Постанова
від 10.06.2020 по справі 280/1245/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

10 червня 2020 року м. Дніпросправа № 280/1245/19

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),

суддів: Дурасової Ю.В., Лукманової О.М.,

за участю секретаря судового засідання Новошицькій О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпро апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 22.10.2019 р. (суддя Максименко Л.Я.) по справі за позовом Благодійної організації Благодійний фонд Ініціатива Папа для України до Головного управління ДФС у Запорізькій області, треті особи Філія компанії Людина в біді в Україні, Представництво Норвезької Ради у справах біженців в Україні про скасування податкових повідомлень - рішень

в с т а н о в и В:

22.03.2019 р. Благодійна організація Благодійний фонд Ініціатива Папа для України звернулася до Запорізького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Запорізькій області, треті особи Філія компанії Людина в біді в Україні, Представництво Норвезької Ради у справах біженців в Україні про скасування податкових повідомлень - рішень, де просили скасувати податкові повідомлення - рішення ГУ ДФС у Запорізькій області від 27.11.2018 р. № 0018761404 та № 0018771404; від 28.11.2018 р. № 0044181306; від 01.03.2019 р. № 0003441306 та № 0003421306.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 22.10.2019 р. адміністративний позов задоволено повністю.

Рішення суду мотивоване тим, що відповідачем не надані належні докази правомірності висновків про порушення позивачем норм чинного законодавства.

Не погодившись з рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 22.10.2019 р., відповідач подав апеляційну скаргу, де просили скасувати рішення суду, прийняти нову постанову про відмову в задоволенні позовних вимог.

Апеляційна скарга мотивована тим, що посилання в мотивувальній частині на положення законодавства без належного наведення мотивів застосування певних норм права або незастосування інших норм, на які посилається сторона при обгрунтуванні своїх вимог, не може вважатися належною юридичною кваліфікацією.

На апеляційну скаргу відповідача позивач надав відзив, де зазначив, що суд зробив правильну оцінку доказів, які стосуються надання допомоги постраждалому населенню в Донецькій та Луганській областях в рамках Ініціативи Папа для України через священників римо - католицької та греко - католицької церкви, що не є додатковим благом для вказаних священників в розумінні ПК України, а щодо порушення судом першої інстанції норм процесуального права в апеляційній скарзі взагалі не наводиться жодної конкретики щодо таких порушень, а лише, зазначені загальні процесуальні норми.

В судовому засіданні апеляційної інстанції представник відповідача просила задовольнити апеляційну скаргу, інші особи, які приймають участь у справі, до суду не з`явилися, про дату слухання справи повідомлені належним чином.

Дослідивши матеріали справи та вислухавши учасників процесу, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про залишення без задоволення апеляційної скарги в зв`язку з наступним.

З матеріалів справи вбачається, що в період з 23.10.2018р. по 29.10.2018 р. посадовими особами відповідача проведено позапланову виїзну документальну перевірку з питань дотримання вимог податкового законодавства, валютного та іншого законодавства за період з 16.08.2016 р. по 29.10.2018 р., та правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 16.08.2016 р. по 29.10.2018 р., за результатами чого 07.11.2018 р. складено акт № 675/08-01-14-03/40750275, зафіксовано порушення:

-п.п.141.4.2 п.141.4 ст.141 ПК України: не нарахування, неутримання та несплата до бюджету податку з доходів нерезидентів при виплаті благодійних грантів уповноваженим особам нерезидентів Представництву Норвезької ради у справах біженців та Філії компанії "Людина в біді" в сумі 1 558 864 грн. 02 коп.;

-п.п.49.18.3 п.49.18 ст.49, п.103.9 ст.103 ПК України: до ДПІ не подано Податкову декларацію з податку на прибуток підприємства та додаток ПН до рядка 23 ПН Податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2017 рік;

-п.п. "а" 176.2 п. 176.2 ст.176 ПК України: п.1.2, п.3.2, п.3.4, п.3.5 Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Мінфіну від 13.01.2015 № 4 "Про затвердження форми податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ), не відображено нарахування та виплата доходу, та податку на доходи фізичних осіб за ознакою 126 Дохід, отриманий платником податку як додаткове благо (крім випадків, передбачених ст.165 ПК України), у періоді з 16.08.2016 по 29.10.2018 при виплаті доходу громадянам, що призвело до збільшення податкових зобов`язань платника податку;

-пп.168.1.1 п.168 ст.168, пп. 164.2.17 "г" п. 164.2 ст.164, п. 167.1 ст.167, пп.170.7.8 п.170.7 ст.170 ПК України, занижені податкові зобов`язання за період з 16.08.2016 по 29.10.2018 з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 94 691,25 грн., у т.ч. : 2016 року - 2291,85 грн., 2017 року - 92399,40 грн.;

-пп.168.1.1 п.168.1 ст.168, пп. 164.2.17 "г" п. 164.2 ст.164, п. 167.1 ст.167, пп.170.7.8 п.170.7 ст.170 ПК України: занижені податкові зобов`язання з військового збору у періоді з 16.08.2016 по 29.10.2018 розмірі 1670,44 грн., у т.ч.: 2016 року - 163,89 грн., 2017 року - 1506,55 грн.

Судом встановлено, що позивач подавав заперечення на даний акт, та листом відповідача №41557/10/08-01-14-03-08 повідомлено, що у зв`язку з розглядом заперечень до акту документальної позапланової виїзної перевірки №675/08-01-14-03/40750275 від 07.11.2018, висновки щодо встановленого порушення в частині заниження податкових зобов`язань з військового збору у період з 16.08.2016 по 23.10.2018 змінені та викладені наступним чином: Встановлено порушення пп.168.1.1 п.168.1 ст.168, пп. 164.2.17 "г" п. 164.2 ст.164, п. 167.1 ст.167, пп.170.7.8 п.170.7 ст.170 ПК України: занижені податкові зобов`язання з військового збору у періоді з 16.08.2016 по 23.10.2018 розмірі 7820,44 грн., у т.ч.: 2016 року - 156,55 грн., 2017 року - 7663,89 грн. Висновки акту перевірки щодо встановлених порушень в іншій частині залишені без змін .

Також встановлено, що на підставі акту від 07.11.2018, відповідачем прийняті ППР:

-від 27.11.2018 р. № 0018761404, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на прибуток іноземних юридичних осіб на загальну суму 1 948 580 грн 00 коп., з яких за податковими зобов`язаннями 1 558 864 грн. та за штрафними санкціями 389 716 грн. та № 0018771404, яким, на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.54 і п.120.1 ст.120 ПК України, застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 170 грн. за платежем податок на прибуток організацій і підприємств, споживчих кооперативів, кооперативів та громадських об`єднань, яке було отримано позивачем 30.11.2018;

-від 28.11.2018 р. № 0033171306, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 185 799 грн. 92 коп., з яких за податковими зобов`язаннями 94 691 грн. 25 коп., за штрафними санкціями 70 895 грн. 54 коп. та пені 20 213 грн. 13 коп.; № 0033181306, яким, на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.54 і п.119.2 ст.119 ПК України застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 510 грн. за платежем податок на доходи фізичних осіб;

-від 22.11.2018 р. № 0033191306, яким збільшено суму грошового зобов`язання з військового збору, пені на загальну суму 15 344 грн. 06 коп., з яких за податковими зобов`язаннями 7 820 грн. 44 коп., за штрафними санкціями 5 856 грн. 93 коп. та пені 1 666 грн. 69 коп.

Судом встановлено, що оскарживши рішення відповідача до ДФС України на податкові повідомлення-рішення № 0018761404, № 0018771404; № 0033171306, № 0033181306 та № 0033191306, отримали рішення № 6386/6/99-99-11-04- 02-25 від 08.02.2019 р., де податкові повідомлення-рішення № 0018761404, № 0018771404 від 27.11.2018 залишені без змін, а скаргу - без задоволення.

Крім того, судом встановлено, що рішенням ДФС України № 7640/6/99- 99-11-05-01-25 від 15.02.2019 р, скасовані податкові повідомлення-рішення № 0033171306, № 0033191306 від 28.11.2018 в частині грошових зобов`язань по податку на доходи фізичних осіб та військового збору, визначених на суму витрат паливно-мастильних матеріалів та обслуговування автомобіля по договору благодійної пожертви майнових прав від 02.09.2016 р. № 2 на тимчасове безоплатне користування транспортного засобу, а в інших частинах, зазначені ППР та ППР № 0033181306, залишені без змін.

Також встановлено, що 01.03.2019 р., враховуючи рішення ДФС України про результати розгляду скарги № 7640/6/99-99-11-05-01-25 від 15.02.2019., відповідачем прийняті податкові повідомлення-рішення № 0003441306, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 167996 грн. 17 коп., з яких за податковими зобов`язаннями 90 301 грн. 15 коп., за штрафними санкціями 58 575 грн. 29 коп. та пені 19 119 грн. 73 коп. та № 0003421306, яким збільшено суму грошового зобов`язання з військового збору, пені на загальну суму 13 992 грн. 72 коп., з яких за податковими зобов`язаннями 7 520 грн. 57 коп., за штрафними санкціями 4 880 грн. 14 коп. та пені 1 592 грн. 01 коп.

Судом встановлено, що згідно акту перевірки, в період з 16.08.2016 по 29.10.2018, БО БФ ІНІЦІАТИВА ПАПА ДЛЯ УКРАЇНИ здійснювала виплату доходів з джерелом походження з України у вигляді благодійних грантів на користь уповноважених осіб нерезидентів - Представництву Норвезької Ради у справах біженців в Україні (країна резиденції - Норвегія) та філії Чеської компанії Людина в біді в Україні (країна резиденції - Чехія). При цьому, податок з доходів нерезидента у сумі 1558864,02 грн. за 2017 рік не утримувався та до бюджету не сплачувався.

З матеріалів справи вбачається, що згідно Угоди № 10-2016/LP13/04 від 01.02.2017р., укладеної між БО БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ІНІЦІАТИВА ПАПА ДЛЯ УКРАЇНИ , як Благодійною організацією та People in Need, Філія компанії Людина в біді в Україні, як Бенефіціар, благодійна організація зобов`язалась надати бенефіціару благодійний грант на реалізацію неприбуткового проекту Екстрена допомога найбільш уразливим і внутрішньо переміщеним особам в Донецькій області , а бенефіціар зобов`язався прийняти благодійний грант і використовувати його відповідно до умов цієї угоди на реалізацію проекту.

Пунктом 1.3 Угоди передбачено, що предметом Угоди не є пряме чи опосередковане отримання прибутку жодною із сторін, а згідно з п. 2.1 Угоди благодійна організація зобов`язалась перерахувати бенефіціару на його поточний рахунок благодійний грант у розмірі 6 962 550, 00 грн.

Судом встановлено, що згідно Угоди № 10-2016/LP67/05 від 01.02.2017 р, укладеної між БО БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ІНІЦІАТИВА ПАПА ДЛЯ УКРАЇНИ та Представництва Норвезької ради у справах біженців в Україні, як Бенефіціара, благодійна організація зобов`язалась надати бенефіціару благодійний грант на реалізацію неприбуткового проекту Допомога у відновленні житла для населення, що постраждало в результаті конфлікту на сході України , а бенефіціар зобов`язався прийняти благодійний грант і використовувати його відповідно до умов цієї угоди на реалізацію проекту.

Крім того, п. 1.3 Угоди передбачено, що предметом Угоди не є пряме чи опосередковане отримання прибутку жодною із сторін та відповідно п. 2.1 Угоди благодійна організація зобов`язалась перерахувати бенефіціару на його поточний рахунок благодійний грант у розмірі 7 052 151,79 грн.

З матеріалів справи вбачається, що на виконання укладених угод з розрахункового рахунку позивача, відкритого у ПАТ Кредобанк здійснено перерахування коштів в загальній сумі 10 392 426,79 грн.:

1) Філії компанії Людина в біді на розрахунковий рахунок, відкритий в філії Розрахунковий центр ПАТ Приватбанку 13.03.2017 в сумі 3 481 275,00 грн., призначення платежу - перерахування 50% благодійного гранту згідно угоди № 10-2016/LP13/04;

2) Представництву Норвезької ради у справах біженців на розрахунковий рахунок у AT Райфайзен Банк Аваль 07.02.2017 в сумі 4 583 898,66 грн., призначення платежу - перерахування 65% благодійного гранту згідно угоди № 10-2016/LP67/05; 05.05.2017 в сумі 2 327 253,13 грн., призначення платежу - перерахування другої половини благодійного гранту згідно угоди №10-2016/LP67/05.

Судом встановлено, що в бухгалтерському обліку БО БФ Ініціатива Папа для України операції з виплати благодійних грантів Представництву Норвезької ради у справах біженців та Філії компанії Людина в біді відображені проводкою: Дт 631В Розрахунки з постачальниками ; Кт 311 Поточні рахунки у національній валюті .

Крім того, встановлено, що за даними 1С Податковий блок Представництвом Норвезької ради у справах біженців, (країна резиденції - Норвегія) та Філією компанії Людина в біді (країна резиденції - Чехія) звітність до ДПІ за місцем реєстрації не надавалась.

Як вбачається з Статуту суспільного корисного товариства Людина в біді статті 1 п. 5 Товариство здійснює свою діяльність в нижчеприведеному вказаному діапазоні і об`ємі як за кордоном, так і в рамках рідної країни. Товариство \ організацією, що не приносить доходу (некомерційною організацією) і не має політичних або ж релігійних цілей.

Статтею 4 ПК України визначено, що 14.1.121. неприбуткові підприємства, установи та організації - неприбуткові підприємства, установи та організації, які не є платниками податку на прибуток підприємств відповідно до пункту 133.4 статті 133 цього Кодексу;… .

Відповідно статті 133 ПК України 133.4. не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом .

З матеріалів справи слідує, що БО БФ Ініціатива Папа для України зареєстрована Департаментом реєстраційних послуг Запорізької міської ради 16.08.2016 р., номер запису про включення відомостей про юридичну особу до ЄДР 154716, належить до неприбуткових організацій, дата включення до Реєстру, починаючи з якої визначається строк безперервної реєстрації неприбуткової організації 29.08.2016, код ознаки неприбутковості - 0036, назва ознаки неприбутковості - благодійні організації.

Судом встановлено, що філія компанії Людина в біді в Україні, створена за рішенням директора Суспільно-корисного товариства Людина в біді - (Чеська Республіка) та акредитована Міністерством юстиції України (Свідоцтво про акредитацію відокремленого підрозділу неурядової організації від 29.08.2014 за №1423343).

Також встановлено, що Норвезька Рада у справах біженців є юридичною особою, створеною за законодавством Королівства Норвегія 13.03.1997, реєстраційний № 977538319, тип компанії - фундація, на території України діє через своє Представництво (Представництво Норвезької ради у справах біженців в Україні), зареєстроване (акредитоване) Міністерством юстиції України відповідно до діючого законодавства України (Свідоцтво про акредитацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації від 26.12.2014 № 1427599).За своїм статусом Норвезька рада у справах біженців є неурядовою, гуманітарною організацією, зареєстрована в Реєстрі неприбуткових організацій в Норвегії. Відповідно до § 2 Статуту Норвезької Ради у справах біженців - Норвезька Рада у справах біженців працює з метою захисту прав біженців, внутрішньо переміщених осіб та осіб, що потребують додаткового захисту, у часи кризи.

Як встановлено судом, ні позивач, ані представництво Норвезької Ради у справах біженців в Україні, та філія Чеської компанії Людина в біді на території України господарську діяльність не здійснювали для отримання прибутку.

Крім того, судом встановлено, що кошти, які були перераховані за угодами на реалізацію Ініціативи Папа для України , належать Ватикану та перераховані на конкретні проекти для реалізації Ініціативи Папа для України , направлені на допомогу постраждалим людям від збройного конфлікту на сході України, а Благодійна організація створена з метою адміністрування даних коштів та контролю для реалізації проектів, що підтверджено документами Святого Престолу та листами Апостольської Нунціатури (посольство Ватикану в Україні).

З матеріалів справи вбачається, що позивач господарську діяльність не здійснює, доходу не отримує, та не є податковим агентом згідно 168.1.1. п.168.1 ст. 168 ПК України, а перераховані кошти не є доходом.

Статтею 164 ПК Укораїни передбачено, що 164.1. Базою оподаткування є загальний оподатковуваний дохід, з урахуванням особливостей, визначених цим розділом .

А згідно пп.14.1.54 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України дохід з джерелом їх походження з України - будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні... .

Крім того, судом встановлено, що перераховані суми, відповідно Угод на реалізацію Ініціативи Папа для України , є благодійні гранти, направлені для реалізації Ініціативи Папа для України , для реалізації неприбуткових проектів Екстренна допомога найбільш уразливим і внутрішньо переміщеним особам в Донецькій області та Допомога у відновленні житла для населення, що постраждало в результаті конфлікту на сході України.

Як вбачається з акту перевірки, відповідач не заперечує, що кошти перераховувалися як гранти з цільовим призначенням.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України Про благодійну діяльність та благодійні організації благодійним грантом визнається цільова допомога у формі валютних цінностей, яка має бути використана бенефіціаром протягом строку, визначеного благодійником. Суми валютних цінностей благодійного гранту, цільове використання яких не відбулося протягом строку, визначеного благодійником, підлягають поверненню благодійнику як поворотна фінансова допомога. До благодійних грантів застосовуються положення про благодійні пожертви, якщо інше не визначено законом.

Тому перераховані у вигляді благодійного гранту грошові кошти не є доходом із джерелом походження в Україні, бо його отримання не пов`язано із здійсненням господарської діяльності.

Таким чином, судом встановлено, що як позивач, так і Норвезька Рада у справах біженців в Україні та філія компанії Людина в біді не здійснюють господарської діяльності в розумінні п.п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 ПК України, та не отримували дохід, місія була гуманітарною, а кошти перераховані по Угоді мали цільове призначення, направлене на допомогу постраждалим людям від збройного конфлікту на Донбасі.

Крім того, з матеріалів справи слідує, що 06.06.2016 р. Державним Секретаріатом Апостольської Нунціатури в Україні оприлюднено документ № 3002/16/RS щодо призначення Його преосвященства Яна Собіло, Єпископа помічника Харківсько-Запорізької Дієцезії Головою Технічного комітету з надання гуманітарної допомоги, зібраної за ініціативою ОСОБА_1 у всій Католицькій Церкві Європи для постраждалих внаслідок конфлікту на Сході України та відповідно протоколу № 2 загальних зборів учасників БО БФ "ІНІЦІАТИВА ПАПА ДЛЯ УКРАЇНИ від 31.05.2017 р. по питанню Щодо надання прямої грошової допомоги на постраждалих територіях Донецької та Луганської областей прийнято рішення виділити в рамках акції Папа для України та передати Голові Технічного Комітету єпископу ОСОБА_2 під звіт готівкові кошти у розмірі 500 000грн. з подальшою передачею через священиків Донецької та Луганської областей для організації безкоштовних обідів та подальшого їх розподілу людям, які постраждали від збройного конфлікту на сході України, і за результатами використання коштів зобов`язано єпископа ОСОБА_3 до 31.07.2017 р. скласти звіт.

Судом встановлено, що цільове використання коштів підтверджено проектами бюджетів витрат, актами про цільове використання коштів, як благодійна пожертва в рамках акції Папа для України по парафіям, калькуляційними картками на кожен день проведення акційних обідів та компенсаційними витратами на відрядження ОСОБА_4 та ОСОБА_5 .

Статтею 165 ПК України передбачено, що 165.1. До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи:…165.1.56. сума (вартість) благодійної допомоги, яка виплачена (надана) міжнародними благодійними організаціями (їх філіями, представництвами), перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, на користь: фізичних осіб, які мешкають (мешкали) на території населених пунктів, де проводиться (проводилася) антитерористична операція (за винятком територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження), та/або вимушено покинули місце проживання у зв`язку з проведенням антитерористичної операції в таких населених пунктах та взяті у встановленому законодавством порядку на облік у структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад;… .

Отже чинним законодавством встановлено, що не оподатковується сума благодійної допомоги, яка виплачена (надана) міжнародними благодійними організаціями (їх філіями), представництвами) на користь фізичних осіб, які мешкають на території проведення АТО.

Відповідно статті 168 ПК України 168.1.1. Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов`язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу .

Як слідує з акту перевірки, перевіркою встановлено, що на порушення вимог ПК Укораїни та Порядку заповнення і податння податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платника податку та сум утриманих з них податку, позивач в звітах не відобразив нарахування і виплату доходу та податку на доходи фізичних осіб за ознакою 126 дохід, отриманий як додаткове благо.

Однак, статтею 170 ПК України передбачено, що 170.7.1. Не оподатковується та не включається до загального місячного або річного оподатковуваного доходу платника податку благодійна, у тому числі гуманітарна допомога (далі - благодійна допомога), яка надходить на його користь у вигляді коштів або майна (безоплатно виконаної роботи, наданої послуги) та відповідає вимогам, визначеним цим пунктом.Для цілей оподаткування благодійна допомога поділяється на цільову та нецільову. Цільовою є благодійна допомога, що надається під визначені умови та напрями її витрачання, а нецільовою вважається допомога, яка надається без встановлення таких умов або напрямів;… .

Приймаючи до уваги вищевикладене, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про повне задоволення позовних вимог, оскільки відповідачем, всупереч ч.2 ст. 77 КАС України, не доведено правомірність своїх рішень щодо збільшення позивачу суми грошового зобов`язання з податку на прибуток іноземних юридичних осіб та з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, а також застосування до позивача штрафних санкцій та пені, а доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції.

За таких обставин, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду - без змін.

Керуючись ст. ст. 315,316, 321,322 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Запорізькій області - залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 22.10.2019 р. - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена до касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дати викладення повного тексту постанови.

Головуючий - суддя Л.А. Божко

суддя Ю. В. Дурасова

суддя О.М. Лукманова

Дата ухвалення рішення10.06.2020
Оприлюднено18.06.2020
Номер документу89859531
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/1245/19

Ухвала від 07.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 08.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 19.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 10.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 23.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 28.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 09.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 23.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 10.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Постанова від 10.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні