Постанова
від 07.07.2020 по справі 460/540/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 липня 2020 рокуЛьвівСправа № 460/540/20 пров. № А/857/6394/20

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючої судді Хобор Р.Б.,

суддів Сеника Р.П., Шевчук С.М.

з участю секретаря судового засідання Смолинця А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 28 квітня 2020 року, ухвалене суддею Друзенко Н.В. у м. Рівне у справі № 460/540/20 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області про скасування розпоряджень,

В С Т А Н О В И В:

Позивачка звернулася до суду з позовом у якому просить суд визнати протиправними і скасувати розпорядження Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області № 1-к від 02.01.2020 року та розпорядження Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області № 2-к від 02.01.2020 року.

Позовні вимоги мотивовано тим, що на виконання рішення суду позивачку поновлено на посаді начальника відділу у справах сім`ї та молоді Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області з 18.11.2019 року. У зв`язку з реорганізацією вказаного відділу, позивачці запропоновано посаду керівника новоствореного Сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області, на яку позивачка погодилась. В подальшому, оскарженими розпорядженнями відповідача, позивачку звільнено з попередньої посади і призначено на нову посаду у новоствореному секторі культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області. Однак, як зазначає позивачка, фактично сектор культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області не створено, тому позивачка вважає, що відповідач увів її в оману щодо дійсних обставин праці. Позивачка зауважила, що з дати поновлення на роботі їй не виплачується заробітна плата, а керівником сектору фактично є інша особа.

Крім того, позивачка вважає своє переведення на нову посаду незаконним, оскільки не подавала заяви на звільнення з попередньої посади, а заяву про згоду на переведення на іншу посаду не можна розцінювати, як таку, що одночасно містить волевиявлення особи на звільнення її з попередньої посади. Тому, на думку позивачки, розпорядження про її звільнення, без наявності такої заяви, є незаконним.

Позивачка вважає, що відповідач порушив її право на працю, захист якого можливий шляхом скасування розпоряджень про звільнення з попередньої посади та призначення на нову посаду.

Позиція відповідача у справі зводиться до того, що у грудні 2019 року позивачці запропоновано очолити новостворений сектор культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області в порядку переведення, на що позивачка погодилася, написавши заяву про надання згоди на переведення у цей структурний підрозділ. У зв`язку з цим, відповідач 02.01.2020 року видав розпорядження про звільнення позивачки з попередньої посади та призначення на посаду керівника новоствореного сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області. Відповідач також зазначив, що посада позивачки передбачена штатним розписом, позивачці надано робоче місце, і доручення від керівника щодо забезпечення організації створення і роботи очолюваного нею сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області. Проте, цих вказівок позивачка не виконала, а також відмовилась отримати ключ від свого робочого кабінету. Тому, для забезпечення функціонування сектору, а також, у зв`язку з тимчасовою непрацездатністю позивачки, її обов`язки були покладені на головного спеціаліста цього підрозділу. Отже, на думку відповідача, сектор культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області був створений шляхом прийняття відповідачем розпорядчого акта, і лише від позивачки, як керівника сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області, залежало його оформлення як юридичної особи публічного права, шляхом розроблення відповідного Положення та вчинення дій спрямованих на реєстрацію цього структурного підрозділу.

Крім того, відповідач зазначив те, що правовідносини щодо переведення державного службовця регулює стаття 41 Закону України Про державну службу , яка передбачає звільнення державного службовця з попередньої посади та призначення на нову посаду. Водночас, Законом України Про державну службу не передбачено подання окремої заяви про звільнення з попередньої посади при переведенні службовця в межах одного державного органу на іншу посаду.

Відтак, відповідач вважає, що діяв в порядку, спосіб та межах повноважень відповідного державного органу, які передбачені чинним законодавством України.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 28 квітня 2020 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись із цим рішенням суду його оскаржила позивачка, подавши апеляційну скаргу, в якій просить рішення суду першої інстанції скасувати та постановити нове рішення, яким адміністративний позов задовольнити.

У обґрунтування вимог апеляційної скарги позивачка зазначає те, що суд першої інстанції порушив норми матеріального права, неповно з`ясував обставини справи та зробив помилковий висновок про відмову в задоволенні позову.

Таку позицію позивачка пояснює тим, що суд першої інстанції не врахував те, що для переведення працівника на іншу посаду, працівнику необхідно подати заяву з проханням про звільнення його з попередньої і після цього іншу заяву про надання згоди на переведення на іншу посаду. Натомість, як зазначила позивачка, заяви з проханням про звільнення з попередньої посади не подавала, а тому вважає, що суд першої інстанції зробив невірний висновок про дотримання процедури переведення позивачки на нову посаду.

Заслухавши суддю - доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, апеляційний суд при розгляді цієї справи виходить з наступних міркувань.

Суд першої інстанції встановив те, що ОСОБА_1 з 05.05.2009 року по 18.02.2013 року працювала на посаді начальника Відділу у справах сім`ї та молоді Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області.

Відділ у справах сім`ї та молоді Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області не має статусу юридичної особи публічного права та є структурним підрозділом Управління освіти, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації.

Управління освіти, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області було створене як юридична особа публічного права шляхом реорганізації (перетворення) Відділу освіти Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області 04.02.2013 року і є правонаступником останнього. З 24.01.2020 року Управління освіти, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області іменується Сектором освіти Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області.

На виконання рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 06.11.2019 року виконуючий обов`язки голови Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області виніс розпорядження № 100-к від 14.11.2019 року, на підставі якого ОСОБА_1 поновлена на посаді начальника Відділу у справах сім`ї та молоді Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області з 09.05.2019 року. Пунктом 4 розпорядження ОСОБА_1 визначено робоче місце - кабінет № 10 в приміщенні Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області.

25.11.2019 року голова Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області виніс розпорядження № 101-к Про склад та структуру районної державної адміністрації з урахуванням затвердженої граничної чисельності . Цим розпорядженням визначено ліквідувати Сектор у справах молоді та спорту та реорганізувати Відділ культури шляхом перетворення у Сектор культури, молоді та спорту районної державної адміністрації.

Сектор молоді, культури і спорту, згідно з цим розпорядженням, включений до переліку структурних підрозділів Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області з визначеною граничною чисельністю працівників - 2 одиниці.

У штатного розписі Сектору молоді, культури і спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області на 2020 рік передбачено посади завідувача сектору і головного спеціаліста.

Одночасно, керівникам структурних підрозділів доручено у місячний строк подати на затвердження голові адміністрації положення про відповідний структурний підрозділ та вжити заходів щодо реєстрації відповідних змін в установчі документи юридичної особи відповідно до вимог чинного законодавства.

02.12.2019 року ОСОБА_1 запропоновано переведення на посаду завідувача Сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області.

26.12.2019 року ОСОБА_1 написала заяву про надання згоди на зайняття посади завідувача Сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області.

Рівненська обласна державна адміністрація 27.12.2020 року погодила звільнення ОСОБА_1 з посади начальника Відділу у справах сім`ї та молоді Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області та призначення її на посаду завідувача Сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області.

На підставі розпорядження голови Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області від 28.12.2019 року № 114-к Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 25 листопада 2019 року № 101-к виключено абзац 6 пункту 4 розпорядження № 101-к від 25.11.2019 року, згідно з яким передбачалася реорганізація Відділу культури у Сектор культури, молоді та спорту районної державної адміністрації. Натомість розпорядження голови Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області № 101-к від 25.11.2019 року доповнено пунктом 5, згідно з яким визначено перейменувати Відділ культури та туризму Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області у Сектор культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області. Гранична чисельність працівників складає 2 одиниці.

02.01.2020 року голова Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області виніс розпорядженням № 1-к Про звільнення ОСОБА_1 , на підставі якого позивачка звільнена з посади начальника Відділу у справах сім`ї та молоді в порядку переведення до Сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області відповідно до пункту 2 частини 1 статті 41 Закону України Про державну службу , статей 6, 11, 39 Закону України Про місцеві державні адміністрації .

В цей же день, 02.01.2020 року, голова Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області виніс розпорядженням № 2-к Про призначення ОСОБА_1 , на підставі якого позивачка з 03.01.2020 року призначена на посаду завідувача Сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області у зв`язку з її переведенням.

Відповідні записи про звільнення та призначення позивачки на посаду внесені до трудової книжки.

20.01.2020 року на підставі розпорядження голови Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області № 8-к від ОСОБА_1 визначено робоче місце - кабінет № 8 в приміщенні Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області.

24.01.2020 року головний бухгалтер відділу культури та туризму Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області подав на ім`я виконуючого обов`язки голови Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області доповідну записку, в якій зазначив про те, що завідувач Сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області не подала табель обліку робочого часу за січень 2020 року, ідентифікаційний код і розрахунковий рахунок установи банку, що унеможливлює здійснити нарахування заробітної плати у визначені законодавством терміни.

11.02.2020 року виконуючий обов`язки голови Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області виніс розпорядження № 33, на підставі якого доручив виконуючій обов`язки начальника відділу культури та туризму Тишковець ОСОБА_2 . ОСОБА_3 в трьохденний строк подати на затвердження голові Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області положення про Сектор культури, молоді та спорту та вжити заходів щодо реєстрації відповідних змін в установчі документи юридичної особи відповідно до вимог чинного законодавства.

Положення про Сектор культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області розроблене виконуючою обов`язки начальника відділу культури та туризму Тишковець Н.В і на підставі розпорядженням виконуючого обов`язки голови Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області № 34 від 12.02.2020 року затверджене. Одночасно визнано такими, що втратили чинність розпорядження про затвердження Положення про Відділ культури та туризму РДА та Положення про Сектор у справах молоді та спорту.

13.02.2020 року виконуючий обов`язки голови Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області виніс розпорядження № 22-к, на підставі якого, у зв`язку із тимчасовою непрацездатністю ОСОБА_1 , поклав виконання обов`язків завідувача Сектору культури, молоді та спорту на головного спеціаліста цього сектору Тишковець Н.В. з 13.02.2020 року.

13.02.2020 року проведена державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи запис № 15951050013000245, а саме перейменовано Відділ культури та туризму Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області на Сектор культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області.

Приймаючи рішення у цій справі, суд першої інстанції виходив з того, що порядок переведення позивачки на посаду завідуючої Сектором культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області, який фактично та формально створений, дотримано, а отже право позивачки на працю не порушене.

Апеляційний суд не погоджується із вказаним висновком з огляду на наступні обставини.

Апеляційний суд встановив те, що предметом спору у цій справі є законність актів індивідуальної дії про звільнення позивачки з попередньої посади та призначення позивачки на нову посаду в порядку переведення.

Вирішуючи спір в межах підстав та предмету адміністративного позову апеляційний суд виходить з таких міркувань.

Статтею 43 Конституції України кожному гарантовано право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку він вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення.

Правові засади і гарантії здійснення громадянами України права розпоряджатися своїми здібностями до продуктивної і творчої праці визначає Кодекс Законів про працю України (далі - КЗпП).

Відповідно до статті 5-1 КЗпП України, держава гарантує працездатним громадянам, які постійно проживають на території України, зокрема, правовий захист від необґрунтованої відмови у прийнятті на роботу і незаконного звільнення, а також сприяння у збереженні роботи.

Статтею 32 КЗпП України встановлено, що переведення на іншу роботу на тому ж підприємстві, в установі, організації, а також переведення на роботу на інше підприємство, в установу, організацію або в іншу місцевість, хоча б разом з підприємством, установою, організацією, допускається тільки за згодою працівника, за винятком випадків, передбачених у статті 33 цього Кодексу та в інших випадках, передбачених законодавством.

Не вважається переведенням на іншу роботу і не потребує згоди працівника переміщення його на тому ж підприємстві, в установі, організації на інше робоче місце, в інший структурний підрозділ у тій же місцевості, доручення роботи на іншому механізмі або агрегаті у межах спеціальності, кваліфікації чи посади, обумовленої трудовим договором. Власник або уповноважений ним орган не має права переміщати працівника на роботу, протипоказану йому за станом здоров`я.

Згідно з пунктом 5 статті 36 КЗпП України підставами припинення трудового договору є: переведення працівника, за його згодою, на інше підприємство, в установу, організацію або перехід на виборну посаду.

Частиною п`ятою статті 24 КЗпП України передбачено, що особі, запрошеній на роботу в порядку переведення з іншого підприємства, установи, організації за погодженням між керівниками підприємств, установ, організацій, не може бути відмовлено в укладенні трудового договору.

Статтею 118 Конституції України визначено, що виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації. Особливості здійснення виконавчої влади в містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України.

Правовими нормами частини 2 статті 11 Закону України Про місцеві державні адміністрації обумовлено, що керівники структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду та звільняються з посади головами відповідних державних адміністрацій за погодженням з органами виконавчої влади вищого рівня в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.

Керівники структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій зі статусом юридичних осіб публічного права здійснюють визначені Законом України Про державну службу повноваження керівника державної служби у цих структурних підрозділах.

Відносини, що виникають у зв`язку із вступом на державну службу, її проходженням та припиненням регулюється Законом України Про державну службу .

Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 3 цього Закону його дія поширюється, зокрема на державних службовців місцевих державних адміністрацій.

Частиною 1, 2, 5 статті 41 Закону України Про державну службу визначено порядок переведення державних службовців. Так, державний службовець з урахуванням його професійної підготовки та професійних компетентностей може бути переведений без обов`язкового проведення конкурсу:

1) на іншу рівнозначну або нижчу вакантну посаду в тому самому державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному пункті), - за рішенням керівника державної служби або суб`єкта призначення;

2) на рівнозначну або нижчу вакантну посаду в іншому державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному пункті), - за рішенням суб`єкта призначення або керівника державної служби в державному органі, з якого переводиться державний службовець, та суб`єкта призначення або керівника державної служби в державному органі, до якого переводиться державний службовець. Державний службовець, призначений на посаду без конкурсу, не може бути переведений на вищу посаду державної служби без проведення конкурсу.

Переведення здійснюється лише за згодою державного службовця.

Суб`єкт призначення з урахуванням професійної підготовки та професійних компетентностей може прийняти рішення про одночасне переведення не менше двох державних службовців між посадами, які вони займають. Переведення здійснюється лише на рівнозначні посади та за згодою державних службовців.

Виходячи з наведених вище положень, апеляційний суд встановив те, що норми статті 32 КЗпП України та статті 41 Закону України Про державну службу по різному визначають умови для переведення працівника.

Зокрема, стаття 32 КЗпП України допускає переведення працівника на іншу роботу зі зміною спеціальності, кваліфікації чи посади, обумовленої трудовим договором, інакше таке переведення вважається переміщенням і не потребує згоди працівника.

Натомість, стаття 41 Закону України Про державну службу допускає переведення державного службовця без проведення конкурсу на іншу рівнозначну вакантну посаду, тобто без зміни спеціальності, кваліфікації чи посади або нижчу вакантну посаду в тому самому державному органі, у тому числі в іншій місцевості або в іншому державному органі.

Оскільки, позивачка є державним службовцем, то Закон України Про державну службу є спеціальним при вирішенні правовідносин щодо переведення державного службовця на іншу посаду.

Апеляційний суд встановив те, що позивачка, відповідно до розпорядження Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області № 2-к від 02.01.2020 року, призначена на рівнозначну вакантну посаду, при цьому, апеляційний суд зауважує, що рівнозначна посада - це посада державної служби, що належить до однієї групи оплати праці з урахуванням юрисдикції державного органу.

Водночас, ні Закон України Про державну службу , ні КЗпП України, який на думку апеляційного суду застосовується субсидіарно, не встановлюють процедуру переведення державного службовця чи працівника на іншу посаду (роботу), проте, видається логічним, що у такому випадку роботодавець виносить розпорядження (наказ) про переведення працівника.

У спірних правовідносинах, як з`ясував апеляційний суд, відповідач переводячи позивачку на іншу рівнозначну вакантну посаду у Сектор культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області, не видав розпорядження про переведення позивачки на іншу рівнозначну вакантну посаду.

Натомість, відповідач видав два розпорядження, відповідно, про звільнення з попередньої посади та призначення на нову вакантну посаду.

При цьому, апеляційний суд звертає увагу на те, що Закон України Про державну службу не пов`язує переведення державного службовця на іншу вакантну посаду із припиненням державної служби на попередній посаді. Зокрема, стаття 83 Закон України Про державну службу , яка визначає перелік підстав для припинення державної служби, не містить такої підстави для припинення державної служби, як переведення державного службовця на іншу рівнозначну вакантну посаду.

Таким чином, апеляційний суд вважає, що у випадку переведення державного службовця на іншу посаду, власник або уповноважений ним орган видає розпорядження (наказ) про переведення, при цьому, процедура переведення державного службовця на іншу рівнозначну вакантну посаду не передбачає звільненням державного службовця із попередньої посади і видання окремого наказу про призначення на нову посаду.

Водночас, апеляційний суд зауважує, що доводи позивачки про невиплату їй заробітної плати на посаді завідуючої Сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області знаходяться поза предметом і підставами спору, а тому оцінці не підлягають.

За наведених обставин, на думку апеляційного суду, оскаржені розпорядження відповідача є протиправними і підлягають скасуванню, оскільки переведення позивачки на посаду завідувача Сектору культури, молоді та спорту Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області відбулось з порушенням наведеного вище порядку, що призвело до порушення права позивачки на працю.

Відповідно до частини 1 статті 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є:

1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи;

2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими;

3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи;

4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

З огляду на те, що суд першої інстанції неправильно застосував норм матеріального права, апеляційну скаргу необхідно задовольнити, рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти постанову про задоволення позову з вищевикладених мотивів.

Судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись ч. 4 ст. 229, ст.ст. 308, 310, 315, 317, 321, 325, 328, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 задовольнити.

Рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 28 квітня 2020 року в справі № 460/540/20 - скасувати та прийняти постанову, якою адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати розпорядження Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області Про звільнення ОСОБА_1 № 1-к від 02.01.2020 року.

Визнати протиправним та скасувати розпорядження Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області Про призначення ОСОБА_1 № 2-к від 02.01.2020 року.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України, за наявності яких, постанова може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту постанови, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуюча суддя Р. Б. Хобор судді Р. П. Сеник С. М. Шевчук Повний текст постанови складений 09.07.2020 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2020
Оприлюднено10.07.2020
Номер документу90299773
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/540/20

Ухвала від 16.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мельник-Томенко Ж.М.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мельник-Томенко Ж.М.

Ухвала від 14.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єресько Л.О.

Ухвала від 04.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Постанова від 07.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 05.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 05.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 28.04.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Рішення від 28.04.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 24.03.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні