ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №380/1648/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 червня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючий суддя Кравців О.Р.,
секретар судового засідання Шийович Р.Я.,
від позивача ОСОБА_1 ,
від відповідача Школяр О.В.,
від третьої особи не прибув,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Свободи 11 до Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, Львівське комунальне підприємство Айсберг , про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії.
Суть справи.
До Львівського окружного адміністративного суду звернулося Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Свободи 11 (далі - позивач, ОСББ Свободи 11 ) з позовною заявою до Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійний на предмет спору, на стороні відповідача Львівське комунальне підприємство Айсберг (далі - третя особа, ЛКП Айсберг ), в якій, з врахуванням заяви про збільшення позовних вимог, просить:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не розгляду заяв позивача про списання з балансу міської ради багатоквартирного будинку №10 по вул. Шевській у м. Львові та багатоквартирного будинку №2 на вул. Січових Стрільців у м. Львові;
- зобов`язати відповідача скласти акт про списання багатоквартирного будинку АДРЕСА_1 10 по вул. Шевській у м. Львові з балансу;
- зобов`язати відповідача видати розпорядження Про затвердження акту списання багатоквартирного будинку №10 на вул. Шевській з балансу ЛКП Айсберг ;
- зобов`язати відповідача скласти акт про списання багатоквартирного будинку №2 по вул. Січових Стрільців у м. Львові з балансу;
- зобов`язати відповідача видати розпорядження Про затвердження акту списання багатоквартирного будинку №2 на вул. Січових Стрільців з балансу ЛКП Айсберг .
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ОСББ Свободи 11 зверталося 04.04.2019 до Львівської міської ради з проханням зняти будинок №10 по вул. Шевській у м. Львові з балансу ЛКП Айсберг та зняти з балансу будинок №2 по вул. Січових Стрільців у м. Львові. Однак станом на момент звернення до суду з цим позовом жодної відповіді ОСББ Свободи 11 на свої заяви від Галицької районної адміністрації не отримало. У склад комісії для списання цих будинків з балансу не включено представника ОСББ Свободи 11 . Позивач вважає протиправною таку бездіяльність відповідача в частині порушення встановлених постановою Кабінету Міністрів України та рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради процедури та строків списання будинків з балансу. Тому просить суд припинити бездіяльність відповідача та зобов`язати його прийняти рішення.
Ухвалою суду від 27.02.2020 провадження у справі відкрито. Залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача ЛМКП Айсберг . Призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою суду від 27.05.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю, просив задовольнити позов.
Відповідач проти позову заперечив з підстав викладених у відзиві /арк.спр.22-24/. Зазначив, що управління комунальної власності спільно з представниками балансоутримувача (ЛКП Айсберг ), 23.05.2019 проведено обстеження будинку за адресою по вул. Шевська,10; встановлено частину приміщення, яке Управління комунальної власності не відчужувало. Надалі Галицька районна адміністрація зверталася з листами до Комунальної установи Львівський міський центр приватизації державного житлового фонду та Обласного комунального підприємства Львівської міської ради БТІ та ЕО з проханням надати інформацію стосовно реєстрації права власності на відповідне приміщення. Однак з відповідей запитуваної інформації не отримано. Представник відповідача в судовому засіданні пояснив, що акти списання вказаних будинків підготовлено та скеровано на візування в управління комунальної власності Львівської міської ради, однак 29.01.2020 їх повернуто до районної адміністрації з зауваженнями. В даний час Галицька районна адміністрація готує лист до Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради щодо підтвердження набуття права власності на вказані приміщення. Звернув увагу на відсутність правомочності в суду зобов`язувати відповідача приймати на сесії конкретне остаточне рішення у тій чи іншій формі, оскільки відповідно до чинного законодавства суд не має права перебирати на себе повноваження віднесені до компетенції органів місцевого самоврядування.
У судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечив повністю з підстав викладених у письмовому відзиві. Просив у задоволенні позову відмовити.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача ЛМКП Айсберг у судове засідання не з`явився, письмової позиції з приводу спору чи інших клопотань не надав, про місце та час розгляду справи повідомлений належним чином.
Суд заслухав пояснення представників сторін, з`ясував обставини, якими обґрунтовано позовні вимоги та відзив, дослідив письмові докази та -
в с т а н о в и в :
Листом від 03.04.2018 ОСББ Свободи 11 звернулося до Галицької районної адміністрації Львівської міської ради з проханням зняти з балансу Львівської міської ради будинок №10 по вул. Шевській у м. Львові та передати на баланс ОБСС Свободи 11 як новому балансоутримувачу /арк.спр.8/.
Листом від 03.04.2018 ОСББ Свободи 11 звернулося до Галицької районної адміністрації Львівської міської ради з проханням зняти з балансу Львівської міської ради будинок №2 по вул. Січових Стрільців у м. Львові та передати на баланс ОСББ Свободи 11 як новому балансоутримувачу /арк.спр.117/.
26.03.2019 на зборах власників квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку №2 по вул. Січових Стрільців у м. Львові вирішено приєднати будинок до ОСББ Свободи 11 /арк.спр.51-54/.
З цього приводу уповноважена особа ОСОБА_2 звернувся до керівника ОСББ Свободи 11 Дублянського О.Р. з проханням розглянути можливість приєднання будинку АДРЕСА_2 до ОСББ Свободи 11 /арк.спр.55/.
26.03.2019 на зборах власників квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку АДРЕСА_3 вирішено приєднати будинок до ОСББ Свободи 11 /арк.спр.56-57/.
З цього приводу уповноважена особа ОСОБА_3 звернулася до керівника ОСББ Свободи 11 Дублянського О.Р. з проханням розглянути можливість приєднання будинку АДРЕСА_3 до ОСББ Свободи 11 /арк.спр.58/.
02.04.2019 на загальних зборах ОСББ Свободи 11 повідомлено про звернення уповноваженої особи багатоквартирного будинку №2 по вул. Січових Стрільців у м. Львові щодо приєднання до ОСББ Свободи 11 . За результатами голосування прийнято рішення про приєднання даного будинку.
Також 02.04.2019 на загальних зборах ОСББ Свободи 11 повідомлено про звернення уповноваженої особи багатоквартирного будинку АДРЕСА_3 вул АДРЕСА_4 Шевська у м. Львові щодо приєднання до ОСББ Свободи 11 . За результатами голосування прийнято рішення про приєднання даного будинку /арк.спр.9-12/.
Ухвалою Львівської міської ради №4970 від 25.04.2019 надано ОСББ Свободи 11 дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для обслуговування багатоквартирних житлових будинків за рахунок земель житлової та громадської забудови, перевівши їх із земель, що не надані у власність або користування: орієнтовною площею 0,0223га на вул. Шевській, АДРЕСА_3 ; орієнтовною площею 0,1382га на вул. Січових Стрільців, 2 /арк.спр.50/.
Ухвалою Львівської міської ради №5524 від 19.09.2019 затверджено ОСББ Свободи 11 проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для обслуговування багатоквартирного житлового будинку за рахунок земель житлової та громадської забудови: - площею 0,1382га на вул. Січових Стрільців,2; - площею 0,0223га на вул. Шевській,10. ОСББ Свободи 11 здійснити реєстрацію речового права на земельні ділянки відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ; здійснювати будівництво та реконструкцію при умові дотримання вимог Закону України Про регулювання містобудівної діяльності /арк.спр.49/.
Голові Галицької районної адміністрації Львівської міської ради А.Зозулі надіслано адвокатський запит Ю. Ломаги від 19.02.2020 з приводу надання інформації щодо дій та рішень прийнятих по зверненнях ОСББ Свободи 11 про передачу на баланс вищевказаних будинків.
Листом від 25.02.2020 Галицька районна адміністрація Львівської міської ради відповіла на адвокатський запит та зазначила, що відповідно до ухвали Львівської міської ради від 11.10.2018 №4035 Про врегулювання питання управління багатоквартирними будинками районною адміністрацією прийнято розпорядження від 30.10.2018 №364 Про списання житлових будинків з балансу ЛМКП Айсберг , та створено відповідну комісію. Районною адміністрацією підготовлено відповідні акти списання вказаних будинків та скеровано їх на візування в управління комунальної власності Львівської міської ради. 29.01.2020 управління комунальної власності ЛМР повернуто акти списання вказаних будинків в районну адміністрацію з зауваженнями. Станом на сьогодні акти списання вказаних будинків виправлені та скеровані в управління комунальної власності ЛМР на візування /арк.спр.116/.
Вважаючи бездіяльність відповідача щодо не розгляду заяв протиправною, з метою припинити її та захистити свої права, позивач звернувся з цим позовом до суду.
Розглядаючи справу суд керується таким.
Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Головним питанням цього спору є оцінка дій суб`єкта владних повноважень Галицької районної адміністрації в частині вирішення питання про передачу багатоквартирних будинків на баланс ОСББ Свободи 11 як новому балансоутримувачу.
Особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов`язані з реалізацією прав та виконанням обов`язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його утримання та управління визначено та врегульовано Законом України від 14.05.2015 №417-VIII Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку .
На виконання п. 6 ст. 13 Прикінцеві та перехідні положення цього Закону постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 №301 затверджено Порядок списання з балансу багатоквартирних будинків (далі - Порядок №301), яким визначено механізм списання з балансу міністерствами, іншими центральними виконавчої влади, державними підприємствами та органами місцевого самоврядування багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності.
Згідно з приписами п. 3 Порядку №301 списання з балансу багатоквартирного будинку міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади, державним підприємством або органом місцевого самоврядування, на балансі яких перебувають багатоквартирні будинки (далі - балансоутримувач), у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності (далі - багатоквартирні будинки), здійснюється на підставі прийнятого ними рішення про списання багатоквартирного будинку.
Списання багатоквартирного будинку з балансу може бути ініційоване особою (особами), якій (яким) на праві приватної власності належить (належать) приміщення у такому будинку, шляхом направлення балансоутримувачу письмового повідомлення та копій документів, що відповідно до законодавства підтверджують належність особі (особам) відповідного (відповідних) приміщення (приміщень) на праві приватної власності.
У такому випадку балансоутримувач протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідного повідомлення та документів розпочинає процедуру списання такого будинку з балансу згідно з п. 4 цього Порядку.
Списання багатоквартирного будинку з балансу здійснюється його балансоутримувачем на підставі прийнятого ним розпорядчого документа (далі - розпорядчий документ).
За процедурою передбаченою п. 4 Порядку №301 для списання багатоквартирного будинку з балансу утворюється відповідна комісія у складі не менше п`яти осіб (далі - комісія).
Склад комісії затверджується балансоутримувачем.
Комісію очолює представник балансоутримувача.
До складу комісії включаються представники балансоутримувача, виконавця послуг з управління будинком або виконавця послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій такого будинку.
У роботі комісії бере участь уповноважена особа (особи) від співвласників багатоквартирного будинку за її (їх) згодою. Уповноважена (уповноважені) особа (особи) від співвласників будинку може (можуть) бути залучена (залучені) до складу комісії протягом усього часу роботи комісії, але не пізніше дня підписання акта про списання багатоквартирного будинку з балансу.
Пунктом 6 Порядку №301 передбачено, що за результатами роботи комісії складається акт про списання багатоквартирного будинку з балансу за формою згідно з додатком.
Акт про списання багатоквартирного будинку з балансу підписується всіма членами комісії та затверджується балансоутримувачем (п. 7 Порядку №301).
Згідно з приписами п. 8 після затвердження балансоутримувачем акта про списання багатоквартирного будинку з балансу процедура списання відповідного будинку вважається закінченою.
Процедура списання багатоквартирного будинку з балансу повинна бути завершена у строк не більше двох місяців з дня прийняття розпорядчого документа.
Відповідно до п. 10 Порядку №301 у разі коли у списаному з балансу багатоквартирному будинку окремі квартири та/або нежитлові приміщення не перебувають у приватній власності та право державної чи комунальної власності на них не зареєстроване, такі квартири та/або нежитлові приміщення приймаються на баланс балансоутримувача, а право власності на них реєструється в установленому законом порядку.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 №301 Про затвердження Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків , керуючись положеннями Закону України Про особливості здійснення права власності в багатоквартирних будинках та іншими законодавчими актами виконавчий комітет Львівської міської ради рішенням №876 від 30.09.2016 затвердив Порядок списання з балансу міської ради багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності (далі - Порядок №876), а також форму акта про списання багатоквартирного будинку з балансу /арк.спр.16-17/.
Згідно з п. 3 Порядку №876 списання з балансу багатоквартирного будинку, що перебуває на балансі Львівської міської ради (надалі - балансоутримувач), у якому розташовані приміщення приватної та інших форм власності (надалі - багатоквартирний будинок), здійснюється на підставі прийнятого рішення відповідною районною адміністрацією про списання багатоквартирного будинку.
Балансоутримувач багатоквартирного будинку в особі відповідної районної адміністрації отримує інформацію з Реєстру речових прав на нерухоме майно про належність об`єктів нерухомого майна до приватної та інших форм власності у відповідному багатоквартирному будинку (п. 4 Порядку №876).
Відповідно до п. 5 Порядку списання багатоквартирного будинку з балансу може бути ініційоване, зокрема, особою (особами), якій (яким) на праві приватної власності належить (належать) приміщення у такому будинку, через скерування балансоутримувачу в особі відповідної районної адміністрації письмового повідомлення та копій документів, які відповідно до законодавства підтверджують належність особі (особам) відповідного (відповідних) приміщення (приміщень) на праві приватної власності.
Наступна процедура списання з балансу багатоквартирного будинку передбачена виконавчим комітетом Львівської міської ради за суттю та змістом відповідає процедурі встановленій Порядком, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 №301.
Крім цього п. 16 Порядку №876 передбачено, якщо під час списання з балансу багатоквартирного будинку комісією встановлено, що окремі квартири та/або нежитлові приміщення перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Львова та право власності на які не зареєстровано, потрібно здійснювати передачу за актом приймання-передачі таких приміщень, які виступають окремими об`єктами цивільно-правових відносин, на баланс Львівського комунального підприємства Агенція ресурсів Львівської міської ради .
Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 17.02.2017 №103 внесено зміни до рішення виконавчого комітету від 30.09.2016 №876 та викладено п. 16 у новій редакції: « 16. Якщо під час списання з балансу багатоквартирного будинку комісією буде встановлено, що нежитлові приміщення перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Львова і право власності на них незареєстровано, то необхідно здійснювати передачу цих приміщень на баланс Львівського комунального підприємства «Агенція ресурсів Львівської міської ради« за актом приймання-передачі як окремих об`єктів цивільно-правових відносин.« .
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Судом з матеріалів справи встановлено, що ОСББ Свободи 11 листами ще від 03.04.2018 звернулося до Галицької районної адміністрації з проханням зняти з балансу Львівської міської ради визначені багатоквартирні будинки та передати на баланс ОСББ Свободи 11 як новому балансоутримувачу /арк.спр.8, 117/.
Однак Галицька районна адміністрація з квітня 2018 року і до часу розгляду цієї справи по суті не прийняла рішення про передачу будинків на баланс позивача.
Відповідач стверджує, що у будинках є приміщення, які управлінням комунальної власності не відчужувалися. З приводу цих приміщень Галицька районна адміністрація зверталася з листами до комунальних закладів з проханням надати інформацію стосовно реєстрації права власності. Однак ОКП Львівської міської ради БТІ та ЕО та комунальна установа Львівський міський центр приватизації державного житлового фонду такої інформації не надали /арк.спр.23/.
У цьому контексті суд зважає на посилання відповідача на рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №103 від 17.02.2017 про те, що якщо під час списання з балансу багатоквартирного будинку комісією буде встановлено, що нежитлові приміщення перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Львова і право власності на них незареєстровано, то необхідно здійснювати передачу цих приміщень на баланс Львівського комунального підприємства «Агенція ресурсів Львівської міської ради« за актом приймання-передачі як окремих об`єктів цивільно-правових відносин.
Однак судом не встановлено, як процедура підтвердження набуття права комунальної власності може завадити процедурі списання з балансу будинку та передачі його від ЛКП Айсберг до ОСББ Свобода 11 , за умови коли відповідач визнає, що дане приміщення не відображено в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна.
Слід наголосити на тому, що згідно з проаналізованими вище нормативними актами, процедура списання багатоквартирного будинку з балансу повинна бути розпочата протягом 10 днів з моменту ініціативи суб`єкта звернення та завершена у строк не пізніше 2 місяців з дня прийняття розпорядчого документа /арк.спр.13-17/.
У цьому контексті суд звертає увагу на лист голови Галицької районної адміністрації від 25.02.2020 у відповідь на адвокатський запит, де зазначено, що районною адміністрацією прийнято розпорядження про списання житлових будинків з балансу ЛМКП Айсберг , створено відповідну комісію, підготовлено відповідні акти списання та скеровано їх на візування до управління комунальної власності ЛМР. Однак 29.01.2020 згаданим управлінням повернуто акти про списання багатоквартирних будинків до районної адміністрації з зауваженнями /арк.спр.116/.
Тому відповідальність за не завершення процедури списання з балансу будинків ЛМКП Айсберг у строки та в порядку передбачені законодавством несе саме Галицька районна адміністрація.
Таким чином судом не встановлено підстав для відмови позивачу у списанні з балансу багатоквартирних будинків та передачі на баланс ОСББ Свободи 11 , а отже слід визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не розгляду заяв ОСББ Свобода 11 про списання з балансу ЛМКП будинку №10 по вул. Шевській у м. Львові та будинку №2 по вул. Січових Стрільців у м. АДРЕСА_3 .
Щодо позовних вимог про зобов`язання відповідача скласти акти про списання багатоквартирних будинків та зобов`язання видати розпорядження про затвердження таких актів суд керується таким.
Відповідно до ч. 2 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення, зокрема, про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії (п. 4); інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів (п. 10).
Суд враховує те, що згідно з листом Галицької районної адміністрації відповідачем прийнято розпорядження про списання житлових будинків з балансу ЛМКП Айсберг , створено відповідну комісію, підготовлено акти про списання визначених будинків.
Таким чином, спосіб захисту, про який просить позивач, не відповідає стадії на якій є процедура списання з балансу відповідних будинків.
З врахуванням завдань адміністративного судочинства, повноважень суду, встановлених у справі обставин, суд вважає ефективним та належним способом захисту прав позивача є саме зобов`язати відповідача прийняти рішення про списання з балансу ЛМКП Айсберг визначених будинків.
При цьому суд не бере до уваги покликання відповідача щодо неможливості зобов`язати його прийняти остаточне рішення на сесії, оскільки згідно з встановленими у справі обставинами рішення повинна прийняти саме Галицька районна адміністрація, а не колегіальний орган місцевого самоврядування.
Згідно зі ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи викладене суд дійшов висновку про задоволення позову в частині визнання протиправною бездіяльності відповідача та зобов`язання прийняти розпорядження про затвердження актів списання багатоквартирних будинків.
При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч. 1 ст. 139 КАС України).
Оскільки позовні вимоги задоволено повністю, стягненню на користь позивача підлягають судові витрати у виді судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст.ст. 2, 19, 22, 25, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 263, п.п. 15.5 п. 15 розділу VII Перехідні положення КАС України, суд -
в и р і ш и в :
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною бездіяльність Галицької районної адміністрації Львівської міської ради щодо не розгляду заяв позивача про списання з балансу міської ради багатоквартирного будинку №10 на вул. Шевській у м. Львові та багатоквартирного будинку №2 на вул. Січових Стрільців у м. Львові.
3. Зобов`язати Галицьку районну адміністрацію Львівської міської ради (м. Львів, вул. Ференца Ліста,1; ЄДРПОУ 20847537) прийняти рішення про списання з балансу Львівського міського комунального підприємства Айсберг багатоквартирного будинку №10 на вул. Шевській у м. Львові та багатоквартирного будинку №2 по вул. Січових Стрільців у м. Львові.
4. Стягнути на користь Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Свободи 11 (м. Львів, проспект Свободи,11; ЄДРПОУ 38369986) за рахунок бюджетних асигнувань Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (м. Львів, вул. Ференца Ліста,1; ЄДРПОУ 20847537) судові витрати у виді судового збору у сумі 6306 (шість тисяч триста шість) грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Львівський окружний адміністративний суд до Восьмого апеляційного адміністративного суду, з врахуванням гарантій встановлених пунктом 3 Розділу VI Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України.
В судовому засіданні проголошено вступну і резолютивну частини рішення.
Повний текст складено та підписано 26.06.2020.
Суддя Кравців О.Р.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2020 |
Оприлюднено | 28.06.2020 |
Номер документу | 90073943 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кравців Олег Романович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні