Рішення
від 03.06.2020 по справі 160/277/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 червня 2020 року Справа № 160/277/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Турлакової Н.В. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Лівайн Торг до Офісу великих платників податків ДПС України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ :

Товариство з обмеженою відповідальністю Лівайн Торг звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою, в якій просить визнати протиправним та скасувати прийняте Офісом великих платників податків ДФС України податкове повідомлення-рішення №0006114609 від 18.07.2019р., яким визначена сума штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних у розмірі 85604,54грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що на підставі акта камеральної перевірки ТОВ Лівайн Торг №348/28-10-46-09/41449359 від 25.06.2019 року, відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0006114609 від 18.07.2019р. за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних. Проте у наданому реєстрі з датою складання постачальником податкових накладних у передбачений законодавством термін та копій скріншота з програми М.Е.DОС відправки для реєстрації податкових накладних, видно, що в порушення Порядку № 1246, підтвердження прийняття податкових накладних, ДФС було направлено на наступний операційний день. Таким чином, прийняття відповідачем податкового повідомлення-рішення №0006114609 від 18.07.2019р., яким визначена сума штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних у розмірі 85604,54грн., порушені права та законні інтереси ТОВ Лівайн Торг . Позивач вважає, що оскільки він має докази відправлення реєстрації податкових накладних, в строки, передбачені податковим законодавством, він не може бути притягнутий до відповідальності у вигляді застосованих штрафних санкцій, по причині бездіяльності податкового органу щодо не реєстрації податкових накладних.

Від відповідача до суду надійшов відзив на позов, в якому зазначено, що Податковим кодексом України встановлено граничні строки для реєстрації податкових накладних в ЄРПН. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції, передбачені п.120-1.1 ст.120-1 ПК України. В ході проведення камеральної перевірки, встановлено факт порушення позивачем граничних строків реєстрації податкових накладних. З цих підстав відповідач вказує на необґрунтованість позовних вимог та просить відмовити у задоволенні позову.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11 березня 2020 року прийнято до свого провадження вказану справу та згідно ч.2 ст.257 КАС України ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Відповідно до пункту 3 Розділ VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції чинній з 02.04.2020), під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки розгляду адміністративної справи продовжуються на строк дії такого карантину.

Дослідивши чинне законодавство та матеріали справи, суд доходить наступних висновків.

Судом встановлено, що 25.06.2019р. головним державним ревізор-інспектором відділу податкового супроводження підприємств базових галузей економіки Дніпропетровського управління Офісу ВПП ДФС, на підставі підпункту 19-1.1.2 пункту 19-1.1 статті 19-1, підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 та п.75.1 ст.75, ст.76 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку щодо своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ Лівайн Торг (код ЄДРПОУ 41449359), виписаних за період лютий-травень 2019 року, за результатами якої складено акт №348/28-10-46-09/41449359 від 25.06.2019р.

Згідно висновків вказаного Акту, перевіркою встановлено порушення вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, із сумою ПДВ всього в розмірі 1806555,39 грн. в т.ч.:

- на 15 і менше календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 925837,21грн.;

- від 16 до 30 календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 350153,00 грн.;

- від 31 до 60 календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 530565,18 грн.

У Додатку до Акта перевірки наведено перелік податкових накладних, у т.ч., які складені 31.03.2019р. та зареєстровані в ЄРПН 16.04.2019р., тобто із затримкою в 1 календарний день у кількості 78шт. на загальну суму ПДВ - 856 045,53грн.

На підставі акта перевірки Офісом великих платників податків ДФС України прийнято податкове повідомлення-рішення №0006114609 від 18.07.2019р., яким визначена сума штрафу (10%) за порушення граничних термінів (15 і менше календарних днів) реєстрації податкових накладних на загальну суму ПДВ - 856 045,53грн. у розмірі 85604,54грн.

Не погоджуючись із вказаним податковим повідомленням-рішенням №348/28-10-46-09/41449359 від 25.06.2019р. позивачем подано скаргу до ДФС України, за результатами розгляду якої, прийнято рішення №3811/6/99-00-08-05-05 від 30.09.2019р., яким податкове повідомлення-рішення №348/28-10-46-09/41449359 від 25.06.2019р. залишено без змін, а скаргу - без задоволення.

Судом також досліджено надані позивачем додаткові докази, а саме: реєстр податкових накладних та додані копії скріншота з програми M.E.DOC відправки для реєстрації податкових накладних на 77арк.

Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України, контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

За нормами п.75.1 ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України визначено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Згідно з ст.76 ПК України, камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.

Відповідно до п.п.14.1.60 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов`язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Відповідно до п.120-1.1 ст.120 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Пунктом 1 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (далі - Порядок №1246) визначено, що цей Порядок визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї (далі - податкова накладна та/або розрахунок коригування), до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр), звіряння даних, що містяться у виданих платникам податку на додану вартість - отримувачам (покупцям) товарів (послуг) податковій накладній та/або розрахунку коригування, з відомостями, які містяться у Реєстрі.

Згідно з п.7 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі до ДФС здійснюється їх розшифрування, перевіряється електронний цифровий підпис, визначається відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, та у разі відсутності причин для відмови проводиться їх реєстрація.

Для підтвердження прийняття податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації платникові податку, який здійснює реєстрацію, видається квитанція в електронній формі, у якій наводяться реквізити зазначених документів, відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про постачальника (продавця) товарів (послуг), дата і час прийняття, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова накладна та/або розрахунок коригування. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис ДФС, підлягає шифруванню та надсилається платникові податку, який здійснює реєстрацію, засобами телекомунікаційного зв`язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається у ДФС (п.8 Порядку №1246).

Пунктом 10 Порядку №1246 визначено, що датою та часом подання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі ДФС є дата та час, зазначені у квитанції про їх прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття.

Відповідно до п.11 Порядку №1246 квитанція, що підтверджує факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, надсилається протягом операційного дня платникові податку.

Якщо протягом операційного дня платникові податку не надіслано квитанцію, що підтверджує прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування, такі податкова накладна та/або розрахунок коригування вважаються зареєстрованими.

При цьому, за визначенням наданим у Порядку № 1246 операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації.

Операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем (пункт 3 Порядку № 1246)..

Судом встановлено, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення №0006114609 від 18.07.2019р. прийнято на підставі акта перевірки №348/28-10-46-09/41449359 від 25.06.2019р., згідно висновків якого встановлено порушення ТОВ Лівайн Торг вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, із сумою ПДВ всього в розмірі 1806555,39 грн. в т.ч.: - на 15 і менше календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 925837,21грн.; - від 16 до 30 календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 350153,00 грн.; - від 31 до 60 календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 530565,18 грн.

У Додатку до Акта перевірки наведено перелік податкових накладних, у т.ч., які складені 31.03.2019р. та зареєстровані в ЄРПН 16.04.2019р., тобто із затримкою в 1 календарний день у кількості 78шт. на загальну суму ПДВ - 856 045,53грн.

Вказані розрахунки також наведені у Додатку до оскаржуваного податкового повідомлення-рішення Розрахунком штрафу за порушення термінів реєстрації ПН .

Судом також досліджено надані позивачем додаткові докази, а саме: реєстр податкових накладних та додані копії скріншота з програми M.E.DOC відправки для реєстрації податкових накладних на 77арк.

Разом з тим, судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 15.04.2019 року ТОВ Лівайн Торг було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні складені 31.03.2019р. та зареєстровані в ЄРПН 16.04.2019р., у кількості 78шт. на загальну суму ПДВ - 856 045,53грн., з використанням телекомунікаційного каналу зв`язку комп`ютерної програми M.E.Doc шляхом прямого з`єднання, що підтверджується реєстром податкових накладних та доданими копіями скріншота з програми M.E.DOC відправки для реєстрації податкових накладних.

Згідно вказаних скріншотів з програми M.E.DOC відправки для реєстрації податкових накладних, вбачається та відповідачем не заперечується, що всі спірні накладні від 31.03.2019р. у кількості 78шт. за якими нараховані штрафні санкції підписані ЕП та направлені на реєстрацію в ЄРПН до ДФС, саме 15.04.2019р. в період часу з 16 по 17год., тобто в межах операційного дня.

Отже, оскільки спірні податкові накладні у кількості 78шт. на загальну суму ПДВ - 856 045,53грн. подані до реєстрації позивачем у строки, встановлені ПК України, протягом операційного дня до 20-ї години, останні на підставі абз. 10 п. 201.10 ст.201 ПК України вважаються своєчасно зареєстрованими, а тому відсутні підстави для застосування штрафних санкцій.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 12.07.2019 року у справі №0940/1600/18, від 12.02.2020 року у справі №1640/3102/18.

Відповідно до ч.5 ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином, суд дійшов висновку, що ТОВ Лівайн Торг здійснено всі дії з належної та вчасної реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних, останні складені в строк передбачений статтею 201 Податкового кодексу України, у зв`язку з чим накладення штрафних санкцій за порушення граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, є протиправним.

За таких обставин, оскаржуване податкове повідомлення-рішення №0006114609 від 18.07.2019р. про застосування штрафних санкцій до ТОВ Лівайн Торг за затримку реєстрації податкових накладних, є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Частина 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.

В той же час, і ч. 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України покладено обов`язок на позивача довести ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги та заперечення.

Оцінуючи усі докази, які були досліджені судом у їх сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Приймаючи до уваги задоволення позову, суд вважає за необхідне стягнути сплачені позивачем судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 2102,00грн. за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків ДПС України.

Керуючись ст.ст.241-250 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Лівайн Торг (49094, м.Дніпро, вул.Мандриківська, 47, оф.503, ЄДРПОУ 41449359) до Офісу великих платників податків ДПС України (04119, м.Київ, вул.Дегтярівська, 11г, ЄДРПОУ 39440996) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати прийняте Офісом великих платників податків ДФС України податкове повідомлення-рішення №0006114609 від 18.07.2019р.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків ДПС України (04119, м.Київ, вул.Дегтярівська, 11г, ЄДРПОУ 43141471) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Лівайн Торг (49094, м.Дніпро, вул.Мандриківська, 47, оф.503, ЄДРПОУ 41449359) судові витрати у розмірі 2102,00грн. (дві тисячі сто дві гривні).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.В. Турлакова

Дата ухвалення рішення03.06.2020
Оприлюднено22.06.2020
Номер документу89918758
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —160/277/20

Ухвала від 28.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 22.06.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 14.05.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 14.05.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 19.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 21.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Рішення від 03.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 11.03.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні