцевого значення, згідно до якого житловий будинок № 52 по вул.Велика Морська віднесений до вищезазначеного переліку пам'ятників архітектури.
Згідно з Додатком № 6 до рішення Севастопольської міської раді № 112 від 26.04.1995, затвердженого пунктом 7 вказаного рішення у Перелік об'єктів архітектури, що відносяться до комунальної власності, приватизація нежитлових приміщень в яких, заборонена, включено під № 1/38-СВ житлова будівля за адресою вул.Велика Морська,52.
Пунктом 2 рішення Севастопольської міської ради № 359 від 11.12.2002 скасовано пункт 7 рішення Севастопольської міської ради № 112 від 26.04.1995, яким затверджено Додаток № 6 зазначеного рішення.
Таким чином, з матеріалів справи вбачається, що на той момент, коли орган приватизації відповідно до закону повинен був вирішити питання про приватизацію об'єкту по вул. В.Морська, 52, ніяких обмежень щодо приватизації таких об'єктів не існувало, позивач мав право на приватизацію шляхом викупу приміщень, які знаходились у нього в оренді.
Крим того, статтею 13 Закону України „Про охорону культурної спадщини” передбачено, що об'єкти культурної спадщини незалежно від форм власності відповідно до їхньої археологічної, естетичної, етнологічної, історичної, мистецької, наукової чи художньої цінності підлягають реєстрації шляхом занесення до Державного реєстру нерухомих пам'яток України (далі - Реєстр) за категоріями національного та місцевого значення пам'ятки. Порядок визначення категорій пам'яток встановлюється Кабінетом Міністрів України. Із занесенням до Реєстру на об'єкт культурної спадщини, на всі його складові елементи поширюється правовий статус пам'ятки.
Згідно зі статтею 14 Закону України „Про охорону культурної спадщини” занесення об'єкта культурної спадщини до Реєстру та внесення змін до нього (вилучення з Реєстру, зміна категорії пам'ятки) провадяться відповідно до категорії пам'ятки: а) пам'ятки національного значення - постановою Кабінету Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини; б) пам'ятки місцевого значення - рішенням центрального органу виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини за поданням відповідних органів охорони культурної спадщини або за поданням Українського товариства охорони пам'яток історії та культури, інших громадських організацій, до статутних завдань яких належать питання охорони культурної спадщини, протягом одного місяця з дня одержання подання. Центральний орган виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини надає органу охорони культурної спадщини Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органам охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських, районних державних адміністрацій, органам охорони культурної спадщини місцевого самоврядування витяги з Реєстру щодо пам'яток, які розташовані на їхніх територіях.
Крім того, статтею 17 Закону України „Про охорону культурної спадщини” передбачено, що пам'ятка, крім пам'ятки археології, може перебувати у державній, комунальній або приватній власності. Суб'єкти права власності на пам'ятку визначаються згідно із законом.
Статтею 1 Закону України „Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” встановлена заборона приватизації пам'яток культурної спадщини до затвердження Верховною Радою України переліку пам'яток культурної спадщини, які не підлягають приватизації.
Одночасно пунктом 2 статті 2 Закону України „Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” доручено Кабінету Міністрів України у шестимісячний термін з дня набрання чинності цим Законом подати на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про затвердження переліку пам'яток культурної спадщини, які не підлягають приватизації.
Невиконання норми Закону вищим органом виконавчої влади не може бути підставою для обмеження прав господарюючих суб'єктів.
Таким чином, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України суд покладає на відповідача витрати по сплаті державного мита в сумі 170,00 грн. і витрати по інформаційно-технічному забезпеченню судового процесу в сумі 118,00 грн.
На підставі висловленого, керуючись ст. 49, 82-85, 115, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд –
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Зобов'язати Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Луначарського, 5, код ЕДРПОУ 25750044, р/р 37188003000416 в УДК в м.Севастополі, МФО 824509) здійснити оцінку нежитлових приміщень магазину, згідно плану Бюро технічної інвентаризації у будівлі за адресою м.Севастополь, вул. Велика Морська, 52 загальною площею 575,2 кв.м., яке включає: приміщення № III цокольного поверху загальною площею 125,7 кв.м., яке складається із: приміщення № III –1 площею 17,6 кв.м., приміщення III-2 площею 7,7 кв.м., приміщення № III-2а площею 4,8 кв.м., приміщення № III-3 площею 7,2 кв.м., приміщення № III-4 площею 17,6 кв.м., приміщення № III-4а площею 5,0 кв.м., приміщення № III-5 площею 3,4 кв.м., приміщення № III-6 площею 21,6 кв.м., приміщення № III-7 площею 7,2 кв.м., приміщення № III-8 площею 3,2 кв.м., приміщення № III-9 площею 9,3 кв.м., приміщення № III-10 площею 21,1 кв.м.; приміщення № VII цокольного поверху загальною площею 130,3 кв.м., яке складається із: приміщення № VII-1 площею 21,5 кв.м., приміщення № VII-2 площею 12,9 кв.м., приміщення № VII-3 площею 7,3 кв.м., приміщення № VII-4 площею 16,0 кв.м., приміщення № VII-5 площею 6,7 кв.м., приміщення № VII-6 площею 3,4 кв.м., приміщення № VII-7 площею 16,6 кв.м., приміщення № VII-8 площею 9,5 кв.м., приміщення № VII-9 площею 6,9 кв.м., приміщення № VII-10 площею 29,5 кв.м., приміщення першого поверху № XXI загальною площею 159,0 кв.м., яке складається із: приміщення № XXI-1 площею 72,7 кв.м., приміщення № XXI-2 площею 6,0 кв.м., приміщення № XXI-2а площею 18,4 кв.м., приміщення № XXI-3 площею 5,8 кв.м., приміщення № XXI-4 площею 5,0 кв.м., приміщення № XXI-5 площею 33,3 кв.м., приміщення № XXI-6 площею 17,8 кв.м.; приміщення першого поверху № XXIII загальною площею 160,2 кв.м., яке складається із: приміщення № XXIII-1 площею 105,5 кв.м., приміщення № XXIII-2 площею 24,8 кв.м., приміщення 3 XXIII-3 площею 14,4 кв.м., приміщення № XXIII-4 площею 8,3 кв.м., приміщення № XXIII-5 площею 7,2 кв.м., розташовані у житловому будинку літ. „А” за адресою:. М. Севастополь, вул. Велика Морська/вул. Шмідта, б.52/2.
3. Зобов'язати Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Луначарського, 5, код ЕДРПОУ 25750044, р/р 37188003000416 в УДК в м.Севастополі, МФО 824509) укласти з Закритим акціонерним товариством „Торгівельний комплекс „Магазин № 48” (99011 м. Севастополь, вул. В. Морська, 52, код ЕДРПОУ 19002757, р/р 26009301305281 в СФ ПІБ, МФО 324515) договір купівлі-продажу шляхом викупу нежитлових приміщень загальною площею 575,2 кв.м., яке включає: приміщення № III цокольного поверху загальною площею 125,7 кв.м., яке складається із: приміщення № III –1 площею 17,6 кв.м., приміщення III-2 площею 7,7 кв.м., приміщення № III-2а площею 4,8 кв.м., приміщення № III-3 площею 7,2 кв.м., приміщення № III-4 площею 17,6 кв.м., приміщення № III-4а площею 5,0 кв.м., приміщення № III-5 площею 3,4 кв.м., приміщення № III-6 площею 21,6 кв.м., приміщення № III-7 площею 7,2 кв.м., приміщення № III-8 площею 3,2 кв.м., приміщення № III-9 площею 9,3 кв.м., приміщення № III-10 площею 21,1 кв.м.; приміщення № VII цокольного поверху загальною площею 130,3 кв.м., яке складається із: приміщення № VII-1 площею 21,5 кв.м., приміщення № VII-2 площею 12,9 кв.м., приміщення № VII-3 площею 7,3 кв.м., приміщення № VII-4 площею 16,0 кв.м., приміщення № VII-5 площею 6,7 кв.м., приміщення № VII-6 площею 3,4 кв.м., приміщення № VII-7 площею 16,6 кв.м., приміщення № VII-8 площею 9,5 кв.м., приміщення № VII-9 площею 6,9 кв.м., приміщення № VII-10 площею 29,5 кв.м., приміщення першого поверху № XXI загальною площею 159,0 кв.м., яке складається із: приміщення № XXI-1 площею 72,7 кв.м., приміщення № XXI-2 площею 6,0 кв.м., приміщення № XXI-2а площею 18,4 кв.м., приміщення № XXI-3 площею 5,8 кв.м., приміщення № XXI-4 площею 5,0 кв.м., приміщення № XXI-5 площею 33,3 кв.м., приміщення № XXI-6 площею 17,8 кв.м.; приміщення першого поверху № XXIII загальною площею 160,2 кв.м., яке складається із: приміщення № XXIII-1 площею 105,5 кв.м., приміщення № XXIII-2 площею 24,8 кв.м., приміщення 3 XXIII-3 площею 14,4 кв.м., приміщення № XXIII-4 площею 8,3 кв.м., приміщення № XXIII-5 площею 7,2 кв.м., розташовані у житловому будинку літ. „А” за адресою:. М. Севастополь, вул. Велика Морська/вул. Шмідта, б.52/2.
4. Стягнути з Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Луначарського, 5, код ЕДРПОУ 25750044, р/р 37188003000416 в УДК в м.Севастополі, МФО 824509) на користь Закритого акціонерного товариства „Торгівельний комплекс „Магазин № 48” (99011 м. Севастополь, вул. В. Морська, 52, код ЕДРПОУ 19002757, р/р 26009301305281 в СФ ПІБ, МФО 324515) державне мито у сумі 170,00 грн. та витрати на інформаційно–технічне забезпечення судового процесу у сумі 118,00 грн.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Суддя І.В. Євдокимов
Рішення оформлено
згідно з вимогами
ст. 84 ГПК України
та підписано
21.08.2007
Розсилка:
1. ЗАТ „Торгівельний комплекс „Магазин № 48” (99011 м. Севастополь, вулВ. Морська, 52)
2. Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Леніна, 3)
3. Регіональне відділення Фонду державного майна України в Автономної республіці Крим та м. Севастополі (99008 м. Севастополь, м-н Повсталих, 6),
4. Відділ державної служби охорони культурної спадщини Управління культури Севастопольської міської державної адміністрації (м. Севастополь, Історічний бульвар);
5. Севастопольська міська Рада (99011 м. Севастополь, вул. Леніна, 3)
6. Справа
7. наряд
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2007 |
Оприлюднено | 03.09.2007 |
Номер документу | 898356 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Євдокимов І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні