Ухвала
від 01.07.2020 по справі 154/1905/20
ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Копія.

154/1905/20

1-кс/154/515/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 липня 2020 року слідчий суддя Володимир-Волинського міського суду Волинської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Володимир-Волинської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,-

ВСТАНОВИВ:

З клопотання вбачається, що Володимир-Волинською місцевою прокуратурою здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42019030000000033 від 09.04.2019 в якому перевіряються причетність до ухилення від сплати податків службовими особами ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особливо великих розмірах, та внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, що спричинило тяжкі насліди, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.366 КК України.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні здійснює слідчий відділ Володимир-Волинського ВП ГУНП у Волинській області.

В ході досудового розслідування встановлено, що службові особи ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою ухилення від сплати податків у березні-квітні 2018 року провели по податковому обліку «безтоварні» операції з придбання сільськогосподарської продукції (кукурудзи, сої, пшениці) у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке має ознаки «фіктивності», на загальну суму 30001452 грн., в тому числі ПДВ в сумі 5000 242,02 грн., які в дійсності не відбувались.

Разом з тим, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою реєстрації: АДРЕСА_1 , не знаходиться, та, у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України №117 від 21.02.2018 дане підприємство внесено ІНФОРМАЦІЯ_3 до бази «Ризикових платників».

Також, дослідженням ланцюга постачання товарів з номенклатурою, яка зазначена у податкових накладних, складених ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в період березня-квітня 2018 року, а саме: «кукурудза, соя, пшениця», згідно Єдиного реєстру податкових накладних встановлено, що основними постачальниками товару з аналогічною номенклатурою є: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ). Однак, під час співставлення кількості товару з номенклатурою «кукурудза», зазначеного у податкових накладних, розміщених у АІС «Податковий блок Архів електронної звітності», встановлено розбіжності у кількості товару придбаного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (загальна кількість: 1098,71 т.), з кількістю товару реалізованого в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (загальна кількість: 2000 т.), що також ставить під сумнів реальність проведення зазначених господарських операцій.

Також, досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) в період 2018 року здійснили внесення до офіційних документів (податкової звітності товариства декларацій з податку на додану вартість) завідомо неправдивих відомостей, що спричинило тяжкі насліди у виді ненадходження до бюджету податку на додану вартість на загальну суму 1034642 грн., внаслідок «документального» здійснення ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (нова назва: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ») (код ЄДРПОУ: НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_8 ).

Згідно витягу з ЄДР ІНФОРМАЦІЯ_12 щодо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » встановлено, що останнє знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .

Беручи до уваги «документальне» проведення фінансово-господарських операцій з постачання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » зернових (кукурудза, соя, пшениця) в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та подальшого постання аналогічних товарів по-ланцюгу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відображення яких у бухгалтерському та податковому обліках призвели до ухилення від сплати податків ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також можливу попередню змову службових осіб (представників) вказаних підприємств на ухилення від сплати податків в ході діяльності ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з метою встановлення всіх обставин проведення вищезазначених операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » і ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів та проведенні їх виїмки, а саме: договорів з додатками, угод з додатками, накладних, податкових накладних, видаткових накладних, актів прийому-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, товарно-транспортних накладних, подорожніх листів, документів, що підтверджують відпуск товарів з складів (територій та місць зберігання), отримання товарів на склади (території та місця зберігання): актів інвентаризації, книг складського обліку та руху товарно-матеріальних цінностей по складах (територіях та місцях зберігання), книг (журналів) в`їзду та виїзду транспорту на території підприємства, головних книг, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, журналів-ордерів, бухгалтерських виписок по рахунках, оборотно-сальдових відомостей, виписок по банківських рахунках, у випадку ведення бухгалтерського та податкового обліку в електронному вигляді необхідно надати такі документи в паперовому (роздрукованому) вигляді та в електронному вигляді, платіжних документів: платіжних доручень, касових ордерів та квитанцій, всіх інших документів, що стосуються проведення фінансово-господарських взаємовідносин товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; АДРЕСА_2 ) з товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_9 , АДРЕСА_1 ), а також штатного розпису, наказів про призначення на посади та звільнення з посад працівників, посадових інструкцій працівників, службових осіб та осіб відповідальних за здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », установчих та реєстраційних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », оборотно-сальдових відомостей та аналізу рахунку 10 «Основні засоби», наказів та доручень про надання права підпису та вчинення будь-яких дій від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та його службових осіб, за період з 01.01.2018 по 31.12.2018.

В даних документах містяться дані про проведені фінансово-господарські операції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », зокрема про обсяги поставлених товарів, їх вартість, обставини завантаження, транспортування та ін., під час дослідження яких можливо буде відстежити постачання товарів (кукурудза, соя, пшениця) по ланцю від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », внаслідок чого останнє ухилилось від сплати податків, а також інші дані, які мають значення для кримінального провадження.

Враховуючи викладене, вищевказані документи в даному кримінальному провадженні мають значення доказів, які на даний момент належним чином ще не оглянуті і наведені в них відомості не зафіксовані і тому можуть бути змінені, а самі документи можуть бути пошкодженні чи знищені, через що не зможуть бути використані як доказ факту та обставин ухилення від сплати податків службовими особами ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » існує необхідність у їх вилученні, а також у розгляді вказаного клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться такі документи.

Прокурор у судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі.

На підставі ч.2ст.163 КПК України, слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Дослідивши додані до клопотання матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Згідно ст.131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч.1ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 6ст.163 КПК Українислідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що вказані документи підлягають дослідженню під час проведення судово-почеркознавчої експертизи з метою встановлення кола осіб, причетних до вчинення злочинних діянь в ході фінансово-господарської діяльності ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в тому числі по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та встановити коло осіб, причетних до імітації постачання товарів від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також вищевказані документи в даному кримінальному провадженні мають значення доказів, які на даний момент належним чином ще не оглянуті і наведені в них відомості не зафіксовані і тому можуть бути змінені, а самі документи можуть бути пошкодженні чи знищені, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для проведення повного, всебічного та неупередженого розслідування, встановлення всіх обставин кримінального провадження, можуть бути використані, як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, слідчий суддя вважає, що до них необхідно надати тимчасовий доступ та вилучити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.159-164,166, ст.309 КПК України,слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити.

Надати прокурорам у кримінальному провадженні ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та/або за їх дорученням слідчим СВ Володимир-Волинського ВП ГУНП у Волинській області, співробітникам слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 ; співробітникам оперативного управління ГУ ДФС у Волинській області: ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; АДРЕСА_2 ), а саме: договорів з додатками, угод з додатками, накладних, податкових накладних, видаткових накладних, актів прийому-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, товарно-транспортних накладних, подорожніх листів, документів, що підтверджують відпуск товарів з складів (територій та місць зберігання), отримання товарів на склади (території та місця зберігання): актів інвентаризації, книг складського обліку та руху товарно-матеріальних цінностей по складах (територіях та місцях зберігання), книг (журналів) в`їзду та виїзду транспорту на території підприємства, головних книг, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, журналів-ордерів, бухгалтерських виписок по рахунках, оборотно-сальдових відомостей, виписок по банківських рахунках, у випадку ведення бухгалтерського та податкового обліку в електронному вигляді необхідно надати такі документи в паперовому (роздрукованому) вигляді та в електронному вигляді, платіжних документів: платіжних доручень, касових ордерів та квитанцій, всіх інших документів, що стосуються проведення фінансово-господарських взаємовідносин товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; АДРЕСА_2 ) з товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_9 , АДРЕСА_1 ), а також штатного розпису, наказів про призначення на посади та звільнення з посад працівників, посадових інструкцій працівників, службових осіб та осіб відповідальних за здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », установчих та реєстраційних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », оборотно-сальдових відомостей та аналізу рахунку 10 «Основні засоби», наказів та доручень про надання права підпису та вчинення будь-яких дій від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та його службових осіб, за період з 01.01.2018 по 31.12.2018, та здійснити виїмку таких документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:/-/ підпис.

Суддя Володимир-Волинського

міського суду ОСОБА_1

СудВолодимир-Волинський міський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення01.07.2020
Оприлюднено05.06.2024
Номер документу90147464
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —154/1905/20

Ухвала від 28.08.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

Ухвала від 28.08.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

Ухвала від 03.08.2020

Кримінальне

Волинський апеляційний суд

Гапончук В. В.

Ухвала від 03.08.2020

Кримінальне

Волинський апеляційний суд

Гапончук В. В.

Ухвала від 15.07.2020

Кримінальне

Волинський апеляційний суд

Гапончук В. В.

Ухвала від 01.07.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Лященко О. В.

Ухвала від 01.07.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Лященко О. В.

Ухвала від 01.07.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Лященко О. В.

Ухвала від 01.07.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Лященко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні